New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
[GoT]SaSReCoiL (
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
En bij mij staat er steeds synchronizing. Kan iemand me helpen
Laat me raden, je was weer lekker lame bezig op IRC... standaard
Heb het spel alleen nog niet gestart maar wel account aangemaakt en geinstalleerd en alles
Ze zijn maar 8kb per stuk maar daar doet die server min 1 minuut over!
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
[GoT]SaSReCoiL ( )
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil) ik wil een wapen !!!!
ik wil derbijVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 21:29:
Pluto:
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
[GoT]SaSReCoiL ( )
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil) ik wil een wapen !!!!
Voor een willekeurig modje:
Kan je deze mirror in de beginpost plaatsen(de post van de topicstarter dus
MIRROR PATCH 139
Heb net wat rond gelopen, ben trouwens wel een kewl figuur.
Maar ik heb geen idee wat ik moet en kan doen.
Ben naar beneden gegaan en wat rond gekeken.
Na 1uur lopen de lift gevonden.
En dan moet ik een code in voeren ofzo iets, maar hij pakt m'n password neit.
Hoe kom ik dan in m'n huisje
Zijn er trouwens nog andere mensen bij die 3 liften ?
Verwijderd
als het de lift moet je als password je nick invullenM@NIC schreef op 22 augustus 2002 @ 21:48:
Aaargh, snap er geen bal van
Heb net wat rond gelopen, ben trouwens wel een kewl figuur.
Maar ik heb geen idee wat ik moet en kan doen.
Ben naar beneden gegaan en wat rond gekeken.
Na 1uur lopen de lift gevonden.
En dan moet ik een code in voeren ofzo iets, maar hij pakt m'n password neit.
Hoe kom ik dan in m'n huisje
Zijn er trouwens nog andere mensen bij die 3 liften ?
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel) (moest ff aangepast worden.
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
Als het goed is klopt het zo, anders ff over quoten en veranderen.
Agressor (Metal-Kool)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis) -
Die Cro Magnon heb ik even opgegeven
This space is for rent!
Hm...en hoe weet ik welke lift van mij is ?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 21:50:
[...]
als het de lift moet je als password je nick invullen(het moet wel de juiste lift zijn)
Btw. m'n nick is M@NIC
Maar ik kom er niet meer in en werd er zo maar uitgegooid.
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis) -
_-=Oxygen=-_
Agressor (Metal-Kool)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis) -
_-=Oxygen=-_
ZiegoM ([GoT]ZiegoM)
\_Specs_/
Ingame - (GoT nick)
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis)
_-=Oxygen=-_ (GTA3)
[GoT]ZiegoM (ZiegoM)
M@NIC (M@NIC)
Verwijderd
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis)
_-=Oxygen=-_ (GTA3)
[GoT]ZiegoM (ZiegoM)
M@NIC (M@NIC)
-=Eliminatrix=- Tomaseli
Ik ben dus dood gedropt (d8 dat ze in zo'n Beta nog niet deden aan schade door van een flat vallen
\_Specs_/
Moest ik posten van liquidfire want hij kon het niet oid
zelfde hierZiegoM schreef op 22 augustus 2002 @ 23:25:
Ik ben dus een uurtje bezig geweest met dit spel(letje) en verveel me nu dus de pleuris is die wereld...
Ik ben dus dood gedropt (d8 dat ze in zo'n Beta nog niet deden aan schade door van een flat vallen) en nu ben ik weer beter maar ik heb geen mes (en de rest van de shit waar je mee start) meer. Met 602 'geld' kan je dus niet zo schietwapending kopen en nu kan ik dus niets doen....behalve rondlopen dan. Iemand een id?? Of een winkel ergens die messen verkoopt voor minder dan 602 ballen??
ik word ook echt gestoord van die interface. De hele tijd op escape drukken en lopen gaat met de pijltjes..ik wil met WSAD
Kun je veranderenFr3aKER schreef op 22 augustus 2002 @ 23:43:
[...]
zelfde hier
ik word ook echt gestoord van die interface. De hele tijd op escape drukken en lopen gaat met de pijltjes..ik wil met WSAD
Nu wil ik wel een job doen. Eentje aangenomen maar nu weet ik niet waar de bio blablalba HQ is. daar moest ik heen.
Hoe moet ik nou weten waar ik precies heenmoet
al gevonden: kan met nav zooi(F9)
't idee is misschien goed, maar hijs heeel slecht uitgewerkt
Verwijderd

een goede FAQ : http://www.neocrononline.com/cgi-bin/r.cgi/betaguide.html?#1
Enjoy
Uhm als je dood gaat kun je gewoon je quickslot opnieuw pakken, hoor, op de plek waar je dood ging, of op een GeRe en daar je spullen halen (kost wel klein betje geld)ZiegoM schreef op 22 augustus 2002 @ 23:25:
Ik ben dus een uurtje bezig geweest met dit spel(letje) en verveel me nu dus de pleuris is die wereld...
Ik ben dus dood gedropt (d8 dat ze in zo'n Beta nog niet deden aan schade door van een flat vallen) en nu ben ik weer beter maar ik heb geen mes (en de rest van de shit waar je mee start) meer. Met 602 'geld' kan je dus niet zo schietwapending kopen en nu kan ik dus niets doen....behalve rondlopen dan. Iemand een id?? Of een winkel ergens die messen verkoopt voor minder dan 602 ballen??
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
F2 en dan in je Quickslot slepen, en dan op dat nummer drukken (als je bv in slot 1 dropt gewoon op 1 drukken.)ThrillSeeka schreef op 23 augustus 2002 @ 06:49:
Ik had een mes afgepakt van iemand maar hoe gebruik ik dat mes nu dan? Ik heb F2 gedaan en dan zie ik dat mes wel maar hoe gebruik ik het? Activeren? Maar hoe steek ik er dan iemand mee?
Maar je kan echter niemand neer steken als je je law chip ernog in hebt.
Deze chip zorgt er ook voor dat je NIET vermoord kan worden door PK-ers.
Maar de wapens reqs zijn hoger en je kreegt minder xp.
Dus jij kiest?
Snel en risky? Of langzaam en zeker van je zaak?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Is dat tijdelijk
1. ik start neocron op
2.Ik log in, selecteer server en ben in pluto server.
3. Ik selecteer de character.
en dan...
Zwart scherm met synchronizing. En dat verandert neit, het blijft gewoon zo....
Verwijderd
dat had ik ook, totdat ik op mijn server / firewall de poorten 6000 t/m 8000 open gooide, toen ging alles goedGTA3 schreef op 23 augustus 2002 @ 10:05:
Ach, bij mij :
1. ik start neocron op
2.Ik log in, selecteer server en ben in pluto server.
3. Ik selecteer de character.
en dan...
Zwart scherm met synchronizing. En dat verandert neit, het blijft gewoon zo....
Faction : Black Dragon
Class : Tank
Beroep : Mercenary
Alles is open maar het lukt nog steeds nietVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 10:20:
[...]
dat had ik ook, totdat ik op mijn server / firewall de poorten 6000 t/m 8000 open gooide, toen ging alles goed
Verwijderd
de meeste zijn pas 1 a 2 dagen bezig, dus ik neem aan dat we dit antwoord negatief moeten beantwoorden.ThrillSeeka schreef op 23 augustus 2002 @ 11:53:
Is het iemand trouwens al gelukt om een gebouw over te nemen
Ik krijg al de smaak te pakken, begin het steeds beter door te krijgen. Ben maar met een nieuwe start begonnen (zelfde nick, oude gewoon gedeleted) en ben de boel maar eens aan het verkennen gegaan. Door een beetje rond te lopen en in dozen te kijken heb ik al aardig wat spullen gevonden en heb zelfs ook al een extra mes te pakken gekregen. Ook heb ik al door hoe ik weer netjes terug moet komen bij mijn appartment, en weet eindelijk hoe ik er ook in kan komen (wachtwoord in de lift is gewoon je nickname).
Tevens heb ik in de sewers al wat geld bij verdiend door ratten en spinnen te vermoorden, het gaat langzaam, maar ok, het heeft resultaat.
Voor de liefhebbers, in disco veronique kan je op de boven verdieping een live show van 2 dames zien
Tevens heb ik al handgranaten kunnen kopen. Ik moet ze nog wel even uitproberen, maar dat komt vanavond allemaal wel weer, ben nu weer op mijn werk
Maar na dat gisteren niks lukte en ik niks snapte (wilde al weer bijna opgeven) heb ik nu het gevoel van, shit, ik wil naar huis, ik wil spelen. Als je het eenmaal een beetje door hebt, dan raak je verslaafd.
Mischien dat we hier elkaar een beetje kunnen helpen met af en toe een paar tips te posten voor iedereen, zodat we er allemaal wat van leren.
Verwijderd
Recover Weapons voor 200 'geld' (die apparaten voor je appartament)ZiegoM schreef op 22 augustus 2002 @ 23:25:
Verwijderd
In mijn paspoort ben ik een neger maar tijdens gesprekken ben ik een blankeVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:28:
ff een screenie van mezelf in men flat spiegel:
[afbeelding]
een goede FAQ : http://www.neocrononline.com/cgi-bin/r.cgi/betaguide.html?#1
Enjoy
Als ik het goed begrijp gaat NeoCron 13 september alweer downSince the Beta 4 already started on the 5th of August in Germany, it will end there on the 4th of September. For everyone logging in from outside Germany, B4 continues until the 13th. The servers Neptune and Uranus will be closed with the end of the German Beta and will from then on run the retail version.
Iemand heeft me ook al gekilled.
Verwijderd
niet zo snel opgeven, en anders wacht even tot vanavond, mag je je geld wel aan mij geven voor je opgeefM@NIC schreef op 23 augustus 2002 @ 13:49:
Hm...kut game..ik kap er mee.
[afbeelding]
Verwijderd

Sorry, door resizen is het een beetje verpest.
Wat er staat:
Go away, i have to guard this area
Staat die knullo in de hoek
Ik zeg Shut Up bastard, hij draait zich om,
boemboemboem dood.
Ik weer terug, rugtas pakken, klaar
Nee...die kerels schoten niet op me.ThrillSeeka schreef op 23 augustus 2002 @ 13:52:
^^^ Volgens mij werd je ook een paar keer gewaarschuwd
Gewoon een player buiten in dezelfde buurt.
Had een enorme gun en zat op iedereen te raggen.
Verwijderd
mag je echt niet doen M@NIC ,dit is echt de beste beta die je kan krijgen op de momentM@NIC schreef op 23 augustus 2002 @ 13:49:
Hm...kut game..ik kap er mee.
[afbeelding]
Verwijderd
moet je die implant laten zitten johM@NIC schreef op 23 augustus 2002 @ 13:59:
[...]
Nee...die kerels schoten niet op me.
Verwijderd
als je de inleiding leest van het spel zie je ook dat er in die buurt door iedereen wapens getest wordt op alles wat beweegt. Het is daar dus ook een verhoogd risico om dood te gaan (houdt het wel lekker spannendM@NIC schreef op 23 augustus 2002 @ 13:59:
[...]
Nee...die kerels schoten niet op me.
Verwijderd
volgens mij kan je hem tijdelijk verwijderen ja, want als je hem verwijder, dan gooi je hem in je inventory (als je slim bent)ThrillSeeka schreef op 23 augustus 2002 @ 14:06:
Kan je die implant ook tijdelijk verwijderen? Dus dat je hem na een tijdje weer terug doet?
Verwijderd
Verwijderd
heb je de website van het spel al bekeken?? (www.neocron.com)Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:11:
Kan iemand me uitleggen wat voor een soort spel dit is ?? ... ik snap de ballen er van ....
dan weet je toch ook wel hoeveel ruimte je nog vrij moet hebben?
Verwijderd
sauron, 10 euro per maand wordt het als ik het goed begrepen heb
ik word gek van het zoeken..zoeken..zoeken...zoeken...lopen...
't is nix voor mij
Hoeveel maanden nog tot Ragnarok weer up komt ?
* M@NIC begint te trillen en barts in huilen uit.....damn wat was RO goedM a a r t e n schreef op 23 augustus 2002 @ 20:21:
offtopic:
Hoeveel maanden nog tot Ragnarok weer up komt ?
1Gyg downen met 100KB/sec duurt 188,74368 minuten om precies te zijnVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 05:25:
[..]
Maar dat valt wel mee, uurtje ofzo met 100kb's.
[..]
ik ben hem nu aan het downloaden, eens ff kijken wat het is
Verwijderd
Ik heb een tijdje geld zitten bietsen op straat zodat ik m'n stuff weer terug kon krijgen
Nu heb ik m'n knife en m'n gun weer..
Ik heb nu 23 chittins..hoeveel is dat waard? ik zie dat veel mensen erom vragen op straat?
nog een vraag: Ik had een missie genomen dat je binnen 6 uur minstens 5 sewer flies moest afmaken..
ik had er minstens 10 afgemaakt maar toch mission failed???
Verwijderd
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Ingame - (GoT nick)
New-Age Rabbi (Yegor)
Agressor (Metal-Kool)
TheAngel ([GoT]TheAngel)
Timothy (M a a r t e n)
Bloodclot (Bloodclot)
jdvanwijk (jdvanwijk)
MaXiMizE (MaXiMizE)
KoetjeBoe (KoetjeBoe)
FastDevil (FastDevil)
executor (eXeCuTeR)
TouTaTis (TouTaTis)
_-=Oxygen=-_ (GTA3)
[GoT]ZiegoM (ZiegoM)
M@NIC (M@NIC)
-=Eliminatrix=- Tomaseli
-pi-air- GoT (-Pi-air-)
deze beta crasht nogal vaak
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()