Het grote PS2 topic

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.637 views sinds 30-01-2008

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Daarom ga ik met me pa een racestoel waar zoals in een echte auto gemaakt van hout en aluminium en een gewone autostoel

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Kan iemand mij vertellen of je PS2's ook met elkaar kunt linken?? En zoja, ondersteunen veel spellen dat, hoe werkt het precies, en heeft iemand er ervaring mee?? Neem aan dat je dan wel 2 exemplaren van het betreffende spel nodig hebt?

Verwijderd

devv05 schreef op 12 september 2002 @ 11:41:
Kan iemand mij vertellen of je PS2's ook met elkaar kunt linken?? En zoja, ondersteunen veel spellen dat, hoe werkt het precies, en heeft iemand er ervaring mee?? Neem aan dat je dan wel 2 exemplaren van het betreffende spel nodig hebt?
Je kan ze via iLink koppelen maar volgens mij zijn er niet veel spellen die het ondersteunen. GT3 in ieder geval wel, daar kan je met een hubje zelfs met 6 man spelen!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Blijepeen schreef op 11 september 2002 @ 21:03:
Een vraagje welke PS2 sturen hebben jullie of lijken jullie het beste?
Ik heb zelf de thrustmaster f360 modena (zonder Force feedback, wel met dualshock 2)

Minpunten:
Ik vind hem bij gt3 pas accuraat als je al zo'n 20 graden heb gedraait. Dit is echt k*t en daarom speel ik weer met mijn controller. Je hebt een grote dode zone. (misschien ligt dit aan mijzelf dat ik een instelling vergeet!!!! TIPS?)
De dualshock is superslecht, uitzetten dus, lijkt net een electrische tandeborstel zonder geluidsdemping. Je hoort meer dan je voelt WWHIIIIIIIIIIZZZZZZZ...
Hij kraakt.

Pluspunten:
Klein
Plaatsing van de knoppen
Pedalen zijn super
De 'klik' bij het schakelen is ook cool. (klik, klik, klik)
Goedkoop ik had hem voor 44 pleuro.

Even iets anders, ik vind die vr headset echt gruwelijk. Jammer dat het maar 100 cm op 2 meter is. Dat maakt het minder realistisch, zwarte vlakken eromheen. Als het een goede resolutie heeft (800x600) dan is het echt extreem cool met fps/adventures/flightsims.
Zal alleen wel weer 1000 E worden :( , en natuurlijk slecht ondersteund.

Ik snap gewoon niks van dat die vr brillen nog steeds geen hit zijn.... Het is toch ultiem gamen. Het moet goedkooop zijn en reclame maken. pF...

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Thx man ik wil de Logitech GT Force gaan halen denk ik

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Blijepeen schreef op 12 september 2002 @ 12:04:
Thx man ik wil de Logitech GT Force gaan halen denk ik
Ik ben niet zo'n fan van FF (was mijn 2e stuurtje) gaat snel stuk en als het niet ondersteund wordt is het helemaal slecht, en je stuurt zwaar.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Dit wordt de opvolger van Jak & Dexter!

Preview van IGN:
With a fully playable and final version of Sucker Punch's Sly Cooper and the Thievius Raccoonus in hand, we have set off to beat the sucker promptly.

The first set of levels provides an excellent variation and blend of old and new school platform tricks and aspects. In Sly Cooper and the Thievius Raccoonus, gamers must not get hit, as in the old days, or they die. To counter this seemingly difficult theory (which actually makes the game better and deeper), Sucker Punch enables players to find and collect horseshoes, which act as a second, third, or fourth life, giving players another chance. This, and several carefully placed checkpoints have been placed throughout the levels in case a mistaken death does occur.

This game feels excellent. The controls are superb and the animation is absolutely top-notch, creating a live cartoon feel, and a luxurious look that is nearly unmatched on the PlayStation 2 market (yes, Jak and Daxter does have excellent animations and these are of that same quality). Collecting coins is just the first part of your journey; taking on the role of Sly, players team up with Bently and their giant hippo buddy (whose name I always forget) and set off to recover coins, clues and bottles (which, when all found, enable Sly to open up valuable safes packed with notable items).

The whole thing feels perfectly balanced, with collecting a sort of subconscious thing that happens in between platforming, which really should the goal of a good platformer, no? That, and as Sly continues his romp, he learns new moves that build his repertoire as he becomes a more polished and respectable thief.

In between all of this excellent platform goodness, the flash-like animations in the cutscenes are stylistically executed and create the perception that we're playing a Saturday morning cartoon (and a good one). Sly Cooper and the Thievius Raccoonus gets major kudos its intuitively flowing feel and interesting and engaging gameplay elements. The level of style, panache, and production execution is superb.
Uiteraard zijn er ook plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/cooper_0814_8.jpg

• .GoO
Ziet er mooi uit, maar de opvolger van Jak & Daxter wordt al Jak & Daxter 2 :)

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Naar aaneiding van een ander ps2 topic de volgende vraag. Watis het nu met de 50[Hz] en 69[Hz] opties in sommige spellen? Is het ene mooier dan het andere? Komt het door ntsc/pal conversie? Klopt het dan sommige spellen op 50 langzamer gaan dan op 60 [Hz]? En kunnen alle tv's dit aan?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
mca2 schreef op 12 september 2002 @ 13:00:
Naar aaneiding van een ander ps2 topic de volgende vraag. Watis het nu met de 50[Hz] en 60[Hz] opties in sommige spellen?

Is het ene mooier dan het andere?
In principe is 50 Hz (PAL) mooier, omdat 't een hogere resolutie gebruikt, maar in niet geoptimaliseerde spellen krijg je in plaats van een hogere resolutie alleen maar zwarte balken boven en onderaan het beeld. In 60 Hz heb je altijd full screen, maar kun je wel wat scanlines zien in je beeld vanwege de lagere resolutie.
Komt het door ntsc/pal conversie?
Yup. Als developer heb je voor de PAL conversie 2 opties: Of je optimaliseert de game voor 50 Hz, dus zorg je ervoor dat de resolutie opgekrikt wordt en de snelheid aangepast wordt voor 50 frames per seconde, of je laat de 50 Hz mode vrij ongeoptimaliseerd en voegt een 60 Hz optie toe, waardoor er in principe niks geoptimaliseerd hoeft te worden, en je dus vrijwel direct de game over kunt zetten van NTSC naar PAL.
Squaresoft heeft overigens nog een 3de optie bedacht: Je laat de PAL versie gewoon op 50 Hz, zonder optimalisaties, wat zorgt voor mooie dikke zwarte balken boven en onder het beeld en een teringtrage snelheid.
Klopt het dan sommige spellen op 50 langzamer gaan dan op 60 [Hz]?
Als de 50 Hz versie niet geoptimaliseerd is: Ja dus. Alle frames worden dan normaal gerenderd, maar in plaats van dat er 60 per seconde worden getoond zoals in de NTSC versie worden er maar 50 per seconde getoond, waardoor het geheel dus bijna 20% langzamer gaat dan de bedoeling is.
En kunnen alle tv's dit aan?
Helaas, niet alle PAL TV's ondersteunen PAL-60 of NTSC. De meeste moderne televisies kunnen dit zonder problemen, maar ook de oudere televisies moeten ondersteund blijven worden (:(), dus is een 50 Hz versie altijd verplicht. Als die backwards compatibility niet nodig was geweest, dan zouden we nu allemaal lekker onze games op 60 Hz spelen in full screen en met de volledige snelheid.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mog ook wel, want J&D I hadden ze net zo goed uit kunnen brengen als PSX game met die graphics.
devv05 schreef op 12 september 2002 @ 12:56:
Ziet er mooi uit, maar de opvolger van Jak & Daxter wordt al Jak & Daxter 2 :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bor

Bor

Nog een goede aanrader om games te kopen / bestellen trouwens: nedgame
Kijk op www.nedgame.nl Vaak zijn ze een stuk goedkoper dan ergens anders!

• .GoO
Bor_de_Wollef schreef op 12 september 2002 @ 15:51:
Mog ook wel, want J&D I hadden ze net zo goed uit kunnen brengen als PSX game met die graphics.

[...]
Jak & Daxter ziet er juist heel mooi uit.. En quote ff op de juiste manier plz, dus quote bovenaan, want is beetje irri :)

Tnx trouwens voor die link.. Kende 'm al wel maar was 'm een tijdje kwijt :)
Echt goedkoop zijn ze trouwens niet, alleen 2e hands.. iemand daar ervaring mee daarzo?

En bovendien:
Voor bestellingen onder de € 100,- wordt € 7.50 verzendkosten in rekening gebracht, bestellingen boven dit bedrag worden gratis verzonden.
niet echt aantrekkelijk meer dus... :(

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 12 september 2002 @ 15:51:

[...]
Ehm ja.... vindt het knap als ze die graphics op de PSX konden toveren. :r

• .GoO
Grappig berichtje, zelf SEGA gaat nu een game voor de PS2 maken:
Yuji Naka heeft in een interview met het blad Dorimaga bekend gemaakt dat Sonic Team werkt aan een nieuwe game voor de PlayStation 2. In het interview is er niet te lezen om wat voor game het gaat, maar waarschijnlijk zal Sonic Team de game op de Tokyo Game Show gaan laten zien.

De grote vraag is dus om welke game het precies zal gaan. Er gaan geruchten dat het best eens om Nights 2, Sonic Adventure 3 of een offline versie van Phantasy Star zou kunnen gaan. Afwachten dus.

Zodra we meer informatie over deze 'geheime' game van Sonic Team hebben kun je het hier lezen.
Ik hoop sonic adventure ofzo, is toch wel grappig :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Ik heb nog niemand over Red Faction 2 horen praten :?

RF 1 vond ik al vet opzich, alleen de MP had beter gekunnen, maar als je
de filmpjes van RF 2 bekijkt sta je toch echt ff zo van :9~

Als de reviews een beetje positief zijn over dit spel ga ik hem zeker halen :)

http://www.redfaction2.com

• .GoO
heb red faction 1 nog nooit gespeeld, omdat het me bij voorbaat al niks leek.. red faction 2 heb ik nog weinig van gezien, maar lijkt me dan meteen ook niet zo geweldig.. Eerst reviews maar eens zien..

• .GoO
Iemand nog een goede GRATIS site met veel info?? Wat bijna alle goede sites moet je tegenwoordig betalen :r

Btw, neem aan dat iedereen 'm al kent maar Kingdom Hearts gaat roelen :)

Schijnt overigens dat er op de Tokyo Game Show (20-22 September) de eerste screens van GT4 vrijgegeven zullen worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hier wat meer info over die VR-bril die voor de PS2 komt:
VR-brillen zijn nooit echt doorgebroken zeker niet op de consoles. De eerste generatie brillen kenmerkte zich door hun enorme gewicht en slechte beeldkwaliteit. Langdurig gebruik leidde bovendien vaak tot hoofdpijn of zere ogen. Daarna is het erg stil geweest rond de ontwikkeling van deze gadgets.

Sony ziet er kennelijk wel iets in en heeft vandaag een VR-bril voor de PS2 aangekondigd. De Japanse consolegigant belooft veel. Volgens de makers is het uitzicht dat de bril biedt te vergelijken met een 42-inch-scherm op twee meter afstand. Via een speciaal bijgeleverd apparaat worden bewegingen met je hoofd geregistreerd en vervolgens meegenomen in welk beeld je te zien krijgt. Er zijn nog geen games die deze bril ondersteunen maar die komen binnenkort volgens Sony. De VR-helm kan ook op een normale DVD-speler aangesloten worden.

Het apparaat heeft wel een flink prijskaartje, €520 gaat deze VR-eenheid kosten.. het weegt 340 gram en is met zijn 200x100x250 niet echt klein te noemen. Op 26 september is het apparaat te koop in Japan.

Sony heeft voorlopig nog geen plannen om de eenheid buiten Japan uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 18:48:
[...]

Ehm ja.... vindt het knap als ze die graphics op de PSX konden toveren. :r
Wel grappig, hier verkocht J&D echt totaal niet. Sommige mensen brachten hem zelfs terug zag ik. Ik zelf vond het niet echt een PS2 game, zeker niet qua graphics. en dan heb ik het niet over filmpjes oid. Het was gewoon een typische PSX game waar een PS2 sausje overheen was gegoten. Ze hadden er volgens mij gewoon veel meer uit kunnen halen. Netzoals die hele Rayman serie. Ik denk dat dat gewoon een persoonlijk iets is. Zelf vind ik dit nou niet echt bijzonder voor een PS2 game:

Afbeeldingslocatie: http://www.us.playstation.com/assets/imagesCms/imgscreenshots/415004624-jungle-04-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

devv05 schreef op 12 september 2002 @ 16:26:
[...]

Tnx trouwens voor die link.. Kende 'm al wel maar was 'm een tijdje kwijt :)
Echt goedkoop zijn ze trouwens niet, alleen 2e hands.. iemand daar ervaring mee daarzo?
Over het algemeen zijn ze toch zo'n tien gulden goedkoper dan de andere shops in de buurt. Zeker met de iets oudere games scheelt het al snel behoorlijk wat. De 2e hands zijn erg goed daar. Ze worden ook altijd goed gecontrolleerd. Helemaal niets mis mee dus. De verzendkosten vallen ook wel mee. Als je twee nieuwe games koopt zit je al aan het minimum bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

devv05 schreef op 12 september 2002 @ 23:09:

Btw, neem aan dat iedereen 'm al kent maar Kingdom Hearts gaat roelen :)
Ben inderdaad zeer benieuwd. De meeste mixen van animatie games dreigen al voor lancering te mislukken. Toch zijn de reviews zeer lovend over dit spel, met uitzondering van de verhaallijn. Zelf weet ik niet zo goed wat ik van de combinatie Square en Disney :? moet verwachten. Is er al een release datum bekend?

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/features/reviews/2002/kingdomhearts/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/features/reviews/2002/kingdomhearts/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/features/reviews/2002/kingdomhearts/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetps2.com/features/reviews/2002/kingdomhearts/4.jpg

Hier info over de game voor diegene die er nog niets over gelezen heeft (met dank aan plantetps2)
In the world of comic books, crossovers are commonplace. What better way to spice up the storyline of an aging comic than to throw in the cast of a whole other book? If done properly it's an interesting concept, but outside of fighting games there have been surprisingly few examples of crossovers in gaming. However, Square and Disney have teamed up to deliver one very major exception to that rule. They call it Kingdom Hearts, and it's an Action-RPG (with platform elements) that combines classic Disney characters and settings with both Japanese-style gameplay and familiar faces from the more recent Final Fantasy games. Sound strange? You bet, but after years of video gaming you probably know that that's not necessarily a bad thing.

Kingdom Hearts centers around three original characters created by Square: Sora, Kairi, and Riku. The three have grown up together on the small but lush Destiny Island, completely isolated from other people. One night a shadowy monster, later to be identified as a Heartless, attacks the island. Sora defeats it with a key-like sword that appears out of nowhere. After the battle he finds himself in a strange town and his two friends are nowhere to be found. Fortunately, he soon runs into Court Wizard Donald and Captain of the Guard Goofy -- two Disney characters who have been instructed by the missing King Mickey to protect the key-bearer. Figuring that must mean Sora, they join forces with him and set off to find Sora's friends, catch up to King Mickey, and discover the motives of the sinister Heartless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 13 september 2002 @ 13:19:
[...]

Wel grappig, hier verkocht J&D echt totaal niet. Sommige mensen brachten hem zelfs terug zag ik. Ik zelf vond het niet echt een PS2 game, zeker niet qua graphics. en dan heb ik het niet over filmpjes oid. Het was gewoon een typische PSX game waar een PS2 sausje overheen was gegoten. Ze hadden er volgens mij gewoon veel meer uit kunnen halen. Netzoals die hele Rayman serie. Ik denk dat dat gewoon een persoonlijk iets is. Zelf vind ik dit nou niet echt bijzonder voor een PS2 game:
Ik snap je opmerking echt niet. Ten eerste zaten er geen filmpjes in Jak & Dexter , maar zijn alle cutscenes met de 'ingame' engine gemaakt. Ten tweede zijn de graphics echt supergoed! Ik heb nog geen platform game gezien die deze game kan kloppen. (Ja, Ratchet & klack e.d. maar die zijn nog niet uit). Ik heb J&D met veel plezier gekocht en uitgespeeld tot het bittere einde. Supergame en supergrafix _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:57:
[...]

Ik snap je opmerking echt niet. Ten eerste zaten er geen filmpjes in Jak & Dexter , maar zijn alle cutscenes met de 'ingame' engine gemaakt. Ten tweede zijn de graphics echt supergoed! Ik heb nog geen platform game gezien die deze game kan kloppen. (Ja, Ratchet & klack e.d. maar die zijn nog niet uit). Ik heb J&D met veel plezier gekocht en uitgespeeld tot het bittere einde. Supergame en supergrafix _/-\o_
Ik denk dat het zijn stijl gewoon niet is, hij vond rayman ook al niks terwijl ik die en J&D juist supermooi vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Ik vond J&D ook een zeer mooie game. 't Is wel een aparte stijl, die je mooi of niet mooi kunt vinden, maar hoe dan ook is het technisch gezien zeer goed in elkaar gezet. Heb je bijvoorbeeld wel eens gezien hoe ver je kunt kijken? Aan het begin van het spel kun je in de verte plekken zien die je pas op de helft van het spel daadwerkelijk tegenkomt (zoals die zeppelin boven het moeras). En dat zijn geen getekende achtergronden of iets dergelijks, dat is allemaal real-time.
Ook dat trainingslevel kun je zien als je op het strand staat in het begin van het spel. Je ziet dan ook de geisers spuiten. Andersom kun je ook vanaf dat trainingslevel het strand en het dorp zien, met de windmolens die draaien enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 15:03:
[...]

Ik denk dat het zijn stijl gewoon niet is, hij vond rayman ook al niks terwijl ik die en J&D juist supermooi vind...
Ik zei ook al dat het waarschijnlijk persoonlijk is. Ik vond het helemaal niet en heb de game naar een half uurtje spelen ook gelijk weer terug gebracht naar de winkel. Daar stonden op dat moment 3 jongens met het zelfde probleem :Y) Het is inderdaad een game die je moet liggen en ik vond hem :r Smaken verschillen nu eenmaal. Iedereen hier lijkt wel beledigd dat ik de game niets vond ? Zo zijn er ook mensen die MGS2 niet leuk vinden, iets wat ik me persoonlijk niet kan voorstellen.

Evenzo goed een leuke actie van sony, 4e game gratis, zie ook http://www.playstationcommunity.nl/nl/3plus1/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:57:
Helemaal mee eens! :)

Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 18:46:
[...]

Dat ziet er lekker uit!!!

[afbeelding]
hehe :)
Heerlijk als je een auto helemaal aan flarden kunt rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Burnout 2 gaat samen met Hot Pursuit 2 heel hard rulen!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[quote]devv05 schreef op 13 september 2002 @ 21:44:
Burnout 2 gaat samen met Hot Pursuit 2 heel hard rulen!! :9~[/quote]

Hot Pursuit 2 zeker, burnout ben je heel erg snel zat van. Een game heeft meer nodig dan alleen graphics en leuke gimmicks om te kunnen blijven boeien vind ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 16:12:
[...]

Helemaal mee eens! :)

Topspel!
Vooral als je die 'buffalo 's' bij elkaar moet rapen ,en als het langzaam van nacht naar ochtend gaat is het echt :9~

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 18:46:
[...]

Dat ziet er lekker uit!!!

[afbeelding]
hehe :)
Ziet er goed uit, stukken beter dan deel 1. Leuk weetje is dat Burnout2 gebruik maakt van de nieuwe versie van Renderware, net als GTA:Vice City :D

Download my music on SoundCloud

• .GoO
Zag vandaag trouwens Conflict: Desert Storm in de winkel liggen (FRS).. Iemand die al gekocht en/of ervaring mee?? Heb de demo gespeeld en die vond ik best wel gaaf, met hele mooie graphics..

Verwijderd

Ik vond de demo een beetje simplistisch. :{

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
Kheb gister State of Emergency gekocht voor nog geen 30 euro bij de FRS en ik moet zeggen dat dit een superleuk spel is.
Een en al chaos.
Allemaal mensen die je in elkaar kunt slaan en allerlei wapens. Jammer is alleen dat je pas wanneer je het hebt uigespeeld pas bezig kunt in een level met unlimited time.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wordt SOE niet erg snel saai?? Zat ook te twijfelen, maar na wat ervaringen + reviews gelezen te hebben toch maar niet gekocht.. En is het mooi/leuk enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat is eigenlijk het beste tennisspel voor de PS2? Altijd leuk om met je vriendin te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 15 September 2002 @ 16:31:
Wat is eigenlijk het beste tennisspel voor de PS2? Altijd leuk om met je vriendin te doen...
Volgens mij komt Sega Tennis 2K2 (of zoiets) binnenkort uit, echt een vette game, was op dreamcast ook al top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 16:58:
[...]

Volgens mij komt Sega Tennis 2K2 (of zoiets) binnenkort uit, echt een vette game, was op dreamcast ook al top!
Klinkt goed! Ken het spel niet persoonlijk maar heb er veel lovende woorden over gehoord op de dreamcast! Weet je toevallig een verwachte release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Welke games hebben jullie eigenlijk allemaal?? Momenteel heb ik:

TIF 2002
NHL Hitz 20-02
MGS2
Silent Hill 2
Quake 3 Revolution
Gran Turismo 3
GTA 3
Tony Hawk 3

En wat zijn de beste budget games om te kopen? Alone in the dark schijnt goed te zijn? En die is nog maar 20 euro ofzo.. En hoe is State of Emergency grafisch, en gaat die niet vervelen??
Bor_de_Wollef schreef op 15 september 2002 @ 16:31:
Geen idee.. Maar kwam in de release lijst alleen tegen:

Tennis Masters Series 2003 25.10.2002

Die Sega heb ik nog niks over gehoord/gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

SoE is niet zo, eerste paar uur lijkt ie nog wel grappig met missies enz, maar het gaat echt vervelen, beetje slap aftreksel van GTA imho.
Die 'nieuwe' tennisspel van sega heet "Sega Sports Tennis" , exact hetzelfde spel als Virtua Tennis 2k2, het is me alleen een raadsel waarom ze geen gebruik maken van de naam Virtua Tennis, omdat die mij toch veel bekender lijkt dan dat wat ze nu gebruiken. Wel uitstekende gameplay, alleen de lob is veel minder effectief dan in VT1, die zal je nauwelijks gebruiken dus.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 15 september 2002 @ 21:17:
• Jak and Dexter
• Metal Gear Solid 2
• Grand Theft Auto 3
• Gran Turismo 3
• Tony Hawk 3
• Resident Evil: Code Veronica (platinum)
• Final Fantasy X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Laatst online: 08-09 10:35
Final Fantasy X
Resident Evil: Code veronica (gewonnen met de FOK! prijsvraag :) )
SSX: Tricky
DTM:Race driver
Gran Turismo 3 platinum
Tekken 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

- Jak and Dexter
- MGS2
- FF X
- THPS 3
- WipeOut Fusion

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
pff

- GT3
- GTA3
- Jack & Daxter
- FFX
- Ready to Rumble 2
- THPS3 (maar is even zoek)
- MGS2
- DTM: Race Driver
- TimeSplitters
- Madden 2002
- Pro Evolution Soccer
- Rayman
- SSX Tricky
- Bust A Move
- Dave Mirra Freestyle BMX
- Star Wars Starfighter
- NBA Street
- Dead or Alive 2
- Formule 1 2001 (sony)
- Virtua Fighter 4
- Devil May Cry
- Crazy Taxi
- Splashdown
- Red Faction
- Twisted Metal Black
En dat zijn ze , eindelijk, na meerdere edits, allemaal :)

[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 16-09-2002 18:48 . Reden: alles origineel trouwens,er komt geen modchip bij mij in ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

- GT3
- VF4
- THPS3
- DOA2
- Stuntman (roeleert echt zwaar >:))

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baldurs Gate Dark Alliance
Silpheed the Lost Planet
Rayman Revolution
Devil May Cry
Resident Evil: Code Veronica X
Silent Hill 2
Grand Turismo 3
Medal of Honor Frontline
Jak & Dexter
Ace Combat 4
Metal Gear Solid
World Rally Championship
Tekken Tag Tournament
Grand Theft Auto 3
Maximo Ghosts to Glory
en nog veeeeel meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
FFX
Wipeout Fusion
SSX Tricky
Motor Mayhem
Airblade
State of Emergency

Allemaal toptitels (vind ik dan)
( Voor psx:
FF4
FF5
FF6
FF7
FF8
FF9
Ehrgeiz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
devv05 schreef op 15 september 2002 @ 21:17:
Gran Turismo 3 A-spec
Fifa 2002
Final Fantasy X
Baldur's gate : Dark Alliance

Ga ook niet meer games kopen, gebruik het ding meer als DVD speler ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op 1 game: F1 2002 :P Maar ik heb hem ook pas sinds zaterdag :) . Nog geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:11:
Ik zit nu op 1 game: F1 2002 :P Maar ik heb hem ook pas sinds zaterdag :) . Nog geen spijt van.
Heb ik ook, en ik heb er ook geen spijt van. Alleen van de rondetijden klopt geen h*l. Als je een rondje dwars door de grindbakken raggend rijdt, dan rij je nog 2 seconden sneller dan de pole van dit jaar :)

Maar vooral om een heel seizoen multiplayer te doen vind ik lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Over formule 1 gesproken:
De PlayStation2 krijgt er een nieuwe formule 1 racegame bij, te weten Grand Prix Challenge. Grand Prix Challenge zal gebruik maken van de officiele formule 1 licentie van 2002. Oftewel: geen Jos the Boss en een oppermachtige Michael Schumacher.
De licentie betekend ook dat alle 17 circuits zo realistisch worden nagemaakt, en dat alle 22 bolide's zou natuurgetrouw zullen ogen.
Infogrames Melbourne, de ontwikkelaar van de game (die je zou kunnen kennen van Dethkarz) gaat niet voor puur realisme, het probeert de ultieme combinatie te vinden tussen grafische pracht en leuke gameplay.

De verschillende gamemodes zijn uiteraard ook weer aanwezig. Zo kun je een kampioenschap rijden, een losse wedstrijd en is er een uitgebreide multiplayermodus waar je samen met 3 vrienden (en een multitab) in een splitscreen kunt gaan racen.

Grand Prix Challenge moet ergens in november uitkomen.
Pics:

http://www.gamers.nl/i/200209/img1032193995_0.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_0.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_1.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_2.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_3.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_4.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_5.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_6.jpg
http://www.gamers.nl/i/200209/img1032194347_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Binnenkort Divx @ PS2?
Divx is erg populair bij de PC bezitters, je hebt dan namelijk een complete film voor maar een klein deel van de grootte van een DVD met bijna geen kwaliteits verlies.

Het in Texas gevestigde bedrijf BroadQ brengt een apparaat uit waarmee je je PS2 via de breedband modem op de PC aan kunt sluiten. Met een speciale mediaspeler, ook ontwikkeld door BroadQ kun je dan divx films afspelen en via je PS2 bekijken op de TV.

Dit is natuurlijk allang mogelijk met een TV-kaart die je kunt installeren in je PC, maar voor mensen die dit niet hebben kan het natuurlijk wel handig zijn.

Wanneer en of dit apparaat ook in Europa komt is onbekend, dat zal waarschijnlijk voor een groot deel afhangen van hoe goed het product in Amerika wordt ontvangen. Bovendien moet Sony eerst nog de breedband modem naar Europa brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

devv05 schreef op 17 september 2002 @ 16:09:
Binnenkort Divx @ PS2?

[...]
Linkje naar meer info? Ik denk dat we de komende tijd nog wel meer leuke randapparatuur te zien krijgen. Dit vlak is erg in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kingdom Hearts release is bekend gemaakt: Kingdom Hearts - 22 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik vind het wel jammer dat er disney elementen in dat spel zitten, want daar vind ik niet zoveel aan.
Khou meer van gewone anime/manga avonturen (zoals alle PSX/PS2 "rpg's")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Bor_de_Wollef schreef op 17 september 2002 @ 18:37:
Kingdom Hearts release is bekend gemaakt: Kingdom Hearts - 22 november
Dat stond al een aantal weekjes op Tothegame.com hoor ;)
__00__ schreef op 17 september 2002 @ 19:16:
Ik vind het wel jammer dat er disney elementen in dat spel zitten, want daar vind ik niet zoveel aan.
Khou meer van gewone anime/manga avonturen (zoals alle PSX/PS2 "rpg's")
Lijkt mij juist wel gaaf.. Weer eens iets anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle rpg's van Square hebben eenzelfde soort opbouw dus dat zal in KH niet naders zijn......en das maar goed ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

devv05 schreef op 17 september 2002 @ 19:19:
[...]

Dat stond al een aantal weekjes op Tothegame.com hoor ;)
Dan had je dat ook wel even mogen melden. Een paar posts hieronder heb ik nog om de releasedatum gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Bor_de_Wollef schreef op 17 september 2002 @ 20:58:
[...]

Dan had je dat ook wel even mogen melden. Een paar posts hieronder heb ik nog om de releasedatum gevraagd ;)
Dat heb ik dan over het hoofd gezien :)

• DjMark
  • Laatst online: 08-09 10:35
ok, ik heb nu ook Tekken 4 :)

• .GoO
DjMark schreef op 18 september 2002 @ 16:39:
ok, ik heb nu ook Tekken 4 :)
Vet, hoe bevalt ie?? Grafisch, Gameplay etc?? En in vergelijking met VF4, DOA2, en Tekken Tag??

• .GoO
Hier trouwens een aantal ingame filmpjes van Burnout 2.. Het ziet er echt :9~ uit!!

http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_01.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_02.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_03.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_04.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_05.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_06.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_07.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_08.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_09.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_10.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_11.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_12.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_13.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/burnout2_091602_14.mov

en meteen leuk nieuws erbij:
vandaag brengen we je het heugelijke nieuws dat je Burnout 2 vanaf 11 oktober in de schappen zal kunnen zien liggen.

Burnout 2 is het vervolg op het redelijk succesvolle Burnout dat vorig jaar voor de PS2 verscheen. Hoewel de graphics te wensen over lieten was de gameplay erg goed, we hebben dan ook heel wat leuke momenten met Burnout kunnen beleven. Burnout 2 belooft alles te doen wat het eerste deel ook al deed, maar dan beter, groter en mooier.
das minder als 3 weekjes :9

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Weet iemand hoe het zit met het spel Ferrari F355 challenge. Is dat een poort van de dreamcastversie, dus goed en realistisch, of is het een compleet nieuw spel met per ongeluk dezelfde naam.

Dokter

Vincere Per Belli

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
Spellen die ik nu heb:
FFX
MGS2
GTA3
GT3
SSX:Tricky
Virtua Fighter 4
Silent Hill 2

MGS2 speel ik eigenlijk het meest, samen met GTA3. De rest zo af en toe is. Mijn vriendin is gek van SSX Tricky, maar win nog steeds (in tegenstelling tot Tekken 3 :P )

Verwijderd

Ik ben nu bezig met de laatste missie van GTA3 en met Resident Evil: Code Veronica, geweldig spellen!

En morgen komt The Thing uit! :)

Verwijderd

peeth schreef op 19 september 2002 @ 10:56:
Weet iemand hoe het zit met het spel Ferrari F355 challenge. Is dat een poort van de dreamcastversie, dus goed en realistisch, of is het een compleet nieuw spel met per ongeluk dezelfde naam.

Dokter
Het is een poort...

Heb het gister zien draaien op een Sony demo stand maar vond het niet erg indrukwekkend, zo op het eerste gezicht zag de DC versie er beter uit...

• .GoO
Welke is koeler; Resident Evil: Code Veronica of Alone in the dark 4?? En in verhouding tot Silent Hill 2? Ervaringen plz :) The Thing wordt ook cool denk ik trouwens

• peeth
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:10:
[...]

Het is een poort...

Heb het gister zien draaien op een Sony demo stand maar vond het niet erg indrukwekkend, zo op het eerste gezicht zag de DC versie er beter uit...
Maar de DC versie werd alom geroemd om het realisme, dat zal dan hetzelfde zijn dus goed. En eigenlijk vind ik zelf gameplay belangrijker dan graphics.

Dokter

Vincere Per Belli

• Bor

Bor

Nieuws over de PS3 - Sony wil gebruik gaan maken van de blu-ray standaard:
De R&D afdeling van Sony inc. zit niet stil en is druk aan het lobbyen om hun Blu-Ray de nieuwe standaard te maken als opvolger van de DVD. En ze draaien er niet omheen dat ze deze volgende generatie van mediaopslag graag willen gebruiken voor de PS3. Let's talk tech baby!
Zie het hele artikel hier: http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=7670

Verwijderd

peeth schreef op 19 september 2002 @ 14:15:
[...]

Maar de DC versie werd alom geroemd om het realisme, dat zal dan hetzelfde zijn dus goed. En eigenlijk vind ik zelf gameplay belangrijker dan graphics.

Dokter
Ik ook....

Maar ik wou het toch effe zeggen :)

• peeth
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:34:
[...]

Ik ook....

Maar ik wou het toch effe zeggen :)
En daar ben ik blij om, want nu kan het grote verheugen gaan beginnen

Dokter :*)

Vincere Per Belli

• .GoO
Komt een nieuw POW achtig spel:
CodeMasters heeft onlangs voor de PS2 en Xbox het spel Prisoner of War uitgebracht, een spel waarin je moet ontsnappen uit een gevangenkamp tijdens de Tweede Wereldoorlog. Een PC versie hiervan komt ook weldra. Nu komt SCI met een spel waarin je moet ontsnappen uit een gevangenkamp tijdens de Tweede Wereldoorlog. De naam is wel veranderd in The Great Escape, maar conceptueel lijken de games zeker veel op elkaar. Wel ziet het er naar uit dat The Great Escape een veel gevarieerder gamma aan locaties zal aanbieden van Prisoner of War. Tevens heeft The Great Escape het voordeel dat het gebaseerd is op het waargebeurde verhaal van de 76 geallieerde gevangenen die ontsnapt zijn, hetzelfde verhaal waar de gelijknamige film op gebaseerd is. The Great Escape wordt in 2003 verwacht op zowel Xbox, PS2 als PC CD-Rom.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200209/img1032441018_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200209/img1032441018_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200209/img1032441018_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200209/img1032441018_3.jpg

En meteen nog een nieuwsfeitje over PS2 zelf:
Stond de teller 4,5 maanden geleden nog op de 30 miljoen, sinds deze maand staat de teller al op de 40 miljoen. We kunnen dus concluderen dat de PlayStation 2 enorm goed verkoopt, en dat is ook te zien aan de vele hardware charts die wij soms onder ogen krijgen.

Sinds 17 september zien de cijfertjes er zo uit:

Europe/PAL (SCEE) 12.06 miljoen units

Noord Amerika(SCEA) 17.01 miljoen units

Japan (SCEI) 10.97 miljoen units

In een korte tijd is de PlayStation 2 dus enorm vaak over de toonbank gegaan. Wij zijn erg benieuwd hoe de console het de aankomende tijd zal gaan doen, mede omdat tijdens de herfst en winterperiode de meeste games uit zullen komen.
En nog een nieuwe trailer van Vice City + Nieuwe screens:

http://www.rockstarnyc.com/movies/vicecity480x360_ph2.mov (23 mb)
http://www.rockstarnyc.com/movies/vicecity320x240_ph2.mov (14 mb)

• Jan_V
Kheb een vraagje over Grandia, namelijk: Is Grandia 1 ooit in Nederland uitgekomen? Ik zie Grandia 2 wel liggen bij de music store, maar dan wil ik deel 1 ook gelijk hebben om die verzameling compleet te hebben natuurlijk :)

• .GoO
Morgen begint trouwens de Tokyo Game Show, dus dat wordt heel veel nieuws + screens + filmpjes :9

• Bor

Bor

Is Sega Sports Tennis nu al beschikbaar? Ik kan nergens een release datum vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Bor_de_Wollef schreef op 19 september 2002 @ 23:42:
Is Sega Sports Tennis nu al beschikbaar? Ik kan nergens een release datum vinden :(
Sega Sports Tennis is in Amerika op 30-Jul-2002 al released.. Release datum hier nog onbekend...

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/tennis2k3_ps2/screen1_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/tennis2k3_ps2/screen2_large.jpg

We krijgen trouwens een Starcraft Shooter van Blizzard op de PS2 he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Weet iemand eigenlijk een goede soccer manager game die al uit is of nog uit moet komen?? Die mis ik eigenlijk nog wel.... Zag Premier League Manager ofzo, maar die schijnt gecancelled te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 19 september 2002 @ 23:42:
Ik zag eergister in scheveningen in de Pathe een paar demo stand van sony staan; ferrari 355, tekken4 en ... Sega Sports Tennis!

Dus ik vermoed dat ie hier heel snel uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 10:56:
[...]

Ik zag eergister in scheveningen in de Pathe een paar demo stand van sony staan; ferrari 355, tekken4 en ... Sega Sports Tennis!

Dus ik vermoed dat ie hier heel snel uitkomt...
Hmm, geen gamestore die ik heb gebeld die een release datum heeft :'(
Hier zag ik hem ook bij Pathe staan gisteren, vreemd omdat ik zeker weet dat de game nu nog niet uit is. In Amerika is hij wel al te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

edit: cut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Hoi, ik wil graag een RGB kaneltje kopen, maar ik lees hierboven dat bij iemand het beeld daar meteen links buiten beeld valt, bij mij valt het beeld met het standaard kabeltje al buiten beeld..
Iemand weet wat ik hier aan kan doen, lijkt me niet te horen iig..

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Timpie schreef op 20 september 2002 @ 18:16:
Hoi, ik wil graag een RGB kaneltje kopen, maar ik lees hierboven dat bij iemand het beeld daar meteen links buiten beeld valt, bij mij valt het beeld met het standaard kabeltje al buiten beeld..
Bij de meeste spellen kun je de display-positie gewoon aanpassen. Bij de games waarbij dat niet kan heb je denk ik pech, tenzij je TV een dergelijke functie ondersteunt.

Heb zelf ook een RGB-kabel en idd staat het beeld iets meer naar links, gelukkig kan ik het beeld in de meeste spellen gewoon netjes wat meer naar rechts uitlijnen (Meestal: Options/Setup -> display). Helaas gaat dit bij bijvoorbeeld GTA3 niet op, die heeft namelijk geen mogelijkheid om deze scherminstellingen aan te passen.

Download my music on SoundCloud

• Bor

Bor

Timpie schreef op 20 september 2002 @ 18:16:
Komt inderdaad vrijwel altijd voor met het gebruik van rgb kabels. Waar dit door komt vraag ik mij ook af. Wel weet ik dat de ene tv er meer last van heeft dan de andere. Het beeld opschuiven in een game met behulp van de game instellingen is tot nu toe de enige optie om het te verhelpen.

Verwijderd

Ik hoop dat }:O i tijdens TGS iets van Dynasty Warriors 4 laat zien. 3 vond ik tof, ook al was het bijna alleen op Vierkantje rammen. :)

• .GoO
Ik heb ook een RGB kabeltje (blaze) maar beeld verschuift helemaal niet naar links? En bij een vriend van me met hetzelfde kabeltje ook niet... Denk dat het dan dus toch aan de tv ligt..

Verwijderd

devv05 schreef op 21 september 2002 @ 14:22:
Ik heb ook een RGB kabeltje (blaze) maar beeld verschuift helemaal niet naar links? En bij een vriend van me met hetzelfde kabeltje ook niet... Denk dat het dan dus toch aan de tv ligt..
Het ligt altijd aan de TV, het gaat om de manier waarop een tv met het rgb signaal omgaat...

• Bor

Bor

devv05 schreef op 21 september 2002 @ 14:22:
Het beeld schuif op elke tv naar links heb ik mij laten vertellen in de tv speciaal zaak. Waarschijnlijk is het bij jou, net als bij mij, bijna niet zichtbaar omdat het maar om 1 of 2 pixels gaat. Op sommige tv's is het effect echter wel heel groot. Vooral Sony tv's schijnen hier erg last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Bor_de_Wollef schreef op 21 september 2002 @ 23:42:
[...]

Het beeld schuif op elke tv naar links heb ik mij laten vertellen in de tv speciaal zaak. Waarschijnlijk is het bij jou, net als bij mij, bijna niet zichtbaar omdat het maar om 1 of 2 pixels gaat. Op sommige tv's is het effect echter wel heel groot. Vooral Sony tv's schijnen hier erg last van te hebben.
Sony TV's hebben alleen weer het voordeel dat je het beeld met een min of meer geheim on-screen display'tje kunt verschuiven. Tevens kun je ook 't beeld vervormen, dus zwarte balken in slecht geoptimaliseerde PAL games kun je ook wegwerken. 'k Wou dat ik zo'n TV had, dat is echt een uitkomst. Maar Sony TV's zijn dan ook duurder dan gemiddeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Devil N schreef op 22 september 2002 @ 00:16:
[...]

Sony TV's hebben alleen weer het voordeel dat je het beeld met een min of meer geheim on-screen display'tje kunt verschuiven. Tevens kun je ook 't beeld vervormen, dus zwarte balken in slecht geoptimaliseerde PAL games kun je ook wegwerken. 'k Wou dat ik zo'n TV had, dat is echt een uitkomst. Maar Sony TV's zijn dan ook duurder dan gemiddeld :|
ik heb dus een sony breedbeeld en ik moet zeggen dat je bij ieder spel een nieuwe belevenis krijgt als je hem al ooit op een kleine tv hebt gespeeld. Het is gewoon zooo veel mooier. Maar i.i.g. bij mijn tv schuift ie een heel klein beetje naar links maar dit kan ik met rgb instellingen in het menu van de tv veranderen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Damn... Ik heb een "kleine" Sony op m'n kamer staan die van mij is, en een "grote" (breedbeeld) Philips beneden die van iedereen is.... Welke moet ik nu pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Devil N schreef op 22 september 2002 @ 00:16:
[...]

Sony TV's hebben alleen weer het voordeel dat je het beeld met een min of meer geheim on-screen display'tje kunt verschuiven. Maar Sony TV's zijn dan ook duurder dan gemiddeld :|
Ik ken die feature, maar die zit lang niet in elke sony tv hoor! Dat Sony tv's duurder zijn geld voor alle goede tv's trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 september 2002 @ 17:50:
Damn... Ik heb een "kleine" Sony op m'n kamer staan die van mij is, en een "grote" (breedbeeld) Philips beneden die van iedereen is.... Welke moet ik nu pakken :?
Absoluut de Philips. >:) Breedbeeld is zo veel leuker (als de game het ondersteund tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 september 2002 @ 17:50:
Uh, moet je zelf weten :)

Maar je hebt 'm gekocht dus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Trouwens weet iemand een koele Soccer Manager op de PS2?? Ben ik nog wel naar op zoek eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 22 september 2002 @ 21:25:
Trouwens weet iemand een koele Soccer Manager op de PS2?? Ben ik nog wel naar op zoek eigenlijk...
Laatste die was uitgekomen is Alex Ferguson Manager dacht ik, is ook niet echt veel aan. Vraag me alleen af hoe ze de boel saven, mijn CM 2000/2001 saves zijn al 100 mb volgens mij, en dan heeft de ps2 maar een memkaartje van 8 meg

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.