http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 27493
Maar stel nou NE vs NE, dan heb je dus geen ruk aan Thorns aura (tenzij je tegenstander mass DotC gaat)Shade schreef op 04 oktober 2002 @ 10:18:
[...]
Omdat je naast die aura er eigelijk geen hol aan hebt. =\
Force of Nature heb je mid/late game ook geen ruk aan trouwens, ik snap niet dat ze die niet meteen per level wat sterker gemaakt hebben net als bij Water Elementals. Ochjah, leuk om bomen die in de weg staan weg te halen.
Tranquility is best 1337, maar nog makkelijker te stoppen dan starfall

Maar volgens de wet van Murphy zal er wel een router uitdonderen als ik net aan het winnen ben...
Godfather Bodybuilding topic reeks
btw, we moeten nog steeds een keer ATen...
je hebt egt wel wat aan die aura maar suit yourself
neej je gaat dan never dan ook nog kotg met aura maar dan voor entangle en tran
This is the Way.
Maar entangle is gaaf indeed... echt zo'n "hierblijven jij!!!" spell
Is goed, ik ben helaas maandag pas weer beschikbaar, mijn vriendin wil mij eens een weekend niet hoeven delen met de PC...Anoniem: 27493 schreef op 04 oktober 2002 @ 12:08:
hahaha tjah... ik speel ook niet overdag hoor, maar meestal aan het eind van de middag een potje met collega's voor ze naar huis gaan
btw, we moeten nog steeds een keer ATen...
Mij delen met 1 van haar vriendinnen vond ze jammergenoeg ook al geen goed idee, maar dit terzijde...
Spreken we dan wel weer af, OK?
Ik zei NAAST de aura. Dus alleen de aura is beetje handigHIValicious schreef op 04 oktober 2002 @ 12:38:
ik ben thuis
je hebt egt wel wat aan die aura maar suit yourself
neej je gaat dan never dan ook nog kotg met aura maar dan voor entangle en tran

Flame arrow en owl scout, wow jippie. =\
Dan heb ik liever entangle waardoor ik lekker supper irritant zijn hero's kan mollen en zn units uit de battle kan halen, of FoN voor meatshields. Met kotg en DH kan je een rush teminste stoppen, met een potm niet.
jaja maar als ik tegen 2 hu of 2 ud spelers moet dan pas ik me aan want dan KAN ik een rush verwachten...
This is the Way.
Flame arrow gebruik ik zelf ook nooit, maar die owl kan heel handig zijn om meteen te kunnen scouten en eventueel zijn/haar eco verstoren als die aan het techen is...Shade schreef op 04 oktober 2002 @ 13:27:
[...]
Ik zei NAAST de aura. Dus alleen de aura is beetje handig.
Flame arrow en owl scout, wow jippie. =\
Dan heb ik liever entangle waardoor ik lekker supper irritant zijn hero's kan mollen en zn units uit de battle kan halen, of FoN voor meatshields. Met kotg en DH kan je een rush teminste stoppen, met een potm niet.
Oh gewoon havo hoorHIValicious schreef op 04 oktober 2002 @ 13:34:
[...]
wat voor opleiding doe je dan de hele tijd onlin bij de GoTies enz
ICT lesje.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
pagina 10 is liev
This is the Way.
Anoniem: 29882
flame arrow is juist hartstikke lekker, levert mits helemaal geupgrade flinke damage aan je tegenstandertjeMrJ schreef op 04 oktober 2002 @ 14:06:
[...]
Flame arrow gebruik ik zelf ook nooit, maar die owl kan heel handig zijn om meteen te kunnen scouten en eventueel zijn/haar eco verstoren als die aan het techen is...

tsja das rt, eigenlijk is rt voor super l337 gasten want je moet 90% van de gamens 1v2 spelen of je hebt een gratis winApocrypha schreef op 04 oktober 2002 @ 23:57:
Damn man... Wat een kut zooi. Ik ging maar weer eens "Play Game" doen na een tijdje niet gespeeld te hebben. Bij het eerste potje disconnecte mijn ally al in het begin. Niks aan te doen helaas. Lag aan B.net volgens mij. Ik probeerde het nog wel met een tier 1 rush, maar het lukte helaas net niet. 2e potje: Was opzich een vrij leuk potje, ik was vrij goed bezig alleen mijn chello kapte ermee..... Terwiijl ik het beste bezig was
. Goed begin weer.
Wat ik nu gewoon deed is ghouls maken met DK (DK eerst) + DL, en banshees (master). Als we zien dat de enemy air gaat maak ik 4-5 spiders met web. Nou het tofste is dat ik geen abos ga, en ook geen necros. Alleen me ghouls en banshees. Als we dan de tegenstander tegenkomen, die bijna altijd al superieur is, met knights, sorcs, etc. neem ik gewoon alles wat ik zie over. Het gaafste om over te nemen zijn shamans (met bloodlust), sorcs, maar als er niks is, neem ik ook riflemen over (en natuurlijk abos, knights, etc.) Dit werkt echt zooo goed. Veel beter dan necros
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ik doe meestal 2-2 voor ghouls, 1-0 voor spidies en misschien ghoul frenzy. En soms doe ik er 2-3 necros erbij (initiate, niks geupgrade, ik leef van de upgrades van de tegenstanderTrehT schreef op 05 oktober 2002 @ 12:36:
je kan er ook nog een paar necros bijzetten voor iets meer power, ben je nog sterker en veel scheelt het niet wb food, ik was vandaag ook undead met random, eerst genoeg ghouls pompen met dl, een groep van 10 en een paar om hout te hakken, die 10 zijn genoeg om alle creeps aan te kunnen. vervolgens researchte ik alles wat er te researchen viel van de ghouls, dus die helemaal geupgrade en dan de rest opgevult met veel banshee, en lich/necros. toen aangevallen, hij wist niet wat m overkwam
En, naja, met DK+5 ghouls kan je de meeste creeps aan (behalve LVL9 shit en lizards), want je doet gewoon coil
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik moest de hele tijd met een no-cd crack+loader spelen, omdat anders het spel om de 5 minuten vastliep. Wat blijkt nou, als ik Virtual Daemon heb draaien, crasht ie. Als ik het uitzet, crasht ie niet meer!
Die kut-Blizzard, zit gewoon extra te checken of je een virtual cd-rom hebt, en crasht dan vervolgens het spel. Echt laag

yay maar voor de zekerheid kan je net zo goed wat meer ghouls gebruiken, gaat het ook sneller. en je hebt gelijk wat betreft die upgrade van ghouls, ik deed vandaag weer een pot met undead en kwam erachter dat de laatste upgrade 375 gold isDarkvater schreef op 05 oktober 2002 @ 13:27:
[...]
Ik doe meestal 2-2 voor ghouls, 1-0 voor spidies en misschien ghoul frenzy. En soms doe ik er 2-3 necros erbij (initiate, niks geupgrade, ik leef van de upgrades van de tegenstander) voor een paar skellies. Natuurlijk later, doe ik veel meer upgrade, maar ik ga bij de eerste confrontatie niet 3-3 doen, want dat kost gewoon teveel geld, die beter besteed is aan andere dingen.
En, naja, met DK+5 ghouls kan je de meeste creeps aan (behalve LVL9 shit en lizards), want je doet gewoon coil

ik heb altijd deamon draaien en hij crasht niet... de conclusie die je hier maakt slaat nergens op, heeft meer met je systeem oid te makenIk moest de hele tijd met een no-cd crack+loader spelen, omdat anders het spel om de 5 minuten vastliep. Wat blijkt nou, als ik Virtual Daemon heb draaien, crasht ie. Als ik het uitzet, crasht ie niet meer!
Die kut-Blizzard, zit gewoon extra te checken of je een virtual cd-rom hebt, en crasht dan vervolgens het spel. Echt laag
This is the Way.
Hoe verklaar je dan dat ik sinds Daemon uit heb staan hij nooit meer crasht?TrehT schreef op 05 oktober 2002 @ 15:55:
Ik heb altijd deamon draaien en hij crasht niet... de conclusie die je hier maakt slaat nergens op, heeft meer met je systeem oid te maken
eigelijk is de ud toch wel best fijn, goede aa , goede hero, goed minen, snel veel hout. ik vraag me af of een necro+banshi+DL goed zou werken, ik ga het morgen uitproberen.HIValicious schreef op 05 oktober 2002 @ 16:34:
man is er hier een ud attack ofzow ineens ieder1 ud spele... ik denk dat ik ze oook maar weer een ga spele is tog wel phun
oh jah ik had pas gevraagd wat de naam van het nld channel was, ben het weer vergeten

skellies vs human, dan kan de ud beter meteen op reset drukken
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Anoniem: 44391
Ik nu ook =]Anoniem: 44391 schreef op 05 oktober 2002 @ 18:46:
ik krijg de hele tijd zo'n error van Could not validate game version plz reconect ofzo ik kan nu al 1 uur niet op bnet komen
Anoniem: 52728
Wel had ik een uur geleden, dat ik als ik dan telkens opnieuwe probeerde te connecten dat hij het dan opeens deed. Maar helaas werkt dat nu niet meer
had ik ook warcvraft opnieuw opgestart en draaienAnoniem: 44391 schreef op 05 oktober 2002 @ 18:46:
ik krijg de hele tijd zo'n error van Could not validate game version plz reconect ofzo ik kan nu al 1 uur niet op bnet komen
Update: Ik kan er weer in
Update 2: Eerste potje dat ik speelde nadat ik erop kwam metteen een disc
en ik kom er weer niet op
Update 3: Door die disc van net heb ik geen loss erbij gekregen
Ik heb wat extra bij me tactiek gedaan: ipv DL als 2e hero (naast DK), neem ik Lich, met Frost Nova en Dark Ritual. Death Coil + Frost Nova is echt een Hero killer!
Maar ik kom er nu ook heel vaak niet op. Meestal zeg ie: "Could not validate game version. Apply patch manually" (of zoiets), maar laatst zei die ook: "Your CD key is currently in use by xxx xxx" met xxx de naam waarmee ik WC3 geregistreerd heb.
Damn, Ik kom er niet in
[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 05-10-2002 19:36 . Reden: niet ]
Ik ook niet =]Darkvater schreef op 05 oktober 2002 @ 19:33:
Haha, volgens mij wil Blizzard, dat mensen meer UD spelen. Ik speel altijd random, maar ben nu 8 vd 10 keer UD. Echt weird
Ik heb wat extra bij me tactiek gedaan: ipv DL als 2e hero (naast DK), neem ik Lich, met Frost Nova en Dark Ritual. Death Coil + Frost Nova is echt een Hero killer!
Maar ik kom er nu ook heel vaak niet op. Meestal zeg ie: "Could not validate game version. Apply patch manually" (of zoiets), maar laatst zei die ook: "Your CD key is currently in use by xxx xxx" met xxx de naam waarmee ik WC3 geregistreerd heb.
edit:
Damn, Ik kom er niet in
Ik ben maar gaan spelen op Lordaeron
Nu al 2/0 ghehe..
Edit : 5/0
Moet je ff wachten, hij komt wel hoorAnoniem: 44391 schreef op 05 oktober 2002 @ 19:27:
Update 3: Door die disc van net heb ik geen loss erbij gekregen
weet ik niet.. mooi dat je erachter bent gekomen dat hij het zo wel doet, maar blizzard gaat echt niet checken of je een virtual cd hebt draaienDarkvater schreef op 05 oktober 2002 @ 17:44:
[...]
Hoe verklaar je dan dat ik sinds Daemon uit heb staan hij nooit meer crasht?
Hmm, okay, misschien loop ik wat te hard van stapel. Maar pas sinds 1.02 heb ik al die crashes, die helemaal opgelost is door daemon uit te zetten.TrehT schreef op 06 oktober 2002 @ 01:08:
[...]
weet ik niet.. mooi dat je erachter bent gekomen dat hij het zo wel doet, maar blizzard gaat echt niet checken of je een virtual cd hebt draaien
Laat ik het maar zo stellen: ze hebben er iets ingezet in 1.02 wat niet echt vriendelijk is met Virtual Daemon, tenminste op mij pc.
goed omschrevenDarkvater schreef op 06 oktober 2002 @ 01:47:
[...]
Hmm, okay, misschien loop ik wat te hard van stapel. Maar pas sinds 1.02 heb ik al die crashes, die helemaal opgelost is door daemon uit te zetten.
Laat ik het maar zo stellen: ze hebben er iets ingezet in 1.02 wat niet echt vriendelijk is met Virtual Daemon, tenminste op mij pc.
4on4:
• Evilpin0
• Triad
• Plague
• Gijsbert (oid?
vs
clan xZWx
Wij wonnen easily, dat wilde ik even melden
Jullie zullen me moeten geloven zonder bewijs, want ik heb helaas geen replay
1.met JeanLuc. Hij Human, ik NE (random). Picard gaat voor snelle tech+expand, terwijl ik lekker gerushed word door beide. Met 1 DH en 2 huntresses lukt het niet echt. Met me AOW erbij (constant healing) en Capt. Picard die ffs pirouetten danst om zijn WE
2.Net 3v3 AT gedaan. Ik was UD ga DK+DL, plus necro/banshee. Bijna al me wood doneer ik aan me allies (HU+NE) waarvan HU gryphons maakt. Ik vond het niet zo lekker gaan een paar keer hard verloren tegen HW+BL. Toen besloot ik om banshees te maken. Ik hide ze in een hoekje, komt de volop geupgrade ORC aan met Taurens me voorbij. Ik posess al zijn taurens (6). De UD komt ook nog eens met wat abo's daarvan kon ik er maar 2 posessen omdat me food vol zat
omdat priests, hoewel dat ook geen sense maaktAnoniem: 34517 schreef op 05 oktober 2002 @ 18:41:
waarom dat Hyperman??
Anoniem: 16462
Wil toch wel een replay zien. Die ZW gasten versla je niet easy...of ze moeten een HELE slechte pot gehad hebben.PromWarMachine schreef op 06 oktober 2002 @ 02:43:
Net een ownage game gedaan!
4on4:
• Evilpin0
• Triad
• Plague
• Gijsbert (oid?)
vs
clan xZWx
Wij wonnen easily, dat wilde ik even melden
Jullie zullen me moeten geloven zonder bewijs, want ik heb helaas geen replay

Hij komt dus van www.warbucket.com.
[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 06-10-2002 16:27 . Reden: credits toegevoegd ]
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 52728
Maarem, wie the fuck is Rob Pardo?
ik kwam al de hele tijd al heel moeilijk op B.net maar ik kwam wel heel erg makkelijk op de andere realms
ik ben ook een mix van een Koreaan en een Webmaster (laat t nou toevallig zijn dat ik een half Chinees ben
Rob Pardo is de Lead Designer
Nog wat leuke strats voor de UD? Banshees + Necros?
This is the Way.
ik heb banshee+Necro+ghoul+DL gedaan, ging niet heel erg goed, vooral omdat ik zoveel bij de banshee's moest kilikkenHIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 12:49:
patch 1.03 komt binnen kort en daar zit volgens mij dikke nerf crap in...
ik kwam al de hele tijd al heel moeilijk op B.net maar ik kwam wel heel erg makkelijk op de andere realms
ik ben ook een mix van een Koreaan en een Webmaster (laat t nou toevallig zijn dat ik een half Chinees ben)
Rob Pardo is de Lead Designer![]()
Nog wat leuke strats voor de UD? Banshees + Necros?
Het is xZWx en ik ben xZWxPrometheusAnoniem: 16462 schreef op 06 oktober 2002 @ 03:48:
[...]
Wil toch wel een replay zien. Die ZW gasten versla je niet easy...of ze moeten een HELE slechte pot gehad hebben.
Jij dacht dat ik verloren had, hehe, ff polsen of Evilpin0 of Triad een replay hebben, maar aangezien ze verloren zal dat wel niet...
This is the Way.
Nee wij hebben geen replay, en als je je zo goed voelt kies je je bsete spelers maar uit voor een 2v2 tegen mij en pino ok?PromWarMachine schreef op 06 oktober 2002 @ 16:40:
[...]
Het is xZWx en ik ben xZWxPrometheus
Jij dacht dat ik verloren had, hehe, ff polsen of Evilpin0 of Triad een replay hebben, maar aangezien ze verloren zal dat wel niet...
Mooi
wij gingen met ze 4en random in game terwijl jullie goede tackiek van te voren hadden bedacht
jij bent een man met praatjesevilpin0 schreef op 06 oktober 2002 @ 17:14:
4v4 kom op zeg mijn dikke bilspeelt, 4v4 is zo poep0rz
wij gingen met ze 4en random in game terwijl jullie goede tackiek van te voren hadden bedacht
heeft niemand een replay opgeslagen?
Good! Hoe laat? 21.00u?
sounds good ik ben er
Jij bent er nooit =]
Nog half uur endan gaan we beginnen!
Allemaal komen bitte, anders hebben we te weinig =[
Arme Lil_Loco was de pineut, ik harasste hem de hele tijd, en werd ook als eerste afgemaakt door Athuna en mij. We hebben een Ancient of Lore als gratie in leven gelaten, en daarmee liep die rondjes, en vrat alle bomen op.
Hier's die:
http://www.liacs.nl/~tfarago/War3/Got7FFA.w3g
Mijn BM heeft weer voor wat actie gezord =]
xZWx won van Evilpino en de restHIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 16:57:
huh... hebt de ZW clen nu verloren of die Evilpino etc gasten?![]()
![]()
![]()
Ik voel met niet zo goed, maar de rest van m'n clan welShade schreef op 06 oktober 2002 @ 17:07:
[...]
Nee wij hebben geen replay, en als je je zo goed voelt kies je je bsete spelers maar uit voor een 2v2 tegen mij en pino ok?
Mooi
Dat viel ook wel weer mee hoorevilpin0 schreef op 06 oktober 2002 @ 17:14:
mail het maar naar me toe. Het duurde te lang om tot het einde te wachten, maar als je het opstuurt, host ik die welAnoniem: 44391 schreef op 06 oktober 2002 @ 23:42:
Whaha tjek in die replay vooral mn 1337 ancient actie. En ik heb uiteindelijk tog nog gewonnen met 1 ancient. LoL![]()
Die replay van Vater is volgens mij niet compleet ik heb hem wel hier compleet maar geen upload ruimte
Je email staat niet egt in je profile en ik heb geen icqDarkvater schreef op 06 oktober 2002 @ 23:58:
[...]
mail het maar naar me toe. Het duurde te lang om tot het einde te wachten, maar als je het opstuurt, host ik die wel
Anoniem: 61109

Ben ik zo ongeveer aan het einde van een potje, krijg ik een disconnect! Argh!
m'n ally was al weg en ik ownde die gasten gewoon (NE vs. Orc+UD) ..
zeer vervelend dit...
http://www.battle.net/war...an(sux)&Gateway=Northrend
Is nr2 wereldwijd met 1500 wins (hij is Undead) en verkoopt zijn account nu!
Was een tijdje geleden ook al een gozer die op Ebay een b.net account kocht voor 750 USD die in de top10 stond. Maar helaas, desbetreffend persoon wat een maphacker, en 1 dag nadat het account verkocht was is deze door Blizzard gereset!If you wish to buy this account mail me at diprogan88@hotmail.com (only serious offers thnx). Price is $1000 It's the currently only acc with Tichondrius icon, only 1500 icon on Northrend and one of two 1500 acc in the world. Soon holding the 3v3 ladder #1 spot again.
Heb je MSN?Anoniem: 44391 schreef op 07 oktober 2002 @ 00:02:
[...]
Je email staat niet egt in je profile en ik heb geen icq
Dit is toch ziek? Je moet wel erg verslaafd zijn om geld neer te tellen voor zulk soort zooi! Wat boeit het bij of ik een Tichondrius account heb, als ik in het vervolg alleen maar zal verliezen met dit account??? Want als ik zo goed was dat ik gewoon lvl20 enzo aankan, dan speel ik zelf wel tot de 1500 wins.MrJ schreef op 07 oktober 2002 @ 08:06:
Hehe, check deze gast:
http://www.battle.net/war...an(sux)&Gateway=Northrend
Is nr2 wereldwijd met 1500 wins (hij is Undead) en verkoopt zijn account nu!
[...]
Was een tijdje geleden ook al een gozer die op Ebay een b.net account kocht voor 750 USD die in de top10 stond. Maar helaas, desbetreffend persoon wat een maphacker, en 1 dag nadat het account verkocht was is deze door Blizzard gereset!![]()
Net soort onzin dat die DiabloII accounts werden verkocht. Veel sicko's op deze wereld
Best ziek idd..
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend : 1,50 Euro
http://www.battle.net/war..._random&Gateway=Northrend : 1,- Euro
Wie biedt???
uber ffa game ik begin als ud toen orc en eindigte als ne
op het laats is mijn base gemolt en ga ik samen met triad zijn lvl 10 bm rellen
Hehe mijn blademaster was la lvl 5 toen die vna jullie nogmaar 2 was ofzoevilpin0 schreef op 07 oktober 2002 @ 16:15:
http://home.wanadoo.nl/c.deblok/ffa8.w3g
uber ffa game ik begin als ud toen orc en eindigte als ne
op het laats is mijn base gemolt en ga ik samen met triad zijn lvl 10 bm rellen
Uber own hehe
Ik ging met mn blademasters ook steeds in battles windwalken en dan heros killen hehe.. Hadden ze rode HP, hop critical er op en weg weer
wat moet je daar dan precies doen?Anoniem: 67291 schreef op 07 oktober 2002 @ 12:07:
warcraft rts webgame
vergelijkbaar met planetarion, jullie kennen het wel
Jah ik heb msn add me op dark_maniac@hotmail.com
PS: als ik niet online ben ben ik wel online op Bnet
Ik niet in ieder geval
hij ging zeker wyrmsHielko schreef op 07 oktober 2002 @ 18:12:
Woei! Zonet een erg gaaf potje gespeeld met malesur. Mijn base wordt ergens halverwege de game gesloopt en malesur mag in zijn eentje twee tegenstanders slopen. Enige support die hij krijgt van mij is een lvl 5 AM (= 3x WE) + wat gold van een net gebouwde expansion.... Zal de replay zo wel ff uppen.
zulke games heb ik met hem ook wel es gehad btw
Dit topic is gesloten.