Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
\r_displayinfo in de console typen. Of \r_disp en dan op tab drukken, zodat het automatisch wordt aangevuld.Jackazz schreef op 21 januari 2004 @ 13:51:
Weet iemand of er misschien een commando is zodat je kan zien hoeveel FPS je hebt.. Want bij mij hakkelt het als ik weet niet wat
Tenminste zo werkt het in de multiplay beta, dus ik neem aan dat-ie het dan ook zo in de SP moet doen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
onbekende titel? volgens mij weet bijna iedere gamer dat dit super spel eraan kwam! De eerste screens waaren ook zo veel belovend!!!Scorperito schreef op 21 januari 2004 @ 12:57:
Damn, dit is ook weer zo'n onbekende titel die ons allen gaat verrassen (heeft verrast).
Net als Stalker
Tenminste geen ultieme teleurstelling van een bekend software huis *kuch* daikatana *kuch*
Ben benieuwd naar de in-game graphics
probeer hier es: http://www.fragland.be/downloads.php?did=1098 gaat niet echt super snel 155kb/s hiero maar goed downloaden doet ie welVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:54:
MIRROR!!! MIRROR!!!
ik heb hier 100 Megabitjes die staan te popelen dat ding te uploaden, maar dan moet ik m zelf wel eerst hebben![]()
Er is wel een bittorrent van uit, dan gebruik je die ff om hem te krijgen?Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 14:54:
MIRROR!!! MIRROR!!!
ik heb hier 100 Megabitjes die staan te popelen dat ding te uploaden, maar dan moet ik m zelf wel eerst hebben![]()
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Systeem:
AMD XP 2200+
512 DDR geheugen
Geforce FX 5900 Ultra 256 MB DDR
Alles op medium en dan heb ik FPS van 30 en binnelevels 70+
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
spelletje is goed populair dus
Verwijderd
EDIT: Dit is die ftp -> ftp://195.54.111.21/pub/spel/farcry/DemoFarCry.zip
[ Voor 13% gewijzigd door Donnie op 21-01-2004 15:41 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Kijk hier anders ff tussenVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 15:34:
Komt er misschien nog een mirror die WEL werkt? heb alle links nou geprobeert en ze zijn allemaal down
http://farcry.ngz-network.de/downloads.php?file_id=7
Als ze dadelijk om 18:00 nog officiele servers uitbrengen, dan zit er volgens mij bijna niemand meer op
Nou ja, afgezien van trieste mensen zoals ik.
This space is occupied
maar mijn ervaringen:
Het is echt een toppertje. De AI is erg goed, op het gooien van stenen reageren ze perfect.. als je er 2 gooit vlak na elkaar dan gaan ze echt zoeken (dan weten ze dat het niemand is maar een steen en dan gaan ze je zoeken)
Ook de omgeving vind ik erg mooi gemaakt. Loopje door de bush bush en je hebt ewoon geen pad zo van.. hier heen kom maar.. je hebt natuurlijk wel aanwijzingen (anders zoek je je rot) maar het voelt (heel maf nooitin de jungle geweest) als een echt jungle aan.
Ook de lichtning is erg mooi uitgewerkt.. HEt is nog maar een demo maar ik geef hem een dikke 9
(minpuntje vind ik wel dat de reactie van de bots soms iets te dom is... )
[ Voor 80% gewijzigd door Webgnome op 21-01-2004 15:54 ]
Verwijderd
Je bedoelt neem ik aan niet dat "hoofdstrand", maar dat kleinere strandje links daarvan, met een kapotte boot helemaal op strand, 2 mannen ernaast en een oude tank? Zo ja, ik heb dat hele stuk doorgelopen, maar ik kon echt nergens een buggy vinden.Blackhole schreef op 21 januari 2004 @ 14:28:
[...]
Die Buggy staat als je begint dan kijk je tegen het stadje aan .. vaar naar links en dan zie je een bootje op het strand liggen stap daar uit en daar staat hij in de buurt ..
40 minuten wachten
Het linkje van KirkHammet hierboven heb ik gebruikt. Ik liet Getright om de 5 seconden proberen om een plekje te bemachtigen. Duurde 10 minuten, maar nu heb ik ook wat.
-edit-
STOM STOM STOM
Ik copy paste het linkje van WebGenome, en toen begon Getright plots daarvan te downloaden
Dus je moet zijn linkje hebben. Sorry!
[ Voor 23% gewijzigd door HuggyB op 21-01-2004 15:55 ]
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Koekie?
zit je 10 minuten rond te dwalen op het eiland wat mannetjes af te knallen, maar omdat je niet een bepaald checkpoint haalt, saved het spel niks. Dat vind ik dus echt butt
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
De physics sta ik ook van te kijken. Die tonnen bovenaan de trap net voor je die tunnel ingaat bijvoorbeeld... kun je van de trap af rollen. Alleen het geluid van die rollende tonnen is wat zacht inverhouding tot de rest. Nog een leuk detail... in het begin zie je die haai hangen en die kun je dus losschieten. Gewoon het touwtje doorschieten
Wel jammer dat de lijken verdwijnen. Je kunt er overigens wel leuk mee spelen door ze op verschillende plaatsen te beschieten. Misschien wat voor Teleac "Spelen met lijken"
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe ik die fps te voorschijn krijgHomedisc schreef op 21 januari 2004 @ 14:35:
[...]
Dat ziet er idd erg goed uit
Op hoeveel frames per seconden draait het ongeveer bij jou?
(we hebben namelijk een gelijknamig systeem)

Naja zo ziet het er bij mij uit
[ Voor 15% gewijzigd door Ikkuh84 op 21-01-2004 16:04 ]
Voor specs van me PC zie link nummer 1
Kijk daar hebben we nou wat aan.Webgnome schreef op 21 januari 2004 @ 15:49:
ik downlaod hem van deze ftp://download:575280455@....net/demos/DemoFarCry.zip
Zal ik je volgende keer op BVD CoD server niet meer neerschieten.
Daar zit het wel mee goedjagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 15:57:
Ik ben benieuwd hoe de gfx en de feeling van de MP versie zal zijn.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
dealAlbinoraptor schreef op 21 januari 2004 @ 16:05:
[...]
Kijk daar hebben we nou wat aan.
Zal ik je volgende keer op BVD CoD server niet meer neerschieten.
Ik heb ze beetje klein gehouden zodat het layout niet verneukt

[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 21-01-2004 16:28 ]
Is de MP nou ook zo mooi en gedaitailleerd (ook qua geluid) als dit? Ik had begrepen dat er een MP beta versie in omloop is...
Mmmh misschien dat 5.1 geluid eens uit zetten en hem op stereo laten doen.jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 16:33:
Heb net alles ff op very high geprobeerd, maar het liep meteen een stuk minder. Misschien komt dat omdat ik meteen 5.1 sound had aangezetHet liep nog wel redelijk, maar af en toe had ik een hapering.
Is de MP nou ook zo mooi en gedaitailleerd (ook qua geluid) als dit? Ik had begrepen dat er een MP beta versie in omloop is...
Oh en MP is zeker zo mooi en gedetailleerd. Alleen de maps zijn logischerwijs kleiner want anders zou het eeuwen duren voordat je uberhaupt een tegenstander tegenkomt
Ja dat heb ik ook ..shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:32:
Ik doe volgens mij iets fout, mensen die met een Ti4600 op high of very high kunnen spelen en mij lukt het echt niet om hoger dan 1024x768x32 met alles op medium te komen met een P4 2.4B, 512MB DDR RAM en een Prophet 9700 pro
Ik zit hier met een AMD XP2000 / Radeon9600 pro/ 512mb (2100 cas 2 ) /
dus dat moet toch ruim voldoende wezen.
Maar helaas dat is niet zo.
EN ook maar een res van 1024 op MID.
Ik heb hem nu zelfs op 800/op mid staan omdat het nog iets beter loop.
Maar leuk is anders , andere spellen lopen echt goed.
Oja ik heb hier ook last van rare textures.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Tuurlijk.... ik had ook geen BF praktijken verwacht. Hoeveel spelers max? Kun je ook gebruik maken van voertuigen in de MP versie?shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:34:
[...]
Mmmh misschien dat 5.1 geluid eens uit zetten en hem op stereo laten doen.
Oh en MP is zeker zo mooi en gedetailleerd. Alleen de maps zijn logischerwijs kleiner want anders zou het eeuwen duren voordat je uberhaupt een tegenstander tegenkomt
5.1 gaat weer uit, alleen dat zal vanavond pas worden want ik moet zo weg...
Edit: De lat ligt meteen weer een stuk hoger als het om mooie games gaat. Gameplay zit ook wel goed zo te zien. WW2 MP shooter met deze gfx lijkt me heerlijk...
[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 21-01-2004 16:40 ]
Verwijderd
Misschien zijn de mensen die dat zeggen erg verliefd op hun geforce 1 die 100 fps doetshuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:32:
Ik doe volgens mij iets fout, mensen die met een Ti4600 op high of very high kunnen spelen en mij lukt het echt niet om hoger dan 1024x768x32 met alles op medium te komen met een P4 2.4B, 512MB DDR RAM en een Prophet 9700 pro
Ik heb hem ff snel geshared via Kazaa. 1 slot staat open. Wie het eerst komt die het eerst maalt (Upload: 1024 Kbps)HuggyB schreef op 21 januari 2004 @ 16:40:
Nou moe, dat fragland gebeuren heeft mij gewoon afgekapt. Lekker balen... kan net zo goed wachten op de officiele servers nu.
Filename: DemoFarCry.zip
Ik had geen tijd om een ftp'tje op te zetten. En DC++ had ik ook geen tijd voor. Dan maar ff zo.
Geforce 4 TI4400
AMD XP2100mhz
768 MB DDR PC2700 ram
en het loopt gewoon vloeiend @ 1024x768 met alles op very high. (lager doe ik niet want dan mis je wat leuke effecten die het nog mooier maken
Voertuigen in MP - ja, gunboats, humvees, buggies, zodiacs (opblaasboten) en paraglidersjagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 16:38:
[...]
Tuurlijk.... ik had ook geen BF praktijken verwacht. Hoeveel spelers max? Kun je ook gebruik maken van voertuigen in de MP versie?
5.1 gaat weer uit, alleen dat zal vanavond pas worden want ik moet zo weg...
Edit: De lat ligt meteen weer een stuk hoger als het om mooie games gaat. Gameplay zit ook wel goed zo te zien. WW2 MP shooter met deze gfx lijkt me heerlijk...
En idd ik kan niet wachten op een WW2 shooter met vooral de AI van Far Cry (dat vond ik nog het meest bijzondere, al zal dat komen doordat ik de MP beta al gespeeld had en dus de graphics geen verrassing meer waren)
Heb alle nieuwe drivers, ik begin gewoon te denken dat het ligt aan nvidia. Performance op nvidia kaarten lijkt extreem veel beter dan op ATI kaarten.Webgnome schreef op 21 januari 2004 @ 16:47:
Ik weet niet wat jullie fout doen mar ik zou zeggen.. bios update, driver update etc etc. Ik heb hier een:
Geforce 4 TI4400
AMD XP2100mhz
768 MB DDR PC2700 ram
en het loopt gewoon vloeiend @ 1024x768 met alles op very high. (lager doe ik niet want dan mis je wat leuke effecten die het nog mooier maken
Ik heb alleen regelmatig last van totaal vergalde graphics, maar door AA ingame uit te zetten en door heel soms op ALT-TAB te drukken ben ik het meeste kwijt.
AI is erg goed, reageert echt op de speler. Voor het eerst heb je nu echt het gevoel van: oke, daar staan 4 soldaten, niet als een rambo naar binnen wat dat overleef ik niet. En reken er maar niet op dat je er gerust 1 kan afknallen terwijl zijn maat verderop niets doorheeft.
Ook leuk dat je het eiland op verschillende manieren kan benaderen, en je ondekt meer plekken als je rustig op onderzoek uit gaat. Het gebruik van voertuigen voelt ook goed aan, vooral de buggy is erg leuk.
Ik heb de demo nog niet uitgespeeld, werd weer eens neergeschoten; maar ik kijk zeker uit naar de volledige versie van dit spel. Toppertje.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Hmmz ik heb ''betere specs'' en toch als ik alles op high doe dan trekt ie het niet ... heb de laatste Nvidia drivers enzo ... vreemdWebgnome schreef op 21 januari 2004 @ 16:47:
Ik weet niet wat jullie fout doen mar ik zou zeggen.. bios update, driver update etc etc. Ik heb hier een:
Geforce 4 TI4400
AMD XP2100mhz
768 MB DDR PC2700 ram
Virusscanner? Andere wazige processen?Timocos schreef op 21 januari 2004 @ 16:51:
[...]
Hmmz ik heb ''betere specs'' en toch als ik alles op high doe dan trekt ie het niet ... heb de laatste Nvidia drivers enzo ... vreemd
Ik weet niet precies wat het is, de fps zijn nog wel te doen met alles op very high maar hij laad constant.
Verwijderd

Ik krijg dit soort gedoe.
Waar ligt dit aan? Als ik rond kijk dan lijkt alles 3 fps en al die strepen enzo zijn nogal bewegelijk.
Specs:
Amd Athlon xp 2000+
Geforce 4 4200Ti
512 ddr_ram
XP.
Dit kan wel kloppen namelijk. Zoals jullie allemaal weten is de Crytek engine eigenlijk een demo geweest voor de Geforce 3 kaarten. Ik denk dat daar om 1 van de reasons is dat Far Cry erg goed loopt op een Geforce kaart. Ik zelf heb namelijk een Ti 4600 en het loopt echt soepelshuogg schreef op 21 januari 2004 @ 16:48:
[...]
Heb alle nieuwe drivers, ik begin gewoon te denken dat het ligt aan nvidia. Performance op nvidia kaarten lijkt extreem veel beter dan op ATI kaarten.
Tot nu to alleen bij 2 9700 kaarten (op het bug forum: PowerColor 9700 np en ik Club 3D 9700 Non pro)
Bug forum Ubi: http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzfvq
Ikzelf had het zelfde probleem, dus ik ben terug gegaan naar 3.10. Deze werkt goed bij mij tot nu toe. Op het bug forum van ubisoft werd geadviseerd om terug te gaan naar 3.9, ben benieuwd wat de reden daarvan is.. (omdat 3.10 ook goed werkt)
Ik weet niet of ik nou iets zit te herhalen heb maar de laatste 3 pagina's gelezen
[ Voor 3% gewijzigd door DNi-Cow op 21-01-2004 17:09 ]
Verwijderd
thx voor de infoDNi-Cow schreef op 21 januari 2004 @ 17:07:
Er blijken bugs aanwezig te zijn in de demo/game of fouten in de nieuwste ATi Catalyst drivers (4.1) waardoor bij sommige mensen hun systeem vastloopt aan het begin van het laden van een level/map.
Tot nu to alleen bij 2 9700 kaarten (op het bug forum: PowerColor 9700 np en ik Club 3D 9700 Non pro)
Bug forum Ubi: http://forums.ubi.com/mes...s_farcry_general&id=zzfvq
Ikzelf had het zelfde probleem, dus ik ben terug gegaan naar 3.10. Deze werkt goed bij mij tot nu toe. Op het bug forum van ubisoft werd geadviseerd om terug te gaan naar 3.9, ben benieuwd wat de reden daarvan is.. (omdat 3.10 ook goed werkt)
Ik weet niet of ik nou iets zit te herhalen heb maar de laatste 3 pagina's gelezen
ik heb namelijk precies hetzelfde
CJ schreef op 09 januari 2004 @ 13:47:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee dat er monsters in het spel zullen zitten. Realistisch was het spel toch al niet in vergelijking met sommige andere shooters als Raven Shield. En ik had dit al wel zien aankomen, aangezien altijd de vergelijking wordt gemaakt met Doom3 en HL2. Dus laat die monsters maar mooi komen. Heb ik lekker weer meer targets.
Deze troep had ik dus ook, en dus...Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:00:
[afbeelding]
Ik krijg dit soort gedoe.
Waar ligt dit aan? Als ik rond kijk dan lijkt alles 3 fps en al die strepen enzo zijn nogal bewegelijk.
Specs:
Amd Athlon xp 2000+
Geforce 4 4200Ti
512 ddr_ram
XP.
AA uitzetten en ALT-TAB om het probleem op te lossen.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Verkeerde conclusie.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:12:
Er zijn zeker nergens meer werkende links? heb nu alle links op het forum geprobeert maar geen 1 werkt. Bittorent gaat maar met 7kbs dus dat is de moeite ook niet waardkan ubisoft nite ff met een paar servers komen? tis tenslotte HUN demo.
Wij willen hun game proberen, voordat we er 50€ aan uitgeven.
Dat zij hierdoor meer verdienen is hun zaak.
Verwijderd
Dit staat helaas al uit.Kramers schreef op 21 januari 2004 @ 17:10:
[...]
Deze troep had ik dus ook, en dus...
AA uitzetten en ALT-TAB om het probleem op te lossen.
Verwijderd
Hmm ik had hem toen ik onder die radar was .. dus waar je je explosieven moet plaatsen .. dan zie je onderaan het eiland ineenkeer een boot aankomen varen en die nemen die buggy meeVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:30:
Ik snap er niets meer van, ik kan die buggy echt niet zien/vinden. Kan iemand misschien even een paar screenshots plaatsen zodat ik misschien niet zo blind hoef te zoeken?
Verwijderd
Screenshotje (al wel even die mannen afgemaakt, fotograferen is zo lastig als er mensen op je schieten)
Jeep? Waar dan?
Verwijderd
Dat zou wel eens kunnen, maar eens even proberenTimocos schreef op 21 januari 2004 @ 17:36:
[...]
Hmm ik had hem toen ik onder die radar was .. dus waar je je explosieven moet plaatsen .. dan zie je onderaan het eiland ineenkeer een boot aankomen varen en die nemen die buggy meeWel eind naar beneden lopen maar wel lachen met dat ding
Ach, een spel als Far Cry koop ik ook niet om z'n singleplay, maar om z'n multiplay...Karel V schreef op 21 januari 2004 @ 17:10:
[...]
Vind het wel vervelend. Als ze er geen buitenaardse wezens in hadden gestopt had ik 'm zeker gekocht. Ik zie mezelf nog niet staan tussen zulk soort monsters.
Als ik een spel koop is het toch echt om beideCJ schreef op 21 januari 2004 @ 17:49:
[...]
Ach, een spel als Far Cry koop ik ook niet om z'n singleplay, maar om z'n multiplay...
Het moet beide snor zitten imo. Het is wel 45 euro, en als ik een spel koop wil ik er lang mee zoet zijn.
Verwijderd
EDIT:
in reactie op de buggy
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 17:50 ]
Tja, dat zal dan wel puur persoonlijk zijn. Ik heb bijv mijn eigen C&C:Renegade clan, en daar heb ik om eerlijk te zijn ook nog nooit de SP uitgespeeld (te brak), maar de MP is echt geweldig (en ondergewaardeerd).shuogg schreef op 21 januari 2004 @ 17:50:
[...]
Als ik een spel koop is het toch echt om beide
Het moet beide snor zitten imo. Het is wel 45 euro, en als ik een spel koop wil ik er lang mee zoet zijn.
Het is leuk dat de SP een geweldige AI heeft, maar SP is maar SP... je speelt het een keertje en dan heb ik het meestal wel gezien, terwijl MP toch elke keer weer anders is. Met levende mensen spelen is leuker dan tegen de AI, dus vandaar dat mijn eigen voorkeur uit gaat naar MP. En de beta laat zien dat het met MP zeker ook goed zit.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook met Catalyst 3.7 en een gemodde 9800SE (9800 Pro dus).Er blijken bugs aanwezig te zijn in de demo/game of fouten in de nieuwste ATi Catalyst drivers (4.1) waardoor bij sommige mensen hun systeem vastloopt aan het begin van het laden van een level/map.
Bug forum Ubi: http://forums.ubi.com/mes...rcry_general&id=zzfvq
Zal eens met 3.9 of 3.10 proberen.
Koekie?
Ja maar niet iedereen heeft de tijd voor een succesvolle clan of de skills. En daarbij moet je voor clans ook vaak nog een maandelijkse bijdrage betalen om een server draaiende te houden. En soms ook nog een headset aanschaffen. Nja dan houd ik het liever bij casual spelen, en random online spelen is vaak ook niet alles: cheaters, lamers, niemand doet teamplay etc. etc.CJ schreef op 21 januari 2004 @ 17:53:
[...]
Tja, dat zal dan wel puur persoonlijk zijn. Ik heb bijv mijn eigen C&C:Renegade clan, en daar heb ik om eerlijk te zijn ook nog nooit de SP uitgespeeld (te brak), maar de MP is echt geweldig (en ondergewaardeerd).
Het is leuk dat de SP een geweldige AI heeft, maar SP is maar SP... je speelt het een keertje en dan heb ik het meestal wel gezien, terwijl MP toch elke keer weer anders is. Met levende mensen spelen is leuker dan tegen de AI, dus vandaar dat mijn eigen voorkeur uit gaat naar MP. En de beta laat zien dat het met MP zeker ook goed zit.![]()
een onofficiele mirror ook goed?Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:54:
Over een paar minuten hopelijk de officiele mirrors, althans, 1tje die t gewoon doet, .. hopelijk ...
http://131.211.229.224/DemoFarCry.zip
100mbit.... moet dus wel redelijk snel gaan
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Geloof zelfde als die ik bedoel .. maar ik zag hem van bovenafMaxow schreef op 21 januari 2004 @ 17:37:
Aan het begin ga je dat strand op etc, maar in plaats van dat je zo snel mogelijk naar boven gaat, moet je het strand nog een stuk volgen, waar je na een stukje lopen ziet dat een paar gastjes bezig zijn een boot te repareren, en daar staat de buggy ook
Ramon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:03:
[...]
een onofficiele mirror ook goed?
Verwijderd
(Ramon de) Jesus Haleeluja! Thankx man!Ramon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:03:
[...]
no anonymousRamon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:03:
[...]
DAP pakt em wel direct
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 21-01-2004 18:08 ]
tnx !!! dit is de eerste die het goed doet bij mijRamon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:03:
[...]
Ramon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:03:
[...]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
daag
tis geen ftp mirror, maar een gewone http mirror, niet zo verwonderlijk dat ie het niet doetCrash-Override schreef op 21 januari 2004 @ 18:07:
[...]
no anonymous(via flashfxp)
DAP pakt em wel direct
maar Tampie:
-edit- die "onofficiele" doet het bij mij ook niet.
En kijk es naar Fileshack.com.
Wachttijden:
423 minutes
573 minutes
271 minutes
362 minutes
299 minutes
Farcry "pwns" het internet!
[ Voor 60% gewijzigd door HuggyB op 21-01-2004 18:20 ]
Is ook dood hier
Is het niet interessant om met de tweakers een Bittorent te beginnen? Eentje die wel shared
[ Voor 47% gewijzigd door Elect op 21-01-2004 18:23 ]
Hoeveel data heb je al verstouwt met deze file?? volgens mij loopt het aardig storm aan de snelheid te zientis geen ftp mirror, maar een gewone http mirror, niet zo verwonderlijk dat ie het niet doet
maar Tampie:
Angry Rabbit
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
http://nvidia.com/object/nzone_farcry_downloads.html
Bij mij doet ie et. 75KB/s
-edit-
40KB/s.... 30KB/s....
Ik doe mijn ogen dicht en ik kijk over 4 uurtjes maar weer.
[ Voor 33% gewijzigd door HuggyB op 21-01-2004 18:24 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
*GNAGNA*
Verwijderd
Nog even volhoudenRamon de Jesus schreef op 21 januari 2004 @ 18:26:
lol mensen, tis wel enstig, mijn bakkie is nu ook halfdood
Nog maar 1:40:00
Loopt nu op +-68 kb
Angry Rabbit
ftp://download:575280455@....net/demos/DemoFarCry.zip
(staat al paar keer genoemd, maar hij gaat nu lekker
edit: zo geinstalled en nu spelen en
[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2004 18:41 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 18:44:
ftp://Tweakers:farcry@137.224.220.24
maximaal 10 users - 100 mbit veel plezier
[edit]
97 kb/s ongeveer
[ Voor 9% gewijzigd door Elect op 21-01-2004 18:50 ]
Downloading, deze heeft tenminste een nette snelheid
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
(nog niet getest)
En voor die persoon die zei dat er geen Havok-physics in zouden zitten.....kijk eens goed man, die zitten er wel degelijk in en hoe!! Tip: Pak de gunboat en vuur eens een raket af op die haai die daar een beetje hangt te hangen
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
niet proberen met je opblaasboot, er vaart ginder een patrol boat
[ Voor 19% gewijzigd door ETzPliskin op 21-01-2004 18:59 ]
Verwijderd
welke gunboat met raketten ?Undeclinable schreef op 21 januari 2004 @ 18:54:
OMG! Dit wordt zo een heftig spel, geweldig gewoon!!
En voor die persoon die zei dat er geen Havok-physics in zouden zitten.....kijk eens goed man, die zitten er wel degelijk in en hoe!! Tip: Pak de gunboat en vuur eens een raket af op die haai die daar een beetje hangt te hangenDan zie je pas goed Havok-physics!
Dit topic is gesloten.
![]()