Toon posts:

Neocron Open Beta!!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 562 views sinds 30-01-2008

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ach, als metal kool4 niet meer speelt speelik ook niet meer.... ;(

deleting necron...

Verwijderd

ik blijf volhouden tot de release en daarna denk ik dat ik het nog ga aanschaffen, ik ben verslaafd

Verwijderd

wanneer is de release?

Verwijderd

GtA3 ik speelde al 2 weken niet meer :)

• GTA3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 19:01:
GtA3 ik speelde al 2 weken niet meer :)
boeiend :P

ik weet niet wat ik nu zal spelen... ;(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Mensen, Pluto heeft een probleem, namelijk dat het jouw progress niet meer opslaat. Ik had 800 NC, een hoop extra DEX gekregen, log uit, log weer in, al mn poen en DEX is pleite :(

Wat blijkt, er is een probleem met de server, en het is al bekend: http://www.neocron.com/fo...53ad21e485&threadid=12589

Verwijderd

GTA3 schreef op 31 augustus 2002 @ 19:06:
[...]

boeiend :P

ik weet niet wat ik nu zal spelen... ;(
nog 1,5 maand... RO :) :)

• Rafe
Mmm, misschien dat er nog een beta 5 aankomt ofzow, als ze de game gaan uitbrengen over 2 weken, mogen ze wel heel snel veel bugs fixen. Laten we hopen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 31-08-2002 20:49 . Reden: typo ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

crasht om de haverklap en regelmatig verbinding kwijt: sucks dus

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• GTA3
  • Niet online
Ro is wat ik wil... :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 14:57:
Manic speelt geloof ik niet meer :) en ik ook niet
ikke ook al niet meer (al 2weken niet)

Verwijderd

Is er nog iemand bezig met een GOT clan in neocron?

• Rafe
Ik ga zo weer even spelen. Wat me trouwens opvalt, het terughalen van je backpack kost nu nog maar 100 NC ipv 300 (met de GenRep).

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ik heb een CLANKEY. Wel een 'Crahn' key, maar als je er wat mee wilt doen... waren maar 430000 credits.

Psi monks zijn de perfecte constructors/researchers/medics. Ultieme support jongens dus. De PSI powers zal ik verder maar niet over praten :(

...Als het maar werkt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 00:20:
Is er nog iemand bezig met een GOT clan in neocron?
Pffff geen idee ... de key is er al langg ...maar niemand heeft 75 sympathy bij Black Dragon dus schiet niet echt op |:( ... Maar jah de helft van GoT is al gestopt met spelen...

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-11 10:08

Bloodclot

Jawier!

ik ben ook gestopt. geef mij maar een 2 handige bijl en 30 orcs.

Verwijderd

ja doe mij ook maar World of warcraft / Asheron's Call 2 (net ff de topic daar over gelezen en damn dat lijkt me cool :D )

• Rafe
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Neocron5.jpg
Strak pakkie ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Neocron4.jpg
Arme Clipz >:) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Neocron2.jpg
Deze CopBot was de kluts kwijt en ging moonwalken :+

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 02-09-2002 22:03 . Reden: fout plaatje ]

Verwijderd

Leuke screenshots Rafe !!

zie ik je vanavond weer in neocron ??

• Rafe
Sure, mn Dex is nu lvl 11, ik kan die Colt eindelijk gebruiken >:)

Verwijderd

Wie spelen er eigenlijk nog allemaal ???

Verwijderd

Neuh ik ben er mee gestopt, ik vond et te vermoeiend want je steekt er erg veel tijd en je krijgt er niet echt veel voor trug. Ook vond ik et niet de diepte hebben die je in asheron's call of star wars galaxy vind heeft.

Verwijderd

Ik speel ook niet meer.
Vind dit 1 van de slechte spellen wat ik ooit heb gedownload.
(ok het is wat overdreven, maar ik ben er toch al weer flauw van)

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ik ben nog regelmatig online te vinden (Antor). Maar vooral veel voor het ECHT beta-testen. Ik deel het vermoeden van veel mensen dat het gaat floppen tenzij de release uitgesteld wordt en de gameplay STERK verbeterd wordt. Er is gewoon duidelijk niet geleerd van andere games. De opzet en engine zijn goed, maar de uitwerking extreem belabberd. Er is wel een apart forum voor PvP, maar totaal geen aandacht voor de andere functies. Economie heeft geen invloed op het spel. Dit betekend straks in de praktijk dat er alleen 'TANK's rondlopen. Vervolgen worden natuurlijk de 'Psi Monks' uitgerust met super powers om het wat te "balanceren" en je bent helemaal terug bij af bij de situatie van UO release 1. Die hadden tenminste nog een excuus.

...Als het maar werkt

Verwijderd

Welk wapen moet je in het begin kopen... ik loop nu nog met zon beugel rond, ik heb nu 1200 credits.

• Rafe
Ik kan je een nailgun aanraden, probeer er eentje met een slot te krijgen. Ik stop trouwens ook met spelen, we kunnen eens afspreken, dan geef ik je al mn zooi :)

Verwijderd

Spel is al van me comp..... Volgende :P

Verwijderd

ik weet dat het niet gepast is om een oud topic te openen maar heeft iemand de full van deze versie ? ik ben namelijk van plan om hem ook te gaan kopen of daoc
maar ik wil graag de mening horen of er veel veranderd is

Verwijderd

iemand???

Verwijderd

denk dat je beter voor daoc kan gaan aangezien neocron niet echt bekend is :)

Verwijderd

neocron was opzich wel leuk :)
maar ik weet niet hoe het nu is

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 09:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 08:31:
denk dat je beter voor daoc kan gaan aangezien neocron niet echt bekend is :)
Ja.. en ik heb beide gespeelt ook in beta, en ik moet zeggen ík vond DAoC mee.

Verwijderd

tjah ik ken wel iemand maar die stopt en had de beta niet zo intensief gespeeld.
maar ik wil toch een leuke mmo game of het nu rpg rts of fps is maakt me niks uit ik had al bij daoc zitten kijken maar zijn de graphics er echt om vooruit gegaan bij de exp pack ?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-11 14:33
hmmm daoc lijkt me leuker dan dit.... wacht anders even op world of warcraft :)

Verwijderd

DarkShadow schreef op 12 March 2003 @ 14:08:
hmmm daoc lijkt me leuker dan dit.... wacht anders even op world of warcraft :)
tjah :)
zolang kan ik niet wachten :+
het ziet er cool uit enzo maar ik wil eerst een trail ofzo 2 dagen spelen is net genoeg
ik koop niet graag games waarvan ik neiks weet :P

Verwijderd

Neocron owns :)

Speel het nu al 2 maanden, server Saturn waar je 4 characters mag aanmaken, clan bestaat uit 99 leden (voornamelijk UK gamers die ik ken van RTCW), bezitten zo nu en dan outposts en het spel (lees 'events', epic runs, expansion komt eraan, new items/mobs etc.etc) wordt steeds beter per patch.

Clan is zelfvoorzienend, eigen constructors/researchers/pokers/barters/drivers etc etc., bezitten meerdere appartementen, vehicles. Zonder een goede clan of connecties heb je het heel wat moeilijker

Ik ga nog even door, h00k3d :)

Moet wel zeggen dit spel is zeer moeilijk om te starten (lees AUB eerst het newbie forum op de officiele site), als je eenmaal weet waar je je items/weapons/implants moet halen (niet de winkels dus, maar laten/zelf bouwen of op jacht gaan).

Maar idd, er komt nogal wat op je af, als je eenmaal je draai gevonden hebt: _/-\o_ :9 :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:41:
[...]

Neocron owns :)

Speel het nu al 2 maanden, server Saturn waar je 4 characters mag aanmaken, clan bestaat uit 99 leden (voornamelijk UK gamers die ik ken van RTCW), bezitten zo nu en dan outposts en het spel (lees 'events', epic runs, expansion komt eraan, new items/mobs etc.etc) wordt steeds beter per patch.

Clan is zelfvoorzienend, eigen constructors/researchers/pokers/barters/drivers etc etc., bezitten meerdere appartementen, vehicles. Zonder een goede clan of connecties heb je het heel wat moeilijker

Ik ga nog even door, h00k3d :)

Moet wel zeggen dit spel is zeer moeilijk om te starten (lees AUB eerst het newbie forum op de officiele site), als je eenmaal weet waar je je items/weapons/implants moet halen (niet de winkels dus, maar laten/zelf bouwen of op jacht gaan).

Maar idd, er komt nogal wat op je af, als je eenmaal je draai gevonden hebt: _/-\o_ :9 :9~
Woot ik ga neocron halen ik weet het nu heb je msn ik wil je nog een aantal dingen vragen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:54:
[...]

Woot ik ga neocron halen ik weet het nu heb je msn ik wil je nog een aantal dingen vragen :)
doe anders via email :)

check Newbie forum staan een aantal goeie sticky topics in, ook de sites mbt character creating zijn de moeite waard.

Ik hoop dat je veel vrije tijd hebt ;)

/me loves to kill Warbot Titans/Grim Executioners (meestal niet aan te raden in je eentje) en andere 110/110*** mobs :) in the wastelands (buiten Neocron dus) zijn een aantal leuke caves met wel erg sterke tegenstanders, een team van 10 man om de queen te verslaan misstaat niet maar de XP en credits die je verdient zijn ERG goed, laat staan de Žrare & uniqueŽ items deze mobs laten vallen (zijn niet te blueprinten)

Ik heb nu een GenTank, level 58 met power armour, cursed soul, malediction, PSI Monk lvl 45 ppu (Passive, ressurection) en een Private Eye lvl 48 puur om de clan te dienen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 16:55 ]

Verwijderd

en hier een paar plaatjes van een Event wat net in Pepper Park en The Outzone was

Invasion of mutants

Verwijderd

hehe dat heb ik pas een keer meegemaakt bij de beta was toen in die hoere tent daar zaten die mutants vast hehe.

Verwijderd

uehm popolon leef je nog :+

*zucht* hij zal wel neocron aant spelen zijn

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:57 ]

Verwijderd

He jongens ik zie nergens waar je m gratis kan doloaden wil iemand een goed link geven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:51:
He jongens ik zie nergens waar je m gratis kan doloaden wil iemand een goed link geven?
Volgens mij niet helemaal de bedoeling dat je het gratis download :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Mja, de Open Bèta is afgelopen, dus dit topic gaat dicht om verwarring mbt het downloaden te voorkomen. Er kan uiteraard een nieuw topic gestart worden over de volledige versie. :)

There is no magic.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.