Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38
Anoniem: 20627 schreef op 31 oktober 2002 @ 17:24:
Ik vind (zal wel komen door mijn warcraft3 verslaving :)) dat de units onduidelijk zijn (zo kan iedereen een 3d game maken: plaats gewoon de cam 3km boven het veld en je heoft amper nog gedetaileerde untis te maken).

Ook de hero's vind ik te weinig invloed hebben verder, met wc3 bepalen ze echt de spelloop van een potje, en ik vind de hero's daar gewoon mooier en beter uitgewerkt. Verder zijn die goden enzo wel leuk gedaan.

Edit: en ook de moves van de units zijn bij wc3 veel mooier te zien/uitgewerkt. Dit is gewoon prik prik prik dood.
de Hero's hebben we degelijk invloed... hero's doen een "roar" = een betere attack voor een tijdje.

andere hero's gooien de units weg enzovoorts :)

kijk dat hero's niet is uitgewerkt als in wc3 is wat anders maar de hero's doen wel degelijk iets.

en hero's mooier? komop he de hero's hier zien der ook goed uit en je kan ze van mijlen af al zien...

wat ik vind van deze posting is meer van ik = wc3 fan... AOM = geen wc3 dus speelt niet zo lekker...

je vergeet 1 ding... ELKE game is weer anders.. en maar goed ook anders zou ik RTS wereld nogal saai vinden

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Jaguar645 schreef op 31 oktober 2002 @ 17:37:
[...]

de Hero's hebben we degelijk invloed... hero's doen een "roar" = een betere attack voor een tijdje.

andere hero's gooien de units weg enzovoorts :)

kijk dat hero's niet is uitgewerkt als in wc3 is wat anders maar de hero's doen wel degelijk iets.

en hero's mooier? komop he de hero's hier zien der ook goed uit en je kan ze van mijlen af al zien...

wat ik vind van deze posting is meer van ik = wc3 fan... AOM = geen wc3 dus speelt niet zo lekker...

je vergeet 1 ding... ELKE game is weer anders.. en maar goed ook anders zou ik RTS wereld nogal saai vinden

just my 2 cents
Ja AoM is ook anders dan WC3, maar daarom mag je ze nog best met elkaar vergelijken. Anders is geen een spel slecht. Maar zoals ik al zei, het is veel minder dan ik had verwacht helaas. Ik heb er nog nie techt goed voor gezeten, dat komt die weekend wel. Maar ik vind Warcraft 3 nu nog 10x beter dan AoM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Precies hetzelfde als bij mij, mijn EERSTE indruk is dat het ZWAAR tekort komt aan de verwachtingen, het kan best zijn dat ik hier helemaal anders over ga denken als ik verderop in het spel zit.

Ook vind ik de units wel ERG sloom lopen (nogmaals, ik ben wc3 gewend, en dacht dat dat toch wel een aardige vergelijking waard was, aangezien het allebei op hetzelfde neer komt: haken & zagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48737

Echt een topspel dit. Ik vond AoE 2 altijd al heel vet maar hier hebben ze alles wat bij A0E2 iets minder was dik in orde gemaakt.

Die myth units zijn echt heel vet gedaan (vooral dat grote beest dat er bij elke kill een hoofd bijkrijgt :p)

Dit is weer een game die het kopen waard is.

PS: Dat draaien met je muiswiel moet je eerst bij je options even aanzetten

Edit:
Kan je trouwens ergens die unit advanced controls ergens aanzetten ik kan het niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-10-2024

7th

Ze hebben het rushen zoals aoe2 eruit gehaalt door je een townhall te laten bouwen op een speciale plek op de map.
Baah dit vind ik maar niks.

Ik was heel erg goed met rushen in aoe2 met mijn team mates.

Maar dit......beetje traag,zelfs in DM mode.
Ik ga hem toch kopen maar ik denk niet dat ik hem op nr 1 van mijn RTS lijst zet zoals ik dat heb gedaan met aoe2 en xpack.
Nu staat Total annihilation met cc-xpack op NR 1 bij mij.
Gevolg door aoe2+xpack.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Straks houden we weer een potje ;) als je mee wilt doen moet je #AoM joinen op irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 40554 schreef op 31 oktober 2002 @ 18:51:
Straks houden we weer een potje ;) als je mee wilt doen moet je #AoM joinen op irc.tweakers.net
ik zou super graag willen joinen maar weet nu al dat het niet lukt :(

probeer het al de hele tijd... kan wel connecten maar dan de verdere connectie in game wil niet lukken...

oftewel ik kan geen god etc etc etc kiezen.... errug storend en nog niet opgelost... iemand een idee hierop dan doet ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ken die units nog niet eens, beetje dom om dan online te gaan spelen, weet niet eens welke gebouwen waarvoor dienen, vergeten(heb wel AoE2 gespeeld) denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47078

Ik heb gisteravond de Tial versie gedownload of het de moeite waard is om dit spel te gaan kopen. Zou er dan zoveel versschil in de full version en de Demo zitten???

Bijvoorbeeld (zie bladzijde 1 van deze posts):
http://www.ensemblestudio...ages/ssimage/e32000_k.jpg
Is een prachtige screenschot, en als je kijkt worden er volgens mij 4 godpowers tergelijkertijd gebruikt. Dat is best veel! Ook de nacht cyclus ziet er goed uit in de scrnshot

Grafisch gezien ziet het er wel knap uit(zeer hoge resoluties) ik draai hem op 1280x1024x32 op een 19"inch, al had ik toch wat meer effecten in het spel willen zien. Ik heb helaas nog geen nacht meegemaakt, en ik weet ook niet of deze in de Demo zit. Toch is er te weinig aandacht besteed aan de grafische mogelijkheden van dit spel vind ik.

De Godpowers van de Grieken zien er niet uit! Een bliksemflits is gewooon een dunne gele lijn met een wav bestandje (daar lijkt het op) ik had liever samenpakkende wolken gezien met een paar bliksems wat makkelijk kan (denk aan RA2 Lighting storm) ofzo omdat ze maar 1x te gebruiken zijn, de healing godpower is ook maar wat sterretjes met een geluidje.

Ik heb het nog niet zo gek lang gespeeld maar wat me wel meteen opviel is dat er geen Stone resource meer is, en bouw je nu muren van Goud (al zien ze er verdacht steenachtig uit). :-)

De Units zien er wel goed uit, alleen blijft het met z'n allen op een kluitje vechten met speermannetjes achterop archers en wat katapulten (vrij weinig units, 8 waarvan 2 mythical in de demo + 3 heroe's), meer zie ik niet. Ik hoorde van iemand hier: voor elke aanval is een tegenaaval, misschien wel maar dat heb ik nog niet onderzocht.

Conclusie: Misschien verander ik nog van gedachten, het is een leuk spel spel, al heeft het wat gewenningstijd nodig, maar volgens mij is AOE II nog steeds een beter strategisch opgezet spel om te spelen(recourse managment) al heb ik natuurlijk nog geen andere map gespeeld dan de ene in de demo. Dus houd ik het daarbij. Ik denk dat ik wacht op C&C Generals (hopelijk word dat wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Weet iemand hoe je op deze manier kan kijken in het spel? Ik zie het meer van bovenaf...

TheM, check je quicknet-mail eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal ik doen zodra ik thuis ben. Zit nu op mijn werk. Zal over een uurtje of half 4 a 4 uur worden.

Je kan overigens wel via de options de optie: rotate view/camera ofzo aanzetten. Maar idd het is een erg mooie view. Ik zal 't thuis eens proberen.
Dionysos schreef op 01 november 2002 @ 14:26:
Weet iemand hoe je op deze manier kan kijken in het spel? Ik zie het meer van bovenaf...

TheM, check je quicknet-mail eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen die nu ff een potje tegen mij willen ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stace175/jan%20vs%20agressor.JPG

Woei >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 47078 schreef op 01 november 2002 @ 14:06:
..............Ik heb gisteravond de Tial versie gedownload of het de moeite waard is om dit spel te gaan kopen. Zou er dan zoveel versschil in de full version en de Demo zitten???....................

Ik zat fout, ik heb de mogelijkheid gehad om bij een vriend van me AOM Multiplayer te spelen, ook heb ik de demo campain (i.p.v de door mij gespeelde deathmatch single player (demo) map) gespeeld. (Geweldige Ingame Scenes!)

Ik geef toe de gameplay is zeer interessant en mooi gemaakt. Ik speel nu vooral de Egyptenaren, echt kicken (Grieken vind ik nog steeds 3x niks maargoed ;) ). Ik wil mijn excuses aanbieden voor de negatieve reacties waardoor misschien een persoon afziet van het spelen van dit spel.

Het is zeker het proberen waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja naaier :D
me internet lag eraf!!! ( jij durfde natuurlijk niet te saven :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op 02 november 2002 @ 19:25:
[...]

ja naaier :D
me internet lag eraf!!! ( jij durfde natuurlijk niet te saven :P )
Het was toch wel overduidelijk wie ging winnen, niet? >:)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee... ik wou net mijn geheime wapen inzetten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op 02 november 2002 @ 20:09:
nee... ik wou net mijn geheime wapen inzetten O-)
Riiiiiiiight... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Anoniem: 47078 schreef op 02 november 2002 @ 19:24:

Ik zat fout, ik heb de mogelijkheid gehad om bij een vriend van me AOM Multiplayer te spelen, ook heb ik de demo campain (i.p.v de door mij gespeelde deathmatch single player (demo) map) gespeeld. (Geweldige Ingame Scenes!)

Ik geef toe de gameplay is zeer interessant en mooi gemaakt. Ik speel nu vooral de Egyptenaren, echt kicken (Grieken vind ik nog steeds 3x niks maargoed ;) ). Ik wil mijn excuses aanbieden voor de negatieve reacties waardoor misschien een persoon afziet van het spelen van dit spel.

Het is zeker het proberen waard 8)
I told you so ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:34

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik zou toch echt zweren dat dit de opvolger was van de AOK, maar goed, het blijkt van niet :)

Ik heb de demo vandaag maar even gedownload (ruim 300 mb voor dat beetje speelplezier ;) ) maar goed, het was het waard. Ik vind het er echt mooi uit zien :9~ Heb net hitman 2 uitgespeeld dus dan maar deze downloaden :) Echt super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AOK :? bedoel je niet AoE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

AOK is opvolger van AoE, maar goed, ik bedoelde dus dat ik dacht dat dit de derde titel zou worden van de age of empires serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

Nee het is als het ware een afsplitsing van de AoE reeks, Age of Mythology is dus geen opvolger en in 2004 komt een nieuwe rts game uit van de makers, wat dus een AoE 3 / AoM 2 of een compleet nieuwe game zal zijn, staat in interview in pc gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45284

In AoE & AoE II raak je een vijand altijd, dat werkt dus niet volgens de regels van AD&D. Is dat bij Age of Mythology veranderd?

Ja, ik weet het, dat systeem is ontworpen voor RPG's, maar ik vond AoE en AoE II zeer onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

volgens mij raakte Je echt niet ALTIJD hoor in AoE en AoE II hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Anoniem: 45284 schreef op 03 november 2002 @ 00:12:
In AoE & AoE II raak je een vijand altijd, dat werkt dus niet volgens de regels van AD&D. Is dat bij Age of Mythology veranderd?

Ja, ik weet het, dat systeem is ontworpen voor RPG's, maar ik vond AoE en AoE II zeer onrealistisch.
Moet je ook beter opletten :/ Jij een boogschutter, ik een villager, wedden dat jij mij niet altijd raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Anoniem: 16195 schreef op 03 november 2002 @ 00:34:
volgens mij raakte Je echt niet ALTIJD hoor in AoE en AoE II hoor..
Idd, is ook onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 45284 schreef op 03 november 2002 @ 00:12:

ja ok jij hebt de spellen dus niet goed gespeeld?

zwaardvechters enzo raken altijd... logisch want ze staan zowat in het mannetje

boogschutters katapulten en ander schiet gespuis raakt dus egt niet altijd he.... iets van 4-10e van wat ze schieten schieten ze mis

dus zou zeggen gaat nog maar es goed kijken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45284

Jaguar645 schreef op 03 november 2002 @ 00:38:
[...]
ja ok jij hebt de spellen dus niet goed gespeeld?
Integendeel, ik heb AoE II veel gespeeld, en er veel plezier aan beleefd. Maar dat was weer een tijdje geleden.
Jaguar645 schreef op 03 november 2002 @ 00:38:
[...]
zwaardvechters enzo raken altijd... logisch want ze staan zowat in het mannetje

boogschutters katapulten en ander schiet gespuis raakt dus egt niet altijd he.... iets van 4-10e van wat ze schieten schieten ze mis

dus zou zeggen gaat nog maar es goed kijken :7
Hier heb je gelijk in, maar ik had het over de zwaardvechters, bij RPG's raken ze niet altijd, en ik wilde gewoon weten of dat bij Age of Mythology verbeterd is.

...en of Armor eindelijk invloed heeft op hoe moeilijk ze geraakt worden, en niet op damage

Allemaal NOFI, en sorry dat ik dit topic vervuil met mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vragen mag altijd, maar ik snap helemaal niet waarom je de regels van AD&D kiest die voor een RPG zijn om te gebruiken voor een RTS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 45284 schreef op 03 november 2002 @ 00:58:
[...]

Integendeel, ik heb AoE II veel gespeeld, en er veel plezier aan beleefd. Maar dat was weer een tijdje geleden.

[...]

Hier heb je gelijk in, maar ik had het over de zwaardvechters, bij RPG's raken ze niet altijd, en ik wilde gewoon weten of dat bij Age of Mythology verbeterd is.

...en of Armor eindelijk invloed heeft op hoe moeilijk ze geraakt worden, en niet op damage

Allemaal NOFI, en sorry dat ik dit topic vervuil met mijn vragen.
voor zover ik weet hebben ze een hack en piercing amor rating van weenie hoeveel % dat absorbed zoveel % van die damage en de rest neemt je unit zelf op.

dus bv. enemy doet 10 hack damage

juw unit heeft 55% pierce armor en 60% hack armor

oftewel dan word 6 damage absorbed door de armor en 4 damage gaat naar je unit zelf toe...

dat was tenminste als ik et goed begrepen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil iemand zometeen een potje?

irc.tweakers.net #aom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 40554 schreef op 03 november 2002 @ 11:51:
Wil iemand zometeen een potje?

irc.tweakekers.net #aom
tweakers ge-emigreerd naar een nieuw irc adres? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oops :D ...
Vanmiddag een paar potjes via internet gedaan ;) echt superspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zeer wreed spel! beter dan Warcraft3 veeeeeeeeeeeeeeeel beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na-ah! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
gek ik heb echt mad zin in dit spel, alleen jammer dat overnet kansloos is =\

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZO, eindelijk in de Egpyptian Campaign :) Dit spel roelt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Ik heb vandaag laatste tentamen, daarna 2 weken vrij en ga ik me helemaal storten in deze game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb gisteren bij E Plaza de speciale Limited Edition Box besteld, met een Minotaurus figuur, een leesboek, posters, 'Making of'-DVD en meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

ilyc schreef op 04 november 2002 @ 11:54:
Ik heb gisteren bij E Plaza de speciale Limited Edition Box besteld, met een Minotaurus figuur, een leesboek, posters, 'Making of'-DVD en meer :)
Geld over :? ;)

Nog maar 2 dagen wachten en dan mag/moet ik full time verslaafd zijn aan AOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 33358 schreef op 04 november 2002 @ 12:05:
[...]

Geld over :? ;)

Nog maar 2 dagen wachten en dan mag/moet ik full time verslaafd zijn aan AOM
Was maar 54 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
damn dat wil ik ook dan.... grrrrr klote loon is nog steeds niet gestort :(

mischien nog geluk aant eind van de week dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ilyc schreef op 04 november 2002 @ 11:54:
wat een van de potje gerukte mongool is die ilyc :9

[grappig mode] ben ik blij dat ik em niet ken :+ [/grappig mode]

(nofi hoor :))

neuh ik speel lekker door met mn flt versie, zo boeie vind ik het niet en ik ben blut na mn gamecube sms pack _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
G33RT schreef op 04 november 2002 @ 12:51:
[...]

wat een van de potje gerukte mongool is die ilyc :9

[grappig mode] ben ik blij dat ik em niet ken :+ [/grappig mode]

(nofi hoor :))

neuh ik speel lekker door met mn flt versie, zo boeie vind ik het niet en ik ben blut na mn gamecube sms pack _/-\o_
Als m'n pa aanbied te betalen zeg IK geen nee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fatality/Agressor: Het was leuk, he? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel erg leuk ;)
Vanavond weer een potje?

hoe meer mensen er mee willen doen .. hoe beter :D > irc.tweakers.net #aom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen tijd: Leren, leren, leren... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Age of Mythology: Collectors Edition
Speciaal voor mensen die voorintekenen en voor hen die er echt snel bij zijn is er een Collectors Edition van Age of Mythology. Zij kunnen deze editie aanschaffen voor de prijs van de normale versie.

- De Collectors Edition is gelimiteerd beschikbaar en bevat:

- Oversized gamebox

- The making of Age of Mythology DVD

- Zes mini-posters van de belangrijkste "goden" Age of Mythology

- Movie-style poster

- Gratis Bulfinch's Mythology
49,95

Release verwacht: 14-11-2002

Deze ga ik dus ook halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK vind het een erg goed spel, en ga hem zeker erg veel spelen de komende weken/maanden, maar ik ben het eens met .. euh.. iemand die zei dat de hero's een beetje tegenvielen. Dat vind ik ook wel nl, het zijn gewoon sterkere mannetjes waar je verder weinig (afgezien van hun skill) van merkt. Dat gedeelte vond ik in WC3 (als we gaan vergelijken wat ik niet doe) wel beter.. maar het spel is top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 21:51
weet iemand welke port dit spel gebruikt in multiplayer ivm router ..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
eliminator007 schreef op 04 november 2002 @ 21:15:
weet iemand welke port dit spel gebruikt in multiplayer ivm router ..
teveel :/ en werkt niet heb et zelf al vele malen geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

<Agressor> vuile hoer :D
<Agressor> voortaan val ik jou als eerst aan
<Agressor> en hard ook
<Dionysos> hahaha
drie keer raden wie nu een keer verloor als eerste. >:)

Apocrypha was helaas de winnaar :P .... stomme spells van hem. Een beetje mn strijders in varkens veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja... wij zouden hem aanvallen ....
ik val hem lekker aan ... al mijn units erheen :D
en welke kl*#tz$*k komt mij oppeens aanvallen ? :( :(

(ja je raad het al... ik had geen units :'( :'( )

Grapje ;)
Feliciteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Dionysos schreef op 04 november 2002 @ 22:30:
[...]

drie keer raden wie nu een keer verloor als eerste. >:)

Apocrypha was helaas de winnaar :P .... stomme spells van hem. Een beetje mn strijders in varkens veranderen :)
Tja, sorry kan er ook niks aan doen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff... jullie hebben geluk gehad dat ik er niet was...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de Plenty skill zo laam. Als je tegenstander dat ding gebouwd heeft en je kunt hem zelf niet bouwen dan is het zo goed als voorbij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 27593 schreef op 05 november 2002 @ 17:37:
Ik vind de Plenty skill zo laam. Als je tegenstander dat ding gebouwd heeft en je kunt hem zelf niet bouwen dan is het zo goed als voorbij. :(
dan gooi je der een meteor op >:) weg plenty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65852

Ik word een beetje gek van de mensen die zeggen dat de heroes niet op die vanWIII lijken...
De heroes zijn er niet om megaunits te zijn of zo. Ze hebben net zo veel functie als de gewone units alleen voor andere doeleinden...Ze hebben alleen een uniek naampje :)

Verder heb ik geen zin om iets te zeggen...Daar zijn de topics hier te groot voor :)(vraag maar niet naar nadere uitleg..Ik snap de onlogica van die laatste zin)

P.S.

Die Plenty is Indestrcutible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Nou 1e potje dat ik speel meteen gewonnen door langdradidheid was het niet leuk meer ik was zelfs eten dus neem aan dat dionysos het ook beu was ....

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

eliminator007 schreef op 05 november 2002 @ 18:10:
Nou 1e potje dat ik speel meteen gewonnen door langdradidheid was het niet leuk meer ik was zelfs eten dus neem aan dat dionysos het ook beu was ....
jij gaf geen antwoord meer, dus ik dacht dat je het spel had verlaten.... ik was je kamp ook flink aan het evrnietigen op dat moment >:)

maar wel goed gespeeld :7 voor je eerste keer

(de langdradigheid kwam omdat er zoveel spelers waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
MaRc0 schreef op 02 september 2002 @ 10:34:
Iedereen is nu wel zo sceptisch over het spel, omdat het 3D is en dus nooit goed kan worden, maar kijk maar eens naar Warcraft 3. Dat is toch ook 3D en goed bespeelbaar!
En Shock3r, ik weet niet waar jij kijkt, maar ik vind AoM minstens zo mooi als WC3!
Beetje late reply ;). Maar nu ik het (eventjes) heb gespeeld heb ik een beter beeld. AoM is veel serieuzer bedoeld dan WC3, de graphics zijn (ongveer) van het zelfde niveau. Hoewel het hero concept niet zoveel is utigebreid, maar dat is alleen maar goed. Anders zou het een soort kloon worden. Ik vindt 't een top spel wat veel aandacht verdiend, en waar ook flink aan verdient mag worden.

Peace :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3d graphics met 2d gameplay.. heerlijk :)
tenminste, dat is mijn visie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
Shock3r schreef op 05 november 2002 @ 18:19:
[...]

Beetje late reply ;). Maar nu ik het (eventjes) heb gespeeld heb ik een beter beeld. AoM is veel serieuzer bedoeld dan WC3, de graphics zijn (ongveer) van het zelfde niveau. Hoewel het hero concept niet zoveel is utigebreid, maar dat is alleen maar goed. Anders zou het een soort kloon worden. Ik vindt 't een top spel wat veel aandacht verdiend, en waar ook flink aan verdient mag worden.

Peace :+
Ik zei toch ook dat je moet afwachten hoe het gaat worden :)
In het begin van het topic zei iedereen dat er niks aan was en dat het ging floppen, maar nu hoor ik (bijna) alleen maar positieve dingen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Da's alleen maar goed, toch Marco? Games zijn er immers om cash te verdienen (Hoewel ik wed dat maar 2 mensen op GoT de legale versie hebben). 't Is gewoon leuk, en gelukkig kan je niet 360 graden ronddraaien, dat zulk spelen floppen meestal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, ik vind het nog steeds zuigen. De campaign is saai en langdradig en eentonig :Z. Tot zover ik ben (missie 3 van Atlantiërs, lol, geen zin meer :)) dan he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ja maar multiplayer is dit spel dus echt wel goed. Wil weten wanneer hij te koop is want ik wil echt op internet gaan spelen. Zou er een ladder of iets voor geopend worden denken jullie ???? lijkt me namelijk wel leuk als stats bijgehouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 16:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Je kan wel 360 graden draaien...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Willybubba schreef op 06 november 2002 @ 09:52:
Je kan wel 360 graden draaien...
ik ook :P en inzoomen kan ook nog... dan is zo'n Colusses pas echt groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Je moet het alleen ff aanzetten in de instelllingen en dat vergeten volgens mij veel mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hey, inzoomen wist ik dan weer niet :D Hoe moet dat?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 16195 schreef op 05 november 2002 @ 18:24:
3d graphics met 2d gameplay.. heerlijk :)
tenminste, dat is mijn visie :X
Amen! Ik kan me spellen als Earth 2150 herinneren die volledig 3D waren...vreselijk! Dit is hartstikke goed uitgewerkt :)
Anoniem: 20627 schreef op 05 november 2002 @ 21:14:
Nee hoor, ik vind het nog steeds zuigen. De campaign is saai en langdradig en eentonig :Z. Tot zover ik ben (missie 3 van Atlantiërs, lol, geen zin meer :)) dan he :).
Vond ik ook, alleen die random maps enzo zijn echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Willybubba schreef op 06 november 2002 @ 11:48:
Hey, inzoomen wist ik dan weer niet :D Hoe moet dat?
]
druk maar es op de + toets van je num gedeelte @ toetsenbord ;)

- is uitzoomen btw (voor de leken die et niet doorhadden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ilyc schreef op 06 november 2002 @ 11:50:
[...]

...

[...]

Vond ik ook, alleen die random maps enzo zijn echt leuk :)
campaign is leuk! :) begin strax zodra ik thuis kom aan de Noorse Campaign :)

Noren spelen btw wel errug vaag :/ maja dat moeten we ff leren

edit: ik bedoel met de Noorse Campaign het Noorse gedeelte van de Campaign: "Fall Of The Trident"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb het gisterenavond voor het eerst even gespeeld en ik vind het echt wel een leuk spel!

Ziet er mooi uit, die meteor inslagen zijn koel >:)

Ik vraag me alleen af hoe groot de maps maximaal kunnen zijn? Ik hoop heel erg groot zodat je met heel veel spelers tegelijk kunt spelen?
Iemand dit al getest?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Niemand die wat meer info heeft over mijn vorige vraag? gaat microsoft een ladder of iets oprichten voor aom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat ik me wel afvroeg: ik zag gister oude screenshots van een paar previews van het spel. Daarin waren er ook een aantal in de nacht, met als onderschrift dat de dag/nachtcyclus erg indrukwekkend was. Ik heb er alleen nog niks van gezien. Zit ie er nog in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
eliminator007 schreef op 06 november 2002 @ 13:17:
Niemand die wat meer info heeft over mijn vorige vraag? gaat microsoft een ladder of iets oprichten voor aom???
voor zover ik weet zal het zoals bij AOE gebeurde.

dus ja er zijn speciale Ladder rooms om in te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Willybubba schreef op 06 november 2002 @ 13:18:
Wat ik me wel afvroeg: ik zag gister oude screenshots van een paar previews van het spel. Daarin waren er ook een aantal in de nacht, met als onderschrift dat de dag/nachtcyclus erg indrukwekkend was. Ik heb er alleen nog niks van gezien. Zit ie er nog in?
hmmm niet eens op gelet :) ik denk dat ze het meer bedoelde dat als je een eclips laat gebeuren. dan word het nacht en dat ziet er idd errug stoer uit :)

het effect van dag naar nacht dan en weer terug is ook heel erg netjes gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11457

Ligt hij al ergens in de winkel? Ik kan niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

ThrillSeeka schreef op 06 november 2002 @ 12:50:
Ik heb het gisterenavond voor het eerst even gespeeld en ik vind het echt wel een leuk spel!

Ziet er mooi uit, die meteor inslagen zijn koel >:)

Ik vraag me alleen af hoe groot de maps maximaal kunnen zijn? Ik hoop heel erg groot zodat je met heel veel spelers tegelijk kunt spelen?
Iemand dit al getest?
Ik heb het gister met 5 man tegelijk gespeeld (zie channel #aom) en dat ging prima! :)
Willybubba schreef op 06 november 2002 @ 13:18:
Ik heb 1 x bij een multiplay potje gehad, dat je begon toen het nacht was. Toen mocht je ook niet vechten.
Was echt super mooi gemaakt, vooral als je weer terug naar de dag ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Laat eens wat leuke plaatjes zien mensen :)
Ik mis de pics namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38978

uhm, hoe spelen jullie deze game eigenlijk online ??? want ik kan me haast niet voorstellen dat jullie directIP gebruiken...man, als je allemaal forums een beetje doorleest zie je dat het stikt van de problemen met dat directIP....en de game is nog niet echt uit zeg maar, dus dat ESO zullen jullie ook wel niet echt kunnen gebruiken....dus hoe o hoe spelen jullie online ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij doen het wel via directIP ... en meestal gaat het wel goed :D

(als je 2 netwerkkaarten hebt ... dan moet je gewoon 1 uitzetten, en als je het internet gedeeld hebt, dan moet je dat ook uizetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik heb net eventjes een lekker potje Custom gespeelt :) Ik vondt 't erg lekker. De units zijn goed, veel verschillende dingen en leuke concepten. (De computer praat (niet terug) :D). Alhoewel het begin vreselijk irritant is (: Koetje slachten, vlees laten halen, kippen slachten etc. Dat duurt vet lang.) Ook is de AI van de computer niet echt heel goed enzo :/ Ze hebben mij 0 keer aangevallen en ik heb een keertje de helft van hun basis 'afgemaakt' met 1 zo'n kattepult ding van hout ;). Ze deden er gewoon niks tegen :).

Maar toen ik het spel speelde had ik er veel plezier in :Y). De units bouwen en kijken hoe sterk ze waren was een hele uitdaging (Face it: Groundunits suck, ik heb hun basis gemold met 3 Rijdene torentjes en 3 Kattepult dingen. :7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
:Y)

ik ga vanavond weer een keertje multi doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

G33RT schreef op 06 november 2002 @ 16:20:
:Y)

ik ga vanavond weer een keertje multi doen :)
Jij moet leren Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/jaybee.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whahaa ... nice 1 ;) (en join mirc ff :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38978

Anoniem: 40554 schreef op 06 November 2002 @ 16:15:
wij doen het wel via directIP ... en meestal gaat het wel goed :D

(als je 2 netwerkkaarten hebt ... dan moet je gewoon 1 uitzetten, en als je het internet gedeeld hebt, dan moet je dat ook uizetten)
Heb jij adsl ??? want leg me dan eens uit.....ik heb 1 netwerkkaart in mijn pc hangen, deze verbindt mijn pc met mijn adsl modem (alcatel) en zo zit ik op het internet....ik heb dus 1 intern ip van mijn netwerkkaart (standaard, wat ik van KPN in moest vullen) en op mijn inbelverbinding staat tcp/ip ingesteld dat ik van mijn provider een adres krijg.....dit is het ip adres waar normaal in elke andere game iedereeen gewoon mij kan joinen...ja, zelfs AoE2 werkt gewoon....maar bij AoM...noppes.....ik zie wel mijn maat ong. een milliseconde binnenkomen, en hoppa, is ie weer weg.....mijn maat zit dan de volle 120 seconden te wachten op een connection, maar niks nakkes nadaa....vind het erg jammer....op officiele forums zie je ook dat erg veel mensen problemen hebben met dit directIP....

Enig idee hoe ik dat direct IP voor elkaar kan krijgen ??? heb geen router, gebruik hier geen firewall, draai winXP......

elke hulp is welkom....

thnx thnx thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik wil ook weleens een keertje meedoen aan zo'n mp game :)

Spreken jullie dan ook af dat je het eerste (half) uur niet mag aanvallen zodat je een basisje kan opbouwen?

Of gaan jullie der meteen volop tegenaan >:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

OP #aom spreken we meestal af dat we de eerste 20 minuten /halfuur niet aanvallen.

Snel rushen is best wel lastig trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

ik wil hem kopen ik heb warez versie al maar wil op eso dit spel is voor multi gemaakt!!! Is het spel al uit in winkels?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Anoniem: 49471 schreef op 07 november 2002 @ 17:30:
ik wil hem kopen ik heb warez versie al maar wil op eso dit spel is voor multi gemaakt!!! Is het spel al uit in winkels?????
En nu in begrijpend Nederlands?

Probeer eens leestekens te plaatsen om je post leesbaarder te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dionysos schreef op 07 november 2002 @ 18:46:
[...]

En nu in begrijpend Nederlands?

Probeer eens leestekens te plaatsen om je post leesbaarder te maken.
Hij wil weten of het spel al uit is, zodat hij 'm kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-04 14:23
Ik heb hem gezien in op utrecht centraal in die free record shop daar. Maar nog niet in de locale bij mij. hmm. Ik ga hem denk ik ook halen. Ben een groot rts fan.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 12-05 16:12
Ik zit nu in dat level waar een of andere heks mijn units in zeugen heeft veranderd. Ze zijn weer veranderd in normale units en ik heb nu alles gedood ook die heks maar er gebeurt niets. Weet iemand want ik moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Als je de echte mythe zou moeten volgen zou je met ,die heks van je is kirke, naar bed moeten en daar een tijdje blijven dan besluit ze om je te laten gaan :P

Eindelijk heb ik eens wat aan die duffe gymnasium opleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stace175/nijlpaard.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stace175/nijlpaard2.JPG

:D :D :D

Voer WUV WOO in tijdens het spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk :) Wat zijn z'n speciale eigenschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 12-05 16:12
ik kom echt niet uit level 21
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste