Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
neeAaBbYyZz schreef op 11 september 2002 @ 21:31:
nee dat doet ie dus niet, want de mijn is nog niet haunted, hij ziet er nog 'normaal' uit. moet ik misschien eerst een townhall ernaast zetten zodat de grond gaar wordt?
een acolyte heeft een optie op een goldmine te haunten. Staat schijnonder repair dacht ik
patrol - repair
gold mine- unsummon
Verwijderd
jij hebt dus nog maar een x met undead gespeeldRody schreef op 11 september 2002 @ 21:45:
[...]
nee
een acolyte heeft een optie op een goldmine te haunten. Staat schijnonder repair dacht ik
patrol - repair
gold mine- unsummon
haunt goldmine staat gewoon onder buildings!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd

Ik ging meteen door techen naar dryads (al heel snel volledig geupgrade) met een PotM en een KotG hero combo.
Voor de rest nog een orc player (bloodlusted grunts en tauren), en een undead spelertje (paar cryptfriends, dat was alles
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd

http://www.liacs.nl/~tfarago/temp/fucking_owning!.w3g
Dit is een random Team game van 2v2. Ik ben Dus Darkvater, en me partner is Corelian. Die gaat al in de eerste seconde weg, dus ik moet als Human (+Orc van me partner) het opnemen tegen 2 Human van LVL5 en LVL7. Tot overmaat van ramp wordt op een of andere manier de map helemaal zwart, ik zie alleen maar de fountains, mijnen en andere gebouwtjes, van de map zie ik helemaal niks.
Ik dacht er nog over na om te quitten, maar ging toch maar door....een paar towers maken bij mij en bij mij partner om hopelijk de eerste rush af te slaan en het leukste maar van maken.
Dus een beetje doelloos rond te hebben gezwerfd, ga ik op pad met me orc ally om in het midden alle mijnen enzo langs te gaan. Ik maak alleen maar priests, want met 2 humans tegen je, gaan ze zeker mass polymorphen. Sorc heeft niet zoveel zien, kunnen ze zo dispellen.
Voor de zekerheid wat scrolls of protection gekocht. De eerste grote confrontatie is in het midden. 11de minuut. Check hoe een orc van me ally langs de fountain gaat, de creeps achter hem aantrekkend, die dan de vijand aanvalt
Trouwens, na het bekijken van de replay en hun profiles, blijken ze best wel slecht te zijn, incl mijn ally.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Uhhm dat je map zwart werd komt doordat je het 2e icontje van boven naast je mini-map had gekliktDarkvater schreef op 11 september 2002 @ 23:12:
Deze replay moeten jullie gezien hebben!!!
http://www.liacs.nl/~tfarago/temp/fucking_owning!.w3g
Dit is een random Team game van 2v2. Ik ben Dus Darkvater, en me partner is Corelian. Die gaat al in de eerste seconde weg, dus ik moet als Human (+Orc van me partner) het opnemen tegen 2 Human van LVL5 en LVL7. Tot overmaat van ramp wordt op een of andere manier de map helemaal zwart, ik zie alleen maar de fountains, mijnen en andere gebouwtjes, van de map zie ik helemaal niks.
Ik dacht er nog over na om te quitten, maar ging toch maar door....een paar towers maken bij mij en bij mij partner om hopelijk de eerste rush af te slaan en het leukste maar van maken.
Dus een beetje doelloos rond te hebben gezwerfd, ga ik op pad met me orc ally om in het midden alle mijnen enzo langs te gaan. Ik maak alleen maar priests, want met 2 humans tegen je, gaan ze zeker mass polymorphen. Sorc heeft niet zoveel zien, kunnen ze zo dispellen.
Voor de zekerheid wat scrolls of protection gekocht. De eerste grote confrontatie is in het midden. 11de minuut. Check hoe een orc van me ally langs de fountain gaat, de creeps achter hem aantrekkend, die dan de vijand aanvalt(was wel toeval, maar erg gaaf imho). Hierna was het best wel simpel. Als ik het legertje van blood afmaak, disconnect ie. Ik hoef er nog maar eentje aan. Als hij inziet dat het futile is om langer weerstand te bieden, disconnect ie ook, en heb ik gewonnen! En net op tijd, want 10 sec daarna valt me internet uit, en nu doet ie het ook niet echt
Trouwens, na het bekijken van de replay en hun profiles, blijken ze best wel slecht te zijn, incl mijn ally.
Darkvater schreef op 11 september 2002 @ 21:43:
[...]
Euuhhh. Je kan misschien in heb boekje kijken, maar ik kan je het wel uitleggen: selecteer een acoylte, druk op de build 'building' icoon, en kies daar de 'haunted goldmine'. En dan dat op de goudmijn natuurlijk.
pffft

Connaisseur des femmes
Je hebt gelijk, dat heb ik gedaan. Niet eens aan gedacht, dacht dat het een of andere vreemde bug was ofzoVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 23:18:
[...]
Uhhm dat je map zwart werd komt doordat je het 2e icontje van boven naast je mini-map had geklikt

Ik heb de QoS packet ding weg gehaald... heb nou ff TweakXP gedownload kijken of dat wat helpt

Waarom heb ik daar nou geen last vanJeanLucPicard schreef op 12 september 2002 @ 02:59:
Ik heb me nou een hoerenlag... ik krijg om de 10 sec waiting for host. Na een tijdje wordi k ook gedisconnect... dit allemaal sinds ik Windows XP hebt geinstalleerd...
Ik heb de QoS packet ding weg gehaald... heb nou ff TweakXP gedownload kijken of dat wat helpt.
Gebruik dan ook een echt OS...JeanLucPicard schreef op 12 september 2002 @ 02:59:
Ik heb me nou een hoerenlag... ik krijg om de 10 sec waiting for host. Na een tijdje wordi k ook gedisconnect... dit allemaal sinds ik Windows XP hebt geinstalleerd...
Ik heb de QoS packet ding weg gehaald... heb nou ff TweakXP gedownload kijken of dat wat helpt.
Check de instellingen van je NIC eens, misschien staat 'ie op 100/full terwijl je inetverbinding (bijv. ADSL modem) net meer kan hebben dan 10/half oid...
superB
Je kan mij niet vertellen dat dat aan xp ligt, meer aan een instellingen ergens. wel makkelijk om meteen xp de schuld te geven.JeanLucPicard schreef op 12 september 2002 @ 02:59:
Zou alles maar ff goed nalopen.
There is no art to find the minds construction in the face
Mjah het grappige is, de vorige keer dat ik XP had geinstalleerd zat me verbinding ook al te kloten. Vind het wel erg toevalli dat het precies de dag weer begint dat ik XP hebt geinstalleerd.Muppet schreef op 12 september 2002 @ 11:09:
[...]
Je kan mij niet vertellen dat dat aan xp ligt, meer aan een instellingen ergens. wel makkelijk om meteen xp de schuld te geven.
Zou alles maar ff goed nalopen.
Ik heb een draadloze netwerkkaart, die prima ontvangst heeft, en waarmee ik in w2k ook prima kon gamen. de instellingen van de netwerkkaart staan ieg goed.
firewall shit staat niet aan, of rare encryptie vanwege wireless gebeuren
There is no art to find the minds construction in the face
Ik wil nog steedsMrJ schreef op 12 september 2002 @ 13:07:
Ik zoek nog steeds (een) goede WC3 gamer(s) voor AT games!
superB
Firewall stond niet aan, en encryptie was goed ingesteld...Muppet schreef op 12 september 2002 @ 16:04:
tsja ik zeg altijd . . . toeval bestaat niet
firewall shit staat niet aan, of rare encryptie vanwege wireless gebeuren?
Windows 2000 staat er nu weer op, ik ga hem nou ff testen./edit
En hij werkt weer prima
Geen XP dan, he?JeanLucPicard schreef op 12 september 2002 @ 17:15:
[...]
Firewall stond niet aan, en encryptie was goed ingesteld...
Windows 2000 staat er nu weer op, ik ga hem nou ff testen./edit
En hij werkt weer prima
* inXs r0x0rs y0ur b0x0rs
superB
http://www.liacs.nl/~tfarago/temp/2NEv2NE.w3g
Ik vond het echt rulen. En ja, voordat je depressief wordt, ik heb gewonnen

saaie poep gameDarkvater schreef op 13 september 2002 @ 17:50:
Check this replay jongens, en vertel wat je ervan vond:
http://www.liacs.nl/~tfarago/temp/2NEv2NE.w3g
Ik vond het echt rulen. En ja, voordat je depressief wordt, ik heb gewonnen
oja, omdat je tegenstadners noeps waren.
Hah, dat zeg jij. Maar jij had dan ook verloren tegen hun. Wij waren LVL1 AT (eerste game), zij LVL6. Dus zulke noobs waren het ook niet hoorShade schreef op 13 september 2002 @ 18:41:
[...]
saaie poep game
oja, omdat je tegenstadners noeps waren.

Levels zeggen geen fuckDarkvater schreef op 13 september 2002 @ 20:16:
[...]
Hah, dat zeg jij. Maar jij had dan ook verloren tegen hun. Wij waren LVL1 AT (eerste game), zij LVL6. Dus zulke noobs waren het ook niet hoor.
I usually agree, maar LVL6 AT zegt wel wat hoor
Ik verlies niet tegen hun lolz.Darkvater schreef op 13 september 2002 @ 20:16:
[...]
Hah, dat zeg jij. Maar jij had dan ook verloren tegen hun. Wij waren LVL1 AT (eerste game), zij LVL6. Dus zulke noobs waren het ook niet hoor.
En lvl 6 is 10 wins ofzo =\
das nix.
sorry als het lijkt dat ik arrogant ben ofzo

Verwijderd
11 danHielko schreef op 14 september 2002 @ 00:24:
LvL 6 is meestal iets meer dan 10 wins volgens mij, maar het is idd makkelijk te halen. Ben volgens mij ook al met Apocrypha tijden lvl 6 en om nou te zeggen dat wij twee een super goed team zijn....
This is the Way.
hij het vuile werk opknappen en jij met de eer gaan strijken lekker ben jijHIValicious schreef op 14 september 2002 @ 11:59:
ik heb gisteren met een m8 (Sixgate[UWC] Clanleader) 3 potje achter elkaar gewonnen. (nou nou wat koel) maar we ownden wel heel erg!
Deze plek is te koop.
This is the Way.
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Verwijderd
8-Ball schreef op 14 september 2002 @ 14:14:
d0h, ik moet echt de legale versie gaan downen.....Kali is niet leuk meer
Hmm hijs is een nieuweling
Als je 10 keer achter elkaar van hun verliezen schiet het alsnog niet op hoorHielko schreef op 14 september 2002 @ 11:32:
Ook als je verliest want dan gaat er weinig experience van af aangezien hun een veel hoger level zijn.
Level 10 nu!
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend
OK, het win percentage kan beter (gebeurd ook), maar Level 10 is niet slecht dacht ik.
Zojuist gebeurt in een 3vs3 waarin 1 van mijn medespelers binnen 5 minuten meld dat hij weg moest...

Vervolgens met zijn 2en het beste er maar van gemaakt, dat ging goed, waarna mijn tegenstanders gingen 'turtellen'. Op zich geen probleem (siege), maar wel super irri omdat ze steeds je units daarnaartoe proberen te lokken (1 pijltje schieten en dan rennen naar de towers) als je ff met iets anders bezig bent.
Maar goed, uiteindelijk die gasten (2x Orc, 1x NE) ge0wned met 3x NE...
Tsja, ik vind het al heel wat voor die paar uurtjes die ik er per week aan kan besteden...evilpin0 schreef op 14 september 2002 @ 21:54:
stand grond heet dat en level 10 random team is p00p

En volgens mij heet het nog steeds turtellen...
Dat zei ik zelf al, moet je ff goed lezen denk ik.evilpin0 schreef op 14 september 2002 @ 21:55:
eneh die win rate moet wel omhoog
meer dan de helft verlies je

Ben trouwens begonnen met online te spelen voordat ik het in een custom game tegen de PC 5 minuten kon volhouden. Ben de laatste tijd van 25% naar 45% gegaan...
En nogmaals, ik vind het al heel wat, maar goed, aan zo'n l33t player als jij kan niemand tippen toch?

PS: Volgende keer svp je post editten ipv meteen een nieuwe neer te zetten...
En die winrate is ook redelijk belangrijk en alles onder de 60% vind ik echt te weinig en eerlijk gezegd toch wel een noep

en met stand grond bedoel ik je units op stand grond zetten
Fuck it zeg, ik vind 't gewoon leuk dat het voor mijn doen goed gaat met een game, krijg ik hier een aantal gasten die een beetje heel wijs lopen te doen.Shagura schreef op 14 september 2002 @ 22:19:
lvl 10 is idd eerlijk gezegd niet echt indrukwekkend....
En die winrate is ook redelijk belangrijk en alles onder de 60% vind ik echt te weinig en eerlijk gezegd toch wel een noep

@Hielko: als je er de tijd voor hebt wel ja...
@Pino: aha, tnx, weer wat geleerd, ik zal eens kijken volgende keer.....
Verwijderd
evilpino: piemols? en staafmixer in je mond en dan dat liedje van Armageddon zingen om zn piercing los te krijgen
This is the Way.
Verwijderd
Hmmz. Warcraft 3 lukt me niet erg. Alleen de custom rpg games willen nog wel eens lukken(ben heel goed in vamp hunters). De battle zooi gaat niet echt goedVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 01:05:
, stats boeit me nie zo, maar in begin wel want moest eerst ff 25 keer winnen voor andere icon

Als ik boven de 60% win kom, wordt 'ie veranderd in:
The stats rules! It isn't only a game!
oid...
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Hehe, I know.TrehT schreef op 15 september 2002 @ 18:54:
MrJ kan je niet wat single player op bnet gaan doen? je had laatst van me gewonnen dacht ik en ik haal makkelijk levle8... jij staat nu 6team games is echt kut met peren heb je geen reet aan leer je niks van en je teammates zijn ALTIJD noobs
Single player vind ik niet zo leuk, true, je leert er waarschijnlijk veel meer van, maar goed, het gaat ook om de fun niet?
En je krijgt lang niet altijd n00bs als teammates (wel soms, maar goed, die kan je dan wat leren toch?)...
IK WIL WEER KABEL

Uiteindelijk nadat het 1vs3 was toch nog een half uur weerstand kunnen bieden aan 1 undead en 2 Orc tegenstanders. Ik ging nl. air units van 1 v/d human players (griphons)..
maar goed, een AT is beter omdat je dan weet dat wel wat aan je teammates hebt...
Van de 5 potjes 4x echte N00b allies gehad. Alleen maar towers bouwen enzo, niet komen opdagen voor een battle, continu goud/wood nodig, niets willen aannemen en wel zeiken waarom je uiteindelijk hun niet komt helpen (met 1 hero, 2 dryads en 1 DotC?)...
Maar goed, ondanks dat toch nog 2 potjes kunnen winnen... :{\
Ik zoek dus goede spelers voor AT games!!!!!!
je moet dus geen random team games spelenMrJ schreef op 16 september 2002 @ 09:23:
Alsof de duvel er gisteren mee speelde zeg!
Van de 5 potjes 4x echte N00b allies gehad. Alleen maar towers bouwen enzo, niet komen opdagen voor een battle, continu goud/wood nodig, niets willen aannemen en wel zeiken waarom je uiteindelijk hun niet komt helpen (met 1 hero, 2 dryads en 1 DotC?)...
Maar goed, ondanks dat toch nog 2 potjes kunnen winnen... :{\
Ik zoek dus goede spelers voor AT games!!!!!!
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Maar goed, ik zoek dus nu AT players waar ik van op aan kan...
Verwijderd
In het weekend kan ik vaak wel AT'en ... door de week meestal geen tijd om te battlen. Maar geef maar een gil in het weekendMrJ schreef op 16 september 2002 @ 10:19:
'Normaal gebeurd dat anders nooit hoor!'
Maar goed, ik zoek dus nu AT players waar ik van op aan kan...
Weer 3x een n00b team.

Dit kost me zoveel wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is er nu echt niemand met wie ik AT games kan spelen?!?!!?!!?
AAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga gewoon 1v1 spelen, en wacht tot er mensen zijn die AT Willen spelen terwijl je 1v1ed.MrJ schreef op 16 september 2002 @ 23:17:
Godverdomme!!!!!!!!!!
Weer 3x een n00b team.![]()
![]()
Dit kost me zoveel wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is er nu echt niemand met wie ik AT games kan spelen?!?!!?!!?
AAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Random team is gewoon sux0r
2vs2 of 3vs3 vind ik daarentegen juist weer prachtig!
Anders moet ik misschien maar weer naar een andere game gaan uitkijken ofzo, want dit is niets. Jammer...

TMAXTINT
Ik vind het allang best als je geen 7859743745396454398174545 towers bouwt of binnen 5 minuten disconnect...
jep disconnecten is heeeeel erg irritant. Maar wat ik nog irritanter is is die verrekte pauzeknop. Ik kan dr zo pissig om worden, ik druk hem altijd meteen weer op resume. teammate of nietMrJ schreef op 17 september 2002 @ 09:34:
Dat kan wel komen, oefening baart kunst.
Ik vind het allang best als je geen 7859743745396454398174545 towers bouwt of binnen 5 minuten disconnect...
TMAXTINT
Wat ik gedaan heb is om een paar custom te spelen, of random 2v2. Als je daar dan iemand vindt tegen wie je een leuke potje hebt gespeeld, dan vraag je of diegene niet 2v2AT met je wil doen....zo heb ik ook al me partners gevonden.MrJ schreef op 16 september 2002 @ 23:44:
Het probleem is dat ik 1vs1 niet zo leuk vind.
2vs2 of 3vs3 vind ik daarentegen juist weer prachtig!Maar ik vind niemand voor een AT (en ik ben zeker niet slecht hierin, de stats bedriegen)...
Anders moet ik misschien maar weer naar een andere game gaan uitkijken ofzo, want dit is niets. Jammer...
Verwijderd
Dat zijn trouwens wel de potjes waar je het voor doet... outnumbered maar niet outplayed
@Darkvater: al meerdere keren geprobeerd, maar het lukt om 'vast' met iemand te gamen. Dan raak je een beetje op elkaar ingespeeld enzo
speel over eht algemeen altijd met de Undead, vind de combo dreadlord en death knight echt super
sleep+vampiric aura, en dan ook nog Unholy aura. vindi ik echt super werken, aangezien die mekaar perfect aanvullen
ook de Humans zijn daar goed in, maar dan in combo van Paladin met andere hero, en dan sorcerrors hebben
pr0mpt - It never hurts to help!
Verwijderd
Maar die aura's vullen elkaar bijna allemaal goed aan:
NE: Thorn Aura + Ranged Attack Aura Dingus
UD: Vamp + Unholy
OR: TC aura werkt gewoon goed met alle units
HU: Brillaince + Devotioin aura
This is the Way.
Marruk schreef op 17 september 2002 @ 09:37:
[...]
jep disconnecten is heeeeel erg irritant. Maar wat ik nog irritanter is is die verrekte pauzeknop. Ik kan dr zo pissig om worden, ik druk hem altijd meteen weer op resume. teammate of niet

Je moet gewoon beetje praten met je ally, vragen wat ie maakt en wat ie doet, en tips geven etc, als jij de kundige bent dan
Ik heb ook wel een game gehad waarin ik niet kon praten met een gast omdat ie niet engels kon

En nee, ik doe geen 3v3
maar 2v2 random team. (weinig trouwens)
Als ik hem vriendelijk vraag om het bij 15 towers te laten en vraag of hij svp wil gaan beginnen met het bouwen van een army krijg ik te horen dat ik een n00b ben en zijn speelstijl niet snap...

Grrrr!
Ik heb gewoon een goede AT maat nodig anders kom ik nooit boven de 50% win...
(moet daarvoor nog 16 potjes winnen, was eerst 9...
add me dan op msn: de_joram@hotmail.com ik ben die n00b allies ook strontzat.. Ow en als je potje wil kan je ook op GoT posten als ik niet op msn ben.. Staat meestal uit namelijk.MrJ schreef op 17 september 2002 @ 14:53:
Praten met je ally?
Als ik hem vriendelijk vraag om het bij 15 towers te laten en vraag of hij svp wil gaan beginnen met het bouwen van een army krijg ik te horen dat ik een n00b ben en zijn speelstijl niet snap...
Grrrr!
(moet daarvoor nog 16 potjes winnen, was eerst 9...)
superB
Vraag in het begin wat ie gaat doen, als ie zegt defense leg je hem uit dat je offensief wilt spelen etc.MrJ schreef op 17 september 2002 @ 14:53:
Praten met je ally?
Grrrr!
(moet daarvoor nog 16 potjes winnen, was eerst 9...)
En ja ik weet dat er ook echte kenkernoobs zijn, en daarom zuigt random team ook.
Je stond al geadded...bl!kje schreef op 17 september 2002 @ 15:24:
[...]
add me dan op msn: de_joram@hotmail.com ik ben die n00b allies ook strontzat.. Ow en als je potje wil kan je ook op GoT posten als ik niet op msn ben.. Staat meestal uit namelijk.
I know, I know, maar ik tref kennelijk altijd de ultieme die hard n00bs.....Shade schreef op 17 september 2002 @ 16:03:
[...]
Vraag in het begin wat ie gaat doen, als ie zegt defense leg je hem uit dat je offensief wilt spelen etc.
En ja ik weet dat er ook echte kenkernoobs zijn, en daarom zuigt random team ook.
Man.. ik was als lvl 8 eens geteamed met een ondode lvl 2... wat die deed weet ik niet, maar uiteindelijk had hij wel 2 ghouls...Shade schreef op 17 september 2002 @ 16:03:
[...]
Vraag in het begin wat ie gaat doen, als ie zegt defense leg je hem uit dat je offensief wilt spelen etc.
Ik zei nadat ik zon 8 footmen en een lvl3 hero had van erm, moet je niet eens denken om wat te gaan bouwen, maar hij reageerde niet. Nog ff 1 legertje afgemaakt, geteched naar tier 3, toen keek ik dus waar hij mee bezig was aangezien hij nog steeds geen sjor had... hij had niet eens een altar of darkness, hij had honderden ziggurats, die hij aan het unsummonen was en een crypt... en dat was het, en dan vraag ik me af, in Gods naam, HOE KAN JE ZO FUCKING LOMP ZIJN!?!!
Ik heb mijn ma eens laten warcraften, zei heeft nog NOOIT een computerspel in dr leven gespeeld(bang dat ze iets kapot maakt oid
Wat moet hij nu doen? het werkt niet, ik host een game, hij komt wel in Kali en joined me game, maar als de game start launcht ie de game niet.. heel vaag, de link naar w3 klopt wel. Nocdcrack erop, en affecteert dat je mogelijkheid om battle.net nog op te komen?
Dit topic is gesloten.