Idd dus een tip voor iedereen die nog een psOne RGB kabel heeft liggen: De videoaansluiting van de ps2 en ps(one) zijn identiek..Tinker schreef op 04 september 2002 @ 11:40:
WOW, ik heb ff een oude rgb kabel van n ps1 op mn ps2 aangesloten, en dat is een verschil! ik zie bij GT3 nu ineens vonken van de auto's komenEr is veel ruis uit het beeld verdwenen en alle letters in spellen zijn nu superstrak!
thnx voor de suggestie mensen!
Mag ik iedereen vragen om gewoon alles wat je wilt vertellen in 1 post te zetten en niet in 2 of drie onder elkaar. Word't' niet overzichtelijker van als je het mij vraagt. Quote gewoon het bericht of de berichten waarop je wilt antwoorden svp.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[quote
En zijn alle spellen wel PAL?[/quote]
Dat staat er wel.
En zijn alle spellen wel PAL?[/quote]
Dat staat er wel.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Anoniem: 52687
Fuckdominicbout schreef op 04 september 2002 @ 11:42:
[...]
Idd dus een tip voor iedereen die nog een psOne RGB kabel heeft liggen: De videoaansluiting van de ps2 en ps(one) zijn identiek..

Ahh, ik heb een domme fout gemaakt. S-Video heeft niet CMYK gescheiden, maar Chrominance (C) en Luminance (Y), oftewel kleur en helderheid. Ik zal het even verbeteren in m'n eerdere verhaal. Verder klopt volgens mij wel alles.
Ik heb mijn RGB-kabel nog maar net dus nog geen DVDs proberen te bekijken. Nu dus wat vragen over DVD op je PS2:Devil N schreef op 04 september 2002 @ 10:35:
Daarom heeft Sony in de Europese PS2's een extra beveiliging zitten waardoor het beeld groen wordt als je DVD's via een RGB signaal bekijkt. De Amerikaanse en Japanse PS2's hebben dit overigens niet, wat nogal vreemd is.
Deze beveiliging kun je op 2 manieren omzeilen: Of je gebruikt Composite mode om DVD's te bekijken, daarvoor hebben de betere RGB kabels zo'n schakelaartje, alleen wordt de beeldkwaliteit wel wat minder dan in RGB. Of je koopt zo'n DVD Region X van Datel of de DVD Region Free van Blaze, die je niet alleen in staat stellen om DVD's van alle regio's af te spelen, maar die ook het groene beeld in RGB mode kunnen omzeilen. Ik heb zelf de DVD Region Free van Blaze, en DVD's in RGB zien er toch wel een stukkie beter uit. 't Is niet zo'n gigantisch verschil als in games, maar 't beeld is wel strakker.
- Hoe werkt bijv DVD Region X? Is het eenmalig en cd afspelen die je firmware op een of andere manier flasht? Kan dit dan ook nog terug of is het permanent? Kortom hoe zit het met garrantie? Of is het een soort plug-in in een memslot?
- Wat is het verschil tussen Datel en Blaze? Ander principe? Betere features? Betere kwaliteit?
- Als ik DVD over RGB bekijk kan ik dan nog ergens audio aftappen? Of moet ik dan de audio-out van de TV gebruiken?
Anoniem: 43391
Ik bestel al ongeveer een jaar probleemloos Dvd's via play.DoctorV64 schreef op 04 september 2002 @ 11:41:
Zijn deze gasten wel oké ?? Ze zitten op Jersey. En is het echt dat ze geen verzendkosten in rekening brengen ?? Sommige DVD's en games zijn goedkoper op hun site.
De twee PS2 games die ik via hun heb gekocht werken allebei probleemloos.
Ze zijn inderdaad vaak goedkoper!
't Is gewoon een CD'tje, die prop je in de PS2, je start de PS2 op, programmaatje op de CD wordt in het geheugen geladen, je krijgt een menuutje op het scherm, vervolgens haal je de CD eruit, doe je de DVD erin, en je drukt op Play.mca2 schreef op 04 september 2002 @ 13:01:
[...]
Ik heb mijn RGB-kabel nog maar net dus nog geen DVDs proberen te bekijken. Nu dus wat vragen over DVD op je PS2:
- Hoe werkt bijv DVD Region X? Is het eenmalig en cd afspelen die je firmware op een of andere manier flasht? Kan dit dan ook nog terug of is het permanent? Kortom hoe zit het met garrantie? Of is het een soort plug-in in een memslot?
D'r wordt verder niks aan de firmware op je PS2 veranderd. 't Is volkomen veilig.
De DVD Region Free van Blaze kan automatisch detecteren welke Regio code de DVD heeft. De DVD Region X van Datel kan dat niet.- Wat is het verschil tussen Datel en Blaze? Ander principe? Betere features? Betere kwaliteit?
Aan de andere kant kun je die van Datel wel gebruiken als bootdisk voor als je je PS2 hebt omgebouwd, terwijl die van Blaze dat weer niet kan. Ik heb zelf m'n PS2 niet omgebouwd, dus voor mij is die van Blaze de beste keus.
Als je een goede RGB kabel hebt, dan zitten er meestal extra draadjes bij voor de audio, die je direct kunt aansluiten op je stereo. De Ultimate Scart Cable van Blaze heeft dat in ieder geval.- Als ik DVD over RGB bekijk kan ik dan nog ergens audio aftappen? Of moet ik dan de audio-out van de TV gebruiken?
Ik koop mijn spul ook afwisselend bij Nedgame en de Dimension Plus. Nedgame is op loopafstand van mijn huis, en de Dim Plus op fietsafstand, dus de moeite die ik ervoor hoef te doen om er te komen is geen factor. Waar ik 'm koop hangt gewoon af van waar het 't goedkoopste is en of 't in voorraad is. De Dim Plus heeft als extra voordeel dat je er voor korting kunt sparen, maar verder heeft geen van beide mijn voorkeur.Bor_de_Wollef schreef op 04 september 2002 @ 10:52:
Waar kopen de ps2 fans eigenlijk hun games en randapparatuur (kabels etc)? Wellicht handig hier te vermelden waar het niet zo duur is? Ik ga altijd naar Nedgame hier in Groningen. De service is super, de prijzen zijn lager als bij dimensionplus (ook in Groningen) en hebben vrijwel altijd alles ruim op voorraad.
Die korting is inderdaad wel leuk, maar vaak zijn de games ook zo'n 10 gulden duurder daar 
Weet iemand al een verwachte release datum van GT4? Gaat dan nog lang duren of nie? Bor
voor GT
Weet iemand al een verwachte release datum van GT4? Gaat dan nog lang duren of nie? Bor
Wellicht makkelijk, een overzichtje van games die binnenkort worden gereleased inclusief de (verwachte) releasedatum. Heb er maar een apparte post van gemaakt. Wel zo makkelijk om het even snel na te zoeken dan.
Commandos 2 6/9/2002
Largo winch 6/9/2002
Crash Bandicoot -Platinum- 6/9/2002
Ultimate Fighting Championship 6/9/2002
Mat hoffman's pr bmx 2 13/9/2002
Disney's Golf 13/9/2002
Way of the Samurai 13/9/2002
Jekyll & Hide 15/9/2002
This is football 2003 15/9/2002
Stitch Experiment 15/9/2002
Silent Scope 3 15/9/2002
Mega Race 3 15/9/2002
Pac-Man World 2 15/9/2002
Gumball 3000 15/9/2002
Dune 15/9/2002
World sports car 15/9/2002
Madden NFL 2003 19/9/2002
Conflict Desert Storm 20/9/2002
Downforce 20/9/2002
Dino Stalker (G-Con2 Compatible) 20/9/2002
The Thing 20/9/2002
Battle Engine Aquilla 20/9/2002
Hitman 20/9/2002
Tekken 4 20/9/2002
Shox 26/9/2002
Grand Theft Auto:Vice City 22 oktober 2002
Commandos 2 6/9/2002
Largo winch 6/9/2002
Crash Bandicoot -Platinum- 6/9/2002
Ultimate Fighting Championship 6/9/2002
Mat hoffman's pr bmx 2 13/9/2002
Disney's Golf 13/9/2002
Way of the Samurai 13/9/2002
Jekyll & Hide 15/9/2002
This is football 2003 15/9/2002
Stitch Experiment 15/9/2002
Silent Scope 3 15/9/2002
Mega Race 3 15/9/2002
Pac-Man World 2 15/9/2002
Gumball 3000 15/9/2002
Dune 15/9/2002
World sports car 15/9/2002
Madden NFL 2003 19/9/2002
Conflict Desert Storm 20/9/2002
Downforce 20/9/2002
Dino Stalker (G-Con2 Compatible) 20/9/2002
The Thing 20/9/2002
Battle Engine Aquilla 20/9/2002
Hitman 20/9/2002
Tekken 4 20/9/2002
Shox 26/9/2002
Grand Theft Auto:Vice City 22 oktober 2002
Sja, heb hem pas een weekje maar ok. PS2 zelf bij dixons, DTM ook daargekocht. GT3 bij V&D voor 20 euro en RGB kabel bij een gameshop ergens in Leiden. Zal eens kijken hoe duur de games daar zijn.Bor_de_Wollef schreef op 04 september 2002 @ 10:52:
Waar kopen de ps2 fans eigenlijk hun games en randapparatuur (kabels etc)? Wellicht handig hier te vermelden waar het niet zo duur is? Ik ga altijd naar Nedgame hier in Groningen. De service is super, de prijzen zijn lager als bij dimensionplus (ook in Groningen) en hebben vrijwel altijd alles ruim op voorraad.
Zijn er nog absolute aanraders op de PS2 behave FFX, MGS1&2, GT3? en dan bedoel ik dus absolute toppers grafisch danwel gameplay, of beide das nog mooier. Dus nu geen DTM roepen ofzo.
Wat voor genre vindt je leuk? Ik heb onlangs Tony Hawk 3 platinum gekocht (gisteren) en moet zeggen dat die ook erg leuk is. Hou je van racegames, rpg, fighting? Iemand vertelde me dat Grandia II ook erg leuk moet zijn. Ben zelf wel toe aan een nieuwe rpg nu ik Final Fantasy X heb uitgespeeld. Trouwens is MGS1 geen PS2 spel hoor, die is alleen uitgekomen op de PSX.mca2 schreef op 04 september 2002 @ 14:28:
[...]
Zijn er nog absolute aanraders op de PS2 behave FFX, MGS1&2, GT3? en dan bedoel ik dus absolute toppers grafisch danwel gameplay, of beide das nog mooier. Dus nu geen DTM roepen ofzo.
SSX Tricky, erg vet spel en GT3 Concept Tokyo Geneve als je die al niet had (al is de orginele GT3 een stuk vetter).mca2 schreef op 04 september 2002 @ 14:28:
[...]
Silent Hill 2 vind ik een echte aanrader als je van horror games houdt.. Zeer mooie graphics en gaaf verhaal.. Iemand trouwens al ervaring met die nieuwe horror survival, Project Zero ofzo?? Is maar €39,95 bij Bart Smit....
Heb trouwens net bij de Games&Zo een Blaze RGB kabel gehaald, en moet zeggen dat het beeld idd veel scherper is!! Hij kostte 23 euro.. Hij kan ook gewoon bij DVD's gebruikt worden, dmv een switch op de kabel.. (geen blauw beeld dus.. ze hadden nog een andere voor 13 euro, maar die had dat wel) Dus zeker een aanrader voor degene die nog niet zo'n kabel hebben... Er zitten trouwens 2 aparte plugjes aan voor audio, zodat je 'm met een Blaze kabel gemakkelijk op je stereo aan kunt sluiten...
Nu nog ff een vraag.. Mn PC is al op mn stereo aangesloten, en zou mn PS2 geluid toch wat beter willen als de standaard tv boxen... Wat is een aanrader daarvoor?? Heb bijvoorbeeld de Soundstation gezien, maar die ziet er een beetje cheap uit... Bij Dixons ook een sound ding speciaal voor PS2, zag er al een stuk beter uit.. En ook de GameCube heeft zo'n ding die je ook op de PS2 (etc) aan kunt sluiten.... Iemand ervaringen mee?? Die hoor ik dan graag
Heb trouwens net bij de Games&Zo een Blaze RGB kabel gehaald, en moet zeggen dat het beeld idd veel scherper is!! Hij kostte 23 euro.. Hij kan ook gewoon bij DVD's gebruikt worden, dmv een switch op de kabel.. (geen blauw beeld dus.. ze hadden nog een andere voor 13 euro, maar die had dat wel) Dus zeker een aanrader voor degene die nog niet zo'n kabel hebben... Er zitten trouwens 2 aparte plugjes aan voor audio, zodat je 'm met een Blaze kabel gemakkelijk op je stereo aan kunt sluiten...
Nu nog ff een vraag.. Mn PC is al op mn stereo aangesloten, en zou mn PS2 geluid toch wat beter willen als de standaard tv boxen... Wat is een aanrader daarvoor?? Heb bijvoorbeeld de Soundstation gezien, maar die ziet er een beetje cheap uit... Bij Dixons ook een sound ding speciaal voor PS2, zag er al een stuk beter uit.. En ook de GameCube heeft zo'n ding die je ook op de PS2 (etc) aan kunt sluiten.... Iemand ervaringen mee?? Die hoor ik dan graag
Wanneer je die switch gebruikt schakelt hij weer terug naar composiet en heb je dus geen winst in beeldkwaliteit. Daar zul je dus echt de Region-X of soortgelijk voor moeten gebruiken hoor!devv05 schreef op 04 september 2002 @ 14:57:
Hij kan ook gewoon bij DVD's gebruikt worden, dmv een switch op de kabel.. (geen blauw beeld dus.. ze hadden nog een andere voor 13 euro, maar die had dat wel) Dus zeker een aanrader voor degene die nog niet zo'n kabel hebben... Er zitten trouwens 2 aparte plugjes aan voor audio, zodat je 'm met een Blaze kabel gemakkelijk op je stereo aan kunt sluiten...
TAG_Speedy: SSX Tricky is inderdaad erg gaaf! Is het trouwens nog de moeite waard om SSX (de 1ste dus) zelf te kopen als je Tricky al helemaal met alle karakters hebt uitgespeeld?
Correctie: Groen beelddevv05 schreef op 04 september 2002 @ 14:57:
Heb trouwens net bij de Games&Zo een Blaze RGB kabel gehaald, en moet zeggen dat het beeld idd veel scherper is!! Hij kostte 23 euro.. Hij kan ook gewoon bij DVD's gebruikt worden, dmv een switch op de kabel.. (geen blauw beeld dus.. ze hadden nog een andere voor 13 euro, maar die had dat wel)
Je kunt met behulp van mixerkabeltjes je PC en je PS2 beide op dezelfde stereo aansluiten, en dan geluid van beide tegelijk door dezelfde speakers horen. Dat zijn gewoon simpele kabeltjes met 1 male tulpstekker aan de ene kant en 2 female tulpstekkers aan de andere kant. Ik gebruik zulk soort kabeltjes ook voor m'n PS2 en TV, zodat ik beide door dezelfde speakers kan beluisteren.Nu nog ff een vraag.. Mn PC is al op mn stereo aangesloten, en zou mn PS2 geluid toch wat beter willen als de standaard tv boxen... Wat is een aanrader daarvoor?? Heb bijvoorbeeld de Soundstation gezien, maar die ziet er een beetje cheap uit... Bij Dixons ook een sound ding speciaal voor PS2, zag er al een stuk beter uit.. En ook de GameCube heeft zo'n ding die je ook op de PS2 (etc) aan kunt sluiten.... Iemand ervaringen mee?? Die hoor ik dan graag
Absoluut niet. Hetzelfde als gt1 kopen als je gt2 al hebt, alles zit er al in , alleen mooier, sneller en beter.Bor_de_Wollef schreef op 04 september 2002 @ 15:31:
[...]
TAG_Speedy: SSX Tricky is inderdaad erg gaaf! Is het trouwens nog de moeite waard om SSX (de 1ste dus) zelf te kopen als je Tricky al helemaal met alle karakters hebt uitgespeeld?
voor 700 pleuroos heb je een surround systeempjedevv05 schreef op 04 september 2002 @ 14:57:
Silent Hill 2 vind ik een echte aanrader als je van horror games houdt.. Zeer mooie graphics en gaaf verhaal.. Iemand trouwens al ervaring met die nieuwe horror survival, Project Zero ofzo?? Is maar €39,95 bij Bart Smit....
maar wat je het beste kunt doen is een versterker aanschaffen met dts en dolby digital. Hierop sluit je 'normale' boxen aan. Hierbij bedoel ik dus wel goeie boxen die geleverd worden als je een stereo koopt. Koop hiervan 5 dezelfde OF van een ander merk maar let wel dat de waarden allemaal hetzelfde zijn. Je kunt er dan ook later nog een woofertje bijkopen en let daar ook weer op dat het dezelfde waarden zijn.
Ook kun je natuurlijk ook voor een fijne pioneer versterker gaan met 5 boxies van bose maar dan ben je 10.000 kwijt
Maar voor een big ben set zou ik NIET gaan. Dan kun je beter je stereo erop aansluiten.
TMAXTINT
Mjah maar dan wordt het helemaal zon kabel zooi, mn stereo staat helemaal aan de andere kant.. Bovendien staan mn boxen de andere kant opgericht en ik wil juist 'in' het geluid zitten.. Dus ik zat toch meer te denken om er apart iets voor te kopen.. Bedoeling is wel dat ik 'm dan ook meteen voor mn DVD's gebruik, want daar heb ik nu ook alleen tv-geluid bij...Devil N schreef op 04 september 2002 @ 15:37:
[...]
Correctie: Groen beeld
[...]
Je kunt met behulp van mixerkabeltjes je PC en je PS2 beide op dezelfde stereo aansluiten, en dan geluid van beide tegelijk door dezelfde speakers horen. Dat zijn gewoon simpele kabeltjes met 1 male tulpstekker aan de ene kant en 2 female tulpstekkers aan de andere kant. Ik gebruik zulk soort kabeltjes ook voor m'n PS2 en TV, zodat ik beide door dezelfde speakers kan beluisteren.
Ik wil het graag wel een beetje betaalbaar houden, het is gewoon om de fun van het spelen en dvds te vergroten.. 700 euro heb ik er lang niet voor overMarruk schreef op 04 september 2002 @ 15:44:
[...]
voor 700 pleuroos heb je een surround systeempje
maar wat je het beste kunt doen is een versterker aanschaffen met dts en dolby digital. Hierop sluit je 'normale' boxen aan. Hierbij bedoel ik dus wel goeie boxen die geleverd worden als je een stereo koopt. Koop hiervan 5 dezelfde OF van een ander merk maar let wel dat de waarden allemaal hetzelfde zijn. Je kunt er dan ook later nog een woofertje bijkopen en let daar ook weer op dat het dezelfde waarden zijn.
Ook kun je natuurlijk ook voor een fijne pioneer versterker gaan met 5 boxies van bose maar dan ben je 10.000 kwijt
Maar voor een big ben set zou ik NIET gaan. Dan kun je beter je stereo erop aansluiten.
GT3 Concept Tokyo Geneve vond ik echt een van de grotere tegenvallers dit jaar. Echt een spel waar ik heel veel van had verwacht, blijken er alleen maar nieuwe auto's in te zitten. Ze hadden er op zijn minst toch een track of 5 nieuw in kunnen zetten. Die zou ik dus niet kopen, tenzij je echt een hele grote GT fan bent.TAG_Speedy schreef op 04 september 2002 @ 14:38:
[...]
SSX Tricky, erg vet spel en GT3 Concept Tokyo Geneve als je die al niet had (al is de orginele GT3 een stuk vetter).
Hoeveel wil je dan uitgegevendevv05 schreef op 04 september 2002 @ 15:45:
[...]
Ik wil het graag wel een beetje betaalbaar houden, het is gewoon om de fun van het spelen en dvds te vergroten.. 700 euro heb ik er lang niet voor overkoop ik liever 15 spellen voor
Zelf heb ik de Playworks 3500, goed geluid vind ik.
Is iets van €220
http://www.tweakers.net/pricewatch/25236
Zo goedkoop mogelijk, ben Nederlander heAlbinoraptor schreef op 04 september 2002 @ 15:55:
[...]
Hoeveel wil je dan uitgegeven
Zelf heb ik de Playworks 3500, goed geluid vind ik.
Is iets van €220
http://www.tweakers.net/pricewatch/25236
Ik heb eens een review gelezen waaruit naar voren kwam dat die standaard ps2 setjes niet echt (of echt niet) goed zijn. Ik probeer de link nog even voor je te vinden. Als ik jou was zou ik inderdaad iets meer geld uitgeven en iets kopen waar je gewoon langer plezier van hebt.
Sja, dat stond zelfs al op de officiele PS2 pagina:Bor_de_Wollef schreef op 04 september 2002 @ 15:51:
GT3 Concept Tokyo Geneve vond ik echt een van de grotere tegenvallers dit jaar. Echt een spel waar ik heel veel van had verwacht, blijken er alleen maar nieuwe auto's in te zitten. Ze hadden er op zijn minst toch een track of 5 nieuw in kunnen zetten. Die zou ik dus niet kopen, tenzij je echt een hele grote GT fan bent.
Net als in de vorige versies biedt Gran Turismo Concept Tokyo-Geneva 2002 ongelooflijk goede graphics, bijzonder gedetailleerde auto's en ultra-realistische rij-eigenschappen. De gameplay is een stuk eenvoudiger geworden door het rijden in arcade-stijl, en een kleiner aantal parkoersen dat beter geschikt is voor de minder professionele rijder. Hoewel het spel niet de diepgang heeft van GT3, geeft het de reeks een interessante nieuwe wending. De echte kilometervreters kunnen zich hiermee vermaken totdat GT4, de volgende volledige game in de reeks, wordt uitgebracht.
Op mijn RGB-kabel zit dus een RGB/Composite switch. En halverwege de kabel een doosje met 3 tulp uitgangen, links rechts en composite? Zal eens zien of er tijdens RGb-modus ook signaal door die tulp audio komt. Anders tap ik de platte-audio wel van mijn tv af (heeft ook audio uit). Voor DTS heb je toch je optical audio-out van je ps2 nodig (en een dts receiver natuurlijk).
Ik ga nu dalijk ff naar dorp om bij o.a. Dixons te kijken naar zo'n RGB
kabel ofzo... kijken wat ze allemaal hebben liggen
Trouwens iemand zei hier dat de nieuwe Need for Speed over een paar
dagen uit zou komen, maar de meeste winkels zeggen oktober
Releasedatum 6 september dacht ik.. Maar sommige sites zeggen weer Oktober..^MRT schreef op 04 september 2002 @ 16:36:
Ik ga nu dalijk ff naar dorp om bij o.a. Dixons te kijken naar zo'n RGB
ach we zien wel, ik hoop natuurlijk 6 septemberdevv05 schreef op 04 september 2002 @ 16:52:
[...]
Releasedatum 6 september dacht ik.. Maar sommige sites zeggen weer Oktober..
maar ik heb net zo'n RGB kabel gehaalt, geen hele goeie, hij was maar 10 euro,
maar toch zie ik al heel wat verschil
te lezen en is de afwerking van de graphics bij bijna elk spel wel mooier...
Die originele RGB kabel van sony zelf kostte bijna 50 euro

Waarschijnlijk is dat zoals op een blaze kabel audio links en rechts en een input voor een lightgun. Heb je er geen beschrijving bij gekregen? Daar moet het wel instaan dan.mca2 schreef op 04 september 2002 @ 16:34:
[...]
Op mijn RGB-kabel zit dus een RGB/Composite switch. En halverwege de kabel een doosje met 3 tulp uitgangen, links rechts en composite?
Ik heb net ff zon RGB kabel aan mn ps2 gehangen, Jongens wat een wereld van verschil, alles is minder geblurd en de kleuren zijn daarbij ook nog een stuk feller, effe wennen, maar dat komt wel goed. Echt een aanrader!
Weet iemand nog een goede PS2 stand op de zwarte markt in Beverwijk?? Ga ik Zaterdag ff naar toe, en ik hoop wat mooie goedkope PS2 games te kunnen scoren
Gewoon ff browsen in die computerhoekdevv05 schreef op 04 september 2002 @ 21:50:
Weet iemand nog een goede PS2 stand op de zwarte markt in Beverwijk?? Ga ik Zaterdag ff naar toe, en ik hoop wat mooie goedkope PS2 games te kunnen scoren
Ps.Vergeet de turkse pizza niet ,die zijn erg lekker!
Mjah maar misschien ook nog stands die echte aanraders zijn.. Bv in dat betaalde gedeelte ofzo.. Die computerhal ga ik sowieso wel heenAnoniem: 52687 schreef op 04 september 2002 @ 21:50:
[...]
Gewoon ff browsen in die computerhoek
Ps.Vergeet de turkse pizza niet ,die zijn erg lekker!
Dan maar liever Döner, das echt
Over het algemeen zijn de games er niet goedkoper hoor. Er appart voor heengaan kan zowiezo niet uit, tenzij je echt om die hoek woont. Over het algemeen is het wat prijzen betreft voor Ps2 games altijd een tegenvaller vind ik.
-> Zijn er trouwens niet meer mensen met een PS2, of durven die gewoon niets te zeggen?
Ik had verwacht dat het wel storm zou lopen op dit topic namelijk...
-> Zijn er trouwens niet meer mensen met een PS2, of durven die gewoon niets te zeggen?
Er zijn meer mensen met een ps2 dan mensen met een "XBoX" of een GC
yup, dit topic heeft gewoon even z'n tijd nodig...T7D_Sneezy schreef op 04 september 2002 @ 22:06:
Er zijn meer mensen met een ps2 dan mensen met een "XBoX" of een GC
binnenkort zit iedereen hier in dit topic over de PS2 te praten
en hebben we over een maand "Het grote PS2 Topic deel 5"
trouwens conflict desert storm komt binnenkort uit, leuk dat ie
op de PS2 10 euro goedkoper is dan op de XboX
die um gaat halen ofzo
Heb filmpje van Conflict: Desert Storm gezien maar ben er nog niet echt kapot van.. Ik wacht sowieso altijd eerst wat reviews en meningen af, behalve als ik echt helemaal zeker van een spel ben, zoals met Need for speed: HP 2 
Maar vooral omdat ik FPS zo verrot vind spelen op consoles.. Daarvoor heb ik m'n pc wel... hoe doen jullie dat dan, je kan toch niet normaal richten met zo'n ding??
Maar vooral omdat ik FPS zo verrot vind spelen op consoles.. Daarvoor heb ik m'n pc wel... hoe doen jullie dat dan, je kan toch niet normaal richten met zo'n ding??
echt wel, het linker Stickje om te lopen de rechter om te mikken en te knallen, best goed te doen hoor
Ik heb dan Q3Arena op PS2 om ff te proberen, maar ik vind dat echt heel lastig.. Misschien een kwestie van wennen ofzo, maar lopen en richten zitten met die beide stickjes door elkaar ofzo, heel vaag.... Heb het trouwens met spellen in 3rd person mode nog erger... bv MGS2 of Silent Hill raak ik met het pistool echt helemaal niksT7D_Sneezy schreef op 04 september 2002 @ 22:17:
echt wel, het linker Stickje om te lopen de rechter om te mikken en te knallen, best goed te doen hoor
Ja het is een kwestie van wennen idd, maar met mgs 2 moet je toch of een of andere target knop drukken?
BTW ik vind dit topic echt kickuh!
BTW ik vind dit topic echt kickuh!
Iemand die wat meer info heeft gevonden over de nieuwe online mogelijkheden en ondersteunde netwerk apparatuur?
Komt trouwens een nieuw vechtspel van Capcom.. heeft nog geen naam, maar er zijn wel al wat screens.. En ziet er niet slecht uit... Check:

En meteen nog ff een overzicht(je) van alle PS2 filmpjes @ ECTS:
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_dmc22.mov Devil May Cry 2 (12.9mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_fifa2003.mov Fifa 2003 (7.7mb)
http://data.ruliweb.com:8080/data-etc/towers.wmv LotR: Two Towers (10,8mb
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_001.mov NBA Live 2003 (5.4mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_002.mov NBA Live 2003 (5.9mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_004.mov NBA Live 2003 (6.0mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_003.mov NBA Live 2003 (5.8mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_nfshp2_001.mov Need for Speed: Hot Persuit 2 (4.5mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_nfshp2_002.mov Need for Speed: Hot Persuit 2 (5.2mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_004.mov Mace Griffin (5.8mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_003.mov Mace Griffin (2.8mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_002.mov Mace Griffin (5.3mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_001.mov Mace Griffin (4.4mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_rayman3_002.mov Rayman 3: Hoodlum Havoc (8.8mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_rayman3_001.mov Rayman 3: Hoodlum Havoc (6.5mb)
http://movies.computerandvideogames.com/40112/spacelarge.wmv Space Channel 5.2 (8.2mb)
http://movies.computerand...om/40116/starskylarge.wmv Starsky & Hutch (9.0mb)
http://data.ruliweb.com:8080/data-etc/getaway.wmv The Getaway (10,8mb)
http://data.ruliweb.com:8080/data-etc/tomb.wmv Tomb Raider: AOD (10,8mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_001.mov XIII (5.5mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_006.mov XIII (2.6mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_005.mov XIII (9.6mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_004.mov XIII (5.2mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_003.mov XIII (7.6mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_terminator.mov Terminator: Dawn of Fate (11.0mb)

En meteen nog ff een overzicht(je) van alle PS2 filmpjes @ ECTS:
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_dmc22.mov Devil May Cry 2 (12.9mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_fifa2003.mov Fifa 2003 (7.7mb)
http://data.ruliweb.com:8080/data-etc/towers.wmv LotR: Two Towers (10,8mb
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_001.mov NBA Live 2003 (5.4mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_002.mov NBA Live 2003 (5.9mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_004.mov NBA Live 2003 (6.0mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects_nba2003_003.mov NBA Live 2003 (5.8mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_nfshp2_001.mov Need for Speed: Hot Persuit 2 (4.5mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_nfshp2_002.mov Need for Speed: Hot Persuit 2 (5.2mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_004.mov Mace Griffin (5.8mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_003.mov Mace Griffin (2.8mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_002.mov Mace Griffin (5.3mb)
http://ps2movies.ign.com/...s2002_macegriffin_001.mov Mace Griffin (4.4mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_rayman3_002.mov Rayman 3: Hoodlum Havoc (8.8mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_rayman3_001.mov Rayman 3: Hoodlum Havoc (6.5mb)
http://movies.computerandvideogames.com/40112/spacelarge.wmv Space Channel 5.2 (8.2mb)
http://movies.computerand...om/40116/starskylarge.wmv Starsky & Hutch (9.0mb)
http://data.ruliweb.com:8080/data-etc/getaway.wmv The Getaway (10,8mb)
http://data.ruliweb.com:8080/data-etc/tomb.wmv Tomb Raider: AOD (10,8mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_001.mov XIII (5.5mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_006.mov XIII (2.6mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_005.mov XIII (9.6mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_004.mov XIII (5.2mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_xiii_003.mov XIII (7.6mb)
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/ects2002_terminator.mov Terminator: Dawn of Fate (11.0mb)
Ik denk dat ik wel weet hoe die game gaat heten.devv05 schreef op 04 september 2002 @ 22:28:
Komt trouwens een nieuw vechtspel van Capcom.. heeft nog geen naam, maar er zijn wel al wat screens.. En ziet er niet slecht uit... Check:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
All Capcom Fighters Vs. Each Other Super Alpha Plus EX 2 Turbo Special Championship Edition
Screens van Need for Speed: Hot Pursuit 2 , met dank aan DGS

Officiele releasedatum is vastgesteld op 25 oktober, nog even wachten dus...

Officiele releasedatum is vastgesteld op 25 oktober, nog even wachten dus...
Die screens hierboven van de nieuwe Need for Speed HP zien er minder mooi uit
als de demo lijkt wel... of ligt dat aan mij
En FPS games zijn goed te spelen hoor, ik heb Medal of Honor en Red Faction, allebei goed
te spelen
Alleen een auto-aim funcitie is bij sommige wapens wel handig, in Medal of
Honor is er helemaal geen auto-aim functie, da's wel minder
En FPS games zijn goed te spelen hoor, ik heb Medal of Honor en Red Faction, allebei goed
te spelen
Deze staan nieuw op de Sony site: Playstation 2: The Third Place
http://uk.playstation.com...on_ads/3rdplace_bambi.mpg
http://uk.playstation.com...on_ads/3rdplace_blind.mpg
http://uk.playstation.com..._ads/3rdplace_rabbits.mpg
http://uk.playstation.com...on_ads/3rdplace_jimmy.mpg
http://uk.playstation.com...ds/3rdplace_overboard.mpg
http://uk.playstation.com..._ads/3rdplace_wolfman.mpg
http://uk.playstation.com...on_ads/3rdplace_bambi.mpg
http://uk.playstation.com...on_ads/3rdplace_blind.mpg
http://uk.playstation.com..._ads/3rdplace_rabbits.mpg
http://uk.playstation.com...on_ads/3rdplace_jimmy.mpg
http://uk.playstation.com...ds/3rdplace_overboard.mpg
http://uk.playstation.com..._ads/3rdplace_wolfman.mpg
Idd, demo is veel mooier.. Maar dat komt omdat het lastig screenshots 'in actie' te nemen is... Daarom zegt een filmpje/demo ook vaak heel veel meer..^MRT schreef op 05 september 2002 @ 00:29:
Die screens hierboven van de nieuwe Need for Speed HP zien er minder mooi uit
te spelenAlleen een auto-aim funcitie is bij sommige wapens wel handig, in Medal of
Ik heb net even mijn usb netwerk adaptor in mijn ps2 gepropt alleen helaas zonder resultaat, de lampjes gingen niet aan... Toch heb ik ergens gelezen dat hij het wel met mijn sitecom moet doen... mmmmh..
Vandaag is het feest en morgen ook.
blij dat iedereen ineens overstapt op de blaze. das dan meteen wat anders dan dat visdraad
TMAXTINT
Volgens mij wordt de sitecom niet officieel ondersteund hoor! Zie o.a. de officiele Tony Hawk 3 website voor een overzicht welke adapters op dit moment zowiezo moeten werken.GeJe schreef op 05 september 2002 @ 08:38:
Ik heb net even mijn usb netwerk adaptor in mijn ps2 gepropt alleen helaas zonder resultaat, de lampjes gingen niet aan... Toch heb ik ergens gelezen dat hij het wel met mijn sitecom moet doen... mmmmh..
Overzicht van ondersteunde Ethernet adapters Tony Hawk 3
The USB to Ethernet Adaptors that THPS3 supports are:
A. LinkSys EtherFast 10/100 USB Network Adapter USB100TX
B. D-Link DSB-650TX USB ETHERNET ADAPTER
C. SMC EZNET-USB 2202 USB
D. SOHOware 10/100 Mbps USB Network Adapter NUB100
E. Sony Network Adaptor for PlayStation 2. Coming 2002.
The USB to Ethernet Adaptors that THPS3 supports are:
A. LinkSys EtherFast 10/100 USB Network Adapter USB100TX
B. D-Link DSB-650TX USB ETHERNET ADAPTER
C. SMC EZNET-USB 2202 USB
D. SOHOware 10/100 Mbps USB Network Adapter NUB100
E. Sony Network Adaptor for PlayStation 2. Coming 2002.
Weer niet thuis geslapen maar ok... er zat een kartonnetje omheen met wat je waar aan kon hangen maar niet hoe en wanneer het functioneert. Tsja was ok maar een goedkoop dingetje.Bor_de_Wollef schreef op 04 september 2002 @ 18:29: Waarschijnlijk is dat zoals op een blaze kabel audio links en rechts en een input voor een lightgun. Heb je er geen beschrijving bij gekregen? Daar moet het wel instaan dan.
Ik zal vanavond eens proberen.
Is er al iemand met een FAQ bezig? Ik denk dat de kabel en het online gebeuren interessante onderwerpen zijn waar nog veel meer vragen over zullen komen.
Bor kijkt lief naar topicstarter
Die officiele lijst is echte veel te kort.
Deze is beter (van plannettonyhawk):
3Com USB Network Ethernet Adapter 3C460B [1] <<NS>>
BAFO USB To Ethernet Adapter BF-310 [1] <<NS>>
Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5D5050 [2] <<NS>>
Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5U122-PC [5] <<NS>>
Compex LinkPort/UE202A USB 10/100MBPS Fast Ethernet Adapter [3]
CompUSA USB 10/100 Ethernet Adapter [1]
D-Link DSB-H3ETX [2]
D-Link DSB-650 (Clear Casing) [1]
D-Link DSB-650TX [2]
EdiMax USB Father Ethernet Adapter 10/100 EU-4201 [1] <<NS>>
GetNet USB Ethernet Adapter [1]
Hawking USB 10/100 Fast Ethernet Adapter (UF100) USB 10/100M [1] <<NS>>
Jinco USB Ethernet Adapter 10/100 Base-T UE-110 [1] <<NS>>
Kouwell USB to Ethernet 588A [2] <<NS>>
Proxim (formerly Farallon) PN796 Netline 10/100 USB Adapter [5]
Surecom EP-1427X 100/10M USB Ethernet Adapter [1]
USB to Fast Ethernet Converter SOHO-USBNET/100 [1] <<NS>>
GWC Tech USB Ethernet Adapter [1]
Farallon NetLINE 10/100 USB to Ethernet Adapter [1]
Linksys USB100TX 10/100 USB Network Adapter [1]
Target USB to 10/100M Fast Ethernet Converter [1]
Maar volgens mij is sitecom netzoiets als trust, gekochte hardware met eigen casing. Dus kan ie er wel bij staan. Ik ben nog op zoek naar dat topic van die gotter met die sitecom..
Deze is beter (van plannettonyhawk):
3Com USB Network Ethernet Adapter 3C460B [1] <<NS>>
BAFO USB To Ethernet Adapter BF-310 [1] <<NS>>
Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5D5050 [2] <<NS>>
Belkin USB 10/100 Ethernet Adapter F5U122-PC [5] <<NS>>
Compex LinkPort/UE202A USB 10/100MBPS Fast Ethernet Adapter [3]
CompUSA USB 10/100 Ethernet Adapter [1]
D-Link DSB-H3ETX [2]
D-Link DSB-650 (Clear Casing) [1]
D-Link DSB-650TX [2]
EdiMax USB Father Ethernet Adapter 10/100 EU-4201 [1] <<NS>>
GetNet USB Ethernet Adapter [1]
Hawking USB 10/100 Fast Ethernet Adapter (UF100) USB 10/100M [1] <<NS>>
Jinco USB Ethernet Adapter 10/100 Base-T UE-110 [1] <<NS>>
Kouwell USB to Ethernet 588A [2] <<NS>>
Proxim (formerly Farallon) PN796 Netline 10/100 USB Adapter [5]
Surecom EP-1427X 100/10M USB Ethernet Adapter [1]
USB to Fast Ethernet Converter SOHO-USBNET/100 [1] <<NS>>
GWC Tech USB Ethernet Adapter [1]
Farallon NetLINE 10/100 USB to Ethernet Adapter [1]
Linksys USB100TX 10/100 USB Network Adapter [1]
Target USB to 10/100M Fast Ethernet Converter [1]
Maar volgens mij is sitecom netzoiets als trust, gekochte hardware met eigen casing. Dus kan ie er wel bij staan. Ik ben nog op zoek naar dat topic van die gotter met die sitecom..
Die kabel mogen ze inderdaad wel eens in de faq opnemen daar is elke zoveel maanden wel een topic overBor_de_Wollef schreef op 05 september 2002 @ 10:09:
Is er al iemand met een FAQ bezig? Ik denk dat de kabel en het online gebeuren interessante onderwerpen zijn waar nog veel meer vragen over zullen komen.
Console faq ofzo.
Die lijst is inderdaad langer, maar niet officieel ondersteund door Sony als ik het goed heb. De lijst die ik eerder heb gepost is dat echter wel. Mooi om te zien dat er ook nog andere interfaces moeten werken. Iemand die hier al wat mee getest heeft?
Dit schreef Zakalwe en die heeft hem werkend:
topic:[rml][ PS2] Welke I-link spellen heb je op de PS2?[/rml]Euh...beetje laat...sorry (ik vergeet vaak m'n replies te checken)
Ik heb een SiteCom 10/100 FastEthernet gebruikt maar in het THPS3 boekje staan er nog meer.
Ik heb een klein stukje over RGB kabels in mn openingspost opgenomenBor_de_Wollef schreef op 05 september 2002 @ 10:09:
Is er inmiddels al een release datum bekend voor Grandia Extreme? Op Console Gamez is te lezen:
Helaas is dit bericht al een tijdje oud. Ik kan de release niet in de lijsten vinden. Iemand die iets meer weet? Waarom zijn wij in Europa toch altijd als laatste aan de beurt met nieuwe releases?Dat spel wordt in September 2002 in Amerika uitgebracht. Een Europese releasedate is nog niet bekend.
Release datum voor Amerika staat nog steeds op 30 September.. Europa nog onbekend..
Noem dan ook even kort dat SCART verhaal (scart!=rgb). En de dvd kwestie: dvd over rgb geeft groen beeld tenzij je doe Blaze of datel CD gebruikt.devv05 schreef op 05 september 2002 @ 10:26:
Ik heb een klein stukje over RGB kabels in mn openingspost opgenomen
Anoniem: 14777
Mijn fav. games op dit moment:
Ico, Devil May Cry, Silent Hill 2, GT3, GTA3, Baldurs Gate Dark Alliance.
Ik kan echt niet wachten op DMC2! Man, wat ziet dat er strak uit zeg!
En Silent Hill 3 ziet er ook veelbelovend uit
Ico, Devil May Cry, Silent Hill 2, GT3, GTA3, Baldurs Gate Dark Alliance.
Ik kan echt niet wachten op DMC2! Man, wat ziet dat er strak uit zeg!
En Silent Hill 3 ziet er ook veelbelovend uit
ICO schijnt erg bijzonder en super mooi te zijn.
Al is er een game waar ik écht op wacht is het de remake van FFVII op PS2.....
Dan ben ik echt in extase
Heb alleen gehoord dat Ico erg kort is, of valt dat mee?
Komt die dan of dat iets wat je zelf erg graag wilt? Persoonlijk zie ik liever een nieuwe release dan een remake van een game die de meeste mensen toch al uitgespeeld hebben. Meestal haalt een remake het gewoon niet met het originele spel wat betreft "look and feel". Juist de mindere graphics en geluid geven nou juist dat leuke gevoel aan een oude game.Anoniem: 52687 schreef op 05 september 2002 @ 12:39:
devv, ik zie dat je je openingspost hebt aangepast. Alleen klopt het verhaal niet meer.
Alle rgb kabels geven een groen beeld met dvd(mooie uitleg zie post ergens halverwege). Als je dvd wilt kijken zijn er 2 oplossingen:
1. jij kijkt in composite mode via je orginele ps2 kabel of als je kabel een switch heeft kunje switchen tussen rgb en composite (niet exclusief voorbehouden aan blaze trouwens)
2. je koopt een cd van datel of blaze die het groene omzeilt waardoor je toch via rgb dvd kan kijken
Alle rgb kabels geven een groen beeld met dvd(mooie uitleg zie post ergens halverwege). Als je dvd wilt kijken zijn er 2 oplossingen:
1. jij kijkt in composite mode via je orginele ps2 kabel of als je kabel een switch heeft kunje switchen tussen rgb en composite (niet exclusief voorbehouden aan blaze trouwens)
2. je koopt een cd van datel of blaze die het groene omzeilt waardoor je toch via rgb dvd kan kijken
Oke thanks, heb het aangepast en een deel van jou post gequotemca2 schreef op 05 september 2002 @ 12:54:
devv, ik zie dat je je openingspost hebt aangepast. Alleen klopt het verhaal niet meer.
Screenshots?Anoniem: 43391 schreef op 05 september 2002 @ 13:23:
The Thing ziet er trouwens ook veelbelovend uit!
Kijk op http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=5034 voor meer info
edit: screenshots verwijderd omdat dit de pc versie betrof.
en? heeft iemand stuntman al? ik zag hem vandaag liggen bij de dixons.
TMAXTINT
De verkoop van de PlayStation2 is sinds de prijsverlaging die Sony in Europa doorvoerde met maar liefst 140% gestegen.
bron Gamers.nl
bron Gamers.nl
Jaja, gaat echt goed.. zeker als je ze met Xbox en GC vergelijktAnoniem: 52687 schreef op 05 september 2002 @ 16:53:
De verkoop van de PlayStation2 is sinds de prijsverlaging die Sony in Europa doorvoerde met maar liefst 140% gestegen.
bron Gamers.nl
Das de hele quoteDe Xbox heeft in de afgelopen week in Engeland wel beter gedaan dan normaal, 6,802 Xboxen gingen er over de toonbank, tegenover 4,825 GameCubes en 27,178 PlayStation2's. De verkoop van de PlayStation2 is sinds de prijsverlaging die Sony in Europa doorvoerde met maar liefst 140% gestegen.
Lol @ reactie daar:
Nieuws van 31 November 2002:
Ruil nu je oude sokken in voor een X-Box!
Nofi/bash
Ik denk de box binnen enkele maanden /volgend jaar uit Japan verdwijnt aangezien het dramatisch verkoopt.
GC doet het beter.
Ik denk de box binnen enkele maanden /volgend jaar uit Japan verdwijnt aangezien het dramatisch verkoopt.
GC doet het beter.
Tja, Amerika is de enige plek waar de XBox 't redelijk goed doet. Maar 't is ook weer typisch Amerikaans dat men op PC-achtige dingen afgaat. Net als Japan gek is van consoles en niet veel met PC's te maken willen hebben. Wij Europeanen zitten daar wat tussen.
Ik moest wel een beetje lachenAnoniem: 52687 schreef op 05 september 2002 @ 21:55:
[...]
DAT WAS IK!!!
![]()
![]()
Check maar op het forum op me naam ' Enrico ' ,zie je dezelfde icon ,sig etc
Trouwens:
De Nederlandse distributeur voor Grand Theft Auto: Vice City, Contact Data, wist ons te melden dat dit spel in Europa iets later zal verschijnen dan de geplande datum op 22 oktober. Het spel zal namelijk pas op 8 november in Nederland in de winkels verschijnen.
Humm, het hele verhaal om die quote heen is nog interessanter:devv05 schreef op 05 september 2002 @ 21:51:
[...]
Jaja, gaat echt goed.. zeker als je ze met Xbox en GC vergelijkt
[...]
Das de hele quote
Lol @ reactie daar:
[...]
![]()
Rumours are now circulating that Microsoft may be looking to counter the threat of Nintendo's triple A barrage with some spectacular retail offers: how does a free Xbox when you buy four games sound? Word is that some crazy deals are set to be announced at Microsoft's X02 event in Seville on September 24.
Shiiit, als dat waar is... Sega had op dit punt allang de Dreamcast opgegeven.
Ik mis toch wel een duidelijke visuele stimulatie op deze pagina's hoor. Je weet wel, zo'n sissend plaatje van waar we het nu echt over hebben, duzzz

De rode is echt
Devv5 -> Wellicht leuk een picture te plaatsen bij de first post van deze topic!

De rode is echt
Devv5 -> Wellicht leuk een picture te plaatsen bij de first post van deze topic!
Mwah doe mij maar gewoon de zwarte toch hoor.. Vind het er een beetje lego achtig uitzien anders met al die kleurtjes
Check deze pagina: http://www.lan-kwei.com/ps2E/
Een site met verschikkelijk veel PS2 randapparatuur etc, of je nu op zoek bent naar een drumcomputer, keyboard, chips, colormod, multitap in 12 smaken, 14 lightguns inclusief UZI of iets anders gaafs voor je PS2!
Een site met verschikkelijk veel PS2 randapparatuur etc, of je nu op zoek bent naar een drumcomputer, keyboard, chips, colormod, multitap in 12 smaken, 14 lightguns inclusief UZI of iets anders gaafs voor je PS2!
Geef mij maar silver metallicBor_de_Wollef schreef op 05 september 2002 @ 22:08:
Ik mis toch wel een duidelijke visuele stimulatie op deze pagina's hoor. Je weet wel, zo'n sissend plaatje van waar we het nu echt over hebben, duzzz
[afbeelding]
De rode is echt
Mag ik de silver metallic verlaagde, met lichtmetalen velgen, PS2?
Hoe is Burnout 1 eigenlijk, de moeite om te kopen?? (ook al is Burnout 2 al op komst) En wat vinden jullie het beste voetbal spel, momenteel en in de toekomst (verwachtingen)?? Heb slechts 1 spel zelf/gezien, en dat is TIF2002, die vind ik nog best wel koel..
Burnout 1 schijnt best wel leuk te zijn, op een paar nare foute na. Ik heb 't zelf nooit gespeeld, dus ik kan je me niet mijn eigen mening geven, maar van wat ik er van gehoord heb lijkt 't me wel z'n geld waard als budget spel. En Burnout heeft tenminste een 60 Hz optie
Nou ik heb hem zelf liggen en het spel is een half uurtje leuk..Devil N schreef op 05 september 2002 @ 23:22:
Burnout 1 schijnt best wel leuk te zijn, op een paar nare foute na. Ik heb 't zelf nooit gespeeld, dus ik kan je me niet mijn eigen mening geven, maar van wat ik er van gehoord heb lijkt 't me wel z'n geld waard als budget spel. En Burnout heeft tenminste een 60 Hz optie
En wat betreft die 60hz optie? Die zuigt..
Dan maar wachten op Burnout 2.. Die lijkt me echt
samen met NFS: HP2 
wat is rls datum van Burnout 2 eigenlijk??
wat is rls datum van Burnout 2 eigenlijk??
Ik zag dit bij tothegame staan:
» Xenosaga RPG 28-Feb-2003 TBA
Xenogears wordt gezien als 2de best rpg ooit achter FFVII
Velen vinden Xenogears zelfs beter dan FF7. Belachelijk dan gewoon dat zo'n goede game nooit in Europa is uitgebracht. Ik ben nou wel erg benieuwd hoe die game is. Nou ja, tegenwoordig is importeren uit Amerika + spelen op een emulator een goede mogelijkheid, dus mogelijk doe ik dat ooit nog.Anoniem: 52687 schreef op 06 september 2002 @ 00:15:
Ik zag dit bij tothegame staan:
Burnout 2 zou rond oktober uit moeten komen volgens OPM2... Maarja
dat is natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar..
En trouwens, die gekleurde PS2's.. ik vind ze er eerlijk gezegd niet uitzien
Zou er dan ook geen willen hebben, zwart blijft het mooist
dat is natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar..
En trouwens, die gekleurde PS2's.. ik vind ze er eerlijk gezegd niet uitzien

Zou er dan ook geen willen hebben, zwart blijft het mooist
Burnout heb ik hier liggen maar kan je verzekeren dat deze errug snel gaat vervelen. De opmerking "die is ongeveer voor een half uurtje leuk" klopt volgens mij absoluut. Raad je dus niet aan die nog te kopen.
Heeft er iemand screenshots of meer info over Xenogears? Een linkje zou fantastisch zijn. Waarop wordt trouwens gebaseerd dat FFVII de beste RPG ooit zou moeten zijn?
Heeft er iemand screenshots of meer info over Xenogears? Een linkje zou fantastisch zijn. Waarop wordt trouwens gebaseerd dat FFVII de beste RPG ooit zou moeten zijn?
Als dit Xenogears moet zijn is Borrie niet echt onder de indruk:

Aan de andere kant, dit is XenoSaga:

Jammer genoeg hou ik niet zo van dat anime gedoe.
Zie deze link voor een trailer movie: http://mediaviewer.ign.co...les%2F092%2F092992p1.html

Zie deze link voor een trailer movie: http://mediaviewer.ign.co...les%2F092%2F092992p1.html
zag vandaag NHL 2002 liggen voor 35 euro, lijkt me wel een goede aanschaf of niet?? En Ecco the Dolphin ook voor 30 
Beetje wazige personen op die screens.. Niet echt mooi..Bor_de_Wollef schreef op 06 september 2002 @ 11:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als de storylines maar diep genoeg gaandevv05 schreef op 06 september 2002 @ 11:58:
zag vandaag NHL 2002 liggen voor 35 euro, lijkt me wel een goede aanschaf of niet?? En Ecco the Dolphin ook voor 30
[...]
Beetje wazige personen op die screens.. Niet echt mooi..
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Gaat goedJapan, het land waar de vele games en consoles vandaan lopen. In dit land gaan er wekelijks vele consoles en games over de toonbank. Ook deze week laten de cijfers dat weer zien. De PlayStation 2 is alleen dit jaar al meer dan 2,6 miljoen keer over de toonbank gegaan. Ook in de software charts in Japan zie je bijna alleen maar PlayStation 2 games. Hieronder een overzicht van MediaCreate van afgelopen week:
1 S C E PlayStation 2 63,000 (2,631,000)
2 Nintendo Game Boy Advance 35,400 (1,748,900)
3 Nintendo Game Cube 11,700 (744,200)
4 BANDAI WonderSwan Crystal 6,000 (78,600)
5 S C E Playstation 3,700 (174,300)
6 Microsoft Xbox 2,100 (243,400)
7 BANDAI WonderSwan Color 1,800 (107,200)
8 Nintendo Game Boy Color 700 (71,500)
9 BANDAI WonderSwan 300 (6,300)
10 Nintendo Game Boy 140 (4,700)
11 Nintendo N64 70 (5,600)
12 Sega Dreamcast 57 (17,200)
13 S C E Pocket Station 52 (1,100)
Verkoopcijfers in Engeland:
1. PS2 (27,178)
2. XBOX (6,802)
3. GCN (4,825)
De PSX verkoopt nog beter als de Xbox
En hier nog wat cijfers van het aantal games per console dat aanwezig zal zijn op de Tokyo Game Show:
Iemand trouwens die stuntman/turok evolution al heeft?Platform
PlayStation 2: 71
Game Boy Advance: 53
PlayStation: 50
PC: 47
Gamecube: 29
Portable phone: 27
Xbox: 18
Dreamcast: 2
Overige: 36
Xenogears is uit het psx tijdperk dus de gfx zijn wat minder.Maar het spel schijnt gigantisch groot te zijn.En het gaat om het verhaal.Bor_de_Wollef schreef op 06 september 2002 @ 11:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet zeker of dat plaatje van Xenosaga is aangezien het van Squaresoft is en niet van Namco.
FFVII vinden de meeste rpg'ers (waaronder ik) gewoon het beste ,daarom.
Anoniem: 18685
Namco doet xenosaga.Anoniem: 52687 schreef op 06 september 2002 @ 13:08:
[...]
Xenogears is uit het psx tijdperk dus de gfx zijn wat minder.Maar het spel schijnt gigantisch groot te zijn.En het gaat om het verhaal.
Ik weet niet zeker of dat plaatje van Xenosaga is aangezien het van Squaresoft is en niet van Namco.
FFVII vinden de meeste rpg'ers (waaronder ik) gewoon het beste ,daarom.
Weet ook niet precies waarom, maar ik dacht dat (een deel?) van de makers van xenogears ergens anders (namco?) zijn gegaan.
Ik vrees dat xenosaga toch wat minder wordt vergeleken met xenogears. Toch maar wachten op de nieuwe Chrono
Ik krijg deze week me creditcard binnen dus dan ga ik Xenogears bestellen.Alleen ik heb me omgebouwde psx niet meer

Anoniem: 18685
Xenogears kan je ook op de emulator spelen. Heb ik ook gedaan, want mijn psx was toen stuk. Savestate kan soms wel handig zijnAnoniem: 52687 schreef op 06 september 2002 @ 13:40:
Ik krijg deze week me creditcard binnen dus dan ga ik Xenogears bestellen.Alleen ik heb me omgebouwde psx niet meer
Volgens de berichten die ik heb gelezen zou Xenosaga inderdaad door Namco ontwikkeld worden. Weet er trouwens al iemand of er een vervolg op SSX Tricky op de planning staat?
Dit topic is gesloten.