Ik wou even zeggen dat ik echt een achterlijk klote spel vind.
en dan komt hier mijn reden.
Ik speel 1vs1 op de 1na makkelijkste stand op de rivier nijl.
Ik heb bijna alles geresearched en ik probeer een vestiging op zijn kant te bouwen en ik save daar.
Ik heb echt al 20 pogingen gedaan om uit te breiden maar het lukt gewoon NIET!
Hij blijft komen met ridders te paard. En met wolven en ander gespuis.
Ik speel ZONDER cheats, Maar ik had heel lang gespaard om een muur met daarachter heel veel torens te bouwen.
Vooruit ik ben klaar en ik stuur een kameel wat verder het land in en het rushen begint.
misschien wel 20 rushes van hele dure units komen mijn kant op, ik overleef net dus ik stuur mijn boten met speren op mijn vestiging af en wat schets mijn verbazing, nog geen 2 minuten later ziten er allemaal slangen in het water! En ook van die ramboten en speerboten. WTF hij kan nooit zosnel een marina gebouwd hebben EN ook nog al die boten?? Hij kan ook nix geresearchd hebben want elke poging om een marina te bouwen werd door mij neergeslagen voordat het klaar was.
Ik kon er niet meer tegen en ik ben heftig gaan cheaten (voor goud,vlees en hout en extra god powers)
EN NOG KAN IK NIET WINNEN!! ik ben non stop units aan het bouwen op mijn barraks aan zijn kant en er blijven maar tegenstanders komen!
DIE EIKEL CHEAT! kutspel!
[
Voor 3% gewijzigd door
Hennie-M op 11-12-2002 21:19
]