Gman schreef op 29 augustus 2002 @ 14:11:
Even een paar bullshit dingen uit de weg ruimen:
A. Importeren uit een ander land
Hardstikke leuk voor 3xx of 4xx Dollar een R9700 maar vergeet niet dat invoerrechten echt VIES!!!!!!! tegenvallen.
Voorbeeld: Mijn waterkoel set kostte +1xx euro meer vanwege invoerrechten.
Voorbeeld2: Mijn tweakspul (rounded cables e.d.) kwam ook nog eens een goeie 20% bovenop.
Voorbeeld3: Mijn Skateboard wat ik besteld had kwam nog een rekening van 45 euro achteraan, ook weer invoerrechten, achteraf was ik veel meer kwijt dan in NL.
Dan zit je nog met garantie en daarbij komende verzendkosten.
Garantie van MiniDisc spelers uit USA is niet te doen! hoe dat met andere dingen zit weet ik niet, denk dat het wel losloopt met Computer Hardware.
Maar ik zou er dus niet zo happig op zijn om 'm uit de USA ofzo te halen.
Duitsland/België kan nog wel, die hebben hetzelfde spul als ons.
B. 40% meer FPS niet het geld waard
-Ten eerste geld dat alleen als je een 4600 hebt en dan is het nog meer dan 40% performance winst en het is niet alleen FPS wat teld.
-Ten tweede koop je geen R9700 als je al een 4600 hebt
-Ten derde is deze kaart de toekomst gewoon vooruit, DX9 Compliant (toch) is niet niks, het is veel geld maar zoals met alle High End kaarten gaat zoiets toch een paar jaar (zeker 2) mee.
-Ten vierde zitten de meeste R9700 kopers met een oude high end kaart die aan vervanging toe is.
C. Powercolor had (?) fouten...hebben ze geen testbanken?
Ik weet nou nog niet zeker of ze wel of niet fouten hebben in hun kaart maar als ze dat hebben en zetten het op een page dan betekend dat dus automatisch dat ze WEL testbanken hebben.
Zowiezo worden dit soort peperdure kaarten allemaal gecontroleerd.
Zowiezo2 wordt alle geproduceerde electronica gecontroleerd op 1 of andere manier.
Dat/Als ze toegeven dat ze fouten hebben in hun product dan is dat alleen maar goed, zendingen worden teruggehaald en gecontroleerd, levering duurt natuurlijk langer maar uiteindelijk heb je dan wel een werkende kaart.