Niet iedereen die de titel leest zal meteen begrijpen waar ik het over heb.
Met "Swingen" bedoel ik niet het dansen op muziek of hoe een muzieknummer klinkt.
Met "swingen" bedoel ik "partnerruil" binnen afgesproken grenzen en regels als levensstijl.
De meeste mensen kiezen voor een vaste relatie en voor hun zal die ene partner de enige zijn waarmee ze de rest van hun leven een seksuele relatie mee onderhouden.
Anderen zullen zich echter ontwikkelen, gaan experimenteren en samen met hun partner nieuwe dingen proberen.
In den volksmond heet dit dus "swingen" of "partnerruil".
Hier binnen zijn weer andere varianten mogelijk maar ik vraag jullie het volgende;
Zouden jullie kunnen leven met een partner die hier voor in is, of ben je er zelf voor in?
Een relatie waarbinnen jullie "Trouw, maar niet éénkennig zijn"?
Poll: Swingen
• Nee, ik wil alleen monogaam
• Ja, zij wel, ik niet, ik weet wel alles
• Ja, zij wel, ik niet, ik wil niets weten
• ja, wij beiden en alleen samen
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Geef anders jou argumenten waarom je dit wel, of niet ziet zitten.
Kom niet aan met AIDS of andere STD's, dat weten we en hiervoor geld hetzelfde als je en avondje gaat stappen.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties en ik, als "ouder jongere" ga er van uit dat iedereen het veilig doet.
Even voor de duidelijkheid, mijn partner en ik zijn swingers.
Met "Swingen" bedoel ik niet het dansen op muziek of hoe een muzieknummer klinkt.
Met "swingen" bedoel ik "partnerruil" binnen afgesproken grenzen en regels als levensstijl.
De meeste mensen kiezen voor een vaste relatie en voor hun zal die ene partner de enige zijn waarmee ze de rest van hun leven een seksuele relatie mee onderhouden.
Anderen zullen zich echter ontwikkelen, gaan experimenteren en samen met hun partner nieuwe dingen proberen.
In den volksmond heet dit dus "swingen" of "partnerruil".
Hier binnen zijn weer andere varianten mogelijk maar ik vraag jullie het volgende;
Zouden jullie kunnen leven met een partner die hier voor in is, of ben je er zelf voor in?
Een relatie waarbinnen jullie "Trouw, maar niet éénkennig zijn"?
Poll: Swingen
• Nee, ik wil alleen monogaam
• Ja, zij wel, ik niet, ik weet wel alles
• Ja, zij wel, ik niet, ik wil niets weten
• ja, wij beiden en alleen samen
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Geef anders jou argumenten waarom je dit wel, of niet ziet zitten.
Kom niet aan met AIDS of andere STD's, dat weten we en hiervoor geld hetzelfde als je en avondje gaat stappen.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties en ik, als "ouder jongere" ga er van uit dat iedereen het veilig doet.
Even voor de duidelijkheid, mijn partner en ik zijn swingers.