Het grote Warcraft III topic deeltje 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.457 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
is er nog iemand thuis?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ik zit op school :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Shade schreef op 04 oktober 2002 @ 10:18:
[...]

Omdat je naast die aura er eigelijk geen hol aan hebt. =\
Maar stel nou NE vs NE, dan heb je dus geen ruk aan Thorns aura (tenzij je tegenstander mass DotC gaat) :) , ga je dan nog steeds KotG?

Force of Nature heb je mid/late game ook geen ruk aan trouwens, ik snap niet dat ze die niet meteen per level wat sterker gemaakt hebben net als bij Water Elementals. Ochjah, leuk om bomen die in de weg staan weg te halen. :)

Tranquility is best 1337, maar nog makkelijker te stoppen dan starfall :/ (je units gaan niet dood als je de Keeper focus fired. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

School sux! ;) ...

Ik zit op m'n werk... maar wel met WC3 CD in de drive >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hehe wou dat ik dat kon.

Maar volgens de wet van Murphy zal er wel een router uitdonderen als ik net aan het winnen ben... :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahaha tjah :) ... ik speel ook niet overdag hoor, maar meestal aan het eind van de middag een potje met collega's voor ze naar huis gaan :)

btw, we moeten nog steeds een keer ATen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

ik ben thuis

je hebt egt wel wat aan die aura maar suit yourself :Y)

neej je gaat dan never dan ook nog kotg met aura maar dan voor entangle en tran

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thorns aura is toch alleen usefull als je tegenstander veel melee heeft? Tegen NE heeft dat dus amper zin aangezien zelfs huntress ranged is. Een sporadische DotC dus, maar die gebruik ik vrijwel alleen voor roar. :)

Maar entangle is gaaf indeed... echt zo'n "hierblijven jij!!!" spell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Anoniem: 27493 schreef op 04 oktober 2002 @ 12:08:
hahaha tjah :) ... ik speel ook niet overdag hoor, maar meestal aan het eind van de middag een potje met collega's voor ze naar huis gaan :)

btw, we moeten nog steeds een keer ATen... :P
Is goed, ik ben helaas maandag pas weer beschikbaar, mijn vriendin wil mij eens een weekend niet hoeven delen met de PC...

Mij delen met 1 van haar vriendinnen vond ze jammergenoeg ook al geen goed idee, maar dit terzijde... ;(

Spreken we dan wel weer af, OK? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

HIValicious schreef op 04 oktober 2002 @ 12:38:
ik ben thuis

je hebt egt wel wat aan die aura maar suit yourself :Y)

neej je gaat dan never dan ook nog kotg met aura maar dan voor entangle en tran
Ik zei NAAST de aura. Dus alleen de aura is beetje handig :/.
Flame arrow en owl scout, wow jippie. =\

Dan heb ik liever entangle waardoor ik lekker supper irritant zijn hero's kan mollen en zn units uit de battle kan halen, of FoN voor meatshields. Met kotg en DH kan je een rush teminste stoppen, met een potm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja sorry hoor ;)

jaja maar als ik tegen 2 hu of 2 ud spelers moet dan pas ik me aan want dan KAN ik een rush verwachten...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat voor opleiding doe je dan de hele tijd onlin bij de GoTies enz

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Shade schreef op 04 oktober 2002 @ 13:27:
[...]

Ik zei NAAST de aura. Dus alleen de aura is beetje handig :/.
Flame arrow en owl scout, wow jippie. =\

Dan heb ik liever entangle waardoor ik lekker supper irritant zijn hero's kan mollen en zn units uit de battle kan halen, of FoN voor meatshields. Met kotg en DH kan je een rush teminste stoppen, met een potm niet.
Flame arrow gebruik ik zelf ook nooit, maar die owl kan heel handig zijn om meteen te kunnen scouten en eventueel zijn/haar eco verstoren als die aan het techen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

HIValicious schreef op 04 oktober 2002 @ 13:34:
[...]

wat voor opleiding doe je dan de hele tijd onlin bij de GoTies enz
Oh gewoon havo hoor :+
ICT lesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

pagina 10 alweer :+

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hehe ICT lesje, ik zit op een ICT opleiding :+

pagina 10 is liev ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

MrJ schreef op 04 oktober 2002 @ 14:06:
[...]

Flame arrow gebruik ik zelf ook nooit, maar die owl kan heel handig zijn om meteen te kunnen scouten en eventueel zijn/haar eco verstoren als die aan het techen is...
flame arrow is juist hartstikke lekker, levert mits helemaal geupgrade flinke damage aan je tegenstandertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Damn man... Wat een kut zooi. Ik ging maar weer eens "Play Game" doen na een tijdje niet gespeeld te hebben. Bij het eerste potje disconnecte mijn ally al in het begin. Niks aan te doen helaas. Lag aan B.net volgens mij. Ik probeerde het nog wel met een tier 1 rush, maar het lukte helaas net niet. 2e potje: Was opzich een vrij leuk potje, ik was vrij goed bezig alleen mijn chello kapte ermee.... :/ . Terwiijl ik het beste bezig was :(. Goed begin weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Apocrypha schreef op 04 oktober 2002 @ 23:57:
Damn man... Wat een kut zooi. Ik ging maar weer eens "Play Game" doen na een tijdje niet gespeeld te hebben. Bij het eerste potje disconnecte mijn ally al in het begin. Niks aan te doen helaas. Lag aan B.net volgens mij. Ik probeerde het nog wel met een tier 1 rush, maar het lukte helaas net niet. 2e potje: Was opzich een vrij leuk potje, ik was vrij goed bezig alleen mijn chello kapte ermee.... :/ . Terwiijl ik het beste bezig was :(. Goed begin weer.
tsja das rt, eigenlijk is rt voor super l337 gasten want je moet 90% van de gamens 1v2 spelen of je hebt een gratis win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Haha, best wel gaaf. Ik speel nu alleen random, maar op de een of andere manier werd ik 8 vd 10 keer undead en mijn ally Ne (hij was niet random).

Wat ik nu gewoon deed is ghouls maken met DK (DK eerst) + DL, en banshees (master). Als we zien dat de enemy air gaat maak ik 4-5 spiders met web. Nou het tofste is dat ik geen abos ga, en ook geen necros. Alleen me ghouls en banshees. Als we dan de tegenstander tegenkomen, die bijna altijd al superieur is, met knights, sorcs, etc. neem ik gewoon alles wat ik zie over. Het gaafste om over te nemen zijn shamans (met bloodlust), sorcs, maar als er niks is, neem ik ook riflemen over (en natuurlijk abos, knights, etc.) Dit werkt echt zooo goed. Veel beter dan necros :) en daarnaast ook nog superirritant voor de tegenstander.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

je kan er ook nog een paar necros bijzetten voor iets meer power, ben je nog sterker en veel scheelt het niet wb food, ik was vandaag ook undead met random, eerst genoeg ghouls pompen met dl, een groep van 10 en een paar om hout te hakken, die 10 zijn genoeg om alle creeps aan te kunnen. vervolgens researchte ik alles wat er te researchen viel van de ghouls, dus die helemaal geupgrade en dan de rest opgevult met veel banshee, en lich/necros. toen aangevallen, hij wist niet wat m overkwam :D

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

TrehT schreef op 05 oktober 2002 @ 12:36:
je kan er ook nog een paar necros bijzetten voor iets meer power, ben je nog sterker en veel scheelt het niet wb food, ik was vandaag ook undead met random, eerst genoeg ghouls pompen met dl, een groep van 10 en een paar om hout te hakken, die 10 zijn genoeg om alle creeps aan te kunnen. vervolgens researchte ik alles wat er te researchen viel van de ghouls, dus die helemaal geupgrade en dan de rest opgevult met veel banshee, en lich/necros. toen aangevallen, hij wist niet wat m overkwam :D
Ik doe meestal 2-2 voor ghouls, 1-0 voor spidies en misschien ghoul frenzy. En soms doe ik er 2-3 necros erbij (initiate, niks geupgrade, ik leef van de upgrades van de tegenstander :) ) voor een paar skellies. Natuurlijk later, doe ik veel meer upgrade, maar ik ga bij de eerste confrontatie niet 3-3 doen, want dat kost gewoon teveel geld, die beter besteed is aan andere dingen.

En, naja, met DK+5 ghouls kan je de meeste creeps aan (behalve LVL9 shit en lizards), want je doet gewoon coil :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Jezus, stomme, gore kut-Blizzard!

Ik moest de hele tijd met een no-cd crack+loader spelen, omdat anders het spel om de 5 minuten vastliep. Wat blijkt nou, als ik Virtual Daemon heb draaien, crasht ie. Als ik het uitzet, crasht ie niet meer!

Die kut-Blizzard, zit gewoon extra te checken of je een virtual cd-rom hebt, en crasht dan vervolgens het spel. Echt laag :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Darkvater schreef op 05 oktober 2002 @ 13:27:
[...]

Ik doe meestal 2-2 voor ghouls, 1-0 voor spidies en misschien ghoul frenzy. En soms doe ik er 2-3 necros erbij (initiate, niks geupgrade, ik leef van de upgrades van de tegenstander :) ) voor een paar skellies. Natuurlijk later, doe ik veel meer upgrade, maar ik ga bij de eerste confrontatie niet 3-3 doen, want dat kost gewoon teveel geld, die beter besteed is aan andere dingen.

En, naja, met DK+5 ghouls kan je de meeste creeps aan (behalve LVL9 shit en lizards), want je doet gewoon coil :)
yay maar voor de zekerheid kan je net zo goed wat meer ghouls gebruiken, gaat het ook sneller. en je hebt gelijk wat betreft die upgrade van ghouls, ik deed vandaag weer een pot met undead en kwam erachter dat de laatste upgrade 375 gold is :/ beetje te duur.
Ik moest de hele tijd met een no-cd crack+loader spelen, omdat anders het spel om de 5 minuten vastliep. Wat blijkt nou, als ik Virtual Daemon heb draaien, crasht ie. Als ik het uitzet, crasht ie niet meer!

Die kut-Blizzard, zit gewoon extra te checken of je een virtual cd-rom hebt, en crasht dan vervolgens het spel. Echt laag
ik heb altijd deamon draaien en hij crasht niet... de conclusie die je hier maakt slaat nergens op, heeft meer met je systeem oid te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

man is er hier een ud attack ofzow ineens ieder1 ud spele... ik denk dat ik ze oook maar weer een ga spele is tog wel phun :p

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

man ik kom nie op b.net alle realms doen het behalve northend anybody an id?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Had zonet ook dat ik 10x moest connecten voordat ik er op kon. Gewoon een paar keer proberen en het lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

TrehT schreef op 05 oktober 2002 @ 15:55:
Ik heb altijd deamon draaien en hij crasht niet... de conclusie die je hier maakt slaat nergens op, heeft meer met je systeem oid te maken
Hoe verklaar je dan dat ik sinds Daemon uit heb staan hij nooit meer crasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

HIValicious schreef op 05 oktober 2002 @ 16:34:
man is er hier een ud attack ofzow ineens ieder1 ud spele... ik denk dat ik ze oook maar weer een ga spele is tog wel phun :p
eigelijk is de ud toch wel best fijn, goede aa , goede hero, goed minen, snel veel hout. ik vraag me af of een necro+banshi+DL goed zou werken, ik ga het morgen uitproberen.
oh jah ik had pas gevraagd wat de naam van het nld channel was, ben het weer vergeten |:( |:( |:( B) iemand plz?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62139

warcraft iii nld-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
op uswest natuurlijk europe is sloeber zooi..
skellies vs human, dan kan de ud beter meteen op reset drukken

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

waarom dat Hyperman??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

ik krijg de hele tijd zo'n error van Could not validate game version plz reconect ofzo ik kan nu al 1 uur niet op bnet komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Anoniem: 44391 schreef op 05 oktober 2002 @ 18:46:
ik krijg de hele tijd zo'n error van Could not validate game version plz reconect ofzo ik kan nu al 1 uur niet op bnet komen :'(
Ik nu ook =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Grr.. klote bnet. Vanmiddag kon ik nog vrolijk warcraft 3 spelen. Maar nu connect ie niet meer. De andere realms doen het wel, maar Northrend niet :(
Wel had ik een uur geleden, dat ik als ik dan telkens opnieuwe probeerde te connecten dat hij het dan opeens deed. Maar helaas werkt dat nu niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Anoniem: 44391 schreef op 05 oktober 2002 @ 18:46:
had ik ook warcvraft opnieuw opgestart en draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4861

Ik kan er dus ook niet in... :(

ik verveeeeeeel me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo lukt het me natuurlijk nooit om Triad intehalen voordat hij zn nieuwe icon haalt als ik gewoon al bijna 2 uur niet kan battlen :+

Update: Ik kan er weer in :D

Update 2: Eerste potje dat ik speelde nadat ik erop kwam metteen een disc :(
en ik kom er weer niet op

Update 3: Door die disc van net heb ik geen loss erbij gekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
* Hielko kan er ook weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Haha, volgens mij wil Blizzard, dat mensen meer UD spelen. Ik speel altijd random, maar ben nu 8 vd 10 keer UD. Echt weird :?

Ik heb wat extra bij me tactiek gedaan: ipv DL als 2e hero (naast DK), neem ik Lich, met Frost Nova en Dark Ritual. Death Coil + Frost Nova is echt een Hero killer! :)

Maar ik kom er nu ook heel vaak niet op. Meestal zeg ie: "Could not validate game version. Apply patch manually" (of zoiets), maar laatst zei die ook: "Your CD key is currently in use by xxx xxx" met xxx de naam waarmee ik WC3 geregistreerd heb. :)

edit:
Damn, Ik kom er niet in :(

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 05-10-2002 19:36 . Reden: niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 05 oktober 2002 @ 19:33:
Haha, volgens mij wil Blizzard, dat mensen meer UD spelen. Ik speel altijd random, maar ben nu 8 vd 10 keer UD. Echt weird :?

Ik heb wat extra bij me tactiek gedaan: ipv DL als 2e hero (naast DK), neem ik Lich, met Frost Nova en Dark Ritual. Death Coil + Frost Nova is echt een Hero killer! :)

Maar ik kom er nu ook heel vaak niet op. Meestal zeg ie: "Could not validate game version. Apply patch manually" (of zoiets), maar laatst zei die ook: "Your CD key is currently in use by xxx xxx" met xxx de naam waarmee ik WC3 geregistreerd heb. :)

edit:
Damn, Ik kom er niet in :(
Ik ook niet =]
Ik ben maar gaan spelen op Lordaeron :D
Nu al 2/0 ghehe..

Edit : 5/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:16
Anoniem: 44391 schreef op 05 oktober 2002 @ 19:27:
Update 3: Door die disc van net heb ik geen loss erbij gekregen :?
Moet je ff wachten, hij komt wel hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Darkvater schreef op 05 oktober 2002 @ 17:44:
[...]

Hoe verklaar je dan dat ik sinds Daemon uit heb staan hij nooit meer crasht?
weet ik niet.. mooi dat je erachter bent gekomen dat hij het zo wel doet, maar blizzard gaat echt niet checken of je een virtual cd hebt draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

TrehT schreef op 06 oktober 2002 @ 01:08:
[...]

weet ik niet.. mooi dat je erachter bent gekomen dat hij het zo wel doet, maar blizzard gaat echt niet checken of je een virtual cd hebt draaien
Hmm, okay, misschien loop ik wat te hard van stapel. Maar pas sinds 1.02 heb ik al die crashes, die helemaal opgelost is door daemon uit te zetten.

Laat ik het maar zo stellen: ze hebben er iets ingezet in 1.02 wat niet echt vriendelijk is met Virtual Daemon, tenminste op mij pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Darkvater schreef op 06 oktober 2002 @ 01:47:
[...]

Hmm, okay, misschien loop ik wat te hard van stapel. Maar pas sinds 1.02 heb ik al die crashes, die helemaal opgelost is door daemon uit te zetten.

Laat ik het maar zo stellen: ze hebben er iets ingezet in 1.02 wat niet echt vriendelijk is met Virtual Daemon, tenminste op mij pc.
goed omschreven :P zyn we er eindelijk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Net een ownage game gedaan! >:)

4on4:
• Evilpin0
• Triad
• Plague
• Gijsbert (oid?:?)

vs

clan xZWx

Wij wonnen easily, dat wilde ik even melden :7

Jullie zullen me moeten geloven zonder bewijs, want ik heb helaas geen replay :|

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1184

ja doh ik was ook de replay vergeten maar we ownde wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Haha, dikke ownages d'ernet.
1.met JeanLuc. Hij Human, ik NE (random). Picard gaat voor snelle tech+expand, terwijl ik lekker gerushed word door beide. Met 1 DH en 2 huntresses lukt het niet echt. Met me AOW erbij (constant healing) en Capt. Picard die ffs pirouetten danst om zijn WE :) slaan we de rush af. Alhoewel, me TOL is ook weg. Ik bouw 2e AOW (had er 2, eentje ging kaputt) en pomp hunts. Picard heeft in alle rust getecht, geld verzameld, en na 1 minuut besluiten we tot een counter. We maken de tegenstander's base met de grond gelijk (NE), zelfs zijn ally (UD met DL) kan niks meer tegen slow, heal, en massas footies, en natuurlijk me 6 hunts, + constante manaburn op zijn heros. Toen we NE af hadden gemaakt, beginnen zij dat wij cheaten! :) Was echt lache. UD dan ook binnen notime afgemaakt. Zij waren LVL7 AT.

2.Net 3v3 AT gedaan. Ik was UD ga DK+DL, plus necro/banshee. Bijna al me wood doneer ik aan me allies (HU+NE) waarvan HU gryphons maakt. Ik vond het niet zo lekker gaan een paar keer hard verloren tegen HW+BL. Toen besloot ik om banshees te maken. Ik hide ze in een hoekje, komt de volop geupgrade ORC aan met Taurens me voorbij. Ik posess al zijn taurens (6). De UD komt ook nog eens met wat abo's daarvan kon ik er maar 2 posessen omdat me food vol zat :(. Maar het was echt gaaf! Komt ie langs met zijn superleger....niet meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

omdat priests, hoewel dat ook geen sense maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

PromWarMachine schreef op 06 oktober 2002 @ 02:43:
Net een ownage game gedaan! >:)

4on4:
• Evilpin0
• Triad
• Plague
• Gijsbert (oid?:?)

vs

clan xZWx

Wij wonnen easily, dat wilde ik even melden :7

Jullie zullen me moeten geloven zonder bewijs, want ik heb helaas geen replay :|
Wil toch wel een replay zien. Die ZW gasten versla je niet easy...of ze moeten een HELE slechte pot gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Welke types zijn jullie? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.warbucket.com/comics/22.gif

Hij komt dus van www.warbucket.com.

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 06-10-2002 16:27 . Reden: credits toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

de korean, kekekekeke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

the webmaster ik kan maar niet winnen :S

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Ik ben een kruising tussen de webmaster en de koreaan :P
Maarem, wie the fuck is Rob Pardo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

patch 1.03 komt binnen kort en daar zit volgens mij dikke nerf crap in... :(
ik kwam al de hele tijd al heel moeilijk op B.net maar ik kwam wel heel erg makkelijk op de andere realms

ik ben ook een mix van een Koreaan en een Webmaster (laat t nou toevallig zijn dat ik een half Chinees ben ;))

Rob Pardo is de Lead Designer :Y)

Nog wat leuke strats voor de UD? Banshees + Necros?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:16
Ik ben de newbie who thinks he's good :) Zo reageer ik tenminste wel vaak als ik verlies :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

webmaster hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Hier ook Webmaster. Maar die crazy vind ik echt goed :p lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
vanavond got war? heb wel zin in een 5v5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

HIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 12:49:
patch 1.03 komt binnen kort en daar zit volgens mij dikke nerf crap in... :(
ik kwam al de hele tijd al heel moeilijk op B.net maar ik kwam wel heel erg makkelijk op de andere realms

ik ben ook een mix van een Koreaan en een Webmaster (laat t nou toevallig zijn dat ik een half Chinees ben ;))

Rob Pardo is de Lead Designer :Y)

Nog wat leuke strats voor de UD? Banshees + Necros?
ik heb banshee+Necro+ghoul+DL gedaan, ging niet heel erg goed, vooral omdat ik zoveel bij de banshee's moest kilikken :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 16462 schreef op 06 oktober 2002 @ 03:48:
[...]

Wil toch wel een replay zien. Die ZW gasten versla je niet easy...of ze moeten een HELE slechte pot gehad hebben.
Het is xZWx en ik ben xZWxPrometheus :9

Jij dacht dat ik verloren had, hehe, ff polsen of Evilpin0 of Triad een replay hebben, maar aangezien ze verloren zal dat wel niet...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

huh... hebt de ZW clen nu verloren of die Evilpino etc gasten? :? :? :? :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

PromWarMachine schreef op 06 oktober 2002 @ 16:40:
[...]

Het is xZWx en ik ben xZWxPrometheus :9

Jij dacht dat ik verloren had, hehe, ff polsen of Evilpin0 of Triad een replay hebben, maar aangezien ze verloren zal dat wel niet...
Nee wij hebben geen replay, en als je je zo goed voelt kies je je bsete spelers maar uit voor een 2v2 tegen mij en pino ok?
Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
4v4 kom op zeg mijn dikke bilspeelt, 4v4 is zo poep0rz
wij gingen met ze 4en random in game terwijl jullie goede tackiek van te voren hadden bedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op 06 oktober 2002 @ 17:14:
4v4 kom op zeg mijn dikke bilspeelt, 4v4 is zo poep0rz
wij gingen met ze 4en random in game terwijl jullie goede tackiek van te voren hadden bedacht
jij bent een man met praatjes ;)

heeft niemand een replay opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik zag een 5vs5 idee?

Good! Hoe laat? 21.00u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MrJ schreef op 06 oktober 2002 @ 17:33:
Ik zag een 5vs5 idee?

Good! Hoe laat? 21.00u?
sounds good ik ben er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

MrJ schreef op 06 oktober 2002 @ 17:33:
Ik zag een 5vs5 idee?

Good! Hoe laat? 21.00u?
me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien tijd voor een nieuwe topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Channel 'gotwar3' om te verzamelen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik zal er ook zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik helaas niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Jij bent er nooit =]

Nog half uur endan gaan we beginnen!
Allemaal komen bitte, anders hebben we te weinig =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Kom op mensen, ik wil beginnen!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik sta jullie mentaal bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Het is zover? waar is iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Channel: gotwar3 Shade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
* HitmanWVU heeft nu Cable4u. Zie jullie eerste kwartaal 2003 weer @ B.net, want dan hoop ik op ADSL te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Het resultaat van de GoT FFA teamgame. Uiteindelijk waren we met zijn 7en.

Arme Lil_Loco was de pineut, ik harasste hem de hele tijd, en werd ook als eerste afgemaakt door Athuna en mij. We hebben een Ancient of Lore als gratie in leven gelaten, en daarmee liep die rondjes, en vrat alle bomen op. :)

Hier's die:
http://www.liacs.nl/~tfarago/War3/Got7FFA.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

GG jongens :D
Mijn BM heeft weer voor wat actie gezord =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

HIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 16:57:
huh... hebt de ZW clen nu verloren of die Evilpino etc gasten? :? :? :? :?
xZWx won van Evilpino en de rest :) Zo duidelijk?
Shade schreef op 06 oktober 2002 @ 17:07:
[...]

Nee wij hebben geen replay, en als je je zo goed voelt kies je je bsete spelers maar uit voor een 2v2 tegen mij en pino ok?
Mooi :)
Ik voel met niet zo goed, maar de rest van m'n clan wel :) Zij nodigen jullie dan ook graag uit voor een 2on2. Als jullie er samen zijn, kom dan naar channel xZWx om te kijken of we er zijn. Bijna iedere avond zijn er wel 2 of meer online.
evilpin0 schreef op 06 oktober 2002 @ 17:14:
Dat viel ook wel weer mee hoor :>

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaha tjek in die replay vooral mn 1337 ancient actie. En ik heb uiteindelijk tog nog gewonnen met 1 ancient. LoL :D :+ Die replay van Vater is volgens mij niet compleet ik heb hem wel hier compleet maar geen upload ruimte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 44391 schreef op 06 oktober 2002 @ 23:42:
Whaha tjek in die replay vooral mn 1337 ancient actie. En ik heb uiteindelijk tog nog gewonnen met 1 ancient. LoL :D :+ Die replay van Vater is volgens mij niet compleet ik heb hem wel hier compleet maar geen upload ruimte :'(
mail het maar naar me toe. Het duurde te lang om tot het einde te wachten, maar als je het opstuurt, host ik die wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 06 oktober 2002 @ 23:58:
[...]

mail het maar naar me toe. Het duurde te lang om tot het einde te wachten, maar als je het opstuurt, host ik die wel :)
Je email staat niet egt in je profile en ik heb geen icq ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

:( :r :'( :X |:(

Ben ik zo ongeveer aan het einde van een potje, krijg ik een disconnect! Argh!
m'n ally was al weg en ik ownde die gasten gewoon (NE vs. Orc+UD) .. :D
zeer vervelend dit... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, check deze gast:

http://www.battle.net/war...an(sux)&Gateway=Northrend

Is nr2 wereldwijd met 1500 wins (hij is Undead) en verkoopt zijn account nu! :D
If you wish to buy this account mail me at diprogan88@hotmail.com (only serious offers thnx). Price is $1000 It's the currently only acc with Tichondrius icon, only 1500 icon on Northrend and one of two 1500 acc in the world. Soon holding the 3v3 ladder #1 spot again.
Was een tijdje geleden ook al een gozer die op Ebay een b.net account kocht voor 750 USD die in de top10 stond. Maar helaas, desbetreffend persoon wat een maphacker, en 1 dag nadat het account verkocht was is deze door Blizzard gereset! :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 44391 schreef op 07 oktober 2002 @ 00:02:
[...]

Je email staat niet egt in je profile en ik heb geen icq ;)
Heb je MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 07 oktober 2002 @ 08:06:
Hehe, check deze gast:

http://www.battle.net/war...an(sux)&Gateway=Northrend

Is nr2 wereldwijd met 1500 wins (hij is Undead) en verkoopt zijn account nu! :D

[...]

Was een tijdje geleden ook al een gozer die op Ebay een b.net account kocht voor 750 USD die in de top10 stond. Maar helaas, desbetreffend persoon wat een maphacker, en 1 dag nadat het account verkocht was is deze door Blizzard gereset! :D :P
Dit is toch ziek? Je moet wel erg verslaafd zijn om geld neer te tellen voor zulk soort zooi! Wat boeit het bij of ik een Tichondrius account heb, als ik in het vervolg alleen maar zal verliezen met dit account??? Want als ik zo goed was dat ik gewoon lvl20 enzo aankan, dan speel ik zelf wel tot de 1500 wins.

Net soort onzin dat die DiabloII accounts werden verkocht. Veel sicko's op deze wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Worden al een tijdje accounts verkocht ja :)
Best ziek idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ok, ok: op speciaal request verkoop ik mijn account dan ook:

http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend : 1,50 Euro

http://www.battle.net/war..._random&Gateway=Northrend : 1,- Euro

Wie biedt???

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67291

warcraft rts webgame
vergelijkbaar met planetarion, jullie kennen het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
http://home.wanadoo.nl/c.deblok/ffa8.w3g

uber ffa game ik begin als ud toen orc en eindigte als ne :)

op het laats is mijn base gemolt en ga ik samen met triad zijn lvl 10 bm rellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

evilpin0 schreef op 07 oktober 2002 @ 16:15:
http://home.wanadoo.nl/c.deblok/ffa8.w3g

uber ffa game ik begin als ud toen orc en eindigte als ne :)

op het laats is mijn base gemolt en ga ik samen met triad zijn lvl 10 bm rellen
Hehe mijn blademaster was la lvl 5 toen die vna jullie nogmaar 2 was ofzo :D
Uber own hehe

Ik ging met mn blademasters ook steeds in battles windwalken en dan heros killen hehe.. Hadden ze rode HP, hop critical er op en weg weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Anoniem: 67291 schreef op 07 oktober 2002 @ 12:07:
warcraft rts webgame
vergelijkbaar met planetarion, jullie kennen het wel
wat moet je daar dan precies doen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ik heb msn add me op dark_maniac@hotmail.com

PS: als ik niet online ben ben ik wel online op Bnet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Wie gaat de nieuwe topic maken???

Ik niet in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Woei! Zonet een erg gaaf potje gespeeld met malesur. Mijn base wordt ergens halverwege de game gesloopt en malesur mag in zijn eentje twee tegenstanders slopen :o. Enige support die hij krijgt van mij is een lvl 5 AM (= 3x WE) + wat gold van een net gebouwde expansion.... Zal de replay zo wel ff uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Hielko schreef op 07 oktober 2002 @ 18:12:
Woei! Zonet een erg gaaf potje gespeeld met malesur. Mijn base wordt ergens halverwege de game gesloopt en malesur mag in zijn eentje twee tegenstanders slopen :o. Enige support die hij krijgt van mij is een lvl 5 AM (= 3x WE) + wat gold van een net gebouwde expansion.... Zal de replay zo wel ff uppen.
hij ging zeker wyrms :+

zulke games heb ik met hem ook wel es gehad btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko, ik vind toch wel dat jij het nieuwe topic mag gaan maken, doe jij ook eens wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

dit is de 1000ste post :P

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.