Degene die geparkeerd ligt aan de Eerste hut op het water die je tegenkomt
Verwijderd
dat is gewoon een machine gun-ETz-Memphis Z schreef op 21 januari 2004 @ 19:00:
[...]
Degene die geparkeerd ligt aan de Eerste hut op het water die je tegenkomt
Ik vind het wel jammer dat je dat eiland niet verder kan verkennen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 19:06 ]
Geweldig, bedankt man.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 18:44:
ftp://Tweakers:farcry@137.224.220.24
maximaal 10 users - 100 mbit veel plezier
Gewoon de mannetjes in die helicopters afknallen en de heli's verdwijnen. Dan kan je rustig je tijd nemen om het eiland te verkennenVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 19:04:
[...]
dat is gewoon een machine gunen geen raketten.
Ik vind het wel jammer dat je dat eiland niet verder kan verkennen, er komt steeds zo'n kut heli
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik krijg de waarschuwing dat er radardetectie rond het hele eiland plaatsvindt en dat er dan met heli's op gereageerd wordt. Vaar ik dan verder dan ben ik in 1 klap dood zonder ook maar 1 heli gezien te hebbenVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 19:04:
[...]
Ik vind het wel jammer dat je dat eiland niet verder kan verkennen, er komt steeds zo'n kut heli

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
je hebt niet eens tijd om te schieten, je bent gewoon meteen dood.DinX schreef op 21 januari 2004 @ 19:07:
[...]
Gewoon de mannetjes in die helicopters afknallen en de heli's verdwijnen. Dan kan je rustig je tijd nemen om het eiland te verkennen
Zit al weer propvol met tweakersVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 18:44:
ftp://Tweakers:farcry@137.224.220.24
maximaal 10 users - 100 mbit veel plezier
Deze doet het nou wel weer
http://131.211.229.224/DemoFarCry.zip
80 users max dacht ik, hier met 50-150 kb/s
Mja hier ook .. soms zie ik dan wel een heli ...jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 19:08:
[...]
Ik krijg de waarschuwing dat er radardetectie rond het hele eiland plaatsvindt en dat er dan met heli's op gereageerd wordt. Vaar ik dan verder dan ben ik in 1 klap dood zonder ook maar 1 heli gezien te hebben
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hehe, same herejagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 19:08:
[...]
Ik krijg de waarschuwing dat er radardetectie rond het hele eiland plaatsvindt en dat er dan met heli's op gereageerd wordt. Vaar ik dan verder dan ben ik in 1 klap dood zonder ook maar 1 heli gezien te hebben
Weird
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Ik heb helaas maar heel even kunnen spelen en het zag er zeker goed uit, maar heeft iemand de weer fx al gezien (regen / mist etc.) of zit dat niet in de demo ?
Nog een tip: alternate fireVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 19:04:
[...]
Vanaf het begin ga je rechtsaf naar de eerstvolgende baai, leg zo snel mogelijk links op een klein strandje aan en leg de bestuurders van die patrouilleboot om. Huppakee, bootje pakken en eens stennis trappen bij die mannetjes die je normaal in het begin tegenkomt
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
Undeclinable schreef op 21 januari 2004 @ 19:14:
[...]
Nog een tip: alternate fire
Vanaf het begin ga je rechtsaf naar de eerstvolgende baai, leg zo snel mogelijk links op een klein strandje aan en leg de bestuurders van die patrouilleboot om. Huppakee, bootje pakken en eens stennis trappen bij die mannetjes die je normaal in het begin tegenkomt
Uhm nee hoor, Ik zie zo'n mannetje in die chopper zitten met een sniper rifleOkyah schreef op 21 januari 2004 @ 19:11:
[...]
Hehe, same hereIk in m'n bootje beetje varen. Gast over de radio: "blabla helicopter" Dood binnen een seconde daarna
Weird
Au
Verwijderd
Ik zit nog steeds met het probleem en heb met andere spellen geen last. Ik weet niet of het te vroeg gegrepen is maar kan werkelijk niemand mij hier helpen?Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:00:
[afbeelding]
Ik krijg dit soort gedoe.
Waar ligt dit aan? Als ik rond kijk dan lijkt alles 3 fps en al die strepen enzo zijn nogal bewegelijk.
Specs:
Amd Athlon xp 2000+
Geforce 4 4200Ti
512 ddr_ram
XP.
Het is eigenlijk 'change firing mode' geloof ik...
Het is overigens wel duidelijk dat:
1. Nvidia-kaarten lijken beter te presteren dan ATI-kaarten
2. 512 MB Ram is gewoon te weinig om goed te kunnen genieten. 1024 met alles op high/very high zorgt voor een swap-fest.......mensen met 1 GB mem kunnen zelfs redelijk goed met AA spelen. Laat ik nou 512 hebben
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Lijkt mij een driverprobleem. Probeer eens een andere videodriver. Heb je DirectX9 geïnstalleerd?Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 19:18:
[...]
Ik zit nog steeds met het probleem en heb met andere spellen geen last. Ik weet niet of het te vroeg gegrepen is maar kan werkelijk niemand mij hier helpen?
Is die chopper er niet gewoon om er voor te zorgen dat je niet aan die kant van het eiland kan komen, net zoiets als een ontzichtbare muur maar dan anders
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Even een vraagje tussendoor, ik wilde het eiland gaan verkennen maar als je net lekker op weg bent komt er altijd zo'n klote helikoper aan.
Volgens mij hebben de makers die er ingestopt om als een soort onzichtbare muur te dienen, want ze schieten altijd raak en binnen 1 sec ben je dood.
Mijn vraag is dus, is het ook mogelijk om die dingen uit de lucht te schieten?
Edit: Great minds think alike
Volgens mij hebben de makers die er ingestopt om als een soort onzichtbare muur te dienen, want ze schieten altijd raak en binnen 1 sec ben je dood.
Mijn vraag is dus, is het ook mogelijk om die dingen uit de lucht te schieten?
Edit: Great minds think alike
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 19:29 ]
thanx, die was dus mega snel, downloade hem hier met de voor mij maximale snelheid: 220 kb/s, met een half uurtje stond die eropHuggyB schreef op 21 januari 2004 @ 18:23:
Nvidia de messiah?
http://nvidia.com/object/nzone_farcry_downloads.html
Bij mij doet ie et. 75KB/s
-edit-
40KB/s.... 30KB/s....
Ik doe mijn ogen dicht en ik kijk over 4 uurtjes maar weer.
ja je hebt een raketten werper die krijg je boven op het topje van de berg ergens
Verwijderd
valt wel mee ik heb alle op verry high en 1024 staan en het valt goed te spelen.Undeclinable schreef op 21 januari 2004 @ 19:20:
[...]
2. 512 MB Ram is gewoon te weinig om goed te kunnen genieten. 1024 met alles op high/very high zorgt voor een swap-fest.......mensen met 1 GB mem kunnen zelfs redelijk goed met AA spelen. Laat ik nou 512 hebben
ik heb 512 ddr, 2500+ en een radeon 9700.
Je kan trouwens met je buggy die trap naar boven op, het is wel een beetje kloten maar dan kan je daar lekker van de heuvel af krossen
Prachtige game, maar dat had ik al uitgebreid gezegd 
Er is 1 ding wat me echt tegenvalt en dat is het feit dat deze game zich alleen op en in het eiland afspeelt. GFX zijn subliem en stoten iedere andere fps op dit gebied van de troon (tot nu toe), maar op den duur heb je al dat groen op het eiland wel gezien en wil je een mooi sneeuw level, of een woestijnomgeving etc etc... Ach misschien ben ik wel te verwend!
Komt er nog een MP-demo BTW? Ik hoop het wel, want nu twijfel ik nog over de aanschaf omdat ik MP nog niet heb gezien. Tegenwoordig is een goede MP optie toch wel de hoofdreden waarom ik tot de aanschaf over ga. Voor singleplayer games heb ik gewoon niet zoveel poen meer over aangezien ik ze toch nooit of bijna nooit uitspeel.
Er is 1 ding wat me echt tegenvalt en dat is het feit dat deze game zich alleen op en in het eiland afspeelt. GFX zijn subliem en stoten iedere andere fps op dit gebied van de troon (tot nu toe), maar op den duur heb je al dat groen op het eiland wel gezien en wil je een mooi sneeuw level, of een woestijnomgeving etc etc... Ach misschien ben ik wel te verwend!
Komt er nog een MP-demo BTW? Ik hoop het wel, want nu twijfel ik nog over de aanschaf omdat ik MP nog niet heb gezien. Tegenwoordig is een goede MP optie toch wel de hoofdreden waarom ik tot de aanschaf over ga. Voor singleplayer games heb ik gewoon niet zoveel poen meer over aangezien ik ze toch nooit of bijna nooit uitspeel.
het draait niet echt soepeltjes met mijn radeon 9600 pro, 800*600 kan net
Wat ik jammer vind van de graphics is de bomen-pop-up. Als je bijv inzoomt op het eiland komen er allerlei boompjes bij inene
En als je dichtbij een boom komt verandert deze merkbaar van kwaliteit, maar pas als je vrij dichtbij bent > beetje storend... Dan heb ik liever minder (en minder mooie) bomen die niet zo veranderen of merkbaar/zichtbaar oppuppen
Alone at last
Just nostalgia and I
mp demo komt vlak voor de release als ik me niet vergis.jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 19:46:
Je zit ook veel in laboratoria's en ruinies van oude beschavingen daar ( check die oude kanonnen maar in de demo )jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 19:46:
Mwoah ik vind het nogal meevallen. Niet echt storend iigOkyah schreef op 21 januari 2004 @ 19:50:
Oppuppende bomen....
Beterzz...shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 19:52:
mp demo komt vlak voor de release als ik me niet vergis.
Niet? Probeer eens vanaf het eerste stukje eiland waar je met je bootje neer zou strijken om met je pistool in te zoomen op het hoofdeiland. Poppen er dan niet heel veel bomen up? Iets hoger op de berg?jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 19:55:
Mwoah ik vind het nogal meevallen. Niet echt storend iig
Ik vind het wel storend en zeker dat de textures mooier worden als je op een plant afloopt. Laat de textures dan continu gemiddeld ofzo, maar niet alleen scherp op 5 meter
Maarja, ik ben misschien een beetje kritisch
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Nog vreemder: Niet alleen zie ik die jeep/buggy niet, maar ook die haai in het begin is er bij mij niet?
Ligt het aan mijn pc of kan niemand de optie .... texture naar high of super high zetten ?? Hij blijft op medium hangen wat ik ook doe
Eindelijk een server gevonden, waar ik ook nog van kan downloaden ook. wauw...
alle screens zien er goed uit. een half jaar geleden leken het nog fotosoep plaatjes, maar ze hebben het toch waar gemaakt.
kan niet wachten tot het spel uitkomt
alle screens zien er goed uit. een half jaar geleden leken het nog fotosoep plaatjes, maar ze hebben het toch waar gemaakt.
kan niet wachten tot het spel uitkomt
Wat voor videokaart heb je? Bij de pc van m'n broertje (geforce4 MX) zie je ook op sommige momenten/plekken die auto nietVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 19:58:
Nog vreemder: Niet alleen zie ik die jeep/buggy niet, maar ook die haai in het begin is er bij mij niet?
[ Voor 48% gewijzigd door Maxow op 21-01-2004 20:01 ]
Verwijderd
Radeon 9700 Pro met de laatste Omega drivers.Maxow schreef op 21 januari 2004 @ 20:01:
[...]
Wat voor videokaart heb je? Bij de pc van m'n broertje (geforce4 MX) zie je ook op sommige momenten/plekken die auto niet
Verwijderd
Damn zeg, nog steeds alle mirrors niet bereikbaar (die ik ken) of ze zitten op 5 kb/s, en geen zin in 24 uur wachten ;)!
Weet iemand of in de demo, nVidia kaarten automatisch gebruik maken van OpenGL? In de beta kan je omschakelen naar OpenGL en dan schiet de fps ook ineens een stuk omhoog, maar dit schijnt in de beta vaak te crashen. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Het kan dus zijn dat de beta gebruik maakt van OpenGL omdat de DX9 performance niet al te super is op nV kaarten.Undeclinable schreef op 21 januari 2004 @ 19:20:
[...]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Mjah..vervelend Bobberdebob! Volhouden...je weet namelijk niet wat je zietVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:16:
Damn zeg, nog steeds alle mirrors niet bereikbaar (die ik ken) of ze zitten op 5 kb/s, en geen zin in 24 uur wachten ;)!
Heb de demo uitgespeeld, echt een top spel 
Mijn mening:
-physics/source engine is wel tof
-mooie graphics
-groot landschap waarin je vrij kan bewegen
-goede AI
-goed geluid, diepe bass. Lijkt (of is) erg veel op de Delta Force 3: Black Hawk Down sound engine, welke ik het beste vind wat ik tot nu toe in games heb gezien.
-voertuigen
Mijn mening:
-physics/source engine is wel tof
-mooie graphics
-groot landschap waarin je vrij kan bewegen
-goede AI
-goed geluid, diepe bass. Lijkt (of is) erg veel op de Delta Force 3: Black Hawk Down sound engine, welke ik het beste vind wat ik tot nu toe in games heb gezien.
-voertuigen
Voor zover ik weet niet, heb zelf een 4200 en hij staat bij mij gewoon op d3d.CJ schreef op 21 januari 2004 @ 20:19:
[...]
Weet iemand of in de demo, nVidia kaarten automatisch gebruik maken van OpenGL? In de beta kan je omschakelen naar OpenGL en dan schiet de fps ook ineens een stuk omhoog, maar dit schijnt in de beta vaak te crashen. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Het kan dus zijn dat de beta gebruik maakt van OpenGL omdat de DX9 performance niet al te super is op nV kaarten.
Heb em nu uitgespeeld en vooral het laatste stukkie is te
hebben meer mensen dat de stemmen enzo veels te zacht zijn in verhouding met de muziek en de schiet geluiden
[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2004 20:25 ]
Damn, dit is zkers een mooi spel!
Nu alleen nog ff een beetje eiland verkennen!
Loopt opzich best goed heb dan wel een geforce 2(antiek weet het;))
Maar het loopt gewoon goed!
Nu alleen nog ff een beetje eiland verkennen!
Loopt opzich best goed heb dan wel een geforce 2(antiek weet het;))
Maar het loopt gewoon goed!
Verwijderd
Ftptje?jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 20:19:
[...]
Mjah..vervelend Bobberdebob! Volhouden...je weet namelijk niet wat je ziet
Verwijderd
300 ook goedNoTimeToPlay schreef op 21 januari 2004 @ 19:09:
[...]
Zit al weer propvol met tweakers![]()
Deze doet het nou wel weer
http://131.211.229.224/DemoFarCry.zip
80 users max dacht ik, hier met 50-150 kb/s
Verwijderd
Die heb ik ja.jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 19:24:
[...]
Lijkt mij een driverprobleem. Probeer eens een andere videodriver. Heb je DirectX9 geïnstalleerd?
Zit nu bij m'n schoonouders... ik zal ff kijken of het vanaf hier gaat lukken.. BrB
Misschien dat het door de omega driver komt
Verwijderd
leuk spel maar zoveel beter dan sof2 vind ik hem niet...
is mischien leuk als je je nieuwe bak wil testen verder niets
is mischien leuk als je je nieuwe bak wil testen verder niets
Verwijderd
Shortcut:
.. ga gelijk met je boot rechts om het eiland .. op een gegeven moment zegt die gast wel iets over helicopters, maar blijf gewoon vlak tegen de rand van het eiland aanvaren. Op een gegeven moment kom je bij een inham. Als je ff doorloopt, kom je bij dat groepje gasten die de ingang bewaakt naar de lift naar beneden .. verder ben ik nog niet geweest, want ik word zelfs op medium verrot geschoten .. kan ik niet ergens health pakken?
Wat me verder opviel is, dat in het begin als je naar het eerste hutje ZWEMT .. ja stil ja, je eronde kan zitten en via een gat in de vloer die motor kan stukmaken met je mes .. dan doet ie het niet meer..verder heb ik nog niet gekeken waar die motor toe diende
Specs:
Athlon XP 2200+
Geforce 4TI 4200 128 mb
512 mb ddrram.
.. ga gelijk met je boot rechts om het eiland .. op een gegeven moment zegt die gast wel iets over helicopters, maar blijf gewoon vlak tegen de rand van het eiland aanvaren. Op een gegeven moment kom je bij een inham. Als je ff doorloopt, kom je bij dat groepje gasten die de ingang bewaakt naar de lift naar beneden .. verder ben ik nog niet geweest, want ik word zelfs op medium verrot geschoten .. kan ik niet ergens health pakken?
Wat me verder opviel is, dat in het begin als je naar het eerste hutje ZWEMT .. ja stil ja, je eronde kan zitten en via een gat in de vloer die motor kan stukmaken met je mes .. dan doet ie het niet meer..verder heb ik nog niet gekeken waar die motor toe diende
Specs:
Athlon XP 2200+
Geforce 4TI 4200 128 mb
512 mb ddrram.
Verwijderd
Ik laat het wel weten, die http://131.211.229.224/DemoFarCry.zipjagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 20:31:
[...]
Zit nu bij m'n schoonouders... ik zal ff kijken of het vanaf hier gaat lukken.. BrB
werkt tot nu toe redelijk goed ;)!
Last van die clipping zooi?
Na veel gekloot omdat hij niet normaal werkte op mijn radeon 9000 heb ik gezien dat de clipping aan de lighting instelling ligt. Lager zetten (bij mij op low) helpt dan.
Na veel gekloot omdat hij niet normaal werkte op mijn radeon 9000 heb ik gezien dat de clipping aan de lighting instelling ligt. Lager zetten (bij mij op low) helpt dan.
En het loopt goed bij jouVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:38:
Specs:
Athlon XP 2200+
Geforce 4TI 4200 128 mb
512 mb ddrram.
Ik heb nl P4 2,6
Gforce 4 TI4400 128 MB
512 MB
Maar het draait hier echt kut

Mario Kart FC 1590-4774-1019
You've got mail..... FTP'tje staat klaar.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:44:
[...]
Ik laat het wel weten, die http://131.211.229.224/DemoFarCry.zip
werkt tot nu toe redelijk goed ;)!
De demo is
Er zitten ook enkele gebreken in, soms matige AI (blijft gewoon voor je neus staan), soms hoofden die wegzakken in muren.
Er mogen ook wat meer physics inzitten, mij lukt het nl niet om bv een vat weg te schieten, ze vliegen enkel weg bij een explosie.
Er zitten ook enkele gebreken in, soms matige AI (blijft gewoon voor je neus staan), soms hoofden die wegzakken in muren.
Er mogen ook wat meer physics inzitten, mij lukt het nl niet om bv een vat weg te schieten, ze vliegen enkel weg bij een explosie.
Waar ik soms wel eens last van heb als ik bevoorbeeld een gast in een bootje heb neer geknalt dat er echt overmatig bloed komt dat de gehele boot onder zit

En weet iemand waar die jeep staat kan hem nergens vinden?

En weet iemand waar die jeep staat kan hem nergens vinden?
Verwijderd
de mooiste graphics die ik ooit heb gezien 
Ik speel alles op high, en het draait perfect.
2.8 ghz 800 fsb
Ati radeon 9700 pro ( 4.1 catalysts, draait perfect)
2x256 twinmos ddr 400 dual channel.
Het is alleen wel een beetje moeilijk omdat je weinig saved, en niet kunt saven..maarja dat houd het spannend
Ik speel alles op high, en het draait perfect.
2.8 ghz 800 fsb
Ati radeon 9700 pro ( 4.1 catalysts, draait perfect)
2x256 twinmos ddr 400 dual channel.
Het is alleen wel een beetje moeilijk omdat je weinig saved, en niet kunt saven..maarja dat houd het spannend
leuke demo dit 
spel spreekt me wel aan, best uitgebreide en gedetailleerde omgeving en de voertuigen bieden ook iets extra's.
de besturing van de voertuigen laat wat te wensen over, maar ik neem aan dat dit nog wel wat verbeterd zal worden.
de graphics zien er goed uit, en de gameplay is ook heel behoorlijk.
ik kijk iig met veel plezier naar de full release uit
spel spreekt me wel aan, best uitgebreide en gedetailleerde omgeving en de voertuigen bieden ook iets extra's.
de besturing van de voertuigen laat wat te wensen over, maar ik neem aan dat dit nog wel wat verbeterd zal worden.
de graphics zien er goed uit, en de gameplay is ook heel behoorlijk.
ik kijk iig met veel plezier naar de full release uit
ehmm..waarom lukt het mij maar niet om te zoomen?
ik heb hem netjes gebind..maar nopes:(
geen enkele bind werkt..
iemand enig idee??
ik heb hem netjes gebind..maar nopes:(
geen enkele bind werkt..
iemand enig idee??
Verwijderd
Heb nu ook een link die werkt
download met 80kbs ( max van mijn zonnet family
). Beta liep bij mij op high rond de 50fps met mijn 9600xt en 1024mb ram en 2500+@3200+
matige AI heb ik alleen als ik in de jeep zit. Ben met dat ding de berg met trap en al op gescheurdHacku schreef op 21 januari 2004 @ 21:01:
De demo is![]()
Als vaten op de grond zijn gevallen, bewegen/rollen ze wel geloof ik. Alleen rechtopstaande niet dacht ik.
Bij mij loopt het echt als dikke stront
1024x768 op medium zonder AA&AF loopt al slecht.
Eventjes uninstallen, defragmenteren en opnieuw installeren dus, misschien dat het helpt
Anders weet ik het ook niet meer...
De moeilijkheidsgraad zet ik ook maar even op easy denk ik
Werd 3 keer af mekaar hard afgemaakt
Dat belooft iig een lange speelbaarheid!
Eventjes uninstallen, defragmenteren en opnieuw installeren dus, misschien dat het helpt

Anders weet ik het ook niet meer...
De moeilijkheidsgraad zet ik ook maar even op easy denk ik

[ Voor 26% gewijzigd door Hazuki op 21-01-2004 21:18 ]
Koekie?
Bij mij draait ie wel goedneggix schreef op 21 januari 2004 @ 20:52:
[...]
En het loopt goed bij jou
Ik heb nl P4 2,6
Gforce 4 TI4400 128 MB
512 MB
Maar het draait hier echt kut
Xp 2400+
Gforce Ti4200 64mb
512 mb ddr
800x600 en alles op high draait ie goed (lees:speelbaar)
Die matige AI kom ik niet vaak tegen, maar soms blijven ze gewoon voor je neus straan ipv dekking te zoeken en kan je ze heel makkelijk neerknallen.Cyb schreef op 21 januari 2004 @ 21:15:
[...]
matige AI heb ik alleen als ik in de jeep zit. Ben met dat ding de berg met trap en al op gescheurd
Als vaten op de grond zijn gevallen, bewegen/rollen ze wel geloof ik. Alleen rechtopstaande niet dacht ik.
BTW ik draai het op AA 4x, 1280x1024 en alles op high, en dat loopt soepel
Athlon XP 3200+
512 MB PC3200
Radeon 9800 Pro
[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 21-01-2004 21:21 ]
Eh, guys, ik heb een Radeon 9700, maar ik geloof dat ik een probleempje heb met de lichtberekeningen ed hier...
Op je hand, stenen en andere vlakken die door het licht draaien krijg ik vreemde zwarte vlakjes die steeds verspringen, en op een gegeven moment kreeg ik kingsize zwarte pixels dansend door het beeld, ongeveer hetzelfde had ik met de Splinter Cell Demo...
Iemand enig idee?
PS: kheb hem wel uitgespeeld
Op je hand, stenen en andere vlakken die door het licht draaien krijg ik vreemde zwarte vlakjes die steeds verspringen, en op een gegeven moment kreeg ik kingsize zwarte pixels dansend door het beeld, ongeveer hetzelfde had ik met de Splinter Cell Demo...
Iemand enig idee?
www.avpnews.com
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde met een 9500 @ 9700, voor de rest bij geen enkel spel problemen.
Nee, verder draait het verdomd goed eigenlijk 
Maar het is wel irritant als je weet dat er grafisch gezien meer in zit...
En idd, het is niet full dynamic shadowing, maar indoor wordt er voor tegenstanders wel degelijk mooie schaduw tegen de muur gegooid
Maar het is wel irritant als je weet dat er grafisch gezien meer in zit...
En idd, het is niet full dynamic shadowing, maar indoor wordt er voor tegenstanders wel degelijk mooie schaduw tegen de muur gegooid
www.avpnews.com
Leuk joh, eindelijk een FPS waar je kunt spelen met de nieuwe physics engine (Havok)
heb voor de lol domino zitten spelen met wat gasflessen in het generator gebouwtje
heb voor de lol domino zitten spelen met wat gasflessen in het generator gebouwtje
Erg leuke demo maar iets tekort, ja tuurlijk je kan het hele eiland verkennen maar in 10 minuten zit je wel bij je eind objective. Ik zal zo is wat uitgebreider bekijken maar ik kwam zo rond de 10 ventjes tegen en een heli, dat was het 
De helicopter is trouwens niet een manier om de demo te beindigen, je kan het level gewoon uitspelen dus en dan krijg je zo reclame geval te zien
De helicopter is trouwens niet een manier om de demo te beindigen, je kan het level gewoon uitspelen dus en dan krijg je zo reclame geval te zien
Uhm in Max Payne 2 en in Deus Ex 2 zat ook al het Havok engine ... en in nog een paar andere spellen ook kan er ff niet op komenRocketKoen schreef op 21 januari 2004 @ 21:37:
Leuk joh, eindelijk een FPS waar je kunt spelen met de nieuwe physics engine (Havok)
Als je een boot pak, (waar je in begint of 1 met machine geweer dan ga je naar linker kant van het eiland (daar zie je een jup staan) die pakken en crossen maar
coole demo wel, moest wel alles op low zetten (Radeon 8500
), maar nu loopt het wel soepel op 1024*768*32 (wel veel popup, maar ja, 't ziet er wel goed uit vind ik
). En de demo is inderdaad wel kort, ik heb hem net op easy gespeeld en het was eigenlijk niet zo heel moeilijk, maar zoals ik hier lees zijn de andere difficulties wel pittiger, dus die gaan we ook nog eens uitproberen
weet ik, maar in MP2 kun je bijna alleen doosjes van een tafel trappen....Timocos schreef op 21 januari 2004 @ 21:47:
[...]
Uhm in Max Payne 2 en in Deus Ex 2 zat ook al het Havok engine ... en in nog een paar andere spellen ook kan er ff niet op komen
en DX2 heb ik na 2 levels naar dev/null gestuurd
vet spel
mijn eerdere opmerking begint steeds meer kracht te krijgen 
Maare iemand ook opgevallen dat je niet door bosjes kan schieten
en die jeep is leuk enzo maar zit er geen 3e persoons zicht in daarvoor? rijd nogal irritant zo vin ik.
Maare iemand ook opgevallen dat je niet door bosjes kan schieten
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
SUPER mooi spel ik draai alles maximaal met 3.0 ghz en 9800 pro
heerlijke game enorme omgeving
Ik heb de demo net effe gespeeld en ik weet eigenlijk niet echt wat ik ervan moet zeggen. Aan de ene kant ruled die best wel, maar aan de andere kant zijn er toch kleine dingen die me tegenvallen. De AI bijvoorbeeld..., zat ik in dat bootje met me sniperrifle, schiet ik richting een eilandje waar vijhanden staan. Ze doen alles behalve logisch reageren op dat geluid. De ene die begint spontaan rondjes te rennen, de andere rent richting X...
Ook voelt het nog niet zo goed aan. Het springen klopt niet echt en het is ook vrij traag vind ik. Bijvoorbeeld het spel "HALO", is lekker snel. Ook wel een totaal ander spel natuurlijk, maar ik had dat meer verwacht. Of nog beter waar ik aan zat te denken, Delta force landwarrior... Dat speelt gewoon relaxt kwa besturing dan.
De wapens die liggen me ook niet echt. Maar dat is persoonlijk denk ik.
Maar misschien verbetert dat nog wel in de hele versie. Grafisch ziet het er vrij goed uit. Jammer dat ik het niet op max kan spelen (xp1800, geforce 4). 1024 trekt die goed.
Het spel valt me niet tegen, maar ik heb ook niet zoiets van "WAUW!!!"
Ook voelt het nog niet zo goed aan. Het springen klopt niet echt en het is ook vrij traag vind ik. Bijvoorbeeld het spel "HALO", is lekker snel. Ook wel een totaal ander spel natuurlijk, maar ik had dat meer verwacht. Of nog beter waar ik aan zat te denken, Delta force landwarrior... Dat speelt gewoon relaxt kwa besturing dan.
De wapens die liggen me ook niet echt. Maar dat is persoonlijk denk ik.
Maar misschien verbetert dat nog wel in de hele versie. Grafisch ziet het er vrij goed uit. Jammer dat ik het niet op max kan spelen (xp1800, geforce 4). 1024 trekt die goed.
Het spel valt me niet tegen, maar ik heb ook niet zoiets van "WAUW!!!"
BF1: Don-Panio
Hmmmz. Coole game maar ik heb nou al drie keer achter mekaar een harde crash gehad... Radeon 9800 Pro @ Cat. 3.10... Werkt 4.1 goed?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Klinkt als artifacts, het verschijnsel wat optreedt als je kaart te ver is overgeklokt. Waarschijnlijk wordt het bij jou veroorzaakt door een te hoge temperatuur. Misschien moet je een nieuw laagje koelpasta op de core smeren zodat de heatsink beter contact maakt. Check ook of de airflow in je kast wel voldoende is.Eh, guys, ik heb een Radeon 9700, maar ik geloof dat ik een probleempje heb met de lichtberekeningen ed hier...
Iemand enig idee?
Koekie?
euhm.. dan prober je waarschijnlijk door die lage palmbomen te schieten en dat lukt idd niet maar door bosjes lukt mij wel althans.. ik heb wel eens iemand een kogel door de kop gejaagt zonder dat ik wist dat ie voor mijn kogel stondHubert schreef op 21 januari 2004 @ 22:35:
vet spelmijn eerdere opmerking begint steeds meer kracht te krijgen
Maare iemand ook opgevallen dat je niet door bosjes kan schietenen die jeep is leuk enzo maar zit er geen 3e persoons zicht in daarvoor? rijd nogal irritant zo vin ik.
3.7 hier en dat werkt prima!Willybubba schreef op 21 januari 2004 @ 22:40:
Hmmmz. Coole game maar ik heb nou al drie keer achter mekaar een harde crash gehad... Radeon 9800 Pro @ Cat. 3.10... Werkt 4.1 goed?
Nogmaals: Die Jungle en dat water hebben ze zo ontzettend goed neer weten te zetten. Echt een enorme sprong voorwaarts wat mij betreft. Ok de AI laat af en toe wat te wensen over, maar ik loop met mijn tong op mijn schoenen over dat eiland. Wat een grafische pracht zeg!
Ik kan nu al niet wachten tot andere games ook deze gfx + sound gaan benaderen. Ik denk dan aan games ala Battlefield of Vietcong....
[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 21-01-2004 22:47 ]
zit de demo nu binnen te halen
Zal ie op mijn systeem goed gaan lopen
ik denk wel op 1024
Zal ie op mijn systeem goed gaan lopen

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb de beta gespeeld (multiplayer) en dan heb je dus geen last van die *** AI. Dan is het nog meer genieten, volgens mij wordt dit wel een veel gespeeld spelletje in 2004jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 22:45:
[...]
3.7 hier en dat werkt prima!
Nogmaals: Die Jungle en dat water hebben ze zo ontzettend goed neer weten te zetten. Echt een enorme sprong voorwaarts wat mij betreft. Ok de AI laat af en toe wat te wensen over, maar ik loop met mijn tong op mijn schoenen over dat eiland. Wat een grafische pracht zeg!
Ik kan nu al niet wachten tot andere games ook deze gfx + sound gaan benaderen. Ik denk dan aan games ala Battlefield of Vietcong....
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. De overgang van de verschillende levels of detail zijn veels te grof. Neem bijv alle mannetjes die rond lopen. 1 keer had ik zo'n donker kleurig (van huidskleur) mannetje neergeschoten en waneer je dan een stukje van em weg loop word het ineens een default blank mannetjeOkyah schreef op 21 januari 2004 @ 19:58:
[...]
Niet? Probeer eens vanaf het eerste stukje eiland waar je met je bootje neer zou strijken om met je pistool in te zoomen op het hoofdeiland. Poppen er dan niet heel veel bomen up? Iets hoger op de berg?
Ik vind het wel storend en zeker dat de textures mooier worden als je op een plant afloopt. Laat de textures dan continu gemiddeld ofzo, maar niet alleen scherp op 5 meter
Maarja, ik ben misschien een beetje kritisch

Op deze dingen na vind ik het voor de rest een zeer cool spel en vooral de Multi-player zou ik graag eens willen proberen
Ik heb het dan eerder over de bewegingen enzow, misschien is halo inderdaad niet zo'n goed voorbeeld. Eerder Call of Duty dan
BF1: Don-Panio
Die zwarte artefacten komt door AF en of AA, als je met een ATI kaart op application speelt is het over (maar dan geen AF of AA)
Verre textures hebben idd soms wat blurrievlakken.
Hoezo mooi die water overgangen
Is het normaal dat texture filtering quality op medium blijft staan?
Cat.4.1 R9800XT. 16xAF
Voor de rest waarzinnige gfx en lekkere gameplay ( zou ietsje sneller mogen.) en wapensounds
Hoezo mooi die water overgangen
Cat.4.1 R9800XT. 16xAF
Voor de rest waarzinnige gfx en lekkere gameplay ( zou ietsje sneller mogen.) en wapensounds
[ Voor 18% gewijzigd door edward2 op 21-01-2004 22:54 ]
Niet op voorraad.
En die zorgt hier weer voor problemen. Vreemd hoor, veel Ati kaarten hebben dus problemen met de drivers, maar het verschilt per systeem welke nou wel of niet werken3.7 hier en dat werkt prima!
Koekie?
Precies, maar vergeet niet dat het nog een Demo is en dat er uiteraard nog verbeteringen zullen plaatsvinden voor de officiële release. En zeg nou zelf...welke developer gooit tegenwoordig een bug vrij spel op de markt? Lijkt wel alsof ze releasen voor het af is. BF is met de 1.6 patch die eraan zit te komen misschien eindelijk eens af...hoewel het nu ook goed draait, maar nog niet top snap ie.
Verder moet je ook niet vergeten dat dit tot nu toe de eerste game is waarbij zoveel grafische pracht te zien is. Super gedetailleerde omgeving, geweldig geluid + leuke physics die het geheel allemaal origineel maken. Kinderziektes komen dus nog voor, maar het beloofd veel goeds voor aankomende games. Ik hoop dat ze (ontwikkelaars) nu pas echt tegen elkaar gaan opboksen
Ongetwijfeld zullen enkelen het hier niet mee eens zijn...maaruh..zo denk ik erover. Tenzij iemand anders mij kan overtuigen dat ik ongelijk heb
Alabama_man schreef op 21 januari 2004 @ 22:49:
[...]
1 keer had ik zo'n donker kleurig (van huidskleur) mannetje neergeschoten en waneer je dan een stukje van em weg loop word het ineens een default blank mannetje
Vooral de bomen en struiken imo... En dat zijn er nogal watOok zijn de textures van het terrein op afstand wel erg laag en is de overgang van low res naar high net ietsje te hoog.
En die popup

Maarja, zodirect nog maar even spelen, want het samenwerken de poppetjes is wel koel
Alone at last
Just nostalgia and I
Woooot, net geinstalleerd wat een vet spel zeg,
Alleen ik kan niet van de graphics genieten, aangezien ik steeds neergeknald wordt door die ventjes.
het water is vet, echte golven die aanspoelen en er zitten vissies in
AI is ook goed: "look over there!" "right between the eyes" "Get help"
ff screenies posten
:

Alleen ik kan niet van de graphics genieten, aangezien ik steeds neergeknald wordt door die ventjes.
het water is vet, echte golven die aanspoelen en er zitten vissies in
AI is ook goed: "look over there!" "right between the eyes" "Get help"
ff screenies posten
yo, ik heb dat ook, ook radeon 9700, welke drivers heb je? Ik heb nu de nieuwe catalyst 4.1, maar met de 3.9 had ik het ook (zit in de beta). Heb hem ook uitgespeeld. Met de splinter cell demo was het dus ook? Is daar geen oplossing voor gekomen?skullsplitter schreef op 21 januari 2004 @ 21:21:
Eh, guys, ik heb een Radeon 9700, maar ik geloof dat ik een probleempje heb met de lichtberekeningen ed hier...
Iemand enig idee?
Het rare is, mn broertje had het niet, en later ineens wel, met de demo geloof ik weer niet.
Het gaat weg als je lightning op low zet, maar dat is vet lelijk.
hmm kheb het ook zonder af en aa, alhoewel ik het van af stiekem niet helemaal zeker weetedward2 schreef op 21 januari 2004 @ 22:52:
Die zwarte artefacten komt door AF en of AA, als je met een ATI kaart op application speelt is het over (maar dan geen AF of AA)
Hoezo mooi die water overgangen![]()
Cat.4.1 R9800XT. 16xAF
Het is idd normaal dat de texture filtering quality op medium blijft, was bij de beta ook zo, denk bij de final dan niet ofzo...
Zijn er hier meer mensen met een best wel brakke framerate?
kheb een Radeon 9700 @ pro, amd xp 2600+@3000+, 1 gig aan ddr, en een maxtor 120 gig skijfke
Mijn broertje heeft een ati 9600 met catalyst 3.7 en heeft et ook
, zelfs met aa en ... filtering uit
Hahahahah, mijn bak is helemaal aan het flippen yoh 
check specs, het is echt niet speelbaar, zelfs niet op alles Low en reso 800x600
Wel jammer, maarja... geen geld voor een nieuwe bak
check specs, het is echt niet speelbaar, zelfs niet op alles Low en reso 800x600
Wel jammer, maarja... geen geld voor een nieuwe bak
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Lichteffecten en de manier hoe een engine met LoD omgaat verander je niet zomaar in 1 patch. Daarvoor moet je dingen gaan zitten veranderen in de engine en dat zullen ze denk ik niet meer gaan doen. Voor de physics denk ik dat het hetzelfe verhaal zal zijn aangezien ze dan best wel veel opjecten moeten toevoegen aan de physics engine (niet te vergeten aanpassingen in de lvl's). Zoiezo denk ik dat er niet al teveel aanpassingen meer gaan komen aangezien het een Demo is en geen beta...jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 22:57:
[...]
Precies, maar vergeet niet dat het nog een Demo is en dat er uiteraard nog verbeteringen zullen plaatsvinden voor de officiële release. En zeg nou zelf...welke developer gooit tegenwoordig een bug vrij spel op de markt? Lijkt wel alsof ze releasen voor het af is. BF is met de 1.6 patch die eraan zit te komen misschien eindelijk eens af...hoewel het nu ook goed draait, maar nog niet top snap ie.
Verder moet je ook niet vergeten dat dit tot nu toe de eerste game is waarbij zoveel grafische pracht te zien is. Super gedetailleerde omgeving, geweldig geluid + leuke physics die het geheel allemaal origineel maken. Kinderziektes komen dus nog voor, maar het beloofd veel goeds voor aankomende games. Ik hoop dat ze (ontwikkelaars) nu pas echt tegen elkaar gaan opboksen
Ongetwijfeld zullen enkelen het hier niet mee eens zijn...maaruh..zo denk ik erover. Tenzij iemand anders mij kan overtuigen dat ik ongelijk heb
Misschien moeten jullie es de Omega drivers proberen.
Kheb ook een 9700np Club3d en speelt goed op default settings, kheb alleen last van de rotsen die zwarte 3hoekige gaten vertonen
Hopelijk wordt dat verholpen in de uiteindelijke versie!
Kheb hem ook geprobeerd op alles Very High, daar haal ik 16 fps (normaal 30 fps) mee
maar wel vette stilstaande screenies!
Gaat opeens snel dit topic!
Kheb hem ook geprobeerd op alles Very High, daar haal ik 16 fps (normaal 30 fps) mee

Gaat opeens snel dit topic!
hmmm die zwarte vlekken zijn toch weg! 
idd lag het aan de anisotropic filtering, en de game loopt direct ook weer wat soepeler. Tja wel jammer dat het nu wat vager in de verte wordt.
idd lag het aan de anisotropic filtering, en de game loopt direct ook weer wat soepeler. Tja wel jammer dat het nu wat vager in de verte wordt.
Omega drivers zijn toch gewoon wat getweakte drivers, niet echt veranderde drivers?HuggyB schreef op 21 januari 2004 @ 23:11:
Misschien moeten jullie es de Omega drivers proberen.
Verwijderd
Geweldig spel en redelijk goede AI, alleen ze lopen een beetje als UT bots. Vrij random strafen enzo. Maar wel wegduiken achter stenen, da's wel goed.
Je hebt redelijk wat vrijheid in hoe je je objective aanpakt, vooral van welke kant je een groepje mannetjes benadert, bijvoorbeeld. Dat bevalt me wel, en dat staat me niet aan in spellen als RTCW en MOHAA. Da's te scripted. Hier zitten ook wel scriped stukjes in (bij een gesloten deur komen die een aanval triggert) maar het stoort niet.
Iemand zin om een startpost te maken voor deel 2? ":)
Je hebt redelijk wat vrijheid in hoe je je objective aanpakt, vooral van welke kant je een groepje mannetjes benadert, bijvoorbeeld. Dat bevalt me wel, en dat staat me niet aan in spellen als RTCW en MOHAA. Da's te scripted. Hier zitten ook wel scriped stukjes in (bij een gesloten deur komen die een aanval triggert) maar het stoort niet.
Iemand zin om een startpost te maken voor deel 2? ":)
Dit topic is gesloten.