Wow, de Radeon 9700 pro van Playboy ziet er ook wel
uit.

RoflolAnoniem: 57485 schreef op 28 augustus 2002 @ 18:14:
Wow, de Radeon 9700 pro van Playboy ziet er ook weluit. [afbeelding]
Turn it off and on again.
die willik wel hebbenAnoniem: 57485 schreef op 28 augustus 2002 @ 18:14:
Wow, de Radeon 9700 pro van Playboy ziet er ook weluit. [afbeelding]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ach dat maakt toch niet uit? ATi heeft zelf toch ook die special Quakecon Edition uitgebracht voor Quakecon 2002 waarin naast de Radeon9700 en nog wat andere goodies ook Doom III was inbegrepen, maar de laatste krijg je pas op het moment van release. Dus Hercules zou ook best een actie inclusief Doom III kunnen opstarten.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Ongesoept is dat plaatje al fout genoeg
Lijkt me heel stug dat zij hem wel al hebben.ScorpionNL schreef op 28 augustus 2002 @ 19:53:
Die had ik ook al zien staan. Ik ben ook van plan om de powercolor versie te nemen, maar nu ik die verhalen hoor over die hardwarefout in de chip begin ik te twijfelen. Misschien effe een berichtje sturen naar MaxPC wat zij ervan vinden.
dat zijn waarschijnlijk gewoon mensen met geld teveel en een bepaalde koopdrang...Mr.C4 schreef op 29 augustus 2002 @ 00:53:
ik heb een vraagje voor de mensen die hun 8500 willen vervangen door de 9700.
waarom willen jullie hem vervangen, wat is er mis met de 8500?
issie langzaam voor bepaalde games ofzo? of willen jullie echt de snelste van de snelste hebben?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
8500 is toch niet Direct X 9 Compatible?Mr.C4 schreef op 29 augustus 2002 @ 00:53:
ik heb een vraagje voor de mensen die hun 8500 willen vervangen door de 9700.
waarom willen jullie hem vervangen, wat is er mis met de 8500?
issie langzaam voor bepaalde games ofzo? of willen jullie echt de snelste van de snelste hebben?
Wel compatible, niet compliant.
Well, wasn't that predictable?FragFrog schreef op 29 augustus 2002 @ 10:19:
Goed nieuws!!!
Kreeg vandaag meeltje van R@OS, blijkt dat klant van hun in Taiwan rechtstreeks contact heeft opgenomen met PowerColor, en dat er helemaal geen hardwarefouten in hun Radeon9700 zitten! Ze zijn al verscheept naar Europa, waar ze dit weekend verwacht worden
Oftewel: gare onzin van hun leverancier, en met beetje geluk dus gewoon goeie kaarten voor ons volgende week
en even nog een n00big vraagje.. die van Powercolor heeft DVI.. betekend t dan dat ie alleen op een TFT scherm werkt??Powercolor
Worden dit weekend verzonden.
Met onze dank aan Dhr. Vijgenboom,
Link: http://www.cptech.com.tw/...ide.asp?prd_id=RADEON9700
Date: Wed, 28 Aug 2002 20:21:14 +0800
From: larry <larry@powercolor.com.tw>
To: Mr. vijgenboom
Subject: Re: radeon 9700 Pro
Hi !
I am sorry to tell you that we are shipping good quantity now to Europe this week as committed and I am sad to know that there is such a rumour from ATI competitor that we have withdraw the product from the market due to a bad chipset. As you can see from various web-site report about our Evil Commando 2 Radeon 9700, we are on the top of the line and are listed "No 1." on the www.madonion.com " HALL of FAME". I am happy to inform you that you can see our product on the store within this week-end as all shipment is going out by today ! Happy 3D Gaming !! See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil !! Thanks for your understanding !!
Larry
Anoniem: 61946
POWERCOLORen even nog een n00big vraagje.. die van Powercolor heeft DVI.. betekend t dan dat ie alleen op een TFT scherm werkt??
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Ze hadden voor vandaag inderdaad 5 radeon 9700's besteld. Mijne komt als het goed is morgen bij ze binnen, maar zal ze vandaag rond 17.00 (na m'n werkHalo_Master schreef op 29 augustus 2002 @ 12:03:
En mensen , hebben degene die bij digiworld besteld hebben al iets gehoord?
hij zou vandaag naar hun opgestuurd worden(volgens zeggen verkoper).Maar is er nu al iets bekend?
Ja geen idee.. ben een totale n00b met dit soort dingen..Anoniem: 61946 schreef op 29 augustus 2002 @ 11:56:
[...]
POWERCOLOR
http://www.deniax.nl/powercolor.jpg
Als je ff goed kijkt zie dattie zowel DVI als een analoge connector heeft
Kan dus op beide zoals vrijwel elke RAdeon 8500 en nieuwer
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Heb een gef. 2 mx, dus zal bij mij wel iets meer dan 40% zijnKaMiKaZe schreef op 29 augustus 2002 @ 12:30:
ga em nog niet kopen, mijn ti4400 is ruim voldoende voor al huidige games en als de NV30 uitkomt zal de prijs van de 9700 wel gigantisch gaan droppen. Tis gewoon te gek dat je € 450 (FL. 990,00 !!) moet betalen voor een 40% upgrade van je fps.
Tis een prachtige kaart, maar voor mij het geld nog niet waard
Hoe zat het ook alweer met de 9500? Zit ie tussen 8500-9700 of is ie nog sneller?gp500 schreef op 29 augustus 2002 @ 12:53:
ik een tnt2ULTRA, ik wacht nog rustig af voor mij hoeft het nog niet.
met de 9500 wordt het denk ik interresant.
salesdude:Hi !
This is terrible rumour from competitors !! We have backlog order piled up
which needs to ship out by this week and so far there is no problem with the
products as there was a Plug n Play AGP 8x test seminar which test for the
compatibility on all the available AGP 8x M/Bs. Our board passed all the
test. I am sorry to tell you that we did not have any defects on the card
and we are shipping good Qty worldwide now !! It is the best 3D accelerator
so far and we have good report from major web-site. Please feel free to roam
the web and you will be surprised the rumour are killing themself.
The Goods always win the Evils ........ God bless the GOOD ones !
Larry
Hi
Thanks for forwarding this rumor to us. PowerColor's Radeon 9700 PRO product
will hit the streets in NL on time in the beginning of next week. Please
help us to clarify this rumor. Thanks.
Joseph Yu
PR & Marketing
C.P. Technology
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Kijk ik nou verkeerd of wat? Als ik op de Hall of Fame pagina van MadOnion kijk, dan zie ik nog steeds de Geforce 4 Ti4600 op de #1 plaats staan! Zowel bij Athlon XP default als bij Pentium 4 default.As you can see from various web-site report about our Evil Commando 2 Radeon 9700, we are on the top of the line and are listed "No 1." on the www.madonion.com " HALL of FAME".
Hij staat wel onderaan bij de Users top 10 .. de eerste top 3 zijn die van de 9700Haay schreef op 29 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Kijk ik nou verkeerd of wat? Als ik op de Hall of Fame pagina van MadOnion kijk, dan zie ik nog steeds de Geforce 4 Ti4600 op de #1 plaats staan! Zowel bij Athlon XP default als bij Pentium 4 default.
http://gamershq.madonion.com/hardware/halloffame/
Nergens in de lijst nog een Radeon 9700 te vinden....
Haay schreef op 29 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Kijk ik nou verkeerd of wat? Als ik op de Hall of Fame pagina van MadOnion kijk, dan zie ik nog steeds de Geforce 4 Ti4600 op de #1 plaats staan! Zowel bij Athlon XP default als bij Pentium 4 default.
http://gamershq.madonion.com/hardware/halloffame/
Nergens in de lijst nog een Radeon 9700 te vinden....
Kun je de video-out van die kaart ook gebruiken voor PAL-weergave?Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 12:44:
Nou,
Ik heb net bij hunters-pc die BBATi besteld , 6 september verwachten ze hem binnen te hebben.En beter nieuws:hunters heeft mij verzekerd dat het om een retail-uitvoering gaat, en dat voor 463 euro!!!Nu maar afwachten, heb genoeg teleurstellinkjes gehad hiermee
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Volgens mij is het de software die dat regelt.Claude schreef op 29 augustus 2002 @ 14:38:
[...]
Kun je de video-out van die kaart ook gebruiken voor PAL-weergave?
Of kan ie alleen op NTSC? (Daar was ik nl. bang voor als ik de kaart zelf in de States zou bestellen. Even afgezien van shipment en TAX.)
Fijn.Gman schreef op 29 augustus 2002 @ 15:58:
Ik kan op de laptops hier wel voor NTSC of PAL kiezen, ook een ATI Chipset.
Ik ben het niet helemaal met je eens, waaromGman schreef op 29 augustus 2002 @ 14:11:
Even een paar bullshit dingen uit de weg ruimen:
A. Importeren uit een ander land
Hardstikke leuk voor 3xx of 4xx Dollar een R9700 maar vergeet niet dat invoerrechten echt VIES!!!!!!! tegenvallen.
Voorbeeld: Mijn waterkoel set kostte +1xx euro meer vanwege invoerrechten.
Voorbeeld2: Mijn tweakspul (rounded cables e.d.) kwam ook nog eens een goeie 20% bovenop.
Voorbeeld3: Mijn Skateboard wat ik besteld had kwam nog een rekening van 45 euro achteraan, ook weer invoerrechten, achteraf was ik veel meer kwijt dan in NL.
Dan zit je nog met garantie en daarbij komende verzendkosten.
Garantie van MiniDisc spelers uit USA is niet te doen! hoe dat met andere dingen zit weet ik niet, denk dat het wel losloopt met Computer Hardware.
Maar ik zou er dus niet zo happig op zijn om 'm uit de USA ofzo te halen.
Duitsland/België kan nog wel, die hebben hetzelfde spul als ons.
B. 40% meer FPS niet het geld waard
-Ten eerste geld dat alleen als je een 4600 hebt en dan is het nog meer dan 40% performance winst en het is niet alleen FPS wat teld.
-Ten tweede koop je geen R9700 als je al een 4600 hebt
-Ten derde is deze kaart de toekomst gewoon vooruit, DX9 Compliant (toch) is niet niks, het is veel geld maar zoals met alle High End kaarten gaat zoiets toch een paar jaar (zeker 2) mee.
-Ten vierde zitten de meeste R9700 kopers met een oude high end kaart die aan vervanging toe is.
C. Powercolor had (?) fouten...hebben ze geen testbanken?
Ik weet nou nog niet zeker of ze wel of niet fouten hebben in hun kaart maar als ze dat hebben en zetten het op een page dan betekend dat dus automatisch dat ze WEL testbanken hebben.
Zowiezo worden dit soort peperdure kaarten allemaal gecontroleerd.
Zowiezo2 wordt alle geproduceerde electronica gecontroleerd op 1 of andere manier.
Dat/Als ze toegeven dat ze fouten hebben in hun product dan is dat alleen maar goed, zendingen worden teruggehaald en gecontroleerd, levering duurt natuurlijk langer maar uiteindelijk heb je dan wel een werkende kaart.
Niet op voorraad.
Anoniem: 61303
Hé had jij er ook 2Anoniem: 61303 schreef op 29 augustus 2002 @ 17:05:
Ik ben ook van plan om hem te kopen.
Moet alleen nog effe van mijn g4 ti4600 af.
Ik heb ook nog een ati radeon8500 dus als ik ze allebei verkoop.
Dan heb ik weer genoeg voor een radeon97000
Ja ik ben ook zo'n videokaart gek als onze grote vriend edward.
Niet op voorraad.
Geachte heer Kok,
hartelijk dank voor uw bestelling via onze website.
Het bestelde is momenteel niet voorradig. De betreffende
videokaart is (waarschijnlijk) vanaf 2 september a.s. te koop
in Europa. Wanneer deze kaarten uitgeleverd worden aan de
consument is tot op heden nog niet geheel duidelijk.
Uiteraard proberen wij u het bestelde z.s.m. te
verzenden. U krijgt nader bericht over de verzenddatum.
Met vriendelijke groet,
Nancy
Stanet
Postbus 6598
4802 HN Breda
T: 076 - 544 04 60
F: 076 - 544 90 10
verkoop@stanet.nl
www.stanet.nl
Anoniem: 35054
Ik koop een Radeon 9700 Pro omdat ik als pro (wannaB) gamer een zo hoog mogelijke framerate wil hebben. Zo lang ik onder de 40 fps drop ben ik niet tevreden (dus minimale fps).Gman schreef op 29 augustus 2002 @ 14:11:
Even een paar bullshit dingen uit de weg ruimen:
B. 40% meer FPS niet het geld waard
-Ten eerste geld dat alleen als je een 4600 hebt en dan is het nog meer dan 40% performance winst en het is niet alleen FPS wat teld.
-Ten tweede koop je geen R9700 als je al een 4600 hebt
-Ten derde is deze kaart de toekomst gewoon vooruit, DX9 Compliant (toch) is niet niks, het is veel geld maar zoals met alle High End kaarten gaat zoiets toch een paar jaar (zeker 2) mee.
-Ten vierde zitten de meeste R9700 kopers met een oude high end kaart die aan vervanging toe is.
Bij de BBA ben je er zeker van dat er goede filters e.d. ingebouwd zitten. Dit zegt echter niets over de prestaties/framerate. De powercolor lijkt een wat dikkere cooler te hebben, maar dat zegt natuurlijk ook weer niets over de kwaliteit van de koeling (ding kan wel bagger zijn). Bij BBA heb je ook te maken met het merk. Tot voor een week ofzo geleden had ik nog nooit van point of view en powercolor gehoord, zijn dus vrij nieuw voor me en dan is het dus de vraag hoe het met de (garantie-) service zit...ScorpionNL schreef op 29 augustus 2002 @ 19:04:
Ik hoor iedereen het hebben over de BBA versie. Is deze echt zoveel beter dan de Power Color en Point of View versie? Of is ie alleen beter als je gaat overclocken?
Sowieso het BTW percentage, dus sowieso 19%, en das 66,30$...paulgielens schreef op 29 augustus 2002 @ 19:35:
http://www.ecost.com/ecost/shop/detail.asp?dpno=576569
Tjezus... voor maar $348.95!!! Weet iemand ongeveer te vertellen wat de invoerkosten zijn?
hoezo 19% dat is de btw hier in nl niet de invoers kosten.johnnyv.nl schreef op 29 augustus 2002 @ 19:39:
[...]
Sowieso het BTW percentage, dus sowieso 19%, en das 66,30$...
Anoniem: 58621
Nee, hij heeft het wel goed....en jij ook (duh)gp500 schreef op 29 augustus 2002 @ 20:10:
[...]
hoezo 19% dat is de btw hier in nl niet de invoers kosten.
de verscheeps kosten bedoel hij zeker.
Er is alleen 1 nadeel , hier KAN je hem dus niet kopen.ScorpionNL schreef op 29 augustus 2002 @ 21:02:
dus uiteindelijk ben je ongeveer even veel kwijt als je hem hier zou kopen.
Nou ja, sommige winkels importeren 'm uit Amerika, maar verkopen 'm dan ook weer voor een hogere prijs. Dus dan is zelf importeren toch weer wél goedkoperHalo_Master schreef op 29 augustus 2002 @ 21:27:
[...]
Er is alleen 1 nadeel , hier KAN je hem dus niet kopen.
srry hoor maar wtf is BBAjohnnyv.nl schreef op 29 augustus 2002 @ 19:07:
[...]
Bij de BBA ben je er zeker van dat er goede filters e.d. ingebouwd zitten. Dit zegt echter niets over de prestaties/framerate. De powercolor lijkt een wat dikkere cooler te hebben, maar dat zegt natuurlijk ook weer niets over de kwaliteit van de koeling (ding kan wel bagger zijn). Bij BBA heb je ook te maken met het merk. Tot voor een week ofzo geleden had ik nog nooit van point of view en powercolor gehoord, zijn dus vrij nieuw voor me en dan is het dus de vraag hoe het met de (garantie-) service zit...
[This space is for rent]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 0% gewijzigd door AaroN op 30-08-2002 11:13 . Reden: Resultaten toegevoegd :) ]
Uhhm staat ook al een antal post terug bij mij op pagina 7;) en voor driver updates volgen we toch niet de meuktracker, maar driverheaven. of niet?
Anoniem: 36681
het is een oude traditie dat we maar tot de 255 posts gaan.. nostalgie enzo... weet iemand eigenlijk nog precies waarom??? ik ben er pas sinds deel 20 ofzo bijsilentsnow schreef op 30 augustus 2002 @ 02:17:
even off-topic. Waarom laten jullie alle Radeon topics maar tot 11 pagina's gaan? Ik zie andere topics wel over de 30 pagina's scoren.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Oude traditie ?? GoT bestaat nog geen 10 jaar hoorbluppy2 schreef op 30 augustus 2002 @ 04:13:
[...]
het is een oude traditie dat we maar tot de 255 posts gaan.. nostalgie enzo... weet iemand eigenlijk nog precies waarom??? ik ben er pas sinds deel 20 ofzo bij
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Dat was omdat topics niet groter mochten worden 255 posts als ik het me goed herinnen. Ik had toen der tijd geen radeon, maar volgede het draadje wel regelmatig.bluppy2 schreef op 30 augustus 2002 @ 04:13:
[...]
het is een oude traditie dat we maar tot de 255 posts gaan.. nostalgie enzo... weet iemand eigenlijk nog precies waarom??? ik ben er pas sinds deel 20 ofzo bij
Wat is die 9500 nou? Sneller of trager dan 9700?gp500 schreef op 30 augustus 2002 @ 08:57:
hercules 9700 staat in price watch.
waarom komt die 9500 zolaat uit
Tsja, Arjan (van Hunters PC) heeft die BB-ATI kaarten nu eenmaal besteld, en die bestelling zal wel in de molen zitten nu, dus hij zal die kaarten toch moeten verkopen.... Ik weet niet in hoeverre je een bevestigde bestelling van X-tal kaarten in Canada (ATI is toch Canadees?) zomaar nog kunt afzeggen.Halo_Master schreef op 30 augustus 2002 @ 10:21:
Nou,
Bij hunterspc gaat de levering van de BBAti retail gewoon door, nu er meer duidelijkheid was mbt. powercolor dacht ik dat die aktie misschien was stopgezet, maar blijkt nu gewoon door te gaan.
Nu nog een dag of 10 wachten
*De BBA versie van digiworld is bij mijn weten de Europese versie, zal dus wel pal zijn (of instelbaar). Maar een beetje tv kan ook ntsc aan, en dan kun je beter daar voor kiezen (hogere kwali toch? pal 50hz, ntsc 60 hz, pal 25 fps, ntsc 29,76fps?).Haay schreef op 30 augustus 2002 @ 10:47:
[...]
Voor de rest zijn ze identiek, dus andere kenmerken hoeven niet opgenomen te worden. De vragen zijn dus:
* is de build by ATI NTSC only, en wat voor effect geeft dat als je bv. een PAL-DVD op je TV wilt kijken via de TV-Out ?
* Kun je build by ATI drivers gebruiken op de PowerColor kaart, of moet je aparte powered by ATI drivers gebruiken, die vaak pas later uitkomen dan de BB-ATI drivers?
NTSC is lagere kwaliteit (525 beeldlijnen in plaats van de 625 die PAL heeft). Alleen heeft NTSC een hogere refreshrate (60 Hz i.p.v. 50 Hz), maar daar merk je over het algemeen niet zoveel van.johnnyv.nl schreef op 30 augustus 2002 @ 11:07:
[...]
*De BBA versie van digiworld is bij mijn weten de Europese versie, zal dus wel pal zijn (of instelbaar). Maar een beetje tv kan ook ntsc aan, en dan kun je beter daar voor kiezen (hogere kwali toch?).
Er is helemaal geen europese versie van de BBAti kaarten.Ik denk dat digiworld en alternate dezelfde fout hebben gemaakt of verkeerd zijn geinformeerd.Of de leverancier uit duitsland(ook alternate) heeft er zelf een sloot geimporteerd uit de vs.Maar ik denk dat het bij alternate en digiworld gaat om de point of view kaarten.johnnyv.nl schreef op 30 augustus 2002 @ 11:07:
[...]
*De BBA versie van digiworld is bij mijn weten de Europese versie, zal dus wel pal zijn (of instelbaar). Maar een beetje tv kan ook ntsc aan, en dan kun je beter daar voor kiezen (hogere kwali toch? pal 50hz, ntsc 60 hz, pal 25 fps, ntsc 29,76fps?).
*Lijkt me stug dat ze de kaart zonder drivers leveren, dus je kan in ieder geval wel met je kaartje aan de slag...
Wach ff, ff bellen...Halo_Master schreef op 30 augustus 2002 @ 11:20:
[...]
Er is helemaal geen europese versie van de BBAti kaarten.Ik denk dat digiworld en alternate dezelfde fout hebben gemaakt of verkeerd zijn geinformeerd.Of de leverancier uit duitsland(ook alternate) heeft er zelf een sloot geimporteerd uit de vs.Maar ik denk dat het bij alternate en digiworld gaat om de point of view kaarten.
Als ze wel geimporteerde uit de VS hebben is dit iig. geen PAL-uitvoering.Want er bestaat geen BBAti Pal, Ati levert officieel helemaal niet meer aan Europa.
offtopic: Gefeli...Gman schreef op 30 augustus 2002 @ 11:49:
Moet zowiezo nog effe financieel op krachten komen...net rijbewijs gehaald namelijk
Wat mij echt opvalt aan de webshops van tegenwoordig is dat:Halo_Master schreef op 30 augustus 2002 @ 11:50:
Het moet import zijn, zie dit:
It should be noted that original ATi cards (i.e., built by ATi) will only be available in North America. In Europe, ATi will leave the distribution and sales to its established partners like Hercules, while Creative will be in charge in Asia. On top of that, many other companies like Gigabyte or PowerColor will also be introducing their own take on the 9700 theme. ATi is obviously taking its cue from NVIDIA and transforming itself from a card manufacturer into a chip-maker and seller.
http://www.tomshardware.c...020819/radeon9700-01.html
Het is echt import
Als directdraw not available is, dan heb je een zwaar probleem! Dan kan het spel namelijk niet direkt naar je videokaart schrijven en heb je dus geen hardware-versnelling.Xoverride schreef op 30 augustus 2002 @ 11:55:
dxdiag geeft aan dat directdraw not available is, maar de tests doet ie gewoon goed.
Service bij offline winkels is geen barst beter hoor, funprice, paradigit, computerland etc. kunnen me nog steeds niet vertellen wanneer ze binnen komen.Halo_Master schreef op 30 augustus 2002 @ 11:57:
[...]
Wat mij echt opvalt aan de webshops van tegenwoordig is dat:
-ze liegen dat ze barsten en je aan het lijntje houden of dat
-ze worden voorgelogen door de distributeurs
-ze in ieder geval geen duidelijk beeld hebben over waar hun bestelde spullen zitten
-ze slecht op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen(markttechnisch)
En zeker van digiworld vind ik het zwak, ze hadden nl. gezegd dat als de kaarten er donderdag niet waren ze deze desnoods zelf gingen ophalen bij de leverancier.
Nou gisteren waren ze er niet en vandaag weer niet, maar ze zitten nog steeds niet in Duitsland.Daarom zet ik ook grote vraagtekens bij hun verhaal over BBAti.
Heb ik gedaan, maar nog steeds not availableHaay schreef op 30 augustus 2002 @ 12:00:
[...]
Als directdraw not available is, dan heb je een zwaar probleem! Dan kan het spel namelijk niet direkt naar je videokaart schrijven en heb je dus geen hardware-versnelling.
volgens mij kun je het beste de laatste (Win2000) versie van DirectX 8.1b van de Microsoft website downloaden en opnieuw installeren.
Succes!
The devil is in the details.
Dat is waarschijnlijk het officiele verhaal van de leverancier.Claude schreef op 30 augustus 2002 @ 13:03:
Bij Hunters staat anders nog steeds dat NEP-verhaal over slechte ATI-chips bij de Powercolor kaarten.
Anoniem: 36681
Breek je nek voorzichtig
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq