Haha, dikke ownages d'ernet.
1.met JeanLuc. Hij Human, ik NE (random). Picard gaat voor snelle tech+expand, terwijl ik lekker gerushed word door beide. Met 1 DH en 2 huntresses lukt het niet echt. Met me AOW erbij (constant healing) en Capt. Picard die ffs pirouetten danst om zijn WE

slaan we de rush af. Alhoewel, me TOL is ook weg. Ik bouw 2e AOW (had er 2, eentje ging kaputt) en pomp hunts. Picard heeft in alle rust getecht, geld verzameld, en na 1 minuut besluiten we tot een counter. We maken de tegenstander's base met de grond gelijk (NE), zelfs zijn ally (UD met DL) kan niks meer tegen slow, heal, en massas footies, en natuurlijk me 6 hunts, + constante manaburn op zijn heros. Toen we NE af hadden gemaakt, beginnen zij dat wij cheaten!

Was echt lache. UD dan ook binnen notime afgemaakt. Zij waren LVL7 AT.
2.Net 3v3 AT gedaan. Ik was UD ga DK+DL, plus necro/banshee. Bijna al me wood doneer ik aan me allies (HU+NE) waarvan HU gryphons maakt. Ik vond het niet zo lekker gaan een paar keer hard verloren tegen HW+BL. Toen besloot ik om banshees te maken. Ik hide ze in een hoekje, komt de volop geupgrade ORC aan met Taurens me voorbij. Ik posess al zijn taurens (6). De UD komt ook nog eens met wat abo's daarvan kon ik er maar 2 posessen omdat me food vol zat

. Maar het was echt gaaf! Komt ie langs met zijn superleger....niet meer