Het grote PS2 topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En sommige goals zijn ook 100x moeilijker ;) ben nog niet zo goed dat ik een paar miljoen kan halen (laat staan in 1 truc)...maar moet maar blijven oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Er is al een e3 video van Gran Turismo 4 bij IGN te krijgen, helaas is hij op dit moment niet te downloaden. Iemand hem al gezien of gedownload?

edit: Een mirror, helaas had onze grote vriend maar 5mb ruimte maar het grootste deel van het filmpje staat erop.

edit: En nog een mirror, dit keer de goede versie..

[ Voor 49% gewijzigd door dominic op 13-05-2003 15:50 ]

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er al uberhaubt een release datum bekend dan (of een kwartaal van dit of volgend jaar)?

Iemand al nieuws gevonden over de opvolger van SSX Tricky?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Naast de video ook nog ff wat pics van Gran Turismo 4

Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_02_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_03_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_04_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_05_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_06_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_07_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kwijl*
ziet d'r errug goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
OMG en ik vond dat GT3 er al zo goed uitzag en dan zeggen sommige nog dat PS2 brak beeld heeft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:48
Dat wordt zeker weer een toppertje. :9~
Ben benieuwd wanneer ze op XBOX eens dit soort super games krijgen (enigste is HALO :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Nog veel meer pics van Gran Turismo 4 van de e3:

hier

en 2 video's:

hier en hier nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe was de conference eigenlijk, heb het helemaal niet meer gevolgd. welke spellen zijn er allemaal laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

GT4 ziet er inderdaad perfect uit. ik vraag me af of dit echt ps2 beeld is, moeilijk te geloven, ik hoop het wel want dan ga ik 'm zekerweten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

RSP schreef op 14 mei 2003 @ 16:25:
GT4 ziet er inderdaad perfect uit. ik vraag me af of dit echt ps2 beeld is, moeilijk te geloven, ik hoop het wel want dan ga ik 'm zekerweten kopen :)
Gran Turismo 3 zag er eigenlijk bijna net zo goed uit, in deel 4 zie je wel wat kleine verbeteringen hier en daar..

dus you better believe it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tot nu toe alleen maar renders gezien van GT4 jammer genoeg. Iemand die al echte in game screens heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ziet er wel uber mooi uit maar ik heb alleen nog helemaal niks gezien van damage ofzo, zou er toch ook inzitten:? Hoop et wel iig :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

Steffie

Opaque

Bor_de_Wollef schreef op 14 May 2003 @ 20:19:
Tot nu toe alleen maar renders gezien van GT4 jammer genoeg. Iemand die al echte in game screens heeft gevonden?
Die shots hierboven in de post van dominic zien er anders niet bijzonder opgepoetst uit. Nu is het moeilijk te zeggen of het renders zijn aangezien er zoveel artifacts om de edges zitten, maar wanneer je kijkt naar ondestaand plaatje, dan kan je wel duidelijk zien dat de op de randen geen anti aliasing filter is toegepast. Let vooral op de witte lijn die het asfalt afbakend.

Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_05_big.jpg

Daarnaast weet ik zeker dat ik screenshots van nagenoeg dezelfde kwaliteit kan maken van mijn Gran Turismo Concept 2002. Been there, done that ;)

Die serie pics met onder andere die gele Corvette van een pagina terug, zijn uiteraard wel renders.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat is waar, maar doe de screenshots maar eens fullscreen, ziet het er gelijk een stuk minder gelikt uit helaas. Maar je hebt gelijk, deze zien er aardig in game uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

Steffie

Opaque

bAdmuTs schreef op 14 May 2003 @ 20:42:
Ziet er wel uber mooi uit maar ik heb alleen nog helemaal niks gezien van damage ofzo, zou er toch ook inzitten:? Hoop et wel iig :)
Damage kunnen ze niet verkopen aan hun sponsors / autofabrikanten. Die steken er ook moeite in om Polyphony te voorzien van de juiste modellen, gegevens, etc.

Wat ik graag wil zien is een sterk verbeterde AI. Eentje waar niet het complete veld ronde na ronde nagenoeg dezelfde lijnen rijdt. Gewoon eentje die verschillende stijlen van racen hanteerd en daarnaast niet dom op je in komt beuken wanneer je toevallig in zijn spoor rijdt.

Damage heeft voor mij geen toegevoegde waarde. De helft van de tijd ben ik bezig met time trials of het maken van setups. Dan maak ik zelden een botsing en wanneer ik dat wel doe, dan word het tijd om aan de setup te sleutelen :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb al meedere verhalen en pre-reviews gelezen waarin duidelijk naar voren kwam dat er dit keer nou juist wel damage in zou zitten ala DTM en dat er zelfs autofrabrikanten / sponsors zijn die dat speciaal gevraagd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Steffie schreef op 14 May 2003 @ 21:08:
[...]
Damage kunnen ze niet verkopen aan hun sponsors / autofabrikanten. Die steken er ook moeite in om Polyphony te voorzien van de juiste modellen, gegevens, etc.

Wat ik graag wil zien is een sterk verbeterde AI. Eentje waar niet het complete veld ronde na ronde nagenoeg dezelfde lijnen rijdt. Gewoon eentje die verschillende stijlen van racen hanteerd en daarnaast niet dom op je in komt beuken wanneer je toevallig in zijn spoor rijdt.

Damage heeft voor mij geen toegevoegde waarde. De helft van de tijd ben ik bezig met time trials of het maken van setups. Dan maak ik zelden een botsing en wanneer ik dat wel doe, dan word het tijd om aan de setup te sleutelen :P
Damage was toch al bevestigd ? Autofabrikanten hebben er trouwens tegenwoordig geen moeite mee, want PGR, DTM, CMR3 hadden schademodellen voor zowel Ferrari's als Citroëns. Daar zit het probleem niet in. Probleem kan wel zijn het aantal polygonen wat je kwijt bent met een schadesysteem, dat moet nogal wat opslokken heb ik me laten vertellen.
Bor_de_Wollef schreef op 14 mei 2003 @ 21:11:
Ik heb al meedere verhalen en pre-reviews gelezen waarin duidelijk naar voren kwam dat er dit keer nou juist wel damage in zou zitten ala DTM en dat er zelfs autofrabrikanten / sponsors zijn die dat speciaal gevraagd hebben.
Wist niet dat er speciaal naar gevraagd was, alhoewel het me voor de fabrikanten belangrijker is dat ze in de game verschijnen denk ik. Subaru heeft al aangeven dat zeker de helft van het huidige imago mede dankzij Gran Turismo is bewerkstelligd. De rallyprestaties zullen de rest wel gedaan hebben denk ik dan. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 14-05-2003 21:26 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik heb net zo'n Blaze Scart kabel gekocht bij www.dimplus.nl maar nu had ik hier dus een vraagje over.
Op deze kabel zit dus een scart aansluiting, maar ook een rood en een transparant blauw (stelt wit voor) stekkertje. Tevens zit er op de aansluiting op de PS2 zelf een geel plugje. Waar zijn deze stekkertjes en plugje voor? Wanneer ik die twee stekkertjes niet in de tv steek heb ik ook nog steeds geluid (want rood en wit zijn voor het geluid) en die gele lijkt me al helemaal overbodig, want heb beeld gaat nu gewoon via de scart (net als het geluid neem ik aan)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
^^^

Je kan natuurlijk ook eerst lezen wat je koopt B)
Scart Cable: Ultimate (Blaze)

* Gold-Plated Connectors voor lagere weerstand
Met kabelhouder

* Stereo Phono plug voor het aanlsuiten op je Hi-Fi Set

* G-Con Connector voor Synchronized Light Gun-compatibility

* Speciaal ontwikkeld voor games met een hoge resolutie en hoge kwaliteit geluid van zowel PS2 als PSone

De ultieme scartkabel voor PS2 & PSone. Schakel naar 'Game' Modus voor RGB-stand.
Schakel naar 'DVD' Modus om DVD films af te spelen!
bron: www.dimplus.nl

[ Voor 4% gewijzigd door StyXL op 17-05-2003 14:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/ps2/gt4/subaru-wrx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/ps2/gt4/mini-cooper.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Als dat beide ingame shots zijn van GT4 dan ben ik echt onder de indruk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Walkman schreef op 17 May 2003 @ 20:43:
Als dat beide ingame shots zijn van GT4 dan ben ik echt onder de indruk....
Nee dit zijn helaas, helaas, helaas renders, way too hoge resolutie.. de kleinere shots zijn allemaal echter wel ingame shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat denk ik ook, maar verwacht toch wel zoiets (alhoewel minder hoge resolutie) in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Walkman schreef op 17 May 2003 @ 21:00:
Dat denk ik ook, maar verwacht toch wel zoiets (alhoewel minder hoge resolutie) in de game...
Ik vrees dat het heel erg moeilijk zal worden om te voldoen aan iedereens hoge verwachtingen en dat het daardoor snel een teleurstelling zal worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Vandaag TimeSplitters 2 voor 15 Euri van een vriend gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Voor mij is deel 1 nog stees het beste...meeste afgeronde spel (vooral dat best lap times bewaard worden)...deel 2 was veel te gehaast gemaakt, dus die vond ik grafisch minder en minder overzichtelijk. Deel 3 vindt ik dat de snelheid een beetje mist.....maar ja, dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Eindelijk weer wat meer filmpjes van MGS3 te downloaden op ign.com.
Vooral deze is erg leuk:
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/metalgear3-05_free.mov

Voor meer:
http://ps2.ign.com/objects/536/536086.html en dan videos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik hoop dat in dat nieuwe deel het gedeelte aan cutscenes drastisch wordt verminderd, want ik vond deel 2 toch niet zo (stukken waar je gewoon 40 minuten niet zit te spelen)...de stukken die je speelde waren wel goed, maar het was gewoon te weinig.

Gisteren Finding Nemo gespeeld....het is een Disney game, dus het is niet al te moeilijk, maar vond het toch wel een ontspannend spel...beetje een vis besturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weer meer nieuws over het online gebeuren:
Op 13 juni 2003 starten de Playstation 2 Network Gaming try-outs voor Nederland. Een select groepje van 2500 gamers mag de eerste online consolegame met spraakcommunicatie gaan uitproberen.

Na de testfase zal het publiek online Playstation 2 spellen kunnen spelen vanaf september. Er zullen na aanschaf van de netwerk-uitbreiding voor de PS2 geen bijkomende (periodieke) kosten zijn. De verbinding kan worden gemaakt via een normale breedband internet aansluiting rechtstreeks of via een router of PC. Dial-up modem verbindingen worden niet ondersteund.

Met de lancering van de PS2-online introduceert Sony ook het DNAS systeem om spellen en gebruikte hardware te identificeren aan de hand van unieke codes. Hiermee hoopt Sony piraterij van software tegen te gaan.
Overigens las ik ergens dat ook een internet browser en im geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik weet het er is een topic over, maar wil even over de ps2 versie meningen weten.... heb enter the matrix gekocht en ik vindt het echt een leuk spel....en het ziet er ook wel aardig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Mag ik silent hill 3 eventjes aanraden voor iedereen? De cutscenes zien er nu echt gewoon levensecht uit en het is weer heel erg creepy :)

Dus wachten tot het donker is, geluid keihard aan en je schrikt gegarandeerd, of je het nu wilt of niet >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Marruk schreef op 24 May 2003 @ 18:20:
Mag ik silent hill 3 eventjes aanraden voor iedereen? De cutscenes zien er nu echt gewoon levensecht uit en het is weer heel erg creepy :)

Dus wachten tot het donker is, geluid keihard aan en je schrikt gegarandeerd, of je het nu wilt of niet >:)
Hoe is het spelgehalte van versie 3? Silent Hill 2 kon mij niet echt bekoren, de graphics waren erg goed maar het spel gehalte vond ik heel wat minder. In verhouding weinig locaties, vaak hetzelfde uiterlijk etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 24 May 2003 @ 13:06:
Weer meer nieuws over het online gebeuren:

[...]

Overigens las ik ergens dat ook een internet browser en im geleverd gaan worden.
Ik vraag me echt af hoe ze dat gaan doen - Xbox Live kost 50 euro per maand, en met de PS2 zou het ineens gratis zijn? Microsoft lijkt mij een bedrijf wat financieël harder zou proberen zich in de markt te drukken dan Sony. Maar ja, schijn bedriegt misschien? Hoopt Sony dan echt zoveel winst te maken met legale games dat het winstgevend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Bor_de_Wollef schreef op 24 May 2003 @ 19:04:
[...]

Hoe is het spelgehalte van versie 3? Silent Hill 2 kon mij niet echt bekoren, de graphics waren erg goed maar het spel gehalte vond ik heel wat minder. In verhouding weinig locaties, vaak hetzelfde uiterlijk etc.
Het speelt hetzelfde als Silent Hill 2. Ik ben nu dan nog niet zo ver maar tot nog toe vind ik het echt geweldig. Als je Silent Hill 2 niks vond dan kun je dit spel beter links laten liggen, dus actieliefhebbers moeten hier niet zo veel van hebben.

Maar vind je een uitstekend verhaal goed gepaard met echt geweldige graphics (die gezichten zien er zoooo verdomd echt uit!) dan heb je aan Silent Hill 3 het juiste spel :)

Het gaat over een meisje dat Heather heet, het spel begint in een nachtmerrie ergens op een kermis (fans weten wel welke) Na een tijdje de kermis doorgelopen te hebben en van de achtbaan afgereden te worden wordt ze wakker in de happy burger in een winkelcentrum, ze belt haar vader op om te zeggen dat ze eraan komt. Er staat nu een man haar te bekijken en vraagt wat hij doet, hij vraagt haar om een half uur van haar tijd maar hier stemt ze niet mee in. Ze vlucht in de w.c. en in eens bevind ze zich in hetzelfde winkelcentrum maar alles lijkt anders......

Screen :

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_107/vortal_pic_53814.jpg

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ziet er weer erg gaaf uit! Ik vond Silent Hill best wel leuk, alleen had ik 'm in normal mode in twee dagen uitgespeeld. Heeft deze een wat langere speelduur? Had SH 2 voor 30 euro gekocht, en om nou deze voor 67,50 te kopen en dan weer na twee dagen klaar te zijn, vind ik wel een beetje zonde. :)

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 12-09 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 19:11:
[...]

Ik vraag me echt af hoe ze dat gaan doen - Xbox Live kost 50 euro per maand, en met de PS2 zou het ineens gratis zijn? Microsoft lijkt mij een bedrijf wat financieël harder zou proberen zich in de markt te drukken dan Sony. Maar ja, schijn bedriegt misschien? Hoopt Sony dan echt zoveel winst te maken met legale games dat het winstgevend wordt?
XBox live draait op een "eigen" opgezet netwerk door MS. Het PS2 online gebeuren gaat geheel via je eigen bestaande internet verbinding. Sony zelf regelt zelf dus ook bijzonder weinig m.b.t. het online gebeuren, en laat dat over aan de gamemakers. Dus misschien dat het nog wel eens kan dat je voor een aantal games online zal moeten betalen, en anderen weer niet (net zoals op de PC dus..)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Damn GT4 ziet er gelikt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Roland_EM25 schreef op 25 May 2003 @ 13:33:
Ziet er weer erg gaaf uit! Ik vond Silent Hill best wel leuk, alleen had ik 'm in normal mode in twee dagen uitgespeeld. Heeft deze een wat langere speelduur? Had SH 2 voor 30 euro gekocht, en om nou deze voor 67,50 te kopen en dan weer na twee dagen klaar te zijn, vind ik wel een beetje zonde. :)
Over de duur kan ik nog niets zeggen, ik ben zelf nog maar ongeveer 45 minuten bezig geweest maar wat ik tot nog toe gezien heb is echt :9~

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die online adapter nou een keer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 25 mei 2003 @ 17:37:
[...]

XBox live draait op een "eigen" opgezet netwerk door MS. Het PS2 online gebeuren gaat geheel via je eigen bestaande internet verbinding. Sony zelf regelt zelf dus ook bijzonder weinig m.b.t. het online gebeuren, en laat dat over aan de gamemakers. Dus misschien dat het nog wel eens kan dat je voor een aantal games online zal moeten betalen, en anderen weer niet (net zoals op de PC dus..)
Naar wat ik gelezen heb, zet Sony zelf servers op en moet je (net als bij de Xbox gewoon) over een bestaande breedbandverbinding bezitten. Mochten developers eigen gameservers opzetten, kan dat. Betalen gaat misschien per game, maar hoeft niet per definitie. In den beginne is het gewoon allemaal gratis.. In de VS is tot nu toe alleen Everquest betaald. Dus je zit wel op een gesloten netwerk van Sony, tenzij de gamedeveloper een eigen netwerk op wil bouwen. Kosten wordt nog helemaal niet over gesproken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(jarig!)
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 19:30:
[...]

Naar wat ik gelezen heb, zet Sony zelf servers op.
Naar wat ik begrepen heb doet Sony dat niet, maar kan zijn dat ik dat verkeerd heb begrepen...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Sony zet zelf servers op voor de 1st party games. Voor de rest moeten de publishers zelf maar servers opzetten en dan mogen ze zelf weten of ze daar ook geld voor vragen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Effe een vraag aan de deskundigen: ik wil binnenkort een PS2 aanschaffen echter ik twijfel of ik nu GT3 of GT Concept aan moet schaffen. Welke is volgens jullie de beste keuze ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
GT3, daar zit namelijk de gran tourismo modus in (career). Concept heeft een paar leuke autotjes maar minder banen, minder auto's en geen gt modus.

Makkelijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
DinoPK schreef op 27 mei 2003 @ 10:45:
GT3, daar zit namelijk de gran tourismo modus in (career). Concept heeft een paar leuke autotjes maar minder banen, minder auto's en geen gt modus.

Makkelijke keuze.
Kijk, dat wist ik niet en dat maakt id de keuze makkelijk, thanks !!!!

Misschien koop ik ze ook wel allebei aangezien Play.com een actie heeft met twee games voor 30 Pond of te wel 42 Euro :) Iemand al daar een PS2 spel besteld ? Volgens de site zou het spel alleen draaien op een PS2 UK versie, maar bij de Xbox spelletjes staat hetzelfde maar die draaien ook gewoon op een NL Xbox. PS2 het zelfde verhaal neem ik aan ?

[ Voor 35% gewijzigd door VTec op 27-05-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Van Fok!:
In een verklaring heeft Sony laten weten nog dit jaar een opvolger van de PlayStation 2 op de Japanse markt te introduceren. De nieuwe playstation zal uitgerust zijn met een TV Tuner, hard disk drive en DVD recorder.

Al eerder deze maand verklaarde Sony plannen te hebben voor een handheld gameconsole, de PSP, die eind 2004 geïntroduceerd zal worden. Met die handheld wil Sony eindelijk de concurrentie aangaan met de GameBoy van concurrent Nintendo.

Sony wil met de nieuwe producten zijn succesvolle gametechnologie gebruiken om zijn kwakkelende electronicadivisie nieuw leven in te blazen. In de toekomst zal Sony zich ook meer toe gaan leggen op producten die een snelle groei beloven zoals flat-panel TV’s, DVD recorders, en digitale camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Tja bron De Telegraaf :/
Wil eerste effe een echte betrouwbare bron zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op 27 May 2003 @ 10:50:
[...]

Kijk, dat wist ik niet en dat maakt id de keuze makkelijk, thanks !!!!

Misschien koop ik ze ook wel allebei aangezien Play.com een actie heeft met twee games voor 30 Pond of te wel 42 Euro :) Iemand al daar een PS2 spel besteld ? Volgens de site zou het spel alleen draaien op een PS2 UK versie, maar bij de Xbox spelletjes staat hetzelfde maar die draaien ook gewoon op een NL Xbox. PS2 het zelfde verhaal neem ik aan ?
Nou weet ik niet precies wat ik voor Concept heb betaald, maar GT3 staat hier (als ze em nog ergens hebben dan :) ) ook altijd in de schappen voor 20 euro. Daarmee is Play.com dus (denk ik) niet veel goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(jarig!)
Hiervoor was het nog een PS2, met harddisk en kon standaard alle DVD formaten (dus ook de DVD-R en DVD+R) lezen.. nu ook al TV tuner... volgens IGN zou de aangepaste PS2 eerst in Japan uitkomen, over releases in EU en USA zou nog nikg bekend zijn.. dus afwachten maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 14:11:
[...]

Nou weet ik niet precies wat ik voor Concept heb betaald, maar GT3 staat hier (als ze em nog ergens hebben dan :) ) ook altijd in de schappen voor 20 euro. Daarmee is Play.com dus (denk ik) niet veel goedkoper?
Dat scheelt id niet veel, echter zelf zie ik hem hier (in het Noorden) steeds voor rond de 30 Euro staan. Nu heb ik er dus 21 Euro voorbetaald (per spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 28 May 2003 @ 14:22:
[...]

Hiervoor was het nog een PS2, met harddisk en kon standaard alle DVD formaten (dus ook de DVD-R en DVD+R) lezen.. nu ook al TV tuner... volgens IGN zou de aangepaste PS2 eerst in Japan uitkomen, over releases in EU en USA zou nog nikg bekend zijn.. dus afwachten maar.....
Op de T.net frontpage werd hier ook al een fout meegemaakt. De mogelijkheid om zelfgebrande DVD's te lezen werd verward met het zelf branden van DVD's (subtiel verschil).. Ik ga d'r eigenlijk vanuit dat dat hier ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

yo als Sony een apparaat met dvd-brander uit gaat brengen is het gewoon vragen nee, smeken om piraterij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Even een vraag. weet iemand of er ook PS2 games zijn zoals Double dragon enzo?

dus dat je samen een zooi levels door moet vechten?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Iemand hier de Logitech Driving Force (PS2) in gebruik ? Zo ja, bevalt dat een beetje met bv GT3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
-=BoKKiE=- schreef op 30 mei 2003 @ 14:49:
Even een vraag. weet iemand of er ook PS2 games zijn zoals Double dragon enzo?

dus dat je samen een zooi levels door moet vechten?
Dynasty Warriors 3 is misschien wat voor je, honderden vijanden meppen. Veel actie, niet te zuinig :) Op IGN.com staat wel een review.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
EN anders zoiet als dead to rights.....weet niet of het multiplayer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

Walkman schreef op 05 juni 2003 @ 22:51:
EN anders zoiet als dead to rights.....weet niet of het multiplayer is...
De Xbox versie heeft in ieder geval geen multiplayer erin zitten. Misschien dat er bij de PS2/NGC release dit er wel in zit ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Even een vraag van mij die ik al eens eerder heb gevraagd volgens mij: Wie weet wanneer de PAL release van Contra: Shattered Soldier uit komt. Of misschien is hij al uit. Ik heb hem nog nergens zien liggen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Geen idee wanneer dat spel uitkomt....maar dat is echt een 'hardcore gamer' spel.....ik ben er niet ver in gekomen....maar nou heb ik er ook niet echt het geduld voor....schietspellen is niet echt mijn ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(jarig!)
GolbeZeromus schreef op 05 June 2003 @ 23:11:
Even een vraag van mij die ik al eens eerder heb gevraagd volgens mij: Wie weet wanneer de PAL release van Contra: Shattered Soldier uit komt. Of misschien is hij al uit. Ik heb hem nog nergens zien liggen.
Niet? Ik heb Contra al zeker een maand of twee terug al bij de Free Record Shop zien liggen........ bij dimplus hebben ze hem ook en bij Dixons ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contra wordt snel saai IMO. Het lijkt en is allemaal heel moeilijk in het begin maar eigenlijk hebben alle vijanden een bepaalde routine en als je die kent is het een makkie. Maar na een paar keer alle levels gezien te hebben wordt het eerder irritant om steeds hetzelfde te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De speculaties die de laatste tijd rond gingen over een eventuele mogelijke opvolger van de PS2 blijken deels waar te zijn maar anderzijds toch niet waar te zijn. 8)7 Onderstaand komt af van de site van sony playstation (www.playstation.nl)

Het wordt geen 'PlayStation 3' en ook geen nieuwe console, maar je kunt er DVD's en DVD-R's op afspelen, er PS2- en PS one-games op spelen en programma's opnemen op een vaste schijf... het is de PSX van Sony.

Tijdens een belangrijke strategische vergadering die gisteren in Tokio gehouden werd, kondigde Sony een geheel nieuw type apparaat aan dat de Emotion Engine- en de Graphics Synthesiser-chips van de PlayStation 2 bevat. Dit nieuwe technische hoogstandje wordt PSX genoemd, de naam die oorspronkelijk gebruikt werd voor het prototype van de PlayStation. Het apparaatje komt nog dit fiscale jaar uit in Japan en het volgende fiscale jaar in ander landen. Dat betekent dat we de PSX in 2004 of 2005 in Europa mogen verwachten. De prijs staat nog niet vast, maar deze zal de geavanceerde technologie weerspiegelen.

Over wat voor geavanceerde technologie hebben we het dan? Nou, aangezien de PSX de PlayStation 2-chipset bevat, kun je er alle bestaande PlayStation 2- en PS one-games op spelen. PSX fungeert bovendien als een DVD (of DVD-RW)-speler, als DVD-recorder en als DVR, oftewel digitale videorecorder. Dankzij een ingebouwde tv-tuner kun je tv-programma's opnemen op de vaste schijf van 120 GB of op een DVD-R. Bovendien zal PSX over een breedband Ethernet-verbinding beschikken. Dat betekent dus dat je PS2-netwerkgames kunt spelen. En dan is het apparaat nog compatibel met USB 2.0 en Memory Stick, net als PSP. Met andere woorden: PSX is de elektronische games- en amusementshemel op aarde in een bijzonder stijlvol ogende doos.

Over die doos gesproken, aan de eerste beelden hieronder kun je zien dat de PSX vooral ontworpen is als een gebruikersapparaat dat er net zo stijlvol uitziet als alle andere Sony-apparaten in je huiskamer. Je plaatst cd's in een sleuf aan de voorzijde en de PSX kan zowel rechtop staan als plat neergelegd worden, net als de PS2. (In de grote afbeelding staat het apparaat rechtop.)

PSX luidt zonder meer een geheel nieuw tijdperk in voor de PlayStation 2-technologie, maar dat wil nog niet zeggen dat PSX eigenlijk de 'PlayStation 3' is, want de ontwikkeling voor de nieuwe PlayStation-generatie verloopt keurig volgens schema. Dat betekent ook niet dat de PlayStation 2 uit de productie of uit de handel genomen zal worden. PlayStation 2 zal nog vele jaren lang 's werelds favoriete computer entertainment systeem blijven en met het verschijnen van de PSP of 'PlayStation Portable' eind 2004 ziet de toekomst er rooskleuriger uit dan ooit voor dit systeem.

Het is nog erg vroeg dag, maar deze aankondiging van Sony onderstreept nogmaals dat PlayStation niet langer beperkt blijft tot een console die onder je tv staat. Met de PSX wordt PlayStation het middelpunt van het home entertainment system waarover al enkele jaren gesproken werd. Je kunt er zeker van zijn dat je op PlayStation.nl alle informatie vindt over PSX zodra deze vrijgegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Oud nieuws :Z

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 08-06-2003 15:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Erg leuk dat je zo mededeelt dat het nieuwtje hierboven al bekend was...
Je kon ook gewoon dit linkje geven: Sony presenteert de PSX * of in ieder geval wat aardiger zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaRc0 schreef op 08 juni 2003 @ 15:45:
[...]

Erg leuk dat je zo mededeelt dat het nieuwtje hierboven al bekend was...
Je kon ook gewoon dit linkje geven: Sony presenteert de PSX * of in ieder geval wat aardiger zijn :)
Idd sorry. :)
maar het was wel erg oud nieuws man, en hij deed alsof het net 5 minuten geleden wereld nieuws was.

Ik had idd beter ffdie link kunnen geven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 08 June 2003 @ 15:54:
[...]

Idd sorry. :)
maar het was wel erg oud nieuws man, en hij deed alsof het net 5 minuten geleden wereld nieuws was.

Ik had idd beter ffdie link kunnen geven.
Wist al wel dat het even bekend was maar ik zag een aantal posts boven mij dat er gepraat werd over een mogelijke opvolger voor de PS2, maar dat er nog niet iets over bekend was. Dus vandaar dat ik de tekst had geplaatst. Echter had ik de nieuwe topic over de PSX over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Wat is dé beste rally sim op PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 16:54:
Vraagje:

Wat is dé beste rally sim op PS2?
Colin Mcrae Rally 3 imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Logitech komt trouwens met een nieuwe stuur voor GT4. Deze zal FF hebben en een kleine shift pookje maar het bijzondere aan deze stuur is dat ie 2,5 keer naar link en naar recht kan draaien of terwijl net als in een echte auto :) Deze gaan we zeker halen :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Een paar vraagjes...... (ik heb wel niet het topic doorgelezen |:( )

Ik ga waarschijnlijk zeer binnenkort een PS2 kopen:

- Wat vinden jullie van 'Primal'? (wil namenlijk Primal set kopen)
- Hoeveel savegames gaan op een 8MB memkaart? :/
- Wordt bij de PS2 ook al een controller/gamepad meegeleverd? :X
- Kun je zonder de speciale afstandsbediening ook DVD's afspelen? :?
- Weten jullie nog een goede vecht game voor erbij? (Andere suggesties zijn altijd welkom ;) )

Antwoorden worden altijd gewaardeerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
DaGreatRV schreef op 15 June 2003 @ 20:32:

- Weten jullie nog een goede vecht game voor erbij? (Andere suggesties zijn altijd welkom ;) )

1. Geen idee.. primal ken ik niet
2. Denk veel :?
3. Ja er wordt 1 controller meegeleverd. Bij elke console wordt ALTIJD 1 controller meegeleverd
4. Ja je kan met alleen een controller ook dvd's kijken
5. DOA3, Soul calibur 2 <-- weet niet of ie al uit is, Mortal Kombat ennuu..... dunno koop geen vechtspellen meer. Speelduur van vechtspellen is IMHO veels te kort

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
DaGreatRV schreef op 15 June 2003 @ 20:32:

- Hoeveel savegames gaan op een 8MB memkaart? Ruimte verschilt per spel, zeker wel een stuk of 10 gemiddeld geloof ik
- Wordt bij de PS2 ook al een controller/gamepad meegeleverd? Jazeker, één Dualshock 2
- Kun je zonder de speciale afstandsbediening ook DVD's afspelen? Ja, met behulp van de Dualshock 2
- Weten jullie nog een goede vecht game voor erbij? (Andere suggesties zijn altijd welkom) Mortal Kombat: Deadly Alliance en binnenkort Soul Calibur 2. Verder zijn de GTA spellen erg leuk en Baldur's Gate: Dark Alliance vond ik ook erg goaf

[ Voor 4% gewijzigd door ilyc op 15-06-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Laatst online: 30-08 16:35
waar kan je nu de online adapter kopen?
kwil er een hd in proppen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Primal is echt wel cool.
Lekker met Jen morphen in andere wezens :D

En op zo'n 8MB kaartje gaat heel veel. Ik heb nu zo'n 7 spellen en alle savegames staan op dat dingetje.....meestal staat ook op het doosje van het spel hoeveel 1 save-game neemt (meestal rond de 250kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Zjiiit
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/ps2/gt4/subaru-wrx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/ps2/gt4/mini-cooper.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/granTurismo4_052303_18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/e3_2003/gt4/gt4_04_big.jpg
En mijn dream:
Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_193/vortal_pic_96750.jpg
Dit ziet er gelikt uit zeg!

[ Voor 23% gewijzigd door BMW_M3 op 16-06-2003 11:09 . Reden: Lay out verneukende plaatjes, hoe maak je ze klickable? ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Primal is inderdaad de moeite waard. Ik heb de gok ook genomen en heb hem gekocht. Erg leuk spel moet ik zeggen, ziet er ook erg mooi uit allemaal! Een aanrader voor de mensen die van actie puzzles etc houden. Enige nadeel is dat de puzzels allemaal nogal makkelijk zijn en er erg veel herhaald wordt. Voor de rest wel een klasieker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BMW_M3 schreef op 16 June 2003 @ 10:48:
Zjiiit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn dream:
[afbeelding]
Dit ziet er gelikt uit zeg!
Mooie renders ;) :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Alleen die 2 plaatjes van die EVO rally car niet :)
(Onderste weet ik niet zeker)

[ Voor 8% gewijzigd door Albinoraptor op 16-06-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Thnx voor de reply's :)

BTW, nog één vraagje:

- Kun je alle PSone spellen gewoon op de PS2 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

ja

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

thnx m8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hij is niet helemaal 100% compatibel met elk spel...zijn geloof een paar uitzondering...dus laten we 99% zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Walkman schreef op 16 June 2003 @ 22:18:
Hij is niet helemaal 100% compatibel met elk spel...zijn geloof een paar uitzondering...dus laten we 99% zeggen ;)
Inderdaad, dat heb ik ook gehoord. Ben alleen nog nooit een game tegengekomen die het niet deed. Maar ja, wie speelt nou ps1 games op de ps2? De meesten hebben nog wel een psx liggen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 16 June 2003 @ 22:32:
[...]

Inderdaad, dat heb ik ook gehoord. Ben alleen nog nooit een game tegengekomen die het niet deed. Maar ja, wie speelt nou ps1 games op de ps2? De meesten hebben nog wel een psx liggen dacht ik.
Ik, want je kunt de graphics ook nog wat oppoetsen. En het scheelt weer een apparaat. (MGS 1 blijft gewoon 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zal de SCPH-50000 hier verkrijgbaar zijn en hoeveel zal hij kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat oppoetsen zie je echt niets van hoor (vindt ik zelf)....gisteren Starsky en Hutch geprobeerd ;) en het is niet een superspel, maar wel lekker om kort een leveltje te doen. In je eentje bestuur je de auto en moet je schieten....vergelijkbaar met wat je in de Matrix kon doen...alleen dan veel beter dan in de matrix (want dat was echt niet leuk)....met twee speler kan er eentje rijden en de andere met een guncon2 schieten (heb ik niet dus kon dat niet proberen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 06:36:
Wanneer zal de SCPH-50000 hier verkrijgbaar zijn en hoeveel zal hij kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zullen we hem hier nooit te zien krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 18:37:
Of zullen we hem hier nooit te zien krijgen?
Ik denk dat niemand antwoord omdat niemand dat hier weet ;) Er is nog geen info over een eventuele europese release vrijgegeven dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje:

Wat is hét beste fighting game voor de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
DE beste fighting game voor de PS2 is in mijn optiek Soul Calibur 2 (alhoewel ik het orgineel op de Dreamcast prefereer).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben nu al een stuk verder in Primal ( een na laatste wereld ) en moet zeggen dat het nu toch wel heel erg veel van hetzelfde begint te worden. De puzzles herhalen zich steeds, je krijgt weinig verschillende vijanden en je moet behoorlijke stukken lopen. Erg jammer want de eerste en tweede wereld vond ik dit spel echt een aanrader. Nu ben ik daar dus niet meer zo zeker van. Van vinden de andere Primal spelers hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 10:28:
Nog een vraagje:

Wat verwacht je van een fighting game? Realisme, veel tegenstanders, veel achtergronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Iemand al Tomb Raider : Angel of darkness geprobeerd? De reviews zijn op z'n zachtst gezegd er niet heel erg positief over.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Bor_de_Wollef schreef op 23 June 2003 @ 10:38:
Ik ben nu al een stuk verder in Primal ( een na laatste wereld ) en moet zeggen dat het nu toch wel heel erg veel van hetzelfde begint te worden. De puzzles herhalen zich steeds, je krijgt weinig verschillende vijanden en je moet behoorlijke stukken lopen. Erg jammer want de eerste en tweede wereld vond ik dit spel echt een aanrader. Nu ben ik daar dus niet meer zo zeker van. Van vinden de andere Primal spelers hiervan?
Waar ben je in de derde wereld? Ik wil niets spoilen namelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 10:28:
Nog een vraagje:

Virtua fighter 4 evolution. Beste vechtspel allertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaGreatRV schreef op 24 June 2003 @ 15:26:
[...]

Waar ben je in de derde wereld? Ik wil niets spoilen namelijk O-)
Ik ben op zoek naar de kamer van het meisje om de sleutel naar de maze te halen :) Ben je veel verder dan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ik heb ICO gehaald voor 10,= bij de FRS in drachten :D
echt een meesterlijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ICO is echt fantastisch, jammer dat ie een beetje kort is, maar sfeer dat die game heeft! Absoluut een klasieker!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.