Grrrr, jij was anders wel elke keer als eerste pleite
Ik kan vanavond wel, 22uur? Eerder kan ook wel, post maar anders.. Maakt niet uit wie
superB
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Grrrr, jij was anders wel elke keer als eerste pleite
superB
Dan ga je maar lekker in je eentje spelen!!! Puh!!!!
superB
had het niet over jou man! check mijn profile en huiver...bl!kje schreef op 06 september 2002 @ 17:33:
[...]
Grrrr, jij was anders wel elke keer als eerste pleiteMijn basis heeft het steeds het langste volgehouden
Naja op een gegeven moment ging het wel iets beter..
Ik kan vanavond wel, 22uur? Eerder kan ook wel, post maar anders.. Maakt niet uit wie
Godfather Bodybuilding topic reeks
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Nu niemand meer iedereen is net weggegaanVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:26:
afijn, ik ga maar eens kijken op battle net wie er allemaal zijn..
Dat is een tweede...TrehT schreef op 06 september 2002 @ 21:16:
en het slechtst verdedigst =P
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door NoTimeRemains op 07-09-2002 12:51 . Reden: patch ]
This is the Way.
Wow, wat een fixes!!HIValicious schreef op 07 september 2002 @ 12:44:
heb je een van de 2 al lang niet meer gebruikt?
das wel wazig! t zal wel een maphack zijn
EDIT: om 12:50 heb ik een patch gedload van B.net (ik zal wel langzaam zijn)
Hebben ze niks anders te doen?- Added localized Battle.net messages.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
ja idd
This is the Way.
The first casualty in war is always the truth...
Translation : Banned 20,000 accounts.- Added localized Battle.net messages.
Verwijderd
toch maar de legale versie kopenAlpha-xp schreef op 07 september 2002 @ 14:21:
argh wil ik eindelijk weer spelen krijg ik een error: Warcraft 3 was unable to find war3.exe
????
TMAXTINT
Je vindt dus helden irritant? Dan kan je beter Warcraft 2 gaan spelen. Helden rulenMarruk schreef op 07 september 2002 @ 15:40:
okee dan. ik had wc3 eerst illegaal maar vandaag dan maar legaal gekocht om online te kunnen. Wel heel erg leuk etc. maar 1 ding vind ik hoogst irritant.
Ik speelde samen met een vriend van me (die ik in the flesh dus ken) samen tegen 2 andere luitjes. Ik was orc, hij human en de tegenstanders human en elves. Wij hadden samen een veel machtiger leger en groter en sterker. Afijn, komen die andere eraan met die heroes en slaan alle aanvallen af, keer na keer. Ze komen niet door ons heen maar wij ook niet door hen. Uiteindelijk toch verloren.
Maar waar ik mij aan erger is dat je 3! helden krijgen en dat die gewoon oppermachtig zijn. Irritant. kun je dat niet uitzetten?
(ik vind het wel een kickarse spel hoor, daar niet van)
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
wie zegt dat ik um niet legaal heb? hij is legaal hoor...
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
ik bedoel dus dat ze gewoon te machtig zijn.Darkvater schreef op 07 september 2002 @ 15:45:
[...]
Je vindt dus helden irritant? Dan kan je beter Warcraft 2 gaan spelen. Helden rulen. Dat zal je ook wel zien als je ze goed gebruikt
TMAXTINT
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:01:
Ik vind het zo goddamn jammer dat er tonnen hacks onderweg zijn gewoon omdat het zo populair is
Leg dat eens uit? Een hero is idd belangrijk, maar het is echt niet zo dat de rest van je leger er voor spek en eieren bijloopt ofzo...Marruk schreef op 07 september 2002 @ 16:14:
ik bedoel dus dat ze gewoon te machtig zijn.
Verwijderd
Er zijn net 20,000 accounts gebanned.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:01:
Ik vind het zo goddamn jammer dat er tonnen hacks onderweg zijn gewoon omdat het zo populair is
waar lees je dat?
battle.net
ligt eraan, lage lvl heroes zijn vaak nog niet oppermachtig maar worden dat pas na lvl 5 (lvl 6 dus
Verwijderd
Kijk ik weet egt niet waarom zn mijn account hebben weggesmeten. En volgens mij is het haast onmogelijk dat 20k mensen cheaten. Ze hadden misschien een andere reden daarvoor. En als het was dat ze die 20k accounts hadden weggesmeten door dat die mensen cheaten dan eis ik mn account terug want ik heb ECHT NIET gecheat.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:52:
en al die 20.000 accounts cheatte?
dark insaniac, explain
In keeping with our aggressive stance against hacks and cheats, we have closed 20,000 accounts that were found to be using Warcraft III map hacks, and removed their ladder records. In addition, the CD keys of those offenders have been banned from ladder play for two weeks. We will continue to monitor the Warcraft III realms for malicious players. Please note: repeat offenders can suffer permanent removal from Battle.net if they continue to use hacks.
We regret having to employ these extreme measures; however, certain unscrupulous players have impaired the game play of the Warcraft III community as a whole, and severe action continues to be warranted and required.
We appreciate your understanding and cooperation in this matter. If you would like to report additional instances of hacking or cheating, please contact us at hacks@blizzard.com. Thank you again for your continued support.
-- Blizzard Entertainment
Verwijderd
blizzard website was de hele tijd down toen ik wilde checkenShade schreef op 07 september 2002 @ 17:31:
[...]
battle.net
war3pub.net
warcraftiii.net
leef je onder een steen?
oh sorryDarkvater schreef op 07 september 2002 @ 22:37:
[...]
blizzard website was de hele tijd down toen ik wilde checken
This is the Way.
Verwijderd
Duh! dat is juist het vette, altijd op je hero's letten, ze in leven houden, en dan in 1x de final attack doen. BOEM! alles plat
Op http://www.battle.net/war3/ladder/ ga je naar Northrend naar bv Individual games, typ je je naam in, en kan je je profile bekijken.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 12:31:
Ik ben eindelijk level 7 random team game. Waar kan je online je profiel bekijken?
En nog iets, er werden bij mij files gedownload, maar hijs nog steeds versie 1.02. Ook staat er neti zo'n msg bij, met wat er veranderd is enzo. Iemand dit ook gehad?
Verwijderd
This is the Way.
Verwijderd
das klote voor die mensenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 12:55:
Was gisteravond een massale oproer in warcraft 3. Heel veel mensen zijn dus hun profiel kwijt geraakt. Ookal beweerde niemand van hun te cheaten... Ik vraaag me af hoeveel onschuldigen er tussen de 20000 zitten...
lol, dat staat in zijn sig:WarcraftIII Online: SunCrusher2kHIValicious schreef op 08 september 2002 @ 13:19:
sun-crusher ik wil wel met jou ATen je nick is?
Verwijderd
Dikke LOL!!! Wow goeie grap man!Darkvater schreef op 08 september 2002 @ 13:41:
[...]
lol, dat staat in zijn sig:WarcraftIII Online: SunCrusher2k
This is the Way.
Verwijderd
errm...HIValicious schreef op 08 september 2002 @ 13:19:
sun-crusher ik wil wel met jou ATen je nick is?
This is the Way.
Verwijderd
Over 2 weken ben ik weer beschikbaarMrJ schreef op 08 september 2002 @ 15:22:
O,o,o...
Was ik net van plan om met Hielko en Dark_Insaniac de 3vs3 ladder te bestormen, krijgt meneer een 2 weekse ban van battle.net...
Maar goed, we vinden tzt wel een andere hoor voor je Darkie!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
This is the Way.
Verwijderd
superB
Verwijderd
Jij kon maar 1 week geen warcraft spelen ik moet nog 2 weken zonder te ladderenbl!kje schreef op 09 september 2002 @ 14:19:
MMzzz nee het is denk ik rustiger, omdat de scholen weer begonnen zijn enzow..Zoals mijnes bijvoorbeeld, meteen weer stapels huiswerk.. Ow en sorry van vorige week, maar me internet heeft de hele week plat gelegen...... Grrrr ik was echt sjagie toen!!! Hoe moest ik ooit zo mijn zondag door gaan komen!?!?!?!? Naja dan maar een boek lezen
Ow voor patch: www.battle.net
Als je beiden NE bent, bof je nog dat je niet gerushed bent. Met 2 NE moet je eigenlijk rushen met huntress, en anders beertjes maken met dryads en die crow ventjes met cyclone en transform. Die zijn de enige met small armor, piercing damage (wat alle andere air units hebben) doet er minder damage tegen (behalve gargoyles, maar ja, ze waren geen ud) en meer, 150%, tegen large armor wat alle andere hebben.Phantom schreef op 09 september 2002 @ 14:35:
Ik heb net een game echt bruut verloren
Arranged Team met een vriend van me (wij beide NE), tegen een clan (ORC & NE). En na een kwartiertje bouwen/levelen/techen, vielen wij aan, en we kwamen een ENORM groot en sterk leger tegen.. NE draken, Druids, Wyverns (allemaal met de bloodlust van shaman), dus die 2 hadden ons binnen 5 min verslagen
This is the Way.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
TMAXTINT
Verwijderd
Zou ik maar snel doen. Morrowind is 10X zo leuk als wc3Marruk schreef op 09 september 2002 @ 18:59:
ik vind het irritant dat er steeds goeie spellen uitkomen. Ik ben nog steeds niet aan morrowind toegekomen![]()
![]()
Ik doe wel mee!! Ook al suck ik, maar waarschijnljik verveel ik me om 21.00 uurMrJ schreef op 09 september 2002 @ 18:48:
Apoc, Kleffie (en anderen) vanavond dan een 3vs3 AT?
21.00u gotwar3
Be there!
Verwijderd
jij bent niet gewenst in dit topicVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:07:
[...]
Zou ik maar snel doen. Morrowind is 10X zo leuk als wc3.
Jij moet zeker weer met 0 beginnen ??Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 14:33:
Jij kon maar 1 week geen warcraft spelen ik moet nog 2 weken zonder te ladderen![]()
Verwijderd
Jah maar ik was al level 5 voordat ik die ban kreeg dus met mn nieuwe account ben ik dus al level 5.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq