Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
is code creatures weer te downloaden?Chakotay schreef op 29 augustus 2002 @ 21:42:
Codecreatures gedraait, kzie zo snel geen verschil in performance eigenlijk...
Weet iemand nog benchmarks die met de nature test te vergelijken zijn?
op download.com hebben ze hem weggehaald en verder heb ik nergens meer een downloadsite gevonden die hem nog heeft..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als een god in Nijmegen.
Khad em zelf nog op de HD staan, google gaf mij dit linkjeScorperito schreef op 29 augustus 2002 @ 21:45:
[...]
is code creatures weer te downloaden?
op download.com hebben ze hem weggehaald en verder heb ik nergens meer een downloadsite gevonden die hem nog heeft..
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Athlon 1400@1500
512MD DDR
Asus Ti4400 @ 310/660
Gewoon ff in directx je refreshrate op 85 vastpinnen (of wat je monitor aangeraden rate is)Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:42:
Beeld is bij mij ook donkerder en in spellen krijg ik alleen 60hz :((((((((((((((((( ReForce en Rivatune werken niet arghhhhhh. Waarom maken ze nou niet eens drivers waarbij je NIET een uur hoeft te klote voor alles weer werkt![]()
owwja en nu kan ik ook geen films meer kijke op me tv want dan zie ik alleen een zwart scherm
ja, ik kan echt wel googlen hoor... alleen geloof je toch zelf niet dat code creatures maar 73kb is, of wel soms?Chakotay schreef op 29 augustus 2002 @ 21:50:
[...]
Khad em zelf nog op de HD staan, google gaf mij dit linkje
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
nvqtwk.dll bestaat nog steeds, dus blijkbaar heb je de oude drivers toch niet goed geuninstalled...Scorperito schreef op 29 augustus 2002 @ 21:42:
Dit is echt de eerste keer dat ik problemen heb met het installeren van Nvidia drivers...
Ik heb ze op alle mogelijk manieren uninstalled, Detonator Destroyer geprobeerd te gebruiken (wat niet is gelukt...).
Ik heb de Detonators namelijk via het software menu uninstalled, toen kreeg ik gelijk een bericht dat ik opnieuw op moest starten, toen heb ik dat bericht opengelaten en detonator destroyer gerund, maar die zag geen uninstallede detonators. Toen dus maar opnieuw opgestart, weer gekeken, en weer zag detonator destroyer niks.
Verder heb ik geprobeerd de 40's te installeren over de 29.42 heen, en ook dat werkte niet.
Telkens als ik die 29.42 niet meer had (uninstalled of geupgrade zeg maar..) kreeg ik deze fout:
---------------------------
RUNDLL
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van NvQTwk
Ongeldige toegang tot geheugenlocatie.
OK
Terwijl ik nooit iets heb getweaked ofzo..
Okay, toen gewoon ff schijt gehad aan die foutmelding, en ik wilde even kijken of die nieuwe functies van de driver werkte op mijn gf4, dus ik even naar geavanceerde instellingen.
Krijg ik ineens deze fout:
Configuratiescherm
Er is een fout opgetreden tijdens het werken met bestand C:\WINNT\System32\desk.cpl van het Configuratiescherm.
OK
Dit is gewoon echt onmogelijk
Zodra ik de 29.42 deto's erop zet (via normale installatie of via win update) werkt alles weer perfect!!!
Iemand nog een ideetje voor me?
Ging van 11400 naar de 12564 3dmark scores
alleen doet nvregfix niet meer helemaal goed

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Specs
Verwijderd
TI 4400 Asus
512 PC 2700 geheugen
Drivers 29.80 score 11125 non oc
Driver 40.41 score 12338 non oc
Voor de rest zit ik nu rond de 9795 3DMarks, daarvoor 8100 nogwat, nooit getweaked enz, geen idee wat de veel hogere score nog kan veroorzaken: http://service.madonion.c...tType=6&projectId=4310767
If it ain't broken it doesn't have enough features
Van 11460 naar 12584 3DMark Scores
(Viel me vooral op dat de nature scene STUK sneller is was avg 40fps ofzo enu dikke 60)
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Ik ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd wat ie doet in ut2k3 benches
Ik heb alles nu uninstalled, en ik krijg nog steeds die nvqtwk fout te zien, dus hij zal we ergens worden geladen tijdens het opstarten?ronaldvs schreef op 29 augustus 2002 @ 21:55:
nvqtwk.dll kan je gewoon verwijderen. Daarnaast kan je uit je windows\system32 alle nv*.* files verwijderen met een versienummer anders dan 40.41. Heb het net gedaan en nu werkt het uitstekend !
maar waar?
het bestandje zelf is er niet meer, evenals alle nv*.* bestanden in /winnt/system32 (w2k hier)
iemand nog suggesties?
heb ik gedaan hoor, nog meer slimme opmerkingen?Apache schreef op 29 augustus 2002 @ 22:10:
Scorperito je kan misschien de thread doorlezen ...
Voor de rest zit ik nu rond de 9795 3DMarks, daarvoor 8100 nogwat, nooit getweaked enz, geen idee wat de veel hogere score nog kan veroorzaken: http://service.madonion.c...tType=6&projectId=4310767
Hiero ook hetzelfde probleem ook alles geuninstalled detenator destroyer gedaan.Scorperito schreef op 29 augustus 2002 @ 22:25:
[...]
Ik heb alles nu uninstalled, en ik krijg nog steeds die nvqtwk fout te zien, dus hij zal we ergens worden geladen tijdens het opstarten?
maar waar?
het bestandje zelf is er niet meer, evenals alle nv*.* bestanden in /winnt/system32 (w2k hier)
iemand nog suggesties?
detenator 40 geinstalleerd en ja hoor daar komt ie RunDLL fout nvqtwk.dll.
Zijn er nog meer progjes om detenator te uninstallen ?
Verwijderd
maar bij de benchmark wel 47 punten meer
tjah, en toch denken mensen dat je de thread nei hebt gelezenStaticZ schreef op 29 augustus 2002 @ 22:31:
[...]
Hiero ook hetzelfde probleem ook alles geuninstalled detenator destroyer gedaan.
detenator 40 geinstalleerd en ja hoor daar komt ie RunDLL fout nvqtwk.dll.
Zijn er nog meer progjes om detenator te uninstallen ?
ik heb echt alles geprobeerd, en zelfs het register gecleaned op alles wat rijmt op nvidia!$*$_
Verwijderd
heel apart
Kijk es onder HCKU/software/microsoft/windows/currentversion/runScorperito schreef op 29 augustus 2002 @ 22:25:
[...]
Ik heb alles nu uninstalled, en ik krijg nog steeds die nvqtwk fout te zien, dus hij zal we ergens worden geladen tijdens het opstarten?
maar waar?
iemand nog suggesties?
daar staat ie bij mij iig wel tussen.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
thnx heb hem weggehaald, en nu even rebootensilentsnow schreef op 29 augustus 2002 @ 22:41:
[...]
Kijk es onder HCKU/software/microsoft/windows/currentversion/run
krijg ik nog een url te zien??StaticZ schreef op 29 augustus 2002 @ 22:47:
900 3dmarks extra !!!![]()
![]()
![]()
Alleen nu het probleem nvqtwk.dll nog.
The trade of the tools
Euhm sorry vergeten

Zal ff opnieuwe doen.
Silentsnow bedankt
Edit: Kan niet inloggen raar gedoe.
Verwijderd
(heb het nml ook net gehad.... en opgelost)
1) Software ---> uninstall nvidea drivers
2) run... msconfig
haal vinkje weg bij rundll nogwattes, zie higlited regel op plaatje
dit is niet precies de regel, maar je herkent die regel wel, want daar staat
die beruchte filenaam in.

3) REBOOT
4) nu gewoon 40.41 installeren. (eigenschappen op bureablad, instellingen, enz..)
//EDIT
Hier reageerde ik me effe af
It takes one to know one...
weggehaald, 40.41 erop geknald en het werktsilentsnow schreef op 29 augustus 2002 @ 22:41:
[...]
Kijk es onder HCKU/software/microsoft/windows/currentversion/run
hier heb ik iets aan
thnx dude
27.70 11062 350/650
28.90 11145 350/650
40.41 11773 350/650
XP2100+ 13x133=1737
Leadtek GF4Ti4600 350/650
KR7A-Raid
1024MB @ 133MHz snelste timings.
[ Voor 0% gewijzigd door silentsnow op 29-08-2002 23:03 . Reden: url correctie ]
The trade of the tools
[ img ] http://members.home.nl/mboet/1.jpg [ /img ]Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 22:56:
de mensen met de problemen en foutmeldingen moeten dit doen:
2) run... msconfig
3) REBOOT
4) nu gewoon 40.41 installeren. (eigenschappen op bureablad, instellingen, enz..)
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Hoe zet ik dat plaatje er nu in! Ben het gewoon vergeten!!!!
#$%#@^%
maar dan zonder spaties
I love watercooling
met 30. nog wat (.82?) WHQL iig, GTA 3 draait prima
met 40.nog wat GTA 3 draait klote 20fps schat ik refresh rate is ook niet te veranderen ook niet @ desktop zelfs reboot = geen effect wel selecteren geen verandering dus
dus d8 ik 30.nog wat weer terug en nu draait GTA wel weer redelijk

specs: P IV @ 2333 oid
GF 2 GTS 32mb non oc @ mom
BD7 II raid
512mb samsung
2x D740X @ raid0
nog iets vergeten ? 't is al laat kijk morgen wel

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Yeehaa
Had eerst de 30.82 erop. Toen 10659
En nu de 40.41: 11599
Dat noem ik nou nog eens een verbetering.
Ik heb mn P4 nu op 2610 lopen.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Verwijderd
http://members.home.nl/mboet/fout.gif
Als ik trouwens in dat errorlog kijk dan zie ik daar achter de screenmodes bij sommige resoluties een verversingsfrequentie van 150 herz staan! Alsof mn kaart/monitor dat aankan! Ook bij 1280x1024 stond dat.
Misschien dat dat die foutmelding veroorzaakte?
Als ik trouwens kijk bij eigenschappen dan zie ik dit

Ook niet echt fris lijkt me.

kijk, daar heb ik nou wat aanVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 22:56:
de mensen met de problemen en foutmeldingen moeten dit doen:
2) run... msconfig
[afbeelding]
3) REBOOT
//EDIT
Hier reageerde ik me effe af
dat geblaat van lees het draadje word ik ook moe van
dit is tenminste een poging waard
hoewel een methode om die drivers echt weg te krijgen te prefereren is
maar ja, detonator destroyer voor win XP is er nog niet volgens mij
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Zorg dat je monitor goed geinstalleerd is.. en kies niet voor standaardbeeldscherm, dat wil een hoop helpen.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:23:
Nou t gaat lekker hier
http://members.home.nl/mboet/fout.gif
Als ik trouwens in dat errorlog kijk dan zie ik daar achter de screenmodes bij sommige resoluties een verversingsfrequentie van 150 herz staan! Alsof mn kaart/monitor dat aankan! Ook bij 1280x1024 stond dat.
Misschien dat dat die foutmelding veroorzaakte?
Als ik trouwens kijk bij eigenschappen dan zie ik dit
Ook niet echt fris lijkt me.
[afbeelding]
Ik zou wel willen maar kan hem niet submitten.silentsnow schreef op 29 augustus 2002 @ 23:24:
Voor iedereen die zomaar scores sit te posten:
IK WIL EEN URL ZIEN!!! Anders geloof ik er geen SH*T van.
De server van MadOnion reageerd niet
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Linkje komt later dan wel
Stoute ui werkt niet mee.silentsnow schreef op 29 augustus 2002 @ 23:24:
Ik heb hem 1x gedraaid en ging van 10k naar 10800 .. Ook niet zo'n hele grote performance ivg met de anderen hoor ..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
score 3dmark 2000: 8803
score 3dmark 2001: 5754

Ik kan mijn score niet uploaden, ik geloof dat het een beetje druk is. Ik krijg de hele tijd time-outs.
Ik moest na het deinstalleren van de oude Nvidia drivers, wel handmatig het één en ander aan registry-keys verwijderen.
Ik ben 775 punten omhoog gegaan, oftewel, 6,3%
Specs: zie sig.
Bericht madonion.com: Our servers are down for a short maintenance break. Please check back very soon! We are sorry for the inconvenience
Eerst netjes Det 30.82 gedeïnstalleerd, vervolgens Det 40 geïnstalleerd. Resultaat:
1) Een hele tijd kloten met het 60hz probleem
2) GTA3 Wou niet meer starten, een uur zitten kloten en toen werkte 'ie weer (had te maken met die klote refreshrate)
3) Rare grafische glitches in GTA3, haperingen tijdens het spelen, en op de koop op toe voor het eerst sinds het installeren van GTA3 (toen het net uitwas) een crash.
Gevolg: exit Det 40, en Det 30.82 terug. Alles draait nu weer zonder problemen...
Juistem, ik noem geen namen maar er zitten echt bullshit posters tussen, mijne is omhoog gegaan met 900 ofzo, best fijn voor 'n duron en ti4200silentsnow schreef op 29 augustus 2002 @ 23:24:
I see dead pixels...
Ik hou van die gekke zwarte randen en ik heb ook geen mogelijkheid om met een slider die groottte aan te pasenrobbertb schreef op 29 augustus 2002 @ 19:15:
Heeft iemand het al uitgeprobeerd: Fullscreen op de tv (zonder zwarte randen) met een geforce2mx ?
Als dat echt zou werken, kan ik eindelijk ook WinXP draaien...
*draai nu nog steeds win98*
GF2 mx 400 en win xp prof hier
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Alleen die andere bugs zijn vrij irritant, zo kreeg ik na opstarten van quake een wazige foutmelding en keerde terug naar desktop, was alles superwazig , net of het gehele beeld volledig transparant was geworden. Dat was dus elke keer rebooten
Oh en ik haal de vraag van 'n paar pages trug weer boven: Iemand al enig ID waar die punaise voor is?
I see dead pixels...
Wat dacht je van gewoon proberen? Als je score minder wordt kan je altijd nog terugmycosis schreef op 30 augustus 2002 @ 00:05:
Nog ff voor de duidelijkheid? Met een GF2 gts, wel of niet installeren?!?!?
Voor dat OC-tabblad moet je coolbits.reg ff aan het register toevoegen. Ff zoeken naar dat bestandje dus
Coolbits installeren.jotheman schreef op 30 augustus 2002 @ 00:08:
Euhm... misschien domme vraag enzo maar hoe kom je aan dat Clock Frequencies tabblad?, wilde ik ook aan 't overclocken gaan, heb ik dat tabblad er niet bij
Oh en ik haal de vraag van 'n paar pages trug weer boven: Iemand al enig ID waar die punaise voor is?
nvhardpage kan je ook proberen, www.guru3d.com geloof ik.
The trade of the tools
Reforce werkt bij mij dus NIET-Pi-air- schreef op 29 augustus 2002 @ 23:57:
Dat 60 hz probleem is in xp zo op te lossen met reforce. Geen enkel probleem.
Net zomin als NVRefreshTool 1.0 trouwens...
Beide beginnen met hele rare default waarden en als ik ze aanpas ben ik ze na een reboot weer kwijt.
Had het net ook voor elkaar dat geen enkele mode hoger dan 75 Hz wilde.
Nog iets geks: ik heb een Iiyama Vision Master Pro 510 en als ik (handmatig) tegen Windows XP zeg dat ik die heb werkt het wel, echter er komen telkens 3 (!) extra "Default Monitor" entries bij in de device manager. Als ik ze uninstall komen ze net zo hard weer terug

Yup, had 'm al, via rivatuner, was ff dom Bzig, sorrysilentsnow schreef op 30 augustus 2002 @ 00:11:
[...]
Coolbits installeren.
nvhardpage kan je ook proberen, www.guru3d.com geloof ik.
MAar thx iig voor de tip
I see dead pixels...
Haha, ik lag me hier helemaal stront om silentsnow.silentsnow schreef op 29 augustus 2002 @ 23:24:
Ontopic --> Ik heb een Geforce2 Ti en de bugs die hier voorkomen (heb net in 12 minuten die hele draad doorgespit
Afijn, aangezien al deze tweakgasten Guru3D en MadOnion overbelasten kan ik daar dus ff niks doen, bedankt
Mmm, ik moet toch echt eens naar die 1000 posts toe, ben hier al veel te lang en heb te weinig posts ... V&B all the way
De meeste mensen deugen!
En mijn 3dmark 2001 SE is van 6999 naar 7267 gegaan
mijn gf3 ti 200 loopt op 220/500. Test gedaan in w2k.
specs zie onder.
Al met al maar 4 % winst op de score dus valt best mee.
Wat me wel opviel met het vergelijken van de score was dat er drie testjes erop vooruit waren gegaan waaronder de Nature demo van 26 naar 46fps ! en de 2 andere 2 klein verschil om te noemen, maar dat de rest lichtjes gedaald was. Heeel weinig maar 1 of 2 %.
- specs - audioscrobbler -
marzzman schreef op 30 augustus 2002 @ 00:20:
[...]
Haha, ik lag me hier helemaal stront om silentsnow.Hij heeft een goed systeem, maar haalt niet zo'n hoge winst en dat is, laten we ff zo zeggen, vrij amusant
Heb ik eindelijk 11934, kan ik de server van madonion weer eens niet bereiken
The trade of the tools
FF mezelf kwootuh..Nakebod schreef op 29 augustus 2002 @ 19:13:
BTW, zwaar nutteloos vind ik NVRotate, wel leuk om iemand te peste, in stellen op school/werk/bieb, maar voor normaal gebruik?
Betere vraag, wie heeft zijn scherm hier op de kop liggen zodat deze optie nuttig is? Of op de zeikant?
Want dis een serieuze vraag
Wie gebruikt dat, in mij ogen zeer nutteloze tooltje?
Of waarvoor zou je het nodig hebben/moeten gebruiken?
Heb in topic iemand gezien met screenshot van ze scherm met screen 90% gedraait, maar dan nog, voor de gein lijkt mij
Voor zover ik me kan herinneren, ben ik nog nooit bij iemand geweest die ze scherm op de zijkant/onderste boven had liggen..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Reforce moet werken... je moet populate klikken... de active monitor nemen in die lijst (dus NIET de verkeerde, of de 2 de actieve monitor of een andere) dan bij de resoluties de gewenste HZ invullen en rebooten.Mr Magic schreef op 30 augustus 2002 @ 00:15:
[...]
Reforce werkt bij mij dus NIET
Net zomin als NVRefreshTool 1.0 trouwens...
Beide beginnen met hele rare default waarden en als ik ze aanpas ben ik ze na een reboot weer kwijt.
Nog iets geks: ik heb een Iiyama Vision Master Pro 510 en als ik (handmatig) tegen Windows XP zeg dat ik die heb werkt het wel, echter er komen telkens 3 (!) extra "Default Monitor" entries bij in de device manager. Als ik ze uninstall komen ze net zo hard weer terug
Dat andere over 3 a 4 monitoren had ik ook een hele tijd, behalve met de originele xp drivers. maar nu is dat probleem ineens weg.. kweet ook niet waarom.. en daardoor heb je denk ik bij de verkeerde actieve monitor de waardes zitten veranderen waardoor het geen invloed heeft op xp en spellen.
silentsnow schreef op 30 augustus 2002 @ 00:30:
[...]
Dit is echt erg
Heb ik eindelijk 11934, kan ik de server van madonion weer eens niet bereikenAls jullie nu * Cassius UITZETTEN *, dan kan er tenminste 1 iemand zijn score uploaden
Sorry, hoorde je mij lachen ? Nee echt niet, het was mijn buurman. Ik meen het.
De meeste mensen deugen!
Klinkt als de 'oude' nVidia <=> Iiyama bug (waar de DDC (PNP) verkeerd wordt uitgelezen).Mr Magic schreef op 30 augustus 2002 @ 00:15:
Als je een tv-out hebt (en die gebruikt) dan kan dat kloppen: ik heb dat ook al heel lang (sinds 30.x drie extra, daarvoor twee).Nog iets geks: ik heb een Iiyama Vision Master Pro 510 en als ik (handmatig) tegen Windows XP zeg dat ik die heb werkt het wel, echter er komen telkens 3 (!) extra "Default Monitor" entries bij in de device manager. Als ik ze uninstall komen ze net zo hard weer terug
Waarom het precies is weet ik niet (iig 1 is je TV), maar ik heb zo'n vermoeden dat het iets met nview te maken heeft. But who cares als het werkt, paar monitoren bij je Device Manager...
Ik ben van 5661 naar 5953 gegaan, hier is link voor alle Thomas'en, is dus + 5%Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 00:34:
waar blijven de scores van de GF4 MX-440???
Veel belangrijker is de veel betere TV-out, jammer is dat er soms wat tweaken nodig is om goed beeld met spellen te krijgen.
-Pi-air- schreef op 30 augustus 2002 @ 00:39:
Aha ik heb die kabel van tv out los nu, vandaar dat ik maar 1 monitor zie dus
En DAT ligt niet aan de drivers-Pi-air- schreef op 30 augustus 2002 @ 00:39:
Aha ik heb die kabel van tv out los nu, vandaar dat ik maar 1 monitor zie dus
Was met oude ook al, na-apers
Wat ik me alleen afvraag/nog niet getest heb, als ik met de oude drivers me tv aansluit @ svideo dus, dat ik op tv grijs beeld krijg, moest ik iedere keer beeldformaat dacht ik, op automatisch zetten, dan deed de kleur het wel..
Hoop dat dat nu wel in 1x goed gaat, tis irri als je ff vergeet waar dat aan lag
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Maintenance Break
Our servers are down for a short maintenance break. Please check back very soon! We are sorry for the inconvenience.
toeval? Of zou het nu wat drukker zijn
Verwijderd
zei je dat ook tegen jezelf toen je voor het eerst een naakt meisje voor je zag?corpseflayer schreef op 30 augustus 2002 @ 00:46:
Binnen enkele weekjes hebben we de whql versie, net zoals bij de 30.82 versie, non whql loopt vast, whql loopt perfect, gewoon w88.
tjah, et blijven tweakers he?
alles gelijk uittesten
Precies moet alles hebben als het net uit is!Scorperito schreef op 30 augustus 2002 @ 00:55:
[...]
zei je dat ook tegen jezelf toen je voor het eerst een naakt meisje voor je zag?![]()
tjah, et blijven tweakers he?
alles gelijk uittesten
Behalve met windows xp service pack beta's en direct x beta's, dan wacht ik liever even
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Vooral de Nature test ging van 48 naar 71 fps !!!
Maar net geen 9000 puntjes dus voor mij
Voor specs van mijn PC zie signature...
Nvidia ga zo door!
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Beter laat dan nooit:ikmattie schreef op 29 augustus 2002 @ 19:45:
...
TV-tool misschien niet meer nodig, als ik tenminste met een sneltoets kan switchen tussen tv-out en monitor out, hoe kan ik dit bewerkstelligen?
snelkoppeling maken naar de volgende link
%windir%\system32\rundll32.exe nvcpl.dll,NvCycleDisplayDevice
dan hoef je alleen maar de snelkoppeling te starten "et voilla" scherm schakelt vol automatisch om naar TV
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
3DMark2001 SE score = ((Game1 Low Detail + Game2 Low Detail + Game3 Low Detail) * 10) + ((Game1HighDetail + Game2HighDetail + Game3HighDetail + Game4)) * 20
Stel dat je 40 meer FPS haalt in nature --> das al 800 punten meer
Geen dank
De meeste mensen deugen!
Waar heb je die info vandaan?marzzman schreef op 30 augustus 2002 @ 01:11:
Tering, die Nature test schiet bij de Geforce3 en Geforce4 Ti users enorm omhoog, geen wonder dat hun score zoveel hoger wordt. Want dit is de score berekening van 3DMark2001 SE -->
3DMark2001 SE score = ((Game1 Low Detail + Game2 Low Detail + Game3 Low Detail) * 10) + ((Game1HighDetail + Game2HighDetail + Game3HighDetail + Game4)) * 20
Stel dat je 40 meer FPS haalt in nature --> das al 800 punten meer
Geen dank
Dus image quality tests enzo draaien heeft totaal geen nut?
Please meer info + URL
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Vraag me af of de release versie van deze drivers nog sneller is
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Op m'n werk hebben we (hier en daar) TFT schermen die je kan kantelen.Nakebod schreef op 30 augustus 2002 @ 00:32:
[...]
FF mezelf kwootuh..
Want dis een serieuze vraag
Wie gebruikt dat, in mij ogen zeer nutteloze tooltje?
Of waarvoor zou je het nodig hebben/moeten gebruiken?
Heb in topic iemand gezien met screenshot van ze scherm met screen 90% gedraait, maar dan nog, voor de gein lijkt mij![]()
Voor zover ik me kan herinneren, ben ik nog nooit bij iemand geweest die ze scherm op de zijkant/onderste boven had liggen..
Voor mensen die bijvoorbeeld pagina's lay-outen is dat handig want dan zie je voor je neus een A4 zoals 'ie eruit komt te zien. Op ware grootte ook enzo.
Verder kan je dan topics die zo lang gaan worden als deze lezen zonder om je scrollwieltje te verslijten
Verwijderd
Heb ik speciaal voor xp geinstalleerd...
waarom kan ik nou me tvoutput NIET resizen en sommigen anderen wel???
Zeker omdat ik een geforce2 mx (asus 7100) heb.
Kan zeker niet
Al die paar 3dmark punten boeien me niet, ook niet of me pc er nou op vooruitgaat of op achteruit, wil alleen dat me kaart zo werkt als op de doos staat beloofd
Blij maken met een dood vogeltje noemen ze dat, het werkt gewoon niet

Is er hier *IEMAND* die dit probleem ook heeft en er iets aan heeft kunnen doen? Of is het hopeloos en kan ik beter maar weer good-old-Windows98SE installeren, waar het wel goed werkt.
Kan je zo in de help vinden van 3dmark2001SEQuestGamer schreef op 30 augustus 2002 @ 01:12:
[...]
Waar heb je die info vandaan?
Dus image quality tests enzo draaien heeft totaal geen nut?
Please meer info + URL![]()
The trade of the tools
Ik weet niet waar het probleem zit want ik krijg geen foutmeldingen en mijn beeldscherminstelilngen doen het ook gewoon. Ik probeer het nog wel een keer als ze WHQL certified zijn (als dat al helpt)
En score ging van 5200 naar ongeveer 5900, aardige verbetering dus..
Jou GeForce 256 heeft dus Vertex ShadersJupiler schreef op 30 augustus 2002 @ 04:20:
Mijn geforce 256 DDR (32 MB) 250/450 mhz kon Nature niet aan met de 30.82 drivers, met de 40.41 werkt ie wel, zelfs een FPS van 18.
En score ging van 5200 naar ongeveer 5900, aardige verbetering dus..
Handig! Is er ook zo één om de NView mode te schakelen tussen "Standard" en "Clone"?bwt schreef op 30 augustus 2002 @ 01:07:
snelkoppeling maken naar de volgende link
%windir%\system32\rundll32.exe nvcpl.dll,NvCycleDisplayDevice
dan hoef je alleen maar de snelkoppeling te starten "et voilla" scherm schakelt vol automatisch om naar TV
klik hier
Verder ga ik hier geen scores posten, ik denk dat ik alleen maar ga huilen met mijn GF2-MX...

Ja ik ook_Astra_ schreef op 30 augustus 2002 @ 08:04:
Voor iedereen die problemen heeft met zijn refreshrate etc.:
klik hier
Verder ga ik hier geen scores posten, ik denk dat ik alleen maar ga huilen met mijn GF2-MX...
Maar ik snap nog niet wat ik met die .inf file moet doen

Volgens mij vervangen met degene die op momenteel op je PC staat.SyphOn schreef op 30 augustus 2002 @ 08:15:
[...]
Ja ik ook
Maar ik snap nog niet wat ik met die .inf file moet doen
Niemand dus?robbertb schreef op 30 augustus 2002 @ 02:45:
He bah.. de support waar ik op zat te wachten, dat tvout eindelijk goed werkte, werkt het toch niet
Heb ik speciaal voor xp geinstalleerd...
waarom kan ik nou me tvoutput NIET resizen en sommigen anderen wel???
Zeker omdat ik een geforce2 mx (asus 7100) heb.
Kan zeker niet![]()
Al die paar 3dmark punten boeien me niet, ook niet of me pc er nou op vooruitgaat of op achteruit, wil alleen dat me kaart zo werkt als op de doos staat beloofdMaar dan ook onder XP.
Blij maken met een dood vogeltje noemen ze dat, het werkt gewoon niet![]()
![]()
Is er hier *IEMAND* die dit probleem ook heeft en er iets aan heeft kunnen doen? Of is het hopeloos en kan ik beter maar weer good-old-Windows98SE installeren, waar het wel goed werkt.
Eerst 9600 nu 10200 in 3DMark
Ik heb nu af en toe een flikkering in de Nature test... Maar achteraf blijken dat msn schermpjes te zijn. Die 9600 is dus met alles afgesloten, en bij 10200 staan alle achtergrond proggies nog aan.
nature test was de enige die een stuk soeperler liep, rest allemaal trager
Verwijderd
\\update\\
ok met deze nw drivers: 5925 3DMarks !!! wat is dit nou?
moet wel zeggen heb antialiasing op 4x gezet zet m nu uit en test opnieuw...
\\update\\
Dit keer met alle Default Settings: 6832 3DMarks !!! toch vreemd, omdat de optie:
-de toepassing de antialliasingmode laten kiezen gewoon bij beide test aan stond.
met TEXTURE SHARPENING aan 6532
Ik test nu nog een keer de oude driver... (originele leadtek drivers)
\\update\\
Nu 2 x geBenchmarkt resultaten: 1e) 4599 3DMarks
2e) 4601 3DMarks
Beetje vreemd aangezien ik een week of wat geleden 6686 haalde!?!
En dit heeft niks met slecht instaleren te maken aangezien ik twee aparte Windows XP OS heb draaien, een met de Originele Leadtek en een met de nieuwste NVidia Detonators...
Ik ga over op NVidia drivers...
Nope, heb hetzelfde probleem als jij ook met een GF2mx400 (asus v7100)
Met tvtool heb ik geen last van zwarte randen, met dit tooltje eigenlik ook niet zolang ik de desktop op mijn tv zie. Als ik dan een film full-screen ga draaien (maakt niet uit welke player) dan heb ik ineens dikke zwarte randen ermheen zitten
Film uit --> weer goed zonder dikke zwarte randen
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Dit topic is gesloten.