Ik denk dat de ene persoon die hem heeft gekocht hier niet op GoT zit
Dat moet ik hem dus kopen
Is toch niet zo duur (19,95)
Moet dan tegelijk met Kingdom Hearts en Twisted Metal:Black en Dragonball Z:Budokai en The Legacy of Goku (GBA)
Pffffff, krijg het nog druk. FFX moeten ook nog alle secrets en dan heb ik hier nog 8 titels liggen.
Binnenkort er ook nog een DC bij.
Ik denk dat ik komend jaar maar over ga doen op school, zodat ik wat xtra tijd heb om te spelen
Moet dan tegelijk met Kingdom Hearts en Twisted Metal:Black en Dragonball Z:Budokai en The Legacy of Goku (GBA)
Pffffff, krijg het nog druk. FFX moeten ook nog alle secrets en dan heb ik hier nog 8 titels liggen.
Binnenkort er ook nog een DC bij.
Ik denk dat ik komend jaar maar over ga doen op school, zodat ik wat xtra tijd heb om te spelen
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Hoi, heb net een PS2 geleend van iemand en ik heb 2 games gehuurd ...
Ik ben totaal onbekend met dit gedoe, maar die 2 games zijn PS en niet PS2.
Ik dacht eerlijk gezegd dat PS of PSX games het ook gewoon op de PS2 zouden moeten doen ?!
Ik heb ze gehuurd bij Videoland hier en de CD's zijn zwart?! Ze zien er behoorlijk vreemd uit voor CD's vind ik ... lijkt wel plastic. Ben ik nou zo dom of heeft die kerel er een "nep"-CD ingestopt?!
Ik ben totaal onbekend met dit gedoe, maar die 2 games zijn PS en niet PS2.
Ik dacht eerlijk gezegd dat PS of PSX games het ook gewoon op de PS2 zouden moeten doen ?!
Ik heb ze gehuurd bij Videoland hier en de CD's zijn zwart?! Ze zien er behoorlijk vreemd uit voor CD's vind ik ... lijkt wel plastic. Ben ik nou zo dom of heeft die kerel er een "nep"-CD ingestopt?!
Klopt dat ze een zwart onderkant hebben, van de ps2 zijn ze blauw
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
aha
maar ik zou ze toch ook gewoon op de PS2 moeten kunnen spelen (het is een omgebouwde met Messiah-chip dacht ik)
Jep ook al is ie niet omgebouwd kan dat, is backwards compatible en je kan in het menu, ff opstarten zonder cd erin textures nog op smooth zetten, ziet er wat mooier uit
Verwijderd
mmm, ik begrijp dan niet waarom de CD's niet pakt ... ook niet na resetten van de console
Verwijderd
Zwart=psx
Blauw=Ps2 cd-rom ,wordt weinig gebruikt
Silver/Goud= Ps2 DVD-rom ,wordt tegenwoordig gebruikt.
Blauw=Ps2 cd-rom ,wordt weinig gebruikt
Silver/Goud= Ps2 DVD-rom ,wordt tegenwoordig gebruikt.
Mijn PS2 games zijn allemaal 'zilver'-kleurig. Kheb alleen een driver-cd die blauw is (wel mooi zo'n kleur)
En die van de PSX zijn allemaal zwart ja.
Kvind het jammer dan alle PS2 games niet een blauwe kleur hebben oid, maar een gewone cd/dvd kleur
En die van de PSX zijn allemaal zwart ja.
Kvind het jammer dan alle PS2 games niet een blauwe kleur hebben oid, maar een gewone cd/dvd kleur
Verwijderd
nou, het spijt me, maar die PS games pakt ie echt niet!
Het zijn: Fifa Football 2002 (PS PAL) en Touringcar Championship (PS PAL)
Enig idee?
Bij het inlezen krijg ik "geen data" te zien en dan "plaats een Playstation of Playstation2 disc"
Enig idee?
Bij het inlezen krijg ik "geen data" te zien en dan "plaats een Playstation of Playstation2 disc"
MIsschien zijn de cd's zo bekrast dat ie ze niet lezen kan, ik zou je gewoon omruilen als ik jou was
Verwijderd
ik kan ze wel lezen op mijn PC ... maar daar heb ik geen klote aan.
Goed idee, dat ga ik morgen dan maar doen
Goed idee, dat ga ik morgen dan maar doen
Ben trouwens net begonnen met KH.
Best wel leuk. Zelfs de disney factoren zijn minder erg dan ik had gedacht.
Alleen wat heeft die Minie een groot hoofd vergeleken met de andere char's (ze stond naast daisy) Dat viel mij direct op toen ik haar zag
Alleen wat heeft die Minie een groot hoofd vergeleken met de andere char's (ze stond naast daisy) Dat viel mij direct op toen ik haar zag
Verwijderd
Je ziet haar trouwens nauwelijks ,en straks kom je Cloud tegen!__00__ schreef op 30 november 2002 @ 18:26:
Ben trouwens net begonnen met KH.
Psies! Die was ik gisteren tegengekomenVerwijderd schreef op 30 November 2002 @ 18:44:
[...]
Je ziet haar trouwens nauwelijks ,en straks kom je Cloud tegen!
/entrance Cloud at the colliseum =
Enig idee wat er gebeurd als je hem verslaat?
TMAXTINT
Dan krijg je extra items. Voor het verhaallijn maakt het niet ui of je cloud wel of niet verslaat.
Update: ik heb cloud net verslagen in het coloseum. Je krijgt dan de metal chocobo. Hij is niet eens zo erg moeilijk. Je moet vaak springen en dodge roll doen dan valt ie wel mee.
Update: ik heb cloud net verslagen in het coloseum. Je krijgt dan de metal chocobo. Hij is niet eens zo erg moeilijk. Je moet vaak springen en dodge roll doen dan valt ie wel mee.
[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 02-12-2002 12:16 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Misschien al weer een tijdje terug maar ik moe thet toch even zeggen. Rachet en Clank is een erg gaaf spel. Eerste keer dat ik een 3d platform spel speel maar het bevalt erg goed. Vooral de achtergronden zijn erg gaaf, je hebt op sommige punten echt schitterend uitzicht.
Camera werk valt over te discussieren, zo had ik graag gehad dat er bijv een mogelijkheid is om altijd 'trace' cam aan te zetten maarja, het went wel. Ben pas op mijn tweede planeet dus ben nog wel even bezig maar erg leuk gedaan.
Meer mensen met dit spel in huis?
Camera werk valt over te discussieren, zo had ik graag gehad dat er bijv een mogelijkheid is om altijd 'trace' cam aan te zetten maarja, het went wel. Ben pas op mijn tweede planeet dus ben nog wel even bezig maar erg leuk gedaan.
Trouwens een tipje: Had nog een cheap-ass PC usb toetsenbord in de kast liggen, eens voor de grap aangesloten et voila, in de programma's de keyboards ondersteunen werkt het perfect
Wat kan je ermee?dominicbout schreef op 02 December 2002 @ 15:42:
Trouwens een tipje: Had nog een cheap-ass PC usb toetsenbord in de kast liggen, eens voor de grap aangesloten et voila, in de programma's de keyboards ondersteunen werkt het perfect
Net even 3 hologrammen van die 3+1 actie opgeplakt en opgestuurd.. Iemand anders die dat ook al gedaan heeft? heb voor The Getaway gekozen, dus hoop dat ik die gauw thuis ontvang
Ik heb er over zitten twijfelen om hem te kopen, maar dat is er niet van gekomen door GTA:VCmca2 schreef op 02 december 2002 @ 15:41:
Misschien al weer een tijdje terug maar ik moe thet toch even zeggen. Rachet en Clank is een erg gaaf spel. Eerste keer dat ik een 3d platform spel speel maar het bevalt erg goed. Vooral de achtergronden zijn erg gaaf, je hebt op sommige punten echt schitterend uitzicht.
maargoed dat kan ik ook helemaal fout hebben
Welke 3 spellen heb je daar dan voor gekochtdevv05 schreef op 02 december 2002 @ 17:02:
Net even 3 hologrammen van die 3+1 actie opgeplakt en opgestuurd.. Iemand anders die dat ook al gedaan heeft? heb voor The Getaway gekozen, dus hoop dat ik die gauw thuis ontvang
Ik heb die 3 zegeltjes van iemand overgenomen voor 20 euro^MRT schreef op 02 december 2002 @ 17:11:
[...]
Welke 3 spellen heb je daar dan voor gekochtTussen die spellen die bij de actie horen zaten toch niet écht toppers ofwel?
Tekken 4, Getaway, Primal, Ferrari, F1 2002, Ninja Assault, Kingdom Hearts, TIF 2003, WRC II, Treasure Planet, Ratchet & Clank, Pac Man Fever, Pac Man World II, Alpine Racer 3, en Space Channel 5 kreeg je zo'n stickertje bij.. Wel een paar toppers toch?
[ Voor 30% gewijzigd door .GoO op 02-12-2002 17:15 ]
Oh dan heb ik mij inderdaad verkeken, zitten best wat toppers bijdevv05 schreef op 02 December 2002 @ 17:13:
[...]
Ik heb die 3 zegeltjes van iemand overgenomen voor 20 euro
Tekken 4, Getaway, Primal, Ferrari, F1 2002, Ninja Assault, Kingdom Hearts, TIF 2003, WRC II, Treasure Planet, Ratchet & Clank, Pac Man Fever, Pac Man World II, Alpine Racer 3, en Space Channel 5 kreeg je zo'n stickertje bij.. Wel een paar toppers toch?
Die gast is trouwens ook gek dat ie 3 zegeltjes weg doet voor 20 euro

Iemand ervaring met DVDCrave?? http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/ps2-newreleases.html
Check die prijzen
Check die prijzen
Ratchet & Clank, Kingdom Hearts en Virtua Fighter 4 wil ik wel van het lijstje hebben. Kheb alleen KH nog maar.^MRT schreef op 02 December 2002 @ 17:11:
[...]
Welke 3 spellen heb je daar dan voor gekochtTussen die spellen die bij de actie horen zaten toch niet écht toppers ofwel?
De rest koop ik wel op ebay misschien, aangezien ik de rest ook wel leuk vind, maar er geen 67 euro voor over heb.
Doe dus ook niet mee aan die actie
Getaway of Primal niet goed genoeg?
evt WRC II, TIF 2003 ook wel aardig.. al zijn daar betere alternatieven voor..
evt WRC II, TIF 2003 ook wel aardig.. al zijn daar betere alternatieven voor..
Even de aandacht voor een nieuw spel waar ik nog niet eerder van gehoord had:
Ice Nine

Voor zover ik weet wordt ie PS2 exclusive (of voorlopig)
Ice Nine

Voor zover ik weet wordt ie PS2 exclusive (of voorlopig)
Damn dat ziet er zeer
uit, heb er ook nog nooit van gehoord
Ziet er erg goed uit, maar dat zijn wel mooi gerenderde pictures ben ik bang. Wanneer komt ie uit?
Verwijderd
Weet niet of ie al eerder was gepost in het topic: http://users.skynet.be/xsuw/ps2vsxbox1.html
Wordt de hardware van de xbox en de ps2 vergeleken, komt duidelijk uit dat de ps2 helemaal niks onderdoet voor de xbox, echt heel interessant om te lezen.
En nog een leuk nieuwtje voor de Initial D Fans:
Nu Sega er langzaamaan achter begint te komen dat het niet echt wilt vlotten op de Xbox in Japan, onthulden ze vandaag dat de PS2 het nieuwe slachtoffer gaat worden van hun codeerdrift. Zo konden jullie lezen dat de nieuwe Virtua Fighter zijn opmars gaat maken richting de black biatch vanaf maart 2003 in Japan, waarbij hij in gezelschap zal zijn van Sega Rosso's populaire arcaderacer: Initial D Special Stage.
Het overzetten is in handen van Sega AM2, aangezien die meer ervaring heeft met de PS2 hardware. Een Story mode is ingevoegd als extraatje voor de toekomstige brokkenpiloten en kun je zonder risico oefenen op "hoe raak ik het snelst m'n rijbewijs kwijt" op 11 verschillende circuits met zo'n 31 bolides. Tussen het racegeweld door wordt de speler getrakteerd op lekkere tussenflimpjes in Anime stijl.
Initial D Special Stage ligt vanaf 27 maart in de shops en zal voor het extra racy gevoel de GT Force Feedback ondersteunen.
Wordt de hardware van de xbox en de ps2 vergeleken, komt duidelijk uit dat de ps2 helemaal niks onderdoet voor de xbox, echt heel interessant om te lezen.
En nog een leuk nieuwtje voor de Initial D Fans:
Nu Sega er langzaamaan achter begint te komen dat het niet echt wilt vlotten op de Xbox in Japan, onthulden ze vandaag dat de PS2 het nieuwe slachtoffer gaat worden van hun codeerdrift. Zo konden jullie lezen dat de nieuwe Virtua Fighter zijn opmars gaat maken richting de black biatch vanaf maart 2003 in Japan, waarbij hij in gezelschap zal zijn van Sega Rosso's populaire arcaderacer: Initial D Special Stage.
Het overzetten is in handen van Sega AM2, aangezien die meer ervaring heeft met de PS2 hardware. Een Story mode is ingevoegd als extraatje voor de toekomstige brokkenpiloten en kun je zonder risico oefenen op "hoe raak ik het snelst m'n rijbewijs kwijt" op 11 verschillende circuits met zo'n 31 bolides. Tussen het racegeweld door wordt de speler getrakteerd op lekkere tussenflimpjes in Anime stijl.
Initial D Special Stage ligt vanaf 27 maart in de shops en zal voor het extra racy gevoel de GT Force Feedback ondersteunen.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 14:16 ]
Zal wel gerendered zijn ja, maar beloofd toch veel goeds.. Release dat nog onbekend..
Initial D nog nooit van gehoord, wat is dat precies?
Heb trouwens mn gewonnen CMR3 binnen (limited edition) en vind 'm echt erg vet!
Initial D nog nooit van gehoord, wat is dat precies?
Heb trouwens mn gewonnen CMR3 binnen (limited edition) en vind 'm echt erg vet!
[ Voor 23% gewijzigd door .GoO op 06-12-2002 14:34 ]
Wat is de limited edition? Zitten daar extra's in? Hij lijkt me erg gaaf moet ik zeggen.
Verwijderd
op deze site staan 2 trailers van Initial D (wel quicktime
Het is een japanse tekenfilm serie over het (straat) racen, alleen word er niet op straat geraced maar 1 tegen 1 van bergen af.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 15:21 ]
aangezien the getaway vanaf vandaag in de winkel ligt (heb m al zien liggen bij o.a. E-plaza):
Wie heeft 'm al en wat vind je ervan?
ben erg benieuwd..
Wie heeft 'm al en wat vind je ervan?
Nee geen extra's.. Alleen speciale cover enzo... En hij is inderdaad erg gaaf.. Vind 'm heerlijk spelen en het ziet er gewoon prachtig uit (bijna ala GT3, maar dan wel mét schade, viezigheid/sneeuw op auto etc)Bor_de_Wollef schreef op 06 December 2002 @ 15:04:
Wat is de limited edition? Zitten daar extra's in? Hij lijkt me erg gaaf moet ik zeggen.
Het is al heel lang heel erg rustig in dit topic. Is iedereen druk aan het spelen of is er gewoon weinig nieuws op PS2 gebied?
The Getaway staat deze week op de eerste plek in de Engelse charts. Op nummer twee vinden wij Grand Theft Auto: Vice City. The Getaway is na Grand Theft Auto: Vice City de snelst verkopende game ooit in Engeland. De game is tussen de 150.000 en 300.000 keer verkocht én dat binnen enkele dagen. De ontwikkelaars, Team Soho, kunnen opgelucht ademhalen. De game is nu namelijk al een succes te noemen.
Heb gisteren thegetaway gaan halen en vind vice city meer roele dan thegetaway. Als je moet kiezen tussen de twee zou ik voor VC gaan.
Ik heb nu ook the Getaway binnen van de 3+1 actie.. Heb m nog niet veel gespeelt, dus kan alleen mn 1e indruk geven... Ik durf (nog) niet te kiezen tussen Getaway en VC, omdat ze gewoon totaal verschillend zijn..
Grafisch was het iets minder scherp als verwacht, maar toch ziet alles er goed uit.. Zeker rijdend is de stad best indrukwekkend.. Gameplay heb ik nog niet zoveel ervaring mee.. Tis een beetje wennen, maar de slechte besturingen etc waar veel over gesproken wordt heb ik nog niet veel van gemerkt.. Wel vond ik de auto een beetje soepel rijden en slingerde veel, maar misschien is dat wel realisme...
Geluid is erg goed.. goede dialogen etc. en muziek is ook wel redelijk te doen. Ik vind 'm wel erg moeilijk.. Je begint de eerste missie meteen met een achtervolging en ik verlies die gast steeds uit het oog omdat ik overal tegenop knal
Je kan wel andere auto's jatten, mensen gijzelen, doodschieten, overrijden, etc etc.. Toch wel een hoop pluspunten die VC niet had... Zoals gezegd is het slechts gebaseerd op mn eerste indruk want heb nog erg weinig tijd gehad om m te spelen, iets meer als een kwartier ofzo.. Zal 'm van het weekend eens goed spelen en dan mn mening (misschien) herzien.....
Trouwens, voor degene die twijfelen en m eerst zelf willen spelen, bij de nieuwe OPM2 (vanaf vandaag in de winkel) zit een speelbare demo van (o.a.) the Getaway... En het blad zelf is verder ook zeker de moeite waard
Grafisch was het iets minder scherp als verwacht, maar toch ziet alles er goed uit.. Zeker rijdend is de stad best indrukwekkend.. Gameplay heb ik nog niet zoveel ervaring mee.. Tis een beetje wennen, maar de slechte besturingen etc waar veel over gesproken wordt heb ik nog niet veel van gemerkt.. Wel vond ik de auto een beetje soepel rijden en slingerde veel, maar misschien is dat wel realisme...
Geluid is erg goed.. goede dialogen etc. en muziek is ook wel redelijk te doen. Ik vind 'm wel erg moeilijk.. Je begint de eerste missie meteen met een achtervolging en ik verlies die gast steeds uit het oog omdat ik overal tegenop knal
Je kan wel andere auto's jatten, mensen gijzelen, doodschieten, overrijden, etc etc.. Toch wel een hoop pluspunten die VC niet had... Zoals gezegd is het slechts gebaseerd op mn eerste indruk want heb nog erg weinig tijd gehad om m te spelen, iets meer als een kwartier ofzo.. Zal 'm van het weekend eens goed spelen en dan mn mening (misschien) herzien.....
Trouwens, voor degene die twijfelen en m eerst zelf willen spelen, bij de nieuwe OPM2 (vanaf vandaag in de winkel) zit een speelbare demo van (o.a.) the Getaway... En het blad zelf is verder ook zeker de moeite waard
Verwijderd
Let op als er een Messiah in zit moet je het volgende doenVerwijderd schreef op 30 november 2002 @ 16:46:
nou, het spijt me, maar die PS games pakt ie echt niet!
Enig idee?
weet niet 100% zeker
snel 2x resetten voor PSX mode
of dan weer snel 2x resetten voor DVD mode
enz enz
dus ff een paar keer snel resetten
yup, ik ga vandaag nog de nieuwe OPM2 halen, is er hier iemand die er op geabboneerd is, of het blad elke maand koopt?
ik koop het trouw elke maand, en er zit altijd een leuk demo DVDtje bij, en het blad zelf is ook nog eens goed.
aanrader dus voor iedereen die een PS2 heeft
Ik vind die bladen altijd zo ontzettend duur! Ik heb ze echt zo uit en dan verdwijnen ze weer in de trashcan. Hoe ver is iedereen met Kingdom Hearts trouwens?
Ik ben sinds 2 maanden lid.. En qua prijs valt het erg mee hoor... Het is gewoon een kwalitatief heel goed blad..^MRT schreef op 20 december 2002 @ 12:36:
[...]
yup, ik ga vandaag nog de nieuwe OPM2 halen, is er hier iemand die er op geabboneerd is, of het blad elke maand koopt?
ik koop het trouw elke maand, en er zit altijd een leuk demo DVDtje bij, en het blad zelf is ook nog eens goed.
aanrader dus voor iedereen die een PS2 heeft
Je betaald 90 euro per jaar, daarvoor krijg je:
-Een gratis spel (twv 67 euro) te kiezen uit o.a. getaway en kingdom hearts
-11 demo dvd's
-11 magazines
en bij verlenging van een jaar krijg je elke keer weer een gratis spel.. Dus in principe vind ik het dan echt goedkoop... Ik ben er iedergeval heel tevreden over.. Ze hebben echt veel nieuwtjes, goede (p)reviews, etc. en natuurlijke goede (en exclusieve) demo's en filmpjes..
Ik vind OPM2 het beste magazine wat is er, vergeleken met bijv. de PU of Gamequest.
Ga der ook cker lid van worden
Ga der ook cker lid van worden
Met die game erbij is het inderdaad niet zo duur. Ik had alleen naar de losse prijs gekeken wat ze los in de winkel kosten.
inderdaad, je betaalt eigenlijk maar een paar tientjes voor die 11 bladen + 11 demo DVD's...
én het is natuurlijk een goed blad
ik ga nu naar de winkel om um te halen
lid worden week nog niet, moet ik nog ff kijken
én het is natuurlijk een goed blad
ik ga nu naar de winkel om um te halen
Weet iemand hier toevallig of er binnekort nog een prijsverlaging van de ps2 komt?
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Begin 2003 gaat een gerucht.. Naar 150 euro.. Maar of het waar is weet ik natuurlijk niet..
Trouwens even update over the Getaway, ben nu iets verder (nog steeds 1e missie
) en vind 'm toch wel heel cool.. Achtervolging is gelukt, rijden gaat best aardig nu (knipperlicht systeem) en nu moet je beetje in zon fabriek schieten en alles.. Ziet er allemaal leuk uit en dat schieten werkt ook wel lekker... Met beetje hulp van een semi-auto richt systeem..
Je kan meerdere pistolen tegelijk schieten als je die oppakt, en als je zelf geraakt wordt zie je 'm steeds moeilijker lopen.. of met zn been slepen als ie daar geraakt is.. Ook auto's enzo hebben goede schade, mensen gijzelen is leuk, en tijdens de missie kan je gewoon de hele stad door touren als je wilt..
Trouwens even update over the Getaway, ben nu iets verder (nog steeds 1e missie
Je kan meerdere pistolen tegelijk schieten als je die oppakt, en als je zelf geraakt wordt zie je 'm steeds moeilijker lopen.. of met zn been slepen als ie daar geraakt is.. Ook auto's enzo hebben goede schade, mensen gijzelen is leuk, en tijdens de missie kan je gewoon de hele stad door touren als je wilt..
150 euro is wel een hele leuke prijs
als dat waar zou zijn.
zou heel leuk zijn
als dat waar zou zijn.
zou heel leuk zijn
"If u do something do it with style, or do it at all."
Inmiddels heb ik de OPM2 ook gehaald ( en gelezen ). Moet zeggen dat het een erg leuk blad is. De demo cd van the getaway die darbij zat heeft mij doen besluiten the getaway niet aan te schaffen. Ik vond hem een beetje tegen vallen moet ik zeggen. Ook de graphics, de huid van de spelers ziet er gigantisch grauw uit en ook de voice acting had wel wat beter gemogen.
Dacht ik in het begin ook, maar na tijdje spelen vind ik m echt heel gaaf..
inderdaad, ik zat er eerst ook over te denken om the Getaway aan te schaffen, na het lezen van de vele positieve reviewsBor_de_Wollef schreef op 25 December 2002 @ 23:00:
Inmiddels heb ik de OPM2 ook gehaald ( en gelezen ). Moet zeggen dat het een erg leuk blad is. De demo cd van the getaway die darbij zat heeft mij doen besluiten the getaway niet aan te schaffen. Ik vond hem een beetje tegen vallen moet ik zeggen. Ook de graphics, de huid van de spelers ziet er gigantisch grauw uit en ook de voice acting had wel wat beter gemogen.
Maar nadat ik de demo had gespeelt viel het me enorm tegen
Precies wat ik had. Mijn verwachtingen waren echt heel hoog gespannen door alle lovende reviews en previews. Na de demo gespeeld te hebben weet ook ik dat dit geen game voor mij is. Een game moet mij gewoon direct aangrijpen, met andere woorden, ik moet direct verkocht zijn aan die game. The Getaway viel mij in dat opzicht nogal tegen moet ik zeggen.^MRT schreef op 26 december 2002 @ 12:40:
[...]
inderdaad, ik zat er eerst ook over te denken om the Getaway aan te schaffen, na het lezen van de vele positieve reviews
Maar nadat ik de demo had gespeelt viel het me enorm tegenhet is gewoon niet wat ik verwacht had, het is gewoon geen type spel voor mij
Thegetaway (zoals ik juist heb gezegt
) hebde direct uitgespeelt
In't begin zijn de controls wel crap, maar als ge wa speelt zijn die eigenlijk vrij goe, auto's rijden lekker enzo, enige nadeel is de lengte & de camera standpunten, ni achteruit kunnen zien en gemakkelijk vrij rondzien
Het verhaal is wel orgineel.
In't begin zijn de controls wel crap, maar als ge wa speelt zijn die eigenlijk vrij goe, auto's rijden lekker enzo, enige nadeel is de lengte & de camera standpunten, ni achteruit kunnen zien en gemakkelijk vrij rondzien
Verwijderd
Omdat er al een tweede 'grote ps2 topic' is geopend zal ik hier wat posten, die andere zal wel dicht gaan....devv05 schreef op 03 september 2002 @ 20:05:
[...]
Nou hij speelt toch echt nog niet zo lekker soepel als GT3 of DTM.. Heb je ook die demo-cd van PS2 magazine?
Ik ben trouwens erg benieuwd naar formula one 2002, en dan niet die van EA, ik zag 'em laatst draaien op een demostand en het zag er best netjes uit.
Wie heeft dit spel en kan zijn/haar ervaringen delen?
Je kan wel vrij rondkijken, als je de richtknop (R1 of R2 ofzo) doet, kan ook zonder wapen en heb je gewoon 1st person view.. Verder heb ik 'm nog niet uit, maar vind 'm wel koel... Geen last van slechte gameplay ofzo tot nu toe gehad.
yhtomit:
Zal er al twee schrappen if you don't mind.
Virtua Fighter 4..
heb al enkele weken mortal kombat DA en als ge een fight game wilt zou ik nog wachten tot feb. tot die uitkomt in EU, die is veel beter dan VF4.
Colin mcRea 3 heb ik gespeelt in de gamestore en die vond ik ook best wel tegenvallen.
imho ofcoz.
Ja dev ge kunt vrij rondkijken in manual aim? in firstperson ben ik toch nog ni geraakt.
Virtua Fighter 4..
Colin mcRea 3 heb ik gespeelt in de gamestore en die vond ik ook best wel tegenvallen.
imho ofcoz.
Ja dev ge kunt vrij rondkijken in manual aim? in firstperson ben ik toch nog ni geraakt.
[ Voor 14% gewijzigd door interp op 06-01-2003 16:01 ]
CMR3 heb ik met een prijsvraag gewonnen, en vind ik erg goed.. Ziet er zeer mooi uit, realistische schade en weersomstandigheden, mooie omgevingen, lekkere besturing, en uitgebreid..
-edit- Het is niet echt firsperson mode, maar lijkt erop.. Je kan gewoon om je heen rond kijken als je manual aim doet zonder wapen in je hand.. Beetje net als bij MGS2
-edit- Het is niet echt firsperson mode, maar lijkt erop.. Je kan gewoon om je heen rond kijken als je manual aim doet zonder wapen in je hand.. Beetje net als bij MGS2
[ Voor 33% gewijzigd door .GoO op 06-01-2003 16:03 ]
Verwijderd
Tja, MK:DA zal wel een leuk spel zijn maar qua techniek legt ie het duidelijk af tegen tekken en virtua fighter, maar ik kan me vergissen (speel echter al jaaaaren vechtspellen en heb MK nooit als een volwaardige serie beschouwd).interp schreef op 06 januari 2003 @ 16:00:
yhtomit:
Virtua Fighter 4..heb al enkele weken mortal kombat DA en als ge een fight game wilt zou ik nog wachten tot feb. tot die uitkomt in EU, die is veel beter dan VF4.
imho ofcoz.
En CMR3, heb laatst WRCII gespeeld en die vond ik erg cool, alleen de besturing is te gevoelig, beetje vermoeiend. Wat viel je tegen aan CMR?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 16:04 ]
Vond MK op de PC altijd koel, en ga deze denk ook wel kopen.. Normale vechtspellen hou ik niet zo van, maar al die specials en fatalities spreken me wel aan.Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:02:
[...]
Tja, MK:DA zal wel een leuk spel zijn maar qua techniek legt ie het duidelijk af tegen tekken en virtua fighter, maar ik kan me vergissen (speel echter al jaaaaren vechtspellen en heb MK nooit als een volwaardige serie beschouwd).
Verwijderd
Andere games die me leuk lijken; Splashdown en ATV Offroad Fury 2, allebei non-conventionele race-spellen. Ben altijd bang dat dat soort spellen het dan 'net niet' zijn en dus weer geldverspilling...
Splashdown heb ik eens in een winkel gespeelt.. Ziet er heel mooi uit en is wel leuk om te spelen, maar niet echt mijn type spel.. Zelfde geldt voor ATV Fury 2.. Maar als je ervan houdt zijn ze denk wel leuk.. Daarbij kost Splashdown ook maar 25 euro dus dat is misschien het risico wel waard?
Verwijderd
Paar dagen geleden Auto Modellista gekocht, vind hem erg vet, zeker als je van japanse auto's houd is het een aanrader, alleen heeft het jammer genoeg 2 best grote minpunten, er zijn maar 5 of 6 banen om op te racen en het spel is heel snel uit te spelen, toch zonde van het spel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 16:25 ]
devv05: Splashdown is denk ik redelijk goed, JetSki Riders NOOOIT kopen daar hebde spijt van, mooi beeld enzo maar de gameplay
splashdown is zeker een aanrader, en al helemaal voor de 12.50 euro die E-plaza ervoor vraagt (!)
Het spel is vrij snel uitgespeeld maar voor dat geld is het echt een heel erg goede aankoop.
Ik heb F2002 van het voormalige psygnosis nog niet gespeeld, wel heb hun vorige F2001. Tjah wat moet ik er van zeggen, aardig maar niet super (zoals alle F1 spellen op de consoles). Op de pc vind ik deze spellen veel beter itt de arcade games aka burnout die op de Consoles veel beter zijn.
F2001 kreeg van de PSW een van hun weinige 10-en, overgewaardeerd naar mijn mening. Maar nog steeds de beste F1 game serie op de consoles. F2002 ziet er in ieder geval grafisch erg goed uit.
Het spel is vrij snel uitgespeeld maar voor dat geld is het echt een heel erg goede aankoop.
Ik heb F2002 van het voormalige psygnosis nog niet gespeeld, wel heb hun vorige F2001. Tjah wat moet ik er van zeggen, aardig maar niet super (zoals alle F1 spellen op de consoles). Op de pc vind ik deze spellen veel beter itt de arcade games aka burnout die op de Consoles veel beter zijn.
F2001 kreeg van de PSW een van hun weinige 10-en, overgewaardeerd naar mijn mening. Maar nog steeds de beste F1 game serie op de consoles. F2002 ziet er in ieder geval grafisch erg goed uit.
DinoPK: F12002 vind ik zwaar tegenvallen heb ik nog maar 1 keer opgespeelt, had eerst voor 70 euro Formula One 2002 gekocht, mooie game maar ik moet niet nog een GT3. Ging ik die omruilen voor F12002 moestek nog 15 euro bijbetalen en dan zo'n bagger game :\
Wou eigenlijk F12001 omda die véél beter is als 2002.
Wou eigenlijk F12001 omda die véél beter is als 2002.
Al iemand die wat weet over de eventuele opvolger van SSX Tricky? Ben zelf een erg grote fan van dit spel, echt een toppertje!
Een opvolger van SSX Tricky? Oh, dat zou leuk zijn.
Is de eerste game die ik heb gespeeld op m'n zwarte doos
Dat zou zeker leuk zijn, maar helaas heb ik nog niet meer dan geruchten kunnen vinden. I love tricky!__00__ schreef op 06 January 2003 @ 19:50:
Een opvolger van SSX Tricky? Oh, dat zou leuk zijn.
Btw wat voor stuur hebben jullie voor de PS2. Wil namelijk een stuurtje voor me PS2 kopen.
Helemaal geenBlijepeen schreef op 06 januari 2003 @ 20:24:
Btw wat voor stuur hebben jullie voor de PS2. Wil namelijk een stuurtje voor me PS2 kopen.
Mn broertje heeft een Thrustmaster stuur voor kerst gekregen, die heeft de vorm van je benen, en kun je dus zo op je schoot zetten.. Je zit dan nog wel met gaspedaal enzo dat op de grond moet, maar het stuur is iedergeval geen probleem meer..
Komen er nog echt goede games uit binnenkort? Weet iemand al de release van FF X-II?
Check dit dan
PS3 100x sneller dan P4 2.5 Ghz
Was et niet eerst 1000x sneller ofzoiets, dit is toch niet normaal meer, een console die sneller is dan een pc en nog niet zon klein beetje ook. Wrom hebben ze dit dan nog niet in een pc zitten
Was et niet eerst 1000x sneller ofzoiets, dit is toch niet normaal meer, een console die sneller is dan een pc en nog niet zon klein beetje ook. Wrom hebben ze dit dan nog niet in een pc zitten
eerst zien dan geloven he... en tegen die tijd dat ie komt zullen pc's ook wel stukje sneller zijn als nu..
Kheb vanmiddag voor het eerst OPM2 gekocht en een begin gemaakt met het lezen ervan.
Ik moet zeggen dat het toch wel een dik tijdschrift is. Vooral vergeleken met de PU die ik al vanaf het begin af aan lees.
Wel viel mij op dat het vooral in de eerste pagina's echt voor van die beginnende (en vooral vervelende) pubers lijkt geschreven.
Verderop gaat het wel weer, maar m'n eerste indruk was niet al te best.
Zometeen maar weer ff verder lezen en kijken of ik de volgende ook koop.
Ik moet zeggen dat het toch wel een dik tijdschrift is. Vooral vergeleken met de PU die ik al vanaf het begin af aan lees.
Wel viel mij op dat het vooral in de eerste pagina's echt voor van die beginnende (en vooral vervelende) pubers lijkt geschreven.
Nou sorry hoor, maar een groter puberblad als de PU bestaat niet..__00__ schreef op 07 januari 2003 @ 19:28:
Kheb vanmiddag voor het eerst OPM2 gekocht en een begin gemaakt met het lezen ervan.
Verwijderd
hm ik doe mijn ps2 weg 
aangezien ik een pda nodig heb voor school..
en mijn broer een x box gaat kopen
mara geloof mij mijn voorkeur gaat naar ps2
{ hint > vraag & aanbod van tweakers.net }
aangezien ik een pda nodig heb voor school..
mara geloof mij mijn voorkeur gaat naar ps2
Verwijderd
Een nixbox ?Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 19:31:
hm ik doe mijn ps2 weg

Waarom neemt je broer je ps2 dan niet over ?
Btw kan je een USA memorycard van de PS2 ook op de Europese versie gebruiken? Lijkt mij wel logisch.
Voordat ik bij www.dvdboxoffice.com [no spam, just cheap] 2 Memorycards van 8 MB voor de PS2 voor 37,63 euro :"}
Voordat ik bij www.dvdboxoffice.com [no spam, just cheap] 2 Memorycards van 8 MB voor de PS2 voor 37,63 euro :"}
En kunnen we nog binnen 1 dag een inkoop actie houden want morgen is hij afgelopen.
http://www.baysoftgames.com/baysoftgames/countdownsale.html
Review op ign: http://gear.ign.com/articles/306/306541p1.html
Morgen is namelijk de actie afgelopen
http://www.baysoftgames.com/baysoftgames/countdownsale.html
Review op ign: http://gear.ign.com/articles/306/306541p1.html
Morgen is namelijk de actie afgelopen
zal een prijzig ps3-tje worden dan nietwaarbAdmuTs schreef op 07 januari 2003 @ 19:13:
Check dit dan![]()

8! APU's van 4 GHZ, das wel begrijpelijk dat ze t niet in een pc stoppen, beetje duur nietwaar.
Bovendien spreekt de titel van het artikel het artikel zelf tegen. In het artikel staat namelijk dat je PS3 modules kan KOPPELEN waardoor je een samenwerkende kluit consoles krijgt die 100 keer sneller zijn dan een P4 2,5 GHz. Hoeveel PS3's je daarvoor nodig hebt staat er grappig genoeg niet bij, dus het zullen er wel heel veel zijn.
trouwens: de PS2 zou ook eeeennnoooorrrmmmmm

Eerst zien, dan geloven

ps2 is in mhzen 10x sneller dan de PSone... maar idd zegt zon ps3 bericht niks tot weinig, weet jij veel hoe snel de gemiddelde pc is als de ps3 uitkomt
Sony is echt niet zo dom om de specs vrij te geven van te voren hoor. Zeker niet in een tijd als dit nu de concurrentie veel groter is.
Nog mensen die wat weten over de prijsverlaging?
Ik wil ook een PS2 gaan kopen, maar als ik hier lees over de prijsverlaging van 100 euro, wacht ik toch liever...
Spellen zoals Colin Mcrae 3, Vice City etc moet ik gewoon hebben
Ik wil ook een PS2 gaan kopen, maar als ik hier lees over de prijsverlaging van 100 euro, wacht ik toch liever...
Spellen zoals Colin Mcrae 3, Vice City etc moet ik gewoon hebben
Ik lees net iets interessants op Fok!
In de donkere dagen voor de feestdagen heeft elektronicafabrikant Sony wereldwijd 24 procent meer PlayStations 2 verkocht ten op zichte van het jaar daarvoor. In de Verenigde Staten was de stijging spectaculair, daar groeide de afname met 42 %. In totaal gingen daar vier miljoen apparaten over de toonbank.
Europa was voorafgaand aan de feestdagen goed voor 3,4 miljoen gameconsoles, een groei van 27 procent. In Japan, waar de PlayStation 2 al bijna drie jaar op de markt is, viel de verkoop 27 procent terug. Er werden hier 940.000 apparaten verkocht.
Sony's grootste concurrent, Nintendo, verklaarde over heel 2002 1,5 miljoen consoles te hebben verkocht in Europa. Volgens marktonderzoek zou Microsoft op de Europese markt niet verder dan zo'n 1,4 miljoen Xbox-consoles zijn gekomen. Sony verkocht in heel 2002 maar liefst zes miljoen PlayStations 2.
Heb ik dus deze maand wéér een PS2 spel gewonnen
Dit keer S.O.S. The Final Escape
via OPM2
via OPM2
Sjee, waar doe je allemaal mee in contests dan? Borrie wint nooit eens wat, en al helemaal geen PS2 game... Goed gedaan man! Hoe is de game? Of heb je hem nog niet? Hoe vind je de vorige game die je gewonnen hebt trouwens?
Uhm met OPM2 en Insidegamer deed ik mee en allebei wat gewonnen
CMR3 is echt cool, deze heb ik wel al binnen maar nog geen tijd gehad om te spelen.. geloof dat ie in NL nog niet eens uit is, release dat staat iig op eind Maart ofzo.. zal 'm zo ff proberen
Verwijderd
CMR3 is in oktober uit gebrachtdevv05 schreef op 13 January 2003 @ 11:22:
Uhm met OPM2 en Insidegamer deed ik mee en allebei wat gewonnenCMR3 is echt cool, deze heb ik wel al binnen maar nog geen tijd gehad om te spelen.. geloof dat ie in NL nog niet eens uit is, release dat staat iig op eind Maart ofzo.. zal 'm zo ff proberen
Sorry bedoelde daarmee SOS The Final Escape.. staat er een beetje onhandig idd... Geinig spel wel trouwens, erg origineel
Cool, ik ben ook erg benieuwd naar cmr3. Heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken. Hoe zijn de graphics?devv05 schreef op 13 January 2003 @ 11:43:
[...]
Sorry bedoelde daarmee SOS The Final Escape.. staat er een beetje onhandig idd... Geinig spel wel trouwens, erg origineel
CMR3 bedoel je? Die heeft echt hele mooie en scherpe graphics.. Weerseffecten zijn ook super, als je van rally houdt zeker een aanrader.Bor_de_Wollef schreef op 14 januari 2003 @ 11:11:
[...]
Cool, ik ben ook erg benieuwd naar cmr3. Heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken. Hoe zijn de graphics?
Denk dat ik er zeker even naar ga kijken als ik de volgende keer in de gamestore ben. Zijn er verder nog "grote titels" op komst?devv05 schreef op 14 januari 2003 @ 11:17:
[...]
CMR3 bedoel je? Die heeft echt hele mooie en scherpe graphics.. Weerseffecten zijn ook super, als je van rally houdt zeker een aanrader.
-Tomb RaiderBor_de_Wollef schreef op 14 January 2003 @ 13:10:
[...]
Denk dat ik er zeker even naar ga kijken als ik de volgende keer in de gamestore ben. Zijn er verder nog "grote titels" op komst?
-The Sims
-Sly Racoon
-MGS2 Substance (wordt budgettitel bij launch)
-Midnight Club 2
-Mortal Kombat: DA
-SOS Final Escape
zijn wel een beetje de grootste denk.
Dit topic is gesloten.