Het grote PS2 topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer de Eye Toy gaat uitkomen...zit er al een tijdje op te wachten maar weet niet wat in nederland de release date is.....lijkt me een heerlijk party speeltje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Walkman schreef op 25 June 2003 @ 20:41:
Iemand enig idee wanneer de Eye Toy gaat uitkomen...zit er al een tijdje op te wachten maar weet niet wat in nederland de release date is.....lijkt me een heerlijk party speeltje..
Bij de mediamarkt in Groningen stond ie al (demo, nog niet tekoop). Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen en werkt ook aardig. Iemand die al weet wat ie gaat kosten dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb het even opgezocht in de PS2 special van Edge en dit komt direct van de developer :

"But the difference is this one is so cheap. It's coming with the game, for the price of a normal game, so people will be more likely to buy it"

"You get all the games we've shown you"..."and all for the price of a PS2 game. If we can push it, i don't have any doubt it'll be successful"

[ Voor 86% gewijzigd door Walkman op 25-06-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Bor_de_Wollef schreef op 24 juni 2003 @ 17:53:
ICO is echt fantastisch, jammer dat ie een beetje kort is, maar sfeer dat die game heeft! Absoluut een klasieker!
ICO is idd _/-\o_

Net een droom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 23:07
Anoniem: 41239 schreef op 24 juni 2003 @ 16:07:
[...]

Virtua fighter 4 evolution. Beste vechtspel allertijden.
Idd, heb hem zelf vorige week ook aangeschaft, heb zelf ook TEKKEN 3&4 en Dead or Alive II, Virtua Fighter 4 Evolution is echt wel de mooiste en beste en meest uitgebreidde. Veel opties en opdrachten die je moet/kan uitvoeren. Daarnaast een soort quest waarbij je door te winnen andere outfits en dergelijke kan kopen. Eindelijk ook eens normale personages ipv vechtende (panda)beren en kangaroes. Alleen de dames van DOA2 zijn wel leuker/mooier om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Wat is dat toch met dat Virtua fighter,heb het gespeelt maar vind tekken4 toch echt
stukken beter en grafisch ook stukken mooier
maar ja dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-06 23:07
Virtua Fighter heeft een veel beter controlsystem, althans dat vind ik :). Daarnaast is de gameplay veel uitgebreider en dieper als bij Tekken. Heb zelf dus Tekken 1,2&3 op PS1 en Tekken Tag en 4 op de PS2, en de eerste&vooral de tweede op PS1 vond ik de beste, toen was het concept nog nieuw. Nu zijn ze in mijn ogen allemaal hetzelfde, zelfde karakters, zelfde gameplay. Vandaar dat Virtua Fighter mij meer aanspreekt, Tekken ben ik zwaar op uitgekeken en Virtua Fighter is voor mij 'nieuw'. Daarnaast speelde ik ook altijd al Virtua Fighter in de Arcadehallen als ik er was, SEGA heeft sentiment voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Walkman schreef op 25 June 2003 @ 20:41:
Hij staat NU bij de interntoys in de reclamefolder. 67 euro 95 oid. Beetje aan de hoge kant vind ik voor dit speeltje. Als er niet meer games / tools uitkomen die er gebruik van maken ben ik bang dat je er zo op uitgekeken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 21:05

Wom

Wat moet ik me voorstellen bij die Eye Tool ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Eye toy....zie www.eyetoy.com...staat het ook....kom net uit de stad en hij was nog niet te koop (was wel overal te spelen) en ik ga 'm zeker halen....even een paar games geprobeerd.... kung fu....ufo...bal hooghouden....ramen zemen....en van die borden op stokjes draaiend houden.....dit is echt lachen en ik vind 60 a 70 euro hiervoor het zeker waard.....naar de mensen kijken die het aan het spelen zijn is het al waard.....

Iemand die toevallig gezien heeft waar ze 'm al voor de 11e (officiele datum) verkopen....want ik kan bijna niet meer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb die site eens bekeken, dat ziet er wel origineel uit eigenlijk :)
Ik heb er geloof ik ook een stukje van gezien bij Gamekings als ik me niet vergis. Maar ik kan nergens vandaan halen of je ook nieuwe spelletjes hiervoor kunt krijgen of dat je gebonden bent aan het aantal dat er meegeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inderdaad, gamekings heeft het ook laten zien. Bij bijna elke mediamarkt kun je de eye toy uitproberen. Echt lachen om iemand daar mee bezig te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32
X-t-r-e-m-e schreef op 26 June 2003 @ 09:23:
Virtua Fighter heeft een veel beter controlsystem, althans dat vind ik :). Daarnaast is de gameplay veel uitgebreider en dieper als bij Tekken. Heb zelf dus Tekken 1,2&3 op PS1 en Tekken Tag en 4 op de PS2, en de eerste&vooral de tweede op PS1 vond ik de beste, toen was het concept nog nieuw. Nu zijn ze in mijn ogen allemaal hetzelfde, zelfde karakters, zelfde gameplay. Vandaar dat Virtua Fighter mij meer aanspreekt, Tekken ben ik zwaar op uitgekeken en Virtua Fighter is voor mij 'nieuw'. Daarnaast speelde ik ook altijd al Virtua Fighter in de Arcadehallen als ik er was, SEGA heeft sentiment voor mij :)
ikzelf vind doa2 toch echt wel de beste fighter. heeerlijke vloeiende gameplay en vette overnames. virtua fighter 4 vind ik net ffe te houterig. t voelt gewoon lomp aan. doa speelt heel natuurlijk.
mijn vf4 is trouwens te koop, dus al iemand interesse heeft ;)

heb sinds kort een xbox met doa3 en da's helemaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4775

AudiRS4 schreef op 26 June 2003 @ 13:41:
Heb die site eens bekeken, dat ziet er wel origineel uit eigenlijk :)
Ik heb er geloof ik ook een stukje van gezien bij Gamekings als ik me niet vergis. Maar ik kan nergens vandaan halen of je ook nieuwe spelletjes hiervoor kunt krijgen of dat je gebonden bent aan het aantal dat er meegeleverd wordt.
Rond kerst zullen er diverse nieuwe spellen voor de EyeToy verschijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben erg benieuwd naar Socom: US Navy SEALs. Wie heeft het al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb van de week aan mijn broertje Devil May Cry 2 gegeven. Hij was er nogal tevreden mee. :) Als hij nou ff Contra: Shattered Soldier koopt en een extra controller, dan kunnen we weer eens lekker ouderwets knallen. :)

Enig idee wanneer de nieuwe CastleVania (die in 3D) hier uit gaat komen, of desnoods in de US?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 28 June 2003 @ 11:54:
Ik ben erg benieuwd naar Socom: US Navy SEALs. Wie heeft het al gespeeld?
zie http://www.gamer.nl/viewdoc/899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Niet echt een aanrader dus zo te horen. Ik dacht dat de game trouwens in bundel met de NIC zou worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

Ik kan je eending zeggen neem nooit raad aan van een games blad.
sinds dat er eentje is omgekocht vertrouw ik niks meer van revieuws
ik wil zelf ervaren hoe een spel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 70097 schreef op 28 June 2003 @ 16:58:
Ik kan je eending zeggen neem nooit raad aan van een games blad.
sinds dat er eentje is omgekocht vertrouw ik niks meer van revieuws
ik wil zelf ervaren hoe een spel is
Daar heb je gelijk in, maar tot nu heeft niemand het nog gespeeld aan de reacties te zien. Op welk tijdschrift doel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bor_de_Wollef schreef op 28 June 2003 @ 18:03:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar tot nu heeft niemand het nog gespeeld aan de reacties te zien. Op welk tijdschrift doel je eigenlijk?
Elke gamesblad met een game van Rockstar dat meer dan 8 pagina's krijgt, een coverview heeft en 9,5 of hoger krijgt. Dat waren namelijk de eisen om elke game vanaf GTA 3 te mogen reviewen. Zelfs Max Payne 2 stelde deze eisen op de E# voor een behind doors session.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 14:20

inXs

known as inXs

Net silent hill 3 gekocht.. Tering dat is moooooooi en zeker wel de moeite waard :D superB spel!!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bl!kje schreef op 29 June 2003 @ 13:53:
Net silent hill 3 gekocht.. Tering dat is moooooooi en zeker wel de moeite waard :D superB spel!!
Is het net zo als silent hill 2? Daar vond ik helemaal geen fluit aan namelijk, verschikkelijk saai was die...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Voor de mensen die een review van de Eye Toy willen lezen is dit wel wat: http://www.gamer.nl/viewdoc/898/1

Het lijkt me zelf ook erg gaaf. :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Bor_de_Wollef schreef op 29 juni 2003 @ 14:29:
[...]

Is het net zo als silent hill 2? Daar vond ik helemaal geen fluit aan namelijk, verschikkelijk saai was die...
Gespeeld op een goeie tv?
Gespeeld toen het nacht was?
Gespeeld met het geluid keihard aan?

Indien een vraag beantwoord is met nee dan heb je het niet goed gespeeld :P
Je moet natuurlijk een beetje in die sfeer komen, donkere kamer, hard geluid mooi beeld :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Marruk schreef op 29 juni 2003 @ 15:53:
[...]

Gespeeld op een goeie tv?
Gespeeld toen het nacht was?
Gespeeld met het geluid keihard aan?

Indien een vraag beantwoord is met nee dan heb je het niet goed gespeeld :P
Je moet natuurlijk een beetje in die sfeer komen, donkere kamer, hard geluid mooi beeld :)
YEp, alle vragen beantwoord ik met "JA". De game kon me gewoon niet boeien. Veel van hetzelfde etc. Die heb ik dan ook na 2 dagen maar weer teruggebracht naar de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eindelijk nieuws: SSX 3 staat voor release genoteerd in het najaar!
Rumored for months, EA BIG has finally confirmed that SSX 3 is indeed on the way. The recently released teaser trailer did not show any actual gameplay, but rather a brief movie of a woman (possibly Elise) in army fatigues being air dropped into the middle of a humongous mountain range. The trailer ended with the words, “Fall 2003.” The game is expected to be on display in the upcoming E3 expo, so stay tuned until then.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesxtreme.net/content/games/1106/screens/3.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 30-06-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Nu het vakantie is wil ik een spel gaan kopen!
Zal ik SOCOM: U.S. Navy SEALs kopen als ie uit is? Ik lees overal dat Socom 2 in November in US uit komt.. dus misschien ook hier... Wie heeft er al Socom 1? Werkt het allemaal met mutiplayer en waar koop je die netwerk adapter?

En hoe zit het met Silent hill 3? Ik heb nooit eeder een Silent hill gespeeld... Maar 3 lijkt me wel gaaf om mee te beginnen. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022 schreef op 01 July 2003 @ 01:03:
Zal ik SOCOM: U.S. Navy SEALs kopen als ie uit is? Ik lees overal dat Socom 2 in November in US uit komt.. dus misschien ook hier... Wie heeft er al Socom 1? Werkt het allemaal met mutiplayer en waar koop je die netwerk adapter?

En hoe zit het met Silent hill 3? Ik heb nooit eeder een Silent hill gespeeld... Maar 3 lijkt me wel gaaf om mee te beginnen. Iemand ervaringen?
zie Het grote Silent Hill 3 Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 13022 schreef op 01 juli 2003 @ 01:03:
De netwerk adapter is nog niet verkrijgbaar hier. Als het goed is is er net een pilot bezig om het een en ander te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Ik wil meedoen met die online test, alleen daarvoor MOET je Socom gekocht hebben... Echt triest vind ik dat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:47
Bor_de_Wollef schreef op 30 June 2003 @ 23:52:
Eindelijk nieuws: SSX 3 staat voor release genoteerd in het najaar!

[...]

[afbeelding]
Als SSX 3 even goed is als SSX Tricky (orginele SSX nooit gespeeld) dan ga ik hem zeker weer kopen.
Alleen hij gaat toch Tricky 3 heten? Tenminste dat meende ik ooit in OPM2 te hebben gezien.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

__00__ schreef op 01 July 2003 @ 19:42:
[...]

Als SSX 3 even goed is als SSX Tricky (orginele SSX nooit gespeeld) dan ga ik hem zeker weer kopen.
Alleen hij gaat toch Tricky 3 heten? Tenminste dat meende ik ooit in OPM2 te hebben gezien.
De naam in de preview is SSX 3, dat zal ook de officiele naam wel zijn denk ik. SSX Tricky was mijn 2e PS2 game en de eerste die ik non-stop heb gespeeld. Echt mega gaaf! Ik wacht dan ook met spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

devv05 schreef op 01 July 2003 @ 19:18:
Ik wil meedoen met die online test, alleen daarvoor MOET je Socom gekocht hebben... Echt triest vind ik dat :{
Inderdaad, vooral omdat die netwerkadapter gebundeld verkocht gaat worden. Dan zit je dadelijk dus ofwel met 2x SOCOM, ofwel zonder netwerkadapter mocht je niet met die test mee mogen doen. Beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Iemand al eye-toy nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Walkman schreef op 03 July 2003 @ 18:33:
Iemand al eye-toy nieuws?
Ik heb er even mee gespeeld bij de mediamarkt en weet nu zeker dat ik hem NIET koop. De games zijn grappig maar konden mij niet langer dan 10 minuten boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik denk ook dat ik het zelf niet superveel zal spelen, maar dit lijkt me wel een prima spel voor op een feestje of met een stel vrienden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Walkman schreef op 03 July 2003 @ 19:02:
Ik denk ook dat ik het zelf niet superveel zal spelen, maar dit lijkt me wel een prima spel voor op een feestje of met een stel vrienden.....
Dat is het zeker, vooral ramenwassen is grappig omdat je dit zo met meerdere spelers kunt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Net demo gespeelt van Socom Navy Seals die bij OPM zat en dat is echt een cool spel.. Denk dat ik 'm morgen ga halen en me dan meteen aanmeldt voor die online test.. Dat spel online is volgens mij echt super :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 03 July 2003 @ 19:02:
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/biertje.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Heb gister GT3 gekocht en ben helemaal verslingerd! (* RSP is een PS2 gelegenheids speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Er zijn inmiddels cheats voor socom uit, dus ik denk dat het aardig verziekt gaat worden zoals zo veel online games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Online cheats? dat zou wel vervelender zijn dan normale cheats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Niet zo'n slimme developer geweest dan? Online cheats.. Hmm.
Op een PC kan ik me daar nog iets bij voorstellen, dat is allemaal te hacken enzo.. Maar op een console zorg je toch dat cheats niet erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 30036 schreef op 04 July 2003 @ 11:54:
Niet zo'n slimme developer geweest dan? Online cheats.. Hmm.
Op een PC kan ik me daar nog iets bij voorstellen, dat is allemaal te hacken enzo.. Maar op een console zorg je toch dat cheats niet erin zitten?
Die cheats doen het volgens mij in online gaming ook niet hoor. Cheating is nou eenmaal iets waar alle games last van hebben, ook online. Kijk maar eens naar Tactical Ops oid , het stikt van de cheaters online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Vandaag 4 Juli is de officiele release dag voor de Eye toy. Ik ken een brit die em al heeft.
Maare, hoe zit dat met ons nederlanders?
Heeft iemand al koopbare Eye-Toy's gezien?
Het maakt mij niet zo uit of het saai kan worden, gaat mij om de gimmick....

Trouwens, het spel Police 24/7 dat allang uit is voor de PS2, heeft support vor USB camera's... maar geeneen werkt er. Nu de Eye-Toy uit is kan het best zo zijn dat Konami deze USB Camera bedoeld.
Helaas is er volgens mij geen support voor Lightguns zoals de GunCon, maar als je deze in je USB port 2 plugged doet ie et misschien wel... niet alle spellen reageren op USB port 1 (nou ja... eentje niet dan..).

Oh ik zie het al... 11 Juli voor Nederland.

[ Voor 5% gewijzigd door HuggyB op 04-07-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb Socom gekocht en wat is dat spel vet zeg! Met koptelefoon erbij en die spraakherkenning werkt echt perfect, ook in single player... Kan niet wachten tot ik online kan ermee :9~

Zeker een must-have!

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 04-07-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31054

Ik heb sinds kort de importversie van Xenosaga en Suikoden III. Deze spellen komen helaas niet in Europa uit. Ik ben nu zo'n 11 uur bezig met Xenosaga en ik kan nu al zeggen dat ik het een van de beste spellen voor de Playstation 2 vind (zo niet DE beste). Het spel staat nu al in mijn top 5 naast spellen als FFVII en Skies of Arcadia.

Grafisch ziet Xenosaga er ook fantastisch uit, ik vind het zelf een stuk mooier dan Final Fantasy X. Dat komt vooral omdat de filmpjes en het spel ongeveer dezelfde stijl hebben waardoor er geen duidelijke overgang is zoals bijvoorbeeld bij FFX. Daar hebben de filmpjes duidelijk meer detail.

Bij veel spellen (zoals bijvoorbeeld FFX) kom je vaak onlogische elementen tegen, zowel in het verhaal als in de architectuur. Elementen die daar alleen aanwezig zijn om het spel er mooier uit te laten zien of om het verhaal "spannender" te maken. Bij Xenosaga is er altijd een reden waarom bepaalde acties worden genomen en waarom de ruimteschepen een bepaalde opbouw hebben.

Xenosaga is misschien meer een film dan spel (zo'n 70% bestaat uit "filmpjes"), maar dan wel een heel goede film van zo'n 50-80 uur :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 05-07-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klinkt heel erg interessant. Waar kun je voor een redelijke prijs import games kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Als je een CC hebt bij dvdboxoffice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

KOOP TIP!!!!

(geen spam)

Ik ben es gaan kijken in Heerlen(een grote stad in het zuiden des lands) wat er te krijgen was, Ik heb eens extra gelet op FFX.

In de meeste zaken, BartSmit, Dixons, E-plaza, enz.... betaal je 34,95 euro voor de platinum versie.

Een uitzondering! Bij de MediaMarkt betaal je voor de platinum versie 29,95 euro (de goedkoopste)

Bij de V&D kon je nog de orginele doos krijgen voor 67,95euro

Dit waren mijn tips! :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaGreatRV op 10-07-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Voor de geinteresseerden, langzamerhand begint de eye-toy in de winkels te verschijnen...heb 'm zojuist in Den haag gekocht (helaas kan ik pas vanavond laat gaan proberen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Jezus wat een lol die eye toy. Heb hem nu een paar uurtjes en met meerdere mensen is het echt een van de leukste titels. (speel hem nu met z'n tweeen).
Erg lol.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 14:20

inXs

known as inXs

Kheb net Wild Arms 3 gehuurd, nou ik ben benieuwd :D Lijkt me best een lachen spel. Iemand ervaringen ermee!? Ik heb hem namelijk nog nooit in de winkels zien liggen, maar wel toevallig in de videotheek net!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Walkman schreef op 10 July 2003 @ 14:07:
Voor de geinteresseerden, langzamerhand begint de eye-toy in de winkels te verschijnen...heb 'm zojuist in Den haag gekocht (helaas kan ik pas vanavond laat gaan proberen)...
Eye toy is inderdaad best wel vet, die stond opgestelt bij de ingang van de MediaMarkt in Heerlen ik heb effetjes gespeelt, best wel leuk :) .

(ik moet er trouwens wel belachelijk uit hebben gezien toen ik dat aan het doen was) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaGreatRV schreef op 10 juli 2003 @ 13:28:
KOOP TIP!!!!

(geen spam)

Ik ben es gaan kijken in Heerlen(een grote stad in het zuiden des lands) wat er te krijgen was, Ik heb eens extra gelet op FFX.

In de meeste zaken, BartSmit, Dixons, E-plaza, enz.... betaal je 34,95 euro voor de platinum versie.

Een uitzondering! Bij de MediaMarkt betaal je voor de platinum versie 29,95 euro (de goedkoopste)

Bij de V&D kon je nog de orginele doos krijgen voor 67,95euro

Dit waren mijn tips! :)
Die is hier echt overal 29.95 hoor (noorden). Heb hem zelfs al goedkoper gezien. Maar eeh... iedereen heeft deze titel toch al ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
heb gisteravond ook nog even eye toy gespeeld....het is wel lachen...dat boxen was trouwens een stuk leuker als ik had gedacht...heb nog niet alle spellen geprobeerd, maar dit is zo af en toe wel leuk (en als je het vaak speelt waarschijnlijk ook wel een goede workout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Ik vind dat spelt met die spookjes het zwaarst. Als je dan kleine gewichtjes in je arm neemt en daarmee 'wappert' dan heb je echt in no-time flinke onderarmen.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klinkt erg leuk allemaal. Dus de games vervelen niet zo heel erg snel? Denk er zelf aan om hem dan toch maar te kopen, nu of in een leuke aanbieding oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:13

DoctorV64

Cosmopoliet

Walkman een vraagje over de USB eyetoy cam. Moet je de cam echt op ooghoogte plaatsen?? of kan je de cam naar boven richten? Ik denk niet dat iedereen zijn tv op ooghoogte heeft staan namelijk.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik zie hier op het versie scherm van de PS2 toevalling dat mijn DVD-speler versie 2.13E is, wat is hier nu anders dan de gewone? :?

BTW, mijn PS2 specs:

Unit SCPH-39004
Browser 1.20
CD-speler 1.20
Playstation Driver 1.10 (zal wel PS1 emu zijn B) )
DVD-speler 2.13E

Heb ik hier iets speciaals of heb ik verborgen verbeteringen ofzo? Geef wat opmerkingen PLZ :) .

BTW, post ook es je PS2 specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Is het overigens ook mogelijk om de Eye Toy camera op de PC te gebruiken :?

Het wil me niet echt lukken, de drivers zijn niet helemaal goed, maar de ingebouwde microfoon doet het wel.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik heb eigenlijk wel zin in een goede RPG, nu is mijn oog gevallen op Xenosaga. helaas is die alleen als import verkrijgbaar! :(

Welke mogelijkheden zijn er, naast modchips, om importgames op een PS2 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391 schreef op 11 July 2003 @ 14:36:
Ik heb eigenlijk wel zin in een goede RPG, nu is mijn oog gevallen op Xenosaga. helaas is die alleen als import verkrijgbaar! :(

Welke mogelijkheden zijn er, naast modchips, om importgames op een PS2 te spelen?
Slide-Card

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 4775 op 11-07-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68788

HEY!!! wat is er aan de hand met de ps2. Mijn broertje zegt dat ie op gamekings had gezien dat de ps2 spellen er voortaan veel beter uit gaan zien. dat ze er meer uithalen ofziets :? :? :? :) >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 68788 schreef op 11 July 2003 @ 23:24:
HEY!!! wat is er aan de hand met de ps2. Mijn broertje zegt dat ie op gamekings had gezien dat de ps2 spellen er voortaan veel beter uit gaan zien. dat ze er meer uithalen ofziets :? :? :? :) >:) :P
hmm ik heb daar nks over gehoord hoor.
mischien zeiden ze dat de PS2 games er steeds beter uit gaan zien (verschil 1ste gen / 3rd gen is erg groot
Zie MGS-3

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die werkt niet bij Xenosaga omdat die DVD verschillende lagen heeft of zoiets. Het zou bij een backup van Xenosaga misschien wel kunnen werken.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 12-07-2003 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 12-07-2003 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
DoctorV64 schreef op 11 juli 2003 @ 11:12:
Walkman een vraagje over de USB eyetoy cam. Moet je de cam echt op ooghoogte plaatsen?? of kan je de cam naar boven richten? Ik denk niet dat iedereen zijn tv op ooghoogte heeft staan namelijk.
Hij kan een klein beetje omlaag of omhoog gericht worden, maar weet niet of het vanaf de grond nog lukt...denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Hé we zijn AL :X bijna toe aan deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

ik zit zelf er ook aan te denken om een PS2 te kopen, maar ben nog een beetje aan t twijfelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar games als THPS en SSX, zijn er nog meer spelen zoals deze op de PS2 die de moeite waard zijn?
En qua platform games? (denk sonic, ik geloof dat er ook een sonic uitkomt, iemand daar meer info over?)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61986

Gran Turismo 3 :Y) Burnout 2 (ook op de rest te verkrijgen) The Getaway
meer weet ik eik niet, keb niet zoveel spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
philipnorth schreef op 14 July 2003 @ 09:55:
ik zit zelf er ook aan te denken om een PS2 te kopen, maar ben nog een beetje aan t twijfelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar games als THPS en SSX, zijn er nog meer spelen zoals deze op de PS2 die de moeite waard zijn?
En qua platform games? (denk sonic, ik geloof dat er ook een sonic uitkomt, iemand daar meer info over?)
Voor zover ik weet zal er geen/nooit een sonic game op de PS2 (of welke playstation dan ook) uitkomen.
Sonic is van SEGA en die is op het moment hun egel bij Nintendo aan het bekend maken. Het gerucht gaat ook dan SEGA wéér een nieuwe console wil gaan ontwikkelen (niet echt slim aangezien dat al een paar keer (bijna) hun dood heeft betekend)
Maar als je van platformgames houd dan zijn er op de PS2 wel alternatieven, namelijk: Ratchet & Clank, Jak & Daxter, Jak 2.......voor de rest schiet er even niets binnen.

Als je van THPS en SSX houdt dan zit je ook aan het goede adres, niet alleen omdat voor beide games verschillende delen uit komen ( SSX 3 :9~ ), maar zo is er ook nog het spel Airblade. Ik heb dat ook, maar dat valt me wel een beetje tegen als ik naar die andere titels kijk.

En uiteraard heb je nog Final Fantasy op de PS2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

__00__ schreef op 14 July 2003 @ 13:06:
[...]

Voor zover ik weet zal er geen/nooit een sonic game op de PS2 (of welke playstation dan ook) uitkomen.
Als je van THPS en SSX houdt dan zit je ook aan het goede adres, niet alleen omdat voor beide games verschillende delen uit komen ( SSX 3 :9~ ), maar zo is er ook nog het spel Airblade.
En uiteraard heb je nog Final Fantasy op de PS2 :D
Sonic op ps2: http://ps2.ign.com/articles/427/427825p1.html (toch nog wat gevonden)

FF trekt me niet zo, alhoewel ik weer wel een fan was van zelda op mijn lieve oude snes :) misschien iets om eens naar te kijken idd

SSX 3 is de reden dat ik kies voor de PS2 bijna, samen met THUG :)

Vooral ook omdat mijn vriendin dat soort games ook wel leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verder natuurlijk Agressive inline and Grand Theft auto (die laatste was voor mij de reden om een ps2 aan te schaffen)....en voor tony hawk heeft de PS2 de beste controller (vindt het echt niet te doen met een xbox of gamecube controller)....

Qua platformers is ook Klonoa aan te raden... Vexx is slecht, volgens mij is Rayman er ook voor uitgekomen en zoals eerder vermeldt Jak and Daxter, Ratchet & Clank en wat binnenkort uitkomt Jak 2 en Ratchet & Clank 2.

Sonic komt inderdaad uit, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten...op de een of andere manier vindt ik sonic een stuk minder. Heb alle twee de delen op de DC maar ik vindt het toch anders dan de eerder genoemde platformspellen....waarschijnlijk de snellere stukken.

[ Voor 38% gewijzigd door Walkman op 14-07-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ratchet & Clank is echt cool en soms heel erg lachen! Wanneer kunnen / mogen we deel 2 verwachten? Ik sta nu al te trappelen om weer te spelen :) Verder wacht ik echt op SSX 3 maar daar heb ik nog niet zo heel veel van gezien, behalve die korte preview die op de NBA street 2 dvd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Bor_de_Wollef schreef op 14 July 2003 @ 16:03:
Ratchet & Clank is echt cool en soms heel erg lachen! Wanneer kunnen / mogen we deel 2 verwachten? Ik sta nu al te trappelen om weer te spelen :) Verder wacht ik echt op SSX 3 maar daar heb ik nog niet zo heel veel van gezien, behalve die korte preview die op de NBA street 2 dvd staat.
op IGN.com staat een preview, en in een of ander officieel ps2 magazine ook.
Zit er erg vet uit :)

ratchet en clank....ken ik niet, zal ik eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ga die preview gelijk bekijken. SSX Tricky was een van mijn eerste en meest gespeelde games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een interessant stukje op nu.nl:
Playstation, onderdeel van Sony, introduceert Network Gaming in september op de Nederlandse markt. Network Gaming maakt het mogelijk om videogames te spelen tegen andere personen over de hele wereld.

Sony wil Net Gaming laagdrempelig houden. Het systeem is dan ook heel simpel en er zijn slechts drie dingen nodig: een breedband internetverbinding, een Network Adapter en een Network Game. De breedbandverbinding in Nederland wordt geleverd door Planet Internet (eigendom van KPN) en de Network Adapter kan worden aangeschaft voor 35 euro.

Deze Adapter, waarvan Playstation hoopt er voor maart 2004 in de Benelux 15.000 van te hebben verkocht, wordt aangesloten op de Playstation 2.

Ten slotte moeten er games worden aangeschaft. Momenteel is alleen 'Socom: US Navy Seals' verkrijgbaar, maar het assortiment wordt dit najaar fors uitgebreid, onder meer met 'Amplitude' en 'Everybody's Golf'. Ook andere publishers krijgen de vrijheid om games voor Network Gaming te ontwikkelen.

Playstation denkt het kopieren van de spelletjes tegen te gaan met het Dynamic Network Authentication System (DNAS), dat de combinatie tussen de hardware chipsets, memory cards, network adapters en games controleert en beveiligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik had eigenlijk maar 1 game in mijn hoofd toen ik de PS2 kocht .... DEVIL MAY CRY .... toen ik destijds previews zag in een gameshop, een demomovie, was ik verkocht. Ik had nog nooit zoiets cools gezien, als game bedoel ik. En tot op de dag van vandaag is die game mijn favoriete PS2 game, tevens console game.

Inmiddels ook wel een aantal andere titels, waaronder deel 2 van DMC .... naast die platformers (klonoa heb ik nog niet kunnen vinden, zal ik wel tweedehands moeten verkrijgen, wel een demo ervan die bij mijn PS2 zat) .... vind ik ook dat games als Ecco the Dolphin, Drakan 2 en Baldur's Gate ERG aan te raden zijn .... de Rayman serie is erg goed, die heb ik wel in zijn geheel, echter Rayman 3 op Gamecube .... meesterlijke serie, ik ben verkocht aan deel 3.

Nu zit ik Tomb Raider: Angel of Darkness te spelen en ik kan nog steeds de kritieken op het spel nog niet echt helemaal begrijpen, ik heb echt veel plezier met die game, echt een toppertje.

Marco

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 15-07-2003 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb ook heel even Tomb Raider geprobeerd, maar de besturing is gewoon zo slecht...ze reageert supertraag en ik weet niet hoeveel keer ik in die beginlevel ben gevallen daardoor...daarnaast is die slowdown in dat spel ook niet normaal.....persoonlijk ben ik blij dat ik 'm niet heb aangeschaft....maar ja, smaken verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smaken verschillen zeker, slowdown heb ik nog niet gemerkt overigens, zal nog wel komen.

Besturing is wel even wennen, maar als je weet wat je moet doen. Zowieso moet je schakelen tussen rennen/lopen/sluipen om het makkelijk voor jezelf te maken. Daarnaast, als je wilt schakelen van lopen ---> rennen, meteen na lopen uitgezet te hebben, ff een klein tikkie naar voren op de linker stick en daarna ren je meteen (geen opwarm rond :)). Ook als je springt, op X drukken als je ergens wilt landen, anders kun je te ver springen.

Veel met games heeft met smaak te maken natuurlijk, ik vind dat ze erg leuke dingen toegevoegd hebben. Level design is zeer goed te noemen, haar upgraden is ook een leuke toevoeging, plus ze hebben ook een beetje adventuring toegevoegd (ze praat ook met mensen etc) .... goed voor verhaalvertelling.

Maar de besturing, voor PC is die zowieso k**, altijd geweest :) ..... maar ik vond het echt met de minuut speelbaarder worden, eerst vond ik het ook niets, maar na een uurtje spelen .... misschien liggen de controls mij beter, geen idee, heb niet echt problemen ermee, slechter bestaat echt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 86074 schreef op 15 July 2003 @ 07:58:
Maar de besturing, voor PC is die zowieso k**, altijd geweest :) ..... maar ik vond het echt met de minuut speelbaarder worden, eerst vond ik het ook niets, maar na een uurtje spelen .... misschien liggen de controls mij beter, geen idee, heb niet echt problemen ermee, slechter bestaat echt!!!
heb m op pc idd geprobeerd, en besturing was echt bagger.

Misschien idd beter te spelen op ps2, maar het is ook niet echt mijn game, ik vond de 1e nog wel leuk, maar daarna niet echt meer :)

maar ja, da's mijn mening dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philipnorth schreef op 15 July 2003 @ 08:43:
[...]

heb m op pc idd geprobeerd, en besturing was echt bagger.

Misschien idd beter te spelen op ps2, maar het is ook niet echt mijn game, ik vond de 1e nog wel leuk, maar daarna niet echt meer :)

maar ja, da's mijn mening dan
Uitmelken noemen ze dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Voor allerlei PS2 (en PS 1) goodies moet je zijn op www.lik-sang.com, maar laat daar nu een IA voor georganiseerd zijn ! Op dit moment is het nog een animo check, maar check laupro.nl maar, daar staat het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb alleen Tomb Raider 2 gespeeld, daarna had ik het wel gezien...had wel wat verwachtingen van dit nieuwe deel, maar helaas valt dat dus tegen. Ook als je de reviews leest komt het spel er ook niet echt goed van af. Maar Farting Bob, ik geef je helemaal gelijk...ik speel ook wel eens spellen die de meesten niets vinden....het is persoonlijk (heb bv. de laatste dagen heel veel Road Trip Adventure gespeeld (ChronoQ Auto RPG))....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:19

FastBunny

Give it the Works !

Bor_de_Wollef schreef op 14 July 2003 @ 23:06:
Een interessant stukje op nu.nl:

[...]
Wil dat zeggen dat je dan verplicht bij Planet een breedband verbinding moet nemen?? Ik dacht gelezen te hebben dat je met elke breedband verbinding op het internet kan, en ook via routers e.d.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik vraag me inderdaad af of dat zo moet....heb gewoon met m'n huidige kabel aanbieder al tony hawk online gespeeld (ook al was het maar heel even)....toch geloof ik nog steeds niet in het online gebeuren....(alhoewel ik moet zeggen dat GT4 online aantrekkelijk klinkt), vooral niet als je er fees voor moet betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Online op de PS2 bedoel je neem ik aan? Op de PC is het echt kickuh :).

Je doelt op Runaway .... hmmm .... ik zoek wel ff een topic erover, ik ben erg benieuwd wat mensen ervan vinden, ik ben namelijk ooit begonnen toen ik gek was van adventures en dacht dat dit er ook eentje in de oude stijl was .... ook daarom sprak dit deel van Tomb Raider me erg aan. Ik vraag me wel af of een een verzamelbox is voor deel 1-5 op PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik bedoelde PS2, maar op PC boeit het me eigenlijk ook niet echt. Heb toen wel een weekje Grand Prix Legends geprobeerd, maar dat was te moeilijk...heb niet zo veel tijd om er in te steken...... en bij PS2 online ben ik toch wel bang dat er te veel zal worden gecheat wat het gewoon verziekt (op de DC bv. PSO)....plus het is soms moeilijk mensen van hetzelfde niveau te vinden. Met Tony Hawk heb ik het toen geprobeerd....novice level....zitten daar gasten die tricks van een paar miljoen doen....dat is dus niet meer leuk....

Runaway zegt me niets...wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, een game die Runaway: Road Adventure heet, ik was ff in de war (op zich ben ik zowieso in de war, maar da's een ander onderwerp :)).

Online gamen is wel overrated, sommige games zijn wel leuk, maar sommige games hebben net geen multiplayer die leuk genoeg is, of niet veel gespeeld en de single player is snel afgeraffeld = weggegooid geld voor spel. Tegenwoordig voel ik die games wel snel aan. UT2k3 en BF1942 zijn wel erg cool online, dat zijn dan echt pure online games, dat vind ik zelf wel beter of het een of het ander.

Die nieuwe shooter voor PS2 waarmee dat online gebeuren gepromote wordt .... zag er best aardig uit, shooters en consoles gaan voor mij alleen niet goed samen, richten in vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Jij bedoelde deze :

http://www.gamerankings.c...erm=runaway&itemid=431325

Ik deze :) :

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915200.asp

Je moet van shooters houden...persoonlijk is dat niet mij soort game (laatste wat ik op dat gebied heb gespeeld is duke nukem ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand soms wanneer WRC3 gereleased wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Walkman schreef op 12 July 2003 @ 10:08:
[...]

Hij kan een klein beetje omlaag of omhoog gericht worden, maar weet niet of het vanaf de grond nog lukt...denk het niet...
De instructievideo zegt van wel, maar het spel is volgens mij vooral bedoeld voor kleine kindjes :P

Overigens vermaak ik mij er kostelijk mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SSX3 gaat ONLINE! Exclusive for PS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zonet Tomb Raider Angel of Darkness gespeeld (gehuurd :) ). Moet zeggen dat ik hem erg vind tegenvallen. Beroerde besturing. Slechte camera en vooral heel erg lelijke graphics in de filmpjes tussendoor (Lara heeft oa rechthoekige vingers en de animatie is heel slecht). Enorme tegenvaller dit. Niet kopen is mijn advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Nou, m'n eerste post in het PS2 topic dan maar :)
Was gister en vandaag bij Games r Fun in Amstelveen, en ze hebben daar nu zo'n Eyetoy, en ik moet zeggen:
DAMN wat is dat leuk :D, echt, zooo verslavend, m'n zusje en m'n moeder waren vandaag mee, ook helemaal verslaafd aan Kung Foo, echt, dé party game, niet normaal meer!
M'n zusje en moeder (en ik stiekum ook ;)) zijn bezig m'n pa over te halen ook een PS2 te kopen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

EyeToy is inderdaad erg leuk en rond de kerst komen er weer nieuwe games voor uit las ik! Alweer bijna tijd voor Het grote PS2 topic deel II trouwens, we zitten alweer op de 1000 posts hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wdekreij schreef op 15 July 2003 @ 09:04:
Voor allerlei PS2 (en PS 1) goodies moet je zijn op www.lik-sang.com, maar laat daar nu een IA voor georganiseerd zijn ! Op dit moment is het nog een animo check, maar check laupro.nl maar, daar staat het :)
Heb je een directe url? Ik zie er geen lik-sang animo check tussenstaan namelijk. Of is'die alweer afgelopen?

edit: alweer 1000 posts! Ik ben op dit moment Part II aan het inrichten. Part II is hier te vinden -> Het grote PS2 topic - Part II

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 20-07-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-06 21:22
Verder in het volgende deel. :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.