Net weer ff verder gespeeld. Je bent dus lid van een factie die je bij het maken van je character kan kiezen. Je kunt dan missies aannemen via de computer en zo geld verdienen. Je kunt beter worden in je skills en daarmee heftigere items enzo equippen zoals meestal het geval is. Implants kun je krijgen, er zijn allerlei winkels in de stad (kleding, snacks, tools, equipment enz). Ik heb dit allemaal nog niet gedaan, alleen gezien
Het ziet er allemaal nogal HUGE uit...het is echt zo'n post-moderne futuristische stad met vliegende droids en neon reclameborden enzo. Ook hoor je allerlei geluiden en gezoen/geroezemoes alsof het erg levendig is. Zo op het eerste gezicht lijkt dit me wel een vet spel!
Ik heb natuurlijk ook wel al wat mindere dingen meegemaakt: Soms lopen de mensen "door" een vloertexture heen, of zweven ze er net boven...
Als je een bericht in een berichtvenster scrollt, gaat het bericht gewoon uit het venster..ziet er wazig uit
Ook issie al 2x gecrashed naar de desktop
Met de leuke melding om bugreport@reakktor.com te mailen en de file callstack.log mee te sturen. Dat heb ik dus maar gedaan...
Het ziet er allemaal nogal HUGE uit...het is echt zo'n post-moderne futuristische stad met vliegende droids en neon reclameborden enzo. Ook hoor je allerlei geluiden en gezoen/geroezemoes alsof het erg levendig is. Zo op het eerste gezicht lijkt dit me wel een vet spel!
Ik heb natuurlijk ook wel al wat mindere dingen meegemaakt: Soms lopen de mensen "door" een vloertexture heen, of zweven ze er net boven...
Als je een bericht in een berichtvenster scrollt, gaat het bericht gewoon uit het venster..ziet er wazig uit
Ook issie al 2x gecrashed naar de desktop