betaald microsoft ze geld om de Xbox eerst uit te brengen ofzo
Nieuwe Timesplitters 2 trailer
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
nouja dat maakt me niet zo veel uit hoor.. als ik eenmaal Turok Evolution op mijn cube heb en Resident evil heb mogen de games wel een paar weekjes worden uitgesteldschnumi schreef op 07 september 2002 @ 11:26:
ja weer de cube versie.wat hebben ze allemaal altijd word de cube versie uitgesteld.
betaald microsoft ze geld om de Xbox eerst uit te brengen ofzo
Nieuwe Timesplitters 2 trailer
![]()
![]()
This space is occupied
Nou had liever dat Turok 1 maand was uitgesteld en Timesplitters gewoon 27 september kwam.TekkenMaster schreef op 07 september 2002 @ 11:38:
[...]
nouja dat maakt me niet zo veel uit hoor.. als ik eenmaal Turok Evolution op mijn cube heb en Resident evil heb mogen de games wel een paar weekjes worden uitgesteld
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
nou als de freeloader niet komt/werkt dan koop ik een US cube...jOzh schreef op 06 september 2002 @ 23:36:
[...]
Heb je dan stiekem al die US GameCube gekocht waar je het over had of ga je er gewoon van uit dat de FreeLoader niet verder uitgesteld wordt?
Waar ik namelijk bang voor ben bij de Freeloader is dat ie alleen werkt voor de games die nu uit zijn en dat er problemen komen met de nieuwe games...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
heb je turok al gespeeld dan of vind je TS2 gewoon heel vet...schnumi schreef op 07 september 2002 @ 11:43:
[...]
Nou had liever dat Turok 1 maand was uitgesteld en Timesplitters gewoon 27 september kwam.![]()
turok is eigenlijk voor de cube ook een maand bijna uitgesteld hij komt nu pas op de 27ste van deze maand maja volgende week heb ik RE dus dan is het wel goed
edit:
Mijn nieuwe lijste met games die ik dit jaar ga halen:
September
Resident Evil
Turok Evolution
October
Eternal Darkness
Super Mario Sunshine
TimeSplitters 2
November
James Bond 007: NightFire
Starfox Adventures
Star Wars Bounty Hunter
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars: The Clone Wars
Tony Hawk's Pro Skater 4
December
Burnout 2: Point of Impact
Metroid Prime
hoeveel/welke games gaan jullie DIT JAAR nog halen?? (dus niet zelda of Metroid prime)
This space is occupied
mijn absolute favoriet. pikmin dus.
teveel zooi, te weinig tijd
Dit was toch ook een beetje met rare het schijnt dat zij ook voor andere consoles spellen willen maken, dus waarom zouden zij dan second party worden bij microsoftVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 22:59:
[...]
Omdat SEGA net als nintendo een developer is die niet alleen voor de winst gaat, maar ook graag creatieve games maakt en risico's wil lopen. Als ze van microsoft zijn, kunnen ze dit waarschijnlijk een stuk minder doen.
Als ze onder nintendo werken behouden ze deze creatieve vrijheid.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
This space is occupied
Wees gerust. Miyamoto is al met een deel 2 bezig als het goed is.Yoozer schreef op 07 september 2002 @ 12:07:
aan de ene kant zit ik te hopen dat er een pikmin II uit komt, maar aan de andere kant vind ik 't origineel nog zo mooi, zo intens, en zo geweldig van opzet dat ik nog wel even vooruit kan.
mijn absolute favoriet. pikmin dus.
Spellen die ik dit jaar nog ga halen zijn RE, SFA, SMS, ED en misschien nog Wario World.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
This is the Way.
en dat ik dan een cube ga halen
wow dat moet zuigen zo'n topspel hebben liggen en hem niet kunnen spelen.Phusebox schreef op 07 september 2002 @ 13:46:
hmmph schiet op met die freeloader... heb nu Super Mario Sunshine hier liggen.... maar kan het niet spelen dus...
Star Wars: Jediknight 2 GC screens
Legends of Wrestling 2 screens
Fifa 2003 preview
Begin:
Metroud Prime
SSB:M
SMS
This is the Way.
(met een homer-simpson-stem) "WHOOHOO!"GolbeZeromus schreef op 07 september 2002 @ 13:37:
[...]
Wees gerust. Miyamoto is al met een deel 2 bezig als het goed is.
Spellen die ik dit jaar nog ga halen zijn RE, SFA, SMS, ED en misschien nog Wario World.
tijd dat ze 'ns iets gaan aankondigen in de donkey-kong richting (als 't er nog niet was). kunnen ze 't eindelijk eens laten zien net zoals rare het gerenderd had voor de SNES
teveel zooi, te weinig tijd
- Metroid PrimeHIValicious schreef op 07 september 2002 @ 14:45:
kan iemand mij de absolute top games opnoemen wat gaan uit komen en wat al uit zijn, zodat ik kan kijken welke console ik nou eens eindelijk ga kopen!
Begin:
Metroud Prime
SSB:M
SMS
- SSB:M
- SMB
- SMS
- SMB2
- RE
- Timesplitters 2
- Die Hard: Vendetta
- Eternal Darkness
- Star Fox: Adventures
- Mario Party 4
- Burnout 2
- Sega Soccer Slam
- Conflict: Desert Storm
- THPS 4
- Aggresive Inline
mogelijk: te veel om op te noemen.
btw: In het nieuwe NGC magazine schijnt iets te staan over een nieuw Mario game.
Verwijderd
Verwijderd
Ik geloof er ook geen ruk van dat rare een microsoft second party wordt. Gewoon weer een gerucht in de wereld geholpen door xbox fanboys.stormblade32 schreef op 07 september 2002 @ 12:48:
[...]
Dit was toch ook een beetje met rare het schijnt dat zij ook voor andere consoles spellen willen maken, dus waarom zouden zij dan second party worden bij microsoft
Dat ze third party gaan kan nog wel, maar second party voor microsoft, nee.
Verwijderd
SeptemberTekkenMaster schreef op 07 september 2002 @ 11:49:
[...]
hoeveel/welke games gaan jullie DIT JAAR nog halen?? (dus niet zelda of Metroid prime)
Resident Evil
Turok Evolution
October
Eternal Darkness
Super Mario Sunshine
November
Starfox Adventures

December
Metroid Prime
September :
24e Star Fox Adventures
24e Mortal Kombat Deadly Alliance
Oktober :
15e Time Splitters 2
November :
19e Metroid Prime
Overige :
Soul Calibar 2
Eerst effe een cash tree in de tuin zetten
please...
This space is occupied
Verstandige beslissing, Geert!G33RT schreef op 07 september 2002 @ 14:27:
pssssst wisten jullie al dat star fox adventures waarschijnlijk op 22-11 uitkomt
en dat ik dan een cube ga halen
Laat ik dat maar niet doenTekkenMaster schreef op 07 september 2002 @ 20:38:
Elroy.. grote vriend!!! kan jij mij een grote dienst bewijzen door deze head to head ff te posten: http://insider.ign.com/articles/369/369965p1.html
please...![]()
De GameCube komt er echt slecht uit, de PS2 is onderhand nog beter.
En de X-doos wint het omdat dat spel het beste eruit komt.
GC en PS2 draaien op 60 FPS en de X-doos op 30 FPS maar de X-Doos heeft licht effecten die de cube en ps2 niet hebben en het geluid komt daar ook beter uit.
Voor degene die denken waar heeft hij het over
Het gaat over dit "Head-to-Head: Turok: Evolution" (IGN) verhaal tussen de PS2, GC, Xbox. Dit is gewoon effe een snelle samenvatting wat erin staat maar als jullie het echt willen lezen dan gooi ik het er wel op.
Verwijderd
Heb ik alleen een vraagje over, weet Elroy vast wel
1. Hoe zit het met de aansluitmogelijkheden? Kan je voor een US cube ook een RGB kabel kopen? of ondersteunt die alleen CVBS en S-Video?
En kan ook zeker alleen maar US randapperatuur gebruiken? of ook EU spul?
Ga em denk ik dan maar bij ebgames.com bestellen, of weet iemand een goedkopere? (zij vragen nl. $45 verzendkosten, maar wordt dan wel met UPS verscheept)
Edit: Oh ja, wat voor stroomconverter moet ik hebben? gezien US 115 gebruikt en wij 230
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:53:
Ik denk dat ikm ijn EU cube maar verkoop en er een US voor in de plaats zet....
Heb ik alleen een vraagje over, weet Elroy vast wel
1. Hoe zit het met de aansluitmogelijkheden? Kan je voor een US cube ook een RGB kabel kopen? of ondersteunt die alleen CVBS en S-Video?
/me Je kan er geen RGB opaan sluiten. Of je zal zo'n component €40 (ofzo) moeten kopen en midifiseren om het RGB te maken. Zie hier
En kan ook zeker alleen maar US randapperatuur gebruiken? of ook EU spul?
/me Jah er zit Amerikaanse stopcontact aansluiting op, gewoon effe een 220/110V converter kopen ergens in Nederland voor €15 ofzo. De memcards enzo kan je gewoon in nederland kopen
Ga em denk ik dan maar bij ebgames.com bestellen, of weet iemand een goedkopere? (zij vragen nl. $45 verzendkosten, maar wordt dan wel met UPS verscheept)
/me Nee ik zou hem niet daar kopen want als je het via UPS doet dan moet je 30% import kosten betalen. $45 + $200 + $60 is heelveel
Via Lik-sang is het nog goedkoper maar dan moet je wel wat langer wachten voordat je jouw bestelling hebt (zonder UPS verzenden dus). Bel anders even wat game zaken of die hem hebben of kunnen importeren want dan ben je meestal wel goedkoper uit.
Verwijderd
En aangezien ik geen Japans spreek ben ik niet echt geïnteresseerd daar in
30%?!!? Ik wist wel dat ze import kosten hanteerden, ik dacht gewoon 19% BTW... 30% is wel heel veel zeg
Belachelijk, ook gezien je al $45 moet betalen voor verzendkosten
FF de vertaling van de duitse stukkies:What the f***?????? IS THIS REAL?????????????????????
ftp´s gc games (kalisto/echelob hq)
[23:57:22] 220-.-------+----------+----------+-----------------+---------------------:
[23:57:22] 220-| Latest created directories on this server |
[23:57:22] 220-:-------+----------+----------+-----------------+---------------------:
[23:57:22] 220-2002/08/27:02:45 dylan /PRE/PS2/DVD/Turok_Evolution_USA_PS2-ECHELON
[23:57:22] 220-2002/08/27:21:24 dylan /PRE/PS2/DVD/Socom_US_Navy_Seals_USA_PS2-ECHELON
[23:57:22] 220-2002/08/28:15:11 volk0r /PRE/GCUBE/Resident_Evil_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-2002/08/28:20:59 volk0r /PRE/GCUBE/Luigis_Mansion_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-2002/08/28:23:13 volk0r /PRE/GCUBE/SW_Rogue_Leader_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-2002/08/29:00:27 volk0r /PRE/GCUBE/Super_Monkey_Ball_2_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-2002/08/29:02:40 volk0r /PRE/XBOX/Turok_Evolution_XBOX-ProjectX
[23:57:22] 220-2002/08/29:06:03 volk0r /PRE/GCUBE/Disney_Magical_Mirror_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-2002/08/29:09:36 volk0r /PRE/GCUBE/Beach_Spikers_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-2002/08/29:13:57 volk0r /PRE/GCUBE/Super_Mario_Sunshine_USA_GCUBE
[23:57:22] 220-:-------+----------+----------+-----------------+---------------------:
[23:57:22] 220-[latest 10 directories]
UPPED FROM volk0r!!! (echelon/kalisto)
GAMECUBE ISOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FOUND IT ON A GERMAN FORUM! for those of you who can read this:
"Quark.. würde mich mal interessieren, wie Du an diese Logs kommst. PRE's kann man nämlich nicht sehen bei "site new" oder sowas. Wenn die von einem KAL HQ stammen wären sie blöde, jeder könnte sehen, was sie PRE'n. So ein quark.
Vor allem, weil der typ ja der elite-trader/curry der gruppe ist!"
answer:
"ganz einfach weil jemand kenne der da acc hat der fxp mir so eben auch immer die neuen ps2 und xbox games. also das nicht von irgend einer www oder so und das der typ spinnt glaube ich auch nicht also ausgelesen gibt es games schon nur laufen die nicht auf einer retail naja mal sehen was kommt das war bei der xbox am anfang genauso auch im pre folder und dann circa 2 wochen später haben sie eins nach dem anderen öffentlich released dann."
Bron: Xbox scene forums & Digital Forums"Nonsense, I would like to know how you got these logs. One is not able to see prereleases in the 'site new' category or whatever. If these logs would come from a Kalisto Headquarter they would be stupid, everybody could see what they are prereleasing. What a BS.
Since he is the elite-trader/curry of the group!"
Answer:
"Simply because I know someone who has got an account there. He also transfers the newest ps2 and xbox games to me via fxp. He doesn't do that from some kind of www or whatever and I also don't believe the guy is crazy. Well, read-out games do exist, but they won't run on a retail console. Well, let's see what will happen. It was exactly the same with the Xbox: In the beginning, the stuff was in the pre-folder; about two weaks later they have released one after another publicly."
Zou het dit keer dan echt waar zijn??
Hebben ze al gamecube disc's kunnen rippen??
En hoelang duurt het dan nog voordat wij ze kunnen spelen??
Only time will tell

BTW
Heb gister eindelijk Pikmin uitgespeeld (lange tijd niet gespeeld, omdat ik compleet verslaafd aan SSB:M was
FF de stats:
- Eerste keer dat ik het spel gespeeld heb
- Nooit 'don't save' gebruikt
- In 23 dagen 30 stukjes
Hmmm als ik dit zo terug lees hoop ik dat Pimin 2 een stuk moeilijker gaat worden

Oja PIKMIN RULES!!!
[ Voor 0% gewijzigd door [FrEEzEr] op 08-09-2002 11:14 . Reden: bug fix :) ]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
This is the Way.
enne het moet toch echt wel kunnen.. het lezen van cube disks omdat panasonic die discs en branders binnenkort gaat uitbrengen (je zag zelfs NEO in the matrix met die discs op het begin en daar stond overal panasonic op dus misschien willen ze het door de cube introduceren en kijken of het aanslaat ofzo mij lijken dat soort cd's mij veel handiger en compacter om mee te nemen enz en als ze dan ook nog veel meer kunnen opslaan.. wow
(sorry voor deze heeele lange zin
This space is occupied
Waarschijnlijk importeerd niemand een Japanse gamecube, maar een US gamecube natuurlijk.. had beter eerst ff die site bekenen..

Dat je ze kan rippen tot daar aan toe , maar ze branden lijkt me een andere zaak ..[FrEEzEr] schreef op 08 september 2002 @ 11:08:
Een nieuw gerucht omtrent het kunnen spelen van back-ups op de gamecube:
[...]
FF de vertaling van de duitse stukkies:
[...]
Bron: Xbox scene forums & Digital Forums
Zou het dit keer dan echt waar zijn??
Hebben ze al gamecube disc's kunnen rippen??
En hoelang duurt het dan nog voordat wij ze kunnen spelen??
Only time will tell
BTW
Heb gister eindelijk Pikmin uitgespeeld (lange tijd niet gespeeld, omdat ik compleet verslaafd aan SSB:M was)
FF de stats:
- Eerste keer dat ik het spel gespeeld heb
- Nooit 'don't save' gebruikt
- In 23 dagen 30 stukjes
Hmmm als ik dit zo terug lees hoop ik dat Pimin 2 een stuk moeilijker gaat worden
Oja PIKMIN RULES!!!
Verwijderd
Boh ik kan niet wachten. Ik hoop dat Sega infrogames koopt +acclaim +thq en Nintendo Sega. Dan heb je wat. Boh gek dat word super vet. EN hopelijk word rare dan 3d party ipv 2nd van MS. Dat zal helemaal te gek zijn.schnumi schreef op 08 september 2002 @ 11:48:
Trouwens mensen nou worden de geruchten ook steeds sterker dat Sega 2nd party word.Wanneer komt er nou eens duidelijkheid.
Maar dit zijn maar dromen....
ja jammer heVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 17:55:
[...]
Boh ik kan niet wachten. Ik hoop dat Sega infrogames koopt +acclaim +thq en Nintendo Sega. Dan heb je wat. Boh gek dat word super vet. EN hopelijk word rare dan 3d party ipv 2nd van MS. Dat zal helemaal te gek zijn.
Maar dit zijn maar dromen.....
vet zou dat zijn sega nintendo only acclaim nintendo only, THQ nintendo only
was dat maar zo

als ze nou gewoon Rare geheel overnemen.. ipv 30/40% gewoon 51% dan kan rare geen kant meer op

This space is occupied
This space is occupied
Verwijderd
€245: Memcard, 3rd party RGB kabel en 2 games en natuurlijk de cube zelf
This space is occupied
daar krijg je spijt van.......Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 19:53:
Nou, ik ben cubeloos voor een tijdje, heb hem net verkocht en hij komt em zo halen
€245: Memcard, 3rd party RGB kabel en 2 games en natuurlijk de cube zelf
jah vooral nu al die vette games uitkomen ennu het was wel en beetje weinig he 280euro was wat logischer geweest
This space is occupied
Verwijderd
Why
Ik ga een US cube halen, die 2 games boeien me niet, speelde ze nooit mee
Ik kan wel ff wachten op RE hoor, zo wanhopig ben ik niet
Op 14october komt er trouwens een platinum cube (
ps. hoe zit 't eigenlijk met de prijs van Resident evil? Ik heb al verschillende berichten gehoord dat deze game zo'n 67,50 euro gaat kosten ipv de normale prijs? Of zijn dit gewoon geruchten?
oh dan is het goed.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:22:
[...]
Why
Ik ga een US cube halen, die 2 games boeien me niet, speelde ze nooit mee
Ik kan wel ff wachten op RE hoor, zo wanhopig ben ik niet
Op 14october komt er trouwens een platinum cube () in de US uit, helaas kan ik niet zo lang wachten
Bij bartsmit.com staat hij voor €67,95 en bij dixons voor €62.blakez schreef op 08 september 2002 @ 20:26:
Olé.. heb m'n geld van het werken weer gekregen... In ieder geval 60 euro apart leggen voor Resident evil, maar nu zit ik toch sterk te twijfelen om Capcom vs SNK 2 eerst te gaan kopen als vettig beat 'm up tussendoortje... Aangezien Turok evolution en Time splitters 2 toch zijn uitgesteld..Maar ik ben bang dat ik het spel al gauw beu ga raken.. welke opties zitten er eigenlijk allemaal in het spel? En hoe is de single player ervaring??
ps. hoe zit 't eigenlijk met de prijs van Resident evil? Ik heb al verschillende berichten gehoord dat deze game zo'n 67,50 euro gaat kosten ipv de normale prijs? Of zijn dit gewoon geruchten?
Wanneer komt Animal Crossing in de US eigenlijk uit? 16 september dus..
edit: hier staat ie
[rml]Elroy in "=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 10"[/rml]
This space is occupied
Verwijderd
Als ik er toch één koop wil ik die platinum editie
RE kan ook wel wachten, heb nu genoeg aan me PC en XBOX
Verwijderd
Het verboden woord. BAnnenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 23:10:
Ik wacht toch nog maar ff denk ik
Als ik er toch één koop wil ik die platinum editie
RE kan ook wel wachten, heb nu genoeg aan me PC en XBOX
Of een Cube waar Shiggy z'n handtekening op staat .
Ik heb al een zilvere cubeVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 23:38:
Whaahha, wacht maar tot ik die platinum cube heb, dan zullen jullie allemaalvoor mij
Ps. Weet je al waar je jouw US cube gaat kopen?
Verwijderd
In october maar, dan is mijn cashflow weer wat beter, op dit moment heb ik wat rekeningen uitstaan
En dat komt mooi uit, is nl. precies op tijd voor die platinum versie

Een Pikmin vraag.. Ik heb Pikmin dus een vrijdagavond maar gehaald. Het is een leuk spel. Maar ik heb een probleem, In het tweede veld "forest of hope", ligt er een onderdeel op in een afgeschermd gebied. Het is afgeschermd door water. Er voor ligt langst de kant een eilandje, dat kun je bereiken door een brug te bouwen. Maar die tweede stapel hout om een tweede brug te maken is er dus niet. Die ligt op het eilandje met het onderdeel. Ik kan daar niet komen, want dan verzuipen ze. Ik kan de gele er niet naar toegooien van af het eilandje met de brug. En mijn blauwe die willen geen brug maken!! Hoe los ik dit op. Het is BTW wel een heel origineel spel.
Ik hoorde iets over Pikmin 2 en dat is zeker geen slecht nieuws. Ik denk niet dat ik het in 1 keer ga halen.. maar ja...
Misschien nog iets voor de Pikminners onder ons. Wat is de beste strategie.. onvoorzichtig om springen met je Pikminnen of er juist voorzichtig mee om gaan?
Gewoon door het water heen lopen en de blauwe moeten wel een brug kunnen maken. Bij mij werkte dat tenminste.RareGast schreef op 09 september 2002 @ 09:16:
Hoi luitjes,
Een Pikmin vraag.. Ik heb Pikmin dus een vrijdagavond maar gehaald. Het is een leuk spel. Maar ik heb een probleem, In het tweede veld "forest of hope", ligt er een onderdeel op in een afgeschermd gebied. Het is afgeschermd door water. Er voor ligt langst de kant een eilandje, dat kun je bereiken door een brug te bouwen. Maar die tweede stapel hout om een tweede brug te maken is er dus niet. Die ligt op het eilandje met het onderdeel. Ik kan daar niet komen, want dan verzuipen ze. Ik kan de gele er niet naar toegooien van af het eilandje met de brug. En mijn blauwe die willen geen brug maken!! Hoe los ik dit op. Het is BTW wel een heel origineel spel.
Ik hoorde iets over Pikmin 2 en dat is zeker geen slecht nieuws. Ik denk niet dat ik het in 1 keer ga halen.. maar ja...
Misschien nog iets voor de Pikminners onder ons. Wat is de beste strategie.. onvoorzichtig om springen met je Pikminnen of er juist voorzichtig mee om gaan?
Een nieuwtje RE0 in japan (natuurlijk japan weer) krijgt weer een gratis memorycard bij
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Hmm, vorige maand was dat wat mij betreft het geval, nu wacht ik er niet meer op. Vrijdag Res. Evil, dan 4 oktober Mario, vlak daarna weer Eternal Darkness (weet de precieze datum ff niet) en dan 22 november Star Fox, dat volgt elkaar mooi op dus totaal geen behoefte meer aan import nu. Die freeloader had vorige maand moeten komen, hadden we er veel meer aan gehad.Desolation Angel schreef op 08 september 2002 @ 23:45:
Wijenkel voor mensen met een Freeloader/Action Replay
Grab shell dude!
Idd ben ik helemaal met je eens. Was hij 2 maanden geleden uitgekomen zoals toen verwacht had ik hem wel gehaald. NU komen er toch allemaal topgames achter elkaar en heeft het geen nut meer.jOzh schreef op 09 september 2002 @ 09:38:
[...]
Hmm, vorige maand was dat wat mij betreft het geval, nu wacht ik er niet meer op. Vrijdag Res. Evil, dan 4 oktober Mario, vlak daarna weer Eternal Darkness (weet de precieze datum ff niet) en dan 22 november Star Fox, dat volgt elkaar mooi op dus totaal geen behoefte meer aan import nu. Die freeloader had vorige maand moeten komen, hadden we er veel meer aan gehad.
Ik kan niet bij het onderdeel komen. Het is een stijle rand.schnumi schreef op 09 september 2002 @ 09:22:
voorzichtig natuurlijk.maar je kunt gewoon het onderdeel pakken met je blaauwe pikmin.
Ze slepen het gewoon mee door het water dus dat is geen probleem.
Als die blauwe wel een brug terug kunnen bouwen dan ga ik dat nog maar eens een keer proberen. Als ik weer thuis ben.
Maar het is een grappig spel. Ik vind het best wel moeilijk.. Ik loop namelijk nog al wat achter op schema..
Toch zonde dat ze niet een of andere random-map-generator toegevoegd hebben aan Pikmin, had de levensduur flink verlengd... Ach ja, iets voor Pikmin 2 misschien. Of een multiplayer gedeelte (alleen geen idee hoe dat zou moeten werken).
Grab shell dude!
bommen oorlog tussen de gele pikmins.jOzh schreef op 09 september 2002 @ 10:37:
Shit, eigenlijk wil ik Pikmin nog een keertje spelen... Nadat ik em uit had heb ik em niet meer aangeraakt. Snel nog maar eens aan beginnen voor as. vrijdag!
Toch zonde dat ze niet een of andere random-map-generator toegevoegd hebben aan Pikmin, had de levensduur flink verlengd... Ach ja, iets voor Pikmin 2 misschien. Of een multiplayer gedeelte (alleen geen idee hoe dat zou moeten werken).
Daat moet je je Pikmin tegenaan gooien. Dan laten ze die gele "honing" vallen. Als je dat Pikmin laat opdrinken die nog blaadjes hebben worden het ineens "bloem" Pikmin. Deze kunnen weer sneller lopen dan die blaadjes Pikmin. Ik weet niet of ze ook sterker zijn.RareGast schreef op 09 september 2002 @ 11:10:
Wat zijn eigenlijk die spookjes met die gele ballen onder aan hun lijf? bij pikmin dus..
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
kun je tegen gooien met pikmin en dan laten ze nectar vallen en de pikmin eten de ballen van de spoken op.RareGast schreef op 09 september 2002 @ 11:10:
Wat zijn eigenlijk die spookjes met die gele ballen onder aan hun lijf? bij pikmin dus..
Ja, bijvoorbeeld! In ieder geval meer dan alleen een campaign-achtig iets.
Grab shell dude!
Verwijderd
This is the Way.
lelijker!!!! dan kijk je helemaal niet goed.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 13:01:
Liep ik zomaar de winkel in zag ik Capcom vs SNK liggen. Ik zo phat! KOPEN DIE HAP. Stop ik hem in mijn cube, kon ik mijn ogen echt niet geloven...ik kneep ff in mijn arm, zag ik nou echt graphics die lelijker zijn dan SFII op mijn snesje. Heb hem gelijk teruggebracht en SSX gehaald, die is wel stoer! Alleen vind ik hem ook niet echt mooi. 1080 zag er beter uit op de N64, maar de gameplay is relaxed.

Verwijderd
en pikmin 2 is bullshit. miyamoto heeft in verscheidene interviews gezegd dat een sequel op pikmin heel makkelijk is, en dat ie het daarom niet zal doen. als hij het zou doen, dan wordt het iets wat je nog nooit hebt gezien. pikmin is TE revolutionair om zomaar een slappe sequel van te maken... ik geloof dat ie iets zei van:
Q: "Are you working on Pikmin 2?"
A: "Yeah, sure... all I have to do is invent another pikmin and build some more maps, right?"
dust waarschijnlijk wordt het iets heel anders dan wij allemaal verwachten.. als het al komt.
Verwijderd
Iemand hier die hem al gespeeld heeft???
Ik heb hem.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 14:08:
heb je hem al gespeeld/gezien dan?? Ik meen het echt ik kan die mannetjes amper herkennen. Ik had graphics ala Marvel vs Capcom(dreamcast) verwacht, nou mooi niet!
Verwijderd
Maar dat MvC beter uit ziet dan CvsSNK2 is die dikke onzin. Wel een leuk spel MVC... spiderman vs. Megaman
Ik moet jullie deels gelijk geven hoor , en nofi tegen jullie en de game(ik speel em zelf) maar door jullie gezaag lijken jullie wel fokkin CS'ers . Kunnen ze bij Datel er aan doen dat er onverwachte bugs in hun ding zitten en ze em daarom niet persen , zodat WIJ de betalende gamer niet een "updated" freeloader moet gaan halen omdat de oude het niet tegoei doet .schnumi schreef op 09 september 2002 @ 09:40:
[...]
Idd ben ik helemaal met je eens. Was hij 2 maanden geleden uitgekomen zoals toen verwacht had ik hem wel gehaald. NU komen er toch allemaal topgames achter elkaar en heeft het geen nut meer.
euhh Joepie??Desolation Angel schreef op 09 september 2002 @ 17:38:
[...]
Ik moet jullie deels gelijk geven hoor , en nofi tegen jullie en de game(ik speel em zelf) maar door jullie gezaag lijken jullie wel fokkin CS'ers . Kunnen ze bij Datel er aan doen dat er onverwachte bugs in hun ding zitten en ze em daarom niet persen , zodat WIJ de betalende gamer niet een "updated" freeloader moet gaan halen omdat de oude het niet tegoei doet .

Eerst MOH: Frontline screens
Zapper screens
Beach Spikers screenshots
21 nieuwe Micro Machines pics!
Ja, ik heb hem gespeeld... maar ik heb ook weer snel de controller erbij neergegooid. De besturing is de meest waardeloze besturing ooit. Ze moeten verdomme gewoon de goldeneye besturing aanhouden. Ik zou zeggen; huur het spel eerst voordat je het kooptVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 16:31:
Ik zit te denken om 007 agent under fire te halen voor de gamecube, maar ik vraag me af of die nou echt de moeite waard is??
Iemand hier die hem al gespeeld heeft???

Vrijdag dus Resident Evil kopen, maar nu denk ik erover om toch maar een paar van m'n gamecube spellen in de verkoop te gooien... Burnout en Red card soccer, die twee spellen speel ik eigenlijk nooit.. zat te denken aan 45 euro stuk en beide voor 80 euro.. is dat een beetje acceptabel? of nog te duur zeker... Afijn.. ik ga nog maar een beetje Capcom vs SNK 2 spelen..
Verwijderd
Ik heb ook een paar spellen verkochtblakez schreef op 09 september 2002 @ 18:30:
Ik heb dus ook vanmiddag Capcom vs SNK 2 toch maar gehaald.. kon 't weer niet laten natuurlijk.. Maar goed.. ik dacht ook op 't eerste gezicht van wat zien die poppetjes er slecht uit zeg...Maar daar moet je eigenlijk gewoon overheen kijken en je echt op 't vechten richten en dan is het echt wel een vet spel.. de backgrounds zien er iig wel zeer mooi uit.. Ik ben toch wel blij dat ik dit spel gekocht heb.. en ik ben nog blijer dat ik net een Paarse Gamecube controller van mijn vriendin kado heb gehad..
't is toch zo'n liefje hè
Eindelijk 2 officïele controllers nu.. Hoeft de tweede speler eindelijk niet meer met die brakke GT-line controller te spelen.. want zo'n slechte controller heb ik nog nooit gezien..
Vrijdag dus Resident Evil kopen, maar nu denk ik erover om toch maar een paar van m'n gamecube spellen in de verkoop te gooien... Burnout en Red card soccer, die twee spellen speel ik eigenlijk nooit.. zat te denken aan 45 euro stuk en beide voor 80 euro.. is dat een beetje acceptabel? of nog te duur zeker... Afijn.. ik ga nog maar een beetje Capcom vs SNK 2 spelen..
Verwijderd
Iemand die em ergens gespot heeft in een winkel?!?!?!
Grab shell dude!
Welke spellen had jij dan allemaal en voor hoeveel heb je ze verkocht?Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:56:
[...]
Ik heb ook een paar spellen verkocht. (zie sig)
Zeker een mooie boxart van Metroid!!! Dit spel wordt super!
Ligt 't nu trouwens aan mij of wil die site van dimension plus niet echt werken op het moment? Hij wil niet echt 'doorladen' op de één of andere manier... hij werkt wel, alleen hij laadt super traag hier..
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver... Resident evil!! Dit is zeker één van de games waar ik een gamecube voor aangeschaft heb.. De komende maanden worden mooie tijden voor ons Fanboys van Nintendo!
Is er nog wat officieels bekend over turok en het uitstellen ervan? Ik baal namelijk wel een klein beetje dat ie uitgesteld is zonder ook maar iets te horen, ik zou zweren dat ze allemaal tegelijk in de winkel zouden komen. Vrijdag maar RE halen, zit er hier nu ook een gratis memcard bij? Of is dat ook niet bekend? Later turok maar halen.
Turok schijnt de dag vantevoren toch nog uitgesteld te zijn waarom weet nog niemand. voorlopig ligt hij 27 september pas in de winkel.Koffiezuiper schreef op 09 september 2002 @ 19:58:
omgdie box art is super!
Is er nog wat officieels bekend over turok en het uitstellen ervan? Ik baal namelijk wel een klein beetje dat ie uitgesteld is zonder ook maar iets te horen, ik zou zweren dat ze allemaal tegelijk in de winkel zouden komen. Vrijdag maar RE halen, zit er hier nu ook een gratis memcard bij? Of is dat ook niet bekend? Later turok maar halen.
boxart MP >>>
just perfect...
trouwens al tijdje nie gepost hier, komt vrijdag nog steeds resident evil uit? Want ik heb mijn cube echt al een tijd niet meer aangeraakt

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Dimensionplus kan je RE al bestellen dus NIET pre-orderen meer.
Maw hij is al te koop bij dimensionplus, maar of ie bij FRS of andere winkels al ligt weet ik niet. Ik ga teminste morgen ff zoeken!!
Verwijderd

(ik heb nu een andere deel (rom+emulator voor de n64) , en ik vind het wel een vet spel)
Wat is het voor een soort spel? Aan de titel te zien lijkt 't me wel een soort sim farm of iets dergelijksVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:09:
kent iemand dit spel ?
[afbeelding]
(ik heb nu een andere deel (rom+emulator voor de n64) , en ik vind het wel een vet spel)
Idd nooit gehoord van die titel.blakez schreef op 09 september 2002 @ 21:16:
[...]
Wat is het voor een soort spel? Aan de titel te zien lijkt 't me wel een soort sim farm of iets dergelijks
Japanse Star Fox: Adventures reclame
divx 5.0 nodig hier te downen: divx 5.0
Japanse Pso: Episode I+II reclame
Verwijderd
Dave Mirra 2,Crazy Taxi (voor 20 euro gekocht,1 keer 10 minuten gespeeld en daarna doorverkochtblakez schreef op 09 september 2002 @ 19:57:
[...]
Welke spellen had jij dan allemaal en voor hoeveel heb je ze verkocht?
7 spellen verkocht voor 175 euro. Tja niet voor veel maar het zijn niet allemaal top spellen en ik gun anderen ook wel fun. Ik had dat geld nodig om rond te komen met al die spellen
Het word dus heel druk voor mij allemaal financieel. Maar ik hoef ook niet perse alle spellen meteen te kopen. Sommige laat ik gewoon effe zitten en dan koop ik die later wel (wanneer die in prijs zijn gedaald). Dus ik weet niet of ik genoeg geld heb voor RE
Wat een blaat verhaal over mijn financiele zaken
This is the Way.
Dit topic is gesloten.