-= Radeon Topic - Deel 53 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
FragFrog schreef op 27 augustus 2002 @ 23:56:
[...]

Heb ze een heel liev meeltje gestuurd om te vragen of't idd een ATI was of OEM, kreeg als antwoord dat ze'm niet meer op voorraad hadden en of'ie er alvast 1tje voor mij kon reserveren :?

Ik koop'm wel lekker bij een winkel waar ze WEL e-mail lezen :)

(R@OS dus waarschijnlijk, of StaNet ;))

Met een beetje geluk krijg'k ook binnenkort mn pomp weer terug (dat duurt echt jaren bij XXL :(), dan ook maar gelijk waterblokje erop fixen >:)
Nou ik moet eerlijk zeggen dat die winkel zeer correct reageerde, kreeg binnen 15 minuten een bevestiging hoeveel er nog gereserveerd konden worden, en wanneer ze binnenkwamen, vertelde me gelijk welke kaart het betrof en stuurde link naar de productpagina.

Belde me vandaag ook nog even keurig op om te vragen of alles correct was etc.

Niets als service kan ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Zowel Hunters als ROAS lijken mij zeer ok

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Devil N schreef op 27 augustus 2002 @ 22:59:
Nog meer pics van de Bitboys Radeon 9700! Dit keer de Super Radeon 9700 Turbo Pro Ultra met 2(!) GPU's, SLI ondersteuning, en nog meer geheugen! Check:

[afbeelding]

edit:
Paar dingetjes in 't plaatje gefixt
verpest dit topic nou niet met die foutje plaatjes he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

GekkeR

key = key

----- quote ro@s
Er zitten hardware fouten in de chip van de ATI 9700 Pro. Daarom heeft PowerColor de verzending uit Taiwan
terug getrokken.

Dus niet in de hardware van PowerColor maar in de chip van ATI.

Wij verwachten dus dat er helemaal geen kaart van ATI op de markt komt voorlopig.
---- quote ro@s

Iemand die weet hoe dit inmekaar zit ? :/

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Wanneer komt R97000 pro in NL :? Ik las iets terug over uitstel ofzo :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Radion Topic wordt al verpest, door HK gedrag over 9700.
Van mij had oude 9700 topic open mogen blijven.
Dit gaat echt nergens meer over, eigenlijk wel zonde.
Tot de 50 was topic leuk en leerzaam.

Denk dat ik maar een ander forum, over de R8500 moet gaan zoeken.
swipe schreef op 27 augustus 2002 @ 10:56:
[...]

wat ik uit de meuktracker kan opmaken is dat ze "gelekt zijn" dan heb je dus kans dat de prestaties beter worden, maar ook dat ze juist slechter worden !!

ik weet nietw elke driverversie je eerst had maar ik raad je aan die te gebruiken, die zullen zeker beter draaien dan deze
Dat probleem heb ik dus ook met catalist 2.2 (6118), daarom ook nieuwe (6143) geprobeerd.
Maar niemand anders heeft ze dus geprobeert.

Tot ziens misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hetnet schreef op 28 augustus 2002 @ 10:38:

Pfff dat vind ik iets overdreven hoor, een beetje grappen en grollen mag altijd.

Maaruh vraagje...waarom heet de Radeon 9700 "pro". Bestaat er ook een niet pro ?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb een 9700 besteld. Nu las ik laatst in een van de 53 radeon threads een vraag over de floppy-power-connector op de 9700. Nu is het punt: Mijn voeding levert maar 1 floppy power connector en je kan waarschijnlijk wel raden waar die in zit. Klopt het nou dat ik een vrije floppy-power-stekker moet hebben, en zo ja, is er dan een splitter o.i.d. te koop? En werkt dit dan wel? (Niet dat als ik eens 1 keer in de paar maanden een diskette gebruik het beeld weg valt :P )
Grtz,
JohnnyV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Selachii schreef op 28 augustus 2002 @ 10:44:
[...]

Pfff dat vind ik iets overdreven hoor, een beetje grappen en grollen mag altijd.

Maaruh vraagje...waarom heet de Radeon 9700 "pro". Bestaat er ook een niet pro ?
De pro's van 9000 en 97000 draaien op hogere core/mem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:44
Converter om hem op een Hd connector aan te sluiten zit er bij.
johnnyv.nl schreef op 28 augustus 2002 @ 10:47:
Heb een 9700 besteld. Nu las ik laatst in een van de 53 radeon threads een vraag over de floppy-power-connector op de 9700. Nu is het punt: Mijn voeding levert maar 1 floppy power connector en je kan waarschijnlijk wel raden waar die in zit. Klopt het nou dat ik een vrije floppy-power-stekker moet hebben, en zo ja, is er dan een splitter o.i.d. te koop? En werkt dit dan wel? (Niet dat als ik eens 1 keer in de paar maanden een diskette gebruik het beeld weg valt :P )
Grtz,
JohnnyV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
GekkeR schreef op 28 augustus 2002 @ 10:19:
----- quote ro@s
Er zitten hardware fouten in de chip van de ATI 9700 Pro. Daarom heeft PowerColor de verzending uit Taiwan
terug getrokken.

Wij verwachten dus dat er helemaal geen kaart van ATI op de markt komt voorlopig.
---- quote ro@s

Ben ook erg benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Noppie59 schreef op 28 augustus 2002 @ 10:51:
Converter om hem op een Hd connector aan te sluiten zit er bij.

[...]
Mooi, daar heb ik er nog wel 1 of 2 van vrij dus dat gaat (Na enig prutselen/ombouwen) wel passen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
johnnyv.nl schreef op 28 augustus 2002 @ 10:55:
[...]

Mooi, daar heb ik er nog wel 1 of 2 van vrij dus dat gaat (Na enig prutselen/ombouwen) wel passen denk ik.
Anders kun je altijd nog splitterkabeltjes kopen waarmee je nog meer connectors kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heb de kaart overigens besteld bij digiworldbv.nl, 1 euro duurder dan hunterspc, maar daar zeiden ze dat ze de kaart binnen 2 werkdagen binnen zouden hebben en deze vervolgens weer binnen 1 a 2 werkdagen bij mij zou zijn, kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35054

GekkeR schreef op 28 augustus 2002 @ 10:19:
----- quote ro@s
terug getrokken.

---- quote ro@s

Ja zoiets zeiden ze dus ook tegen mij bij AAArde Computers (www.aaarde.nl)
De Ati Radeon 9700 is volgens mijn leverancier niet meer leverbaar, ATI schijnt er helemaal mee gestopt te zijn.
Ik ga kijken of ik hem nog ergens anders vandaan kan halen.
Was ik al weer,

Mijn leverancier in België zegt dat hij ze zo goed als zeker begin september kan leveren.
Prijs tot nu toe nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik weet het niet zeker, het lijkt er alleen op dat ze bij Roas-computers echt geen idee hebben.Het lijkt wel een smoes.In Canada en America hebben al zeer veel mensen een radeon 9700 zonder problemen.Maar juist de lichting voor Roas hebben ze weer teruggehaald. Daarna zet hij er nog bij dat het een fout in de Ati-chipset is, niet een fout van powercolor met het in elkaar zetten.Vervolgens zegt hij dat het dus nog wel even duurt voordat de radeon 9700 verkrijgbaar wordt, daarna vraagt hij aan de kopers(Wij tweakers) of wij weten wat er aan de hand is.Heel erg vaag en het klinkt gewoon als een ondernemer die óf genaaid is door de distributeur óf een ondernemer die een heleboel dingen beloofd en deze gewoon niet waar heeft kunnen maken binnen de gestelde termijn.Een leuke bijkomstigheid voor deze ondernemer is dat de klant door dit bericht ook wat huiverig zal zijn om de powercolor bij een andere ondernemer te gaan halen.
Ik weet het niet, zit een luchtje aan.Bij Roas konden ze eerst dit leveren, toen weer niet, vervolgens was er weer een alternatief , etc.

Nu heeft hij weer wat verandert, die BBATI uit Amerika was eerst een retail nu weer een Bulk.Ik kap in ieder geval met Roas, gewoon een slecht bedrijf, onduidelijk, etc.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 11:18:
Ik weet het niet zeker, het lijkt er alleen op dat ze bij Roas-computers echt geen idee hebben.Het lijkt wel een smoes.In Canada en America hebben al zeer veel mensen een radeon 9700 zonder problemen.Maar juist de lichting voor Roas hebben ze weer teruggehaald. Daarna zet hij er nog bij dat het een fout in de Ati-chipset is, niet een fout van powercolor met het in elkaar zetten.Vervolgens zegt hij dat het dus nog wel even duurt voordat de radeon 9700 verkrijgbaar wordt, daarna vraagt hij aan de kopers(Wij tweakers) of wij weten wat er aan de hand is.Heel erg vaag en het klinkt gewoon als een ondernemer die óf genaaid is door de distributeur óf een ondernemer die een heleboel dingen beloofd en deze gewoon niet waar heeft kunnen maken binnen de gestelde termijn.Een leuke bijkomstigheid voor deze ondernemer is dat de klant door dit bericht ook wat huiverig zal zijn om de powercolor bij een andere ondernemer te gaan halen.
Ik weet het niet, zit een luchtje aan.Bij Roas konden ze eerst dit leveren, toen weer niet, vervolgens was er weer een alternatief , etc.
Zijn er snel genoeg achter want Hunters levert zelfde kaart en die krijgt ze naar zijn zeggen vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
hetnet schreef op 28 augustus 2002 @ 10:38:

Ik ben het gedeeltelijk met je eens hoor. :7
Ik kan je de (inmiddels waarschijnlijk wel bekende) Rage3D-forums heel erg aanraden :) : http://www.rage3d.com/board/

Daar hebben ze aparte forums voor:
- Radeon9700 and Radeon9000
- General Radeon Discussion
- Radeon Drivers and Catalyst Discussion
- Remote Wonder and Plug-in Discussion
- Radeon Tweakers, Tweaking and Overclocking
- Radeon8500 Technical Support
- Radeon and Radeon7500 Technical Support
- All-In-Wonder, VIVO and TV Support

Dat dekt zo'n beetje wel de hele lading over alle Radeons, en je vindt er in 99% van de gevallen altijd wel een antwoord op je vraag. Heel handig is daar ook dat er in ieder geval 3 ATi-werknemers (OpenGL Guy, 3DCube en Sireric) op het forum zitten die werken in de Silicon Valley Office en daar o.a. hebben gewerkt aan de Radeon9700 en dus alle vragen zo snel mogelijk proberen te beantwoorden. Je herkent de ATi mensen in ieder geval aan de ATi-avatar. 8)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 11:18:

Nu heeft hij weer wat verandert, die BBATI uit Amerika was eerst een retail nu weer een Bulk.Ik kap in ieder geval met Roas, gewoon een slecht bedrijf, onduidelijk, etc.
wat overdrijf jij, doe normaal. |:(

hij houd gewoon alles goedbij en is geinterreseerd in ander nieuws hierover, en vraagt gewoon of er ook wat door ons is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Zal zodra ik 'm heb ff wat pics posten van de 128meg retail van ati, en hoe ie staat in m'n pc'tje.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

gp500 schreef op 28 augustus 2002 @ 11:24:
[...]

wat overdrijf jij, doe normaal. |:(

hij houd gewoon alles goedbij en is geinterreseerd in ander nieuws hierover, en vraagt gewoon of er ook wat door ons is gevonden.
Ja, jij hebt makkelijk praten.Roas doet dus niet aan onder rembours verzenden , het moest vooraf betaald worden.Het geld is nu overgemaakt , en de Retail is veranderd in een BULK uitvoering.Ik voel mij dus genaaid.
Dit soort dingen hebben ze bij Roas al vanaf het begin gedaan, iets aanbieden, daarna verandert er weer iets, etc.
Een fout in de Ati-chip zelf, geloof jij het?
Ik vind het van hem gewoon stemmingmakerij, hij suggereert iets en vraagt daarna aan ons wat er aan de hand is.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 11:30:
[...]

Ja, jij hebt makkelijk praten.Roas doet dus niet aan onder rembours verzenden , het moest vooraf betaald worden.Het geld is nu overgemaakt , en de Retail is veranderd in een BULK uitvoering.Ik voel mij dus genaaid.
Dit soort dingen hebben ze bij Roas al vanaf het begin gedaan, iets aanbieden, daarna verandert er weer iets, etc.
Een fout in de Ati-chip zelf, geloof jij het?
Ik vind het van hem gewoon stemmingmakerij, hij suggereert iets en vraagt daarna aan ons wat er aan de hand is.
Ati kan ook chip-bakfouten maken hoor.... Maar ja, het blijven geruchten tot ati een officiële announcement maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dubbele post, damnz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Krijg net melding van Hunters PC dat ie niet gelevert kan worden :(
Beste Klant.

Het spijt mij U te moeten berichten dat wij de ATI Radeon kaart hellaas niet kunnen leveren. De rede is dat:

terug getrokken. Dus niet in de hardware van PowerColor maar in de chip van ATI.

Wij hoorde dit op het allerlaatste moment van onze leverancier nadat de levering was bevestigd.

Ik wil U meedelen dat wij in Amerika de originele Build By ATI radeons hebben besteld. Deze zijn een stuk duurder als de powercolor kaarten en hebben geen fouten.

Deze kaarten verwachten wij 6 september 2002. Ik zal U persoonlijk berichten wanneer deze binnen zijn.

U kunt deze kaart kopen voor dezelfde prijs als de powercolor 463 Euro inclusief BTW.

Nogmaals excuus.

Vriendelijke groeten / Kindest regards ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 11:36:
Krijg net melding van Hunters PC dat ie niet gelevert kan worden :(

[...]
Hellaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
Idem hier, kreeg dezelfde email van Hunters PC. Damn!!!!!! da's balen zeg! Had me zo verheugd om vanavond m'n Radeon 9700 Pro op de testbank te leggen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Raar, er zou een fout zitten in de chip van Ati zelf(volgens powercolor) en nu blijkt dat de BBAti dat probleem niet heeft.Vind ik raar, kan de fout nl. nooit in de chip zelf zitten.Maar in de totale kaart van powercolor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 11:53:
Raar, er zou een fout zitten in de chip van Ati zelf(volgens powercolor) en nu blijkt dat de BBAti dat probleem niet heeft.Vind ik raar, kan de fout nl. nooit in de chip zelf zitten.Maar in de totale kaart van powercolor.
Het kan zijn dat in de serie chips die hun hebben gehad een fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 11:53:
Kan zijn dat er een bakfout in de levering aan powercolor heeft gezeten. Dit zegt overigens wel wat over powercolor, blijkbaar geen testbanken......

edit:

He, Raptorix was me voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Excuses aan roas vanwege mijn overdreven conspiracy-theory.
Maar ben nog steeds pissig vanwege het aanpassen van hun produkten.
Retail BBAti wordt Bulk BBAti, na mijn vooruitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ik heb mijn R9700 pro retail hier besteld: http://www.gamestop.com/default.asp?sect=1169

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mmmmmmm, vrij lange levertijd, maar ja, je hebt dan geen tussenpersoon zoals de mensen die 'm bij hunters halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

johnnyv.nl schreef op 28 augustus 2002 @ 12:16:
[...]

Mmmmmmm, vrij lange levertijd, maar ja, je hebt dan geen tussenpersoon zoals de mensen die 'm bij hunters halen...
zie ook de prijs ;) en het gaat hier om een echte BB ATI kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:46

M2B

De 3D Prophet 9700 Pro heeft anders als de 3D Prophet 8500 serie, wel gewoon de door Ati aangegeven clocksnelheid van 325 Mhz en een geheugensnelheid van 310 Mhz (620 effectief) Er staat een persbericht op de site van Hercules, http://europe.hercules.com :o :o :o :o :o :o :o _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Mazzelpik, ik was net te laat, ik zag de deal gisteren avond ook, maar zat thuis met een corrupte windowsinstall die geen cookies meer lust en zodoende kon ik niet bestellen.
Ik dacht dat doe ik op m'n werk wel even, en natuurlijk was het te laat..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

edward2 schreef op 28 augustus 2002 @ 12:22:
[...]

Mazzelpik, ik was net te laat, ik zag de deal gisteren avond ook, maar zat thuis met een corrupte windowsinstall die geen cookies meer lust en zodoende kon ik niet bestellen.
Ik dacht dat doe ik op m'n werk wel even, en natuurlijk was het te laat..
je kan nog backorderen, duurt wel een week of twee maar dan heb je de BB ATI voor maar 370.- inclusief verzend kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nee, ik heb toch goede hoop hem ergens anders sneller te krijgen, ik wil nou 100% zeker de BB ATI

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
edward2 schreef op 28 augustus 2002 @ 12:28:
Nee, ik heb toch goede hoop hem ergens anders sneller te krijgen, ik wil nou 100% zeker de BB ATI
Je kan het proberen bij digiworldbv.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nou,

Ik heb net bij hunters-pc die BBATi besteld , 6 september verwachten ze hem binnen te hebben.En beter nieuws:hunters heeft mij verzekerd dat het om een retail-uitvoering gaat, en dat voor 463 euro!!!Nu maar afwachten, heb genoeg teleurstellinkjes gehad hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 12:44:
Nou,

Ik heb net bij hunters-pc die BBATi besteld , 6 september verwachten ze hem binnen te hebben.En beter nieuws:hunters heeft mij verzekerd dat het om een retail-uitvoering gaat, en dat voor 463 euro!!!Nu maar afwachten, heb genoeg teleurstellinkjes gehad hiermee
Zeiden ze tegen mij ook, klonk geloofwaardig, maar ja, ik wil wel 1 euro meer betalen om hem maandag of dinsdag te kunne hebben. (Hopelijk dan he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

johnnyv.nl schreef op 28 augustus 2002 @ 12:47:
[...]

Zeiden ze tegen mij ook, klonk geloofwaardig, maar ja, ik wil wel 1 euro meer betalen om hem maandag of dinsdag te kunne hebben. (Hopelijk dan he ;) )
klopt, digiworldbv.nl krijgt de kaarten vandaag binnen anders gaan ze het ophalen in Duitsland. ze wisten ook 100% zeker dat het om de BB ATI kaarten ging met afstandsbediening. maja dat hebben we wel vaker gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
FMS schreef op 28 augustus 2002 @ 13:00:
[...]

klopt, digiworldbv.nl krijgt de kaarten vandaag binnen anders gaan ze het ophalen in Duitsland. ze wisten ook 100% zeker dat het om de BB ATI kaarten ging met afstandsbediening. maja dat hebben we wel vaker gehoord.
Net gemailt, nu maar hopen dat ze er veel bestelt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 13:03:
[...]

Net gemailt, nu maar hopen dat ze er veel bestelt hebben
Bestellen per dag, levertijd is +- 2 dagen naar hun toe, +- 2 dagen naar jou, dus 4 dagen wachten. Mochten ze inderdaad naar Duitsland gaan dan hebben we allebei geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 10:49

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

De hercules kaart komt volgens hun persbericht midden september, maar dan wel met Morrowind (full version) erbij. Op zich een mooie bundel, ware het niet dat ik dat spel net gekocht heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
3D Prophet 9700 Pro will be available from mid-September 2002 at a recommended street price of $429(USD) / €529.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wat is eigenlijk het voordeel van een retail-versie? (Heb eigenlijk nooit geweten wat nou bedoeld wordt met retail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik vind het maar weer uiterst vage bedoelingen met die ATI kaarten, dat zal wel nooit veranderen.

IK heb nog een aantal zaken in de US bekeken en géén had de kaart werkelijk op vooraad.

Tot nu hebben alleen mensen die ATI's gamerpack of ATI's Quake-versie besteld hebben hun kaartje, voor de rest is het weer als vanouds huilen met de pet op op zo'n kreng te pakken te krijgen, zeker in NL.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
edward2 schreef op 28 augustus 2002 @ 13:29:
Ik vind het maar weer uiterst vage bedoelingen met die ATI kaarten, dat zal wel nooit veranderen.

IK heb nog een aantal zaken in de US bekeken en géén had de kaart werkelijk op vooraad.

Tot nu hebben alleen mensen die ATI's gamerpack of ATI's Quake-versie besteld hebben hun kaartje, voor de rest is het weer als vanouds huilen met de pet op op zo'n kreng te pakken te krijgen, zeker in NL.
Ehrm, de kaart zou eigenlijk officieel pas volgende week verkrijgbaar zijn dus zo vaag is het nou ook weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik vind ook triest dat grote ketens nauwelijks inspelen op de vraag :(

Bel net computerland op: Radeon 9700? Uhm we hebben wel de 7000 mijnheer, maar 9700, misschien dat u even rijnstraat kan bellen.

Rijnstraat: 9700? Uhm ja nee die is pas in december leverbaar? Oh wacht u bedoelt de 9700 met 256 MB :? Misschien dat u even hoofdkantoor moet bellen.

PFFFFFFFF ooit was computerland berucht om zijn goede kennis en service :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

johnnyv.nl schreef op 28 augustus 2002 @ 13:31:
[...]

Ehrm, de kaart zou eigenlijk officieel pas volgende week verkrijgbaar zijn dus zo vaag is het nou ook weer niet...
Nee 10 dagen geleden zou hij geshipt zijn naar retailers, en met vaag doel ik niet alleen op de verkrijgbaarheid, maar de grote vraagtekens mbt de versies, pro geen pro's, hardwarefouten, wel en niet uitstellen, wel of geen BB ATI ect. tis gewoon vaag.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

edward2 schreef op 28 augustus 2002 @ 13:52:
[...]

Nee 10 dagen geleden zou hij geshipt zijn naar retailers, en met vaag doel ik niet alleen op de verkrijgbaarheid, maar de grote vraagtekens mbt de versies, pro geen pro's, hardwarefouten, wel en niet uitstellen, wel of geen BB ATI ect. tis gewoon vaag.
zoiets kan ik me ook nog van de radeon 8500 herinneren.. toen doken er ineens lager geklokte versies op... was toen ook al zo vaag

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Is het niet, net als met software, dat wanneer je dan voor volgende week levert als bedrijf en ATI komt erachter dat je dan de volgende keer de kaarten pas weken later krijgt? Lijkt me wel logisch eigenlijk. Ow ja, en shipping date betekent niet dat de kaarten er dan al zijn he, bootje van amerika naar hier doet er wel langer over denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

johnnyv.nl schreef op 28 augustus 2002 @ 14:13:
Is het niet, net als met software, dat wanneer je dan voor volgende week levert als bedrijf en ATI komt erachter dat je dan de volgende keer de kaarten pas weken later krijgt? Lijkt me wel logisch eigenlijk. Ow ja, en shipping date betekent niet dat de kaarten er dan al zijn he, bootje van amerika naar hier doet er wel langer over denk ik...
Nee ik vind het alles behalve logisch.

In de VS en Japan zijn de kaarten er ook (nog) niet, (ze komen niet per boot hoor ;) )

Er is gewoon veel onduidelijkheid, en das vooral altijd zo bij ATI, zelf de retailers weten het niet meer.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ik vraag me af wat die 'bug' met de powercolor kaarten precies was en of het iets te maken heeft met de vertragingen van zowel 3th party fabrikanten als ATI zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
die kaart komt gewoon pas in september uit, dus hoe kunnen fabrikanten hem nu ook al zo snel leveren, en als powercolor ze verkeerd bakt kun je zekers nog wel ff wachten.
gewoon geduld hebben lijkt me.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
tweakduke schreef op 28 augustus 2002 @ 15:17:
die kaart komt gewoon pas in september uit, dus hoe kunnen fabrikanten hem nu ook al zo snel leveren, en als powercolor ze verkeerd bakt kun je zekers nog wel ff wachten.
gewoon geduld hebben lijkt me.
De kaart IS al uit, in amerika is ie gewoon al uitegelevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Goodielover schreef op 28 augustus 2002 @ 13:06:
De hercules kaart komt volgens hun persbericht midden september, maar dan wel met Morrowind (full version) erbij. Op zich een mooie bundel, ware het niet dat ik dat spel net gekocht heb. :(
Ook ik heb Morrowind al. :( Ik ben benieuwd of je ook korting kan krijgen als je Morrowind al hebt. Scheelt toch al gauw zo'n €45,- en dan krijg ik tenminste niet ongevraagd een game die ik al heb. >:) Of laat ze anders Doom III of UT2003 bij hun kaart leveren. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
CJ schreef op 28 augustus 2002 @ 16:56:
[...]

Ook ik heb Morrowind al. :( Ik ben benieuwd of je ook korting kan krijgen als je Morrowind al hebt. Scheelt toch al gauw zo'n €45,- en dan krijg ik tenminste niet ongevraagd een game die ik al heb. >:) Of laat ze anders Doom III of UT2003 bij hun kaart leveren. :7
Doom 3 komt niet eerder uit als zomer 2003 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 16:59:
[...]

ach, tot die tijd heb ik toch geen geld voor een radeon 9700 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

De hardwarefout van PowerCollor hahah:

[img]http://mrwhite1.netfirms.com/X1.jpg/[img]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Afbeeldingslocatie: http://mrwhite1.netfirms.com/X1.jpg

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Wow, de Radeon 9700 pro van Playboy ziet er ook wel :9~ uit. Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/radeon9700pro_pb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Anoniem: 57485 schreef op 28 augustus 2002 @ 18:14:
Wow, de Radeon 9700 pro van Playboy ziet er ook wel :9~ uit. [afbeelding]
Roflol :)

Gimme Gimme :z

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:40
Anoniem: 57485 schreef op 28 augustus 2002 @ 18:14:
Wow, de Radeon 9700 pro van Playboy ziet er ook wel :9~ uit. [afbeelding]
die willik wel hebben :9~ krijg je er zeker erotica island bij :D

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Creative en Playboy werken nu zeker samen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 16:59:
[...]

Ach dat maakt toch niet uit? ATi heeft zelf toch ook die special Quakecon Edition uitgebracht voor Quakecon 2002 waarin naast de Radeon9700 en nog wat andere goodies ook Doom III was inbegrepen, maar de laatste krijg je pas op het moment van release. Dus Hercules zou ook best een actie inclusief Doom III kunnen opstarten. 8)

Maar goed, de Hercules valt voorlopig voor mij af. Niet alleen door de aanwezigheid van Morrowind, maar omdat de prijs gewoon hoog is ( €529,- ) in vergelijking tot andere merken. Maar goed, als blijkt dat dit dingetje toch een meerwaarde heeft ten opzichte van de andere goedkopere merken, dan is-ie misschien wel het overwegen waard. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Laatst online: 20:44
Hier staat de Powercolor voor € 489,- als voorraad artikel.
www.maxpc.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:34
Die had ik ook al zien staan. Ik ben ook van plan om de powercolor versie te nemen, maar nu ik die verhalen hoor over die hardwarefout in de chip begin ik te twijfelen. Misschien effe een berichtje sturen naar MaxPC wat zij ervan vinden.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
edward2 schreef op 28 augustus 2002 @ 17:41:

[afbeelding]
Ongesoept is dat plaatje al fout genoeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
ScorpionNL schreef op 28 augustus 2002 @ 19:53:
Die had ik ook al zien staan. Ik ben ook van plan om de powercolor versie te nemen, maar nu ik die verhalen hoor over die hardwarefout in de chip begin ik te twijfelen. Misschien effe een berichtje sturen naar MaxPC wat zij ervan vinden.
Lijkt me heel stug dat zij hem wel al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Laatst online: 19-06 12:17
Er zijn nieuwe drivers gelekt door Candyman@driverheaven. Version 6159 inclusief CP.

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb een vraagje voor de mensen die hun 8500 willen vervangen door de 9700.
waarom willen jullie hem vervangen, wat is er mis met de 8500?
issie langzaam voor bepaalde games ofzo? of willen jullie echt de snelste van de snelste hebben?

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Mr.C4 schreef op 29 augustus 2002 @ 00:53:
issie langzaam voor bepaalde games ofzo? of willen jullie echt de snelste van de snelste hebben?
dat zijn waarschijnlijk gewoon mensen met geld teveel en een bepaalde koopdrang... :) :)
ik hou het ovorlopig bij mijn 8500.. pas als blijkt dat die echt out-dated is, zal ik een nieuwe kaart overwegen :)

• raptorix
Mr.C4 schreef op 29 augustus 2002 @ 00:53:
8500 is toch niet Direct X 9 Compatible?

• Devil N
raptorix schreef op 29 augustus 2002 @ 01:37:
[...]

8500 is toch niet Direct X 9 Compatible?
Wel compatible, niet compliant.
Je kunt DirectX 9 wel installeren als je een R8500 hebt, dus ze zijn wel compatible, maar je kunt met een R8500 niet gebruik maken van de features die DirectX 9 biedt over DX 8.1, zoals 128-bits floating point kleuren en dergelijke.
DirectX 9 Compliant houdt in dat de kaart voldoet aan alle specificaties van DX 9, en dat je dus met de kaart in kwestie gebruik kunt maken van alle nieuwe snufjes die zijn toegevoegd aan DirectX.
De R9700 en de NV30 zijn de enige kaarten tot nu toe die DX9 Compliant zijn. De Matrox Parhelia voldoet overigens maar deels aan de specificatie van DX9, en mag dus niet het stempel 'DirectX 9 Compliant' dragen.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:06
Goed nieuws!!! :D

Kreeg vandaag meeltje van R@OS, blijkt dat klant van hun in Taiwan rechtstreeks contact heeft opgenomen met PowerColor, en dat er helemaal geen hardwarefouten in hun Radeon9700 zitten! Ze zijn al verscheept naar Europa, waar ze dit weekend verwacht worden :D

Oftewel: gare onzin van hun leverancier, en met beetje geluk dus gewoon goeie kaarten voor ons volgende week >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Devil N
FragFrog schreef op 29 augustus 2002 @ 10:19:
Goed nieuws!!! :D

Kreeg vandaag meeltje van R@OS, blijkt dat klant van hun in Taiwan rechtstreeks contact heeft opgenomen met PowerColor, en dat er helemaal geen hardwarefouten in hun Radeon9700 zitten! Ze zijn al verscheept naar Europa, waar ze dit weekend verwacht worden :D

Oftewel: gare onzin van hun leverancier, en met beetje geluk dus gewoon goeie kaarten voor ons volgende week >:)
Well, wasn't that predictable?

Stelletje kneuzen ook altijd :(

Anoniem: 3549

• YoG
  • Niet online

YoG

Dit staat nou op de site van Roas computers:
Powercolor

Worden dit weekend verzonden.
Met onze dank aan Dhr. Vijgenboom,

Link: http://www.cptech.com.tw/...ide.asp?prd_id=RADEON9700

Date: Wed, 28 Aug 2002 20:21:14 +0800

From: larry <larry@powercolor.com.tw>

To: Mr. vijgenboom

Subject: Re: radeon 9700 Pro

Hi !

I am sorry to tell you that we are shipping good quantity now to Europe this week as committed and I am sad to know that there is such a rumour from ATI competitor that we have withdraw the product from the market due to a bad chipset. As you can see from various web-site report about our Evil Commando 2 Radeon 9700, we are on the top of the line and are listed "No 1." on the www.madonion.com " HALL of FAME". I am happy to inform you that you can see our product on the store within this week-end as all shipment is going out by today ! Happy 3D Gaming !! See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil !! Thanks for your understanding !!

Larry
en even nog een n00big vraagje.. die van Powercolor heeft DVI.. betekend t dan dat ie alleen op een TFT scherm werkt??

spek pc, spek hifi, last.fm

Anoniem: 61946

en even nog een n00big vraagje.. die van Powercolor heeft DVI.. betekend t dan dat ie alleen op een TFT scherm werkt??
POWERCOLOR

http://www.deniax.nl/powercolor.jpg

Als je ff goed kijkt zie dattie zowel DVI als een analoge connector heeft
Kan dus op beide zoals vrijwel elke RAdeon 8500 en nieuwer :Y)

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

En mensen , hebben degene die bij digiworld besteld hebben al iets gehoord?
hij zou vandaag naar hun opgestuurd worden(volgens zeggen verkoper).Maar is er nu al iets bekend?

• pagani
  • Niet online
Halo_Master schreef op 29 augustus 2002 @ 12:03:
En mensen , hebben degene die bij digiworld besteld hebben al iets gehoord?
hij zou vandaag naar hun opgestuurd worden(volgens zeggen verkoper).Maar is er nu al iets bekend?
Ze hadden voor vandaag inderdaad 5 radeon 9700's besteld. Mijne komt als het goed is morgen bij ze binnen, maar zal ze vandaag rond 17.00 (na m'n werk :P) wel ff bellen voor statusinfo. Misschien zijn ze nog naar Duitsland gereden (groothandel waar ze inkopen), dan kan het best zijn dat ik m'n kaartje dit weekend al kan gaan oc-en :D

• YoG
  • Niet online

YoG

Anoniem: 61946 schreef op 29 augustus 2002 @ 11:56:
[...]

POWERCOLOR

http://www.deniax.nl/powercolor.jpg

Als je ff goed kijkt zie dattie zowel DVI als een analoge connector heeft
Kan dus op beide zoals vrijwel elke RAdeon 8500 en nieuwer :Y)
Ja geen idee.. ben een totale n00b met dit soort dingen..

Maarja ik heb net besteld bij http://www.stanet.nl ..heeft een goeie waardering in de pricewatch en je hoeft niet vooruit tebetalen zoals bij Roas

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 18-06 19:43
ga em nog niet kopen, mijn ti4400 is ruim voldoende voor al huidige games en als de NV30 uitkomt zal de prijs van de 9700 wel gigantisch gaan droppen. Tis gewoon te gek dat je € 450 (FL. 990,00 !!) moet betalen voor een 40% upgrade van je fps.
Tis een prachtige kaart, maar voor mij het geld nog niet waard ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• pagani
  • Niet online
KaMiKaZe schreef op 29 augustus 2002 @ 12:30:
ga em nog niet kopen, mijn ti4400 is ruim voldoende voor al huidige games en als de NV30 uitkomt zal de prijs van de 9700 wel gigantisch gaan droppen. Tis gewoon te gek dat je € 450 (FL. 990,00 !!) moet betalen voor een 40% upgrade van je fps.
Tis een prachtige kaart, maar voor mij het geld nog niet waard ;)
Heb een gef. 2 mx, dus zal bij mij wel iets meer dan 40% zijn :P

• gp500
  • Niet online
ik een tnt2ULTRA ;) , ik wacht nog rustig af voor mij hoeft het nog niet.
met de 9500 wordt het denk ik interresant. :)

• pagani
  • Niet online
gp500 schreef op 29 augustus 2002 @ 12:53:
ik een tnt2ULTRA ;) , ik wacht nog rustig af voor mij hoeft het nog niet.
met de 9500 wordt het denk ik interresant. :)
Hoe zat het ook alweer met de 9500? Zit ie tussen 8500-9700 of is ie nog sneller?

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-06 22:29
twee reacties van PowerColor met betrekking tot de defecte chip geruchten:

techdude:
Hi !
This is terrible rumour from competitors !! We have backlog order piled up
which needs to ship out by this week and so far there is no problem with the
products as there was a Plug n Play AGP 8x test seminar which test for the
compatibility on all the available AGP 8x M/Bs. Our board passed all the
test. I am sorry to tell you that we did not have any defects on the card
and we are shipping good Qty worldwide now !! It is the best 3D accelerator
so far and we have good report from major web-site. Please feel free to roam
the web and you will be surprised the rumour are killing themself.
The Goods always win the Evils ........ God bless the GOOD ones !

Larry
salesdude:
Hi

Thanks for forwarding this rumor to us. PowerColor's Radeon 9700 PRO product
will hit the streets in NL on time in the beginning of next week. Please
help us to clarify this rumor. Thanks.

Joseph Yu
PR & Marketing
C.P. Technology

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Even wat ander Radeon nieuws. Anandtech heeft een recensie gelanceerd over de Mobility Radeon9000. In z'n conclusie zegt Anand dat de Mobility Radeon9000 de eerste kaart is die het mogelijk zal maken om Doom III naar behoren te draaien op laptops! :)

http://www.anandtech.com/mobile/showdoc.html?i=1692

• Haay
Ik heb nog niks gehoord van HuntersPC, maar heb hem een email gestuurd met verwijzing naar deze discussie, en wacht op een reactie. Kan niet wachten tot ik m'n Radeon 9700 Pro in ontvangst kan nemen, of het nou een PowerColor of originele ATI is! :)

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nou, ik wil een originele Ati, en die heeft hunters mij ook beloofd, maar ik zal hem voor alle zekerheid nog ff mailen.

• Haay
As you can see from various web-site report about our Evil Commando 2 Radeon 9700, we are on the top of the line and are listed "No 1." on the www.madonion.com " HALL of FAME".
Kijk ik nou verkeerd of wat? Als ik op de Hall of Fame pagina van MadOnion kijk, dan zie ik nog steeds de Geforce 4 Ti4600 op de #1 plaats staan! Zowel bij Athlon XP default als bij Pentium 4 default.

http://gamershq.madonion.com/hardware/halloffame/

Nergens in de lijst nog een Radeon 9700 te vinden.... :?

• YoG
  • Niet online

YoG

Haay schreef op 29 augustus 2002 @ 14:01:
[...]

Kijk ik nou verkeerd of wat? Als ik op de Hall of Fame pagina van MadOnion kijk, dan zie ik nog steeds de Geforce 4 Ti4600 op de #1 plaats staan! Zowel bij Athlon XP default als bij Pentium 4 default.

Hij staat wel onderaan bij de Users top 10 .. de eerste top 3 zijn die van de 9700

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 10:57
Even een paar bullshit dingen uit de weg ruimen:

A. Importeren uit een ander land

Hardstikke leuk voor 3xx of 4xx Dollar een R9700 maar vergeet niet dat invoerrechten echt VIES!!!!!!! tegenvallen.
Voorbeeld: Mijn waterkoel set kostte +1xx euro meer vanwege invoerrechten.
Voorbeeld2: Mijn tweakspul (rounded cables e.d.) kwam ook nog eens een goeie 20% bovenop.
Voorbeeld3: Mijn Skateboard wat ik besteld had kwam nog een rekening van 45 euro achteraan, ook weer invoerrechten, achteraf was ik veel meer kwijt dan in NL.

Dan zit je nog met garantie en daarbij komende verzendkosten.
Garantie van MiniDisc spelers uit USA is niet te doen! hoe dat met andere dingen zit weet ik niet, denk dat het wel losloopt met Computer Hardware.
Maar ik zou er dus niet zo happig op zijn om 'm uit de USA ofzo te halen.
Duitsland/België kan nog wel, die hebben hetzelfde spul als ons.

B. 40% meer FPS niet het geld waard
-Ten eerste geld dat alleen als je een 4600 hebt en dan is het nog meer dan 40% performance winst en het is niet alleen FPS wat teld.
-Ten tweede koop je geen R9700 als je al een 4600 hebt
-Ten derde is deze kaart de toekomst gewoon vooruit, DX9 Compliant (toch) is niet niks, het is veel geld maar zoals met alle High End kaarten gaat zoiets toch een paar jaar (zeker 2) mee.
-Ten vierde zitten de meeste R9700 kopers met een oude high end kaart die aan vervanging toe is.

C. Powercolor had (?) fouten...hebben ze geen testbanken?
Ik weet nou nog niet zeker of ze wel of niet fouten hebben in hun kaart maar als ze dat hebben en zetten het op een page dan betekend dat dus automatisch dat ze WEL testbanken hebben.
Zowiezo worden dit soort peperdure kaarten allemaal gecontroleerd.
Zowiezo2 wordt alle geproduceerde electronica gecontroleerd op 1 of andere manier.
Dat/Als ze toegeven dat ze fouten hebben in hun product dan is dat alleen maar goed, zendingen worden teruggehaald en gecontroleerd, levering duurt natuurlijk langer maar uiteindelijk heb je dan wel een werkende kaart.

• raptorix
Haay schreef op 29 augustus 2002 @ 14:01:
[...]

:?

http://service.madonion.com/compare?2k1=4263880

Anoniem: 4288

No text.

• Claude
  • Niet online
Halo_Master schreef op 28 augustus 2002 @ 12:44:
Nou,

Kun je de video-out van die kaart ook gebruiken voor PAL-weergave?

Of kan ie alleen op NTSC? (Daar was ik nl. bang voor als ik de kaart zelf in de States zou bestellen. Even afgezien van shipment en TAX.)

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

• raptorix
Claude schreef op 29 augustus 2002 @ 14:38:
[...]

Kun je de video-out van die kaart ook gebruiken voor PAL-weergave?

Of kan ie alleen op NTSC? (Daar was ik nl. bang voor als ik de kaart zelf in de States zou bestellen. Even afgezien van shipment en TAX.)
Volgens mij is het de software die dat regelt.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
raptorix schreef op 29 augustus 2002 @ 14:40:
[...]

Volgens mij is het de software die dat regelt.
Bij de Radeon8500 was PAL/NTSC te regelen dmv een andere bios... dus het is niet softwarematig.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 10:57
Ik kan op de laptops hier wel voor NTSC of PAL kiezen, ook een ATI Chipset.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.