Het grote PS2 topic

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55508

Bor_de_Wollef schreef op 06 september 2002 @ 19:24:
Weet er trouwens al iemand of er een vervolg op SSX Tricky op de planning staat?
Ik heb er nog nix over gehoord, maar EA kennende zal ie er wel komen. En dan lijkt de winter mij de meest logische tijd voor een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

devv05 schreef op 05 september 2002 @ 22:57:
Hoe is Burnout 1 eigenlijk, de moeite om te kopen?? (ook al is Burnout 2 al op komst) En wat vinden jullie het beste voetbal spel, momenteel en in de toekomst (verwachtingen)?? Heb slechts 1 spel zelf/gezien, en dat is TIF2002, die vind ik nog best wel koel..
Het beste voetbalspel voor de ps2 is pro evolution soccer.Voor in de toekomst denk ik dat dat pro evo 2 wordt,die waarschijnlijk in oktober november zal verschijnen.Heb zelf al een tijdje winning eleven 6 wat hier in europa wordt uitgebracht als pro evo 2,maar dit spel is echt fantastisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Inmiddels heb ik even op de ea site gekeken maar kon nog niets over een SSX Tricky opvolger vinden. Iemand die meer info heeft?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Weet iemand trouwens wat de komende platinum releases zijn? Ik heb via via gehoord dat Devil May Cry en Jak & Dexter eraan zitten te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In ieder geval Jek & Dexter, maar die zou ik niet kopen. Kijk eens op www.dimensionplus.nl daar staat geloof ik meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 06:50
Data:

Crash Bandicoot -Platinum- n.n.b. 6 september 2002
Devil May Cry -platinum- n.n.b. 8 november 2002
Jak & Daxter -platinum- 29.99 27 september 2002

Jak & Daxter + Devil May Cry zijn hier trouwens beide al voor €30 te krijgen, en ik vind Jak & Daxter best een leuk spel :) Ziet er mooi uit en heeft wel leuke humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Jak & Daxter is echt leuk juist, een beetje kort maar de humor is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Jak & Dexter Platinum? w00t! Mooi ff halen volgende week dan...tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 07 september 2002 @ 18:14:
In ieder geval Jek & Dexter, maar die zou ik niet kopen.
Hey! Geen kwaad woord over J&D!!!! Die heb ik samen met mijn PS2 gekocht, geweldig spel!

Heeft iemand Stuntman eigenlijk al? Ik zit er sterk aan te denken om die te gaan halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 07 september 2002 @ 18:59:
Jak & Daxter + Devil May Cry zijn hier trouwens beide al voor €30 te krijgen, en ik vind Jak & Daxter best een leuk spel :) Ziet er mooi uit en heeft wel leuke humor.
Waar is "hier" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347

Devil May Cry ook joh? Zodra ik die zie koop ik em echt meteen, hoor zoveel goede dingen over dat spel.

Jak & Daxter heb ik een tijdje gehad, wel leuk om te spelen, maar weer omgewisseld voor Soul Reaver 2, ook een erg bot spel. :7

edit:

Een vriend van me heeft vandaag Stuntman gekocht, ga 'em zo spelen, hij zegt dat het een errug wreed spel is en dat dat gezeur over die lange laadtijden best wel bullshit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Jax & Daxter is idd erg leuk.
Gewoon een leuk ouderwets platform spel en het ziet er nog schitterend uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Intertoys, Heerhugowaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo.... Stuntman besteld bij www.play.com.

Helaas "out of stock", maar hopelijk heb ik hem volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hoeveel is 1 £ dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391 schreef op 07 september 2002 @ 22:36:
Zo.... Stuntman besteld bij www.play.com.

Helaas "out of stock", maar hopelijk heb ik hem volgende week. :)
Is in de winkel kopen niet sneller en goedkoper?(lees: geen verzend kosten)
Kga hem denk zelf ook kopen.
± F3.33,- ...reken maar om in €€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
idd, waarom daar bestellen?? ik snap het ook niet.. vrijwel even duur en duurt alleen maar langer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb J&D ook gespeeld maar vond 't helemaal niets. Sorry. Devil M C is wel enorm goed, die zou ik dus wel weer aanschaffen. J&D vond ik een beetje zo'n psx spel, niet PS2 qua graphics etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Even een vraagje voor de MGS2 fans onder ons. Ik heb pas geleden MSG2 uitgespeeld. Bij mij begon het spel op het boorplatform met Raiden. Nu ik het de eerste keer heb uitgespeeld is het gezicht bij de titel pagina blauw geworden en speel ik met Solid Snake (vorige deel met Raiden). Nu lees ik stukken op het web waarin het deel met Solid Snake Chapter I genoemd is en het deel met Raiden Chapter 2. Is dit wel de normale volgorde of was het bij jullie anders? Heb ik iets gemist misschien? Sluiten de twee chapters qua verhaallijn op elkaar aan of zijn het afzonderlijke delen? Wie kan mij iets meer hierover vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 08 september 2002 @ 01:18:
Even een vraagje voor de MGS2 fans onder ons. Ik heb pas geleden MSG2 uitgespeeld. Bij mij begon het spel op het boorplatform met Raiden. Nu ik het de eerste keer heb uitgespeeld is het gezicht bij de titel pagina blauw geworden en speel ik met Solid Snake (vorige deel met Raiden). Nu lees ik stukken op het web waarin het deel met Solid Snake Chapter I genoemd is en het deel met Raiden Chapter 2. Is dit wel de normale volgorde of was het bij jullie anders? Heb ik iets gemist misschien? Sluiten de twee chapters qua verhaallijn op elkaar aan of zijn het afzonderlijke delen? Wie kan mij iets meer hierover vertellen?
Ik vind J & D er echt mooi uitzien hoor....
Maar bij dat eerste stuk zie je wat er met snake is gebeurd...heel leuk stuk dat...
Ik ga hem ook maar weer eens spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44
Ik hoop dat MGS2 een keer platinum word.......

* Thomaszki heeft als PS2 fan niet eens MGS2 :X

zal er binnenkort wat aan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 07 september 2002 @ 22:49:
Is in de winkel kopen niet sneller en goedkoper?(lees: geen verzend kosten)
Kga hem denk zelf ook kopen.
Hij kost bij play.com £ 32,99 (incl. verzendkosten).

1 £ = 1,59 euro.

Dus kost Stuntman omgerekend 52,45 euro. Een stuk goedkoper dus als de 67,99 euro die je hier ervoor moet neertellen. :)

Je moet er alleen iets langer op wachten (ongeveer 3 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
MGS2 is bij de freerecordshoponline 45 euro, en bij de intertoys in de aanbiedingsbak 49.95, voor de mensen die er niet op kunnen wachten....
(zowieso wel leuke aanbiedingen bij de intertoys als je mazzel hebt (als ze er dus nog zijn), devil may cry 35 eur0, worms 15 euro etc)

Ennuh... Jax & Daxter heb ik nu 2-3 maanden geleden gekocht bij de Bart Smit voor 35 euro, en nooooit spijt van gehad, het is zelfs een van de leukste en mooiste spellen op de ps2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil May Cry kun je trouwens bij www.e-toy.nl voor 20 euro bestellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
45 euro? Damn die is ook hard in prijs gezakt, laatste keer dat ik naar de FRS ging (ongeveer 3 weken/maandje terug) wassie 75 euro... dat was imho ook iets teveel van het goeie :/

BTW MGS is al een tijdje platinum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuntman rulez! Ik heb hem gespeeld en dat gelul over die laadtijden is dus echt bs. Maximaal 10sec ben je bezig en het spel is zo super verslavend dat je dat zeker voor lief neemt.
Je moet overigens niet denken dat je alles in één keer zal halen, want de stunts zijn dermate moeilijk dat je er zo'n 5 keer over doet voordat je de stuntbaan helemaal door hebt en weet waar je moet gassen en waar niet.

Ik heb btw ook de demo van Hot Pursuit 2 gespeeld en damn, wat een snelheidsgevoel heb je met die game, dat is nog nooit voorgekomen op de PS2 met een racegame. Echt waar, de oude NFS feeling is met die game weer helemaal terug. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391 schreef op 08 september 2002 @ 08:55:
Devil May Cry kun je trouwens bij www.e-toy.nl voor 20 euro bestellen! :)
Ja en 20 gulden verzendkosten onder rembours. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BTW MGS is al een tijdje platinum
Bedoel je MGS1 of MGS2? MGS2 staat niet eens op de platinum lijst van fabrikant volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44
Bor_de_Wollef schreef op 08 september 2002 @ 11:26:
[...]

Bedoel je MGS1 of MGS2? MGS2 staat niet eens op de platinum lijst van fabrikant volgens mij.
Ik weet bijna zeker dattie MGS1 bedoelt, want MGS2 is er niet op platinum...

Maar zoals hier boven mij eerder werd gezegd hij kost nu rond de 50 euro bij de betere spellen zaak :) Dus binnenkort maar ff gaan zoeken naar MGS2, issi echt de moeite waard zoals iedereen zegt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 07:51
MGS2 is in Den Haag @ Gameshop te krijgen voor € 29,95

Grandioos spel overigens... _/-\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Anoniem: 59347 schreef op 08 september 2002 @ 11:08:
Stuntman rulez! Ik heb hem gespeeld en dat gelul over die laadtijden is dus echt bs. Maximaal 10sec ben je bezig en het spel is zo super verslavend dat je dat zeker voor lief neemt.
Je moet overigens niet denken dat je alles in één keer zal halen, want de stunts zijn dermate moeilijk dat je er zo'n 5 keer over doet voordat je de stuntbaan helemaal door hebt en weet waar je moet gassen en waar niet.

Ik heb btw ook de demo van Hot Pursuit 2 gespeeld en damn, wat een snelheidsgevoel heb je met die game, dat is nog nooit voorgekomen op de PS2 met een racegame. Echt waar, de oude NFS feeling is met die game weer helemaal terug. _/-\o_
Ik vond hem anders erg slecht. De laadtijden zijn heel irritant en je moet telkens opnieuw beginnen totdat je dat spel wel weg wil gooien. Het rijden zelf vond ik ook niet zo lekker gaan, viel me erg tegen.
Het idee is erg leuk en in het begin ook wel vermakelijk, maar na een uurtje of zo toen had ik het helemaal gehad.
Voor de mensen die hem willen kopen raad ik toch aan om hem eerst een keer te huren in de videotheek of zo. Maar ja, dat is mijn mening maar...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

^MRT schreef op 08 september 2002 @ 12:44:
[...]

Dus binnenkort maar ff gaan zoeken naar MGS2, issi echt de moeite waard zoals iedereen zegt :?
Lol, jij bent een van de weinige bezitters van een PS2 zonder MGS2 :)
Het is echt een van de beste games op de consoles op dit moment als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 06-07 11:54
Nu we het toch over goede game shebben. Vroeger speelde ik me suf met Aleste 1 en 2 en Parodius op de msx2. Later had een vriend van mij Parodius op de psone.

Zijn er ook zulke games voor de ps2? Dus gave arcade games al nemesis, aleste parodius, galaga, bosconian etc. Maar dan in ps2 formaat dus met coole gfx en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mca2 schreef op 08 september 2002 @ 15:21:
Nu we het toch over goede game shebben. Vroeger speelde ik me suf met Aleste 1 en 2 en Parodius op de msx2. Later had een vriend van mij Parodius op de psone.

Zijn er ook zulke games voor de ps2? Dus gave arcade games al nemesis, aleste parodius, galaga, bosconian etc. Maar dan in ps2 formaat dus met coole gfx en geluid.
Gradius 3+4 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 06-07 11:54
Die had ik ook gezien ja. Zijn wel erg oude(lees ik wil betere gfx) games helaas. Er moet toch wel meer zijn? Of richt konami zich tegen woordig of 'moelijkere' games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Ik ben van plan die FFX editie te kopen, maar wat zit daar allemaal in, behalve de PS2 en FFX? Een memorycard en controller lijkt me wel handig, maar ik kan nergens informatie vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timpie schreef op 08 september 2002 @ 20:11:
Ik ben van plan die FFX editie te kopen, maar wat zit daar allemaal in, behalve de PS2 en FFX? Een memorycard en controller lijkt me wel handig, maar ik kan nergens informatie vinden..
Die paketten zijn helemaal compleet, alleen een memorycard moet je er zelf nog bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 59347 schreef op 08 september 2002 @ 11:08:

Helemaal met je eens >:), iedereen die de gameplay van driver goed vond/vind zal dit hoogst waarschijnlijk ook met stuntman zo vinden (vind ik iig), met de laadtijden valt het allemaal wel mee :).

Met andere woorden dit is eindelijk kwa gameplay weer es goed verslavend en kwa graphics is dit ook zeer :9~

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
[quote]bAdmuTs schreef op 08 september 2002 @ 20:56:
[...]

Helemaal met je eens >:), iedereen die de gameplay van driver goed vond/vind zal dit hoogst waarschijnlijk ook met stuntman zo vinden (vind ik iig), met de laadtijden valt het allemaal wel mee :).

Met andere woorden dit is eindelijk kwa gameplay weer es goed verslavend en kwa graphics is dit ook zeer :9~[/quote]

Vaag, heb juist zeer negatieve reviews gelezen met slechte gameplay, dito graphics, frustrerend, en lange laadttijden... Evengoed leek/lijkt ie me wel erg koel, maar gezien de releases van de komende maanden wacht ik met de huidige prijs nog ff voordat ik m ga kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik kijk zeer uit naar the getaway...... soort van gta3 met een echt leuk verhaal!!! (heb ik gehoord)
Het racen zou goed uitgewerkt zijn en buiten de auto was het spel helemaal fantastisch!

ik kijk er naar uit:)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

NvE schreef op 08 september 2002 @ 21:26:
Ik kijk zeer uit naar the getaway...... soort van gta3 met een echt leuk verhaal!!! (heb ik gehoord)
Het racen zou goed uitgewerkt zijn en buiten de auto was het spel helemaal fantastisch!

ik kijk er naar uit:)
Wat ik heb gelezen is dat de getaway te hoog gegrepen zou zijn en dat het tot nu toe tegenvalt (kwa graphics en gameplay) en dat het nog lang duurt voordat ie uitkomt :(, ben iig wel heel erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Kez schreef op 03 september 2002 @ 22:50:
Laten we Pro Evolution Soccer2 ook niet vergeten he :Y) :)
Oktober ergens komt ie uit dacht ik
Ik zeg hé een PSII topic. Ik kom niet zo vaak in Spielerij, maar hiervoor maak ik met alle liefde een uitzondering. ;)

Pro Evolution Soccer 2. Zit ik al heel lang met smart op te wachten. Ik heb vandaag nog een toernooi Pro Evolution 1 gespeeld. Weet iemand eigenlijk waarom ik dat spel nergens meer in de winkel kan vinden? (speel altijd met het spel van een vriend van me). Ik krijg bij meerdere winkels te horen dat ze hem niet meer hebben en ook niet meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ben 'm eigenlijk ook nog vrijwel nooit tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

devv05 schreef op 08 september 2002 @ 22:07:
Ben 'm eigenlijk ook nog vrijwel nooit tegengekomen..
Een verkoper wist me te vertellen dat er iets mee was en dat het spel niet meer binnen zou komen, maar wat er mee was wist hij niet meer. Toen ben ik op internet gaan zoeken of ik hem tweedehands kon krijgen en toen vond ik alleen maar meer mensen die het spel zochten. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ViNcE schreef op 08 september 2002 @ 14:26:
[...]

Ik vond hem anders erg slecht. De laadtijden zijn heel irritant en je moet telkens opnieuw beginnen totdat je dat spel wel weg wil gooien. Het rijden zelf vond ik ook niet zo lekker gaan, viel me erg tegen.
Het idee is erg leuk en in het begin ook wel vermakelijk, maar na een uurtje of zo toen had ik het helemaal gehad.
Voor de mensen die hem willen kopen raad ik toch aan om hem eerst een keer te huren in de videotheek of zo. Maar ja, dat is mijn mening maar...
Het rijden moet je even aan wennen, maar zodra je door hebt hoe de besturing in elkaar zit gaat het echt flex. Zoals Badmuts al zegt is het rijden ongeveer hetzelfde als in de game Driver. En die laadtijden.... laat ik zeggen dat ik gewoon rustig een slok koffie neem en dat ik dan weer kan spelen. :7

Persoonlijk (en ik ben niet alleen, dat weet ik zeker) vindt ik Stuntman voor de verandering een super origineel spel, dat aan de ene kant wel een beetje op je zenuwen kan werken, maar toch de verslaving heeft dat je de drang krijgt om verder te spelen.

edit:

btw niet alle bladen zijn negatief, OPM2 gaf bijv. een score van 91% als ik me goed herinner en OPM2 is zeker geen slecht blad... maar goed, huur hem als je twijfelt, je zal er zeker geen spijt van krijgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Misschien dat ik 'm idd eerst wel ff huur binnenkort.. Alleen heeft de ene videotheek bij ons niet zo geweldig veel keus, en de andere heeft niet eens console games :( Dus hoop wel dat ze 'm hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Iemand al dit topic gelezen? Playstation 3 wordt meer dan een Console
PS3 wordt meer dan een console alleen? Weet niet wat ik er van moet geloven. Eerst "gossip" waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het lijkt me puur en alleen gossip op het moment. De foto's zijn foto's in elkaar gezet zoals ze verwachten dat de PS3 er uit zou kunnen gaan zien. Door Sony zelf is officieel erg weinig gezegt over de PS3 (officiues trouwens ook)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Creepy schreef op 09 september 2002 @ 14:48:
De foto's zijn foto's in elkaar gezet zoals ze verwachten dat de PS3 er uit zou kunnen gaan zien.
Inderdaad, hoe de PS3 er uit zou kunnen zien. Veel drukte gedoe om niets, want hoe lang er al over de PS3 gespeculeerd is, zo weinig laat Sony los. En terecht waarschijnlijk ook, je maakt mij niet wijs dat de nieuwe X-box en Gamecubes nog niet in ontwikkeling zijn. Wat ik mij wel afvraag is of er al een verwachte datum (en jaar ?) bekend is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Sony heeft naar mijn weten nog niks gezegd over een eventuele release datum. Er werd gespeculeerd 2004/2005 volgens mij, maar ook die datum is puur speculatie. Sony is niet dom, en zal echt niet in 2004/2005 een PS3 gaan uitbrengen als ze nog veel geld kunnen verdienen aan de PS2. (maar goed.. zelfs dat is speculatie ;) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
KexDaFlex schreef op 08 september 2002 @ 21:59:
[...]

Ik zeg hé een PSII topic. Ik kom niet zo vaak in Spielerij, maar hiervoor maak ik met alle liefde een uitzondering. ;)

Pro Evolution Soccer 2. Zit ik al heel lang met smart op te wachten. Ik heb vandaag nog een toernooi Pro Evolution 1 gespeeld. Weet iemand eigenlijk waarom ik dat spel nergens meer in de winkel kan vinden? (speel altijd met het spel van een vriend van me). Ik krijg bij meerdere winkels te horen dat ze hem niet meer hebben en ook niet meer krijgen.
Vandaag zag ik PES 1 gewoon hier bij de Intertoys liggen :+

Iemand trouwens ervaring met State of Emergency? hij lijkt me wel leuk, alleen heb er negatieve dingen over gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ik had ook ergens gelezen dat er een dvd was voor de ps2 die de regio's weghaalde of iets anders deed. maar i.i.g. dat je elke regio op je ps2 kon afspelen. Ik weet niet of dit alleen voor dvd gold of spel of beiden maar iemand hier meer info over?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Marruk schreef op 09 september 2002 @ 16:26:
ik had ook ergens gelezen dat er een dvd was voor de ps2 die de regio's weghaalde of iets anders deed. maar i.i.g. dat je elke regio op je ps2 kon afspelen. Ik weet niet of dit alleen voor dvd gold of spel of beiden maar iemand hier meer info over?
DVD Region X zul je wel bedoelen... Volgens mij werkt dat alleen voor DVD... Weet niet zeker, is vast wel iemand die je er meer over kan vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dat is dacht ik alleen voor DVD af te spelen,niet voor games

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Games hebben toch helemaal geen regiocode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Anoniem: 55508 schreef op 09 september 2002 @ 17:51:
Games hebben toch helemaal geen regiocode?
Niet zoals een dvd maar ze zijn wel regio gebonden, USA of JAP games werken niet op Europese hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 09 september 2002 @ 18:07:
[...]

Niet zoals een dvd maar ze zijn wel regio gebonden, USA of JAP games werken niet op Europese hardware...
Dat wist ik, maar zo'n cd heeft dus gewoon helemaal geen nut als de ps2 niet omgebouwd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 55508 schreef op 09 september 2002 @ 18:08:
[...]

Dat wist ik, maar zo'n cd heeft dus gewoon helemaal geen nut als de ps2 niet omgebouwd is
Voor DVD's heeft zo'n CD zeker wel nut als je PS2 NIET is omgebouwd.. voor games niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nou we het toch over ombouwen hebben; hoe werkt zo'n chip eigenlijk? Is dat gewoon een nieuwe "aangepaste" biosversie is is het veel geavanceerder dan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

devv05 schreef op 09 september 2002 @ 16:03:
[...]

Vandaag zag ik PES 1 gewoon hier bij de Intertoys liggen :+

Iemand trouwens ervaring met State of Emergency? hij lijkt me wel leuk, alleen heb er negatieve dingen over gehoord..
:? Dat meen je niet.

*start onmiddelijke zoektocht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Goh, ik was even aan het browsen in het forum toen ik twee! topics tegenkwam van mensen die stuntman hebben gekocht en er binnen 1 dag alweer van af willen. Blijkbaar een errug slecht spel? Zie Stuntman PS2 ruilen maar voor welk spel? en http://forum.fok.nl/showtopic.php/195357

edit: lol, twee keer zelfde poster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
KexDaFlex schreef op 09 september 2002 @ 19:08:
[...]

:? Dat meen je niet.

*start onmiddelijke zoektocht*
Yup, alleen wel nog voor de volle prijs, 65 euro ofzo, niet afgeprijsd :( Anders had ik 'm wel meegenomen...
Bor_de_Wollef schreef op 09 september 2002 @ 19:30:
Goh, ik was even aan het browsen in het forum toen ik twee! topics tegenkwam van mensen die stuntman hebben gekocht en er binnen 1 dag alweer van af willen. Blijkbaar een errug slecht spel? Zie Stuntman PS2 ruilen maar voor welk spel? en http://forum.fok.nl/showtopic.php/195357

edit: lol, twee keer zelfde poster?
Heb er bijna alleen maar positieve dingen over gehoord, en mij lijkt ie evengoed heel gaaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mafia komt nu ook zeker voor de PS2:
Take 2 Interachtive heeft bekendgemaakt bezig te zijn aan een port van Mafia dat onlangs voor de PC is gereleased en een grote hit aan het worden is.

De gameplay van Mafia is vergelijkbaar met die van GTA3, maar dan in een jaren 30 gangster jasje. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat Mafia naar de PS2 gepoort wordt, gezien het succes van GTA3 kan Mafia bijna niet meer stuk, lijkt het.

We moeten nog maar afwachten hoe het gaat worden, PC ports staan erom bekend het vaak minder te doen op consoles, kijk maar naar Max Payne die op de PS2 toch een stuk minder geslaagd was dan op de PC. Als alles goed gaat ligt Mafia maart 2003 in Amerika in de schappen, een Europese releasedatum is nog niet bekendgemaakt, maar zal vast niet al te lang op zich laten wachten na de US release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

devv05 schreef op 09 september 2002 @ 16:03:
[...]

Ik vond het spel wel geinig, maar een beetje simpel. Gewoon een beetje rondlopen en de boel trashen. En als er dan tig poppetjes om je heen staan, dan wordt het een beetje chaotisch. Maar ik moet daarbij zeggen dat ik misschien een aparte smaak in spelletjes heb, want sommige mensen hier vonden stuntman geweldig en ik vond het echt drie keer niks.
Wat ik momenteel spel en hartstikke leuk vind is Onimusha 2, ook simpel maar erg mooi gemaakt en boeiend verhaal.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

devv05 schreef op 09 september 2002 @ 22:15:

[...]

Heb er bijna alleen maar positieve dingen over gehoord, en mij lijkt ie evengoed heel gaaf..
Ik in eerste instantie ook, echter, de negatieve oordelen stromen nu binnen. Blijkbaar verveeld ie snel oid. Ik heb dan ook maar de proef op de som genomen en ben naar de videotheek gegaan om hem te huren. Thuis gekomen meteen in de PS2 geduwd en begonnen met spelen. De game is het eerste uur leuk, daarna begin je je toch wel te ergeren aan o.a. de lange laadtijden, de opbouw van de levels etc. Het is een game waarover je pas goed kan oordelen na het een poosje gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Hoe meer ik erover nadenk hoe leuker Stuntman mij lijkt moet ik zeggen. Ik ga hem niet nieuw kopen (net 2 spellen gekocht, en er komt nog genoeg aan) maar als je hem bijvoorbeeld 'gratis' (= ~ helft van de prijs) krijgt bij een abo op opm2 dan wil ik er nog wel aan gaan denken.
Toch wel leuk voor erbij.

Maar eerst Kingdom Hearts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door de wisselende geluiden over Stuntman ben ik ook gaan twijfelen. Ik heb hem dan ook afbesteld. Ik ga hem eerst maar eens een keertje huren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 43391 schreef op 10 september 2002 @ 11:32:
Door de wisselende geluiden over Stuntman ben ik ook gaan twijfelen. Ik heb hem dan ook afbesteld. Ik ga hem eerst maar eens een keertje huren! :)
Ik denk dat het een game is die je of fantastich vind, en dan neem je de lange laadtijden etc voor lief neem ik aan, of niet zo heel fantastisch vind en dan ga je je heel snel irriteren. Eerst huren en uitproberen is dus een goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14777

mca2 schreef op 08 september 2002 @ 15:21:

Silpheed the lost planet :9 Is een erg goede verticale shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Weet iemand of ze bij de mediamarkt (Amsterdam) nog leuke PS2 aanbiedingen hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ik vraag me af: zijn er hier ook mensen met prisoner of war, en wat vinden we er eigenlijk van? (mijn broertje heeft hem net gekocht vandaar)

Er zijn nog niet al te veel reviews van te vinden, maar bovenal weinig gebruikerservaringen. Het spel lijkt mij in ieder geval wel leuk. (gemiddelde waardering ~ 7.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zat reviews te vinden hoor.. Heb het spel zelf nog niet gespeeld, maar hij lijkt me wel heel gaaf.. Zodra ie iets in prijs daalt koop ik 'm wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik heb vandaag een PS2 gekocht met FFX. Cool allemaal maar hoe krijg ik nou precies mooier beeld bij PS1 spellen? En zijn er ook manieren om met instellingen beter beeld te krijgen met PS2 games? (niet dat ze slecht zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op 10 september 2002 @ 18:09:
Ik heb vandaag een PS2 gekocht met FFX. Cool allemaal maar hoe krijg ik nou precies mooier beeld bij PS1 spellen? En zijn er ook manieren om met instellingen beter beeld te krijgen met PS2 games? (niet dat ze slecht zijn)
Het is volgens mij niet mogelijk om ps2 games mooier te maken (of je zou zo'n kabel moeten kopen, die ergens anders in dit topic beschreven wordt) Hoe het met ps1 games zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op 10 september 2002 @ 18:09:
Voor Ps2 games: RGB kabel(bijv. Blaze Gold Cable bij DimPlus) kopen.
Voor Ps1 games: Ps2 aanzetten zonder cd(of lade open) en dan driehoekje dan naar Playstation Driver en zet Discsnelheid op snel en Texture mapping op vloeiend.
Let wel dat hèèèl soms (zelden) een ps1 game hier slecht op reageert..maar dat is zeer zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik merk dat het laden van PS1 games wel sneller gaat maar sommige balkjes of letters zien er lelijker uit dan op de PS1. Een beetje korrelig zijn ze. Dit zie ik ook bij sommige balkjes bij PS2 games. Ligt dit aan de kabel? Ik heb hem gewoon in die scart connector zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij zo RGB kabel worden alle kleuren die uit de lijnen 'vallen' weggehaald.Bij ps1 verschilt het echt per titel dus daar kan ik weinig over zeggen,Bijv. bij FFIX worden de beelden veel mooier en scherper maar bij FFVIII krijg je een paar doorzichtige balken(hoewel je hier zeer weinig van merkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Stuntman is lache, ga er met een vriend 8er zitten (als je het zat word geef je em aan die vriend :D) en je komt en voorlopig nie meer 8er vandaan (had ik althans), normaal als iemand ergens nie voorbij komt heeft ie het na 20x gehad (logisch) maar als je het met iemand speelt kan je het hem gewoon laten halen, die kijkt eerst toe hoe de baan loopt en waar welke stunt enz. en daarna is het zeer goed te doen. Ben nu in movie 5 van de 6 en tot nu toe is het allemaal goed te halen.

Ik denk dat het probleem bij et spel is dat het redelijk snel frustrerend werkt. En nogmaals met die laadtijden valt het echt reuze mee.

Dus twijfel je, HUREN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 10 september 2002 @ 18:39:
Bij zo RGB kabel worden alle kleuren die uit de lijnen 'vallen' weggehaald.Bij ps1 verschilt het echt per titel dus daar kan ik weinig over zeggen,Bijv. bij FFIX worden de beelden veel mooier en scherper maar bij FFVIII krijg je een paar doorzichtige balken(hoewel je hier zeer weinig van merkt)
Maar is het kwaliteitsverschil in PS2 games ook goed merkbaar? Of is zo'n kabeltje een overbodige luxe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 41239 schreef op 10 september 2002 @ 20:10:
[...]

Maar is het kwaliteitsverschil in PS2 games ook goed merkbaar? Of is zo'n kabeltje een overbodige luxe?
Zie eerdere reacties, kwaliteitsverschil is zeker goed zichtbaar.. Beeld wordt zo'n 30% scherper en helderdere kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Leuk nieuws trouwens :)
Sony heeft de uitgeversrechten van het racespel FAFRACER binnen gehaald. Deze arcade racegame wordt ontwikkeld door het Zuid Koreaanse Axis Entertainment. De game heeft op dit moment nog geen echte titel, maar een van de makers van deze racegame noemde de game FAFRACER op een bekend Amerikaans forum.

Deze nieuwe game zal sowieso in Korea uitkomen en Sony is ook bezig om de game uit te gaan brengen in de rest van de wereld. De eerste beelden die wij van de game gezien hebben zijn spectaculair. Dit kan wel eens DE arcade racegame worden voor de PlayStation 2 zoals Gran Turismo 3 dat was voor simulatie racegames.

Wanneer we meer over deze nieuwe racegame te horen krijgen is nog niet bekend. Misschien dat we op de aankomende Tokyo Game Show meer van deze game zullen gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vandaag kwam het trieste nieuws mij ten ore dat FFXI wellicht NIET in europa en vs uitgebracht gaat worden. Zeg alsjeblieft dat het niet waar is :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 03-07 12:56
Was Need for Speed: Hot Pursuit 2 al niet de Gran Turismo 3 onder de arcade racers? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Devil N schreef op 10 september 2002 @ 20:30:
[...]

Was Need for Speed: Hot Pursuit 2 al niet de Gran Turismo 3 onder de arcade racers? :?
De demo was erg cool, maar haalt het grafisch lang niet bij GT3.. Wellicht dit spel wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Virtual PS2 vanaf 29 september

Dit hebben we al eens eerder gelezen en hier is ook al eerder over geschreven door ons en nu is het bijna zover. De Japanners eerst natuurlijk en die mogen dan gelijk testen of het allemaal wel goed werkt. We hebben het hier over de PUD-J5A display.

De PUD-J5A display is een Virtual Reality toevoeging in de huiskamer. Met de PUD-J5A display krijg je de kans om het spel van "binnen" en onder elke "hoek" te bekijken. Alsof je er zelf instaat. Het geeft je het gevoel als of je naar een 100 centimer beeldbuis zit te kijken vanaf 2 meter afstand - Aldus een woordvoerder van Sony.

De headset reageert op het draaien van de hoofd door middel van sensoren en zal op zijn beurt beelden laten zien als reactie op dit draaien. Hierdoor wordt het idee van een virtuele wereld geschapen. Spellen die volledig comaptible zullen zijn met zowel het beeld als de "virtuele" functie zullen binnenkort worden aangekondigd.

Verder kan de PUD-J5A ook aangesloten worden op DVDspelers of videorecorders. De PUD-J5A is vanaf 29 september te koop in Japan.
Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/images/f9/%7Bf94cd75a-0199-4109-b96c-7f2d7de21d47%7D/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/images/f9/%7Bf94cd75a-0199-4109-b96c-7f2d7de21d47%7D/2.jpg

Wie lijkt het wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat die kerel er niet erg gelukkig uitziet met dat ding op z'n kop :P
Mij lijkt het niks, ik denk dat ik liever gewoon met een biertje op de bank hang met een gewone controller in m'n hand en een tv 3 mtr verderop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op 10 september 2002 @ 20:10:
[...]

Ik heb zelf de Blaze scart cable en als je switched tussen DVD en GAME stand zie je dus duidelijk de kwaliteitsverbetering. Kleuren worden mooier, scherper en voor die €19 kan je hem bijna niet laten liggen als PS2 gamer.
devv05 schreef op 10 september 2002 @ 20:53:
[...]

De demo was erg cool, maar haalt het grafisch lang niet bij GT3.. Wellicht dit spel wel..
Grafisch vond ik de demo zeker niet slecht (missch door die kabel?? ;)) en die snelheid van de game+replay waarde is wel (nogsteeds) het uitgaanspunt van EA (blij toe na hun laatste 2 floppers :r).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Stel je voor, Silent Hill ofzo, dat je zelf daar in dat stadje loopt... brrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minotaurus
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05-2022
TopGun, i luv flightsims ! En AceCombat 4 was mooiiii,maar binnen kortste keren uitgespeeld, sindsdien niet meer in m'n ps2 gehad. Jammer voor 80 euro.

Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op 10 september 2002 @ 19:00:
Stuntman is lache, ga er met een vriend 8er zitten (als je het zat word geef je em aan die vriend :D) en je komt en voorlopig nie meer 8er vandaan (had ik althans), normaal als iemand ergens nie voorbij komt heeft ie het na 20x gehad (logisch) maar als je het met iemand speelt kan je het hem gewoon laten halen, die kijkt eerst toe hoe de baan loopt en waar welke stunt enz. en daarna is het zeer goed te doen. Ben nu in movie 5 van de 6 en tot nu toe is het allemaal goed te halen.

Ik denk dat het probleem bij et spel is dat het redelijk snel frustrerend werkt. En nogmaals met die laadtijden valt het echt reuze mee.

Dus twijfel je, HUREN :)
Hmmm hoe vaak hebben we die stunt met die trein ook alweer gedaan Maze? Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen. >:)

Nee maar je kan Stuntman idd het beste met zn tweeën spelen, dan blijft de motivatie ook hoger en het is gewoon kicken om te zien hoe je steeds verder komt met een stunt en dat je er telkens achter komt dat, dat ene onmogelijke stukje, toch te doen is.
Jammer dat ik de hele week moet werken, mot nu tot de koopavond vrijdag wachten met het kopen van die game. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55508 schreef op 10 september 2002 @ 22:27:
Ik moet zeggen dat die kerel er niet erg gelukkig uitziet met dat ding op z'n kop :P
Mij lijkt het niks, ik denk dat ik liever gewoon met een biertje op de bank hang met een gewone controller in m'n hand en een tv 3 mtr verderop....
Een ding is zeker ,je staat voor lul maar het gamen wordt wel instensiefer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 03-07 12:56
Anoniem: 52687 schreef op 10 september 2002 @ 22:42:
[...]

maar het gamen wordt wel instensiever.
Net als je koppijn.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2002 @ 20:29:
Vandaag kwam het trieste nieuws mij ten ore dat FFXI wellicht NIET in europa en vs uitgebracht gaat worden. Zeg alsjeblieft dat het niet waar is :( :(
okay, dit is niet waar. En niet alleen om je gerust te stellen. Vette onzin, tuurlijk komt hij hier wel uit. (al vrees ik dat het wel in 2030 of zo zal zijn)

TMAXTINT

• Bor

Bor

FFXI zou niet zo'n grote hit zijn geworden als verwacht mede door de online gameplay. Hier wordt dan ook in FFXII weer vanaf gestapt hoorde ik. Om deze reden zou de release van XI afgelast zijn voor VS en Europa. Hoop inderdaad niet dat dat zou is want Bor _/-\o_ Final Fantasy
Marruk schreef op 11 september 2002 @ 12:43:
[...]

okay, dit is niet waar. En niet alleen om je gerust te stellen. Vette onzin, tuurlijk komt hij hier wel uit. (al vrees ik dat het wel in 2030 of zo zal zijn)

• Bor

Bor

Anoniem: 52687 schreef op 10 september 2002 @ 22:42:
[...]

Een ding is zeker ,je staat voor lul maar het gamen wordt wel instensiefer.
Waarom sta je voor lul? Dit is anders wel een van de meest "hippe" headsets die ik in lange tijd gezien heb. Lang niet meer zo zwaar en log als voorheen. Gaat de goede kant op met die dingen.

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2002 @ 12:47:
[...]

Waarom sta je voor lul? Dit is anders wel een van de meest "hippe" headsets die ik in lange tijd gezien heb. Lang niet meer zo zwaar en log als voorheen. Gaat de goede kant op met die dingen.
Voor lul sta je niet (vind ik) zolang je maar wat vrolijker kijkt dan die japanner :D, wekt nie echt een goede indruk zo, lijkt net alsof ie er geen zak aan vind. Ik vind dat gadget er best wel mooi uitzien, zal alleen gruwelijk duur worden :(

bAdmuTs schreef op 11 september 2002 @ 13:13:
[...]

Voor lul sta je niet (vind ik) zolang je maar wat vrolijker kijkt dan die japanner :D, wekt nie echt een goede indruk zo, lijkt net alsof ie er geen zak aan vind. Ik vind dat gadget er best wel mooi uitzien, zal alleen gruwelijk duur worden :(
Die Jap vond zelf waarschijnlijk ook dat ie voor lul stond met dat ding op zn kop... of hij had net een blue screen van windows voor zn ogen. >:)

• Bor

Bor

Windows op een headset voor de PS2? :?

Waarschijnlijk baalde die van de lange stuntman laadtijden >:)
Anoniem: 59347 schreef op 11 september 2002 @ 18:49:
[...]

Die Jap vond zelf waarschijnlijk ook dat ie voor lul stond met dat ding op zn kop... of hij had net een blue screen van windows voor zn ogen. >:)

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Een vraagje welke PS2 sturen hebben jullie of lijken jullie het beste?

• Bor

Bor

Nadeel aan sturen voor de PS2 vind ik altijd dat je ze ergens aan vast moet maken. Wanneer je achter de pc (bureau) zit is dat niet zo erg, maar als je lekker op de bank voor de tv zit :? Niet echt praktisch dus...
Blijepeen schreef op 11 september 2002 @ 21:03:
Een vraagje welke PS2 sturen hebben jullie of lijken jullie het beste?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.