[quote]
dBA schreef op 23 augustus 2002 @ 16:13:
Tijd om ff wat probleempjes weg te werken
[...]
Ok, dit mag misschien voor jou wat laat zijn, maar mijn CPU load is ook constant 100% als ik een dedicated server host (voor 32 personen that is, vol of leeg) De BF dedicated server neemt dus gewoon vrolijk al je CPU power weg, maar hoe hoog die CPU load ook is, het schijnt gewoon ontzettend smooth te blijven, zelfs voor de Amerikaantjes op mijn server met ping >200. Daar zou ik dus niet wakker van liggen
[...]
Ik heb bij een eerder rekensommetje al eens uitgerekend dat een server die constant 32 spelers heeft, op zo'n 27 GB per dag kan uitkomen. Nou kan het zijn dat ik ergens een rekenfoutje heb gemaakt... maar het zou betekenen dat mijn limiet ook in 2 dagen is bereikt

Wat moeten we de andere 5 dagen van de week... *gulp*
[...]
Ehm... brakke netcode? Dan moet jij blij zijn dat je niet bij de BETA zat. De netcode is ondertussen gerust 300 % verbeterd en ik durf gerust te zeggen dat ik met 56K je aars gemakkelijk kan kicken terwijl jij host. De netcode is errug goed voor de hoeveelheid actie die er in het spel zit. (vliegtuigen e.d.)
[...]
Ehm, je moet 'm natuurlijk wel ff configureren. Dat doe je bij (uit het hoofd dit)
Options -> Controls -> Air. Daar klik je vervolgens ff op de optie die je wil veranderen van waar nu de muis assen staan. BV: Mouse axis 1 moet Joystick axis 1 worden e.d. Dan op "Save" klikken.
Let's turn and burn!!!
Zo, dat waren weer een paar oplossingen hoop ik. De TK'ers kan je verder niet superveel aan doen, behalve de host vragen om "friendly fire" uit te schakelen. Heb ik vanaf het begin gedaan (de CE feel in het spel) en het is nog veel leuker ook. Je kan dan namelijk als engineer bijvoorbeeld je zelf "lanceren" door ff wat TNT neer te leggen en vervolgens te ontsteken

Werkt erg goed om een snel verkenningsvluchtje te maken >:)[/quote

@ u & alle andere vriendelijke helpers!