Verwijderd
Wat blijkt, er is een probleem met de server, en het is al bekend: http://www.neocron.com/fo...53ad21e485&threadid=12589
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 31-08-2002 20:49 . Reden: typo ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Psi monks zijn de perfecte constructors/researchers/medics. Ultieme support jongens dus. De PSI powers zal ik verder maar niet over praten
...Als het maar werkt
Verwijderd
Pffff geen idee ... de key is er al langg ...maar niemand heeft 75 sympathy bij Black Dragon dus schiet niet echt opVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 00:20:
Is er nog iemand bezig met een GOT clan in neocron?
Verwijderd

Strak pakkie

Arme Clipz

Deze CopBot was de kluts kwijt en ging moonwalken
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 02-09-2002 22:03 . Reden: fout plaatje ]
Verwijderd
Verwijderd
Vind dit 1 van de slechte spellen wat ik ooit heb gedownload.
(ok het is wat overdreven, maar ik ben er toch al weer flauw van)
...Als het maar werkt
Verwijderd
Verwijderd
maar ik wil graag de mening horen of er veel veranderd is
Verwijderd
maar ik weet niet hoe het nu is
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 09:11 ]
Ja.. en ik heb beide gespeelt ook in beta, en ik moet zeggen ík vond DAoC mee.Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 08:31:
denk dat je beter voor daoc kan gaan aangezien neocron niet echt bekend is
Verwijderd
maar ik wil toch een leuke mmo game of het nu rpg rts of fps is maakt me niks uit ik had al bij daoc zitten kijken maar zijn de graphics er echt om vooruit gegaan bij de exp pack ?
Verwijderd
tjahDarkShadow schreef op 12 March 2003 @ 14:08:
hmmm daoc lijkt me leuker dan dit.... wacht anders even op world of warcraft
zolang kan ik niet wachten
het ziet er cool uit enzo maar ik wil eerst een trail ofzo 2 dagen spelen is net genoeg
ik koop niet graag games waarvan ik neiks weet
Verwijderd
Neocron ownsVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 08:05:
iemand???
Speel het nu al 2 maanden, server Saturn waar je 4 characters mag aanmaken, clan bestaat uit 99 leden (voornamelijk UK gamers die ik ken van RTCW), bezitten zo nu en dan outposts en het spel (lees 'events', epic runs, expansion komt eraan, new items/mobs etc.etc) wordt steeds beter per patch.
Clan is zelfvoorzienend, eigen constructors/researchers/pokers/barters/drivers etc etc., bezitten meerdere appartementen, vehicles. Zonder een goede clan of connecties heb je het heel wat moeilijker
Ik ga nog even door, h00k3d
Moet wel zeggen dit spel is zeer moeilijk om te starten (lees AUB eerst het newbie forum op de officiele site), als je eenmaal weet waar je je items/weapons/implants moet halen (niet de winkels dus, maar laten/zelf bouwen of op jacht gaan).
Maar idd, er komt nogal wat op je af, als je eenmaal je draai gevonden hebt:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:44 ]
Verwijderd
Woot ik ga neocron halen ik weet het nu heb je msn ik wil je nog een aantal dingen vragenVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:41:
[...]
Neocron owns
Speel het nu al 2 maanden, server Saturn waar je 4 characters mag aanmaken, clan bestaat uit 99 leden (voornamelijk UK gamers die ik ken van RTCW), bezitten zo nu en dan outposts en het spel (lees 'events', epic runs, expansion komt eraan, new items/mobs etc.etc) wordt steeds beter per patch.
Clan is zelfvoorzienend, eigen constructors/researchers/pokers/barters/drivers etc etc., bezitten meerdere appartementen, vehicles. Zonder een goede clan of connecties heb je het heel wat moeilijker
Ik ga nog even door, h00k3d
Moet wel zeggen dit spel is zeer moeilijk om te starten (lees AUB eerst het newbie forum op de officiele site), als je eenmaal weet waar je je items/weapons/implants moet halen (niet de winkels dus, maar laten/zelf bouwen of op jacht gaan).
Maar idd, er komt nogal wat op je af, als je eenmaal je draai gevonden hebt:![]()
![]()
Verwijderd
doe anders via emailVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:54:
[...]
Woot ik ga neocron halen ik weet het nu heb je msn ik wil je nog een aantal dingen vragen
check Newbie forum staan een aantal goeie sticky topics in, ook de sites mbt character creating zijn de moeite waard.
Ik hoop dat je veel vrije tijd hebt
/me loves to kill Warbot Titans/Grim Executioners (meestal niet aan te raden in je eentje) en andere 110/110*** mobs
Ik heb nu een GenTank, level 58 met power armour, cursed soul, malediction, PSI Monk lvl 45 ppu (Passive, ressurection) en een Private Eye lvl 48 puur om de clan te dienen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 16:55 ]
Verwijderd
Invasion of mutants
Verwijderd
Verwijderd
*zucht* hij zal wel neocron aant spelen zijn
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:57 ]
Verwijderd
Volgens mij niet helemaal de bedoeling dat je het gratis downloadVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:51:
He jongens ik zie nergens waar je m gratis kan doloaden wil iemand een goed link geven?
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()