Het grote PS2 topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

^^0nMe schreef op 22 september 2002 @ 22:03:
[...]

Vraag me alleen af hoe ze de boel saven, mijn CM 2000/2001 saves zijn al 100 mb volgens mij, en dan heeft de ps2 maar een memkaartje van 8 meg
Dat is nou juist een van de verschillen. De football mamagers worden, net als veel andere tools voor de pc, vaak geschreven met een erg "bloated" ontwikkelomgeving. De software voor de PS2 wordt gigantisch geoptimaliseerd voor het PS2 platform. Bedenk zelf eens hoeveel (schijf) ruimte je voor een safegame nodig hebt, echt geen 100 mb hoor. Die gegevens passen in een veel kleinere ruimte, daar is wel een goed datamodel en uitstekende optimalisatie voor nodig. Als dan de savegame data ook nog eens gecomprimeerd wordt opgeslagen gaat dat echt wel lukken op jouw memory card hoor. :Y)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Bor_de_Wollef schreef op 23 september 2002 @ 00:16:
[...]

Dat is nou juist een van de verschillen. De football mamagers worden, net als veel andere tools voor de pc, vaak geschreven met een erg "bloated" ontwikkelomgeving. De software voor de PS2 wordt gigantisch geoptimaliseerd voor het PS2 platform. Bedenk zelf eens hoeveel (schijf) ruimte je voor een safegame nodig hebt, echt geen 100 mb hoor. Die gegevens passen in een veel kleinere ruimte, daar is wel een goed datamodel en uitstekende optimalisatie voor nodig. Als dan de savegame data ook nog eens gecomprimeerd wordt opgeslagen gaat dat echt wel lukken op jouw memory card hoor. :Y)
Heh, je moest eens weten hoeveel info er wel niet in een gemiddelde Final Fantasy savegame staat. Alle items, sidequests, character stats, enz enz enz, dat moet allemaal in één zo'n savegame. En de FF's voor de PSX hadden allemaal maar 1 memory card block nodig voor een savegame, en die blocks zijn maar 8 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Enige die ik verder ken is LMA manager, maar die heb ik bijna nog nooit ergens zien liggen.. Iemand ervaring mee? En kost die nog steeds de volle prijs?? (2003 zat eraan te komen dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

devv05 schreef op 23 september 2002 @ 07:12:
Enige die ik verder ken is LMA manager, maar die heb ik bijna nog nooit ergens zien liggen.. Iemand ervaring mee? En kost die nog steeds de volle prijs?? (2003 zat eraan te komen dacht ik)
Geen idee, de consoles zijn meestal niet het beste terrein van een voetbal manager. Je zou eens bij www.dimensionplus.nl kunnen checken of anders een online gameshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een RGB kabel gekocht en daar was eerst niks mee aan de hand, maar nadat ik mijn ps2 opnieuw op m'n TV heb aangesloten verschuift het beeld ineens veel meer naar links.
Dan ligt het toch niet aan de TV als ik er eerst geen last van heb gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op mijn Philips TV schuift het beeld ook iets naar links.. niet echt storend gelukkig.
De optie op de PAL balken nagenoeg weg te krijgen (het beeld oprekken dus) heeft mijn TV ook ;) ERRUG fijn.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Ik heb vanmiddag zo´n blaze kabel gekocht. Het grappige is dat mijn beeld een inderdaad duidelijker is tijdens het gamen, maar als ik een DVD draai dan (blijkbaar is mijn sonyTV erg slim) heb ik niet eens groen beeld. Hoefde het schakelaartje aan de achterkant niet om te zetten.

Dokter

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

zo´n: ehh... Ja hoor :P

Overigens denk ik niet dat het met TV's te maken heeft als zovelen het hebben, tenzij jullie allemaal NET die sony of NET die Philips hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

R4C00N_SL4Y3R schreef op 23 september 2002 @ 20:09:
zo´n: ehh... Ja hoor :P

Overigens denk ik niet dat het met TV's te maken heeft als zovelen het hebben, tenzij jullie allemaal NET die sony of NET die Philips hebben
Het ligt zeker wel aan de tv, er is bijna geen tv gelijk met betrekking tot het interpreteren van RGB signalen. Sony en Philips zijn nou eenmaal het meest verkocht, maar ik kan vertellen dat een JVC tv er ook last van heeft. Als ik mijn video met rgb aansluit krijg ik het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

peeth: hele dure TV toevallig die niet moeilijk doet over dat signaal dan??

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Creepy schreef op 23 september 2002 @ 20:57:
peeth: hele dure TV toevallig die niet moeilijk doet over dat signaal dan??
Nee, met een rgb kabel heb je pertinent een groen beeld als je dvd afspeeld, of je moet gebruik maken van producten als dvd region x. Het is heel simpel, in dvd playback worden niet alle rgb signalen doorgegeven waardoor er geen kleurmenging mogelijk is behalve de groene waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb vandaag Stuntman en binnen, en vind het wel een vet spel! Laadtijden vallen echt heel erg mee.. Alhoewel ze misschien wat korter hadden gekunt (vooral het laden van de filmpjes) is het echt slechts 5 seconden ofzo.. Valt heel erg mee dus..

De graphics zijn heel mooi, scherp en gedetailleerd, zeker beter als dat ik verwacht had.. En de gameplay is gewoon super.. Alles rijdt heerlijk soepel, besturing is perfect, en totaal geen last van framedrops oid..

Trouwens, dat filmpje van Driver 3 op die DVD erbij... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
Bor_de_Wollef schreef op 23 september 2002 @ 21:47:
[...]

Nee, met een rgb kabel heb je pertinent een groen beeld als je dvd afspeeld, of je moet gebruik maken van producten als dvd region x. Het is heel simpel, in dvd playback worden niet alle rgb signalen doorgegeven waardoor er geen kleurmenging mogelijk is behalve de groene waas.
Nou nee dus. Ik heb geen dvdregion x ofzo. Ik heb gewoon een standaard ps2. (niet gemod ofzo) en een blaze kabeltje met en een sony TV van anderhalf jaar oud. Als ik nu een DVD afspeel met de PS2 dan heb ik echt geen groen beeld. Ik hoef geen schakelaartjes om te zetten. Hoe het technisch in elkaar steekt weet ik niet, maar het is echt zo. Ik heb niet zo groot huis, anders zou ik jullie allemaal uitnodigen om te komen kijken.

Peet

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeth schreef op 24 september 2002 @ 16:11:
[...]
Nou nee dus. Ik heb geen dvdregion x ofzo. Ik heb gewoon een standaard ps2. (niet gemod ofzo) en een blaze kabeltje met en een sony TV van anderhalf jaar oud. Als ik nu een DVD afspeel met de PS2 dan heb ik echt geen groen beeld. Ik hoef geen schakelaartjes om te zetten. Hoe het technisch in elkaar steekt weet ik niet, maar het is echt zo. Ik heb niet zo groot huis, anders zou ik jullie allemaal uitnodigen om te komen kijken.

Peet
Ik snap ook dat jullie mensen een groen beeld krijgen. Toen ik dat voor het eerst las dacht ik ook al van "huh? 8)7 kheb nergens last van..."
Ik heb namelijk ook nergens last van met mijn standaard ps2 (gekocht de dag dat ie uitkwam) en gewoon de bijgeleverde kabels. Op een ouwe bagger tv heb ik perfect beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:18:
[...]

Ik snap ook dat jullie mensen een groen beeld krijgen. Toen ik dat voor het eerst las dacht ik ook al van "huh? 8)7 kheb nergens last van..."
Ik heb namelijk ook nergens last van met mijn standaard ps2 (gekocht de dag dat ie uitkwam) en gewoon de bijgeleverde kabels. Op een ouwe bagger tv heb ik perfect beeld.
Met de bijgeleverde kabels zul je ook geen problemen krijgen, alleen via rgb (enige uitzonderingen daargelaten blijkbaar :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:20:
[...]

Met de bijgeleverde kabels zul je ook geen problemen krijgen, alleen via rgb (enige uitzonderingen daargelaten blijkbaar :) )
FF opnieuw gekeken. Ik heb een RGB kabel, kreeg ik erbij. (Was zo'n pakket o.i.d., boeide me niet, as ik me ps2 maar kreeg 8) )
Dat scart verloopstukkie met die kabel uit de doos heb ik meteen weggeflikkerd. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

[...]

Peet
Ik heb ook die blaze kabel en als je de schakelaar op gamestand heb staan en je gaat een dvd kijken heb je iid groen beeld, ff ene kwestie van die switch omhalen, ook als ik ga zappen komt mijn ps2 beeld erdoorheen als ie op gamestand staat (in het groen) en dat je beeld naar links verschuift is normaal, schijnt allemaal opgelost te zijn met die dvd afstandsbediening van sony (zit nieuwere software bij)

Met de standaard scart kabel heb je daar geen last van maar ziet het beeld er weer minder mooi uit

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

[...]

Peet
Ik zit ff na tedenken he...

Peet je hebt toch niet anderhalf jaar een blaze kabel gehad en die op de composiet stand laten staan...
Als dat inderdaad zo is _/-\o_ ... Das echt humor.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
GeJe schreef op 24 september 2002 @ 19:41:
[...]

Ik zit ff na tedenken he...

Peet je hebt toch niet anderhalf jaar een blaze kabel gehad en die op de composiet stand laten staan...
Als dat inderdaad zo is _/-\o_ ... Das echt humor.
Nee ik heb hem gisteren pas gekocht. Er gebeurd trouwens wel wat als ik het schakelaartje omzet. Ik heb een gewone TV die je ook in de breedbeeldstand kan zetten. Heb je wel een iets kleiner beeld, wat geen ramp is want hij is 70cm, maar kan je toch je dvdfilms in breedbeeld kijken. Als ik de schakelaar omzet schakeld de TV automatisch naar breedbeeld. Scheelt me een keer drukken op de zapper. Maar mijn beeld is op geen manier groen te krijgen al zou ik het willen. 8)

Peet

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

bAdmuTs schreef op 24 september 2002 @ 16:58:
[...]

en dat je beeld naar links verschuift is normaal, schijnt allemaal opgelost te zijn met die dvd afstandsbediening van sony (zit nieuwere software bij)
Hmm, heeft iemand die dvd remote? Lost dit inderdaad het naar links verschuiven op? Wat voor nieuwe software zit er bij dan? Nieuwe drivers die in de PS2 firmware worden gezet oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Lijkt me sterk dat die DVD remote dat oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Is niet zo want ik heb de dvd remote en mijne is ook gewoon een stukje op geschoven heeft met het begrijpen van het rgb te maken. Ik heb hier gelezen dat je er geen last van heb als je een bewuste ->RGB keuze hebt op je TV, dus geen autodetect (dat hij automatisch op input springt.

Peeth, jij kan hem ook op groen krijgen. Zet hem maar op rgb (dus als je beeld automatisch op breedbeeld springt) en poep er een dvd-tje in geheid dat ie groen is. (of je hebt een 2e hands ps2 die gemod is).

• .GoO
Volgende week zaterdag tijdens de zogenaamde "Dwaze dagen" bij de Bijenkorf, zal de PS2 voor slechts 199 Euro over de toonbank gaan. Deze zeer verrassende aanbieding zal slechts 1 dag geldig zijn, en ik denk dat dit een kans is die zich niet snel weer zal voor doen.

Deze stunt zal de verkoop van de PS2 zo vlak voor de zeer drukke eindejaarsperiode,waarin PS2-eigenaars werkelijk bedolven zullen worden onder de topgames, alleen nog maar verder stimuleren. Er zal waarschijnlijk een grote stormloop op de console plaatsvinden, dus lijkt het verstandig er vroeg bij te zijn.

Je vindt een bijenkorf-filiaal in Amstelveen, Amtserdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Den Bosch, Rotterdam en Utrecht, maar let goed op: De aanbieding is niet geldig in de filialen in Groningen, Brede en Den Bosch.

De bijenkorf gaat zaterdags om 09.00 open.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
;( Jammer dat ik er al een heb. En dat voor 100 € duurder.
Nou ja ik had er iig wel de Final Fantasy film bij om het toch een beetje goed te maken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
ik heb vanavond mijn collectie ook maar eens uitgebreid met 2 'classics': Ico & Rez

Ico: zelden zo'n sfeervol spel meegemaakt. Op de een of andere manier zijn de graphics echt mooi (ook al ziet het er heel simpel uit), geluid is erg goed, de animaties zijn ongeveer de beste ooit vertoond (imho) en de gameplay is heel erg goed. Je moet er van houden, het is alleen maar een simpele quest, maar dit is echt genieten. En dat voor maar 35 euro.

Rez: Dit spel heb ik echt al 10 keer in mijn handen gehad om te kopen. De prijs hield mij echter altijd nog tegen. Ik ben een van de grootste fans van Panzer Dragoon (1&2) op de saturn, en dit spel is voor mij een beetje het verkapte vervolg.
Zwaar indrukwekkend om te spelen, super graphics (als de dreamcast versie hetzelfde was: hulde), supersnel, technisch echt perfect en dan heb je nog het geluid/muziek... WAANZINNIG. Het meest interactieve en maffe spel wat ik ooit gespeeld heb. Maar je moet er wel van houden ;)

De beste 75 euro die ik de laatste paar maanden heb uitgegeven, 2 zwaar onderschatte games, 2 bijna onovertroffen game ervaringen.

Oh ja, en er zit op beiden nog een 60hz optie ook (altijd zeer gewaardeerd bij mij)

• Devil N
DinoPK schreef op 26 september 2002 @ 22:55:
ik heb vanavond mijn collectie ook maar eens uitgebreid met 2 'classics': Ico & Rez

Ico: zelden zo'n sfeervol spel meegemaakt. Op de een of andere manier zijn de graphics echt mooi (ook al ziet het er heel simpel uit), geluid is erg goed, de animaties zijn ongeveer de beste ooit vertoond (imho) en de gameplay is heel erg goed. Je moet er van houden, het is alleen maar een simpele quest, maar dit is echt genieten. En dat voor maar 35 euro.

Rez: Dit spel heb ik echt al 10 keer in mijn handen gehad om te kopen. De prijs hield mij echter altijd nog tegen. Ik ben een van de grootste fans van Panzer Dragoon (1&2) op de saturn, en dit spel is voor mij een beetje het verkapte vervolg.
Zwaar indrukwekkend om te spelen, super graphics (als de dreamcast versie hetzelfde was: hulde), supersnel, technisch echt perfect en dan heb je nog het geluid/muziek... WAANZINNIG. Het meest interactieve en maffe spel wat ik ooit gespeeld heb. Maar je moet er wel van houden ;)

De beste 75 euro die ik de laatste paar maanden heb uitgegeven, 2 zwaar onderschatte games, 2 bijna onovertroffen game ervaringen.

Oh ja, en er zit op beiden nog een 60hz optie ook (altijd zeer gewaardeerd bij mij)
Rez heb ik ook. Dat spel roeleert echt superhard. 't Leek me toen ik de eerste review las al wel een leuk spel, maar dan zo'n leuk spel wat je toch niet zo gauw zal spelen. Nou ja, toen kocht ik op een bepaald moment een demo CD waar onder andere Rez op stond, en na een paar keer gespeeld te hebben werd 't toch wel erg boeiend en verslavend. Dus een paar dagen later meteen gekocht, en ik heb er nooit spijt van gehad. Toppertje! _/-\o_

En Ico, die moet ik ook nog steeds hebben. Ik wist alleen niet dat ie al voor 35 pleuro verkrijgbaar was. Waar eigenlijk, als ik vragen mag? Want dat schijnt ook een toppertje te zijn, en als ik ergens van hou, dan is 't wel sfeer :9

• pasajo
Bart Smit :)
Alleen hij staat niet in elke winkel voor de goede prijs, tenminste de sticker dan, de kassa is wel goed.
Eplaza heeft hem dus ook voor 35.

Ico is denk ik ook de betere game ervaring, je kan het uren spelen (bij rez krijg je daar toch wel een pijnlijke duim van denk ik ;) ), alleen het is jammer genoeg een beetje een kort spel. Maar jah, dat was MGS2 ook, en das ook nog steeds een toppertje. En zeker voor 35 euro een hele goede koop.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:57
morgen ga ik tekken4 voor wat anders ruilen. suggesties? ik d8 aan dtm racedriver. is da wat of valt ie tegen?

deze heb ik al:
tekken tag
doa2
ffx
mgs2
gt3

Verwijderd

sharkzor schreef op 26 september 2002 @ 23:20:
morgen ga ik tekken4 voor wat anders ruilen. suggesties? ik d8 aan dtm racedriver. is da wat of valt ie tegen?

deze heb ik al:
tekken tag
doa2
ffx
mgs2
gt3
The Thing? Stuntdriver?

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Baldur's Gate: Dark Alliance
GTA3
The Thing
ICO
Devil May Cry

Slechts enkele suggesties :)

btw; Ik heb voor de geinteresseerden Devil May Cry te ruil. Graag tegen een ander PS2 of GameCube spel. Reacties kunnen eventueel naar ilyc2000@hotmail.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
  • Laatst online: 16-07 11:12
peeth schreef op 24 september 2002 @ 19:59:
Nee ik heb hem gisteren pas gekocht. Er gebeurd trouwens wel wat als ik het schakelaartje omzet. Ik heb een gewone TV die je ook in de breedbeeldstand kan zetten. Heb je wel een iets kleiner beeld, wat geen ramp is want hij is 70cm, maar kan je toch je dvdfilms in breedbeeld kijken. Als ik de schakelaar omzet schakeld de TV automatisch naar breedbeeld. Scheelt me een keer drukken op de zapper. Maar mijn beeld is op geen manier groen te krijgen al zou ik het willen. 8)
Als je het zou willen??? Dat is niet zo moeilijk... Kijk de film ook eens voorbij de menu's... Het menu is altijd gewoon wel in kleur... Ook in RGB... Alleen de film zelf wordt ineens groen...

Dit heeft te maken met macrovision... Dat is een kopieer-beveiligings-techniek voor video... Maar deze werkt alleen met de 1-aderige coax-video. Een tv heeft hier geen last van. Dus kan je via coax-video gewoon alles in kleur kijken... Alleen een videorecorder gaat hier over zijn huig...

RGB daarentegen heeft niet deze beveiliging... Om toch te voorkomen dat mensen films gaan kopieren van dvd naar een videorecorder via rgb heeft sony besloten bij het spelen van films alleen het groen-signaal door te geven...

In de ps2 zelf is dit eigenlijk super-simpel gedaan... Ik zou eventueel wel iets technischer erop in kunnen gaan... Maar uiteindelijk ziet de ps2 wanneer er een film afgespeelt wordt, en spuugt dan alleen maar het groen-beeld uit... Wat ik wel grappig vond, was dus dat je bij de menu's geen verschil ziet. Pas als je de film echt aan het spelen bent.

Probeer het maar eens... Start een film, en laat deze een tijdje lopen... Speel dan met je schakelaartje... NU MOET JE GROEN BEELD KRIJGEN... Krijg je dit niet, dan zit er een defect in de ps2 in jouw voordeel... Maar dan mag je hopen dat er niet ook een defect in jouw nadeel in zit...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb inmiddels contact gehad met het distributiecentrum van Sony, daar waar de nieuwe games vandaan komen. Er is tot op heden GEEN release datum voor Sega Sports Tennis bekend. Hij had vorige week uit moeten komen, of de release verlaat of uitgesteld is weet ik niet. Iemand anders met meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat is Rez voor een spel?? Heb er wel eerder over gehoord maar nooit echt geweten wat het precies is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
tjah moeilijk te zeggen, tis een audio visuele ervaring met shooter elementen...
Lees gewoon even wat reviews. Het is echt een heel persoonlijk iets met dit spel, velen vinden het niks, liefhebbers vinden het super.

Het spel samengevat in 1 woord: style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Volgens mij nog niet gepost maar er is weer een gadget voor de ps2 in aantocht (mrt 2003) namelijk de:

Eye Toy

Een cameraatje sluit je aan op de usb poort. Deze kan bewegingen registreren. En overbrengen naar de ps2.
Je koopt het pakket, camera en (gekleurde ballen???) 20 game(pje)s voor dezelfde prijs als een normaal spel.

Spellen zijn mega grappig. Bv wishy washy waar je ruiten moet schoonmaken... Hoe kom je erop 8)7 superflauw (samen met je moeder spelen, tis multiplayer).

Bron. OPM2
Zit te zoeken op internet voor pics... maar moeilijk te vinden.
Filmpje gevonden, damn das echt grappig vooral het laatste stuk als ze ruiten gaan wassen. Link copy paste want bij klikken vergeet ie de helft.

http://gamespot.com/games...ia/0,11100,914470,00.html

[ Voor 0% gewijzigd door GeJe op 27-09-2002 12:19 . Reden: link toegevoegd met filmpje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb FFX even bij de videotheek gehuurd, en wat een superspel.. Die graphics!!!! :9~

Alleen uh, kan iemand me ff vertellen hoe ik een game kan saven? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik zou het spel (zeker als je het leuk vindt ;) ) kopen, anders kost het nogal wat tijd en dus huurgeld om hem uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ja doe ik misschien ook wel, alleen wist niet of ik m leuk zou vinden omdat ik opzich niet zon RPG fan ben.. Maar vond dat ik m toch minstens een kans moest geven :)

Maar zeg nou ff hoe ik moet saven want anders moet ik straks dat ding de hele nacht aan laten staan en daar heb ik ook geen zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
devv05 schreef op 27 september 2002 @ 22:01:
Heb FFX even bij de videotheek gehuurd, en wat een superspel.. Die graphics!!!! :9~

Alleen uh, kan iemand me ff vertellen hoe ik een game kan saven? :D
Moet je doen bij een savepoint, slimmerik :P
Die savepoint zien eruit als blauwe bollen, en als je ze aanraakt (met X), dan worden je HP en MP hersteld, en wordt je gevraagd of je wilt saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Argh.. Maar ik was net bij het begin in het water met een soort zwemmende leguanen, zit daar een savepoint in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
devv05 schreef op 27 september 2002 @ 22:07:
Argh.. Maar ik was net bij het begin in het water met een soort zwemmende leguanen, zit daar een savepoint in de buurt?
Halverwege 't Zanarkand gedeelte, meteen na de eerste boss was een savepoint. Vlak voor dat gedeelte waar je nu zit was een savepoint, aan het begin van dat stenen looppad, en niet lang na het stuk waar je nu bent is ook wel een savepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Kijk, zo ziet een savepoint eruit:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/savepoint.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat echt die zwarte PAL balken in FFX. Op die extra DVD die je bij het spel krijgt zie je ook fragmenten in het spel maar dan met volledig beeld. Dat ziet er echt wel veel mooier uit. Ik voel me echt genaaid. Nog meer reden voor mij om geen originele spellen meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

DinoPK schreef op 26 september 2002 @ 22:55:
Moet je ook Frequency es proberen, ook zo'n muzikale spacende ervaring! ;)

Signature?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 23:48:
Ik haat echt die zwarte PAL balken in FFX. Op die extra DVD die je bij het spel krijgt zie je ook fragmenten in het spel maar dan met volledig beeld. Dat ziet er echt wel veel mooier uit. Ik voel me echt genaaid. Nog meer reden voor mij om geen originele spellen meer te kopen.
Dan importeer je 'em toch lekker uit de VS of Canada? Nog goedkoper ook...

Gewoon weer een stomme smoes van je....

Verwijderd

yoooooooooohooooooooo

weten jullie wel HOE VET stuntman is>??????

aaargh ik ben verslaafd!!

echt cool en mooi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 02:34:
yoooooooooohooooooooo

echt cool en mooi
echt waar? vertel er eens wat over :P

• Jan_V
  • Nu online
Ik wilde de filmpjes van FFVII ff op m'n harde schijf zetten (ik had gehoord dat het .mov bestandjes waren, dus gewoondoor de pc te lezen), maar dit leverde nogal wat problemen op.
Ten eerste was het lezen van de cd niet echt fijn. Toen de bestanden wilde kopieren duurde dat heel erg lang (net alsof hij was vastgelopen, maar de cd spinde nog wel) en met het plakken van de bestanden gaf hij een error.
Kan dit te maken hebben met dat de cd's zwart zijn van de onderkant en dus het licht van de laser te veel absorberen?
Of kan dit op een andere manier gedaan worden.

Oh ja de tv-in optie ga ik hiervoor niet gebruiken, dan kan ik de filmpjes beter downen, dat gaat dan beter.

• Devil N
__00__ schreef op 28 september 2002 @ 15:24:
Ik wilde de filmpjes van FFVII ff op m'n harde schijf zetten (ik had gehoord dat het .mov bestandjes waren, dus gewoondoor de pc te lezen), maar dit leverde nogal wat problemen op.
Ten eerste was het lezen van de cd niet echt fijn. Toen de bestanden wilde kopieren duurde dat heel erg lang (net alsof hij was vastgelopen, maar de cd spinde nog wel) en met het plakken van de bestanden gaf hij een error.
Kan dit te maken hebben met dat de cd's zwart zijn van de onderkant en dus het licht van de laser te veel absorberen?
Of kan dit op een andere manier gedaan worden.

Oh ja de tv-in optie ga ik hiervoor niet gebruiken, dan kan ik de filmpjes beter downen, dat gaat dan beter.
Ten eerste zijn die .mov bestanden geen Quicktime bestanden, zoals je zou denken, dus je kunt ze niet zomaar afspelen.
Ten tweede lezen PSX CD's inderdaad niet zo lekker in een PC CD-ROM drive. Je kunt beter eerste een ISO maken (met bijvoorbeeld CDRWin), en die vervolgens gebruiken om de filmpjes af te halen.

Om PSX filmpjes te bekijken en/of om te zetten naar AVI, heb je een speciaal progje nodig. Ik gebruik hiervoor altijd PSMPlay. Met dat progje kun je PSX CD's of ISO's scannen voor filmpjes en muziek, en de gevonden locaties opslaan. Met die info kun je dan filmpjes en muziek afspelen, en omzetten naar respectievelijk AVI (met welke codec je maar wilt gebruiken) en WAV. Ik heb PSMPlay nog op m'n @Home webspace staan, je kunt 'm hier downloaden: http://members.home.nl/nlp/download/PSmplay.zip

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:57
gisteren ffe tekken 4 geruild voor dtm (devil may cry lag er nie).

is wel gaaf spelleke, al had ik liever dmc gehad. iemand ruilen? :D

• Jan_V
  • Nu online
Devil N schreef op 28 september 2002 @ 15:43:
[...]

Ten eerste zijn die .mov bestanden geen Quicktime bestanden, zoals je zou denken, dus je kunt ze niet zomaar afspelen.
Ten tweede lezen PSX CD's inderdaad niet zo lekker in een PC CD-ROM drive. Je kunt beter eerste een ISO maken (met bijvoorbeeld CDRWin), en die vervolgens gebruiken om de filmpjes af te halen.

Om PSX filmpjes te bekijken en/of om te zetten naar AVI, heb je een speciaal progje nodig. Ik gebruik hiervoor altijd PSMPlay. Met dat progje kun je PSX CD's of ISO's scannen voor filmpjes en muziek, en de gevonden locaties opslaan. Met die info kun je dan filmpjes en muziek afspelen, en omzetten naar respectievelijk AVI (met welke codec je maar wilt gebruiken) en WAV. Ik heb PSMPlay nog op m'n @Home webspace staan, je kunt 'm hier downloaden: http://members.home.nl/nlp/download/PSmplay.zip
TNX, ga het meteen proberen.

Trouwens, ik wilde niet dus m'n PSX-hoesjes ff schoonmaken (die stickers eraf en de andere plakdeeltjes eraf), maar ik waarschuw maar ff iedereen:
DOE DIT NIET MET NAGELLAKREMOVER.
Dit was waarschijnlijk wel bekend bij de meesten, aangezien dat spul plakresten verwijderd die synthetisch zijn.
Dat dacht ik dus ook, maar niet bij stil gestaan dat het hoesje ook van plastic is |:(
Nu is de helft van m'n FF:Anthology hoesje helemaal vaag geworden, omdat er een laag is afgeschuurd door dat spul :'(
Maar hoe kan ik die resten er dan het makkelijkst af krijgen, want met water en een doekje duurt behalve heel lang krijg je ook nog schuurplekken, of nagelkrassen

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

ik kijk thuis dus altijd dvd via men ps2 op men tv en als ik daar dus et knoppie op de RGB kabel omzet wordt et beeld groen, okay logisch want dat was bekend.. nou was ik laats bij men oma die een nieuwe tv had van sony en daarop ging ik ff een dvd kijken terwijl et knoppie op "game" stond en dus zou et beeld groen moeten zijn maar tot mijn verbazing was et dus gewoon een normaal beeld. hoe zit dit??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Banzi
swopdark schreef op 28 september 2002 @ 19:01:
ik kijk thuis dus altijd dvd via men ps2 op men tv en als ik daar dus et knoppie op de RGB kabel omzet wordt et beeld groen, okay logisch want dat was bekend.. nou was ik laats bij men oma die een nieuwe tv had van sony en daarop ging ik ff een dvd kijken terwijl et knoppie op "game" stond en dus zou et beeld groen moeten zijn maar tot mijn verbazing was et dus gewoon een normaal beeld. hoe zit dit??
De ingang van de tv moet ook RGB zijn... Zelf heb ik een tv met aan de achterkant 3 scart-aansluitingen... De eerste 2 zijn met RGB, maar de ander is zonder...

Kan best zijn dat je bij je oma de ps2 op eentje zonder rgb hebt aangesloten... Dan speelt ie altijd via coax-video af... (dat signaal wordt nl ook gewoon doorgegeven in zo'n rgb-kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekken 4 is te wreed. Een van de beste spellen ooit.

Even een vraagje: is het goed voor je omgebouwde ps2 als je een "backup" speelt want bij mij maakt de dvd drive van mijn ps2 veel hardere geluiden tijdens het laden van mijn "backups". Kan dat schadelijk zijn voor de lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 01:41:

Even een vraagje: is het goed voor je omgebouwde ps2 als je een "backup" speelt want bij mij maakt de dvd drive van mijn ps2 veel hardere geluiden tijdens het laden van mijn "backups". Kan dat schadelijk zijn voor de lens?
Hooguit voor je motoriek maar denk dat je je er niet zo'n zorgen over hoeft te maken hoor. Maarja, "backups" spelen is in principe slecht voor je ps2 én voor de gamesindustrie..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je motoriek? En ligt het misschien aan het merk cd's die je gebruikt? Ik heb alleen platinum cd's. Of weet iemand een beter merk cd's die stiller blijven tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:07:
Hoe bedoel je motoriek? En ligt het misschien aan het merk cd's die je gebruikt? Ik heb alleen platinum cd's. Of weet iemand een beter merk cd's die stiller blijven tijdens het spelen?
Laatst was er hier een DC topic waarvan de lens kapot van was gegaan, omdat hij teveel 'back-ups' speelde, aangezien de sterkte van het licht niet goed genoeg was of zo.
Moet je maar eens doorlezen. Ik denk dat de PS2 hetzelfde heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 01:41:

Welk type playstation heb je??? Zitten er in totaal 8 of 10 vierkantjes onder je playstation??? (tel de zijrand mee!)

Oude ps2's, hebben een vrij zwakke dvd-lezer... En daardoor moet de mechanica meer zijn werk doen om juiste data te lezen... Zet je ps2 dan verticaal... Dan heeft de mechanica minder te verduren, en leest je ps2 beter... Bij nieuwe ps2's heeft dit bijna geen effect meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 10 vierkantjes. Is dat een oude of nieuwere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zijn die backups CD-ROMS of DVD?? Heb hier NHL Hitz 20-02 voor PS2 origineel ook op cdrom en die maakt veel meer herrie als mn dvd spellen.. Daar zou het dus ook aan kunnen liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:28:
Er zijn 10 vierkantjes. Is dat een oude of nieuwere?
Ouwe... Das een V3...

Mijn broertje heeft ook de V3... Heeft een tijd een Neo2 in gezeten (die chip versnelt het slijten nog stukken sneller)... Zit nu een messiah chip in... Maar deze ps2 speelt dvd-r alleen nog maar als ie op zijn kant staat...

Vanaf de V4 zit er een ander loopwerk in... Deze zijn wat sterker in het lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 02:34:
yoooooooooohooooooooo

echt cool en mooi
*agreed* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

sharkzor schreef op 28 september 2002 @ 16:11:
gisteren ffe tekken 4 geruild voor dtm
Tekken 4 geruild? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
kheb net ff mxrider gekocht is wel lachen en dat voor maar 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzi schreef op 29 september 2002 @ 22:04:
[...]

Ouwe... Das een V3...

Mijn broertje heeft ook de V3... Heeft een tijd een Neo2 in gezeten (die chip versnelt het slijten nog stukken sneller)... Zit nu een messiah chip in... Maar deze ps2 speelt dvd-r alleen nog maar als ie op zijn kant staat...

Vanaf de V4 zit er een ander loopwerk in... Deze zijn wat sterker in het lezen...
Sorry kerel maar ik heb hem vorig weekend laten ombouwen en die man (die er wel degelijk (meer) verstand van heeft) die dat deed zei dat ik een V5 heb. Dus zo oud is die van mij ook weer niet.

En het gaat om cdtjes. niet dvdtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 23:22:
[...]

Sorry kerel maar ik heb hem vorig weekend laten ombouwen en die man (die er wel degelijk (meer) verstand van heeft) die dat deed zei dat ik een V5 heb. Dus zo oud is die van mij ook weer niet.

En het gaat om cdtjes. niet dvdtjes
Hmm... ook volgens deze info kan je geen V5 hebben met 10 vierkantjes (waar dus schroeven onder zitten):

WHICH PS2 VERSION HAVE I GOT?

UK PS2 Versions

Version 3
10 Screws on base of the PS2

Version 4
8 Screws on base of the PS2 + Electrical Hazard Warning

Version 5
8 Screws on base of the PS2 + Electrical Hazard Warning + letter 'R' after the model number

Version 6
The web is alive with references to a new 'V6' version of the console. There is NO V6 version released yet, this is just a V5 version with the motherboard connector for the front panel button connecting ribbon reversed. All Driver versions remain the same, therefore this is just a V5 variant and does not warrant classification as a 'V6

Version 7
Models 39001 & 39002

Zoek zelf maar op www.psxforum.com

Ik bouw zelf ook ps2's om met messiah... Maar misschien weet jij het idd beter, en heb je een V5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
emm. waar zien jullie schroeven? ik zie ze nergens :?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Marruk schreef op 01 oktober 2002 @ 10:11:
emm. waar zien jullie schroeven? ik zie ze nergens :?
Onderop, maar ze zitten verborgen onder een stel vierkantjes. Daarom moet je dus tellen hoeveel van die vierkantjes onder op je PS2 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
mijn psx is gesneuveld en aangezien ik 30+ originele psx spellen heb ofzo, ga ik voor de ps2 (heb lang getwijfeld tussen xbox en ps2). Maar gaat de prijs ervan nog droppen voor de feestdagen ofzo (heb niet zoveel haast nl :P) ik heb al gezien dattie zaterdag 200pleuro is bij de bijenkorf, dus als zij dat kunnen kan hij vast elders ook wel goedkoper worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat er een zaak in Maastricht is waar je een PS2 voor 99 euro kunt kopen wanneer je je PSX inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
ook je gesneuvelde psx :P (is nl heel erg oud, ding word superheet en leest cd's niet goed meer)
ow ja ik heb ook nog veel psx accesoires als pads (die allemaal horen te werken toch?) en een multitap, werkt die ook op de ps2¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
Ouwe rommel werkt nog gewoon... maar die multitap werkt niet met ps2 games die werken met een multitap... daar heb je weer een ps2-multitap voor nodig... Datzelfde geldt voor de memcard... ook die kun je alleen voor de ps1 spellen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop de The Thing deze week te ontvangen! Zijn er al mensen met deze game bezig?

Burnout 2 en Devil May Cry Platinum zijn inmiddels ook besteld. Grand Theft Auto: Vice City zal wel met kerst komen.

So many games, so little time. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik wil NFS: HP 2 en Burnout 2, en Vice City, en Kingdom Hearts, en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the thing heb ik op mijn pc gespeeld, maar vond het niet echt bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Devil N schreef op 01 oktober 2002 @ 10:22:
[...]

Onderop, maar ze zitten verborgen onder een stel vierkantjes. Daarom moet je dus tellen hoeveel van die vierkantjes onder op je PS2 zitten.
dus 8 van die vierkantjes is 8 schroeven?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Marruk schreef op 01 oktober 2002 @ 17:36:
[...]

dus 8 van die vierkantjes is 8 schroeven?
Psies. Wat een logica, niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
oei nog een vraag, mijn tv ondersteunt geen rgb, maar is er een manier om toch die kwaliteit te krijgen? werkt s-video net zo goed of is dat ook mindere kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik ben nu bezig met The Thing en is nu nog wel leuk al moet je er eerst wel een btje inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Bong-One schreef op 01 oktober 2002 @ 18:44:
oei nog een vraag, mijn tv ondersteunt geen rgb, maar is er een manier om toch die kwaliteit te krijgen? werkt s-video net zo goed of is dat ook mindere kwaliteit?
S-Video is praktisch even goed als RGB. Zeer scherp, hoge kwaliteit, en tig keer beter dan Composite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omimusha 2 wie heeft hem die wil ik kopen
wat zijn jullie bevindingen er van
deel een was helemaal te gek super mooie graphics
die nog steets kont schoppen wie heeft hem
is die moeilijk makkelijk tell me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:21:
omimusha 2 wie heeft hem die wil ik kopen
wat zijn jullie bevindingen er van
deel een was helemaal te gek super mooie graphics
die nog steets kont schoppen wie heeft hem
is die moeilijk makkelijk tell me
Kheb hem wel zien liggen en het leek me ook wel een leuk spel, maar wat is het voor iets.
Kheb er nog geen review van gezien geloof ik (of overgeslagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
__00__ schreef op 02 oktober 2002 @ 19:19:
[...]

Kheb hem wel zien liggen en het leek me ook wel een leuk spel, maar wat is het voor iets.
Kheb er nog geen review van gezien geloof ik (of overgeslagen)
Onim. 2 kreeg een 8,4 in de PU als het goed is.

Verder moet je maar ff op http://ps2.ign.com ofzo kijken voor info+review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand al ervaringen met nieuwe games als The Thing, Hitman 2, Onim 2, Ninja Assault etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
Heb The Thing en Ninja Assault.
Vraag maar raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nou vertel er eens iets over, is het wat?? The Thing lijkt me wel koel, Ninja Assault heb ik een demo van gespeelt en dat is niet echt iets voor mij denk ik..

wat is het dood trouwens hier rond ps2, terwijl er zoveel meer mensen zijn met een ps2 als gc/xbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29
ik moet Tekken 4 ook echt hebben....heb alle delen gespeeld en dat werd alleen maar vetter dat speelt zo lekker _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:52:
Nou vertel er eens iets over, is het wat?? The Thing lijkt me wel koel, Ninja Assault heb ik een demo van gespeelt en dat is niet echt iets voor mij denk ik..

wat is het dood trouwens hier rond ps2, terwijl er zoveel meer mensen zijn met een ps2 als gc/xbox....
Mensen met een ps2 spelen er gewoon op en zijn daar content mee...

Gamecube owners moeten elkaar de hele dag vertellen hoe leuk dat ding wel niet is, daarom is dat topic zo lang...

Ik heb trouwens m'n USA Tekken4 binnen (later dan de PAL release, grrr) en ik ben erg tevreden. Misschien niet vernieuwend maar speelt gewoon weer perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik had tekken4 ook gekocht en ik vind em toch tegenvallen, tekken3 is sneller en ik vind er te weinig vernieuwends aan. Daarintegen ziet het er wel te mooi uit :9~.

Ik vind em pas het geld waard als ie platinum is

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
Nou The Thing moet je eerst een btje inkomen want de actie begint pas een stukje later ben nu bij level 4, totdusver bevalt het me goed.
Ninja assault moet je echt met een lightgun spelen en als je dat hebt is het wel leuk maar de actie blijft veel van hetzelfde vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Ben nu een beetje Grandia Extreme aan het spelen, itt Grandia 2 begint het al fucking moeilijk zeg, alle encounters met irritant veel creeps, niet een stuk of 3 zoals G2, en de eerste echte boss is ongeveer even moeilijk als de moeilijkste van G2. Zou ook kunnen dat ik misschien toch wat meer moest lvl'en voordat ik die boss aan zou moeten kunnen, attacks van mijn party waren even sterk als die van de boss, maar die had dan ook 7k hp, terwijl ik het moet doen met max 700 per char. Naja, voorlopig ben ik weer zoet met mijn ps2, ben het wel eens met yhtomit, niet lullen, maar gewoon flink doorgamen :)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nondejus!!!!! :(

Die oenen bij www.play.com hebben me de PC versie van The Thing opgestuurd in plaat van de PS2 versie! Is geen fout van mij want op de begeleidende brief staat duidelijk dat ik de PS2 versie besteld heb. :'(

Benieuwd of hun klachtenafhandeling net zo goed is als de rest van hun service! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:51:
Nondejus!!!!! :(

Die oenen bij www.play.com hebben me de PC versie van The Thing opgestuurd in plaat van de PS2 versie! Is geen fout van mij want op de begeleidende brief staat duidelijk dat ik de PS2 versie besteld heb. :'(

Benieuwd of hun klachtenafhandeling net zo goed is als de rest van hun service! :{
He Strolie75 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Konami heeft vandaag officiëel de releasedatum meegedeeld voor hun voetbalsim Pro Evolution Soccer 2...

Pro Evolution Soccer 2 is een voetbalspel en wordt ontwikkeld en uitgegeven door Konami. Het spel verschijnt op de Playstation 2 en de PSone. De PS2 versie zal vanaf 25 oktober in de winkelrekken liggen, de PSone versie zal kort daarna volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Iemand die toevallig weet of ik een dualshock twee kan gebruiken bij het spelen van een ps1 game via een multitap (voor PS One)? Heb namelijk op het moment maar drie PS One controllers en als ik die Dualshock II zou kunnen gebruiken zou dat wel makkelijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan walkman alleen de analoog dingen werken niet
dus het haald niet uit of je een knopje harder of zachter indrukt

heb trouwens net weer een ingame filmpje gezien van mkda voor ps2 die is ver gruwlijk mooi zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
bAdmuTs schreef op 08 oktober 2002 @ 14:33:
Ik had tekken4 ook gekocht en ik vind em toch tegenvallen, tekken3 is sneller en ik vind er te weinig vernieuwends aan. Daarintegen ziet het er wel te mooi uit :9~.

Ik vind em pas het geld waard als ie platinum is
Als je tot nu toe alleen maar PAL versies van Tekken hebt kunnen spelen, dan is Tekken 4 ab-so-luut niet langzamer dan Tekken 3. Die 60 Hz mode in Tekken 4 is een uitkomst, eindelijk eens een PAL Tekken op goede snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Maar ff een schopje, sinds er weer een aantal (verwachtte) toppers uit gekomen is en snel uit moeten gaan komen, en dit topic vrij dood was..

Inmiddels zijn o.a. Burnout 2, NFS HP2, PES 2, en een aantal andere goede spellen uitgekomen.. Iemand die ze al heeft? Vooral de laatste 2 ben ik nieuwschierig naar..

Burnout 2 heb ik zelf gekocht deze week, en die valt zeker niet tegen.. Grafisch zit ie heel goed in elkaar, rijdt zeer soepel zonder framedrops oid, en het spel is gewoon erg vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1165572.jpg

Cloud Strife!!!
!Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1142944.jpg!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1142924.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1142904.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1124205.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.com/i/pics/1123815.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ze werken niet echt :) Denk dat je ze even zelf moet uploaden @ theforumisdown.com ofzo
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.