╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
altijd op het hoofd he als je op het lichaam schiet moet je namenlijk 2x schieten en over de range maakt niet uit want ik kan vanaf de ene kant naar de andere kant schieten en iemand dood maken dus:Ppoohbeer schreef op 25 augustus 2002 @ 01:39:
[...]
Mja, heb'k ook wel eens gehad.. enige dat'k kan bedenken is de max. range van zo'n sniperifle.. maar dat kan't bijna niet zijn, 500m moet ie toch halen he?
Echt super die server. Wat ik wel merk is dat het met zijn 16'en beter is te doen dan met 32. Bij 32 spelers is het meer een soort frag festival. Met een tank schiet je misschien 1 of 2 mannetjes neer en daarna ga jezelf. Bij 8 vs 8 ben je haast onoverwinnelijk met een tank
edit:
WAT nog niet
Schuey schreef op 25 augustus 2002 @ 13:14:
ok ik ga bikken en verwacht als ik terugkom dat er een server is opgestart![]()
edit:
WAT nog niet
omg.BigB schreef op 25 augustus 2002 @ 13:30:
Zow ik ben ook wakker
Nog leuke servers met GoT-ers erop??
wat dacht je ervan om de vorige pagina even door te lezen
Zo ja dan wil ik wel joinen
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Alpha-Sphere en ik
ervaring met andere games, haten TK's zijn veel online, spelen redelijk vaak 1942 [demo]
lol dus
Dan heb je lag, je kan namelijk perfect rondwandelen op bewegende schepen.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 10:43:
Ik heb gister met ASE op een XS4ALL server kunnen spelen. Erg leuk allemaal, maar ik vind dat er nog wel wat irritante 'bugs' inzitten. Als die schepen bijvoorbeeld gaan varen, dan wordt je de hele tijd ergens anders neergezet op dat schip...
En is dit spel eigenlijk wel te doen met ISDN?
Verwijderd
Verwijderd
[Word je vliegtuig niet kapot geschoten dan door team8, omdat jij een plane eerder had? Dat gebeurd nog al vaak.
Kom net van elemental af
Ben nu echt zooo leet met die vliegtuig, Loopings, kurketrekkers hammerheads, eitje!!
Dusseh, als die GoT clan er komt, wil ik wel piloot zijn
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
voortaan eerst batterijen opladen anders kan je gaan typen met het schermtoetsenbord net als ik
[This space is for rent]
Verwijderd
nemesis als ie leeg isDamian schreef op 25 augustus 2002 @ 15:17:
ff nog een vraagje, welke servers zitten de GoTters ???
[This space is for rent]
Verwijderd
Ik heb de schift toets aan gas geven gezet (met vliegtuig)
Maar als ik ff in de lucht zit dan kan ik blijven drukken wat ik wil maar dan houd ie op met gas geven
Throttle / gas Ingedrukt houden.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 15:28:
Eej ik heb ene probleempje
Ik heb de schift toets aan gas geven gezet (met vliegtuig)
Maar als ik ff in de lucht zit dan kan ik blijven drukken wat ik wil maar dan houd ie op met gas geven
Wie weet het verschil tussen 56k en de LAN optie bij het battlefield MP scherm
145.74.103.17 :4445 is echt een super server. Constant een ping van 29 heerlijk
ik denk dat de framerate bij 56k wat naar beneden gaat. Dat is in iedergeval zo bij Tactical Ops.Wie weet het verschil tussen 56k en de LAN optie bij het battlefield MP scherm Behalve dat de 56k minder mb / uur slurpt.
Ik snap het trouwens niet , ik was een tijdje engineer en die heeft ook een soort van sniper rifle maar hoe ik ook richt het killen wil niet echt lukken , misschien brengt dat geweer gewoon niet genoeg schade aan met een schot van ver af.
In het vervolg maar eens op het hoofdrichten (wat nog niet mee valt als ze bewegen pfffff) en misschien gehurkt of liggend schieten!
Oja en die anti-tank gun krijg ik bijna geen infantery mee neer , verder is het gewoon echt een leuke verslaving om te spelen!
En een AA-gun is ook een echte tank-killer , had er vanmiddag meteen 2 stuks naast elkaar stuk geschoten! (maar dit werd ook al eerder aangegeven!).

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
JA het is echt zo leuk. Laat die single player maar zitten...want dat is gewoon saai met bots. Tenminste de ene missie. Gewoon meteen miultiplayer starten. Naar nemises server gaan. En gotters aafknallenVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 15:19:
is het echt zo'n leuk spel??? ik ben nu bezig de single en multiplayer te downloaden.. ik ben benieuwd
Mmm, ik heb liever die z'n vlieger gebruikt om te bomben en om ondersteuning te geven dan om er allerlei kunstjes mee te doen.Damian schreef op 25 augustus 2002 @ 15:08:
OMG Dit spel ownt echt zoo zwaar!
Kom net van elemental afAlleen maar lope battlefielden
Ben nu echt zooo leet met die vliegtuig, Loopings, kurketrekkers hammerheads, eitje!!
Dusseh, als die GoT clan er komt, wil ik wel piloot zijn
Net op nemisis server was ook wel leuk..
alleen paar keer zware lag, gaat die nemisis (met 0 lag) dan netjes iedereen afknallen.. zo kan'k het (misschien) ook jah!
Eneuhh.. dat auto team even ofzo? It sucks.. heb je als jap net alles overwonnen, ben je opeens allies.. verwarrend hoor, als er zo een aantal teamkills vallen dan ben ik echt niet verbaast.
Verwijderd
ik wil zometeen eerst evend e single player spelen, eerst even het spel een beetje onder de knie krijgen he, maar begrijp ik het goed dat je kunt vliegen, varen, rijden en lopen, is wel super uitgebreid dan...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:28:
[...]
JA het is echt zo leuk. Laat die single player maar zitten...want dat is gewoon saai met bots. Tenminste de ene missie. Gewoon meteen miultiplayer starten. Naar nemises server gaan. En gotters aafknallen.
nemisis moet gewoon dat zusje goed slappen
Verwijderd
he nie zo vloeke johSchuey schreef op 25 augustus 2002 @ 16:47:
godver wie weet heeft mijn post verwijderd.
nemisis moet gewoon dat zusje goed slappen
by the way, draait er nog een server?????//
Verwijderd
Dat vraag ik me ook afVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:49:
[...]
he nie zo vloeke joh
by the way, draait er nog een server?????//

Verwijderd
whahahapoohbeer schreef op 25 augustus 2002 @ 16:36:
[...]
Mmm, ik heb liever die z'n vlieger gebruikt om te bomben en om ondersteuning te geven dan om er allerlei kunstjes mee te doen.
Net op nemisis server was ook wel leuk..
alleen paar keer zware lag, gaat die nemisis (met 0 lag) dan netjes iedereen afknallen.. zo kan'k het (misschien) ook jah!
Eneuhh.. dat auto team even ofzo? It sucks.. heb je als jap net alles overwonnen, ben je opeens allies.. verwarrend hoor, als er zo een aantal teamkills vallen dan ben ik echt niet verbaast.
ik probeerde me nog in te houwen
maar als ik beschoten wordt schiet ik natuurlijk terug
autoteambalance is nou eenmaal nodig om de teams eerlijk te houden.
zie vaak zat dat mensen naar het winnende team switchen.
Jij werd beschoten?! Mwhoahah, zal veel effect gehad hebben met een 1000+ms lagVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:11:
[...]
whahaha
ik probeerde me nog in te houwen![]()
maar als ik beschoten wordt schiet ik natturlijk terug
Had trouwens me vuur-knop al lang los, maar dat ding bleef maar ratelen.. ghehe, leek wel of dat ding ineens 1000 kogels in ze magazijn had!
Maareeuhh.. start je nog een servertje? En wrom knalde je eruit net? Effe waarschuwen volgende keer he
Verwijderd
server gaat dinsdag avond weer aan om een uur of 6.poohbeer schreef op 25 augustus 2002 @ 17:13:
[...]
Jij werd beschoten?! Mwhoahah, zal veel effect gehad hebben met een 1000+ms lag
Had trouwens me vuur-knop al lang los, maar dat ding bleef maar ratelen.. ghehe, leek wel of dat ding ineens 1000 kogels in ze magazijn had!
Maareeuhh.. start je nog een servertje? En wrom knalde je eruit net? Effe waarschuwen volgende keer he
misschien vanavond ook. laat wel een postje vallen.
Verwijderd
Hoe los ik dit op??
Verwijderd
installeer directx 8.1 eens (opnieuw)Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:18:
als ik het spel op wil starten zegt ie: a required .DLL file, DINPUT8.DLL, was not found.
Hoe los ik dit op??
Verwijderd
en als ik dat doe, beuk ik gelijk de grond in
enne, is het vliegen met een joystick fijn??
Verwijderd
ja gaat veel makkelijker als met muis of toetsenbord.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:19:
Wat is een vliegtuig besturen kloten werk, iedereen vliegt zo mooi over de huizen heen
het betere stuntwerk lukt je echt niet met muis of tb.
Wat mij heeft geholpen is NIET met external view vliegen. Met het zeicht vanauit de cockpit. Maar dan zie je weer te weinig, dus ram je effe op F9.. dan zit je in nosecam.. Heb je betere orientatie en toch zie je voldoende.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:19:
Wat is een vliegtuig besturen kloten werk, iedereen vliegt zo mooi over de huizen heen
Joystick is inderdaad lekker vliegen ja
Verwijderd
op c duwen is een oplossing. Dat vliegt het lekkers vor mij. Gewoon met muis.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:19:
Verwijderd
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:20:
waar haal ik directx 8.1 vandaan?? url??
of windowsupdate
www.microsoft.com/directxVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:20:
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ALS JE DAN OOK EVEN HET PASSWORD ERBIJ VERMELDT, GLADIOOL!Mr_UnAnimouS schreef op 25 augustus 2002 @ 15:45:
Zo net weer effe een potje gespeeld.Eindelijk een keer 1ste geworden
met 33-30-14
.
145.74.103.17 :4445 is echt een super server. Constant een ping van 29 heerlijk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik krijg unable to connectCaptain Pervert schreef op 25 augustus 2002 @ 19:22:
[...]
ALS JE DAN OOK EVEN HET PASSWORD ERBIJ VERMELDT, GLADIOOL!
Nu pasVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:46:
ik heb heeeel even de single versie gespeeld, toch best we wauw eigenlijk, vanvond multiplayer proberen
klopt het trouwens dat GoT net een beetje raar deed? bij mij wou die maar niet laden. Ik kreeg de hele tijd niks te zien
Verwijderd
En ja ik heb adsl. Daar is niks mis mee. Het gaan alleen lekker wanneer ik bv. op nemesis zijn server ga.
En ja die server van xs4all heb je een paswoord voor nodig. EN nee die heb ik niet want die jongen is zo slim omdat niet erbij te vermelden.
GoT laden toe net ook niet bij mij.
[edit] Vandaag 1 keer op een server van EA geweest en had ik een ping van 40. Jaha...dat was prachtig
Verwijderd
vol=volCaptain Pervert schreef op 25 augustus 2002 @ 19:22:
[...]
ALS JE DAN OOK EVEN HET PASSWORD ERBIJ VERMELDT, GLADIOOL!
dat was het een poos geleden
[This space is for rent]
helaas nie_-= Erikje =-_ schreef op 25 augustus 2002 @ 19:51:
is er een linux server van? dan heb ik wel een 10 mbit bakkie
[This space is for rent]
Verwijderd
- Search internetVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:20:
- pas GEKOCHTE game
Verwijderd
Kan je er geen links van maken
En heeft die airplane het wel gehaald helemaal ONDERde brug DOOR.
Verneuk de layout nou niet
anyways wel geinig om mensen te annoya gewoon ondersteboven over hun basis vliegen en maar bombs "droppen" altijd komisch
www.simsport-racing.com
Verwijderd
thxVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:14:
Pic 1
Pic 2
Kijk jongens, ik wil niet opscheppen hoor, maar dit is gewoon een pracht-actie!
Onder die brug doorvliegen is ook ruigjes.
Ondersteboven heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik een keertje testen.H-Alien schreef op 25 augustus 2002 @ 20:29:
je bent pas "stoer" als je ondersteboven onder de bruh doorvliegd, wat me tot nu toe 80 suicides heeft opgeleverd
anyways wel geinig om mensen te annoya gewoon ondersteboven over hun basis vliegen en maar bombs "droppen" altijd komisch
Verwijderd
Verwijderd
Jaja, lul niet. Met je bijna iedereen kan dat wel.Allochtoon schreef op 25 augustus 2002 @ 20:21:
pfff ik wist dat iemand er over ging opscheppen, bijna iedereen kan dat wel
DE MEESTE MENSEN MAKEN RUZIE over wie er het 1st een vliegtuig in willen, en kunnen dan NIET EENS OPSTIJGEN laat staan onder een brug door vliegen.
Dit moest ff
Niet in de DEMO maar wel in de hele versieVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:33:
zitten er trouwens geen vliegtuigen in de single player versie??? ik heb ze nog niet gezien..
satisfied?
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik kom net van elemental af (300man LAN party) en BF 1942 werdt VEEL gespeeld!
Ik en m'n lanmaat hebben bijna heel de zaterdag BF gespeeld
M'n Server was bijna niet gebruikt helaas omdat er al een server was, maar toch effe 10 man erop gehad.
Op die drukke stond FF aan en het lamer gehalte was af en toe echt TE dramatisch, of het zijn soms n00bs die niet weten op wie ze schieten, maar meestal waren het echte l4m3 acties.
Ping was wel goed...30 ofzo
We zijn nog effe bij een andere lan wezen kijken bij ons in de buurt en daar speelden ze ook VEEEEL BF
Dit gaat dus echt wel de nieuwe lan game worden!!!!
* Gman geeft CS een schop
Verwijderd
je breng me op een idee ff proberen:PH-Alien schreef op 25 augustus 2002 @ 20:29:
je bent pas "stoer" als je ondersteboven onder de bruh doorvliegd, wat me tot nu toe 80 suicides heeft opgeleverd
Verwijderd
Hey Hey, niet zomaar CS een schop verkopen zeg !!Gman schreef op 25 augustus 2002 @ 20:55:
W00000T
Ik kom net van elemental af (300man LAN party) en BF 1942 werdt VEEL gespeeld!
Ik en m'n lanmaat hebben bijna heel de zaterdag BF gespeeld
M'n Server was bijna niet gebruikt helaas omdat er al een server was, maar toch effe 10 man erop gehad.
Op die drukke stond FF aan en het lamer gehalte was af en toe echt TE dramatisch, of het zijn soms n00bs die niet weten op wie ze schieten, maar meestal waren het echte l4m3 acties.
Ping was wel goed...30 ofzo
We zijn nog effe bij een andere lan wezen kijken bij ons in de buurt en daar speelden ze ook VEEEEL BF
Dit gaat dus echt wel de nieuwe lan game worden!!!!
* Gman geeft CS een schop
Ik wordt het een beetje zat dat er op elke lan minimaal 10 CS server zijn en vaak
0 RTCW
0 SOF2
0 UT gewone (geen instasuck)
0 [vul-iets-in] servers en of spelers.
BF is het enige spel wat bijna iedereen leuk vond en continu gespeeld werd.
Voor de rest alleen maar CS... ik heb CS nooit gespeeld en wil het ook zo houden (al was het alleen maar dat ik geen HL wil kopen---> OUD (en al uitgespeeld)).
Ik snap dat de team&game-play vet is (volgens de kenners) maar dat mensen het niet een keer zat worden snap ik niet.
Ik heb gasten 3 dagen lang alleen CS zien spelen....snapt iemand dat?
Ik niet hoor.
zelfs op die 145.74.103.17:4445
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Moet je ff op hun forum kijken daar staat hun pass welMary Wana schreef op 25 augustus 2002 @ 21:34:
Zijn er ook servers waar je geen Password in hoef te voeren ? Ik word er echt strontziek van gewoonoveral klote password
Jah maar zeg nou zelf....je speelt toch ook wel eens een ander spel?Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 21:31:
omdat Counter-Strike gewoon goed is en goed blijft !
Wel spel dan ook gaat vroeg of laat vervelen.
Tis wel h00g tijd voor een nieuwe Engine....najah CS2 komt eraan dus het blijft een "noodzakelijk kwaad" ben ik bang.
Verwijderd
als je goed nagedacht had , was je er al achter gekomen, dat de rode servers een password hebben en de groene geen passMary Wana schreef op 25 augustus 2002 @ 21:34:
Zijn er ook servers waar je geen Password in hoef te voeren ? Ik word er echt strontziek van gewoonoveral klote password
Dit topic is gesloten.