twee keer zo snel? stemmetjes zoals worms?Phydomir schreef op 24 augustus 2002 @ 13:59:
lekker is dat, wil ik testen of mijn audigy zorgt voor de regelmatige vastlopers die ik heb, dus ik haal die kaart eruit, gebruik m'n onboard ac97 geluid, speelt ie alles 2x zo snel af.. Maar goed, het staat in de readme maar tis niet echt leuk...
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 13:57:
waar kan ik de intro van bf 1942 vinden??
VTec schreef op 21 augustus 2002 @ 12:06:
...
Filmpjes:
Filmpjes van het spel vind je o.a. hier: BF1942Online

bij mij oook duz ik weg...Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 14:05:
he daar zat ik toevallig ook in, heette jij arcox ofzo? ik iig MaGoC_OMeGA, maar ging erg schokken
[This space is for rent]
Kan iemand nog wat leuke screenies posten? Ik kan het spellie niet spelen zolang ik geen nieuwe graphics card heb, en moet me dus op plaatjes afrukken
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

ruk jij je maar hier op af
En nee, dit is niet me moeder oma dochter zus of vriendin.
[ Voor 0% gewijzigd door Allochtoon op 24-08-2002 15:54 . Reden: bijdehante opmerkingen terug ]
Verwijderd
zo hey lekker ding man

trouwens niet leuk ID om een clan strax op te richten? met gotters?
jah het ging net zo lekkerYoG schreef op 24 augustus 2002 @ 15:38:
Hey, een EA server die zomaar plat gaat.. vaag
Was ik net ff een paar gave potjes aan t doen met mede-gotters...
zullen we vast afspreken dat we voor onze naam [GoT] zetten duz zoVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:55:
[...]
zo hey lekker ding manNOT
![]()
trouwens niet leuk ID om een clan strax op te richten? met gotters?
[GoT]-PoweRoy
[This space is for rent]
Kep hier wat nieuwe neergezet.. De graphics staan bij mij bijna op de laagste stand dus verwacht niet te veel...Kwartjuh schreef op 24 augustus 2002 @ 15:46:
Kan iemand nog wat leuke screenies posten? Ik kan het spellie niet spelen zolang ik geen nieuwe graphics card heb, en moet me dus op plaatjes afrukken
Hier staan nog wat eerder gemaakte screens
Verwijderd
jah is goed , kunnen we elkaar tenminste goed herkennenPoweRoy schreef op 24 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
zullen we vast afspreken dat we voor onze naam [GoT] zetten duz zo
[GoT]-PoweRoy
[GoT]W3BG0D
Verwijderd
varen... hoe kom je dan op die boot?Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 13:07:
Heb het net gespeeld en ziet er rete vet uit![]()
en natuurlijk het leukste dat je met al die voertuigen kan rijden, vliegen en varen hehe
![]()
![]()
. Kan niet wachte tot het hele spel er is
Wat voor een specs heb jij?YoG schreef op 24 augustus 2002 @ 16:34:
[...]
Kep hier wat nieuwe neergezet.. De graphics staan bij mij bijna op de laagste stand dus verwacht niet te veel...
Hier staan nog wat eerder gemaakte screens
http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=2136
Het draait niet echt top door die GF2MX... zelfs op de laatste stand hapert het nog wel s.. maar dat is zelden en alleen op een drukke server met veel explosies op 1 screen
Verwijderd
Nou ik heb gisteren met veel moeite nieuwe drivers geinstalleerd en die refreshlock en het loopt best aardig hier heb hem maar op 800x600 gezet liep net iets lekkerder (geforce2mx400).
Maar nu lijkt het wel na install van de nieuwe drivers dat mn icoontjes op het bureaublad ed. Wat minder scherp zijn geworden. Welke optie moet ik gebruiken om deze 'smoother' te krijgen. (Of is dit niet mogelijk en lijkt het alleen zo
)
Maar nu lijkt het wel na install van de nieuwe drivers dat mn icoontjes op het bureaublad ed. Wat minder scherp zijn geworden. Welke optie moet ik gebruiken om deze 'smoother' te krijgen. (Of is dit niet mogelijk en lijkt het alleen zo
Ik wil ook wel lid worden van de GoT clan (GoT-BrainDeath[NL]). Wie wil zich gaan bezig houden met de organisatie
Leuke clan website enzo.
Nog een echte GoT server voor echte l33t GoT'ters
.
Nog een echte GoT server voor echte l33t GoT'ters
Als je monitor een hoge refreshrate heeft, kan die nog wel eens iets wat onscherp worden. Bij mijn iiyama vmp454 wordt ie onscherp op 1280x960 @ 120hz. 100hz geen vuilltje aan de lucht.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:09:
Maar nu lijkt het wel na install van de nieuwe drivers dat mn icoontjes op het bureaublad ed. Wat minder scherp zijn geworden. Welke optie moet ik gebruiken om deze 'smoother' te krijgen. (Of is dit niet mogelijk en lijkt het alleen zo)
Refreshlock heeft de frequentie nu waarschijnlijk op maximaal staan en het beste kun je deze iets lager zetten. (op 100, of desnoods 85hz, lager niet).
Verwijderd
was volgens mij meer als herkenningstagg, dan als clantagg bedoelt...wwillem schreef op 24 augustus 2002 @ 17:17:
Ik wil ook wel lid worden van de GoT clan (GoT-BrainDeath[NL]). Wie wil zich gaan bezig houden met de organisatieLeuke clan website enzo.
Nog een echte GoT server voor echte l33t GoT'ters.
De tank kick zwaar aars 
na een potje spelen had ik 62 punten: 46kills, 4 deaths
tank is beter dan die stomme vliegtuigjes waarom iedereen loopt te vechten zelfs terwijl het airfield of de jappenboot overwonnen wordt
tank is beter dan die stomme vliegtuigjes waarom iedereen loopt te vechten zelfs terwijl het airfield of de jappenboot overwonnen wordt

die mp demo werkt hier niet
heb m 2x gedownload
en werkt nie als ik m start krijg ik ff zwart sherm daarna flikekrt ie terug naar windows geen error of wat

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
we kunnen heus wel clan oprichten en wel cewlwwillem schreef op 24 augustus 2002 @ 17:17:
Ik wil ook wel lid worden van de GoT clan (GoT-BrainDeath[NL]). Wie wil zich gaan bezig houden met de organisatieLeuke clan website enzo.
Nog een echte GoT server voor echte l33t GoT'ters.
kwil wel bezig houden met org. clan website designen en alles in php gieten
kom vast naar het kanaal #bf1942got op irc.tweakers.net irc://irc.tweakers.net/
Lees nu gewoon eens de eerste post van dit topic door. Die zit er niet voor nietsBruceLee schreef op 24 augustus 2002 @ 18:17:
die mp demo werkt hier nietheb m 2x gedownload
en werkt nie als ik m start krijg ik ff zwart sherm daarna flikekrt ie terug naar windows geen error of wat

Idd, maar voordat je zo'n tank hebt ben je wel ff verder.twiekert schreef op 24 augustus 2002 @ 18:10:
De tank kick zwaar aars
tank is beter dan die stomme vliegtuigjes waarom iedereen loopt te vechten zelfs terwijl het airfield of de jappenboot overwonnen wordt![]()
Verwijderd
ik heb hier een 17" monitor die op 1024x786 goed doet met 85HZ. daar heeft refresh lock hem ook opgezet dit is het zelfde zoals dat hij met de oude drivers en refreshfix stond.wwillem schreef op 24 augustus 2002 @ 17:20:
[...]
Als je monitor een hoge refreshrate heeft, kan die nog wel eens iets wat onscherp worden. Bij mijn iiyama vmp454 wordt ie onscherp op 1280x960 @ 120hz. 100hz geen vuilltje aan de lucht.
Refreshlock heeft de frequentie nu waarschijnlijk op maximaal staan en het beste kun je deze iets lager zetten. (op 100, of desnoods 85hz, lager niet).
ik gebruik dat progje maar t lukt nie stel ik m niet goed in op voeveel herts moet alles ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
1) Videokaart drivers opnieuw installerenBruceLee schreef op 24 augustus 2002 @ 18:31:
ik gebruik dat progje maar t lukt nie stel ik m niet goed in op voeveel herts moet alles ?
2) Monitor drivers installeren
3) Restarten
4) RefreshLOCK goed zetten
Klaar. Vergeet je stap 1 dan doet ie het dus niet.
misschien ik maar kheb een paar vragen voordat het lukt
begin:
ik heb kabel van @home
hijs doorgelinkt
1=mijn pc
2=ouders pc
we hebben geen appart ip nr voor pc 2 maar ik zou het kunnen installen op die pc
als ik hem host weet ik niet ofjullie mij kunnen zien omdat het ook zo bij global operations was
betekent dat er dan ook hoge pings zijn als het data eerst via mijn pc en dan weer naar mijn oudres pc en dan weer terug
begin:
ik heb kabel van @home
hijs doorgelinkt
code:
1
2
3
| |<--internet | [1]-[2] |
1=mijn pc
2=ouders pc
we hebben geen appart ip nr voor pc 2 maar ik zou het kunnen installen op die pc
als ik hem host weet ik niet ofjullie mij kunnen zien omdat het ook zo bij global operations was
betekent dat er dan ook hoge pings zijn als het data eerst via mijn pc en dan weer naar mijn oudres pc en dan weer terug
[This space is for rent]
Jaaaa, eindelijk een server die het een beetje wil doen bij mij
hehe, was indeed kewl.. jatten ze m'n tank.... lachen ze me er nog mee uit ook.
10 secs later.. BOEM, vliegtuigbommetje op de tank... mwhoahahahaha, nooit met poohbeer aka witchdoc lachen jongens!!
10 secs later.. BOEM, vliegtuigbommetje op de tank... mwhoahahahaha, nooit met poohbeer aka witchdoc lachen jongens!!
was zeker kewl
alleen vond het wel vreemd dat witchdoc aka poohbeer mij doodschoot toen we allebij jumpte
en daarna pries dezelfde actie maar ergens anders
alleen vond het wel vreemd dat witchdoc aka poohbeer mij doodschoot toen we allebij jumpte
[This space is for rent]
Verwijderd
Got clan starten lijkt me goed plan, ik doe cker mee
, [GoT]-Awesome 
Niemand heeft een server draaien vanavond?
Niemand heeft een server draaien vanavond?
jahBigB schreef op 24 augustus 2002 @ 21:37:
Gehhe ow was jij dat die nie kon vliegen en steeds kamikaze deed
normaal ben'k toch echt niet ZO slecht..
powerroy?? Deed ik dat?! Euhhm.. niet eens gemerkt eigenlijk

1 ding snap ik nog niet:
Het luchtafweergeschut. Je schiet, 1 sec later hoor je plop plop in de lucht en zie je ook de rook. Is het nu de bedoeling dat je;
1) Voor het vliegtuig moet schieten, in de hoop dat het vliegtuig richting jouw kogel vliegt.
2) Of moet je op het vliegtuig schieten, omdat ie het vliegtuig meteen raakt
Het luchtafweergeschut. Je schiet, 1 sec later hoor je plop plop in de lucht en zie je ook de rook. Is het nu de bedoeling dat je;
1) Voor het vliegtuig moet schieten, in de hoop dat het vliegtuig richting jouw kogel vliegt.
Deze vind ik mooi gelukt

onze admin in actie

Die AA guns zijn ook heel preventief tegen tanks e.d. (
)
onze admin in actie
Voor 't vliegtuig.. het duurt even voordat de kogel er is en ontploft... dus je moet al een beetje weten in welke richting hij gaat vliegen.. op mijn beeldscherm schiet ik er zo 1 a 2 cm naastwwillem schreef op 24 augustus 2002 @ 22:06:
1 ding snap ik nog niet:
Die AA guns zijn ook heel preventief tegen tanks e.d. (

Heeft iemand enig idee waar je dit spel voor de laagste prijs kan halen?
Ik kan hem voorbestellen voor € 44,95 bij Dynabyte, maar hij moet toch ergens goedkoper zijn weg te halen. Dit is zo'n popie jopie spel daar word vast mee gestunt omdat het zal lopen als een tiet. (Nieuwe tijden zijn aangebroken
)
Maar iemand enig idee waar ie het goedkoopst is?
Ik kan hem voorbestellen voor € 44,95 bij Dynabyte, maar hij moet toch ergens goedkoper zijn weg te halen. Dit is zo'n popie jopie spel daar word vast mee gestunt omdat het zal lopen als een tiet. (Nieuwe tijden zijn aangebroken
Heeft er nog iemand een server runnen btw?
Ik wil spelen.
Heb wel wat alcohol op, dus niet zeuren als'k per ongeluk eens teammate afknal ofzo
Ik wil spelen.
Heb wel wat alcohol op, dus niet zeuren als'k per ongeluk eens teammate afknal ofzo
poohbeer schreef op 24 augustus 2002 @ 22:15:
Heeft er nog iemand een server runnen btw?
Ik wil spelen.
wie ben jij
[This space is for rent]
Verwijderd
ach met of zonder alcohol blijf ik goed:P alleen tis wel irri als backfire on staat en er raakt dan een scherf van mijn granaat een teammate:s
PoweRoy schreef op 24 augustus 2002 @ 22:16:
[...]
wie ben jijHIK
*boem* oh jij bent WAS een vriend
maareeuhh.. allemaal leuk en wel, maar heeft er nu nog iemand een goeie server of ga'k zelf maar zoeken?
jah. WIJ WILLEN SERVERS! WIJ WILLEN SERVERS! WIJ WILLEN SERVERS! 
ik zou er graag zelf een draaien maar met ~14KB p/s upload kom je niet zover

ik zou er graag zelf een draaien maar met ~14KB p/s upload kom je niet zover
heeft er niemand het mobieltje van nemisis ofzo?
Hoe kan je trouwens uit een vliegtuig springen met parachute?
Nooit geweten dat dat kon, maar nu zie ik dat op die plaatje dat het kan... Maar hoe?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Je ramt eerst op de knop om je voertuig te verlaten (E), als je dan in de lucht bent ram je op 9 (NIET op het numerieke deel van je keybord, WEL op dat deel boven het alfabet!) tot je begint te vertragen en rechts het symbooltje van een parachute ziet verschijnen. (soms werkt het niet 100% van de 1e keer namelijk)jdiezrequejo schreef op 24 augustus 2002 @ 23:49:
Hoe kan je trouwens uit een vliegtuig springen met parachute?Nooit geweten dat dat kon, maar nu zie ik dat op die plaatje dat het kan... Maar hoe?
Verwijderd
Woohoo! I hou van Flikkerspy! Twee keer opgestart, twee keer op een ander moment vastgelopen! GVD!!! Ik haat dit! Die vuile dictators moeten worden afgezet! GameSpy sux, waarom wordt deze zooi nog gebruikt?!
Dood aan GaySpy!
Ga nu ff ASE proberen.
BREAKING NEWS:
GaySpy werkt. Tot op heden nog geen servers gevonden onder de 500ms. Ik ben zo pissed... Dit is gewoon niet leuk meer. Wat een **********!!!.

Ga nu ff ASE proberen.
BREAKING NEWS:
GaySpy werkt. Tot op heden nog geen servers gevonden onder de 500ms. Ik ben zo pissed... Dit is gewoon niet leuk meer. Wat een **********!!!.
Dat All Seeing Eye is niet eens gratis ofwat?
Damnit
Damnit
Bij de mediamarkt zijn de spellen meestal wel geodkoper net als DVD'sMuErTo ChAvEz schreef op 24 augustus 2002 @ 22:14:
Heeft iemand enig idee waar je dit spel voor de laagste prijs kan halen?
Ik kan hem voorbestellen voor € 44,95 bij Dynabyte, maar hij moet toch ergens goedkoper zijn weg te halen. Dit is zo'n popie jopie spel daar word vast mee gestunt omdat het zal lopen als een tiet. (Nieuwe tijden zijn aangebroken)
Assume there are no rules and it's one big free for all
ASE is 100% gratis hoor.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Heeft er nog iemand een server draaien?
Spelen op een andere server an zo wel, een eigen server runnen kan als je de goeie poorten forward [zie FAQ networking]PoweRoy schreef op 24 augustus 2002 @ 19:21:
misschien ik maar kheb een paar vragen voordat het lukt
begin:
ik heb kabel van @home
hijs doorgelinkt
code:
1 2 3 |<--internet | [1]-[2]
1=mijn pc
2=ouders pc
Maar je wil zowiezo geen BF1942 hosten o peen @home lijntje, meer dan 2 man krijg je er neit in zonder lag [zelfs 2 personen word al errug laggy]
En nee, je ping word zo goed al niet hoger door internet delen [het zou hooguit 1 of 2 ms schelen op een heeeele trage internet deel machine]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd

Stopwatch aangezet, dubbelklik op battlefield en alleen de ingame browser even laten uitratelen en er weer uit gegaan, is dit nou veel kwa bandbreedte
Ik zal zo eens even testen of de verschillende opties wat uitmaken met modem, lan enz.
Alleen die snipergun van de Allies is echt ruuuuuuuuk...
Verwijderd
nog nie echt geprobeerd, ik ben nie zo'n sniper liefhebberAsphyxion schreef op 25 augustus 2002 @ 01:08:
ik ben meer bezig met oefenen van landingen, dat lukt me nog nie
Ja wat is het nou met de sniperrifleAsphyxion schreef op 25 augustus 2002 @ 01:08:
Ik speel regelmatig in spelen als sniper en ik wil me niet op mijn borst kloppen maar ik doe het niet slecht
Waarom zit ik dan met een 21 dagen trial versie?
En waarom zie'k battle 1942 niet tussen die spellen staan?
Het is mij ook nooit gelukt om iemand te sniperen die rond aan het wandelen is. Soms raak ik een persoon niet eens terwijl ik wel precies op 'm had gericht. Hij stond zelfs stil. Dat vindt ik wel ietsjes minder maar dat drukt het pret zeker niet.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Mja, heb'k ook wel eens gehad.. enige dat'k kan bedenken is de max. range van zo'n sniperifle.. maar dat kan't bijna niet zijn, 500m moet ie toch halen he?Alpha-sphere schreef op 25 augustus 2002 @ 01:37:
Het is mij ook nooit gelukt om iemand te sniperen die rond aan het wandelen is. Soms raak ik een persoon niet eens terwijl ik wel precies op 'm had gericht. Hij stond zelfs stil. Dat vindt ik wel ietsjes minder maar dat drukt het pret zeker niet.
Thanxpoohbeer schreef op 24 augustus 2002 @ 23:55:
[...]
Je ramt eerst op de knop om je voertuig te verlaten (E), als je dan in de lucht bent ram je op 9 (NIET op het numerieke deel van je keybord, WEL op dat deel boven het alfabet!) tot je begint te vertragen en rechts het symbooltje van een parachute ziet verschijnen. (soms werkt het niet 100% van de 1e keer namelijk)
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Precies...Alpha-sphere schreef op 25 augustus 2002 @ 01:37:
En ik snap ook niet hoe ik zo'n LCV (landingsvoertuig) uitkom. Ik zie bij veel mensen de voorkant netjes open gaan, maar bij mij doet ie dat echt nooit...
Je pijl omhoog is open, je pijl omlaag is dicht.Asphyxion schreef op 25 augustus 2002 @ 02:09:
[...]
Precies...
En ik snap ook niet hoe ik zo'n LCV (landingsvoertuig) uitkom. Ik zie bij veel mensen de voorkant netjes open gaan, maar bij mij doet ie dat echt nooit...
Dit moet je wel doen als je in de 'bestuurderspositie' zit.
mensen .. please. pretty please. lees ff de readme, en het hele topic. (is veel jah .idd, maar staat ook heel veel info in.) voorkomt dat veel vragen steeds opnieuw worden gesteld.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Kan dat all seeying eye nu eigenlijk met b1942 overweg of niet?
Ik kan er bliojkbaar het spel niet bij adden.
Verwijderd
De testen die ik heb gedaan, allemaal op de server van gamerservers.nl met constant 32 man alleen het plaatje van LAN daar begon ik met 2 man ofzo maar die zat al vrij snel vol met 32 man.

De upload is vrijwel gelijk alleen de download varieert nogal

Verwijderd
Kom net terug van een hele lange heerlijke potje. Oh wat ownt dit spel. Lekker met zijn 2en in het vliegtuig. En dan deruit springen met een parachute. En die jeeps ownen gewoon. Lekker racen tegen elkaar. Dit spel moet ik gewoon hebben/kopen . Alleen voor de multiplayer alleen ownt tie al.
lees je wel ? er staat hierboven ergens een post dat je het topic moet doorlezen, doe dit zou ik zo zeggenpoohbeer schreef op 25 augustus 2002 @ 02:45:
Kan dat all seeying eye nu eigenlijk met b1942 overweg of niet?
niet zo maar luk raak iets posten, lees het topic ff door (ctrl+f in topic helpt je ook goed)
bepaalde vragen komen zo wel 100x aan bod en das na verloop van tijd behoorlijk irritant !
ook het antwoord op jou vraag staat duidelijk in dit topic
ik ben

Verwijderd
ik speel best vaak met die sniper en ik moet zeggen dat het me wel goed afgaat.....alleen idd als die ventjes lopen is het een ander verhaal.
ASE was vroeger "gedeeltelijk" gratis, dwz je kon van alle features gebruik maken behalve dat je maar 4 buddies kon en geen servers kon monitoren.. je kon m zo lang als je wilde op schijf hebben staan.. blijkbaar is dat nou veranderd en gaat ie maar 21 dagen mee...
haal even een crackje of registreer t voor 10 euros per jaar.. heb ik ook gedaan en nog geen spijt van gehad.. dit zijn van die programmas die t gewoon verdienen
Hier staat hoe je met een omweg BF in ASE kunt krijgen http://u238.fragism.com/bf1942/
Het werkt niet helemaal 100 % maar dat komt omdat gamespy de servers voor zichzelf houdt, dus met ASE weet je nooit of er nieuw servers zijn bijgekomen.. maar gelukkig heeft iemand bijna 800 servers in een bestandje gepropt die je zo in ASE kunt gebruiken
Gewoon ff servers.dat downen en in je ASE map zetten en die tutorial doen.. dan ben je eindelijk van die gamespy af
All you ASE are belong to us
haal even een crackje of registreer t voor 10 euros per jaar.. heb ik ook gedaan en nog geen spijt van gehad.. dit zijn van die programmas die t gewoon verdienen
Hier staat hoe je met een omweg BF in ASE kunt krijgen http://u238.fragism.com/bf1942/
Het werkt niet helemaal 100 % maar dat komt omdat gamespy de servers voor zichzelf houdt, dus met ASE weet je nooit of er nieuw servers zijn bijgekomen.. maar gelukkig heeft iemand bijna 800 servers in een bestandje gepropt die je zo in ASE kunt gebruiken
All you ASE are belong to us
Verwijderd
tis me een keer gelukt om met die gun van de engineer, ook een soort sniperrifle maar dan anders, vanuit mn parachute een aanstormend gastje met 1 shot neer te halen. T'leukste weas dat ik met hem over msn lulde, hij vond het nie zo leuk :#:#
Tnx for testing. Ik ga dus voortaan op 56k spelen. Eens kijken of ik extra lag heb oid.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 02:58:
De testen die ik heb gedaan, allemaal op de server van gamerservers.nl met constant 32 man alleen het plaatje van LAN daar begon ik met 2 man ofzo maar die zat al vrij snel vol met 32 man.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
GamePen is reporting that Digital Illusions' Battlefield 1942 has NOT gone gold yet. This wouldn't be bad news as many players, who got their hands on the demos, pointed out some bugs/glitches, which might get fixed now before the final game actually ships.
I just came back from the Battlefield 1942 junket and I learned some pretty interesting information. The game has not yet reached gold status and the internet rumor is just that, a rumor. However, the game is very close to being gold, just a few minor bugs need to be worked and tweaked.
I was able to play about 4 hours worth of the near final version and I'll admit, the game is pretty damn addicting. There are a few bugs though, some of which really affect the gameplay. We'll have more info for you on the game as it develops.
www.evilavatar.com
Ben benieuwd of het dan wel rond half september in de winkel ligt.
Het mag van mij best wat langer duren als ze meer tijd nodig hebben om alle bugs eruit te halen
Het mag van mij best wat langer duren als ze meer tijd nodig hebben om alle bugs eruit te halen
Verwijderd
Ik heb gister met ASE op een XS4ALL server kunnen spelen. Erg leuk allemaal, maar ik vind dat er nog wel wat irritante 'bugs' inzitten. Als die schepen bijvoorbeeld gaan varen, dan wordt je de hele tijd ergens anders neergezet op dat schip...
En is dit spel eigenlijk wel te doen met ISDN?
En is dit spel eigenlijk wel te doen met ISDN?
uitermate cool mensen, zal vanmiddag ook [GOT] voor mijn naam zetten 
dus nick is dan
[GOT] Willie
dus nick is dan
[GOT] Willie
Mijn nick is al [GoT]ShockeR, from the beginning
Verwijderd
Oh ja ik had alleen NL achter mijn naam. Ik heet dus [GoT]FLiPmO-=NL=- . Alhoewel die nl niet meer nodig is
.
vanmiddag weer een potje 
gisteren op de server van NEMESIS was zeker kewl
lekker aan het kloten
gisteren op de server van NEMESIS was zeker kewl
[This space is for rent]
Verwijderd
ok hij is weer up.
195.64.91.231 : 14567
btw het laatste wat ik heb gelezen is dattie pas 20-09-02 uitkomt in europa
Verwijderd
ik heet trouwens daf_damian dus check maar op ea servers:P dan zie je me wel boven aan de lijst staan:P
kom zo ff etenVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 11:35:
ok hij is weer up.
[This space is for rent]
Dit topic is gesloten.