NIEUW: detonator 40 ervaringen

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.409 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik heb gisteren een e-mail gestuurd naar nVidia i.v.m. die brightness problemen in o.a. (naar mijn weten in elk geval) Unreal Tournament en Quake 3, met de vraag of zij deze bug please in de officiele versie willen fixen. Als jullie nou ook dit probleem ondervinden, mail ze dan ook ff, hoe meer mensen mailen, des te meer kans dat zij dit probleem serieus nemen en er iets aan doen. Wie weet spelen we eind deze maand anders UT2003 in het donker! Dat willen we toch niet he? ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
KillerBeeForEver schreef op 01 september 2002 @ 18:05:
Ik heb gisteren een e-mail gestuurd naar nVidia i.v.m. die brightness problemen in o.a. (naar mijn weten in elk geval) Unreal Tournament en Quake 3, met de vraag of zij deze bug please in de officiele versie willen fixen. Als jullie nou ook dit probleem ondervinden, mail ze dan ook ff, hoe meer mensen mailen, des te meer kans dat zij dit probleem serieus nemen en er iets aan doen. Wie weet spelen we eind deze maand anders UT2003 in het donker! Dat willen we toch niet he? ;)
strak plan, ga ze zo een mailtje sturen :)

* You-Suk heeft de mail verstuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

A lot of the improvements in performance are due to improved efficiency in the driver code that effect vertex and pixel shaders. That is why the jump in Nature. A big jump can be seen in Aquanox, too, another app that uses vertex shaders and pixel shaders. Apps that use pixel and vertex shaders also just happen to be the ones that are popular for benchmarking. Games that do not use vertex and pixel shaders may not see as significant of an improvement as games that do.
Bron: nVidia @ http://www.3dchipset.com/news.shtml#newsitem1026190468,5309

Als je dat leest lijkt er eigenlijk vooral inde benchmarks vooruitgang geboekt te worden terwijl er in de meeste games geen ver schil is.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik had er eigenlijk helemaal geen zin in, omdat ik heel veel extra maps in UT had enzo, maar ik heb zojuist toch maar opnieuw UT geinstalleerd, kijken of het effect had op de brightness. Ik was dus een half uurtje zoet! ;)
En ja hoor! Alles weer goed, brightness is helemaal toppie! Het is misschien niet zo leuk, maar ik wil toch aanraden om de games waarvan de brightness niet meer goed staat, opnieuw te installeren.

Enne... nVidia e-mailen kan uiteraard ook nooit kwaad! ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBeeForEver schreef op 01 september 2002 @ 20:02:
Ik had er eigenlijk helemaal geen zin in, omdat ik heel veel extra maps in UT had enzo, maar ik heb zojuist toch maar opnieuw UT geinstalleerd, kijken of het effect had op de brightness. Ik was dus een half uurtje zoet! ;)
En ja hoor! Alles weer goed, brightness is helemaal toppie! Het is misschien niet zo leuk, maar ik wil toch aanraden om de games waarvan de brightness niet meer goed staat, opnieuw te installeren.

Enne... nVidia e-mailen kan uiteraard ook nooit kwaad! ;)
De extra maps zitten toch gewoon in het mapje 'maps' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
Tha_TE schreef op 31 augustus 2002 @ 14:09:
[...]

werkt nog steeds niet :'(
we moeten maar offers aan de goden offeren ..... _/-\o_ ........ ofzo
http://www.guru3d.com/for...9f22a9e9cf&threadid=30392

verkort =
Open regedit
HKEY_LOCAL_USER delete NVIDIA Corporation
doe het zelfde bij HKEY_LOCAL_MACHINE
ga naar Add Remove Software
Remove NVIDIA 2000/XP drivers
restart
vindt XP nieuwe hardware ..
install from specific location
don't search I'll find a fricer to install
klik op display adapters , next
en dan have disk
en verder weet je zelf ook wel ......

*spams : fasiojfpoaijr2qß03u4rq0w9j *
*wanders off*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:06:
[...]

De extra maps zitten toch gewoon in het mapje 'maps' ?
Ik heb het hier uiteraard over later toegevoegde maps (maps = levels), via internet gedownload (duh) (8> .
Ik heb gewoon eerst de volgende mapjes gekopieerd naar elders, nl. Maps, Music, Sounds en Textures en deze later er weer overheen gezet, werkt perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn Creative GF2mx200 werkte deze drivers niet :'( ik had een gele lijn in mijn beeld en dat was al. Hoe komt dit? En zou ik er iets aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is deze echt alleen goed/sneller/werkend voor de GeForce4 Ti serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Voor GF4MX zijn ze anders ook sneller en beter hoor, er zitten alleen nog wat schoonheidsfoutjes in de drivers. In mijn geval wegen de foutjes tegen de features op, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net sinds lange tijd mijn GF3ti200 weer eens overgeklokt (ge-overklokt? ;)).

standaard 175/400 en nu op 200/500
3dmark2001-score: 8899

Zonder overklok was dit 7880 en met de oude 23.12 detonators 7118.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Deze drivers zijn speciaal gemaakt voor de gf4 ti serie en de gf3 ti serie niet voor lagere (mx en gf2 series...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drivers werken prima hiero.. heb alleen het probleem bij divxjes met vobsub geinstalled voor subtitels dat de ondertiteling zo groot wordt dat ze buiten beeld verschijnen.

hoe pakt dit bij jullie uit met subtitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Ik heb het nog niet echt heel lang geprobeerd, maar ik heb òf ondertitels òf de film in beeld. Het is mij alleen met divxg400 gelukt om het allebei tegelijk te krijgen, maar toen crashte me PC gelijk en de ondertitels waren in beeld (en niet in de zwarte balk er onder).

Persoonlijk hoef ik toch geen ondertitels (doe ik soms wel voor anderen, maar die hebben nu dus even pech). Zal wel niet lang duren totdat het of weer werkt, of ik weet hoe het moet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Drivers werken goed hier. XP zei wel dat ze niet gecertificeerd waren, maar ze werken prima. 3DMark 2001 SE ging 700 punten omhoog naar 9705. (Had ook nog even gedefragmenteerd) Vervolgens de FSB op 140 gezet en de core/memory van de Asus Ti4200 op 275/600 en 3DMark zit op 10261!

Verder:
Athlon XP1600+
512Mb Infineon CAS2 DDR 266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Detonator 29.42: 6700 punten
Detonator 40.81: 7300 punten

Detonator 29.42: Quake3: 140 FPS
Detonator 40.81: Quake3: 147 FPS

Detonator 40.81 nadelen:
- Quake3 geeft donker beeld en loopt hakkerig
- Mafia loopt hakkerig en blijft hangen bij afsluiten
- Refresh-fix werkt niet
- Texture-fouten in MOHAA (Kleurverschillen)
- Strepen in Direct3D games (Mafia en Warcraft)
- Instabiele FPS in OpenGL Games (Quake3 en CS)

Conclusie: Alweer een Detonator die ge-optimaliseerd lijkt voor 3DMark 2001. Terug naar 29.42 voor mij

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkel probleem ondervonden, vind de "nieuwe" layout eigenlijk wel een vooruitgang!
Benchmarks neem ik toch wel met een korreltje ( je merkt er geen reet van , als een vreemde je pc zou upgraden en je zou naar het verschil gevraagd worden kun je het nooit navertellen) frames per second , leuk hoor maar is dat niet iets uit de tijd dat er nog kaarten waren die op "de limiet" liepen?
Top kaartjes vanaf minimaal GF3 kunnen alle huidige spellen met alle mogelijkheden weergeven en geen topgamer die het verschil ziet tussen een Gf3ti 200 en een gf4600.
Ik moet wel toegeven dat ook ik me niet kan inhouden om de laatste hardware aan te schaffen maar ik kom steeds vaker tot de conclusie dat ik stom bezig ben.
Het is verstandiger om pas te upgraden als je tegen limiten aanloopt , voor dat moment zul je geen performancewinst boeken ( uitgezonderd CPU & MEM)
Maarrehh waar heb je mafia gesnaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Maarrehh waar heb je mafia gesnaaid?
Verkapte warez-request ;)

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ! , kon het niet laten !!
ben al zo lang op zoek naar een demo maar die gasten doen het net effe anders , alleen de full game en anders nix.....
Ik koop overigens alle software die ik getest en interessant genoeg vindt.
Het is misschien niet helemaal des tweakers maar downloaden zonder te betalen is en blijft jatten.
Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik de muziek industrie de tering wens want dat zijn gewoon dieven.....(cd kan voor 10 euro in de winkel).
Het lijkt nogal tof en buccaneerig om overal de gekraakte versie van te hebben maar er werken serieuze mensen bij bvb : adaptec , Symantec , en whatever software bedrijven die ook gewoon een salaris van hun baas ontvangen en hun werk mag toch ook wel op waarde geschat worden.

Ik vind dat studenten alle software gratis moeten kunnen gebruiken zolang ze student zijn maar daarna is het gewoon dokken.

Ik ben zelf ooit student geweest en heb gejat wat ik kon ( een student heeft alleen geld voor goudgele rakkers...............).
Iedere andere Nederlander moet gewoon betalen voor wat hij/zij gebruikt.
De Bakker op de hoek geeft ook geen demootjes........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Uhm warez-request of niet, ff ontopic weer?

Ik heb ze net getest, ik kan niet meer bij het 'GeForce 4 TI 4400' tabblad bij 'Advanced' :/

Mafia liep beter leek wel alleen toen ik inderdaad wou afsluiten liep hij vast.
Ik ga zo eens ff 3d mark draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Laatst online: 11-04 11:58
30.82: 9924
40.41: 10145

Asus A7V333 Bios 1012
AMD XP2200+
Leaktek GF4-Ti4200 64Mb (A250TD)
512Mb PC2700 Corsair

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Refresh fix werkt gewoon hoor ;) Je moet alleen ff het juiste tooltje vanaf de MEUKtracker grijpen... meuktracker: RefreshForce 1.00

Even 1 x draaien, en het werkte hier.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

Aetje schreef op 02 september 2002 @ 09:45:
Refresh fix werkt gewoon hoor ;) Je moet alleen ff het juiste tooltje vanaf de MEUKtracker grijpen... meuktracker: RefreshForce 1.00

Even 1 x draaien, en het werkte hier.
Die heb ik dus ook geprobeerd, maar dat werkte dus mooi niet. En aangezien GTA3 opeens voor het eerst in maanden crashte, heb ik Det40 maar weer meteen weggemikt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

In 1 woord GEWELDIG _/-\o_

NVIDIA _/-\o_ _/-\o_

Al mijn problemen met mijn GF4 in één klap opgelost!

Eindelijk lekker gamen......

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
Idd, die Refresh rate fix werkt alleen in Direct3D en niet in OpenGL :(

verder ben ik van 9690 punten naar 10270 gegaan, redelijke vooruitgang, maar heb wel problemen met films op tvout, de player blijft zwart :| ( op monitor speeld de film wel )

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOei!!
Nature test van 19.9 fps naar 36.4 fps!!!

Op een Leadtek gf4 ti 4200 64mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 20:49
aargh!
die nare driver verpestte mijn refresh rates!
windows zei gewoon 75 Hz, maar het beeld paste er niet meer fatsoenlijk op zoals
gebeurt als ie op een combinatie resolutie/refreshrate springt die nog niet is ingesteld
na een tijdje begon de monitor raar te doen, ik kon het ook niet verhelpen
het was dus niet ineens 60 Hz of zo, maar eenofandere refresh rate die de monitor niet al te leuk vond, misschien meer dan 75 ofzo

dus maar weer op de ouwe driver overgestapt
niet zo erg bij een geforce2, daar helpen die drivers toch geen hol
maar toch, het is toch wel een beetje balen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg dat tabblad met nvidia instellingen niet te zien, ook niet na een paar keer opnieuw opstarten. Weet iemand of er nog meer opties zijn om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/3dmark.jpg

Met standaard drivers deed hij 8000 3dmarks :). Met onderstaand nieuwe dooske :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Jep , maak dak je als de bliksem die P4 overclockt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 9456 naar 10084... Best nestjes toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg dat tabblad met nvidia instellingen niet te zien, ook niet na een paar keer opnieuw opstarten. Weet iemand of er nog meer opties zijn om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

lol van 11xxx naar 98xx gegaan.

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn systeempje niet echt "schoon" meer is.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Desolation Angel schreef op 02 september 2002 @ 14:48:
Jep , maak dak je als de bliksem die P4 overclockt !
Ik heb hem 3 dagen man! :) En wat heb ik eraan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

ik vind het heel vreemd. na het installeren van deze drivers kan ik opeens shakelen tussen een quadro 700 gxl en gf4 ti4200.

even vermelden:

3dm scores.
voor deze drivers 10882
met deze drivers 12409
http://service.madonion.c...tType=6&projectId=4368698

en performacewinst met nature is bij mij met 100% omhoog gegaan
eerst 52fps en nu 106 fps. deze drivers zijn dus zwaar geoptimaliseerd voor infiniteFX 2 engine van de geforce 4. mijn kaart is overigens ALBATRON GF4ti4200 275/575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg leuk enzo die scores

Maar mijn beeldkwaliteit is wel erg achteruit gegaan in opengl games
vooral in cs ziet het beeld er niet meer uit.

Dus ik ben er niet echt tevreden mee omdat cs mijn nr 1 : game is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 14:53:
Dit heb ik ook. Daarnaast krijg ik ook nog een vage error bij bootup. Heb al vanalles geprobeert. Ook die .dll's verwijderd in me system32 dir.

Drivers werken verder goed.

3Dmark 2001se :
29.42 : 12290
40.41 : 12436

Weinig verschil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij liepen de drivers ook hakkelig lag aan Du meter die uit en alles werkte perfect :D

Van 9200punten naar 10000 Punten :D

Asus Gf4 TI4200
2000xp +
Asus a7v333
512mb DDR PC2100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al een oplossing voor het "probleem" dat niet iedereen alle functies heeft die driver bied?

Ik heb zelf bijvoorbeeld GEEN TV-OUT vergroot balkje en NVIEW staat er ook niet bij, dus kan ook niet een fikje "clone" aanzetten :(

Iemand al een reden gevonden?

Ik heb een ASUS V7700 Deluxe + Win2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34

justifire

Shut up and squat !!

Superdriver!!!! Bracht me met me Thunderbird en geforce 3 Boven de 10K 3dmarks2001 !!
det. 30.30 9641 Marks
det 40.41 10098 Marks
Dacht dat de rek er nu wel uit was bij de geforce 3 maar nee hoor.....Nvidia ga zo door!!!!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil geen partypooper zijn ofzo, maar het voornaamste wat deze drivers dus doen is 3dmark scores verbeteren en image quality verslechteren. Real world performance is over het algemeen gelijk (soms iets verbeterd soms iets verslechterd). Draait iedereen hier nou toch gewoon die nieuwe drivers puur om de 3dmark scores, ook al gaat dat ten koste van image quality bij het echte gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 18:21:
erg leuk enzo die scores

Maar mijn beeldkwaliteit is wel erg achteruit gegaan in opengl games
vooral in cs ziet het beeld er niet meer uit.

Dus ik ben er niet echt tevreden mee omdat cs mijn nr 1 : game is
Hebben meer mensen last van verslechterde beeldkwaliteit? Als dat zo is, dan heb ik liever de oude drivers met beter beeld erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocelot
  • Laatst online: 10-08-2011

Ocelot

What The Frag?

Ik heb ze ook geprobeerd, maar behalve het "tabblad" probleem, had ik ook nog last van donkerder beeld in Diablo 2......

Dus maar weer terug naar 30.82.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing voor het tabblad probleem

(Eerst ff die 40.41 drivers uitpakken naar een eigen directorie)

Open Regedit en delete "NVIDIA Corporation" in:
HKey_Local_Machine/Software en in HKey_Current_User/Software.

Dan in Configuratiescherm/Software NVIDIA Displaydrivers deïnstalleren (evt. ook Omegadrivers) waarna PC re-boot.

'Nieuwe hardware gevonden', niet automatisch installeren, zelf een locatie kiezen, naar directorie met uitgepakte drivers, OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

ik moet zeggen de score van deze driver 40.41 is echt bizar goed te noemen.
ik ga van 10808 3dmark2001se naar
een score 11283.

http://service.madonion.com/compare?2k1=4347463

dit is een winst van 475 puntjes.
niet slecht moet ik zeggen.

maar er is 1 probleem de spellen zelf lopen best aardig maar soms lopen mijn spellen vast of sluit hij een spel van zelf uit.
en ook de filmpjes worden de spellen draaien niet goed krijg er witte balken doorheen te zien.
dus maar weer snel terug naar de laatste nieuwe van nvidia die wel goed zijn.
maar voor mijn 3dmark score was dit even leuk om te draaien.
ik ben erg happy met mijn nieuwe score.
gf4 ti4600 rulezzzzzzz.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nu slechte textures met de game BattleField1942 (vooral van het zand) met de nieuwe detonator?

ik wel en weet niet waaraan het ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

liever goede prestaties en stabiliteit in games dan een 3dmark score waar je echt helemaal niet aan hebt zou ik zeggen.

Ik wacht wel totdat we beide kunnen krijgen... en voorlopig blijf ik op de 23.11, ja oude zooi he, maar draait wel probleemloos al een jaar. Dus waarom zou ik nu switchen?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:52

Gallus

Cheesy

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:01:
Heeft iemand nu slechte textures met de game BattleField1942 (vooral van het zand) met de nieuwe detonator?

ik wel en weet niet waaraan het ligt :(
Dat heeft een zeer eenvoudige reden.
In deze drivers staat Texture Sharpening standaard uitgeschakeld! Daarom lijken ze sneller dan eerdere drivers, maar zijn dat absoluut niet. Je ruilt nu gewoon beeldkwaliteit in voor snelheid.

Bij de instellingen kan je onder de 3D Antialiasing Settings de Texture Sharpening weer aanvinken. Als gevolg haal je dan gewoon weer je "oude" lagere 3dmark score. Wat snelheid betreft zijn deze drivers dus absoluut niet spectaculair te noemen.

Dit is overigens al eerder gezegd. (Carel) :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik heb idd ook al twee keer gehad dat een spel vanzelf afgesloten werd. Die 40.41 is dus ook niet alles.

Welke driver versie is dan wel de juiste/stabiele/met goede beeldkwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon mijn hele pc opnieuw geinstalleerd en alles werkt perfect :D

Nview TV-out Kleuren zijn perfect beeld is super scherp geen problemen hier.

Thxs Nvidia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing vor mijn probleem deze drivers geven de verkeerde refresh rates aan max to 75 hz terwijl 120 hz geen probleem is en de resolutie klopt ook niet 1152 x 870 moet zijn 1152 x 864 hoe lost ik dit nu op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
• Monitor drivers installeren.
• Handmatig overrulen (zet "hide modes monitor cannot display" uit).
• Zet DDC uit in je monitor OSD.
• Reïnstall drivers (video en monitor, eerst compleet verwijderen).
• Gebruik oudere drivers, waarmee je geen problemen had.
• Toen de bug zich voordeed met Iiyama monitoren zijn er mensen die een pinnetje afbraken, zodat de DDC niet meer uitgelezen werd. Ik zou dit niet doen; als je het doet, doe het dan van en verleng kabel (kijk in de search of op google hoe precies).
• ...
Als iemand wat weet, feel free to add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Sinds ik deze drivers heb (Op een tnt2 *s*), doet mediaplayer 't niet meer. Loopt steeds vast bij een film bekijken.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Laatst online: 19:23
Alle oude zooi er eerst afgooien (ook bij software) en dan de 40.41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gallus schreef op 03 september 2002 @ 12:28:
[...]

In deze drivers staat Texture Sharpening standaard uitgeschakeld! Daarom lijken ze sneller dan eerdere drivers, maar zijn dat absoluut niet. Je ruilt nu gewoon beeldkwaliteit in voor snelheid.

Bij de instellingen kan je onder de 3D Antialiasing Settings de Texture Sharpening weer aanvinken. Als gevolg haal je dan gewoon weer je "oude" lagere 3dmark score. Wat snelheid betreft zijn deze drivers dus absoluut niet spectaculair te noemen.

Lees dit, dit is wijsheid en daarom zijn de score's niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Had het alleen dus via de beeld-eigenschappen verwijderd. Zal het vanavond nog eens opnieuw proberen dan.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gallus schreef op 03 september 2002 @ 12:28:

Ik ben het niet helemaal met je eens.

Het scheelt inderdaad als Texture Sharpening uitstaat.

Ik heb net een test gedraaid (GF3Ti200 @ 200/500) met Texture Sharpening aan
Score: 8495
Dezelfde test gisteren met Texture Sharpening uit: 8899

Ik heb hiervoor altijd met de 23.12 detonators gedraaid, omdat ik problemen kreeg met NView met latere versies.
Die problemen heb ik met deze drivers niet em daar komt nog bij, dat ik met die drivers (ook latere versies) @ 200/500 nog nooit boven de 7400 marks ben uitgekomen!

Per saldo dus een winst van 1100 punten, terwijl de beeldkwaliteit niet noemenswaardig is verminderd.
Wél is het in sommige gevallen een wat donker beeld, maar dat is toch simpel op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou ik blijf lekker bij m'n 23.11 als ik dit zo lees. Echt gelul die 40 drivers.
Kwaliteit inleveren voor een benchmark score.

Zo proberen ze dus ati bij te houden. Ondertussen kunnen we misschien beter een combo benchmark maken, snelheid EN kwaliteit.

Ik wil ook wel 15.000 3dmarks maar dan moete de kwaliteit er wel zijn.
Tis nu dus op een verkapte manier zo dat je textures weggesnoept worden om een betere score te geven...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik heb nu ook dat andere programma's spontaan afsluiten. Ik ga denk ik die detonater 4 er weer af gooien en de laatste officiele drivers erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op 03 september 2002 @ 17:17:
Nou ik blijf lekker bij m'n 23.11 als ik dit zo lees. Echt gelul die 40 drivers.
Kwaliteit inleveren voor een benchmark score.

Zo proberen ze dus ati bij te houden. Ondertussen kunnen we misschien beter een combo benchmark maken, snelheid EN kwaliteit.

Ik wil ook wel 15.000 3dmarks maar dan moete de kwaliteit er wel zijn.
Tis nu dus op een verkapte manier zo dat je textures weggesnoept worden om een betere score te geven...
Met de 40 drivers word de kwaliteit heus niet bagger ofzo hoor.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 15-09 20:27
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 21:34:
drivers werken prima hiero.. heb alleen het probleem bij divxjes met vobsub geinstalled voor subtitels dat de ondertiteling zo groot wordt dat ze buiten beeld verschijnen.

hoe pakt dit bij jullie uit met subtitels.
Heb ook een prob. met de subtitles. Ik gebruik microdvd als player. Maar als ik een film afspeel op mijn tv (ingeschakeld als fullscreen device voor films staat bij overlay controls instellingen van de detonators), dan geeft ie alleen beeld en niet de subtitles die geeft ie alleen op mijn monitor. En als ik mijn monitor instel als fullscreen device voor films, dan heb ik geen subtitles op mijn monitor maar wel op mijn tv, alleen is het beeld dan weer niet goed :?
iemand oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Niet online
Ondanks de bijna 1000 extra punten in 3dmark had ik toch teveel gekloot met die 40.41 drivers; Quake3 opeens fokking donker, 60 hz gefuck wat ik maar niet goed kreeg, wel alleen in OGL maar dan weer niet in D3D (alle tools geprobeerd reforce/relock/rivatuner etc. etc) mijn favo res opeens pleite (1280x960), opeens weirde textures in UT2K3 en meer van dit soort shit.

Zit nu weer op 30.82 en wat denk je....nergens geen last meer van. 'k Wacht dus wel op de
volgende versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:r wat een #&$*$%#@^$*^ drivers zijn dit zeg, allemaal gekke texture fouten in spellen, gare beeldkwaliteit en ga zo maar door.
Bah, zonde van m'n tijd geweest.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Gurneyhck schreef op 03 september 2002 @ 21:27:
[...]

Heb ook een prob. met de subtitles. Ik gebruik microdvd als player. Maar als ik een film afspeel op mijn tv (ingeschakeld als fullscreen device voor films staat bij overlay controls instellingen van de detonators), dan geeft ie alleen beeld en niet de subtitles die geeft ie alleen op mijn monitor. En als ik mijn monitor instel als fullscreen device voor films, dan heb ik geen subtitles op mijn monitor maar wel op mijn tv, alleen is het beeld dan weer niet goed :?
iemand oplossing??
Met Vobsub lukt het nog wel, maar verder heb ik da probleem ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Gurneyhck schreef op 03 september 2002 @ 21:27:
iemand oplossing??
Voorheen deed ik altijd cloon zonder full-screen device, dan had ik subtitles en beeld (met o.a. MicroDVD). Als ik dat nu doe, heb ik op mijn TV alleen subtitles (en ipv de film zwart beeld).

Gebruik ik bijvoorbeeld VobSub, dan crashed me PC als ik een aantal films achter elkaar start (misschien omdat explorer en de player (WMP) tegelijk die vobsub-codec, maar zelfs dan...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:08:
[...]

Met de 40 drivers word de kwaliteit heus niet bagger ofzo hoor.. :z
Standaard wel dus, dan is de 3d kwalitiet gewoon minder totdat je texture sharpening aanzet, maa dan is ie weer niet meer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
En wie weet er zeker dan dat het vroeger wel aanstond? Hoe wil je nou goed vergelijken tussen 3x.xx en 40.41 TS aan of uit?

BTW:
Click to sharpen textures when running 3D applications with antialiasing enabled. This can help improve image quality.
Runned iedereen 3DMark met AA aan ofzo? Het zou dus helemaal niet uit moeten maken. Dat nieuwe drivers (een nieuwe tak) wat problemen met kwaliteit kunnen hebben is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

even een update.

inmiddels loopt mijn pc 11*163
samsung geheugen pc 2100 op 163 2-2-2
en mijn score is gewoon 12895 met detonator 40.41. heerlijk systeempje heb ik toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ze ook geprobeerd met me (Leadtek) GeForce4 Ti4400 op winXP. Dit zijn mijn bevindingen...

-3DMark2001SE ging er flink op vooruit (met name de "nature" bench) :*)
-Refreshrate kreeg ik niet goed (werkte voor het eerst niet met RivaTuner, maar ik heb nog meer geprobeerd :(
-Unreal Tournament werdt donker :(

Gelijk weer er af gemieterd en draai nu weer de 30.82 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Jake schreef op 03 september 2002 @ 23:16:
En wie weet er zeker dan dat het vroeger wel aanstond? Hoe wil je nou goed vergelijken tussen 3x.xx en 40.41 TS aan of uit?

BTW:
[...]

Runned iedereen 3DMark met AA aan ofzo? Het zou dus helemaal niet uit moeten maken. Dat nieuwe drivers (een nieuwe tak) wat problemen met kwaliteit kunnen hebben is logisch.
AA hoeft helemaal niet aan te staan voor die TS, dus das ook niet helemaal waar.

Bij mij staat AA uit in 3dm uiteraard, en toch zie ik zekers kwaliteit verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 02:05:
Nou ik heb ze ook geprobeerd met me (Leadtek) GeForce4 Ti4400 op winXP. Dit zijn mijn bevindingen...

-3DMark2001SE ging er flink op vooruit (met name de "nature" bench) :*)
-Refreshrate kreeg ik niet goed (werkte voor het eerst niet met RivaTuner, maar ik heb nog meer geprobeerd :(
-Unreal Tournament werdt donker :(

Gelijk weer er af gemieterd en draai nu weer de 30.82 drivers
Met een reg fix kan je het nu instellen in die nieuwe drivers, haal die fix bij Guru3d bijvoorbeeld, daar staat ook hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ok - standaard test

XP 1700+ 768MB RAM
GF3

http://service.madonion.com/compare?2k1=4387595

zal even clocken en nieuwe bench posten

EDIT:

1700+ @ 1900+
220/530

http://service.madonion.com/compare?2k1=4387818

Zie sig voor oude drivers - De 40 Det's zijn dus trager voor mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik merk wel dat het iets beter loopt maar wel onstabiel, ik kan niet in het instellingenmenu van mijn geforce 4 ti 4400 komen, krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de 29 driver draait battlefield lekkerder dan met de 40 drivers (heb geforce 2 Ti), dus 29 staat er voor mij weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Hmmm....sinds ik die drivers geprobeerd heb gebeuren er rare dingen. :{

Zo af en toe als ik een venster over mijn desktop sleep blijven er allemaal rode puntjes achter.
Ik heb me kaart even terug geklokt maar daar schijnt het niet aan te liggen.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Goeie driver, m'n performance gaat veel vooruit, alleen ik heb een klein probleempje:
TV-out werkt goed, met uitzondering van clone mode. Ik kan gewoon spannen en tv als 2e monitor zetten, alleen als ik clone wil doen schiettie iedere keer terug naar alleen m'n monitor als ik op apply druk. het vreemde is dat als ik m'n tv primary maak dattie het dan wel doet (alleen dan heb ik natuurlijk shit resolutie en refresh rate).

weet iemand een oplossing? ik heb al meerdere malen de drivers opnieuw geinstald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Targeter: heb je een refresh-rate fix tegepast? Zo ja, misschien een die het ook voor de TV-out weghaalt (denk het niet, want TV doet het wel), maar probeer anders een andere fix (of zonder).

Probeer eventueel "hide modes that this monitor cannot display" uit te zetten (ja bij je monitor dus), soms gaat het dan beter (daarna kan het weer aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Schaapje_BlaaT schreef op 02 september 2002 @ 14:42:
aargh!
die nare driver verpestte mijn refresh rates!
windows zei gewoon 75 Hz, maar het beeld paste er niet meer fatsoenlijk op zoals
gebeurt als ie op een combinatie resolutie/refreshrate springt die nog niet is ingesteld
na een tijdje begon de monitor raar te doen, ik kon het ook niet verhelpen
het was dus niet ineens 60 Hz of zo, maar eenofandere refresh rate die de monitor niet al te leuk vond, misschien meer dan 75 ofzo

dus maar weer op de ouwe driver overgestapt
niet zo erg bij een geforce2, daar helpen die drivers toch geen hol
maar toch, het is toch wel een beetje balen
Dit probleem had ik ook, RefreshForce was de oplossing. Gewoon ff op google hiernaar zoeken en installeren! Geen gepiel meer, hij leest je monitor .inf file uit en je kunt de settings goed gaan zetten. Geen reboot, gelijk werken bij de eerste de beste resolutieswitch _/-\o_

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
ik heb een probleem met deze drivers, ik had ze eergisteren geinstaleerd en huppa gewoon gaan gamen enzo...nix aan de hand maar wil ik zonet ff gaan rotzooien in mn setrtings enzo >:) werkt dat niet echt.... => eigenschappen @ bureaublad => instellingen => geavanceerd , nu gaat nog goed...tot dat ik bij tabblad "geforce4 ti4400" kom.... hij mist het bestand desk.cpl ofzo...owk..naai...ik kan niet bij mn settings...dan gaat ik maar even een leuke tweak prog downen..ik heb er zat maar zag dat de nieuwe atuner er was...dus even proberen...geeft i een driver probleem en herkent i mn kaart half ofzo...maar nix valt te tweaken... vage shit dus...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/nv28.jpg

hier zegt i dat mn videokaart een nv28 is :+ I ROELZ JOOO :) (geen foto soep btw!)

maar hoe kan ik dit oplossen denken jullie? ik heb mn oude dets goed weggehaald, toen 40.41 erop gezet.....

maar ik kan dus niet meer AA aan of uit zetten...ik mis dat tabblad...zal daarom ook atuner enzo niets doen...? ik vind maar vaag..maar ok :)

edit:
ik mis dus ook mn resoluties in direct3d hij gaat maar tot 13xx X 8xx en dat zuigt want das best lelijk op mn 21" ... en ik wil juist NFS porsche spelen op 1600x1200 32bit...16 bit doet i wel maar dan is de rook groen en de textures gaar/lelijk :(

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yonni schreef op 04 september 2002 @ 21:14:
ik heb een probleem met deze drivers, ik had ze eergisteren geinstaleerd en huppa gewoon gaan gamen enzo...nix aan de hand maar wil ik zonet ff gaan rotzooien in mn setrtings enzo >:) werkt dat niet echt.... => eigenschappen @ bureaublad => instellingen => geavanceerd , nu gaat nog goed...tot dat ik bij tabblad "geforce4 ti4400" kom.... hij mist het bestand desk.cpl ofzo...owk..naai...ik kan niet bij mn settings...dan gaat ik maar even een leuke tweak prog downen..ik heb er zat maar zag dat de nieuwe atuner er was...dus even proberen...geeft i een driver probleem en herkent i mn kaart half ofzo...maar nix valt te tweaken... vage shit dus...

[afbeelding]

hier zegt i dat mn videokaart een nv28 is :+ I ROELZ JOOO :) (geen foto soep btw!)

maar hoe kan ik dit oplossen denken jullie? ik heb mn oude dets goed weggehaald, toen 40.41 erop gezet.....

maar ik kan dus niet meer AA aan of uit zetten...ik mis dat tabblad...zal daarom ook atuner enzo niets doen...? ik vind maar vaag..maar ok :)

edit:
ik mis dus ook mn resoluties in direct3d hij gaat maar tot 13xx X 8xx en dat zuigt want das best lelijk op mn 21" ... en ik wil juist NFS porsche spelen op 1600x1200 32bit...16 bit doet i wel maar dan is de rook groen en de textures gaar/lelijk :(
De ouder drivers zijn toch niet helemaal weg dan. Check al je bestandsversies eens bij je driverinfo zou ik zeggen. Anders ff naar veilige modus, videokaart uninstallen, dan drivers opnieuw installeren. Ik had dat probleem namelijk ook, refreshrates gingen toen ook niet hoger dan 85Hz. Nu weer wel, na die schone installatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
owkdan, dan zou ik dus EN mn menuutje trug moeten krijgen EN mn resoluties EN dat vreemde NV28 :) (en en en en en ;) ) hmmz...owk..alles deinstallen van mn vidkaart in veilige modus...dan weer 40.41 erop.... i try :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op 04 september 2002 @ 19:15:
[...]

Dit probleem had ik ook, RefreshForce was de oplossing. Gewoon ff op google hiernaar zoeken en installeren! Geen gepiel meer, hij leest je monitor .inf file uit en je kunt de settings goed gaan zetten. Geen reboot, gelijk werken bij de eerste de beste resolutieswitch _/-\o_
Dat werkt niet hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tsja.. Had een hoop programma's geprobeerd en dit was degene die het wel deed! (Bij mij dan...) Videodrivers uninstallen via add/remove, rebooten, winxp zelf een geforce kaart laten detecteren, drivers updaten naar de 40.x versie (niet met de setup.exe maar via het .inf bestand wat erbij zit...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op 29 augustus 2002 @ 15:42:
shit.....ik heb ze zojuist geinstalleerd en nu kan ik niet meer in de display properties van mijn geforce 4 komen :( ik krijg ook een foutmelding met betrekking tot nvqtwk.dll ofzoiets |:(
als ik bij rivatuner naar de *.dll 's kijk dan zie ik iets heel vreemds: alle *.dll 's zijn 40.41.....behalve de nvqtwk.dll........die is nog steeds 30.82? helppppppppp!!!!
Als je de readme had gelezen was dit niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:47:
[...]

Als je de readme had gelezen was dit niet gebeurt.
wat stond er dan in dat die wel had moeten bewaren? want ik mis m ook , voor de 2e keer :| , net reinstall gedaan volgens de readme nog zelfs!!

en nfs porsche nogsteeds in 32 bit GEEN 1600x1200 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekkere driver :( , 200 punten erbij met 3D mark ( de natuurscene is van 40 -> 60 gestegen ) maar de rest paar punten minder en ik probeer Counter -Strike , na enkele seconden al vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19
Ik had dus ook deze drivers geinstalleerd. Werkte echt perfect. 300 puntjes erbij en lekker stabiel. Alleen een groot nadeel (ook de reden waarom ik weer 30.82 draai) Ik heb een tv kaart (Miro PC-TV rave) en als ik tv wil kijken hoor ik wel geluid maar zie nix. Direct de drivers veranderd, en nu doettie et wel.. Hebben meer mensen hier last van, of weet iemand een oplossing ??

tja...

• Semetrix
  • Laatst online: 19:04
TIP: zet Sharpen Textures aan of gebruik 30.82.

Kijk eens naar het water in nature test met en zonder ST.. wereld van verschil. Zonder ST is het water pixel-erig en zeer lelijk.

Wie boeit het nou die paar extra 3dmarks. Mijn spel ervaring is iig K*t met deze drivers zonder ST aan. Met ST had ik maar 6 fps voordeel.....

"Helaas" staat bij mij weer 30.82 erop door andere grafische problemen, bv donker beeld en texture strepen door mijn beeld heen. Maar ik had nog graag ff Morrowind willen spelen met ST off. OMG dat zal lelijk zijn :/

Verwijderd

hu, got doet funky

Verwijderd

Ik krijg dus gewoon géén beeld meer op TV na het installeren van deze driver, enkel nog een mooi lichtblauw scherm.
weet er iemand waaraan dit kan liggen?
Ik heb zo een GF 4 mx 460 kaart

• Wdrawing
  • Laatst online: 20-08 21:10
zijn veel beter ben van 8930 naar 9611 gegaan in 3d mark 2001 se dus hij is een stukkie sneller gewoorden :) dus deze drivers zijn zeker een stuk sneller dan die oude.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ja en kijk eens verder dan je neus lang is. Iedereen zit hier te geilen en te blindstaren op een nietszeggende 3dmark score terwijl in de tussen tijd ook je games er niet meer uitzien en je TV out niet werkt etc.

Nou veel plezier dan met je 600 3dmarks meer maar ik game tenminste nog lekker, en jij??

• BounceMeister
  • Niet online
Ik vraag me idd ook af of je echt ziet dat alles sneller is geworden, af dat alleen maar die score nu hoger is. Afgezien van het feit dat een en ander niet meer goed functioneert...

Verwijderd

weet iemand wanneer de asus detonator 40 uitkomt want ik vind dat programmaatje wel handig (van asus) en als ik autoupdate doe vind hij alleen detonator 29.80 :S

Verwijderd

check this: http://home.filternet.nl/~fn007963/detonator40.html

ik krijg deze fout als ik naar het gf 4 mx 440 tablad wil :(

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb het al LANG gezien. Ik wacht simpelweg of de final !!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

ik heb ook die 75 hz bug, deze bug ken ik nog uit mijn geforce 1 tijd :-(
Er is wel een workaround voor, start je computer op en zet je monitor pas aan als
windows gestart is dan draait ie wel 85 hz of hoger, probleem zit hem in het detecteren van
de monitor en als je hem uitlaat totdat ie helemaal klaar is met starten omzeil je dat dus.
Ik heb trouwens een iiyama geloof dat alle iiyama gebruikers met deze drivers hier last van hebben helaas tenzij iemand anders een betere oplossing heeft ??
Wat ie ook doet met deze drivers is mijn taakbald een regel naar beneden schuiven, zwaar irritant :-( hopen dat de volgende 40.xx dit opgelost hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Laatst online: 20-08 21:10
[b][message=15035483,noline]Dinictus schreef op 05 september 2002 @

Nou veel plezier dan met je 600 3dmarks meer maar ik game tenminste nog lekker, en jij??
Nou mij maken die 3dmark ook niks uit maar ik vindt het gewoon leuk om te weten. en ik kan nog super gamen. hoor als je dat wil weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.