Ik ben al in de vierde wereld 
(tip, probeer die grote deur in de bibliotheek es
)
(tip, probeer die grote deur in de bibliotheek es
Verwijderd
Is het soms mogelijk een overzichtje te maken van de verschillende fighting games met hun specifieke kenmerken?Bor_de_Wollef schreef op 23 June 2003 @ 10:39:
[...]
Wat verwacht je van een fighting game? Realisme, veel tegenstanders, veel achtergronden?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 10:40 ]
Bij de mediamarkt in Groningen stond ie al (demo, nog niet tekoop). Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen en werkt ook aardig. Iemand die al weet wat ie gaat kosten dan?Walkman schreef op 25 June 2003 @ 20:41:
Iemand enig idee wanneer de Eye Toy gaat uitkomen...zit er al een tijdje op te wachten maar weet niet wat in nederland de release date is.....lijkt me een heerlijk party speeltje..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 86% gewijzigd door Walkman op 25-06-2003 21:24 ]
Verwijderd
ICO is iddBor_de_Wollef schreef op 24 juni 2003 @ 17:53:
ICO is echt fantastisch, jammer dat ie een beetje kort is, maar sfeer dat die game heeft! Absoluut een klasieker!
Idd, heb hem zelf vorige week ook aangeschaft, heb zelf ook TEKKEN 3&4 en Dead or Alive II, Virtua Fighter 4 Evolution is echt wel de mooiste en beste en meest uitgebreidde. Veel opties en opdrachten die je moet/kan uitvoeren. Daarnaast een soort quest waarbij je door te winnen andere outfits en dergelijke kan kopen. Eindelijk ook eens normale personages ipv vechtende (panda)beren en kangaroes. Alleen de dames van DOA2 zijn wel leuker/mooier om te zienVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 16:07:
[...]
Virtua fighter 4 evolution. Beste vechtspel allertijden.
Verwijderd
Hij staat NU bij de interntoys in de reclamefolder. 67 euro 95 oid. Beetje aan de hoge kant vind ik voor dit speeltje. Als er niet meer games / tools uitkomen die er gebruik van maken ben ik bang dat je er zo op uitgekeken bent.Walkman schreef op 25 June 2003 @ 20:41:
Iemand enig idee wanneer de Eye Toy gaat uitkomen...zit er al een tijdje op te wachten maar weet niet wat in nederland de release date is.....lijkt me een heerlijk party speeltje..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ikzelf vind doa2 toch echt wel de beste fighter. heeerlijke vloeiende gameplay en vette overnames. virtua fighter 4 vind ik net ffe te houterig. t voelt gewoon lomp aan. doa speelt heel natuurlijk.X-t-r-e-m-e schreef op 26 June 2003 @ 09:23:
Virtua Fighter heeft een veel beter controlsystem, althans dat vind ik. Daarnaast is de gameplay veel uitgebreider en dieper als bij Tekken. Heb zelf dus Tekken 1,2&3 op PS1 en Tekken Tag en 4 op de PS2, en de eerste&vooral de tweede op PS1 vond ik de beste, toen was het concept nog nieuw. Nu zijn ze in mijn ogen allemaal hetzelfde, zelfde karakters, zelfde gameplay. Vandaar dat Virtua Fighter mij meer aanspreekt, Tekken ben ik zwaar op uitgekeken en Virtua Fighter is voor mij 'nieuw'. Daarnaast speelde ik ook altijd al Virtua Fighter in de Arcadehallen als ik er was, SEGA heeft sentiment voor mij
Verwijderd
Rond kerst zullen er diverse nieuwe spellen voor de EyeToy verschijnen.AudiRS4 schreef op 26 June 2003 @ 13:41:
Heb die site eens bekeken, dat ziet er wel origineel uit eigenlijk![]()
Ik heb er geloof ik ook een stukje van gezien bij Gamekings als ik me niet vergis. Maar ik kan nergens vandaan halen of je ook nieuwe spelletjes hiervoor kunt krijgen of dat je gebonden bent aan het aantal dat er meegeleverd wordt.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
zie http://www.gamer.nl/viewdoc/899Bor_de_Wollef schreef op 28 June 2003 @ 11:54:
Ik ben erg benieuwd naar Socom: US Navy SEALs. Wie heeft het al gespeeld?
Niet echt een aanrader dus zo te horen. Ik dacht dat de game trouwens in bundel met de NIC zou worden verkocht.
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar tot nu heeft niemand het nog gespeeld aan de reacties te zien. Op welk tijdschrift doel je eigenlijk?Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 16:58:
Ik kan je eending zeggen neem nooit raad aan van een games blad.
sinds dat er eentje is omgekocht vertrouw ik niks meer van revieuws
ik wil zelf ervaren hoe een spel is
Elke gamesblad met een game van Rockstar dat meer dan 8 pagina's krijgt, een coverview heeft en 9,5 of hoger krijgt. Dat waren namelijk de eisen om elke game vanaf GTA 3 te mogen reviewen. Zelfs Max Payne 2 stelde deze eisen op de E# voor een behind doors session.Bor_de_Wollef schreef op 28 June 2003 @ 18:03:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar tot nu heeft niemand het nog gespeeld aan de reacties te zien. Op welk tijdschrift doel je eigenlijk?
superB
Is het net zo als silent hill 2? Daar vond ik helemaal geen fluit aan namelijk, verschikkelijk saai was die...bl!kje schreef op 29 June 2003 @ 13:53:
Net silent hill 3 gekocht.. Tering dat is moooooooi en zeker wel de moeite waardsuperB spel!!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Gespeeld op een goeie tv?Bor_de_Wollef schreef op 29 juni 2003 @ 14:29:
[...]
Is het net zo als silent hill 2? Daar vond ik helemaal geen fluit aan namelijk, verschikkelijk saai was die...
TMAXTINT
YEp, alle vragen beantwoord ik met "JA". De game kon me gewoon niet boeien. Veel van hetzelfde etc. Die heb ik dan ook na 2 dagen maar weer teruggebracht naar de winkelMarruk schreef op 29 juni 2003 @ 15:53:
[...]
Gespeeld op een goeie tv?
Gespeeld toen het nacht was?
Gespeeld met het geluid keihard aan?
Indien een vraag beantwoord is met nee dan heb je het niet goed gespeeld
Je moet natuurlijk een beetje in die sfeer komen, donkere kamer, hard geluid mooi beeld
Rumored for months, EA BIG has finally confirmed that SSX 3 is indeed on the way. The recently released teaser trailer did not show any actual gameplay, but rather a brief movie of a woman (possibly Elise) in army fatigues being air dropped into the middle of a humongous mountain range. The trailer ended with the words, “Fall 2003.” The game is expected to be on display in the upcoming E3 expo, so stay tuned until then.
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 30-06-2003 23:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
zie Het grote Silent Hill 3 TopicVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 01:03:
Nu het vakantie is wil ik een spel gaan kopen!
Zal ik SOCOM: U.S. Navy SEALs kopen als ie uit is? Ik lees overal dat Socom 2 in November in US uit komt.. dus misschien ook hier... Wie heeft er al Socom 1? Werkt het allemaal met mutiplayer en waar koop je die netwerk adapter?
En hoe zit het met Silent hill 3? Ik heb nooit eeder een Silent hill gespeeld... Maar 3 lijkt me wel gaaf om mee te beginnen. Iemand ervaringen?
De netwerk adapter is nog niet verkrijgbaar hier. Als het goed is is er net een pilot bezig om het een en ander te testen.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 01:03:
Nu het vakantie is wil ik een spel gaan kopen!
Zal ik SOCOM: U.S. Navy SEALs kopen als ie uit is? Ik lees overal dat Socom 2 in November in US uit komt.. dus misschien ook hier... Wie heeft er al Socom 1? Werkt het allemaal met mutiplayer en waar koop je die netwerk adapter?
Als SSX 3 even goed is als SSX Tricky (orginele SSX nooit gespeeld) dan ga ik hem zeker weer kopen.Bor_de_Wollef schreef op 30 June 2003 @ 23:52:
Eindelijk nieuws: SSX 3 staat voor release genoteerd in het najaar!
[...]
[afbeelding]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
De naam in de preview is SSX 3, dat zal ook de officiele naam wel zijn denk ik. SSX Tricky was mijn 2e PS2 game en de eerste die ik non-stop heb gespeeld. Echt mega gaaf! Ik wacht dan ook met spanning af!__00__ schreef op 01 July 2003 @ 19:42:
[...]
Als SSX 3 even goed is als SSX Tricky (orginele SSX nooit gespeeld) dan ga ik hem zeker weer kopen.
Alleen hij gaat toch Tricky 3 heten? Tenminste dat meende ik ooit in OPM2 te hebben gezien.
Verwijderd
Inderdaad, vooral omdat die netwerkadapter gebundeld verkocht gaat worden. Dan zit je dadelijk dus ofwel met 2x SOCOM, ofwel zonder netwerkadapter mocht je niet met die test mee mogen doen. Beetje jammerdevv05 schreef op 01 July 2003 @ 19:18:
Ik wil meedoen met die online test, alleen daarvoor MOET je Socom gekocht hebben... Echt triest vind ik dat
Ik heb er even mee gespeeld bij de mediamarkt en weet nu zeker dat ik hem NIET koop. De games zijn grappig maar konden mij niet langer dan 10 minuten boeien.Walkman schreef op 03 July 2003 @ 18:33:
Iemand al eye-toy nieuws?
Dat is het zeker, vooral ramenwassen is grappig omdat je dit zo met meerdere spelers kunt gaan doen.Walkman schreef op 03 July 2003 @ 19:02:
Ik denk ook dat ik het zelf niet superveel zal spelen, maar dit lijkt me wel een prima spel voor op een feestje of met een stel vrienden.....
Verwijderd
Walkman schreef op 03 July 2003 @ 19:02:
Ik denk ook dat ik het zelf niet superveel zal spelen, maar dit lijkt me wel een prima spel voor op een feestje of met een stel vrienden.....
Verwijderd
Die cheats doen het volgens mij in online gaming ook niet hoor. Cheating is nou eenmaal iets waar alle games last van hebben, ook online. Kijk maar eens naar Tactical Ops oid , het stikt van de cheaters onlineVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:54:
Niet zo'n slimme developer geweest dan? Online cheats.. Hmm.
Op een PC kan ik me daar nog iets bij voorstellen, dat is allemaal te hacken enzo.. Maar op een console zorg je toch dat cheats niet erin zitten?
[ Voor 5% gewijzigd door HuggyB op 04-07-2003 12:20 ]
[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 04-07-2003 19:09 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 10:56 ]
[ Voor 4% gewijzigd door DaGreatRV op 10-07-2003 19:27 ]
Vandaag is het feest en morgen ook.
superB
Eye toy is inderdaad best wel vet, die stond opgestelt bij de ingang van de MediaMarkt in Heerlen ik heb effetjes gespeelt, best wel leukWalkman schreef op 10 July 2003 @ 14:07:
Voor de geinteresseerden, langzamerhand begint de eye-toy in de winkels te verschijnen...heb 'm zojuist in Den haag gekocht (helaas kan ik pas vanavond laat gaan proberen)...
Die is hier echt overal 29.95 hoor (noorden). Heb hem zelfs al goedkoper gezien. Maar eeh... iedereen heeft deze titel toch al ?DaGreatRV schreef op 10 juli 2003 @ 13:28:
KOOP TIP!!!!
(geen spam)
Ik ben es gaan kijken in Heerlen(een grote stad in het zuiden des lands) wat er te krijgen was, Ik heb eens extra gelet op FFX.
In de meeste zaken, BartSmit, Dixons, E-plaza, enz.... betaal je 34,95 euro voor de platinum versie.
Een uitzondering! Bij de MediaMarkt betaal je voor de platinum versie 29,95 euro (de goedkoopste)
Bij de V&D kon je nog de orginele doos krijgen voor 67,95euro
Dit waren mijn tips!
Vandaag is het feest en morgen ook.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Verwijderd
Slide-CardVerwijderd schreef op 11 July 2003 @ 14:36:
Ik heb eigenlijk wel zin in een goede RPG, nu is mijn oog gevallen op Xenosaga. helaas is die alleen als import verkrijgbaar!
Welke mogelijkheden zijn er, naast modchips, om importgames op een PS2 te spelen?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 15:42 ]
Verwijderd
hmm ik heb daar nks over gehoord hoor.Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 23:24:
HEY!!! wat is er aan de hand met de ps2. Mijn broertje zegt dat ie op gamekings had gezien dat de ps2 spellen er voortaan veel beter uit gaan zien. dat ze er meer uithalen ofziets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
This space is occupied
Verwijderd
Die werkt niet bij Xenosaga omdat die DVD verschillende lagen heeft of zoiets. Het zou bij een backup van Xenosaga misschien wel kunnen werken.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 09:02 ]
Hij kan een klein beetje omlaag of omhoog gericht worden, maar weet niet of het vanaf de grond nog lukt...denk het niet...DoctorV64 schreef op 11 juli 2003 @ 11:12:
Walkman een vraagje over de USB eyetoy cam. Moet je de cam echt op ooghoogte plaatsen?? of kan je de cam naar boven richten? Ik denk niet dat iedereen zijn tv op ooghoogte heeft staan namelijk.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Voor zover ik weet zal er geen/nooit een sonic game op de PS2 (of welke playstation dan ook) uitkomen.philipnorth schreef op 14 July 2003 @ 09:55:
ik zit zelf er ook aan te denken om een PS2 te kopen, maar ben nog een beetje aan t twijfelen.
Mijn voorkeur gaat uit naar games als THPS en SSX, zijn er nog meer spelen zoals deze op de PS2 die de moeite waard zijn?
En qua platform games? (denk sonic, ik geloof dat er ook een sonic uitkomt, iemand daar meer info over?)
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Sonic op ps2: http://ps2.ign.com/articles/427/427825p1.html (toch nog wat gevonden)__00__ schreef op 14 July 2003 @ 13:06:
[...]
Voor zover ik weet zal er geen/nooit een sonic game op de PS2 (of welke playstation dan ook) uitkomen.
Als je van THPS en SSX houdt dan zit je ook aan het goede adres, niet alleen omdat voor beide games verschillende delen uit komen ( SSX 3), maar zo is er ook nog het spel Airblade.
En uiteraard heb je nog Final Fantasy op de PS2
[ Voor 38% gewijzigd door Walkman op 14-07-2003 14:47 ]
op IGN.com staat een preview, en in een of ander officieel ps2 magazine ook.Bor_de_Wollef schreef op 14 July 2003 @ 16:03:
Ratchet & Clank is echt cool en soms heel erg lachen! Wanneer kunnen / mogen we deel 2 verwachten? Ik sta nu al te trappelen om weer te spelenVerder wacht ik echt op SSX 3 maar daar heb ik nog niet zo heel veel van gezien, behalve die korte preview die op de NBA street 2 dvd staat.
Playstation, onderdeel van Sony, introduceert Network Gaming in september op de Nederlandse markt. Network Gaming maakt het mogelijk om videogames te spelen tegen andere personen over de hele wereld.
Sony wil Net Gaming laagdrempelig houden. Het systeem is dan ook heel simpel en er zijn slechts drie dingen nodig: een breedband internetverbinding, een Network Adapter en een Network Game. De breedbandverbinding in Nederland wordt geleverd door Planet Internet (eigendom van KPN) en de Network Adapter kan worden aangeschaft voor 35 euro.
Deze Adapter, waarvan Playstation hoopt er voor maart 2004 in de Benelux 15.000 van te hebben verkocht, wordt aangesloten op de Playstation 2.
Ten slotte moeten er games worden aangeschaft. Momenteel is alleen 'Socom: US Navy Seals' verkrijgbaar, maar het assortiment wordt dit najaar fors uitgebreid, onder meer met 'Amplitude' en 'Everybody's Golf'. Ook andere publishers krijgen de vrijheid om games voor Network Gaming te ontwikkelen.
Playstation denkt het kopieren van de spelletjes tegen te gaan met het Dynamic Network Authentication System (DNAS), dat de combinatie tussen de hardware chipsets, memory cards, network adapters en games controleert en beveiligt.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 07:01 ]
Verwijderd
heb m op pc idd geprobeerd, en besturing was echt bagger.Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 07:58:
Maar de besturing, voor PC is die zowieso k**, altijd geweest..... maar ik vond het echt met de minuut speelbaarder worden, eerst vond ik het ook niets, maar na een uurtje spelen .... misschien liggen de controls mij beter, geen idee, heb niet echt problemen ermee, slechter bestaat echt!!!
Verwijderd
Uitmelken noemen ze dat.philipnorth schreef op 15 July 2003 @ 08:43:
[...]
heb m op pc idd geprobeerd, en besturing was echt bagger.
Misschien idd beter te spelen op ps2, maar het is ook niet echt mijn game, ik vond de 1e nog wel leuk, maar daarna niet echt meer
maar ja, da's mijn mening dan
Wil dat zeggen dat je dan verplicht bij Planet een breedband verbinding moet nemen?? Ik dacht gelezen te hebben dat je met elke breedband verbinding op het internet kan, en ook via routers e.d.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Verwijderd
De instructievideo zegt van wel, maar het spel is volgens mij vooral bedoeld voor kleine kindjesWalkman schreef op 12 July 2003 @ 10:08:
[...]
Hij kan een klein beetje omlaag of omhoog gericht worden, maar weet niet of het vanaf de grond nog lukt...denk het niet...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq