Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Offical Primal Site
En dit bijzonder vette filmpje
ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/movies/cd/primal_01_lg.mov

[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 14-01-2003 14:41 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Primal ziet er wel leuk uit en lijkt ook wel stoer, maar ik denk niet dat ik die ga kopen.
Zijn voor mij wel leukere games, aangezien ik niet echt van tomb raider-achtige games houdt en soul reaver ook al niet
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Wat voor versies zijn die games daar (denken jullie/ervaring) zijn dit US of zouden ze ook PAL hebben die het in m'n eigen PS2 ook zou doen. Misschien dat het ook op de site zelf staat, maar ik kon het niet echt ergens vinden.
Ik denk het juist wel, want het IS een complete game (dus je krijgt MGS2 Sons of Liberty PLUS alle extra's)Bor_de_Wollef schreef op 04 February 2003 @ 12:22:
Iemand die al weet wat Metall Gear Solid 2 : substance gaat kosten? Toch niet weer de complete prijs van een game a MGS2?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Wrong, als het goed is wordt het meteen een budgettitel, dus rond de 35 euro..Creepy schreef op 04 februari 2003 @ 12:48:
[...]
Ik denk het juist wel, want het IS een complete game (dus je krijgt MGS2 Sons of Liberty PLUS alle extra's)
http://www.petitiononline.com/sq2002eu/petition.html
Een kleine 6000 mensen hebben hun steun voor de actie al gegeven.
Verwijderd
devv05 schreef op 10 February 2003 @ 21:11:
Er is een petitie gestart tegen Square vanwege de slechte PAL conversies van hun games.. Of het helpt is een tweede, maar het is iedergeval het proberen waard.. Als je wilt tekenen kun je dat doen op
http://www.petitiononline.com/sq2002eu/petition.html
Een kleine 6000 mensen hebben hun steun voor de actie al gegeven.
Ik heb meegedaan.
Verwijderd
Volgende week is ie uit in america. Dus hij is hier (import) een week later. Kost me wel 83 Euro
Verwijderd
Waarom zo duur? Bij dvdbo is ie maar 52 euro...Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:58:
Ik heb vandaag xenosaga gereserveerd.![]()
Volgende week is ie uit in america. Dus hij is hier (import) een week later. Kost me wel 83 Euromaar ja. Dat heb ik over voor dit spel. Xenogears (episode V) op de psx is mijn favoriete rpg ooit dus xenosaga (episode I) moet wel op dat niveau zijn.
Moet je helaas tegenspreken, ondanks ik zelf de Sims op de PC ook niets aanvond. Heb em nu paar keer gespeeld en speelt een stuk lekkerder en soepeler dan op de pc. Je zit er nu echt in ipv die starre view op de pc.Bor_de_Wollef schreef op 14 januari 2003 @ 14:00:
[...]
De sims verwacht ik helemaal niets van. Dat vond ik op de pc ook al zo'n ongelooflijk saai spel! Sly Raccoon wordt denk ik wel leuk.
Zit ook echt verhaal in nu
Signature?
In scheveningen en den haag kan ik niets vinden... in Kijkduin wel een klein winkeltje gevonden die een mag had met een demo, maar ik zoek eigenlijk OPM2.
De UK versie schijnt demo's te krijgen, zal toch ook wel hier zijn?
Verwijderd
Geloof ik niets van. Games hier in nederland zijn sowieso minstens 70 euro. Laat staan een import.Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:02:
[...]
Waarom zo duur? Bij dvdbo is ie maar 52 euro...
Ja OPM2 is goed blad met goede demo DVD.. te koop bij elke boekwinkel/kiosk/gameshop.HuggyB schreef op 18 February 2003 @ 21:19:
Iemand die in Den Haag een winkel kent die een PS2 magazine verkoopt waar een demo CD bij zit?
In scheveningen en den haag kan ik niets vinden... in Kijkduin wel een klein winkeltje gevonden die een mag had met een demo, maar ik zoek eigenlijk OPM2.
De UK versie schijnt demo's te krijgen, zal toch ook wel hier zijn?
Denk dat ie een internationale shop bedoelt waar ie al uit is, die zijn meestal een stuk goedkoper.Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 22:53:
[...]
Geloof ik niets van. Games hier in nederland zijn sowieso minstens 70 euro. Laat staan een import.
Verwijderd
http://www.dvdboxoffice.com/
de 2de prijzen zijn US dollars. Ik ken vrij veel mensen dat langs die site importeren, dus het is een betrouwbare site. Er zijn ook geen verzendingskosten denk ik, maar daar weet ik het fijne niet van. Het is omdat ze 'GIFT' op de dozen zetten ofzo...
Klopt, dan hoef je geen importkosten te betalen.Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 23:00:
Mensen, wees niet zo lui, en ga dan zelf eens kijken:
http://www.dvdboxoffice.com/
de 2de prijzen zijn US dollars. Ik ken vrij veel mensen dat langs die site importeren, dus het is een betrouwbare site. Er zijn ook geen verzendingskosten denk ik, maar daar weet ik het fijne niet van. Het is omdat ze 'GIFT' op de dozen zetten ofzo...
Mooi niet dus
Ik kan het echt niet vinden.. zijn er geen specifieke namen te noemen van zaken?
In Den Haag het liefst?
geillll, xenogears op de psx ownt..!! ik wist helemaal niet dat er een nieuwe kwam.. ik zal er maar eens achteraan gaan dan..Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:58:
Ik heb vandaag xenosaga gereserveerd.![]()
Volgende week is ie uit in america. Dus hij is hier (import) een week later. Kost me wel 83 Euromaar ja. Dat heb ik over voor dit spel. Xenogears (episode V) op de psx is mijn favoriete rpg ooit dus xenosaga (episode I) moet wel op dat niveau zijn.
superB
Bruna, Stumpel, Albert Heijn, Wizzl, Kiosk, echt bijna overal..HuggyB schreef op 19 February 2003 @ 00:25:
"te koop bij elke boekwinkel/kiosk/gameshop"
Mooi niet dus
Ik kan het echt niet vinden.. zijn er geen specifieke namen te noemen van zaken?
In Den Haag het liefst?
[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 09:25 ]
Verwijderd
52 Euro mijn reet
Idd je reet, want hij is €47.49Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 10:40:
Ik heb dus even gezocht op dvdboxoffice.com en ik zie daar letterlijk xenosaga voor $76.95 staan.
52 Euro mijn reet
Dat zijn canadese dollars, die zijn toch niet gelijk aan de amerikaanse dollarsVerwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 10:40:
Ik heb dus even gezocht op dvdboxoffice.com en ik zie daar letterlijk xenosaga voor $76.95 staan.
52 Euro mijn reet
Nooit van gehoord
Of nou ja, de albert heijn wel dan
Bruna had em niet... maar goed, zal weer eens goed kijken.
Kan wel zijn dat ze er op het moment niet meer zijn, want we zitten alweer tegen het einde van de maand.
De nieuwe ligt bijna weer in de winkels. Dus over een weekje heeftde bruna hem ook wel weer. Op het moment geef ik je dus weinig kans
[ Voor 69% gewijzigd door Jan_V op 19-02-2003 19:30 ]
Pff dan moet je maar in normaal bewoond gebied gaan wonen hoorHuggyB schreef op 19 February 2003 @ 15:23:
"Stumpel, Albert Heijn, Wizzl, Kiosk"
Nooit van gehoord
Of nou ja, de albert heijn wel dan
Bruna had em niet... maar goed, zal weer eens goed kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 19:29 ]
OPM2 wordt hier ook steeds moeilijker te verkrijgen anders. Veel winkels nemen hem uit het assortiment heb ik begrepen.devv05 schreef op 19 February 2003 @ 19:29:
[...]
Pff dan moet je maar in normaal bewoond gebied gaan wonen hoor
In UK is hij zeker al online?
SOCOM US NAVY SEALS
VERWACHT OP 03-06-2003
Hierbij zou je normaal de PS2 online adapter moeten bijkrijgen, zonder meer te betalen; +/-60€ socom navy seals + headset + online adapter. Echter staat er wel nergens iets bij dat je er een set voor online te gamen bij krijgt.
Heb deze game al een tijdje en als daar geen adapter bij zit is het wel een rip-off. Is een game puur om online te spelen imo. (Ze gingen deze ethernet zo gratis bij de game doen om PS2 Online te promoten)
[ Voor 8% gewijzigd door interp op 01-03-2003 00:32 ]
Om helemaal juist te zijn krijg je een game als je de adapter koopt voor 50/60€ en SOCOM ging de game zijn waarmee ze dit gingen doen. Als stunt om PS2 Online te promoten; maar nu het bijna zover is vind ik er niets over terug, zelfs niet wanneer het officeel uitkomt in europa (belgie,holland... uk had het al)Bor_de_Wollef schreef op 01 maart 2003 @ 10:20:
Gratis bij een game doen? Kan ik mij echt niet voorstellen moet ik zeggen. Het online gebeuren is nou juist iets waar ze veel geld mee hopen te verdienen.
Ik hoorde dat ePSX of zo wel een goede emu is en die dus ook bijna alle games afspeelt. Iemand hier ook ervaring mee? Als dit een goede emu blijkt te zijn, dan zal ik ff wat games bij dvdboxoffice bestellen om m'n verzameling top games nog meer uit te breiden
ePSX emuleert de Playstation 1, en als ePSX al iets van de PS2 emuleert zul je een super PC nodig hebben om het te kunnen draaien.__00__ schreef op 13 March 2003 @ 09:22:
Omdat er in Amerika/Japan zoveel leuke games uitkomen die hier het licht niet echt zien wil ik me toch weer een beetje gaan verdiepen in de emulator scene.
Ik hoorde dat ePSX of zo wel een goede emu is en die dus ook bijna alle games afspeelt. Iemand hier ook ervaring mee? Als dit een goede emu blijkt te zijn, dan zal ik ff wat games bij dvdboxoffice bestellen om m'n verzameling top games nog meer uit te breiden
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Sony Computer Entertainment (SCEA) maakte vandaag bekend dat er al meer dan 500.000 netwerk adapters zijn verkocht in de winkels. Daarom gaat Sony voor 31 maart nog eens een paar miljoen netwerk adapters verschepen, dat is het dubbel zoveel als het aantal dat ze bij het begin hadden verscheept. Ter vergelijking: Microsoft heeft laatst bekend gemaakt dat er zo'n 350.000 Xbox Live abonnees zijn. Sony heeft nu dus al duidelijk meer mensen, maar één van de redenen is dat er veel meer PlayStation 2 consoles zijn verkocht. Ongeveer 3,3% van de PlayStation 2 gamers heeft een netwerk adapter, bij de Xbox is dat ruim 10%.
De verkoop van de netwerk adapters stijgt nog steeds. Volgens SCEA komen er 2.500 nieuwe gamers per dag bij. Helaas speelt 42% van die spelers via een 56k modem, In Europa zal het niet mogelijk zijn om via een 56k modem online te gamen.
Verwijderd
Nieuwe PS2 in Japan
Japan krijgt een nieuwe versie van de PS2, de SCPH-50000. Dit nieuwe model heeft 30% minder fan-geluid, leest standaard zelfgebrande dvd-r/rw discs en heeft een ingebouwde ir-ontvanger voor de (ook nieuwe) SCPH-10420 afstandbediening.
Voor meer informatie: Gaming-Age
Gran Turismo 4 met 2000 auto's en online play?
Geruchten rond GT4 suggereren dat de nieuwste GT meer dan 2000 auto's, 100 circuits en 8-player online play zal hebben. Tijdens de komende E3 zal waarschijnlijk meer bekend worden over deze geruchten.
Meer informatie: ps2.ign.com
Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat ondanks een paar high-profile games die uitgekomen zijn (MGS2:Substance, Splinter Cell, Devil May Cry 2 en Primal) dit topic zo goed als dood is ...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 09:55 ]
In de tussentijd is er op de officiele sony site ook heel wat nieuws geplaatst over online gaming. Het is de bedoeling dat binnenkort een beta wordt gestart als ik de berichten mag geloven en dat het geheel ergens dit jaar nog online komt voor het grote publiek. Er staan dus weer leuke dingen aan te komen!
SC is sam fisher en sam is gezichtloos vind ik
beide geweldige spellen maar MGS2 any day of the week =)
This is the Way.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Volgens de officiele playstation site is ie op 12 februari gereleased. Volgens de reviews is het een goede game maar niets speciaals, maar als het bij mij de 'feel' van contra3 even naar boven kan brengen vind ik het al super!GolbeZeromus schreef op 15 april 2003 @ 11:05:
Weet iemand wanneer Contra: Shattered Soldier in de EU uitkomt?
Is inderdaad al ff uitGolbeZeromus schreef op 15 april 2003 @ 11:05:
Weet iemand wanneer Contra: Shattered Soldier in de EU uitkomt?
Idd. Contra 3 was gelijk zo agressief op het begin. Heerlijk. En dan dat geweldige deuntje erbij. Moet ik mijn broertje even bevelen dat hij die moet gaan kopenVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 11:17:
[...]
Volgens de officiele playstation site is ie op 12 februari gereleased. Volgens de reviews is het een goede game maar niets speciaals, maar als het bij mij de 'feel' van contra3 even naar boven kan brengen vind ik het al super!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
* AntiPasta kwijlt bij de gedachte en zou er zo een PS2 voor kopen
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
hmmm metal slug 3, ik wist niet dat ze die gingen poorten naar de ps2AntiPasta schreef op 16 April 2003 @ 11:17:
weet er iemand iets van de release van Metal Slug 3? Komt'ie ook in Europa?
* AntiPasta kwijlt bij de gedachte en zou er zo een PS2 voor kopen
In ieder geval, metal slug 1 , 2 , 3 en X zijn echt de bomb
ik kan alleen Metal Slug spelen op emu en Saturn... mewants arcade cast <kwijl>
Anyway, de Edge van januari schreeft over Metal Slug 3 op de PS2 en ik heb het ooit ook nog op 1 of andere Franse gamingsite gelezen... is blijkbaar officieel aangekondigd zonder releasedate
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd

Dit is een screen van een speciale versie van GT voor volkswagen en die loopt waarschijnlijk op de GT4 engine. Helaas is de kwaliteit niet super maar misschien zien we snel nog meer shots als voorproefje op GT4!!
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik hoop dat je gelijk heb, want volgens mijn bescheiden mening zou dat Zandvoort wel eens kunnen zijn. (ergens in de buurt van de Gerlachbocht)Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 11:33:
Hmmm, eerste screenshot GT4?
Dit is een screen van een speciale versie van GT voor volkswagen en die loopt waarschijnlijk op de GT4 engine. Helaas is de kwaliteit niet super maar misschien zien we snel nog meer shots als voorproefje op GT4!!
Vincere Per Belli
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 20-04-2003 11:31 ]
Hoe zit dit? Moet je je nog ergens aanmelden, heb je bepaalde software nodig...lijkt me wel leuk om tegen anderen te skaten.... Heb alleen geen router of dat soort dingen (heb daar ook niet echt veel verstand van), kan je het misschien wat meer uitleggen?DoctorV64 schreef op 17 April 2003 @ 12:04:
Sinds gisteren heb ik een USB Ethernet-adaptor die wel door de PS2 wordt geaccepteerd. Even een half uur Tony Hawk 3 gespeeld op een Europese server, het instellen was niet zo moeilijk, UTP kabel, settings van mijn netwerk en IP toekennen en op mijn router DMZ inschakelen voor de IP van de adaptor. Dat online gaming is wel cool (minder dat die gasten mij helemaal weg hebben geskated). Nu nog andere games testen waarmee je online kan gamen.
Lijkt me sterk. Het lijkt namelijk ook verdacht veel op de Complex String uit GT3. En bij Polyphony zijn ze er niet vies van om die circuits op te poetsen voor een nieuwere versie van het spel. Overigens zeggen dit soort screenies echt helemaal niets over de grafische kwaliteiten. In deze vorm hebben we er ook tientallen gezien van GT2000 / GT3.schnumi schreef op 17 April 2003 @ 12:21:
Is volgens mij ook zandvoort.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ik vind het echt vies... In eerste instantie kon iedereen zich opgeven en was je de gelukkige dan kon je de netwerkadaptor kopen en kreeg je een online versie van SOCOM. Na afloop kreeg je dan van sony de hele versie.
Nu moet je maar mazzel hebben dat je er uitgepikt wordt en anders zit je voor 3 maanden met een spel die eigenlijk alleen echt leuk online is. De AI schijnt namelijk niet echt denderend te zijn.... Nou dat was het eigenlijk
Vandaag is het feest en morgen ook.
Dat is nou ook net mijn "probleem"Bor_de_Wollef schreef op 27 April 2003 @ 12:25:
Wie heeft Primal al gespeeld? Ik zit er over te twijfelen om hem aan te schaffen namelijk. De ene review is helemaal lirisch en de andere vindt hem te veel herhaling en saai.
Iemand die het al gespeeld heeft en die weet of het ook toevallig iets weg heeft van Soul Reaver? Zo ja, dan ga ik het spel halen.
Had dat soort dingen ook op de dreamcast maar hier draait het allemaal net wat beter....
Primal heb ik zelf nog niet gespeeld maar zit er niet echt op te wachten....heb op het moment bij heel veel van dat soort spellen zo'n deja vu gevoel....allemaal van diezelfde saaie achtergronden, weinig nieuws.....een spel moet echt heel leuk of bijzonder zijn wil ik het nog spelen (bv. midnight club 2)....
Zit te wachten op spellen zoals Driver 3 en vervolg van Jak & Daxter....

http://forum.granturismo....12e8b37f25&threadid=78431
Effe omlaag scrollen voor meer screens.
[ Voor 70% gewijzigd door Albinoraptor op 03-05-2003 14:53 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Hier kan je een onboard lap zien: http://www.ne.jp/asahi/driving/gogo/page/eeyes.html
Biedt genoeg mogelijk heden om flink wat powerdrifts te maken met een Skyline
[ Voor 13% gewijzigd door Steffie op 03-05-2003 17:28 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ik vrees dat dit gewoon de moddels etc gerendered in 3ds oid zijn. Tot nu toe krijgen we plaatjes te zien die er echt heel erg mooi uit zien maar helaas ontbreekt elke keer de nodige info over hoe deze plaatjes tot stand zijn gekomen.AudiRS4 schreef op 03 mei 2003 @ 15:58:
Zien er goed uit, deze rendersIs er een nieuwe engine, of is het een uitbouwsel van de GT3 engine ?
Verwijderd
Daar is de resolutie veel te hoog voor, dus volgens mij zijn het gewoon renders.Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 21:09:
Mmh, die 3 plaatjes linksboven (2 op de bovenste rij, 1 op de tweede) zouden best wel eens ingame kunnen zijn. De rest zou wel erruggggg mooi zijn
Verwijderd
Yay, gisteren Drek verslagen (Ratchet & Clank).
Weer overnieuw begonnen met al m'n wapens + bolts
Best een leuk spel
Welk spel is op dit moment trouwens aan te raden? Liefst geen full-price game, maar iets richting de 35 / 40 euro?
Ik dacht zelf dat Tony Hawk 4 wel wat was, iemand die die heeft en d'r iets over kan vertellen?
Verwijderd
3 vond ik in vergelijking met 1 en 2 minder, en 2 vond ik gewoon geweldig. Op de PC danBor_de_Wollef schreef op 07 May 2003 @ 17:52:
Tony moet je liggen, persoonlijk vind ik er helemaal geen fluit aan. Heb je Tony 3 wel eens gespeeld? 4 is gewoon meer van hetzelfde.
Gaat 4 meer richting 3, of toch meer richting de eerste 2 delen?
4 is meer een evolutie van alle delen. Is het beste deel in de serie imo. Geen tijdlimieten voor goals, veel trucks, enorme levels, en ga zo maar door.Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:13:
[...]
3 vond ik in vergelijking met 1 en 2 minder, en 2 vond ik gewoon geweldig. Op de PC dan
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
SSX Tricky is errug leuk, speel het al sinds het begin dat ik m'n PS2 heb gekocht (oktober 2002 of zo), dus ik heb m'n geld daar wel uit.Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 17:44:
*trap*
Yay, gisteren Drek verslagen (Ratchet & Clank).
Weer overnieuw begonnen met al m'n wapens + bolts
Best een leuk spel
Welk spel is op dit moment trouwens aan te raden? Liefst geen full-price game, maar iets richting de 35 / 40 euro?
Ik dacht zelf dat Tony Hawk 4 wel wat was, iemand die die heeft en d'r iets over kan vertellen?
Las dat er dit jaar ook nog een vervolg voor komt Tricky 3
State of Emergency is ook errug leuk om even tussendoor te spelen en is ook nog goedkoop (20 euro heb ik hem voor geloof ik)
Een router is wel makkelijk, je hoeft alleen de instellingen van je netwerk in te voeren in Tony Hawk 3. Als je werkt met dynamische ip's op je eigen netwerk is het heel makkelijk, maar met een vaste ip is het ook te doen.Walkman schreef op 20 april 2003 @ 17:35:
[...]
Hoe zit dit? Moet je je nog ergens aanmelden, heb je bepaalde software nodig...lijkt me wel leuk om tegen anderen te skaten.... Heb alleen geen router of dat soort dingen (heb daar ook niet echt veel verstand van), kan je het misschien wat meer uitleggen?
Heeft iemand al meer info over die nieuwe Tricky? Ik vond / vind Tricky echt een van de betere spellen in dat genre. Mijn eerste ook__00__ schreef op 07 May 2003 @ 19:26:
[...]
SSX Tricky is errug leuk, speel het al sinds het begin dat ik m'n PS2 heb gekocht (oktober 2002 of zo), dus ik heb m'n geld daar wel uit.
Las dat er dit jaar ook nog een vervolg voor komt Tricky 3lijkt me ook wel mooi.
Verwijderd
me wants gameAlbinoraptor schreef op 03 May 2003 @ 14:49:
Hmmmm GT4:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
http://forum.granturismo....12e8b37f25&threadid=78431
Effe omlaag scrollen voor meer screens.
but first complete gt 1 2 and 3
Persoonlijk vindt ik deel 2 het beste van alle delen. Deel 4 is zeker een stuk beter als 3, want daar was ik echt teleurgesteld over. Deel 4 is qua game ongeveer ingedeeld als Agressive Inline (die volgens mij eerder dan deel 4 uitkwam)...dus je kan lekker doen wat je wilt en af en toe ook eens wat opdrachten. Maar zoals ik al zei blijft deel 2 toch echt koning...(de dreamcast versie natuurlijkVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:13:
[...]
3 vond ik in vergelijking met 1 en 2 minder, en 2 vond ik gewoon geweldig. Op de PC dan
Nog even een vraag, als je dus tony hawk online wilt spelen moet je :
- je aangemeld hebben met behulp van die socom disk?
- een router hebben?
- een usb link daar naartoe?
Heb zelf een kabelmodem waar wel een usb dingetje aanzit, dus weet niet of dat gaat werken.....iemand advies?
[ Voor 18% gewijzigd door Walkman op 09-05-2003 13:19 ]
Walkman, als je een ethernet adaptor hebt plug je deze in je router met een utp kabel. Check deze pagina http://www.lik-sang.com/news.php?artc=2873 daar staat precies hoe het moet !Walkman schreef op 09 mei 2003 @ 13:16:
[...]
Persoonlijk vindt ik deel 2 het beste van alle delen. Deel 4 is zeker een stuk beter als 3, want daar was ik echt teleurgesteld over. Deel 4 is qua game ongeveer ingedeeld als Agressive Inline (die volgens mij eerder dan deel 4 uitkwam)...dus je kan lekker doen wat je wilt en af en toe ook eens wat opdrachten. Maar zoals ik al zei blijft deel 2 toch echt koning...(de dreamcast versie natuurlijk)
Nog even een vraag, als je dus tony hawk online wilt spelen moet je :
- je aangemeld hebben met behulp van die socom disk?
- een router hebben?
- een usb link daar naartoe?
Heb zelf een kabelmodem waar wel een usb dingetje aanzit, dus weet niet of dat gaat werken.....iemand advies?
op de site van neversoft staat het trouwens nog iets beter :
http://www.neversoft.com/online_guide/setups/cable.htm
heb zelf een van die adaptors, dus kan bijna niet misgaan
[ Voor 42% gewijzigd door Walkman op 09-05-2003 21:32 ]
Weet niet waar het aan ligt....maak volgens mij gebruik van een DHCP server, maar als ik dat selecteer werkt het helemaal niet...moet handmatig ip etc. invullen....
Maar je had wel gelijk over die scores...bij trick attack zaten er een paar over de miljoen...dat is me nog nooit gelukt...als het nog een keer lukt om in te loggen ga ik maar wat observeren.....
Maar hoe connect je naar een europese server? Ik werd geconnect naar gamespy site (waarschijnlijk is m'n versie amerikaans)...
[ Voor 10% gewijzigd door Walkman op 10-05-2003 14:08 ]
Verwijderd
Leuk spel, pittiger dan 2 op de PC. Moet toch nog wat meer oefenen
Dat nieuwe systeem met goals is veel beter, de maps zijn 100x zo mooi dan in 3
Dit topic is gesloten.