de Hero's hebben we degelijk invloed... hero's doen een "roar" = een betere attack voor een tijdje.Anoniem: 20627 schreef op 31 oktober 2002 @ 17:24:
Ik vind (zal wel komen door mijn warcraft3 verslaving) dat de units onduidelijk zijn (zo kan iedereen een 3d game maken: plaats gewoon de cam 3km boven het veld en je heoft amper nog gedetaileerde untis te maken).
Ook de hero's vind ik te weinig invloed hebben verder, met wc3 bepalen ze echt de spelloop van een potje, en ik vind de hero's daar gewoon mooier en beter uitgewerkt. Verder zijn die goden enzo wel leuk gedaan.
Edit: en ook de moves van de units zijn bij wc3 veel mooier te zien/uitgewerkt. Dit is gewoon prik prik prik dood.
andere hero's gooien de units weg enzovoorts
kijk dat hero's niet is uitgewerkt als in wc3 is wat anders maar de hero's doen wel degelijk iets.
en hero's mooier? komop he de hero's hier zien der ook goed uit en je kan ze van mijlen af al zien...
wat ik vind van deze posting is meer van ik = wc3 fan... AOM = geen wc3 dus speelt niet zo lekker...
je vergeet 1 ding... ELKE game is weer anders.. en maar goed ook anders zou ik RTS wereld nogal saai vinden
just my 2 cents