Far Cry

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Calvin&Hobbes schreef op 21 januari 2004 @ 22:58:
Woooot, net geinstalleerd wat een vet spel zeg, :9~ _/-\o_
Alleen ik kan niet van de graphics genieten, aangezien ik steeds neergeknald wordt door die ventjes. :'(

het water is vet, echte golven die aanspoelen en er zitten vissies in :Y)
AI is ook goed: "look over there!" "right between the eyes" "Get help"
De vissen hebben dan geen AI want die zwemmen soms ook op de kant.. maar speoeln dan niet aan (en die haai aan dat touwtje.. is net een zwembad bal :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

mmmm..... de AI gestuurde soldiers doen toch af en toe erg vreemd. Ik merk het vooral als ze in de jungle rondlopen. De ene keer gaan ze zich achter de bomen verschuilen, de andere keer komen ze recht op je afstormen door de bladermassa.
Vaag.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Visjes heb ik niet gezien eigenlijk...

Deze meneer had het over hoofdpijn ofzo, kan da?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.meijer19/farcry.JPG

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Woeiiiiiiii, 130kb/sec steady hier. :)

Thanks dudes0rs _o_

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Wel mooi hoe dat bloed uit het lichaam zo het water in stroomt.

Visjes zijn btw ook dom, zwemmen gewoon door de rotsten heen :D

En als je bijv met je boot het strand op vaart dan zie je de plantjes gewoon door de bodem van de boot hen komen.

[ Voor 34% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2004 23:32 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Gaaf spel!

Hoe laat je het spel het aantal FPS weergeven?

1280x960x32 bit | Very High | Full AA - speelt perfect!

P4 3,4 Ghz (FSB 243 Mhz)
1 GB
9800 pro

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

oeh dan zal het wel hel mooi zijn bij jouw wimpie!

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

bAdmuTs schreef op 21 januari 2004 @ 23:31:
Wel mooi hoe dat bloed uit het lichaam zo het water in stroomt.

Visjes zijn btw ook dom, zwemmen gewoon door de rotsten heen :D

En als je bijv met je boot het strand op vaart dan zie je de plantjes gewoon door de bodem van de boot hen komen.
Mja...je kunt op alles gaan letten natuurlijk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
wimpie schreef op 21 januari 2004 @ 23:35:
Gaaf spel!

P4 3,4 Ghz (FSB 243 Mhz)
1 GB
9800 pro
www.fraps.com

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 23:50:
[...]

Mja...je kunt op alles gaan letten natuurlijk.
Hehe, had ff zin om te mierenneuken :D, het verpest voor mij helemaal niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Whoehoe :P

Format en hij loopt weer perfect :P

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie schreef op 21 januari 2004 @ 23:35:
Gaaf spel!

P4 3,4 Ghz (FSB 243 Mhz)
1 GB
9800 pro
\r_displayinfo [0/1] - displays FPS and other useful stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nog wat screens van mij... kon niet achterblijven natuurlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0004S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0009S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0013S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0016S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0022S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0025S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0028S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0030S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0032S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0033S.jpg

Het zijn er wel veel, maar ik kon niet kiezen :P Als een mod bezwaar heeft, dan edit ik het wel weer. Oja...images zijn klikbaar.

EDIT: Is het niemand opgevallen dat de wapens er bovenwater precies zo uitzien als onderwater 8)7 (zie pic 3)

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool spel zeg, ik wil wel online. Buiten levels vind ik wel leuk, had ik bij CoD ook. Binnenlevel, ik weenie, zal wel te veel SP FPS games gespeeld hebben. Is niet de fout van het spel of zo. Ik vraag me af, of ik Doom III dan wel zo kickuh zal vinden.

Maaja, graphics top, geluid top (op een gun na dan, die klonk erg zacht ;)) .... bomen erg mooi, niet als Vietcong (maar die speelde ook lekker) .... ik ken iemand die een game altijd reviewt op hoe de bomen eruit zien hehehe!

Ik hou ook wel van die lekkere blauwe kleuren op het strand, is weer wat anders. Maar tussen de bomen, vind ik het leukst, bootje varen staat op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
hehe was dat wild zwijn ook al tegen gekomen, schrok me rot :P
Het draait nu wel lekker, leuk is ook om een bootje te jatten met raketten erin :)
Het is ook leuk om ipv de normale weg naar boven een stuk lift te nemen. Daar krijg je flashbangs, die werken ook lekker...

Iemand nog meer geheime locaties ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 00:09:
Maaja, graphics top, geluid top (op een gun na dan, die klonk erg zacht ;)) .... bomen erg mooi, niet als Vietcong (maar die speelde ook lekker) .... ik ken iemand die een game altijd reviewt op hoe de bomen eruit zien hehehe!

Ik hou ook wel van die lekkere blauwe kleuren op het strand, is weer wat anders. Maar tussen de bomen, vind ik het leukst, bootje varen staat op 2.
ROFL...wie zou dat nou zijn... O-)

Heb ik gelijk met die bomen of niet? Vaak zijn bomen van die superlelijk bitmaps (zo'n kruisje) en dat ziet er gewoon niet uit... Dit is mooi :P

Kleuren zijn prachtig! Blauw is idd lekker fris...zeker in combinatie met die mooie groene bomen. Echt een vakantieparadijs.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat zitten te rommelen :9

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/FarCry0015.jpg
^mooie eilandje

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/FarCry0019.jpg
^nooit gezien B)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/FarCry0021.jpg
^i'm flying high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DarkShadow schreef op 22 januari 2004 @ 00:09:
hehe was dat wild zwijn ook al tegen gekomen, schrok me rot :P
Het draait nu wel lekker, leuk is ook om een bootje te jatten met raketten erin :)
Het is ook leuk om ipv de normale weg naar boven een stuk lift te nemen. Daar krijg je flashbangs, die werken ook lekker...

Iemand nog meer geheime locaties ontdekt?
Nope nog niet... Die bootjes met die raketten ben ik nog niet tegen gekomen. Die heli trouwens ook niet en ook nog geen lift gezien. Die jeep was al aan flarden voordat ik hem goed kon zien... morgen ga ik dat ding wel ff uitproberen..
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 00:15:
Zo te zien is dat eiland best groot... goede zaak!

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver zeg, heb ik 500 mb gedownload, is de file corrupt! nog maar een keer dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 00:27:
godver zeg, heb ik 500 mb gedownload, is de file corrupt! nog maar een keer dan :(
Hm, ik was net op 70%, gaat die gast die ergens hierboven een giga snelle mirror had gepost offline... waar download jij hem nu vandaan? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Is er btw iemand al een startpost aan het maken :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok uit gespeeld op Easy en Normal :) normal was wel stukje moeilijker. Trouwens voor de gene die geintreseerd zijn heb op me gallery ruimte vrij gemaakt voor Far Cry Screenies dus als mensen willen uploaden be my guest

http://www.erestor.com/gallery/thumbnails.php?album=18

Is de link staat ook in me sig.

screen size maakt niet uit, Let er op dat bestanden niet al te groot worden geen 1,5MB per screenie zeg maar :)

Leef jullie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 00:33:
Is er btw iemand al een startpost aan het maken :? :?
Tja deeltje2 zou eigenlijk al weer in de maak moeten zijn. Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Nou moe, als ik hem op alles hoger dan Medium zet, dan crashed mijn volledige PC.
Ik ga nu dan maar over stappen Catalyst 4.1, maar die zegt dat DirectX 9.0 niet is geinstalleerd. Maar die kan ik installeren tot ik blauw zie (en al mn andere spellen in DX9.0 mode spelen), maar 4.1 wilt niet verder.

Data ATI's catalyst vervelend doet is 1, maar dat Farcry gewoon mijn systeem verneukt als ik hem op High of hoger zet is onacceptabel. Ik ben niet onder de indruk van de performance van Farcry... ik zal nog even kijken... maar als spellen zoals Deus Ex 2 en Max Payne 2 het lekker doen, heeft Farcry geen enkel excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik heb een 9800 XT en ben ook lovend over het spel... Alleen als ik AA op medium zet (4X denk ik ? ) dan krijg ik helemaal geen objects in beeld. Geen gun , geen eiland... alleen water :X Ik heb geen andere AA methodes geprobeerd , alleen iemand dit al tegengekomen?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 22 januari 2004 @ 00:30:
[...]

Hm, ik was net op 70%, gaat die gast die ergens hierboven een giga snelle mirror had gepost offline... waar download jij hem nu vandaan? :?
->deze<- doet het bij mij full speed

maar eerst eens even kijken of die file de volgende keer WEL goed is anders is het gewoon een kutmirror :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ey kogels, hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

Ik ben wel bijna van beneden naar boven gelopen zonder ook maar een mannetje dood te schieten, maar bij dat gedeelte vlak onder dat bovenste 'kasteel', blijf ik vast zitten, ik denk dat het wel kan, maar niets werkt tot nu toe.

Als je trouwens spatie inhoud, ga je steeds harder springen. Volgens mij werkt strafejumpen tegen een berg op ook gemakkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

DarkShadow schreef op 22 januari 2004 @ 00:54:
ey kogels, hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

Ik ben wel bijna van beneden naar boven gelopen zonder ook maar een mannetje dood te schieten, maar bij dat gedeelte vlak onder dat bovenste 'kasteel', blijf ik vast zitten, ik denk dat het wel kan, maar niets werkt tot nu toe.

Als je trouwens spatie inhoud, ga je steeds harder springen. Volgens mij werkt strafejumpen tegen een berg op ook gemakkelijker :)
Ik denk met een ghost of fly cheat :P

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
De lijk-stijfheid trad bij dit ventje wel HEEL snel op! Ik schoot hem dood, hij viel achterover op z'n handen en bleef zo op z'n handen geleund "hangen"!

Afbeeldingslocatie: http://www.jongbloed.demon.nl/FarCryScreeny.jpg

Daarna schoot ik hem nog een keer in z'n borst, en toen viel hij wel om.

--------

Verder vind ik Far Cry ontzettend mooi. Vooral de branding waar de golven het zand op glijden en weer terug vind ik ERG mooi gemaakt! :9~ De AIs zijn soms erg goed, en soms weer onnozel. Bv. één gastje rende naar een vaste mini-gun en richte die op mij, maar hij kon mij niet raken vanwege een betonnen rand die ervoor zat. |:( En hij bleef maar schieten, tot ik hem met m'n sniper-rifle uit z'n lijden verloste >:)

Heb de demo nu 2 x in Normal uitgespeeld. Vond het niet bijzonder moeilijk, maar ben natuurlijk wel een aantal keer dood gegaan de eerste keer. Jammer dat het zo kort is, maar het geeft wel een goede indruk en het smaakt naar meer! _/-\o_

Die rocket-launcher die je bij die gesloten deur vindt is nogal nutteloos naar mijn mening. Als hij nou hitte-zoekend was, dan kon je er nog een heli mee uit de lucht halen, maar nu vliegen de heli's gewoon ff opzij als je er met een raket op schiet. Met je assault-rifle de boordschutter mollen werkt een stuk beter!

Overigens heb ik geen last van artifacts, maar helemaal 'smooth' loopt het toch niet. Mijn systeem:
Athlon XP2000+ (niet o.c.)
Radeon 9700 Pro (Omega 2.4.96c driver (gebaseerd op Catalyst 3.9))
512 MB DDR PC2100
Philips Seismic Edge in quadrophonische mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Oh ja, tipje nog voor mensen die een probleem hebben wanneer je moet wachten tot die deur opengehackt wordt, dat je inkomende raketten en 2 heli's moet overleven...

Zodra je die rocket-launcher gepakt hebt (met je rug naar de deur) rechts aanhouden, trapje af, en doodlopend gangetje in. Hier ligt een armor ding, en je bent hier helemaal veilig voor de inkomende raketten. Wachten tot de heli's komen, boordschutters afmaken, en de rest is kinderspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou, ik heb mijn crash en artifact problemen opgelost.

Je mag blijkbaar geen AA forceren met je Control Center van ATI. Of het uberhaupt aan mag, weet ik niet (zoals je in-game kunt instellen). Hij loopt nu tenminste op kwaliteit, dus ik ga verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou , ik had dus AA aanstaan in de ATI config en ik had geen problemen, alleen deed de AA het niet omdat dat ingame geregeld moet worden.
dus ik zet AA in de ATI config uit en zet 'm in Far Cry aan, slaat mn pc compleet vast en slaat mn monitor uit! moest zelfs de volgende restart mn monitor opnieuw centreren. :?

nu kan ik dus niet met AA spelen :(

het is trouwens wel duidelijk dat met de aankomende generatie games je niet meer onder AA uit kan, met die vele bomen en gras vallen die kartelrandjes zo genadeloos op. :/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Woei, goed nieuws voor de betatesters. Crytek gaat nu bezig met de betapatch na een week lang feedback te hebben gehad van ons. :7

Ik las hier overigens ook iemand over de hoeveelheid bloed... probeer eens \g_gore 0 om het bloed te verminderen. Staat standaard geloof ik op 1.

Overigens las ik dat OpenGL support voorlopig gedropt is wegens te hoge kosten, en dat de grote verbeteringen van de Forceware drivers het niet nodig maakt om een speciale OpenGL versie te maken.

Oh ja, er wordt gewerkt aan AA op ATi kaarten. Men is zich bij CryTek bewust van de problemen die er kunnen optreden wanneer AA wordt geactiveerd, en ook bij ATi is dit aangekaart.

[ Voor 17% gewijzigd door CJ op 22-01-2004 01:58 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de informatie, met 4x FSAA (bij de drivers ingesteld) heb ik niets vreemd gemerkt met mijn R9700 met Cat 3.7. Het is duidelijk te zien dat de AA er is, zoals CS_maDDog zegt. Misschien dat het vanaf de 3.8 drivers niet meer goed werkt, omdat daar het een en ander veranderd is.

Het valt altijd te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik ben juist van 3.7 naar 4.1 gegaan. Maar ja, de AA problemen bleven.
We wachten op een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 02:20:
Voor de informatie, met 4x FSAA (bij de drivers ingesteld) heb ik niets vreemd gemerkt met mijn R9700 met Cat 3.7. Het is duidelijk te zien dat de AA er is, zoals CS_maDDog zegt. Misschien dat het vanaf de 3.8 drivers niet meer goed werkt, omdat daar het een en ander veranderd is.

Het valt altijd te proberen :)
ik zou toch mijn post nog eens nalezen :) ik heb de 4.1 drivers en AA doet het dus NIET bij mij als ik het instel in de ATI config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou met de reslutie op 1280x1024 heb ik AA tenminste wat minder nodig en het kost niet eens zoveel performance ipv. 1024x768.

zijn er hier trouwens meer mensen met een audigy 2 die krakend geluid hebben door het hele spel heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

ik heb AA aanstaan in de ati config en in het spel tziet er wel beter uit zo :) en ik heb catalyst 4.1

[ Voor 13% gewijzigd door Erwin_F op 22-01-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben nu ook even de demo aant downloaden

zal em zo eens even gaan spelen

klaat nog wel weten wak ervan vind:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de graphics geweldig, alleen de performace ronduit kut. Moet op 800x600 low spelen om fps boven de 60 te halen met een r9600xt 256mb. En als ik zo lees zijn er meer mensen met snellere kaarten die ook zo sloom gaan :S En waarom kan je niet in 16 bit ipv 32 spelen? levert bij mij meestal weer 5 tot 10fps meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik kan gewoon AA gebruiken met 4.1 catalysts op mijn 9700 pro, performance is alleen brak door gok ik mijn geheugen (512MB DDR266 RAM, kan nooit goed zijn)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een AMD2800+ Geforce 4 Ti 4600 128 mb en 256mb ddr 333 mhz. En hij draait normaal tot zeer soepel op de hoogste settings :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Voor zover ik begrepen heb zijn er voornamelijk problemen met AA vanuit de game-instellingen. Dit levert regenboogkleurtjes op wanneer er contact wordt gemaakt met een server danwel wanneer de game echt begint. De AA gameinstellingen op "none" zetten is (o.a. voor mij) de enige oplossing.

CryTek raadt dus Catalyst 3.9 aan voor de betatests, omdat daar uitvoerig mee is getest door henzelf, maar spoort iedereen aan om ook de hogere Cats te proberen, zodat ze daar ook meer ervaringen mee krijgen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
zal wel aan jouw liggen dat je niks van een klote frame rate merkt, of de game zet automatishe allemaal effecten uit op je pc

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen mensen, voor de liefhebbers is mijn ftp vandaag weer online:
ftp://Tweakers:farcry@137.224.220.24

Trouwens zelf ook even gespeeld, draait lekker... zie specs beneden. Moet alleen nog eens proberen met AA aan. Zeker een game die ik ga kopen!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
werkt perfect hier op 1280x1024 en 32bits zie specs :)
Verder een leuk demo'tje nu nog een mp demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een beestig goed spel.....

het is allemaal zo mooi , alleen die lucht vink een beetje NEP :Y) ,
die luchtbellen in het water en de struiken zijn ook een beetje gaar...

gameplay is ook geweldig, en de muziek in het spel is THE BOMB

kunt beetje merken dat mn pc het er moeilijk mee heeft, maaja zodra ik geld heb.. dan komt er een nieuw machien dusss..

wellicht ga ik dit spel ook origineel in de winkel kopen (wak normaal nog nooit gedaan heb) B)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 08:47:
Ik heb een AMD2800+ Geforce 4 Ti 4600 128 mb en 256mb ddr 333 mhz. En hij draait normaal tot zeer soepel op de hoogste settings :?
:Z

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hier doet het spel echt vaaaaaag.
HIj start gewoon op en alles en als ik de missie begin krijg ik m'n hud en de andere balkjes en meters gewoon goed te zien. Ook kan ik gewoon schieten en heb ik geluid alleen de omgeving is pikzwart :s

Nie echt handig :p

Heb btw Athlon 2800+ gf4 ti 4200 128mb, 512 mb ram

Meer mensen die hier last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 00:15:

[afbeelding]
^mooie eilandje

[afbeelding]
^nooit gezien B)

[afbeelding]
^i'm flying high
Lache man, maar wil je ons ook delen hoe je dat voor elkaar gekregen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erg mooi spel. Alleen: R420 en NV40 waar blijven jullie !!!

speks:
p4 2800/800
1024mb
9800pro@XT

Had ingame eerst alles op high staan en in drivercontrol AA=2 en Aniso=8. Het spel startte net op maar het hele beeld was een wazige paarsige vlek.
Nadat ik in drivercontrol AA en Aniso op appl. preference had gezet kon ik het spel spelen maar echt soepel loopt het niet op mijn systeem met alles hoog en 1280*1024.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Help!!!! schreef op 22 januari 2004 @ 10:25:
Erg mooi spel. Alleen: R420 en NV40 waar blijven jullie !!!
Nog een maandje of 2 wachten tot de officiele aankondiging + 1 maand voordat ze echt verkrijgbaar zijn. Dus in April/mei zouden ze verkrijgbaar moeten zijn, en dan zou de final version van Far Cry ook beschikbaar moeten zijn... tenminste als alles volgens plan verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb nu de 5303 drivers en een Nvidia-kaart en ik zie geen visjes en geen Jeep. Wie heeft ook een Nvidia-kaart en ziet wel de Jeep en de visjes... (welke versie driver )

@webgnome, reactie na mij:

ja.., maar ik zie niks, zelfs als ik alles high zet. Ook de Jeep is onzichtbaar... (dat hoort niet toch...). En welke drivers gebruik jij dan?, (ik heb een ti4200)

[ Voor 40% gewijzigd door Paniohitus op 22-01-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Ik, ik heb alles op high staan en ook in windhoos heb ik alles haai staan en ik zie overduidelijk visjus. Nou ja eigenlijk gewoon sprites.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 22 januari 2004 @ 10:35:
Ik heb nu de 5303 drivers en een Nvidia-kaart en ik zie geen visjes en geen Jeep. Wie heeft ook een Nvidia-kaart en ziet wel de Jeep en de visjes... (welke versie driver )
Ik heb dezelfde problemen met een Radeon 9700 en de laatste omega drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:22:
[...]

Waar zit die buggy dan? Misschien dat ik erover heb gekeken, maar ik heb nergens een buggy zien staan?

Voor de snipers onder ons: staan en snipen kan je bijna vergeten in dit spel, de afwijking is dan veels te groot. De oplossing is om te gaan liggen en de adem in te houden (ja dat kan ook in dit spel ja). Dan kan je het beste snipen.
Staan en adem inhouden gaat ook hoor.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ti4800 se , en hij doet het prima :D
p.s ik heb ook die 5303 driver ( detonator )
Dus ik denk zo dat die kaarten van jullie het niet echt goed aan kan ofzo 8)7

laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Ik heb het idee dat far cry beter loopt met nvidia ipv radeon.... Ik zelf heb een 9800 pro en ergens een ti4200 ik zal vanmiddag es testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 10:54:
Ik heb een ti4800 se , en hij doet het prima :D
p.s ik heb ook die 5303 driver ( detonator )
Dus ik denk zo dat die kaarten van jullie het niet echt goed aan kan ofzo 8)7

laterz
Ik heb ook visjes en een buggie met driver versie 5303 op een Geforce FX 5900. Loopt als een zonnetje (1280x1024@32 bits, alles high detail).

Edit: 10 users op FTP samen @ 1300 kb/sec...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Eindelijk heb ik de demo ook kunnen spelen. Hij draait hier redelijk (amd1800, ti4800SE 512mb) maar dat einde van de demo is wel heel erg vaag. Dat gebouw ontploft en opeens zit ik weer in het beginscherm. Hoort dat zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

AA zorgt voor een mindere performance, artifacts etc, als je hem net zoals ik gewoon geforceerd hebt aanstaan (speel ALLES in 1024*768*32*6xFSAA) dan wil dit wel eens helpen als je hem uitzet

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Erwin_F schreef op 22 januari 2004 @ 11:01:
Ik heb het idee dat far cry beter loopt met nvidia ipv radeon.... Ik zelf heb een 9800 pro en ergens een ti4200 ik zal vanmiddag es testen.
Er is een reden voor dat het op een nVidia kaart beter loopt...

De Ti4200 gebruikt Pixelshader 1.1, terwijl de Radeon 9500+ kaarten alles op PS2.0 doen. Dit kan zorgen voor een flinke snelheidsboost, aangezien GF4 kaarten vrij sterke DX8 kaarten zijn. En ja zelfs de FX serie valt vaak terug op PS1.1... wanneer deze volledig gebruik zouden maken van PS2.0, dan zou de snelheid dramatisch zijn.

Hieronder zie je een stuk uit de log van een GF4Ti (4800SE):
code:
1
2
3
4
5
Vertex Shaders version 1.1
Pixel Shaders version 1.3
Use Hardware Shaders for NV2x GPU
Pixel shaders usage: Replace PS.2.0 to PS.1.1
Shadow maps type: 2D shadow maps

En hieronder de log uit een NV3x kaart (in dit geval 5900U):
code:
1
2
3
4
5
Vertex Shaders version 2.0
Pixel Shaders version 2.0
Use Hardware Shaders for NV3x GPUs
Shadow maps type: Mixed Depth/2D maps

En hier zie je een log uit een R3x0 kaart (in dit geval mijn 9700Pro):
code:
1
2
3
4
5
Use Hardware Shaders for ATI R300 GPU
Pixel shaders usage: PS.2.0 and PS.1.1

Zoals je ziet wordt alle PS2.0 code vervangen door PS1.1 op de GF4Ti, maar ook op alle FX kaarten... enkele effecten zien er daarom ook beter uit op ATi kaarten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de demo onspeelbaar met een Radeon 8500 (Catalyst 3.9), AMD Athlon 2000+, 256MB DDR.

Lange laadtijden en het spel reageert traag. De kleuren zijn ook niet 100%.

[edit:]
Ah, bij afsluiten een blauw scherm, schiet ook niet op. Het lijkt me dus niets voor een 8500 :P, nuff said.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

het lijkt erop dat ik weer nieuwe shit aan moet gaan schaffen >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, Wil iemand een deeltje 2 maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 12:17:
Uhm, Wil iemand een deeltje 2 maken?
En worden daar dan ook snelle mirrors naar de Demo in gezet, 500mb @ 11kb's als je op een 1gb lijn zit is niet fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
CJ schreef op 22 januari 2004 @ 12:02:
[...]

Er is een reden voor dat het op een nVidia kaart beter loopt...

De Ti4200 gebruikt Pixelshader 1.1, terwijl de Radeon 9500+ kaarten alles op PS2.0 doen. Dit kan zorgen voor een flinke snelheidsboost, aangezien GF4 kaarten vrij sterke DX8 kaarten zijn. En ja zelfs de FX serie valt vaak terug op PS1.1... wanneer deze volledig gebruik zouden maken van PS2.0, dan zou de snelheid dramatisch zijn.

Hieronder zie je een stuk uit de log van een GF4Ti (4800SE):
code:
1
2
3
4
5
Vertex Shaders version 1.1
Pixel Shaders version 1.3
Use Hardware Shaders for NV2x GPU
Shadow maps type: 2D shadow maps

En hieronder de log uit een NV3x kaart (in dit geval 5900U):
code:
1
2
3
4
5
Use Hardware Shaders for NV3x GPUs

En hier zie je een log uit een R3x0 kaart (in dit geval mijn 9700Pro):
code:
1
2
3
4
5
Use Hardware Shaders for ATI R300 GPU
Pixel shaders usage: PS.2.0 and PS.1.1

Zoals je ziet wordt alle PS2.0 code vervangen door PS1.1 op de GF4Ti, maar ook op alle FX kaarten... enkele effecten zien er daarom ook beter uit op ATi kaarten. :7
nou de beeldkwaliteit is er, nu de performance nog :P
Maar eens nieuwe shit halen, as in nieuw mobo en geheugen en evt. ook nieuwe processor. Dan draait ie wel soepel gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Je kan als je onder de 1ste hut zit de mannetjes dood schieten door het hout heen >:)

edit: lol je kan ze ook door de vloer heen met je mes bewerken

[ Voor 30% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat ik wel erg mis is dat je je eigen benen en voeten niet ziet als je naar beneden kijkt. Er zijn inmiddels meerdere games uit waarin je dat WEL ziet, en ik vind het een gemis dat dat in Far Cry ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Haay schreef op 22 januari 2004 @ 12:23:
Wat ik wel erg mis is dat je je eigen benen en voeten niet ziet als je naar beneden kijkt. Er zijn inmiddels meerdere games uit waarin je dat WEL ziet, en ik vind het een gemis dat dat in Far Cry ontbreekt.
Mwah, ik vind het toch geen toevoeging tot het spel hebben en vind het er niet/nooit uitzien.

En wat is cryvision, heb et zien staan bij controls maar als ik op t druk gebeurt er niks :?

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
bAdmuTs schreef op 22 januari 2004 @ 12:25:
[...]
En wat is cryvision, heb et zien staan bij controls maar als ik op t druk gebeurt er niks :?
Dat is die speciale bril waarmee je goed in het donker kan kijken. Soort van heatdetecting glasses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

CJ schreef op 22 januari 2004 @ 12:33:
[...]

Dat is die speciale bril waarmee je goed in het donker kan kijken. Soort van heatdetecting glasses. :)
Aha :D

Wow heb alles nu es op medium gezet en draait maar met ong 30 fps |:( maar heb nu hele rare dingen in beeld die ik als ik alles op very high zet niet heb :?

edit: hmm heb het zelfs op high/very high en gister nergens last van :?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/vaag.JPG%20%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/vaag.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/vaag1.JPG%20%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/vaag1.JPG

edit2: hmm dit blijkt dus te komen doordat ik anisotropic filtering en antialiasing op off had gezet ipv op application-controlled |:( :?

[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 12:02:
Bij mij is de demo onspeelbaar met een Radeon 8500 (Catalyst 3.9), AMD Athlon 2000+, 256MB DDR.

Lange laadtijden en het spel reageert traag. De kleuren zijn ook niet 100%.

[edit:]
Ah, bij afsluiten een blauw scherm, schiet ook niet op. Het lijkt me dus niets voor een 8500 :P, nuff said.
Ik denk dat het komt omdat je maar 256 MB DDR hebt. Je R8500 zal ook vertragend zijn, maar de laadtijden liggen aan de 256 MB en dat blauwe scherm ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Had eigelijk een vraagje :

Zit in de volledige versie ook weerseffecten ?? dus dat het gaat regenen enzo ?? Heb het niet kunnen vinden op de site van hun ... lijkt me wel mooi dat het bijv ineenkeer keihard gaat regenen :)... verder is het level beetje leeg ( dus niet veel dieren enzo ... 1 wild varken tegen gekomen en je hoort vogels en ziet vissen )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

so bij mij issie ook binnen hoor,
p4 2400
9700 pro
1024 mb ram
audigy 2 platinum

hij draait echt super, zonder problemen met alles op high!!!
wowie, ik ga gelijk verder spelen!!!!

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 22 januari 2004 @ 00:15:
[...]
ROFL...wie zou dat nou zijn... O-)

Heb ik gelijk met die bomen of niet? Vaak zijn bomen van die superlelijk bitmaps (zo'n kruisje) en dat ziet er gewoon niet uit... Dit is mooi :P

Kleuren zijn prachtig! Blauw is idd lekker fris...zeker in combinatie met die mooie groene bomen. Echt een vakantieparadijs.... 8)7
Was overduidelijk dat jij dat was hehe! Inderdaad, vaak zijn ze niet te pruimen. Mar is sommige games, zoals UT2k3, heb ik zoeits van 'boeiuh', ik geloof niet veel maps met bomen, maar toch. Maar in dit soort games vind ik het wel belangrijker worden ja. Vietcong was toch wel goed hoor, maar dat kwam puur door de hele map layout. Maar dit spel is echt top wat dat betreft. Ik hoop dat die er voor die online demo twee versie's komen, volledige, en eentje die je bij de SP demo kan integreren, anders weer 500+ MB binnentrekken, niet erg, maar omdat het zo'n gewild spel is, moet je veel geduld hebben .... en ik heb dat DAN juist vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Timocos schreef op 22 januari 2004 @ 13:00:
Had eigelijk een vraagje :

Zit in de volledige versie ook weerseffecten ?? dus dat het gaat regenen enzo ?? Heb het niet kunnen vinden op de site van hun ... lijkt me wel mooi dat het bijv ineenkeer keihard gaat regenen :)... verder is het level beetje leeg ( dus niet veel dieren enzo ... 1 wild varken tegen gekomen en je hoort vogels en ziet vissen )
Ik zie ook vogels hoor (ik zie ze vliegen :P ). Vogels zie je pas indien je alles op veryhigh hebt staan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 22 januari 2004 @ 12:45:
Ik denk dat het komt omdat je maar 256 MB DDR hebt. Je R8500 zal ook vertragend zijn, maar de laadtijden liggen aan de 256 MB en dat blauwe scherm ook.
Dank voor je reactie, ik heb hem geinstalleerd op mijn andere PC, Athlon 2000+, Radeon 9000, 512 MB DDR.
Hier geen blauw scherm en mindere laadtijden. Maar het spel zelf blijft ruk reageren en ziet er niet uit.
Ik snap dat het een demo is, maar jammer vind ik het wel, dat iets oudere kaarten niet ondersteunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:04:
[...]

Was overduidelijk dat jij dat was hehe! Inderdaad, vaak zijn ze niet te pruimen. Mar is sommige games, zoals UT2k3, heb ik zoeits van 'boeiuh', ik geloof niet veel maps met bomen, maar toch. Maar in dit soort games vind ik het wel belangrijker worden ja. Vietcong was toch wel goed hoor, maar dat kwam puur door de hele map layout. Maar dit spel is echt top wat dat betreft. Ik hoop dat die er voor die online demo twee versie's komen, volledige, en eentje die je bij de SP demo kan integreren, anders weer 500+ MB binnentrekken, niet erg, maar omdat het zo'n gewild spel is, moet je veel geduld hebben .... en ik heb dat DAN juist vaak niet.
De flora en fauna in dit spel zijn IMHO gewoon perfect t.o.v. alle andere games die ik gezien heb. Ik denk dat een potje MP in de jungle ook erg spannend zal zijn aangezien je je zeer goed kunt verstoppen in het struikgewas.

Ik ben aan de ene kant best blij dat het spel niet zo snel is aangezien dat in MP vervelend kan zijn. Krijg je van die man tot man gevechten op 1 meter afstand waarbij je als een debiel om elkaar heen aan het rennen bent. Vind ik meestal minder maar goed....

MP demo zal gewoon een grote download worden, maar dat boeit me niet. De mirrors schieten als paddestoelen uit de grond en kan ik geen goede vinden, dan wacht ik wel ff wat langer.

Ik mis trouwens wel de feeling bij het tossen van een granaat. Beetje lame hoe dat bij Far Cry in zijn werk gaat. Ik wil de granaat in mijn hand zien. Op de 1 of andere manier lijkt het dan of ik beter kan mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
jagermeister1 schreef op 22 januari 2004 @ 13:05:
[...]

Ik zie ook vogels hoor (ik zie ze vliegen :P ). Vogels zie je pas indien je alles op veryhigh hebt staan geloof ik.
Ja, vogels zijn er inderdaad ook. :) Heb al een paar keer van schrik op een vogel geschoten in de multiplayer, omdat ik dacht dat het een vijand was, waardoor ik mijn locatie dus prijs gaf aan de vijand. :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

CJ schreef op 22 januari 2004 @ 13:12:
[...]

Ja, vogels zijn er inderdaad ook. :) Heb al een paar keer van schrik op een vogel geschoten in de multiplayer, omdat ik dacht dat het een vijand was, waardoor ik mijn locatie dus prijs gaf aan de vijand. :/ :X
LOL :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hehe87.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hehe87.JPG

Beetje nep, je kan niet eens onder water verder rijden :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/visies.JPG%0D%0A%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/visies.JPG

Had ff niks te doen dus ben maar wat visjes gaan slachten, ze komen gewoon bovendrijven >:) :9~

edit: WTF zelfs de visjes hebben physics, schiet maar es op een dood visje :)

[ Voor 25% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

CJ schreef op 22 januari 2004 @ 13:12:
[...]

Ghehe.. ik schrok me dood van dat varken. Gelukkig had ik een M16 in mijn handen >:)

EDIT: Ik las ook ergens dat er een editor bij zal komen. Kan iemand dit bevestigen? Kan mij ook nog menen te herinneren dat deze editor open staat voor andere omgevingen.

[ Voor 19% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
de editor zou toch gewoon bij het spel worden geleverd?

btw ik weet niet of het al gemeld is maar mensen die last hebben van een vertraagde muis moeten het anisotropic filteren uitzetten.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game ziet er echt fantastisch uit en het draait overigens prima.
Ik heb geen rare problemen met hercules built cat3.7 drivers.
Enige puntje van kritiek is dat verder in de demo de AI een beetje tegen valt, ze staan recht tegenover me maar hebben ff nodig om me voor me kop te knallen ik hoop dat het in de final verbeterd is.
Overigens ben ik erg benieuwd naar de online kwaliteiten van de game, als dat goed gaat lopen dan verwacht ik dat deze game een van mijn favo games wordt.
De sfeer heeft wel wat weg van HL en als je de demo speelt dan zit je meteen goed in de game.
Toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Is dat nou echt zo dat als je een iemand op afstand neerschiet dat je ook daadwerkelijk minuten onderweg bent voordat je zijn lijk vindt?

Ben momenteel bezig de demo te downloaden. En ik ga zeker weten het spel kopen.

Ik heb het volgende systeem: P4 2,66 Ghz, 256ddr, Geforce FX 5600XT. Is het spel hiermee te doen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:08:
[...]

Dank voor je reactie, ik heb hem geinstalleerd op mijn andere PC, Athlon 2000+, Radeon 9000, 512 MB DDR.
Hier geen blauw scherm en mindere laadtijden. Maar het spel zelf blijft ruk reageren en ziet er niet uit.
Ik snap dat het een demo is, maar jammer vind ik het wel, dat iets oudere kaarten niet ondersteunt worden.
Mja, ik denk dat daar de bottleneck ook ligt bij de videokaart, aangezien de Radeon9000 vergelijkbaar is met de Radeon8500. Qua snelheid scheelt het bijna niks en de 9000 is ook DX8.1 net als de Radeon8500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal al die dingen ook een gaan checken, maar ik ga nooit echt op lijkenjacht. Ik zag wel alles gewoon liggen toen ik aankwam (met mijn bootje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

rakker zero schreef op 22 januari 2004 @ 13:34:
Is dat nou echt zo dat als je een iemand op afstand neerschiet dat je ook daadwerkelijk minuten onderweg bent voordat je zijn lijk vindt?
Simpel weg....nee. De lijken verdwijnen na een minuutje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Ik heb nu even de tijd om een nieuwe startpost te maken, dus als niemand bezig is ga ik daar gelijk mee aan de slag :)

En dan ook gelijk de vraag aan jagermeister1: zou ik wat van je screenshots mogen gebruiken? Die zien er namelijk erg mooi uit. Ik zal ze zelf wel hosten :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dis ook raar, zit in een bootje en een patrol boot spot mij, komen eerst zig zaggend op mij af gevaren waarna ze ala kamikaze recht op mij af komen. Ik spring uit de boot waarna allebei de boten exploderen en 1 mannetje het overleefd :?. Schiet em 1 keer raak en hij zakt van ellende dwars door de bodem van de boot heen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hgbcc.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hgbcc.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hgbcc1.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hgbcc1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vanochtend even geïnstalleerd en gestart, maar na het laden van het level knalt ie eruit (mooie windows foutmelding geluidje) en wordt het beeld garbled (allerlei kleuren door elkaar). Na een herstart geeft ie aan dat het aan mijn 9700 pro met omega drivers ligt. Vanmiddag maar even catalyst installeren en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe die haai is echt zo grappig :) verveelde me dus denk ik ga green peace uithangen :D. Heb daarna de haai van het touwtje geschoten en terug de zee in geduwt hehe. Dan vergaat hij tenminste waar hij thuis hoort ole!.

Trouwens wanneer gaan we met deel 2 beginnen :) en mensen jullie mogen ook screenies posten op me gallery geen probleem hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzekj

Cheats, lekker het eiland verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

WeAreLegion schreef op 22 januari 2004 @ 14:07:
Trouwens wanneer gaan we met deel 2 beginnen :) en mensen jullie mogen ook screenies posten op me gallery geen probleem hoor :)
Zoals je 3 posts boven je kan lezen wordt er gewerkt aan deel2 ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Maxow op 22-01-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Maxow schreef op 22 januari 2004 @ 14:08:
[...]

Zoals je 3 posts boven je kan lezen wordt er gewerkt aan deel2 ;)
oops sorry ff overheen gelezen :) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik snap er niks van. Ik zie die haai niet hangen en ik kan de buggy ook niet vinden? Hebben meer mensen hier last van?

heb een Radeon 9800 pro met catalyst 3.7 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op 22 januari 2004 @ 14:12:
Ik snap er niks van. Ik zie die haai niet hangen en ik kan de buggy ook niet vinden? Hebben meer mensen hier last van?

heb een Radeon 9800 pro met catalyst 3.7 drivers
Alles op very high zetten schijnt te helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als je begint in het spel. Krijg je dat strand waar de eerste paar strand huisjes op staan, aan de rechterkant zie je een haai hangen. (ik weet niet of dit alleen bij hogere graphics is)

Buggy staat op een ander strand. Als je in bootje zit voor het eerste eiland vaar daarom heen (linker kant op) als je dan dat hoofdstrand ziet (waar je om hoog kunt) vaar je naar de linker kant en daar vind je nog een strand daar staat de buggy met wat mannetjes erom heen

(edit-ff netter neer gezet)

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 22-01-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

December schreef op 22 januari 2004 @ 13:46:
Ik heb nu even de tijd om een nieuwe startpost te maken, dus als niemand bezig is ga ik daar gelijk mee aan de slag :)

En dan ook gelijk de vraag aan jagermeister1: zou ik wat van je screenshots mogen gebruiken? Die zien er namelijk erg mooi uit. Ik zal ze zelf wel hosten :)
Tuurlijk....why not. Ik heb er nog een paar die ik zo wel ff post! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0038S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0039S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/FarCry0040S.jpg

Alstu...

[ Voor 30% gewijzigd door jagermeister op 22-01-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw