Far Cry

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Maxow schreef op 21 januari 2004 @ 14:40:
Echt onzettend leuke demo, ziet er allemaal geweldig uit enzo. Hij is perfect op een paar bugs na. De MP5 hoor ik gewoon niet schieten of reloaden :? (hij mag dan wel silenced zijn, maar dat is wel erg stil ;) ) En nog een paar kleine bugs.

Wat ik overigens wel erg jammer vind is dat de dynamic shadows, die in gebouwen en zo zouden worden gebruikt, nergens te vinden zijn. Op een gegeven moment heb je wel een TL buis, die iets schaduw achterlaat, maar dat zijn niet echt dynamic shadows zoals ze beloofd hadden.
tis nog maar een demo, zal vast nog wat aan verandert woorden :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Jackazz schreef op 21 januari 2004 @ 13:51:
Weet iemand of er misschien een commando is zodat je kan zien hoeveel FPS je hebt.. Want bij mij hakkelt het als ik weet niet wat
\r_displayinfo in de console typen. Of \r_disp en dan op tab drukken, zodat het automatisch wordt aangevuld.

Tenminste zo werkt het in de multiplay beta, dus ik neem aan dat-ie het dan ook zo in de SP moet doen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op 21 januari 2004 @ 12:57:
Damn, dit is ook weer zo'n onbekende titel die ons allen gaat verrassen (heeft verrast).
Net als Stalker :)

Tenminste geen ultieme teleurstelling van een bekend software huis *kuch* daikatana *kuch*

Ben benieuwd naar de in-game graphics
onbekende titel? volgens mij weet bijna iedere gamer dat dit super spel eraan kwam! De eerste screens waaren ook zo veel belovend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:54:
MIRROR!!! MIRROR!!!
ik heb hier 100 Megabitjes die staan te popelen dat ding te uploaden, maar dan moet ik m zelf wel eerst hebben :( 8)7
probeer hier es: http://www.fragland.be/downloads.php?did=1098 gaat niet echt super snel 155kb/s hiero maar goed downloaden doet ie wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:54:
MIRROR!!! MIRROR!!!
ik heb hier 100 Megabitjes die staan te popelen dat ding te uploaden, maar dan moet ik m zelf wel eerst hebben :( 8)7
Er is wel een bittorrent van uit, dan gebruik je die ff om hem te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Hier een link naar de bit torrent http://www.ausgamers.com/files/download/html/10264

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:49
Woej net ff gespeeld weer :) Geluid werkt nu wel zoals het hoord :) Wat een super game .. echt gigantisch eiland ... de binnenlevels trekken veeel makkelijker dan de buitenlevels bij mij ... maarja is ook wel begrijpelijk :) Geluid is super AI van de tegenstanders echt super dat ze je omsingelen ...

Systeem:

AMD XP 2200+
512 DDR geheugen
Geforce FX 5900 Ultra 256 MB DDR
Alles op medium en dan heb ik FPS van 30 en binnelevels 70+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
pfft, echt helemaal nergens een goed functionerende mirror te vinden :P
spelletje is goed populair dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

Kun i.i.t. de beta hier wel alles op z'n hoogst instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er misschien nog een mirror die WEL werkt? heb alle links nou geprobeert en ze zijn allemaal down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik download hem nu van die FTP mirror die hier ergens stond, in het begin zegt hij even dat erteveel users zijn, maar als je in je ftp client instelt dattie het eens in de 15 seconden weer moet proberen, dan kom je er zo in. Suc6 met downloaden...Hij komt bij mij nu met 170 KB/sec binnen!

EDIT: Dit is die ftp -> ftp://195.54.111.21/pub/spel/farcry/DemoFarCry.zip

[ Voor 13% gewijzigd door Donnie op 21-01-2004 15:41 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 15:34:
Komt er misschien nog een mirror die WEL werkt? heb alle links nou geprobeert en ze zijn allemaal down :(
Kijk hier anders ff tussen :?

http://farcry.ngz-network.de/downloads.php?file_id=7

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Nee, die doen het ook allemaal niet.

Als ze dadelijk om 18:00 nog officiele servers uitbrengen, dan zit er volgens mij bijna niemand meer op ;)
Nou ja, afgezien van trieste mensen zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ik haal gemiddeld 10 fps (of lager) met mn AMD 2000+ en GF4 TI 4200 en 256 mb DDR

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 19:36
ik downlaod hem van deze ftp://download:575280455@....net/demos/DemoFarCry.zip

maar mijn ervaringen:

Het is echt een toppertje. De AI is erg goed, op het gooien van stenen reageren ze perfect.. als je er 2 gooit vlak na elkaar dan gaan ze echt zoeken (dan weten ze dat het niemand is maar een steen en dan gaan ze je zoeken)

Ook de omgeving vind ik erg mooi gemaakt. Loopje door de bush bush en je hebt ewoon geen pad zo van.. hier heen kom maar.. je hebt natuurlijk wel aanwijzingen (anders zoek je je rot) maar het voelt (heel maf nooitin de jungle geweest) als een echt jungle aan.

Ook de lichtning is erg mooi uitgewerkt.. HEt is nog maar een demo maar ik geef hem een dikke 9 :)

(minpuntje vind ik wel dat de reactie van de bots soms iets te dom is... )

[ Voor 80% gewijzigd door Webgnome op 21-01-2004 15:54 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 21 januari 2004 @ 14:28:
[...]

Die Buggy staat als je begint dan kijk je tegen het stadje aan .. vaar naar links en dan zie je een bootje op het strand liggen stap daar uit en daar staat hij in de buurt ..
Je bedoelt neem ik aan niet dat "hoofdstrand", maar dat kleinere strandje links daarvan, met een kapotte boot helemaal op strand, 2 mannen ernaast en een oude tank? Zo ja, ik heb dat hele stuk doorgelopen, maar ik kon echt nergens een buggy vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Holy shit! Ik wou net dat andere linkje proberen, en nu download hij hem met 200KB/s!
40 minuten wachten :)

Het linkje van KirkHammet hierboven heb ik gebruikt. Ik liet Getright om de 5 seconden proberen om een plekje te bemachtigen. Duurde 10 minuten, maar nu heb ik ook wat.

-edit-

STOM STOM STOM
Ik copy paste het linkje van WebGenome, en toen begon Getright plots daarvan te downloaden |:(
Dus je moet zijn linkje hebben. Sorry!

[ Voor 23% gewijzigd door HuggyB op 21-01-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Damn, ik krijg em maar niet aan de praat :( Tot aan het hoofdmenu werkt alles prima, maar zodra ik de level ga laden loopt ie vast :( Heb em al opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp dus niet.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

1 (groot) nadeel... je kunt niet zelf saven :(
zit je 10 minuten rond te dwalen op het eiland wat mannetjes af te knallen, maar omdat je niet een bepaald checkpoint haalt, saved het spel niks. Dat vind ik dus echt butt

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wat een waanzinnig mooie graphics! Dat water vind ik echt heel gaaf gedaan. Bij mij draait het zooitje prima op 1280x960@32 met alle detail high. Very high nog niet geprobeerd. Het voelt ook allemaal lekker aan. Die wapens knallen heerlijk, mooi geluid en de rondvliegende kogels en het getik van inslaand lood maken het allemaal nog strakker.

De physics sta ik ook van te kijken. Die tonnen bovenaan de trap net voor je die tunnel ingaat bijvoorbeeld... kun je van de trap af rollen. Alleen het geluid van die rollende tonnen is wat zacht inverhouding tot de rest. Nog een leuk detail... in het begin zie je die haai hangen en die kun je dus losschieten. Gewoon het touwtje doorschieten :P

Wel jammer dat de lijken verdwijnen. Je kunt er overigens wel leuk mee spelen door ze op verschillende plaatsen te beschieten. Misschien wat voor Teleac "Spelen met lijken" :+ Kortom.... zoals het er nu naar uitziet wordt het een schitterend spel. Ik ben benieuwd hoe de gfx en de feeling van de MP versie zal zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 21 januari 2004 @ 14:35:
[...]

Dat ziet er idd erg goed uit :)
Op hoeveel frames per seconden draait het ongeveer bij jou?
(we hebben namelijk een gelijknamig systeem)
Ik heb geen idee hoe ik die fps te voorschijn krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Het niet kunnen saven is idd een dubieus iets. Een voordeel is dat het spel er spannender door wordt, je hebt geen zin om alles 100x te doen dus voorzichtigheid is geboden. Een nadeel is dat als de safe slecht gekozen is je het toch vaak over zult moeten doen. In de demo vind ik de safe's goed geplaatst en komt het checkpoint systeem goed tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/jan04/FarCry0006.jpg

Naja zo ziet het er bij mij uit :) Best mooi vind ik zelf ... echt super spel .. ben benieuwd hoe de final is en of ze hem nog beetje tetweaked hebben ...

[ Voor 15% gewijzigd door Ikkuh84 op 21-01-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jups ik heb het ook nu een tijdje zitten spelen en ik moet zeggen echt geweldig. De feeling is echt fenomenaal gewoon heb je want je idd echt in een jungle op een tropisch eiland. Enigste nadeel is het saven idd hoop dat ze dat nog veranderen (het stoort me niet echt maar als je gewoon wat rond wil lopen kanje niet saven en dat is wel minder)

Voor specs van me PC zie link nummer 1 :) . Ik moet alleen keer me geforce Ti 4600 updaten want die is toch wel aan het eind van ze latijn met dit spel haal nu 45 FPS op 1024 en alles very high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Kijk daar hebben we nou wat aan. :D

Zal ik je volgende keer op BVD CoD server niet meer neerschieten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke keer bij het laden gaat bij beeldscherm opeens uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 15:57:
Ik ben benieuwd hoe de gfx en de feeling van de MP versie zal zijn.
Daar zit het wel mee goed ;) , vooral in de Assault mode is het heel erg spannend. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Albinoraptor schreef op 21 januari 2004 @ 16:05:
[...]

Kijk daar hebben we nou wat aan. :D

Zal ik je volgende keer op BVD CoD server niet meer neerschieten. :p
deal :>

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook wat screenies gemaakt :

Ik heb ze beetje klein gehouden zodat het layout niet verneukt ;) (ok heel klein beetje dan)

Afbeeldingslocatie: http://www.erestor.com/farcry001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.erestor.com/farcry002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.erestor.com/farcry003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.erestor.com/farcry004.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 21-01-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Ik doe volgens mij iets fout, mensen die met een Ti4600 op high of very high kunnen spelen en mij lukt het echt niet om hoger dan 1024x768x32 met alles op medium te komen met een P4 2.4B, 512MB DDR RAM en een Prophet 9700 pro :/

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heb net alles ff op very high geprobeerd, maar het liep meteen een stuk minder. Misschien komt dat omdat ik meteen 5.1 sound had aangezet :P Het liep nog wel redelijk, maar af en toe had ik een hapering.

Is de MP nou ook zo mooi en gedaitailleerd (ook qua geluid) als dit? Ik had begrepen dat er een MP beta versie in omloop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 16:33:
Heb net alles ff op very high geprobeerd, maar het liep meteen een stuk minder. Misschien komt dat omdat ik meteen 5.1 sound had aangezet :P Het liep nog wel redelijk, maar af en toe had ik een hapering.

Is de MP nou ook zo mooi en gedaitailleerd (ook qua geluid) als dit? Ik had begrepen dat er een MP beta versie in omloop is...
Mmmh misschien dat 5.1 geluid eens uit zetten en hem op stereo laten doen.

Oh en MP is zeker zo mooi en gedetailleerd. Alleen de maps zijn logischerwijs kleiner want anders zou het eeuwen duren voordat je uberhaupt een tegenstander tegenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 18:10
shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:32:
Ik doe volgens mij iets fout, mensen die met een Ti4600 op high of very high kunnen spelen en mij lukt het echt niet om hoger dan 1024x768x32 met alles op medium te komen met een P4 2.4B, 512MB DDR RAM en een Prophet 9700 pro :/
Ja dat heb ik ook ..
Ik zit hier met een AMD XP2000 / Radeon9600 pro/ 512mb (2100 cas 2 ) /
dus dat moet toch ruim voldoende wezen.

Maar helaas dat is niet zo.
EN ook maar een res van 1024 op MID.
Ik heb hem nu zelfs op 800/op mid staan omdat het nog iets beter loop.

Maar leuk is anders , andere spellen lopen echt goed.

Oja ik heb hier ook last van rare textures.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:34:
[...]

Mmmh misschien dat 5.1 geluid eens uit zetten en hem op stereo laten doen.

Oh en MP is zeker zo mooi en gedetailleerd. Alleen de maps zijn logischerwijs kleiner want anders zou het eeuwen duren voordat je uberhaupt een tegenstander tegenkomt :P
Tuurlijk.... ik had ook geen BF praktijken verwacht. Hoeveel spelers max? Kun je ook gebruik maken van voertuigen in de MP versie?

5.1 gaat weer uit, alleen dat zal vanavond pas worden want ik moet zo weg... ;(

Edit: De lat ligt meteen weer een stuk hoger als het om mooie games gaat. Gameplay zit ook wel goed zo te zien. WW2 MP shooter met deze gfx lijkt me heerlijk...

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 21-01-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou moe, dat fragland gebeuren heeft mij gewoon afgekapt. Lekker balen... kan net zo goed wachten op de officiele servers nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:32:
Misschien zijn de mensen die dat zeggen erg verliefd op hun geforce 1 die 100 fps doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

HuggyB schreef op 21 januari 2004 @ 16:40:
Nou moe, dat fragland gebeuren heeft mij gewoon afgekapt. Lekker balen... kan net zo goed wachten op de officiele servers nu.
Ik heb hem ff snel geshared via Kazaa. 1 slot staat open. Wie het eerst komt die het eerst maalt (Upload: 1024 Kbps)

Filename: DemoFarCry.zip

Ik had geen tijd om een ftp'tje op te zetten. En DC++ had ik ook geen tijd voor. Dan maar ff zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik weet niet wat jullie fout doen mar ik zou zeggen.. bios update, driver update etc etc. Ik heb hier een:

Geforce 4 TI4400
AMD XP2100mhz
768 MB DDR PC2700 ram

en het loopt gewoon vloeiend @ 1024x768 met alles op very high. (lager doe ik niet want dan mis je wat leuke effecten die het nog mooier maken :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 16:38:
[...]
Tuurlijk.... ik had ook geen BF praktijken verwacht. Hoeveel spelers max? Kun je ook gebruik maken van voertuigen in de MP versie?

5.1 gaat weer uit, alleen dat zal vanavond pas worden want ik moet zo weg... ;(

Edit: De lat ligt meteen weer een stuk hoger als het om mooie games gaat. Gameplay zit ook wel goed zo te zien. WW2 MP shooter met deze gfx lijkt me heerlijk...
Voertuigen in MP - ja, gunboats, humvees, buggies, zodiacs (opblaasboten) en paragliders :D

En idd ik kan niet wachten op een WW2 shooter met vooral de AI van Far Cry (dat vond ik nog het meest bijzondere, al zal dat komen doordat ik de MP beta al gespeeld had en dus de graphics geen verrassing meer waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Webgnome schreef op 21 januari 2004 @ 16:47:
Ik weet niet wat jullie fout doen mar ik zou zeggen.. bios update, driver update etc etc. Ik heb hier een:

Geforce 4 TI4400
AMD XP2100mhz
768 MB DDR PC2700 ram

en het loopt gewoon vloeiend @ 1024x768 met alles op very high. (lager doe ik niet want dan mis je wat leuke effecten die het nog mooier maken :D
Heb alle nieuwe drivers, ik begin gewoon te denken dat het ligt aan nvidia. Performance op nvidia kaarten lijkt extreem veel beter dan op ATI kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Oke, een tijdje de demo gespeeld. Het ziet er super gelikt uit op mijn 9800pro, moet nog eens uitzoeken op welke detailstand ik het beste kan draaien.
Ik heb alleen regelmatig last van totaal vergalde graphics, maar door AA ingame uit te zetten en door heel soms op ALT-TAB te drukken ben ik het meeste kwijt.

AI is erg goed, reageert echt op de speler. Voor het eerst heb je nu echt het gevoel van: oke, daar staan 4 soldaten, niet als een rambo naar binnen wat dat overleef ik niet. En reken er maar niet op dat je er gerust 1 kan afknallen terwijl zijn maat verderop niets doorheeft.

Ook leuk dat je het eiland op verschillende manieren kan benaderen, en je ondekt meer plekken als je rustig op onderzoek uit gaat. Het gebruik van voertuigen voelt ook goed aan, vooral de buggy is erg leuk.

Ik heb de demo nog niet uitgespeeld, werd weer eens neergeschoten; maar ik kijk zeker uit naar de volledige versie van dit spel. Toppertje.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Webgnome schreef op 21 januari 2004 @ 16:47:

Geforce 4 TI4400
AMD XP2100mhz
768 MB DDR PC2700 ram

Hmmz ik heb ''betere specs'' en toch als ik alles op high doe dan trekt ie het niet ... heb de laatste Nvidia drivers enzo ... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Timocos schreef op 21 januari 2004 @ 16:51:
[...]

Hmmz ik heb ''betere specs'' en toch als ik alles op high doe dan trekt ie het niet ... heb de laatste Nvidia drivers enzo ... vreemd
Virusscanner? Andere wazige processen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Hij vreet wel veel ram geloof ik. Ik trek ook "maar" 1024 met alles medium op een P4 2.9ghz 512mb DDR333 en Radeon 9500 Pro O/C :/

Ik weet niet precies wat het is, de fps zijn nog wel te doen met alles op very high maar hij laad constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/j.brouwera/cry.jpg
Ik krijg dit soort gedoe.

Waar ligt dit aan? Als ik rond kijk dan lijkt alles 3 fps en al die strepen enzo zijn nogal bewegelijk.

Specs:
Amd Athlon xp 2000+
Geforce 4 4200Ti
512 ddr_ram
XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:48:
[...]

Heb alle nieuwe drivers, ik begin gewoon te denken dat het ligt aan nvidia. Performance op nvidia kaarten lijkt extreem veel beter dan op ATI kaarten.
Dit kan wel kloppen namelijk. Zoals jullie allemaal weten is de Crytek engine eigenlijk een demo geweest voor de Geforce 3 kaarten. Ik denk dat daar om 1 van de reasons is dat Far Cry erg goed loopt op een Geforce kaart. Ik zelf heb namelijk een Ti 4600 en het loopt echt soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
Er blijken bugs aanwezig te zijn in de demo/game of fouten in de nieuwste ATi Catalyst drivers (4.1) waardoor bij sommige mensen hun systeem vastloopt aan het begin van het laden van een level/map.

Tot nu to alleen bij 2 9700 kaarten (op het bug forum: PowerColor 9700 np en ik Club 3D 9700 Non pro)

Bug forum Ubi: http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzfvq

Ikzelf had het zelfde probleem, dus ik ben terug gegaan naar 3.10. Deze werkt goed bij mij tot nu toe. Op het bug forum van ubisoft werd geadviseerd om terug te gaan naar 3.9, ben benieuwd wat de reden daarvan is.. (omdat 3.10 ook goed werkt)

Ik weet niet of ik nou iets zit te herhalen heb maar de laatste 3 pagina's gelezen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DNi-Cow op 21-01-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heeft iemand nog een werkende link voor de sinlge player demo?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNi-Cow schreef op 21 januari 2004 @ 17:07:
Er blijken bugs aanwezig te zijn in de demo/game of fouten in de nieuwste ATi Catalyst drivers (4.1) waardoor bij sommige mensen hun systeem vastloopt aan het begin van het laden van een level/map.

Tot nu to alleen bij 2 9700 kaarten (op het bug forum: PowerColor 9700 np en ik Club 3D 9700 Non pro)

Bug forum Ubi: http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzfvq

Ikzelf had het zelfde probleem, dus ik ben terug gegaan naar 3.10. Deze werkt goed bij mij tot nu toe. Op het bug forum van ubisoft werd geadviseerd om terug te gaan naar 3.9, ben benieuwd wat de reden daarvan is.. (omdat 3.10 ook goed werkt)

Ik weet niet of ik nou iets zit te herhalen heb maar de laatste 3 pagina's gelezen ;)
thx voor de info
_/-\o_
ik heb namelijk precies hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 21:11

Karel V

Een simpele ziel

CJ schreef op 09 januari 2004 @ 13:47:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee dat er monsters in het spel zullen zitten. Realistisch was het spel toch al niet in vergelijking met sommige andere shooters als Raven Shield. En ik had dit al wel zien aankomen, aangezien altijd de vergelijking wordt gemaakt met Doom3 en HL2. Dus laat die monsters maar mooi komen. Heb ik lekker weer meer targets. :7
:( Vind het wel vervelend. Als ze er geen buitenaardse wezens in hadden gestopt had ik 'm zeker gekocht. Ik zie mezelf nog niet staan tussen zulk soort monsters.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:00:
[afbeelding]
Ik krijg dit soort gedoe.

Waar ligt dit aan? Als ik rond kijk dan lijkt alles 3 fps en al die strepen enzo zijn nogal bewegelijk.

Specs:
Amd Athlon xp 2000+
Geforce 4 4200Ti
512 ddr_ram
XP.
Deze troep had ik dus ook, en dus...

AA uitzetten en ALT-TAB om het probleem op te lossen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zeker nergens meer werkende links? heb nu alle links op het forum geprobeert maar geen 1 werkt. Bittorent gaat maar met 7kbs dus dat is de moeite ook niet waard :( kan ubisoft nite ff met een paar servers komen? tis tenslotte HUN demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:12:
Er zijn zeker nergens meer werkende links? heb nu alle links op het forum geprobeert maar geen 1 werkt. Bittorent gaat maar met 7kbs dus dat is de moeite ook niet waard :( kan ubisoft nite ff met een paar servers komen? tis tenslotte HUN demo.
Verkeerde conclusie. ;)

Wij willen hun game proberen, voordat we er 50€ aan uitgeven.
Dat zij hierdoor meer verdienen is hun zaak. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kramers schreef op 21 januari 2004 @ 17:10:
[...]

Deze troep had ik dus ook, en dus...

AA uitzetten en ALT-TAB om het probleem op te lossen.
Dit staat helaas al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets meer van, ik kan die buggy echt niet zien/vinden. Kan iemand misschien even een paar screenshots plaatsen zodat ik misschien niet zo blind hoef te zoeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:30:
Ik snap er niets meer van, ik kan die buggy echt niet zien/vinden. Kan iemand misschien even een paar screenshots plaatsen zodat ik misschien niet zo blind hoef te zoeken? :)
Hmm ik had hem toen ik onder die radar was .. dus waar je je explosieven moet plaatsen .. dan zie je onderaan het eiland ineenkeer een boot aankomen varen en die nemen die buggy mee :) Wel eind naar beneden lopen maar wel lachen met dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Aan het begin ga je dat strand op etc, maar in plaats van dat je zo snel mogelijk naar boven gaat, moet je het strand nog een stuk volgen, waar je na een stukje lopen ziet dat een paar gastjes bezig zijn een boot te repareren, en daar staat de buggy ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er daar heb ik dus gezocht, maar daar zie ik nergens een jeep staan.

Screenshotje (al wel even die mannen afgemaakt, fotograferen is zo lastig als er mensen op je schieten) ;)

Jeep? Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Bij mij stondtie daar wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 21 januari 2004 @ 17:36:
[...]

Hmm ik had hem toen ik onder die radar was .. dus waar je je explosieven moet plaatsen .. dan zie je onderaan het eiland ineenkeer een boot aankomen varen en die nemen die buggy mee :) Wel eind naar beneden lopen maar wel lachen met dat ding :)
Dat zou wel eens kunnen, maar eens even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Karel V schreef op 21 januari 2004 @ 17:10:
[...]

:( Vind het wel vervelend. Als ze er geen buitenaardse wezens in hadden gestopt had ik 'm zeker gekocht. Ik zie mezelf nog niet staan tussen zulk soort monsters.
Ach, een spel als Far Cry koop ik ook niet om z'n singleplay, maar om z'n multiplay... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Iedereen het zwijn al gevonden en geslacht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
CJ schreef op 21 januari 2004 @ 17:49:
[...]

Ach, een spel als Far Cry koop ik ook niet om z'n singleplay, maar om z'n multiplay... ;)
Als ik een spel koop is het toch echt om beide :{
Het moet beide snor zitten imo. Het is wel 45 euro, en als ik een spel koop wil ik er lang mee zoet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Echt een heerlijk spel! >:) Was bang dat het spel brak zou lopen op mijn systeem maar het is wel goed te spelen. Ik speel het nu gewoon op 1024 met de rest op medium. Ik weet niet hoeveel fps ik heb maar het loopt gewoon behoorlijk soepel. Toch nog maar ff w88 met een andere videokaart kopen :*) . Voor degene die een mirror zoeken, ik heb hem gewoon via de torrent gedownload. Ging prima en had hem redelijk snel binnen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij beide keren dat ik de demo gespeeld heb ook :?

EDIT:
in reactie op de buggy :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 17:50:
[...]

Als ik een spel koop is het toch echt om beide :{
Het moet beide snor zitten imo. Het is wel 45 euro, en als ik een spel koop wil ik er lang mee zoet zijn.
Tja, dat zal dan wel puur persoonlijk zijn. Ik heb bijv mijn eigen C&C:Renegade clan, en daar heb ik om eerlijk te zijn ook nog nooit de SP uitgespeeld (te brak), maar de MP is echt geweldig (en ondergewaardeerd).

Het is leuk dat de SP een geweldige AI heeft, maar SP is maar SP... je speelt het een keertje en dan heb ik het meestal wel gezien, terwijl MP toch elke keer weer anders is. Met levende mensen spelen is leuker dan tegen de AI, dus vandaar dat mijn eigen voorkeur uit gaat naar MP. En de beta laat zien dat het met MP zeker ook goed zit. O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een paar minuten hopelijk de officiele mirrors, althans, 1tje die t gewoon doet, .. hopelijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Bug forum Ubi: http://forums.ubi.com/mes...rcry_general&id=zzfvq

Ik weet niet of ik nou iets zit te herhalen heb maar de laatste 3 pagina's gelezen
Ik heb dit probleem ook met Catalyst 3.7 en een gemodde 9800SE (9800 Pro dus).
Zal eens met 3.9 of 3.10 proberen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
CJ schreef op 21 januari 2004 @ 17:53:
[...]

Tja, dat zal dan wel puur persoonlijk zijn. Ik heb bijv mijn eigen C&C:Renegade clan, en daar heb ik om eerlijk te zijn ook nog nooit de SP uitgespeeld (te brak), maar de MP is echt geweldig (en ondergewaardeerd).

Het is leuk dat de SP een geweldige AI heeft, maar SP is maar SP... je speelt het een keertje en dan heb ik het meestal wel gezien, terwijl MP toch elke keer weer anders is. Met levende mensen spelen is leuker dan tegen de AI, dus vandaar dat mijn eigen voorkeur uit gaat naar MP. En de beta laat zien dat het met MP zeker ook goed zit. O+ :9~
Ja maar niet iedereen heeft de tijd voor een succesvolle clan of de skills. En daarbij moet je voor clans ook vaak nog een maandelijkse bijdrage betalen om een server draaiende te houden. En soms ook nog een headset aanschaffen. Nja dan houd ik het liever bij casual spelen, en random online spelen is vaak ook niet alles: cheaters, lamers, niemand doet teamplay etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:54:
Over een paar minuten hopelijk de officiele mirrors, althans, 1tje die t gewoon doet, .. hopelijk ...
een onofficiele mirror ook goed? ;)
http://131.211.229.224/DemoFarCry.zip

100mbit.... moet dus wel redelijk snel gaan ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Maxow schreef op 21 januari 2004 @ 17:37:
Aan het begin ga je dat strand op etc, maar in plaats van dat je zo snel mogelijk naar boven gaat, moet je het strand nog een stuk volgen, waar je na een stukje lopen ziet dat een paar gastjes bezig zijn een boot te repareren, en daar staat de buggy ook ;)
Geloof zelfde als die ik bedoel .. maar ik zag hem van bovenaf :) ... helaas kan je niet hele eiland verkennen ... omdat je wordt neergeschoten door heli's als je te ver gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ramon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:03:
[...]

_/-\o_ Tnx! :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

(Ramon de) Jesus Haleeluja! Thankx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
[...]

no anonymous ;) (via flashfxp)
DAP pakt em wel direct :?

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 21-01-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

[...]

tnx !!! dit is de eerste die het goed doet bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

_/-\o_

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Niet allemaal tegelijk heh :Y) Anders gaat de download snelheid weer omlaag, heheh! Ik moet nog 6 min, en dan kan ik eindelijk gaan exploren....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:d Thnks, hopelijk trektie t ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
_/-\o_ Thanks!! Eindelijk 1 die niet plat ligt

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Crash-Override schreef op 21 januari 2004 @ 18:07:
[...]

no anonymous ;) (via flashfxp)
DAP pakt em wel direct :?
tis geen ftp mirror, maar een gewone http mirror, niet zo verwonderlijk dat ie het niet doet

maar Tampie: _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Arg, al die officiele servers liggen plat of zijn enorm verzadigd. :)

-edit- die "onofficiele" doet het bij mij ook niet.

En kijk es naar Fileshack.com.

Wachttijden:

423 minutes
573 minutes
271 minutes
362 minutes
299 minutes

Farcry "pwns" het internet!

[ Voor 60% gewijzigd door HuggyB op 21-01-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is ook dood hier :)

Is het niet interessant om met de tweakers een Bittorent te beginnen? Eentje die wel shared :P

[ Voor 47% gewijzigd door Elect op 21-01-2004 18:23 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

tis geen ftp mirror, maar een gewone http mirror, niet zo verwonderlijk dat ie het niet doet

maar Tampie: _o_
Hoeveel data heb je al verstouwt met deze file?? volgens mij loopt het aardig storm aan de snelheid te zien :)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
beste w8tijden, maar met zo'n spel als dit verwachte ik al zoiets. Kan niet wachten als ik hem einedlijk op me pc'tje krijg :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nvidia de messiah?

http://nvidia.com/object/nzone_farcry_downloads.html

Bij mij doet ie et. 75KB/s

-edit-

40KB/s.... 30KB/s....

Ik doe mijn ogen dicht en ik kijk over 4 uurtjes maar weer. :)

[ Voor 33% gewijzigd door HuggyB op 21-01-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 19:34
lol mensen, tis wel enstig, mijn bakkie is nu ook halfdood :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pczb.net/downloads/games/DemoFarCry.zip (100 MBit FD). Hij staat er dus echt wel he? Maar idd waren er vanochtend nog andere downloads aan het lopen... Dat heb je als je van 16 plekken de snelste wil hebben maar niet vanwege beperkte downloadsnelheden hoeft te kiezen

*GNAGNA*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:26:
lol mensen, tis wel enstig, mijn bakkie is nu ook halfdood :D
Nog even volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
die nvidia link trekt ongeveer 40 Kb/s hier.. Dies nog wel redelij kte doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

Nog maar 1:40:00
Loopt nu op +-68 kb
_/-\o_

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
woei, ik ben hem nu met 220 kB/s aan het downen! nou alleen please niet allemaal tegelijk erop gaan zitten, okee :* ?

ftp://download:575280455@....net/demos/DemoFarCry.zip
(staat al paar keer genoemd, maar hij gaat nu lekker :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

ben ik ff blij dak de download gisteravond al had aangezet :D, hoef iig nu niet zo lang te w8en :)

edit: zo geinstalled en nu spelen en :9~ maar

[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2004 18:41 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ftp://Tweakers:farcry@137.224.220.24
maximaal 10 users - 100 mbit veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
:>
[edit]
97 kb/s ongeveer :)

[ Voor 9% gewijzigd door Elect op 21-01-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
_/-\o_

Downloading, deze heeft tenminste een nette snelheid 8)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Blijkbaar kan je in third person ook spelen als je de config files aanpast :)

(nog niet getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
OMG! Dit wordt zo een heftig spel, geweldig gewoon!!

En voor die persoon die zei dat er geen Havok-physics in zouden zitten.....kijk eens goed man, die zitten er wel degelijk in en hoe!! Tip: Pak de gunboat en vuur eens een raket af op die haai die daar een beetje hangt te hangen >:) Dan zie je pas goed Havok-physics! ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

je kan overigens die boot met de gun stelen, dan het eiland rechtsom varen, en via het andere strand het eiland infiltreren, dan moet je niet op het hoofdstrand :p

niet proberen met je opblaasboot, er vaart ginder een patrol boat :p

[ Voor 19% gewijzigd door ETzPliskin op 21-01-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 21 januari 2004 @ 18:54:
OMG! Dit wordt zo een heftig spel, geweldig gewoon!!

En voor die persoon die zei dat er geen Havok-physics in zouden zitten.....kijk eens goed man, die zitten er wel degelijk in en hoe!! Tip: Pak de gunboat en vuur eens een raket af op die haai die daar een beetje hangt te hangen >:) Dan zie je pas goed Havok-physics! ;)
welke gunboat met raketten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
_/-\o_ bedankt deze link werkt echt super O+
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.