With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Ik ben nu een mechanic, en de bedoeling is dat ik wapens enzo kan fabriceren en repareren. Maar nu heb ik, volgens de beschrijving, daarvoor AMN's nodig. Maar ik zou niet weten hoe ik daar aan kan komen. Is iemand die dingen mischien al ergens tegengekomen?Twixxx schreef op 27 augustus 2002 @ 21:07:
Nice!, wat voor jobs zijn er allemaal en wat doen ze?
Verwijderd
Die client staat toch wel op een ftp he? anders moet ik eerst nog een dl manager gaan installen
)
of waren jullie daar al achter
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Dus tis HAAST zeker dat clan der morgen is ...
Wat ik me afvraag is hoe die clanappartement eruit ziet
Bubbelbad enz
Verwijderd
4 chittin => solantium
1 wood + 1 chittin + 3 green poisongland => arillium
1 wood + ? big flesh + ? green poisongland => meritium
De laatste weet ik niet meer precies en nu heb ik geen hout meer om uit te proberen.
Weet iemand mischien ook wat je met die dingen kunt doen?
Verwijderd
gevonden: http://www.rpgplanet.com/...des/recyclingrecipies.asp
veel plezier ermee
Verwijderd
ik ben ook weer opnieuw begonnen, werd het even spuugzat om steeds door de copbots neer geknalt te wordenVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 11:41:
nou ik ga gewoon opnieuw beginnen en ik zie wel weer :-/
Verwijderd
ligt de server dan plat ?
Wat dit is nog bij de auto updater en nie als ik al in et spel zit
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik heb het spel 7x opnieuw geinstalled en 2x gedownload maar hij blijft hetzelfe doen. Als eerste:
Dan start ik NeocronLauncher.exe weer op. Dan krijg ik deze foutmelding
Dan start ik die NLSP.exe op dan gaat ie weer bad files downloaden die helemaal niet fout zijn:
Ik heb de hele map C:\Gamez\Neocron Bate 4\terrain vervangen door de terrain map van SlayerMidian, waar het spel wel werkt, maar dan nog gaat hij bad files downloaden voor die terrain map
Verwijderd
En waar vind ik die armor boxes in de sewers want ik ben er pas 2 tegen gekomen in half uur rondrennen en die waren allebei al open en leeg. En als ik dan geld heb waar koop ik dan een wapen ? en wat is een goed wapen voor een hacker ?
Denk je dat ik dat niet heb geprobeertTommilio schreef op 28 augustus 2002 @ 13:38:
apocrypha je probleem is makkelijk op te lossen er staat namelijk nog zo'n bestandje alleen die is iets anders genoemd -neocronlauncher.com als het goed is....het bestand neorconlaucher gooi je weg en -neorconlaucher.com rename je naar neorconlaucher.com en opstarten en hij doet het
Verwijderd
Boxes vinden is inderdaad een kwestie van zoeken. Boxes 'respawnen' echter (gaan op slot en er wordt weer iets in gedaan) rond de 3-5 minuten. Dus beste tactiek is het vinden van een goede plek (2-3 boxes dicht bij elkaar in de buurt) en daar steeds naar toe gaan en tussen het spawnen door wat xp verzamelen door monsters te knallen.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 13:25:
eh hoe kom ik als hacker aan geld voor wapens enzo ?
En waar vind ik die armor boxes in de sewers want ik ben er pas 2 tegen gekomen in half uur rondrennen en die waren allebei al open en leeg. En als ik dan geld heb waar koop ik dan een wapen ? en wat is een goed wapen voor een hacker ?
-------------
Als ik wil als maar connecten maar dat doet ie niet?
ook ff helpen?
Verwijderd
----Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 17:51:
er is _wel_ een folder die patches heet en daar moeten ze in. Bestaat deze folder niet dan moet je em denk ff zelf maken. En na dat je ze daar in hebt gedaan moet je gewoon ff de launcher opstarten.
Hij bestond niet, dus had ik hem zelf gemaakt en files geknipt en geplakt
en toen deed ie het wel, nu alleen nog zorgen dat ik eindelijk eens een missie haal en snap
Verwijderd
Je loopt onwijs langzaam, je moet erg lang lopen. Als je wilt rennen is je stamina binnen 3 secs op. Ik heb geen flauw id waar ik dan weer loop (en een bepaalde winkel ofzo zoeken is al helemaal onmogelijk) en dan ga ik dood net na dat ik allemaal items van een gast heb gehad. Hoe moet ik die verdomde items nou dan weer trug krijgen ?! Ik had geen flauw id waar ik zat dus die backpack trug zoeken is vrijwel onmogelijk ! Jeez nu heb ik dus al _helemaal_ geen zin meer om dit spel te spelen want et loopt ook nogal _erg_ langzaam allemaal. Het hacken wordt zeer eentonig, vechten is al helemaal geen moer aan.
PS: probeer geen flame te starten ofzo maar dit is gewoon mijn mening
Verwijderd
maaruh ik ben nu een tank ofzo begonnen kheb 2 van die courier dingen gedaan (3de moeten cancelen omdat ik NPCD nie kon vinden sinds dat pijltje steeds ergens heen wees waar ik niet heen kon enzo) en dan krijg ik steeds 50 exp of alle weetikveel wat, wat doet dat ?
En hoeveel beesten mot ik inhemelsnaam killen om lvl up te gaan ???
EN wat is NC ?
en waar kan ik zien hoeveel exp ik al heb ?
bij voorbaat bedankt voor et antwoorden
2. Ik heb een goede spot gevonden echt lekker, in een halfuur al 10k winst
3. Hoe zit het nou met de clan?
4. Hoe zit eht met deccie en {f6] knight, wie zijn dat?
Ik wilde er een gaan doen bij de black dragon. Dus ik naar het hoofdkwartier in pepperpark toe. Daar moest ik met zo'n ventje praten en hij vertelde mij dat ik 5 solantium moest recyclen. Ik had eerder al wat solantium gemaakt, dus ik haal dat op. Nu moest ik dat naar een ander ventje brengen. Maar dat ventje kon ik nergens vinden. Hij zou ook in het black D HQ zitten, maar ik heb echt alles doorzocht daar, maar ik kon hem nergens vinden.
Verwijderd
Ik werd net gekilled en toen hebben ze mn gloednieuwe bat gejat.
Dus ik ga trug, kzeg tegen die gast voor 800 koop ik mn bat trug, hij nee et voelt slecht je mag em gratis, en gelijk daarna begint zn vriend op me in te schieten gvd. Kon gelukkig nog net exiten. Maar op een of andere manier is nu wel mn chip weg uit mn inventory en ik heb geen id hoe ik die moet trug krijgen gvd. Want nou heb ik elke keer als ik de sewers in ga een grote kans dat ik dood ga en mn fucking bat kwijt raak. GVD wat ben ik pissed.
Sja, je weet waar je aan begint als je die chip eruit haalt, hij zit er niet voor niets inVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 12:24:
gvd haal NOOIT je law enforcement chip eruit !
Ik werd net gekilled en toen hebben ze mn gloednieuwe bat gejat.
Dus ik ga trug, kzeg tegen die gast voor 800 koop ik mn bat trug, hij nee et voelt slecht je mag em gratis, en gelijk daarna begint zn vriend op me in te schieten gvd. Kon gelukkig nog net exiten. Maar op een of andere manier is nu wel mn chip weg uit mn inventory en ik heb geen id hoe ik die moet trug krijgen gvd. Want nou heb ik elke keer als ik de sewers in ga een grote kans dat ik dood ga en mn fucking bat kwijt raak. GVD wat ben ik pissed.![]()
Maar om die chip weer terug te krijgen; wat je ook kunt doen is een nieuw ventje maken, daar de chip uithalen en ff aan iemand geven die je vertrouwd. Dan kun je met je andere ventje de chip weer ophalen en implanteren.
btw, unban me es van mirc channel
Verwijderd
ik wil hem vanavond om een uur of 7 wel even voor je vast houdenVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 13:22:
ja maar ik ken zeg maar niemand op neocron...
Verwijderd
ARgh is klote pluto server offline >:(
Verwijderd
we zitten op irc.tweakers.net #neocronVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 13:23:
of was dat de bf1942 channel
wat is hier de channel ?
btw, ik zit ook op Pluto, we zitten allemaal op pluto
Als nog een paar mensen behalve rafe, cyrix en ik om 22.00 bij het hq van Diamon Real estate komen kunnen we als een echte GoT clan beetje Rotzooi gaan schoppen
Wie komt er?
Btw, als iemand nog iets reclycled of gerepareerd moet hebben wil ik dat wel (gratis) doen. Constructen kan ik binnenkort ook, maar dan moet ik eerst nog wat meer geld voor een constructer hebben.
Verwijderd
ik doe et lekker zelf, krijg ik betere dex van
Verwijderd
Indiana (-=Indigo=-)
liquidfire1 ( liquidfire1)
3CLipZ (3CLipZ)
Donarin <GOT> (DangerDen)
Fr3aKER (Fr3aKER)
MikeNL<GOT> (MikeNL)
[GoT]Apophis (SlayerMidian)
MahnaMahna (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis)
Tweaker (GTA3)
[GoT]ZiegoM (ZiegoM)
M@NIC (M@NIC)
-=Eliminatrix=- Tomaseli
-pi-air- GoT (-Pi-air-)
Crawler (fifth_elephant)
als je je quickbelt waar je wapen inzit volstopt met troep zoals 1 cr cashcubes is er veel minder kans dat je je wapen laat vallen als je gepk'ed wordt want je verliest maar 1 item uit je quickbelt
Je moet nog even geduld hebben, want ik heb nog niet genoeg geld om een constucter te kunnen kopen. (schenkingen zijn uiteraard welkom
Je moet dan natuurlijk wel zelf voor de blueprint zorgen, want ik kan niet researchen. Ook de onderdelen heb ik waarschijnlijk niet allemaal.
Je mag mij er wel uithalen hoorVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 11:15:
en nog ff voor de volledigheid:
Indiana (-=Indigo=-)
3CLipZ (3CLipZ)
Fr3aKER (Fr3aKER)
MikeNL<GOT> (MikeNL)
MahnaMahna (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis)
Tweaker (GTA3)
[GoT]ZiegoM (ZiegoM)
M@NIC (M@NIC)
-=Eliminatrix=- Tomaseli
-pi-air- GoT (-Pi-air-)
Crawler (fifth_elephant)
als je je quickbelt waar je wapen inzit volstopt met troep zoals 1 cr cashcubes is er veel minder kans dat je je wapen laat vallen als je gepk'ed wordt want je verliest maar 1 item uit je quickbelt
Ik speel niet meer.
ik heb nu btw een exreem koele shotgun
maar ik ga een colt met laser kopen
en daarna een echt sniperrifletje ofzoiets wel iets duurs natuurlijk. als ik naar mn spot ga en dan ff alles verkoop van die boxen die ik daar heb gehackt heb ik ongeveer 4 tot 10 k en dat kan ik gewoon de hele dag doen, dus ik kan heel snel milionair worden
Maar ik moet wel meer dex hebben want als ik veel dex heb kan ik veeeel meer wapens kopen
PS: Om 19:00 op irc.tweakers.net #neocron komen, dan gaan we Neocron onveilig maken
Verwijderd
met andere woorden, hij is de held van de dagRafe schreef op 30 augustus 2002 @ 15:56:
Woei ik heb van liquidfire1 2500 cr gekregenTijd om guns te kopen dus
PS: Om 19:00 op irc.tweakers.net #neocron komen, dan gaan we Neocron onveilig maken
ik heb nu lekker 4 colts
en eentje is mn beste die helemaal gemod is, hij schiet phosper kogels en heeft een laser
Maar de beta is al bijna voorbij..
dus boeit neit meer zoveel.
Ik ga niet meer zoveel spelen, ongeveer 5 GoTters heb ik maar gezien in neocron van alle
Indiana (-=Indigo=-)
3CLipZ (3CLipZ)
Fr3aKER (Fr3aKER)
MikeNL<GOT> (MikeNL)
MahnaMahna (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis)
Tweaker (GTA3)
[GoT]ZiegoM (ZiegoM)
M@NIC (M@NIC)
-=Eliminatrix=- Tomaseli
-pi-air- GoT (-Pi-air-)
Crawler (fifth_elephant)
mensen
Verwijderd
Wat blijkt, er is een probleem met de server, en het is al bekend: http://www.neocron.com/fo...53ad21e485&threadid=12589
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 31-08-2002 20:49 . Reden: typo ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Psi monks zijn de perfecte constructors/researchers/medics. Ultieme support jongens dus. De PSI powers zal ik verder maar niet over praten
...Als het maar werkt
Verwijderd
Pffff geen idee ... de key is er al langg ...maar niemand heeft 75 sympathy bij Black Dragon dus schiet niet echt opVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 00:20:
Is er nog iemand bezig met een GOT clan in neocron?
Verwijderd

Strak pakkie

Arme Clipz

Deze CopBot was de kluts kwijt en ging moonwalken
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 02-09-2002 22:03 . Reden: fout plaatje ]
Verwijderd
Verwijderd
Vind dit 1 van de slechte spellen wat ik ooit heb gedownload.
(ok het is wat overdreven, maar ik ben er toch al weer flauw van)
...Als het maar werkt
Verwijderd
Verwijderd
maar ik wil graag de mening horen of er veel veranderd is
Verwijderd
maar ik weet niet hoe het nu is
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 09:11 ]
Ja.. en ik heb beide gespeelt ook in beta, en ik moet zeggen ík vond DAoC mee.Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 08:31:
denk dat je beter voor daoc kan gaan aangezien neocron niet echt bekend is
Verwijderd
maar ik wil toch een leuke mmo game of het nu rpg rts of fps is maakt me niks uit ik had al bij daoc zitten kijken maar zijn de graphics er echt om vooruit gegaan bij de exp pack ?
Verwijderd
tjahDarkShadow schreef op 12 March 2003 @ 14:08:
hmmm daoc lijkt me leuker dan dit.... wacht anders even op world of warcraft
zolang kan ik niet wachten
het ziet er cool uit enzo maar ik wil eerst een trail ofzo 2 dagen spelen is net genoeg
ik koop niet graag games waarvan ik neiks weet
Verwijderd
Neocron ownsVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 08:05:
iemand???
Speel het nu al 2 maanden, server Saturn waar je 4 characters mag aanmaken, clan bestaat uit 99 leden (voornamelijk UK gamers die ik ken van RTCW), bezitten zo nu en dan outposts en het spel (lees 'events', epic runs, expansion komt eraan, new items/mobs etc.etc) wordt steeds beter per patch.
Clan is zelfvoorzienend, eigen constructors/researchers/pokers/barters/drivers etc etc., bezitten meerdere appartementen, vehicles. Zonder een goede clan of connecties heb je het heel wat moeilijker
Ik ga nog even door, h00k3d
Moet wel zeggen dit spel is zeer moeilijk om te starten (lees AUB eerst het newbie forum op de officiele site), als je eenmaal weet waar je je items/weapons/implants moet halen (niet de winkels dus, maar laten/zelf bouwen of op jacht gaan).
Maar idd, er komt nogal wat op je af, als je eenmaal je draai gevonden hebt:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:44 ]
Verwijderd
Woot ik ga neocron halen ik weet het nu heb je msn ik wil je nog een aantal dingen vragenVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:41:
[...]
Neocron owns
Speel het nu al 2 maanden, server Saturn waar je 4 characters mag aanmaken, clan bestaat uit 99 leden (voornamelijk UK gamers die ik ken van RTCW), bezitten zo nu en dan outposts en het spel (lees 'events', epic runs, expansion komt eraan, new items/mobs etc.etc) wordt steeds beter per patch.
Clan is zelfvoorzienend, eigen constructors/researchers/pokers/barters/drivers etc etc., bezitten meerdere appartementen, vehicles. Zonder een goede clan of connecties heb je het heel wat moeilijker
Ik ga nog even door, h00k3d
Moet wel zeggen dit spel is zeer moeilijk om te starten (lees AUB eerst het newbie forum op de officiele site), als je eenmaal weet waar je je items/weapons/implants moet halen (niet de winkels dus, maar laten/zelf bouwen of op jacht gaan).
Maar idd, er komt nogal wat op je af, als je eenmaal je draai gevonden hebt:![]()
![]()
Verwijderd
doe anders via emailVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:54:
[...]
Woot ik ga neocron halen ik weet het nu heb je msn ik wil je nog een aantal dingen vragen
check Newbie forum staan een aantal goeie sticky topics in, ook de sites mbt character creating zijn de moeite waard.
Ik hoop dat je veel vrije tijd hebt
/me loves to kill Warbot Titans/Grim Executioners (meestal niet aan te raden in je eentje) en andere 110/110*** mobs
Ik heb nu een GenTank, level 58 met power armour, cursed soul, malediction, PSI Monk lvl 45 ppu (Passive, ressurection) en een Private Eye lvl 48 puur om de clan te dienen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 16:55 ]
Verwijderd
Invasion of mutants
Verwijderd
Verwijderd
*zucht* hij zal wel neocron aant spelen zijn
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:57 ]
Verwijderd
Volgens mij niet helemaal de bedoeling dat je het gratis downloadVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:51:
He jongens ik zie nergens waar je m gratis kan doloaden wil iemand een goed link geven?
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()