Bond - 'The 1337ert' B):
Apocrypha: hoelaat?
Bond - 'The 1337ert' B): 2100
Apocrypha: k dan begin ik nu alvast aan mijn huiswerk
Apocrypha: spreek je later
Apocrypha: mzzls
Bond - 'The 1337ert' B): mzzl
Hij liegt, zo ging het:
20:10] Bond - 'The 1337ert'zegt: Doe je btw mee me 't Gotwar3 potje vanaav?
[20:11] Ruud | Apocrypha zegt: maybe
[20:11] Ruud | Apocrypha zegt: heb best veel huiswerk
[20:11] Bond - 'The 1337ert'zegt:
[20:12] Ruud | Apocrypha zegt: hoelaat?
[20:12] Bond - 'The 1337ert'zegt: 2100
[20:13] Ruud | Apocrypha zegt: k dan begin ik nu alvast aan mijn huiswerk
[20:13] Ruud | Apocrypha zegt: spreek je later
[20:13] Ruud | Apocrypha zegt: mzzls
[20:13] Bond - 'The 1337ert'zegt: mzzl
Verwijderd
Lol, iedereen add mijMrJ schreef op 09 september 2002 @ 09:20:
Vooruit, added...
De hype is er iid een beteje af, nu blijven alleen de echte gameliefhebbers/waardeerders over.
Nee joh, jou account is niet weg, je serial is alleen gedisabled voor 2 weken...Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 20:04:
[...]
Jah maar ik was al level 5 voordat ik die ban kreeg dus met mn nieuwe account ben ik dus al level 5.
Dus ja ik moest weer overniwu
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Begrijp me niet verkeerd; ik vind wc3 ook wel redelijk. Alleen het vervaagt ivm morrowind.
Hmmm, is niet echt te vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende spellen.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:31:
[...]
Begrijp me niet verkeerd; ik vind wc3 ook wel redelijk. Alleen het vervaagt ivm morrowind.
En bovendien een beetje afwisseling is wel het leukste.
Verwijderd
Spelen jullie ook met kali?
Ik wil namelijk wel eens wat potjes onder kali spelen, ik zit in #spielerij op irc.tweakers.net .
kom gerust langs
Ik wil namelijk wel eens wat potjes onder kali spelen, ik zit in #spielerij op irc.tweakers.net .
kom gerust langs
Tuurlijk als jij me misschien ff kan uitleggen hoe je dat werkend krijgt.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:41:
Spelen jullie ook met kali?
kom gerust langs
Het lukt me maar voor geen meter.
Verwijderd
Jullie hadden dik gecheat man
!
(
, was leuk potje, alleen 4vs4 is net iets teveel voor mn pc vrees ik).
(
Als ik wist hoe ik op Kali moet komen
Maar dat doe ik lekker niet
Ik heb hem niets voor niets legaal gekocht..
superB
Was echt vet potje jongens 
Ik was stoer bezig met m'n mass fiends
en Hielko werd ingemaakt
Al met al very fun
Ik was stoer bezig met m'n mass fiends
Verwijderd
Ja, vooral jij was stoer bezig jaShock3r schreef op 09 september 2002 @ 21:57:
Ik was stoer bezig met m'n mass fiendsen Hielko werd ingemaakt
Al met al very fun
Verwijderd
Hallo tha_freak. Gij hier? En ja, afwisseling is leuk, daarom speel ik ook wc3Tha_Freak schreef op 09 september 2002 @ 21:34:
[...]
Hmmm, is niet echt te vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende spellen.
En bovendien een beetje afwisseling is wel het leukste.
Shock3r schreef op 09 september 2002 @ 21:57:
Ik was stoer bezig met m'n mass fiendsen Hielko werd ingemaakt
Al met al very fun
Jah, vreemd dat ik ingemaakt werd he?

Ik stond nog 3e en i kzat in de verliezende partij. Maar ik had wel een dik vage bug. Alles wat ik aanklikte werd automatisch ctrl 1. Ik snap er zelf geen fuck van, maar ik ging dus met een groep Ghouls en mijn Dreadlord meedoen met de aanval en ik zette ze op ctrl 1. Ondertussen klik ik op mijn Crypt om meer Ghouls te maken. Huppa Crypt = ctrl 1 geworden. Klik ik op een Acolyte om iets te bouwen, Huppa Acolyte is ctrl 1 geworden. Dik vaag
hieklo = nick.de.beuker LOL!!!!!!!!!!!!!!
This is the Way.
Verwijderd
Dan zet je tog je leger op ctrl+2apocrypha schreef op 09 september 2002 @ 22:59:
[...]
Ik stond nog 3e en i kzat in de verliezende partij. Maar ik had wel een dik vage bug. Alles wat ik aanklikte werd automatisch ctrl 1. Ik snap er zelf geen fuck van, maar ik ging dus met een groep Ghouls en mijn Dreadlord meedoen met de aanval en ik zette ze op ctrl 1. Ondertussen klik ik op mijn Crypt om meer Ghouls te maken. Huppa Crypt = ctrl 1 geworden. Klik ik op een Acolyte om iets te bouwen, Huppa Acolyte is ctrl 1 geworden. Dik vaag.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2002 23:08 . Reden: Typo ]
tog?
die discussie van vanmiddag?
die discussie van vanmiddag?
This is the Way.
Verwijderd
Verrek kun je ook gebouwen onder de CTRL-cijfer toetsen zetten? Handig, nu ben ik helemaal onverslaanbaar
over je naam?
PS net 2 games verloren omdat die tering honden weer zonodig tower rush moesten doen
PS net 2 games verloren omdat die tering honden weer zonodig tower rush moesten doen
This is the Way.
Verwijderd
Hebben jullie hier ook een replay van? Kan ik misschien nog eens van leren. Ben zelf nog niet echt enorm goed erinapocrypha schreef op 09 september 2002 @ 22:59:
[...]
Ik stond nog 3e en i kzat in de verliezende partij. Maar ik had wel een dik vage bug. Alles wat ik aanklikte werd automatisch ctrl 1. Ik snap er zelf geen fuck van, maar ik ging dus met een groep Ghouls en mijn Dreadlord meedoen met de aanval en ik zette ze op ctrl 1. Ondertussen klik ik op mijn Crypt om meer Ghouls te maken. Huppa Crypt = ctrl 1 geworden. Klik ik op een Acolyte om iets te bouwen, Huppa Acolyte is ctrl 1 geworden. Dik vaag.
Ctrl 1 is er mij mij gewoon ingeramd, ik kan gewoon bijna niet zonder heb ik nu gemerktVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 23:07:
[...]
Dan zet je tog je leger op ctrl+2Dan laat je de rest gewoon ctrl+! schijt eraan
Mijn hero's staan altijd op 1.
Op 2,3,4 etc steeds verschillende untis. Dus alle archers op 2, de DotC op 3 en siege op 4 bijv....
Op 2,3,4 etc steeds verschillende untis. Dus alle archers op 2, de DotC op 3 en siege op 4 bijv....
HIValicious schreef op 09 september 2002 @ 23:53:
over je naam?
Uhm, ik heet gewoon Hielko. Niks anders.
Meestal staat mijn Main aanvals groep, dus footman, knights, grunts, ghouls enz (alle closecombat units) + een melee hero op ctrl 1. De Ranged units met mijn 2 of 1e ranged hero op ctrl 2. En ik zit mijn hero's apart op ctrl 8 9 0. Zodat ik ze snel uit een gevecht kan halen als ze dood gaan.
Heren:
zoals jullie aan mijn stats kunnen zien heb ik 15 wins nodig om eindelijk 50% win te staan. Helaas met een random 3vs3 tref je 't niet altijd met je medespelers.
Ik zoek dus nog steeds een aantal (goede) spelers voor 3vs3 AT games 's avonds na 21.00...
(Lijkt wel een contactadvertentie dit...)
zoals jullie aan mijn stats kunnen zien heb ik 15 wins nodig om eindelijk 50% win te staan. Helaas met een random 3vs3 tref je 't niet altijd met je medespelers.
Ik zoek dus nog steeds een aantal (goede) spelers voor 3vs3 AT games 's avonds na 21.00...
Dat er mensen zijn die random 3vs3 spelen... als je nou eens random 2vs2 gaat doen of random 1vs1 heb je de uitkomst van een potje veel meer in de hand.
OMFG!MrJ schreef op 10 september 2002 @ 08:41:
Mijn hero's staan altijd op 1.
En dit voor onze grote vriend apo
En ook dit is zwaar 1337! Bij de Tokyo Game Show gaat Blizzard hun nieuwe spel aankondingen, jee!
I know, maar met 3vs3 heb je ook nog wat in te brenen imo.Hielko schreef op 10 september 2002 @ 09:04:
Dat er mensen zijn die random 3vs3 spelen... als je nou eens random 2vs2 gaat doen of random 1vs1 heb je de uitkomst van een potje veel meer in de hand.
Je kan er ook veel 'uitgebreidere' games door krijgen. De 1 gaat bijv. techen voor air, de ander ranged en weer een ander melee.
Maar goed, ik wil vanavond ook wel 2vs2 hoor Hielko...
Shock3r schreef op 10 september 2002 @ 09:23:
[...]
OMFG!Daar heb je F1, F2 & F3 voor
![]()
![]()
(Lees 't boekje eens door
)
I know...

Al je hero's onder 1 vind ik toch handiger. Maar dat is just personal...
Er zijn ook nog mensen die werken...
eh...
horen te werken ipv op GoT en http://forum.warcraftiii.net zitten...
eh...
Verwijderd
Er zijn ook mensen die school hebben, en ineens 2 tussenuren met pauze hebbenMrJ schreef op 10 september 2002 @ 09:47:
Er zijn ook nog mensen die werken...
eh...
Ikke ikke ikke wil wel evtMrJ schreef op 10 september 2002 @ 08:56:
Heren:
superB
mijn account is nog prima (afgezien v/d stats...)
Mijne ook
iemand een goeie strat voor humans ?? meestal wordt ik flink geklapt als ik met humans speel. Orc kan ik nu wel een beetje enige wat ik daar nog mis is veel spelen
Maar humans is nog errug bagger bij mij.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
naja, als iemand in is voor een potje ooit wanneer dan ook, kan je mij altijd bereiken @ msn @ edwinrombouts@hotmail.com
Verwijderd
whaha vet, 20 september komt blizzard met een nieuwe game, of iets dergelijks ik las dat op gamers.nl :D:D ze gaan een aankondiging doen
dus wie weet
-Starcraft 2
-Warcraft 3 add on
-Diablo 3 (lets hope it
)
-Nieuwe game
Of toch iets anders, Iets om naar uit te kijken dus :D:D
-Starcraft 2
-Warcraft 3 add on
-Diablo 3 (lets hope it
-Nieuwe game
Of toch iets anders, Iets om naar uit te kijken dus :D:D
Verwijderd
haha
http://www.battle.net/war...awousje&Gateway=Northrend
Nice acc ban..
Echt triest, hacken en dan nog zo zuigen - -
naja heel die supa clan is nep zoals ik altijd al heb gezegd ^^
Nice acc ban..
Verwijderd
http://www.gamers.nl/nieuws/14586RareGast schreef op 10 september 2002 @ 15:20:
is het dan niet World of Warcraft?
ze gaan een aankondiging doen van een nieuwe game, dus kan het WoW niet zijn want deze is allang aangekondigt en willen ze aan het eind van dit jaar mee gaan beginnen met het betatesten (als ik het goed heb)
Verwijderd
How you know that?!?!?!Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 15:21:
Eerst komt WoW met SC2 eropvolgend.
Blizzard is in het geheim begonnen met de ontwikkeling van sc2.
Dit heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen ^^
Bovendien was starcraft2.com eerst van een of andere pad en is er nu een redirection naar blizzard.com aangebracht.
x
Added...Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 14:53:
naja, als iemand in is voor een potje ooit wanneer dan ook, kan je mij altijd bereiken @ msn @ edwinrombouts@hotmail.com
(je was toch wel goed he?)
K, ben er nu.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:47:
kom maar op irc.tweakers.net @ #spielerij
Duurde even voordat ik doorhad hoe ik erop kwam

Hmm zie net dat registrating op kali het weer doet.Tha_Freak schreef op 10 september 2002 @ 15:50:
[...]
K, ben er nu.
Duurde even voordat ik doorhad hoe ik erop kwam![]()
Ben blij als alles hier weer werkt dan ga ik het spel tenminste gewoon kopen

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 15:20:
haha
Nice acc ban..
Niet alleen bij supa zit er iemand met een ban, ook redelijk veel andere clans missen ineens een paar leden

Van supawousje was al tijdje bekend dat ie hackteHielko schreef op 10 september 2002 @ 16:14:
[...]
Niet alleen bij supa zit er iemand met een ban, ook redelijk veel andere clans missen ineens een paar leden
Lijers..
die supa clan is idd dikke stront
hackers moeten dood
hackers moeten dood
This is the Way.
Wat hebben hotkeys met mijn probleem te makenShock3r schreef op 10 september 2002 @ 09:23:
[...]
OMFG!Daar heb je F1, F2 & F3 voor
![]()
![]()
(Lees 't boekje eens door
)
En dit voor onze grote vriend apo
En ook dit is zwaar 1337! Bij de Tokyo Game Show gaat Blizzard hun nieuwe spel aankondingen, jee!
Ga vanavond een seen keer niet trainen, dus ben vanaf 19.00 ready to battle!!!!
ik ook denk ik!!!!!!!!! flink trainen met de gotters
This is the Way.
Damn, moeilijk spel.
Ben nou in level 6 dat je 100zombies moet dood maken en zorgen dat dat boefje er geen 100 dood maakt maar het wil echt niet lukken.
Volgens mij doe ik iets ernstig fout
Ben nou in level 6 dat je 100zombies moet dood maken en zorgen dat dat boefje er geen 100 dood maakt maar het wil echt niet lukken.
Gewoon ventjes blijven bouwen en zodra die gast eraan komt, erop af en hem een kopje kleiner maken. En weer vlug verder met het killen van villagers.Aikon schreef op 10 september 2002 @ 17:49:
Damn, moeilijk spel.
ik ga dat ff lezen in het boekje over die F1 knoppen. ik doe het nog gewoon zoals in RA, met die 1,2,3 enzovoorts (groepen maken dus)
Verwijderd
bouw knights, en zet 2 barracks neer, die knights houden het wel een tijdje vol...Aikon schreef op 10 september 2002 @ 18:51:
Mjah, kan alleen niet genoeg ventjes bouwen. Ze gaan te snel dood.
En dan helemaal met priests erbij. Eerst allemaal inner fire-en, dan autocast op heal. VoilaVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 20:19:
[...]
bouw knights, en zet 2 barracks neer, die knights houden het wel een tijdje vol...
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
mhmh? de F's gaan tot 3 als je 1 army onderhoudt, F1 eerste hero F2 tweede etc, voor de rest heb je geen fuck aan de F's *denkik*Rody schreef op 10 september 2002 @ 19:07:
ik ga dat ff lezen in het boekje over die F1 knoppen. ik doe het nog gewoon zoals in RA, met die 1,2,3 enzovoorts (groepen maken dus)
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
ja precies.TrehT schreef op 10 september 2002 @ 22:25:
[...]
mhmh? de F's gaan tot 3 als je 1 army onderhoudt, F1 eerste hero F2 tweede etc, voor de rest heb je geen fuck aan de F's *denkik*
dacht dat er nog wat speciaals aan was maar stond niks bijzonders in
Ik had net de grootste noob ally ooit in random 2v2 ladder game. Hij was wel lvl4, maar suckte ongeloofelijk. Het lukte hem zelfs om mijn hero dood te maken met die van hem. Met zijn Farseer bleef ie maar me AM aanvallen???? Toen ik het zei was die verbaasd. Sjonge, sjonge sjonge.
Gelukkig potje nog wel gewonnen. Ik was human tegen 2 orc. AM+MK sorcs pompen, polymorphen en klaar
Gelukkig potje nog wel gewonnen. Ik was human tegen 2 orc. AM+MK sorcs pompen, polymorphen en klaar
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
wowzers ik ben on winning spree 1on1
vandaag met undead tegel lvl5 orc gast gewonnen, lvl7 human gast en level 2 NE gassie
wow.... Het is lang geleden dat ik gewonnen heb met 1on1.. bet0rzz
superB
Verwijderd
Ik heb morrowind dus net weggegooid omdat ik er geen bal aan vond, Mafia is 100x keer leukerVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:07:
[...]
Zou ik maar snel doen. Morrowind is 10X zo leuk als wc3.
Verwijderd
Nee. Niet echt.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 01:44:
[...]
Ik heb morrowind dus net weggegooid omdat ik er geen bal aan vond, Mafia is 100x keer leuker
OMFG CHECK DEZE REPLAY 
http://www.igr.nl/users/m.dewaard/BWHAHAHAHHAAHA.w3g
Dikke uber meesterlijke game
http://www.igr.nl/users/m.dewaard/BWHAHAHAHHAAHA.w3g
Dikke uber meesterlijke game
OK, ivm een vrije dag (voor de 76889743024043e keer afrijden, en ja, dit keer wel gehaald) ben ik helemaal ready to battle!
Dus mensen: wie heeft er zin om een AT samen met mij te doen?
Dus mensen: wie heeft er zin om een AT samen met mij te doen?
Verwijderd
GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD GAST
Ik kan helaas niet moet zo naar school ben 2 uur thuis geloof ik maar als ut droog blijft wat wel niet zo zal zijn is ik naar skatebaan anders ben ik er met wc3
Ik kan helaas niet moet zo naar school ben 2 uur thuis geloof ik maar als ut droog blijft wat wel niet zo zal zijn is ik naar skatebaan anders ben ik er met wc3
Oke, ik heb eventjes een vraagje:
Eeen maat van me is nu bij de elves, in chapter 7, daar moet je er voor zorgen dat die grote gast van de undead( weet zijn naam ff niet meer) niet naar die poort kan. Ook heb je 2 alliances van orcs en humans.
We hebben het al menig keer geprobeerd, maara als we de ors etc niet helpen komt die grote gek, die echt onverwoestbaar is de boel weer slopen.
Alles op verdedeging gooien werkt niet echt, want die grote gek komt weer langs en heeft geen schrammetje tegen een ancient bomenleger.
We moeten die 45 min volhouden.
Wie heeft dit senario al een keer voltooid, en kan eventjes uitleggen wat zijn tactiek is.
We spelen het trouwens om medium difficulty.
Eeen maat van me is nu bij de elves, in chapter 7, daar moet je er voor zorgen dat die grote gast van de undead( weet zijn naam ff niet meer) niet naar die poort kan. Ook heb je 2 alliances van orcs en humans.
We hebben het al menig keer geprobeerd, maara als we de ors etc niet helpen komt die grote gek, die echt onverwoestbaar is de boel weer slopen.
Alles op verdedeging gooien werkt niet echt, want die grote gek komt weer langs en heeft geen schrammetje tegen een ancient bomenleger.
Wie heeft dit senario al een keer voltooid, en kan eventjes uitleggen wat zijn tactiek is.
Dit is de laatste level. Wat je moet doen is gelijk de 2 minen innemen, en goud mijnen. Ook stuur je gelijk 2-3-4 whisps naar de human base, waar je 2 barracs maakt en daar gewoon fulltime huntresses pompt. Na 20 minuten hou je het niet meer, en doe je hetzelfde bij de orcs. Ook daar 20 min volhouden. De laatste 5 min lukt nog wel in je baseCarel schreef op 11 september 2002 @ 11:10:
Verwijderd
Ik had in het begin ff snel de mercenary camps leegekocht en heb toen de vijandelijke basis vernietigd. Is alleen zo saai als ze eenmaal dood zijn, want je moet nog steeds wachten op de timer. En die grote gast die komt ook niet. Sterker nog, ben hem nog nooit tegen gekomen...Carel schreef op 11 september 2002 @ 11:10:
Hoe heb je dat gedaan? Want ze komen gelijk al met een heleboel, en een unit vanuit de barracks wordt 2. Echt druk daarVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 13:29:
[...]
Ik had in het begin ff snel de mercenary camps leegekocht en heb toen de vijandelijke basis vernietigd. Is alleen zo saai als ze eenmaal dood zijn, want je moet nog steeds wachten op de timer. En die grote gast die komt ook niet. Sterker nog, ben hem nog nooit tegen gekomen...
Erhm, Het grote modding topic is ergens verderop de topiclist 
Om precies te zijn: Het grote Warcraft III map/MOD topic
Om precies te zijn: Het grote Warcraft III map/MOD topic
GeduldVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:03:
Maar daat wordt nooit antwoord gegegeven op een vraag...

Dat is 't juiste antwoord apocrypha (ofzo
)
Maar nu terug naar Warcraft III. Vandaag weer om 2100 uur?
baJEREMIES: dan zoek je niet goed, in je editor zit zelfs een reuze-goede help van blizzard zelf. Je stelt je aan
Maar nu terug naar Warcraft III. Vandaag weer om 2100 uur?
baJEREMIES: dan zoek je niet goed, in je editor zit zelfs een reuze-goede help van blizzard zelf. Je stelt je aan

Verwijderd
Laat maar naar een week onderzoek (op internet en vooral zoeken in die etitor) heb ik hem toch gevonden bedankt aan allen die niets hebben gepost.
Verwijderd
Bron20,000 Warcraft III accounts banned
Blizzard has closed 20,000 Battle.net accounts found to be using the Warcraft III map hack, and the CD keys have been banned for two weeks.
Last month, Blizzard acknowledged that a Warcraft III map hack that can dispel the fog of war was being used by some to gain an unfair advantage in Battle.net's ladder rankings. Blizzard has announced its first major response, the cancellation of 20,000 Warcraft III Battle.net accounts that have used the map hack. Warcraft III owners may open more than one Battle.net account, and the CD keys used to create the canceled accounts have also been banned for two weeks.
Players who fear they've been a victim of the map hack can still report abuses to Blizzard at hack@blizzard.com. More information on Blizzard's recent actions and its Battle.net policies can be found on the official Battle.net site.
Dat zijn er nogal wat!
Hey naamgenoot
Dit is al aantal keer langsgekomen. t'Is oo kwat emt die giga topics
ah fock it, stomme mongool ik wil niet eens posten hier als er van die super nerds die denken dat ze god zijn moderators zijn, ban me maar lekker stomme ei
[ Voor 0% gewijzigd door evilpin0 op 11-09-2002 20:35 . Reden: lijpe mods ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik denk ItSnows de m8'tige moderator, en nu stfu.
Iedereen op GoTWar3 vanavond 2100? Kunnen we triotje houden ofzo
Iedereen op GoTWar3 vanavond 2100? Kunnen we triotje houden ofzo
is goed, ben er zo...
Hoho pino houd je in, ben je nog steeds de Orcs man?
The Unpredictable Striker!
Ok n00b-alert!! Ik heb in de search gekeken maar daar word ik ook niet veel wijzer van. Ik zit nu in de Undead campaign level 2, en er is me al uitgelegd hoe je een goudmijn moet haunten, sterker nog dat heb ik al gedaan. Maar nu ben ik vergeten hoe dat moet! Ik heb al mn units er al tegenaan geplakt maar ze doen nix
als je het zegt dan sla ik mezelf hoogstwaarschijnlijk voor mn kop want t is gewoon stom, maar he, ik ben niet voor niets een n00b he?
Connaisseur des femmes
Je accolyte selecteren en dan rechts klikken op de mijn. Als het goed is loop ie dan naar de mijn en gaat in 1 van die vijf hokjes staan die rond de mijn staan.
nee dat doet ie dus niet, want de mijn is nog niet haunted, hij ziet er nog 'normaal' uit. moet ik misschien eerst een townhall ernaast zetten zodat de grond gaar wordt?
Connaisseur des femmes
nee ben random speler
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dit topic is gesloten.