-= Radeon Topic - Deel 53 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:40
Deel 53 alweer, op naar de 100 :)

Hier staat deel 52.

Voor je een vraag gaat stellen, eerst even de links doorkijken.

Fabrikanten:Drivers:
  • BBA Drivers
    Officiële drivers voor Build By ATi (BBA) producten.
  • PBA Drivers
    Reference drivers voor Powered By ATi (PBA) producten.
  • Omega drivers
    Gemodde drivers voor een betere beeldkwaliteit en meer functies. Ook fixen ze sommige bugs zelf. Niet voor 3DMark-freaks!
  • Driverheaven.com
    Het thuisfront van Cyborg en Redsoft. Ze geven daar feedback over hun drivers en ook kun je aanvraagjes doen voor nieuwe samenstellingen.
Belangrijke sites:
  • Rage 3D
    Grote ATi fansite, met uitgebreid forum en het laatste ATi nieuws.
  • Uninstall Guide
    Een handleiding om Ati-drivers te deïnstalleren.
TruForm patches voor spellen:Tools:

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Zo, alweer het 2-jarig jubileum van het Radeon topic, die ooit in het leven was geroepen door Bomberman, waar ben je eigenlijk?

IK heb besloten om de PowerCollor een kans te geven, ik zal woensdag wel uitgebreid verslag doen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Het enige wat spreekt voor alternate is dat alternate duitsland wel de 8500 retail BBAti heeft en dat ze daar de originele ATi FireGL 8800 (BB Ati' verkopen.Ze kunnen dus wel aan retail kaarten komen van Ati.
Nou, ik wacht het maar even af.
Edward wil je anders er echt niet eentje voor mij bestellen uit de states?
Ik maak zo alvast 200 euro naar je over hoor en de rest als je mijn kaart binnen hebt.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
Hey Edward, idem hier! Zitten we woensdag avond allebei onze nieuwe PowerColor Radeon 9700 te installeren en te testen, hi hi! Ga jij hem ook persoonlijk halen bij HuntersPC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
edward2 schreef op 26 augustus 2002 @ 16:35:
IK heb besloten om de PowerCollor een kans te geven, ik zal woensdag wel uitgebreid verslag doen.
Ik heb goede ervaringen met Powercolor Geforces, dus de Radeons zullen ook wel OK zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18627

Ik heb ook gekozen voor de PowerColor 9700 PRO en verder heb ik wat onderzoek gedaan.

Kijk naar de verschillen tussen de Build by ATI en de PowerColor en oordeel zelf ;)

ATI
Afbeeldingslocatie: http://www.deniax.nl/ati.jpg

POWERCOLOR
Afbeeldingslocatie: http://www.deniax.nl/powercolor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Misschien het plaatje ff thumbnailen?

//edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Halo_Master schreef op 26 augustus 2002 @ 16:37:
Het enige wat spreekt voor alternate is dat alternate duitsland wel de 8500 retail BBAti heeft en dat ze daar de originele ATi FireGL 8800 (BB Ati' verkopen.Ze kunnen dus wel aan retail kaarten komen van Ati.
Nou, ik wacht het maar even af.
Edward wil je anders er echt niet eentje voor mij bestellen uit de states?
Ik maak zo alvast 200 euro naar je over hoor en de rest als je mijn kaart binnen hebt.
Nou ik kijk eerst de Powercollor eens aan, als die gewoon loopt op 325/310 en geen problemen geeft, hou ik die gewoon.

Damn de 1e lichting is alweer uitverkocht bij Hunter, dat had ik hem ook gezegd dat hij er in een paar uur doorheen zal zijn ;)

Nou woensdag komen er meer, of ik wacht Alternate af, mocht het allemaal niet bevallen, of te lang duren, kan ik altijd nog in de States bestellen, daar is hij nog steeds nergens op voooraad alleen bij ATI zelf..en daar kunnen wij niet bestellen ;(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05

M2B

Ik vindt die Powercolor dus echt wel 10 X zo'n vette koeler hebben, volgens mij koelt hij ook beter. Die heatsinks op het geheugen is ook vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb hem ook net gereserveerd bij die hunters pc, klinkt goed, reageerde binnen 15 minuten op mijn mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik wacht nog ff af, misschien wordt het wat met alternate.Ik wil toch echt die retail, ook vanwege eventueel mindere filters voor 2d op andere merken.Ik heb nu een Matrox Parhelia en wil toch wel een beetje op dat (fantastische) niveau blijven.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijft het geheugen van de powercolor kaart nu ook koeler omdat er heatsinks op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Anoniem: 61853 schreef op 26 augustus 2002 @ 17:19:
Blijft het geheugen van de powercolor kaart nu ook koeler omdat er heatsinks op zitten?
het zal wel een paar graad schelen ja, maar verwacht geen wonderen zonder fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18627

Hunters PC Solutions heeft inmiddels de prijs verlaagt naar 463 Euro.
Lang leve de concurrentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Halo_Master schreef op 26 augustus 2002 @ 17:17:
Ik wacht nog ff af, misschien wordt het wat met alternate.Ik wil toch echt die retail, ook vanwege eventueel mindere filters voor 2d op andere merken.Ik heb nu een Matrox Parhelia en wil toch wel een beetje op dat (fantastische) niveau blijven.
Ik wacht toch ook maar ff op Alternate, ik had eerst bijna iemand van rage3d die em wilde versturen maar dat heb ik toch maar niet gedaan en ik wil eigenlijk het liefst de BB ATI

Ik weet niet hoelang het gaat duren maar mijn geduld is eigenlijk op, de 1e beste winkel die mij de BBATI aan kan bieden of het nou in Urk, of LA is, die heeft een deal :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

En, Edward? zou ik aan die deal mee kunnen doen?Ik heb nl. geen creditcard en het kan ons aardig wat verzendkosten schelen als we het delen.Ik wil best de helft vooruit betalen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Jongens!!!!

Ik heb een probleem met het progamma power dvd hij zegt zegt steeds dat ik de resolutie lager moet zetten,

Weten jullie of het aan de drivers ligt.

PowerDVD ondersteunt de huidige weergavemodus niet. (DDraw Overlay-modus wordt aanbevolen)

Verlaag de beeldschermresolutie en kies een kleiner kleurenpalet, bijvoorbeeld 800 x 600 met 256 kleuren. U kunt ook de verversfrequentie verlagen naar bijvoorbeeld 75

Shit man met zo kaart hoeft dat toch niet.

Zet ik hem op lagere reso. doet hij het nog steeds.

Kunnen jullie me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Halo_Master schreef op 26 augustus 2002 @ 19:17:
En, Edward? zou ik aan die deal mee kunnen doen?Ik heb nl. geen creditcard en het kan ons aardig wat verzendkosten schelen als we het delen.Ik wil best de helft vooruit betalen of zo.
Ja maar dan komen er steeds meer, ik doe dat liever niet als ik heel eerlijk ben en ik switch te vaak van gedachten en dat vind ik dan niet handig om er dan meer te bestellen of weer af te zeggen.

BTW, ROAS krijgt morgen ook de PowerCollor binnen, nou ik hoor wel van de mensen hie hij loopt, er zullen er best een paar zijn die em heel snel hebben nu

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Powercolor heeft wel een erg baggerige naam bedacht voor hun Radeon 9700 kaarten. 'Evil Commando 2'. Ahum... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01-2024
edward2 schreef op 26 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

BTW, ROAS krijgt morgen ook de PowerCollor binnen, nou ik hoor wel van de mensen hie hij loopt, er zullen er best een paar zijn die em heel snel hebben nu
En als je morgen kijkt dan staat het er nog steeds })

Edward heb je ook een eenheid voor die meting van grootste videokaartgek van Zwijndrecht? (8>

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 18627 schreef op 26 augustus 2002 @ 18:46:
Hunters PC Solutions heeft inmiddels de prijs verlaagt naar 463 Euro.
Lang leve de concurrentie ;)
Idd, ik ben benieuwd hoe hoog de prijzen nog zijn over een paar maanden, wanneer ik zo'n kaartje koop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

James_Watt schreef op 26 augustus 2002 @ 19:47:
[...]

En als je morgen kijkt dan staat het er nog steeds })

Edward heb je ook een eenheid voor die meting van grootste videokaartgek van Zwijndrecht? (8>
Ja hoor, verschillende; het aantal kaarten wat ik gelijk tijdig heb en de degene die ik al 'versleten' heb :Y)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33142

ik denk dat ik de radeon9700 op de hcc koop,zullen de prijzen dan lager zijn?
ik koop hem wel bij een goede bekende zaak daar(dus niet een stand die uit duitsland komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 26 augustus 2002 @ 19:44:
Powercolor heeft wel een erg baggerige naam bedacht voor hun Radeon 9700 kaarten. 'Evil Commando 2'. Ahum... :|
Hier moest ik dus echt even om lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 09-06 20:12
Ik vind die Gamer Package met remote ook wel geinig [ ben een control freak >:) ]

Maar ik denk toch dat ik voor de BBA ga. Verder is het wel een geinig kaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBMarduk
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Heh, de meesten hier hebben het de hele dag over de R9700, hopelijk hebben jullie ook ff de tijd om low-end vragen te beantwoorden?
Ik ben nl. nog steeds een beetje in de war m.b.t. de verschillen tussen de 8500(pro) en 9000pro:
Ik lees steeds dat de 9000pro straks sneller zal worden dan nu het geval is vanwege de nieuwere games.
Wordt 'ie dan misschien ook sneller dan de 8500 of kan ik dat gewoon vergeten?
Zou het dan toch verstandig zijn om de 8500 (275/275) boven de 9000pro te verkiezen terwijl ze nog te koop zijn?
Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

AHUM
ben je niet wat vergeten???

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
bluppy2 schreef op 26 augustus 2002 @ 21:13:
[...]

AHUM
ben je niet wat vergeten???
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:29
MBMarduk schreef op 26 augustus 2002 @ 21:11:
Heh, de meesten hier hebben het de hele dag over de R9700, hopelijk hebben jullie ook ff de tijd om low-end vragen te beantwoorden?
Ik ben nl. nog steeds een beetje in de war m.b.t. de verschillen tussen de 8500(pro) en 9000pro:
Ik lees steeds dat de 9000pro straks sneller zal worden dan nu het geval is vanwege de nieuwere games.
Zou het dan toch verstandig zijn om de 8500 (275/275) boven de 9000pro te verkiezen terwijl ze nog te koop zijn?
Thanx.
vroeg ik me ook al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBMarduk
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Hey DTC_marijn, ik zie dat je al een OC-de 9000pro hebt, welke merk en hoe bevalt 'ie? Wat voor kaart had je hiervoor dan? Ik ben nl. ook benieuwd hoe de 2D scherpte en kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ik heb bij alternate besteld, ik vertrouw er maar op dat zij de bb ati hebben :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61946

Breepee Schaam je...
Zie je opening van topic 5 en je weet wat je vergeten bent:
[b]

Op naar de 100

Hier staat deel 50.

Voor je een vraag gaat stellen, eerst even de links doorkijken.

Fabrikanten:

ATi

Hercules

Club3D

Gigabyte

Drivers:

BBA Drivers
Officiële drivers voor Build By ATi (BBA) producten.

PBA Drivers
Reference drivers voor Powered By ATi (PBA) producten.

Omega drivers
Gemodde drivers voor een betere beeldkwaliteit en meer functies. Ook fixen ze sommige bugs zelf. Niet voor 3DMark-freaks!

Driverheaven.com
Het thuisfront van Cyborg en Redsoft. Ze geven daar feedback over hun drivers en ook kun je aanvraagjes doen voor nieuwe samenstellingen.

Belangrijke sites:

Rage 3D
Grote ATi fansite, met uitgebreid forum en het laatste ATi nieuws.

Maxreboot
Zijn vaak erg snel met de nieuwste bèta drivers.

Uninstall Guide
Een handleiding om Ati-drivers te deïnstalleren.

Tools:

Rage 3D tweak
Tool van Rage3D voor het overklokken van Radeons.

Powerstrip
De beste universele tool voor het tweaken van elke videokaart.

Radeonator
Uitstekende Radeon tweak tool.

RefreshFix
Programma om de refreshrate problemen op te lossen.

RadTweak
Nog een refreshrate fix tool.

Official Radeon Flashpage
John Hoek's website met de bios flasher.

Drivers And Bios Update
De laatste actuele biossen.

zoeken naar 'r300'
Allerlei topics over de nieuwe r300.

Het grote ATI Radeon 9000/9700 topic (new!)
Spreekt voor zich

[special thanks to bluppy2] <---- (hint hint) 8) 8) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

MBMarduk schreef op 26 augustus 2002 @ 21:11:
Thanx.
De Radeon 9000 zal in de nieuwe games sneller zijn dan de Radeon 8500.. Hij wordt zelfs iets sneller dan de ti4200... Anandtech had daar een paar mooie stukjes over.. moet je maar ff zoeken... Op de wat oudere spellen zal de radeon 8500 naar verw8ing de snelste blijven.. Maar als je verw8 veel Doom3 of UT2k3 te gaan spelen raad ik je aan een 9000 pro te kopen.
Anoniem: 61946 schreef op 26 augustus 2002 @ 22:12:
[...]

Breepee Schaam je...
Zie je opening van topic 5 en je weet wat je vergeten bent:

[...]
LOLz.. jij snapt hem ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

bluppy2 schreef op 26 augustus 2002 @ 22:32:
[...]

De Radeon 9000 zal in de nieuwe games sneller zijn dan de Radeon 8500.. Hij wordt zelfs iets sneller dan de ti4200... Anandtech had daar een paar mooie stukjes over.. moet je maar ff zoeken... Op de wat oudere spellen zal de radeon 8500 naar verw8ing de snelste blijven.. Maar als je verw8 veel Doom3 of UT2k3 te gaan spelen raad ik je aan een 9000 pro te kopen.

[...]

LOLz.. jij snapt hem ;) ;) ;)
Kan jij ff op ICQ komen?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Anoniem: 33142 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:23:
ik denk dat ik de radeon9700 op de hcc koop,zullen de prijzen dan lager zijn?
ik koop hem wel bij een goede bekende zaak daar(dus niet een stand die uit duitsland komt)
Ik denk dat de prijzen hoogstens 10 tot 20 euro lager zijn, als ze al lager zijn. De 9700 is volledig hot en errug vers. Daar begint men over het algemeen niet meteen mee te stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:17
Wekkel schreef op 26 augustus 2002 @ 22:56:
[...]

Ik denk dat de prijzen hoogstens 10 tot 20 euro lager zijn, als ze al lager zijn. De 9700 is volledig hot en errug vers. Daar begint men over het algemeen niet meteen mee te stunten.
NOu hcc is toch in november of zo. Dan is ie al niet helemaal vers meer. I kweet nog dat ik mijn 8500 daar ook een stuk goedkoper had gekocht. Is el de eerste kaart van me die zolang meegegaan is. Dus echt z'n geld waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
Ik heb zojuist ook de Power Color versie van de Radeon 9700 Pro besteld bij Roas-Computers, als het goed is zal ik hem binnen enkele dagen hebben, en testen hoe hij loopt.

Heb erg veel vertrouwen in de Powercolor kaart

maar daar zal ik wel snel genoeg een antwoord op vinden of dit terecht is ;)

[ Voor 0% gewijzigd door swipe op 26-08-2002 23:24 . Reden: aargh typo, tijd voor nieuw toetsenbord, of nieuwe vingers ofcourse ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

swipe schreef op 26 augustus 2002 @ 23:23:
Ik heb zojuist ook de Power Color versie van de Radeon 9700 Pro besteld bij Roas-Computers, als het goed is zal ik hem binnen enkele dagen hebben, en testen hoe hij loopt.

Heb erg veel vertrouwen in de Powercolor kaart

maar daar zal ik wel snel genoeg een antwoord op vinden of dit terecht is ;)
kun je helaas niet je plaatje in je usericon in het echt zien :+

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:29
Effe iets totaal anders: Is het hier al iemand opgevallen dat nvidia kaarten beter tegen een hogere agp bus kunnen? Wat mede-tweakers van mij hebben dit ook.
Ikzelf heb t ook, op 150mhz draait 3dmark stabiel, op 166 nog net en op 170-175 crasht ie constant. Een vriend van me heeft een ti4200 met hetzelfde mobo en geheugen en daar draait hij op 180Mhz fsb. Het kan nergens anders aan liggen heb alles goed getweaked en gekoelt dus dat is het echt niet.
Wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
R8500 en WindowsXP, vraagje over driver 6143
Hebben jullie dat ook dat de Ati demos niet helmaal lekker vlot lopen, knipperen hier en daar. Vooral de eilanden 1, 2, 3 knipperen en gaan niet vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4288

Review van een 9000:

http://www.hardware-testdk.com/test_show.asp?id=1030

Interessant en vreemd tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
tweakduke schreef op 26 augustus 2002 @ 23:45:
[...]

kun je helaas niet je plaatje in je usericon in het echt zien :+
;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
hetnet schreef op 27 augustus 2002 @ 09:44:
R8500 en WindowsXP, vraagje over driver 6143
Hebben jullie dat ook dat de Ati demos niet helmaal lekker vlot lopen, knipperen hier en daar. Vooral de eilanden 1, 2, 3 knipperen en gaan niet vlekkeloos.
wat ik uit de meuktracker kan opmaken is dat ze "gelekt zijn" dan heb je dus kans dat de prestaties beter worden, maar ook dat ze juist slechter worden !!

ik weet nietw elke driverversie je eerst had maar ik raad je aan die te gebruiken, die zullen zeker beter draaien dan deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Krijg hem donderdag of vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Is dit plaatje al voorbij gekomen in dit topic?

Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/creative9700.jpg
De Creative Radeon9700. Voorlopig alleen verkrijgbaar in Azie.

offtopic:
Bron: www.tbreak.com, maar heb het plaatje even gecopied en op eigen webspace gezet, want linken ging niet helemaal goed

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61946

Bijn anet zo mooi als de Powercolor 9700 die ik heb besteld en morgen ga halen bij Hunters PC http://hunterspc.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24200

ATI Sucks!! qua driver support...
Had een Ati radeon Mb DDR, alleen gen kloot qua driver support.
moets het ff spugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ja, en de performance van een Nvidia TNT suckt ten opzichte van een radeon 9700!!!!!!!!
Als we dan toch in het verleden gaan leven.........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Anoniem: 24200 schreef op 27 augustus 2002 @ 12:49:
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
CJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:06:

offtopic:
Bron: www.tbreak.com, maar heb het plaatje even gecopied en op eigen webspace gezet, want linken ging niet helemaal goed
hij ziet er PRECIES hetzelfde uit als de powercolor variant
alleen goudkleurige heatsinks en een andere sticker op de fan

maar hij ziet er wel gaaf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
Anoniem: 24200 schreef op 27 augustus 2002 @ 12:49:
had dit 2 jaar geleden gepost man

dan hadden we je misschien gelijk kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
CJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:06:

[afbeelding]

offtopic:
Lijkt mij fotosoep, kan iemand eens over elkaar heen leggen:

Deze foto en
http://www.cptech.com.tw/.../pcpro/radeon9700card.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

McFlipp schreef op 26 augustus 2002 @ 22:52:
[...]

Kan jij ff op ICQ komen?
icq heb ik niet meer :)

heb jij geen msn...
(wie gebruikt er tegenwoordig nog icq?? op zich wle jammer want icq is gewoon beter :))

mijn msn: we_are_so_good@hotmail.com

[ Voor 0% gewijzigd door Bluppy2 op 27-08-2002 13:29 . Reden: adres toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4288

Xcuseer voor de OT
bluppy2 schreef op 27 augustus 2002 @ 13:29:
wie gebruikt er tegenwoordig nog icq?? op zich wle jammer want icq is gewoon beter :)
Idd, en omdat het bloatware is geworden door AOL, zijn veel mensen op Trillian overgestapt, of een andere clone. Vindt het fijn dat je tenminste een berichtje kunt achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

raptorix schreef op 27 augustus 2002 @ 13:23:
[...]

Lijkt mij fotosoep, kan iemand eens over elkaar heen leggen:

Deze foto en
http://www.cptech.com.tw/.../pcpro/radeon9700card.jpg
Voila: http://www.theforumisdown...files/0802/fake_kaart.gif

Inderdaad overduidelijk een fotosoep creatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Nu je het zegt... Ik vond het al verdacht veel op elkaar lijken. :|

Hier kun je trouwens het hele topic lezen:
http://www.tbreak.com/forums/showthread.php?threadid=11292

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 21:40
Die laatste foto is dus de echte he. Dat kan geen fotosoep zijn man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swipe schreef op 27 augustus 2002 @ 13:11:
[...]

hij ziet er PRECIES hetzelfde uit als de powercolor variant
alleen goudkleurige heatsinks en een andere sticker op de fan

maar hij ziet er wel gaaf uit
Heatsinks zijn wel wat anders :)

Maar het is idd een hele mooie kaart :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Anoniem: 61853 schreef op 27 augustus 2002 @ 16:27:
[...]

Heatsinks zijn wel wat anders :)

Maar het is idd een hele mooie kaart :Y)
Kijk naar de lichtinval is gewoon exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
moet dat nou nog na 3 topics? Ik heb er zelf ook het nodige aan geupdate/verwijderd/veranderd. We zetten er toch ook niet tot het einde der dagen thx bomberman bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raptorix schreef op 27 augustus 2002 @ 16:35:
[...]

Kijk naar de lichtinval is gewoon exact hetzelfde
Oja :P

Je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35599

is het iemand opgevallen dat bij alternate de tijdsaanduiding is veranderd, niet 3-5 dagen, maar waarschijnlijk begin september, nu kan het zijn dat de kaarten die al besteld zijn wel voor die tijd komen, dat weet ik niet, maar nu bestellen om bij de eerste te horen lukt al niet meer denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Anoniem: 35599 schreef op 27 augustus 2002 @ 16:58:
is het iemand opgevallen dat bij alternate de tijdsaanduiding is veranderd, niet 3-5 dagen, maar waarschijnlijk begin september, nu kan het zijn dat de kaarten die al besteld zijn wel voor die tijd komen, dat weet ik niet, maar nu bestellen om bij de eerste te horen lukt al niet meer denk.
Kreeg nog mailtje binnen vandaag, lever tijd is 2 weken, heb hem nu bij die hunter dude bestelt, krijg hem donderdag of vrijdag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
raptorix schreef op 27 augustus 2002 @ 17:08:
[...]

Kreeg nog mailtje binnen vandaag, lever tijd is 2 weken, heb hem nu bij die hunter dude bestelt, krijg hem donderdag of vrijdag binnen :)
good for you! ik hou het nog effe op me 8500, denk dat ik misschien de 9500 neem of wacht op de volgende lichting (dx10 kaarten). me 8500 doet het nog perfecto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik heb nog niets van alternate gehoord, ik ga er dus ook maar vanuit dat het nu zo op de website staat omdat de eerste lichting is uitverkocht. Edward 2, jij ook nog niets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

Breepee schreef op 27 augustus 2002 @ 17:14:
[...]

good for you! ik hou het nog effe op me 8500, denk dat ik misschien de 9500 neem of wacht op de volgende lichting (dx10 kaarten). me 8500 doet het nog perfecto!
Ik doe hetzelfde (kheb er ook geen geld voor btw) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

BronX schreef op 27 augustus 2002 @ 15:37:
Die laatste foto is dus de echte he. Dat kan geen fotosoep zijn man.
Dat zeg ik ook niet. Ik heb die animatie gemaakt om te laten zien dat die zogenaamde creative kaart gewoon een gefotosoepte ATI kaart is. (zelfs het serialnummer is hetzelfde ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Gloeienede F*ck grr, tuurlijk, in NL weer uitgesteld, klote zooi.

Ik heb nog niks gehoord van Alternate, volgens mij is de 1e lichting uitgesteld.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 15:50
IK blijf met een probleem zitten

Ik draai hiet met een P3 1GIG 400 MB ram met een RAdeon 8500le (128 mb) (club 3 D)

Maar wat is het geval ik kan steeds maar geen goede drivers vinden er voor

IK heb net weer een 3DMark2001 SE gedraaid en kwam niet boven de 2400 uit :(

en dat met deze wxp-ref-7-72-020524m-004274c ATI drivers

maar de spellen lopen dan wel aardig (maar zeker niet goed )

en als ik de omegaplutonium_xk1071_a drivers gebruik dan krijg ik wel een hoge score maar veel spellen lopen dan niet goed ..
zeker geen FS2002 :(

Maar wat zijn nu de goede driver voor deze kaart :(

Als die er zijn zet dan even er bij waar ik hem kan vinden .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

hehe ik hoor wel bij de eerste van alternate :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

tweakduke schreef op 27 augustus 2002 @ 19:03:
hehe ik hoor wel bij de eerste van alternate :)
Heb jij al wat gehoord dan, volgens mij zijn ze gewoon uitgesteld?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Blackhole schreef op 27 augustus 2002 @ 18:17:

Ik draai hiet met een P3 1GIG 400 MB ram met een RAdeon 8500le (128 mb) (club 3 D)

Maar wat is het geval ik kan steeds maar geen goede drivers vinden er voor

IK heb net weer een 3DMark2001 SE gedraaid en kwam niet boven de 2400 uit :(

en dat met deze wxp-ref-7-72-020524m-004274c ATI drivers

maar de spellen lopen dan wel aardig (maar zeker niet goed )

en als ik de omegaplutonium_xk1071_a drivers gebruik dan krijg ik wel een hoge score maar veel spellen lopen dan niet goed ..
zeker geen FS2002 :(

Maar wat zijn nu de goede driver voor deze kaart :(

ga naar www.rage3d.com; neem de nieuwste drivers en hecht niet te veel waarde aan 3dmark. Dan zal het een stuk beter lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Anoniem: 57485 schreef op 27 augustus 2002 @ 17:57:
[...]

Dat zeg ik ook niet. Ik heb die animatie gemaakt om te laten zien dat die zogenaamde creative kaart gewoon een gefotosoepte ATI kaart is. (zelfs het serialnummer is hetzelfde ;))
Ik ben nu zeker dat die creative gesoept is, kijk maar naar dat stalen ding aan de rechterkant, op die kaart, gewoon een heel stuk weg, en het is daar ook nog kartelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
raptorix schreef op 27 augustus 2002 @ 19:18:
[...]

Ik ben nu zeker dat die creative gesoept is, kijk maar naar dat stalen ding aan de rechterkant, op die kaart, gewoon een heel stuk weg, en het is daar ook nog kartelig.
Ik vraag me af of TBreak.com zelf wel door heeft dat dit plaatje gesoept is. En ook vraag ik me af of Creative dit dan zelf gesoept heeft of dat iemand zo flauw is geweest om een fake-pic te maken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
CJ schreef op 27 augustus 2002 @ 19:24:
[...]

Ik vraag me af of TBreak.com zelf wel door heeft dat dit plaatje gesoept is. En ook vraag ik me af of Creative dit dan zelf gesoept heeft of dat iemand zo flauw is geweest om een fake-pic te maken. :/
Die gozer die van Tbreak zegt dat ie hem van Creative heeft gehad.

Ik heb nog even het bewijs dat die creative dus nep is:

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafactory.nl/fake.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Laatst online: 18:12
Heeft iemand misschien ook een goede argumentatie waarom'ie voor de ATI (Hunters PC) of de Powercolor (oa R@OS) heeft gekozen? Ik heb zelf meer vertrouwen in ATI, maar als ik die mooie heatsinks op de Powercolor zie vermoed ik dat die wat meer ingesteld is op tweaken.

Que prijs scheelt't ongeveer niks, iemand die een goede reden heeft waarom ik voor de een of de ander zou moeten gaan?

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Blackhole schreef op 27 augustus 2002 @ 18:17:
...................................
is het dan wel alleen je video kaart
apart benchen enzo uisluiten wat het niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Breepee schreef op 27 augustus 2002 @ 16:39:
[...]

moet dat nou nog na 3 topics? Ik heb er zelf ook het nodige aan geupdate/verwijderd/veranderd. We zetten er toch ook niet tot het einde der dagen thx bomberman bij?
offtopic:
dan schrijf je de faq toch lekker helemaal zelf :| :{
ik heb gewoon mijn best gedaan om een overzichtelijke faq neer te zetten waar iedereen wat aan heeft.. Dan is het toch heel normaal om iemand daar credit voor te geven.. zoveel is dat ook weer niet gevraagt.. En die vergelijking met bomberman is überhaupt een beetje vreemd imho...
FragFrog schreef op 27 augustus 2002 @ 19:39:
Heeft iemand misschien ook een goede argumentatie waarom'ie voor de ATI (Hunters PC) of de Powercolor (oa R@OS) heeft gekozen? Ik heb zelf meer vertrouwen in ATI, maar als ik die mooie heatsinks op de Powercolor zie vermoed ik dat die wat meer ingesteld is op tweaken.

Que prijs scheelt't ongeveer niks, iemand die een goede reden heeft waarom ik voor de een of de ander zou moeten gaan?
mwach.. ik denk dat je niet alleen naar de heatsinks moet kijken... ATi zelf gebruikt vaak eerste klas onderdelen.. Als je een kaart van een andere fabrikant koopt loop je het risico dat men mindere onderdelen (zoals filters) heeft gebruikt. Achteraf is bij de 8500 gebleken dat de BBA's vaak erg ver waren over te klokken. Anders koop je er gewoon een paar losse heatsinkjes bij.. die zijn niet zo duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

edward2 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:07:
[...]

Heb jij al wat gehoord dan, volgens mij zijn ze gewoon uitgesteld?
nee, maar het is toch ook logisch september, eerder zijn ze zowiezo in europa nog niet leverbaar.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
bluppy2 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:42:
offtopic:
dan schrijf je de faq toch lekker helemaal zelf :| :{
ik heb gewoon mijn best gedaan om een overzichtelijke faq neer te zetten waar iedereen wat aan heeft.. Dan is het toch heel normaal om iemand daar credit voor te geven.. zoveel is dat ook weer niet gevraagt.. En die vergelijking met bomberman is überhaupt een beetje vreemd imho...
offtopic:
wat is iedereen toch bang dat zn credits weggaan. niemand hoeft mij te bedanken voor het up-to-date houden van de faq, voor het uberhaupt plaatsen van de faq of het in de gaten houden van wanneer er weer een nieuw topic geopend moet worden. dat doe ik gewoon. en ik vind die vergelijking met bomberman helemaal niet gek, we kunnen ook wel alle mensen die die proggies/patches/updates/drivers gemaakt hebben bedanken maar het wordt er niet overzichtelijker op. ik wil best een nieuwe faq maken zoals ik al gezegd heb maar er zal ongeveer hetzelfde uit komen als nu, dus ik zie het nut er niet van in. jij hebt toch al vanaf topic 20 ofzoiets alle 'credits' voor de faq gekregen? doe niet zo kinderachtig, man! In andere topics doen ze ook niet zo moeilijk als iemand anders het volgende deel aanmaakt en de faq overneemt.

Schluss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Breepee schreef op 27 augustus 2002 @ 20:18:
[...]

offtopic:
wat is iedereen toch bang dat zn credits weggaan. niemand hoeft mij te bedanken voor het up-to-date houden van de faq, voor het uberhaupt plaatsen van de faq of het in de gaten houden van wanneer er weer een nieuw topic geopend moet worden. dat doe ik gewoon. en ik vind die vergelijking met bomberman helemaal niet gek, we kunnen ook wel alle mensen die die proggies/patches/updates/drivers gemaakt hebben bedanken maar het wordt er niet overzichtelijker op. ik wil best een nieuwe faq maken zoals ik al gezegd heb maar er zal ongeveer hetzelfde uit komen als nu, dus ik zie het nut er niet van in. jij hebt toch al vanaf topic 20 ofzoiets alle 'credits' voor de faq gekregen? doe niet zo kinderachtig, man! In andere topics doen ze ook niet zo moeilijk als iemand anders het volgende deel aanmaakt en de faq overneemt.

Schluss!
zucht :{ :{ :O :Z

ik heb al eerder gezegt waarom ik et zo wil.. (vooral omdat ik het niet eens ben met de manier waarop jij hebt gehandeld). Dat moet je zelf nu toch ook wel doorhebben?
Maar zoek het nu maar lekker uit.. heb geen zin meer in deze discussie....
raptorix schreef op 27 augustus 2002 @ 19:32:
[...]

Die gozer die van Tbreak zegt dat ie hem van Creative heeft gehad.

Ik heb nog even het bewijs dat die creative dus nep is:

[afbeelding]
LOLz.. zullen wij ook een mooie photoshop maken, van een dual vpu Radeon 9700... Misschien worden we dan nog beroemd ook :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
bluppy2 schreef op 27 augustus 2002 @ 21:06:
[...]

LOLz.. zullen wij ook een mooie photoshop maken, van een dual vpu Radeon 9700... Misschien worden we dan nog beroemd ook :+ :+
* Devil N voelt creativiteit opborrelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
ik zou de kaart al vandaag gehad hebben (s'avonds)
maar Roas-Computers melde dat de container niet evrstuurd was omdat er hardware fouten in de powercolor variant zouden zitten

dus dat word weer enkele dagen wachten (of weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Wauw, moet je zien! De Bitboys komen nu eindelijk ook met een kaart! En dan wel gebaseerd op de Radeon 9700, check dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bitboys9700.jpg

Vet mooi blauw PCB'tje, en met jade-groene heatsinks :9

D'r zijn geruchten dat er ook een dual-GPU en SLI uitvoering komt, maar die moet nog gesoept worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Weet je wat nou zo leuk is, bij elk plaatje zit die heatsink een fractie scheef ;)

Maar euh, nu wordt het zeker een BBATI voor mij, Alternate schiet es op :o

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
FragFrog schreef op 27 augustus 2002 @ 19:39:

Die van Hunters PC is een Powercolor hoor. Merk maakt mij niet zoveel uit, en de powercolor zag er goed uit, mooi koelertje enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 23:24

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Powercolor en Club3d zijn bij mij al enige tijd bagger merk af hoor, ze hebben altijd bij de ATi kaarten erg goede spullen geleverd en de kwaliteit is niet merkbaar anders. over dat overklokken heb ik ook nog nooit wat gemerkt, alleen een verschil tussen het al dan niet gebruiken van BGA en bios versies, maakt wat uit eigenlijk. verder is er bijna geen verschil. Eens kijken wie er kaartjes levert zoals Sunrich dat eerst deed met de 8500, gewoon een OEM ATi in hun retail dosen duwen, alles is namelijk hetzelfde. Mn broer heeft een OEM ATi en ik een Retail Sunrich, en ALLE onderdelen zijn krek eender :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34449

Ik ben van plan om binnenkort weer eens te upgrade, en zat te denken aan een Radeon 8500, maar bij de winkel waar ik hem wil halen is die van Gigabyte. Omdat ik nog nooit echt van van het merk gehoord heb, weet ik niet of het goed enz. Maar maakt het nou echt uit om die kaart van Gigabyte te kopen of zit er niet zoveel verschil in van welk merk het is, en als het wel uitmaakt is Gigabyte dan een redelijk goed merk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 15:50
Breepee schreef op 27 augustus 2002 @ 19:09:
[...]

ga naar www.rage3d.com; neem de nieuwste drivers en hecht niet te veel waarde aan 3dmark. Dan zal het een stuk beter lopen.
THX dat loop een stuk beter ja

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Nog meer pics van de Bitboys Radeon 9700! Dit keer de Super Radeon 9700 Turbo Pro Ultra met 2(!) GPU's, SLI ondersteuning, en nog meer geheugen! Check:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bitboys9700dual2.jpg

edit:
Paar dingetjes in 't plaatje gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

lol wanneer aanwezig?
ik wil de prijs van dat ding echt niet weten
wat is die vage connector op de achterkant?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
't Is van de Bitboys, dus dan weet je wel wanneer ie aanwezig zal zijn. :)
ik wil de prijs van dat ding echt niet weten
Dat klopt.
wat is die vage connector op de achterkant?
Dat is de SLI connector. Herken je 'm niet meer van de Voodoo 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

ow ja nou weet ik het weer, toch al weer lang geleden zo'n voodoo 2 :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05

M2B

Devil N schreef op 27 augustus 2002 @ 22:59:
Nog meer pics van de Bitboys Radeon 9700! Dit keer de Super Radeon 9700 Turbo Pro Ultra met 2(!) GPU's, SLI ondersteuning, en nog meer geheugen! Check:

[afbeelding]

edit:
Paar dingetjes in 't plaatje gefixt
Is wel mooi met photoshop bewerkt de steepjes van het linker deel zitten in spiegelbeeld op de rechtse, zal dus wel weer fake zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
M2B schreef op 27 augustus 2002 @ 23:18:
[...]

Is wel mooi met photoshop bewerkt de steepjes van het linker deel zitten in spiegelbeeld op de rechtse, zal dus wel weer fake zijn B)
Nee duh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

idd die 2e kant is exact hetzeflde :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57
LOL
Als je nou effe wat dingetjes veranderd rechts zoals dat identieke streepje effe weghalen :)
Dan gewoon posten op uhm, zo'n hardware site zoals Xbit labs ofzo :)

BDW ik wil de vetste radeon gaan halen, dus met de snelste mem chips, dan AS Adhesive kopen want ik heb nog van die mooooie blauwe thermal take heatsinks.

Trouwens...als er een waterkoel blok is voor de R9700 dan ben ik denk ik 1 v.d. eerste die 'm besteld....ben echt benieuwd wat ie dan gaat doen, ik ben bang dat er dan nieuwe benchmark toolz nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Laatst online: 18:12
raptorix schreef op 27 augustus 2002 @ 22:15:
[...]Die van Hunters PC is een Powercolor hoor. Merk maakt mij niet zoveel uit, en de powercolor zag er goed uit, mooi koelertje enzo.
Heb ze een heel liev meeltje gestuurd om te vragen of't idd een ATI was of OEM, kreeg als antwoord dat ze'm niet meer op voorraad hadden en of'ie er alvast 1tje voor mij kon reserveren :?

Ik koop'm wel lekker bij een winkel waar ze WEL e-mail lezen :)

(R@OS dus waarschijnlijk, of StaNet ;))

Met een beetje geluk krijg'k ook binnenkort mn pomp weer terug (dat duurt echt jaren bij XXL :(), dan ook maar gelijk waterblokje erop fixen >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 34449 schreef op 27 augustus 2002 @ 22:32:
Ik ben van plan om binnenkort weer eens te upgrade, en zat te denken aan een Radeon 8500, maar bij de winkel waar ik hem wil halen is die van Gigabyte. Omdat ik nog nooit echt van van het merk gehoord heb, weet ik niet of het goed enz. Maar maakt het nou echt uit om die kaart van Gigabyte te kopen of zit er niet zoveel verschil in van welk merk het is, en als het wel uitmaakt is Gigabyte dan een redelijk goed merk ?
Gigabyte -> Goed en bekend merk. Over het algemeen wel iets duurder dan een Hercules, Club3D of Powercolor, maar het is absoluut geen miskoop. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57
Die Gigabyte wou ik toen kopen vanwege de brute looks en koeling maar ik vond 'm altijd vet te duur omdat er maar 1 leverancier was en daarom 50 euro ofzo duurder dan de rest.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.