Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Muziek is van je eigen PC, stoort niet met Internet. Dus lijkt niet logisch dat die stoort.Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 21:54:
[...]
Hmm
Maakt het ook uit als je bijvoorbeeld muziek aan hebt staan en van die dingen![]()
Verwijderd
[offtopic]Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 20:47:
Ik heb Age of Empires nooit erg lang gespeeld. Ik heb vandaag Age of Mythologie voor mezelf gekocht als kertcadeautje. Ik vind het nog al tegenvallen though. Ik heb de eerste drie levels uit de begin campaign gespeeld. Allereerst vind ik het grafisch niet echt interessant. De muziek is niet super bijzonder. Het verhaal is tot nu toe nog al vaag. Warcraft III is in veel opzichten gewoon beter uitgevoerd. Ik vind AOM tot nu toe erg saai i.t.t. WC3. Het is weinig vernieuwend. Hopelijk wordt het later in het spel een stuk leuker.
Probleem met mij is voorbij:
solution: HERINSTALLEREN
[/offtopc]
Ik speel dus nu met 3 a 4 vrienden [verschillend]
dan is de game echt goed.
Alleen mag er iets bij.
Bij Empire Earth kon je na nieuwe age of upgrade de unit zelf aanklikken om zo zelf te bepalen waar je ventje sterk/goed in was.
1 punt HP / 2 Armour / 1 Attack bijv.
Nu is het echt zo van. Ok, research meer Attack en Hp. [PUNT]
meer niet, jammer.
hoeft niet perse want starcraft had ook muziek van de pc maar bij langzame pcs maakte dat wel het verschilVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 22:12:
[...]
Muziek is van je eigen PC, stoort niet met Internet. Dus lijkt niet logisch dat die stoort.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Age of Mythology: Middle Earth Mod is a full conversion mod . Middle Earth Mod will change Age of Mythology to a game where you can lead Armies of Elves against the might of Mordor, play our extensive campaigns to lead Frodo to Mount Doom, or go online and have a blast with other friends who have the mod. The mod is scheduled for First Quarter, 2003 release and will be free for download.
The mod will be completely changing civilizations, cultures, units and buildings.
Die mod hoe ik idd ook al een tijdje in de gatenVerwijderd schreef op 25 december 2002 @ 23:34:
Oh mensen dit is mischien wel een interessante link naar een full conversion mod voor Lord of the Rings fanshttp://www.arcanestudios.net/
Age of Mythology: Middle Earth Mod is a full conversion mod . Middle Earth Mod will change Age of Mythology to a game where you can lead Armies of Elves against the might of Mordor, play our extensive campaigns to lead Frodo to Mount Doom, or go online and have a blast with other friends who have the mod. The mod is scheduled for First Quarter, 2003 release and will be free for download.
The mod will be completely changing civilizations, cultures, units and buildings.
![]()
![]()
Verwijderd
Bedankt voor de tip, ik ga Age of Mythology maar weer eens installeren.Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 23:34:
Oh mensen dit is mischien wel een interessante link naar een full conversion mod voor Lord of the Rings fanshttp://www.arcanestudios.net/
![]()
![]()
Bedankt voor de tip. Ik moet echt wel die mod hebben.Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 23:34:
![]()
![]()
At dawn on the fifth day look to the east
Verwijderd
Iets eerder beginnen met een leger opzetten en iets later allerlei dingen gaan upgraden of zo snel mogenlijk een muur bouwen met een paar sentry towers erachter om je vijand af te remmen.Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 17:18:
Ben nu sinds kort age of mythology aan t spelen maar ik wordt telkens aangevallen door dat 'rode' leger. Zo heb ik helemaal geen kans om zelf een leger op te bouwen die ik in het scnario nodig heb. Iemand n tip?
Verwijderd
Wat zijn regels 1 vs 1 bijv. [online player tegen online player?]
mag 1ste 10 min. niet aanvallen of zo...
dat is gelul of je moet het hebben afgesprokenmag 1ste 10 min. niet aanvallen of zo...
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Sorry hoor maar..

Speelde laatst met een of andere debielo die serieus dacht dat er goed afgesproken was dat er de eerste 30!! minuten niet aangevallen zou worden..

/me trok er niets van aan en deed some asswhooping
Verwijderd
Geen grotere mappen, wel meerdere pc tegenstanders (iets van 10 a 12 d8 ik)ddc schreef op 28 december 2002 @ 07:15:
Maar kun je nou grotere maps krijgen als large en tegen meer dan 2 computer-spelers spelen? (Dit zijn beperkingen in de trial version).
Dan koop ik het spel dus niet. Ik vind die maps veel te klein. In AoE II kon je tenminste "giant" maps nemen.Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 07:44:
Geen grotere mappen
Bedankt voor je antwoord btw.
Ik vind idd dat die maps wel peipklein zijn. ik wil ook gewoon als 1vs1 speel (wat ik het leukst vind) ook hele groote maps kunnen kiezen, maar dat kennetddc schreef op 28 december 2002 @ 08:31:
[...]
Dan koop ik het spel dus niet. Ik vind die maps veel te klein. In AoE II kon je tenminste "giant" maps nemen.
.
Bedankt voor je antwoord btw.
Verwijderd
De maps in dit spel zijn groot genoeg, ruim voldoende dus. Ook qua resources.Breepee schreef op 28 December 2002 @ 19:00:
[...]
Ik vind idd dat die maps wel peipklein zijn. ik wil ook gewoon als 1vs1 speel (wat ik het leukst vind) ook hele groote maps kunnen kiezen, maar dat kennet
groot genoeg om net aan te kunnen spelen misschien, maar ik wil graag op hele grote maps spelen, dus voor mij zijn ze niet voldoende groot. Qua resources mag het ook wel wat ruimer. in AOE2 had ik soms wel 200.000 wood (ok, nergens voor nodig, maar wel handig als je onder zwaar vuur ligtVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 20:00:
[...]
De maps in dit spel zijn groot genoeg, ruim voldoende dus. Ook qua resources.
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Verwijderd
Verwijderd
Zal wel geen black-forest geweest zijn danVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 21:49:
Is misschien zinloos maar wel leukIk heb wel eens spelletjes gedaan waar ik ALLE resources van de map heb gehaald gewoon voor de fun
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
oh, ik had ook zo'n 90.000 gold, en 140.000 food. Tis gewoon leuk, en je kan tegen een stootjeJedaiNait schreef op 28 December 2002 @ 21:28:
waar heb je in hemelsnaam zoveel hout voor nodig? zet dan wat villies op goud halen en bouw archers ofzo, zoveel hout op vooraad is echt kompleet zinloos
Verwijderd
p.s. waarom krijg je meer goud als je ezel een langere afstand overbrugt tussen town center en market?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:35 ]
Een ezel kijkt de hele tijd naar beneden en als ie lang kijkt vindt ie meer goud en verloren muntjes enzo op de grondVerwijderd schreef op 29 December 2002 @ 15:32:
Nu ergens in level 19 (boom waarin kop van osiris ligt). Tot nu toe vind ik het spel mja... is matig het juiste woord? .. De gameplay is langzaam, de graphics zijn alleen bijzonder als je de meteor spell uitvoert, en grote veldslagen heb je niet echt ik storm eigenlijk door de mappen heen. Verder vind ik het verhaal achter de campaign lichtelijk wacky.
p.s. waarom krijg je meer goud als je ezel een langere afstand overbrugt tussen town center en market?
Maar ik ben het verder wel met je eens
beetje matig spel.
Verwijderd
Nu ik een vraag:Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 15:32:
p.s waarom krijg je meer goud als je ezel een langere afstand overbrugt tussen town center en market?
Kan je de tradecaravans ook naar eigen towncenters sturen ? Zoals de PC dat doet
Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD
misschien in het gamesproblemen topic vragen ?Tittysmack schreef op 29 December 2002 @ 20:16:
Als ik in het spel zit pleurt ie me terug naar de desktop zonder errorik draai onder xp prof met video drivers asus v21.81 , deto 41.09 en deto 29.42 geprobeerd.. iemand anders ook dit probleem?

Verwijderd
dat is het hem nou juist. er zitten slechts drie civs in het spel, maar die zijn dan ook wel heel erg verschillend.Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 21:47:
Ben nu net aangekomen bij de noren. Nu wordt de hele gameplay weer omver gegooid. Andere manier om favor van de goden te krijgen, 2soorten werkers of iets derg. maar wel vette woningen! ... oja sneeuw in je scherm is vetjes!
en andersom ook krijg we later dan de 'the age of the settlers'
ik wacht nog ff af
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
Maar dan moet je onthouden dat die 3 civs meerdere "ondergoden" hebben, en dus onderling ook verschillend zijn, zij het in kleinere mate.Breepee schreef op 31 december 2002 @ 10:48:
[...]
dat is het hem nou juist. er zitten slechts drie civs in het spel, maar die zijn dan ook wel heel erg verschillend.
Hoe dan ook: ik wacht
ja, maar zoals je al zei, die ondergoden zorgen voor minieme verschillen.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 01:36:
[...]
Maar dan moet je onthouden dat die 3 civs meerdere "ondergoden" hebben, en dus onderling ook verschillend zijn, zij het in kleinere mate.
Hoe dan ook: ik wachtop de expansion pack, daar zorgen ze bij ensemble studios altijd wel goed voor
en wat weet jij al over dat expansion pack? al ze nou het aantal soorten uitbreiden en een AOE-mode toevoegen (
Verwijderd
Laat ze maar een Aziatische beschaving + goden erbij frotten.Breepee schreef op 03 January 2003 @ 10:02:
[...]
ja, maar zoals je al zei, die ondergoden zorgen voor minieme verschillen.
en wat weet jij al over dat expansion pack? al ze nou het aantal soorten uitbreiden en een AOE-mode toevoegen () ben ik wel geinteresseerd.
Ja dat is een goed idee. En iets zuid-amerikaans (maya's oid.) lijkt me ook wel leuk. evt de germaanse civ. Leer ik ook nog wat over mijn vooroudersVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 12:12:
[...]
Laat ze maar een Aziatische beschaving + goden erbij frotten.
alleen ik vind het een beetje jammer dat ik 8 vijanden op easy aan kan... maar op moderate kan ik er niet eens 1 aan
Verwijderd
Germanen lijken teveel op de Noren (mijn favo. btw)Breepee schreef op 03 januari 2003 @ 13:23:
[...]
Ja dat is een goed idee. En iets zuid-amerikaans (maya's oid.) lijkt me ook wel leuk. evt de germaanse civ. Leer ik ook nog wat over mijn voorouders
Ik zie het liefs echt iets Aziatisch, hoeft niet perse Chinees te zijn..
Maya is ook wel leuk id, alleen hebben die volgens mij toch maar een god ?
dat is zo, qua variatie zou de maya's en iets aziatisch het beste zijn. maar ik weet niet hoeveel goden de maya's hebben ik dacht ook meerdere hoor. en anders de azteken of de inca's, iig 1 met meerdere goden.Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 13:46:
[...]
Germanen lijken teveel op de Noren (mijn favo. btw)
Ik zie het liefs echt iets Aziatisch, hoeft niet perse Chinees te zijn..
Maya is ook wel leuk id, alleen hebben die volgens mij toch maar een god ?
Verwijderd
De Azteken zouden perfect zijn
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 14:15 ]
exactly my problem. en ja, ik ben geen veteraan, maar in AOE2 overleef ik hard wel, dus waarom moderate in aom niet?The System schreef op 03 januari 2003 @ 13:44:
alleen ik vind het een beetje jammer dat ik 8 vijanden op easy aan kan... maar op moderate kan ik er niet eens 1 aan
kijk hier eens: http://www.mythome.org/namg.htmlVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 14:12:
http://home.tiscali.be/an.bloemen/god.htm
De Azteken zouden perfect zijn
de maya/inca/azteken hebben 50 tot 100 goden
edit: net te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 03-01-2003 14:15 ]
Verwijderd
Een andere indianen stam(noord amerika?) is misschien leuker en origineler..
doen ze juist dat je het iets taktiekvoller moet gaan spelen en is IMHO erg goedBrik schreef op 04 January 2003 @ 01:37:
ik vind zo jmmr van het spel dat je maar zo weinig units kan produceren. Of je moet weer ergens aan de andere kant van de map een towncenter op gaan zoeken zodat je weer 3 colossus erbij kan bouwen ofzo
Verwijderd
Idd.. op deze manier moet je serieus veroverend spelen.Jaguar645 schreef op 04 januari 2003 @ 09:36:
[...]
doen ze juist dat je het iets taktiekvoller moet gaan spelen en is IMHO erg goed
Degene met de overhand aan settlements, wint de match.
Good point. Had inderdaad wel wat ingezeten ja. Dat je als Atlas echt een wereldbol van punt A naar punt B moest brengen enzo...JedaiNait schreef op 04 January 2003 @ 11:11:
Ik heb het spel ook en het heeft tot nu toe slechts een klein nadeeltje wat mij betreft. Dat zijn de missies, bij AoE en AoK waren de missies gebaseerd op echte oorlogen (de uitvoering daarvan vond ik waardeloos trouwens). Nu bij AoM is de uitvoering van de missie opzich wel goed, maar nu slaat het verhaal zelf nergens op. Ik had het leuker gevonden als ze de missies op de 'echte' mytology hadden gebaseerd.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dat vind ik het leukste van age of empires 2 dat je de potjes 5 uur kan laten duren vol met dikke battels. BIj age of mythologie mis ik dat en zijn de mappen kleinerDionysos schreef op 05 December 2002 @ 18:16:
J
(dit is trouwens ook wel een beetje een nadeel bij de multiplay...sommige potjes duren echt uren)
Bij age of mythologie mis ik steen en die stomme god powers vind ik maar niks. Ook veel te weinig huisjes en dat population limit vind ik maar bagger. Ook kastelen zijn niet sterk meer. Ook de mannetjes van de grieken vind ik nogal dezelfde als die van age of empires 1
Wat wel lekker is dat je met je eigen towncenters kan handelen en dat vis en farms blijven.
Verwijderd
Om eerlijk te zijn: ik heb op easy gespeeld, maar laatste level heb ik met 1 mannetje (was dat Arkantos? weet niet meer) uitgespeeld. Spel was echt way too easy.Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 21:03:
Vanmiddag het spel uitgespeeld. Arkantos + Power of Zeus is machtig zegIn principe kan je dan een unit of 20 in je uppie aan
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
In dit spel heb ik nog enig meer vorm van "tactiek" gezien dan in enig anders online "strategy game".Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 21:00:
[...]
Dat vind ik het leukste van age of empires 2 dat je de potjes 5 uur kan laten duren vol met dikke battels. BIj age of mythologie mis ik dat en zijn de mappen kleiner
Bij age of mythologie mis ik steen en die stomme god powers vind ik maar niks. Ook veel te weinig huisjes en dat population limit vind ik maar bagger. Ook kastelen zijn niet sterk meer. Ook de mannetjes van de grieken vind ik nogal dezelfde als die van age of empires 1
Wat wel lekker is dat je met je eigen towncenters kan handelen en dat vis en farms blijven.
Dan probeer maar eens een highere setting.spaceboy schreef op 04 January 2003 @ 22:29:
[...]
Om eerlijk te zijn: ik heb op easy gespeeld, maar laatste level heb ik met 1 mannetje (was dat Arkantos? weet niet meer) uitgespeeld. Spel was echt way too easy.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 08:44 ]
Verwijderd
Ik had iets van 25-30 werkers, en een continue geldstroom, en food mede doordat ik via de market heel makkelijk de tekorten kon bijkopen door ook weer food te verkopen.
Voordat ik het wist begon de AI echt ineens vet te rushen. De ene legers na de andere legers kwamen binnen, Champion units in groepen van wel dik 15, en echt direct na elkaar.
No way dat dit kan, ik had echt vet veel geld, bouwde constant units omdat dit kon, had 3 town centers en de max. 10 huizen, maar wat de AI deed, no way.....
In AoM kun je ook makkelijk zien hoeveel woodcutters enzo je hebt. Gewoon ff de muis stilhouden op de hoeveelheiden hout enzo, dat komt er ook te staan hoeveel mensen je daarvoor aan het werk hebt.JedaiNait schreef op 08 januari 2003 @ 17:43:
In AoK was er een handige functie waarmee je je score onderin in beeld zag. In plaats van je score kon je ook economische/militaire statistieken zien. Bijvoorbeeld hoeveel woodcutters je had. Is deze functie bij AoM ook aanwezig? Want ik heb hem nog niet gevonden. Dat is namelijk erg handig aan het begin van een multiplayer game.
klopt, op standen boven easy gaat de computer cheaten.Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 19:37:
Ligt het nou aan mij of is die AI in random map echt mega aan het cheaten? Ik speelde met de god iris op moderate level, en ben zo snel mogelijk naar hogere levels gegaan, en heb zoveel mogelijk units gemaakt. Daarna meteen na de AI zijn basis gegaan en alles weggeslacht op zijn town center en temple na, zodat ik mijn basis wat verder kon opbouwen en zoveel mogelijk upgrades kon doen.
Ik had iets van 25-30 werkers, en een continue geldstroom, en food mede doordat ik via de market heel makkelijk de tekorten kon bijkopen door ook weer food te verkopen.
Voordat ik het wist begon de AI echt ineens vet te rushen. De ene legers na de andere legers kwamen binnen, Champion units in groepen van wel dik 15, en echt direct na elkaar.
No way dat dit kan, ik had echt vet veel geld, bouwde constant units omdat dit kon, had 3 town centers en de max. 10 huizen, maar wat de AI deed, no way.....
Ah fijn, bedankt. Dat zal ik binnenkort even proberenWmm schreef op 08 januari 2003 @ 19:48:
[...]
In AoM kun je ook makkelijk zien hoeveel woodcutters enzo je hebt. Gewoon ff de muis stilhouden op de hoeveelheiden hout enzo, dat komt er ook te staan hoeveel mensen je daarvoor aan het werk hebt.
Hoeveel woodcutters etc, het lukt me niet lekker om snel aan resources te komen (zit nu in een missie zonder goldmine, die moest je zoeken (missie 4 of 5 ofzo?), en dan moeten je workers een heel stuk lopen voordat ze bij de goldmine zijn en weer terug...
Verwijderd
Computer cheat alleen op titan en dan krijgt ie een 100% resource bonus voor de rest wordt er niet gecheat. Iemand zin in een potje, toevallig? MSN/ICQ me anytime. (TerrorCollective@hotmail.com)Breepee schreef op 08 januari 2003 @ 20:27:
[...]
klopt, op standen boven easy gaat de computer cheaten.
Als je op een gegevenmoemtn het onderspit delft terwijl je er goed voor stond moet je het denk ik zoeken in upgrades of counter units. Ai is overigens zeer brak vind ik persoonlijk alleen op titan delf ik het onderspit. (compu rushed net iets feller dan ik).
Op aom.heavengames.com zijn betere AI's te downen extra taunts en ook strategy guides.
Ondanks het feit dat het wat meer warcraft look a like is geworden. (belang van mijnen, vaste TC en godpowers) vind ik deze versie veel beter in elkaar steken dan de vorige. tempo ligt lekker hoog. Dwarf rush kan je een redelijk leger hebben in de 6e minuut. Godpowers en subgoden hebben soort van verrrassings element en strategisch element waar je altijd rekening mee moet houden. POP lim, tja dat is gewoon nodig, anders wordt het te vol te langzaam of wordt iemand die turtled teveel beloont voor niks doen.
[ Voor 60% gewijzigd door Terror op 16-01-2003 23:52 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
moet je daar nu lang over nadenken ?Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 17:34:
ik ben nou benieuwd wat beter gaat worden generals of AOM.
van westwood hoef je weinig vernieuwends te verwachten dus je houd er van of fikt het spel af in andere woorden.
Verwijderd
De goden zijn ook heel leuk!
Ze moeten zo'n stuk lopen? Bouw dan bij die goudmijn zo'n opslagplaats. Hoeven ze ook niet veel te lopen.RedHat schreef op 16 January 2003 @ 16:42:
Het spel vind ik best wel vet, ik kan alleen niet zo wennen aan het "ritme".
Hoeveel woodcutters etc, het lukt me niet lekker om snel aan resources te komen (zit nu in een missie zonder goldmine, die moest je zoeken (missie 4 of 5 ofzo?), en dan moeten je workers een heel stuk lopen voordat ze bij de goldmine zijn en weer terug...
Zit nu in 8 ofzo
Verwijderd
Ik zit nu in level 5 (just enough rope) en ik heb geen flauw idee wat ik moet doen.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen, of in ieder geval hoe ik tijdens het spelen mijn objective(s) kan lezen.
Alvast bedankt
En verder, als je zou uitleggen hoe level 5 gaat kan ik je mischien wel helpen maar zo niet want daar weet ik nu te weinig van..
Verwijderd
Ik heb gekeken, maar bij mij staan er maar twee van die dingen bovenaan.
Een inderdaad om je hero op te sporen en een voor je werkventjes die niks doen.
Die voor je objectives staat er bij mij niet bij.
Kan/moet je die ergens instellen en zo ja?: hoe moet dat.
Leven 5 gaat over Ajax, die gred moet worden.
Je hebt zelf een leger, maar je kan er niet mee vechten.
Ajax ligt op de grond en is omsingeld door vijandelijke ridders.
Die ridders heb ik allemaal al weg weten te lokken en laten vermoorden door een town center, maar Ajax ligt daar nog op de grond.
Ik denk dat je hem weer tot leven moet wekken of mee moet nemen ergens heen maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Bump! Ik heb de bonus cd gebrandt maar ik kan er echt niks mee. Iemand enig idee? Er zit geen autorun of exe ofzo op. Wel aantal files and that's it.Kaap schreef op 28 April 2003 @ 21:26:
Ik wou graag weten wie er de bonus cd heeft en zo ja, wat staat erop
Verwijderd
heb alles gedood maar kan niet op de berg komen die van helemaal bovenin naar helemaal links loopt en volgens mij zitten daar nog wat enemies
die grote gast en die ouwe zijn wel al dood maar er gebeurt verder niets
Ik had dus weer eens zin om deze game op te starten en een map te bouwen.
Alleen nu zou ik graag willen weten of je ook een moeras kan maken in de editor. Dus water waar je doorheen kunt lopen met mannetjes en doorheen kunt varen met je boten.
Weet iemand dat toevallig?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ben ongeveer een maand geleden (weer) begonnen met het spel en het valt me niet tegen.
Ben nu meestal Hades.
Spelen meer mensen dit nog?
Ik heb het probleem vooral als ik hem op 32bit speel. op 16bit loopt ie soms vast. Tijdens het vastlopen wordt mijn scherm meestal bruin en krijg ik een "freeze". Het enige wat ik dan nog kan doen is resetten.
Mijn pc:
8400E @3,6Ghz
6GB ram
Ati 4870 512mb
Windows 7 64bit
Ik heb de laaste updates van aom en mijn videokaart geinstalleerd. Verder heb ik aom.exe op windows xp(SP2) compatible gezet.
Iemand die een oplossing weet?
Ik heb het origineel al maar daar kon ik de resolutie niet fatsoenlijk instellen laatste dat ik het probeerde. Al weer 2 jaar maar nu te lui om mijn cds weer te zoeken
Maar ik heb wel enorm genoten van dit spel. Zo jammer dat ensemble ter ziele is en bijna geen rtsen meer uitkomen.
[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 10-05-2014 11:35 ]