=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom haal je HET spel niet...
ik wil hem ook heeel graag halen maar ik heb geen geld ;( (ff schooien bij mijn ma voor 100 euro RE+mem card 251)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 10 september 2002 @ 13:48:
+)(!@$&*$!$&!&_$&$! moet ik tot morgen wachten kan vandaag niet meer. :'( :'( heb medelijden/ ;( en dan al die verhalen dat hij ZEER vet is.

ps: hoezo voor €53 korting met Coca cola card?? ik heb net gekeken maar FRS special 10% off stond er niet meer bij??
jep die actie is afgelopen maar je kan nu een betere pas krijgen op vertoon van die oude d8 ik

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

schnumi schreef op 10 september 2002 @ 13:48:
+)(!@$&*$!$&!&_$&$! moet ik tot morgen wachten kan vandaag niet meer. :'( :'( heb medelijden/ ;( en dan al die verhalen dat hij ZEER vet is.

ps: hoezo voor €53 korting met Coca cola card?? ik heb net gekeken maar FRS special 10% off stond er niet meer bij??
Niet meer met coca cola car maar wel met een speciaal FRS pasje dat je gewoon kan aanvragen.Dat moet ik zo nog ff doen voordat ik RE afreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Bij de freerecord shop heb ik hem voor 59,95 gehaald terwijl hij bij speelgoedzaken 66,95 kost. Ik wil nu alleen nog de mem card 251. Er zit geen mem card bij in :'(

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Resident evil is vandaag even prioriteit nr 1! Maarre coco cola werkt werkt nou wel of niet? En CJP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 19:19
Bij de frs ligt een geheel nieuwe card van hunzelf geloof ik, Free Entertainment card, 10% korting....ligt daar gewoon een hele stapel en kan je zo meenemen :) Handig toch? :P Geldig tot 31 December 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 10 september 2002 @ 13:05:
[...]

nope werd door veel mensen idd opgevat als we maken geen consoles meer maar Hij bedoelde te zeggen: "De meest krachtige console is niet het belangerijkst het gaat om de games".
Mkay klinkt ook meteen stukken beter :)
Nobel streven dat meer uitgevers zouden moeten hebben !

Dan is het wel helemaal jammer dat Rare misschien weggaat
Ach het kan ook altijd nog zo zijn dat Rare gewoon een 3rd party wordt
We zullen wel zien op XO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Okee guys ik heb em!! RE is binnen.. ik ga zo spelen.. dus......
Kheb em ff in de winkel gezien en.. VET!!!

nou... cya, en veel plezier met jullie "copy" van RE...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Tot nu toe trek ik me niks aan van de berichtgevingen omtrend de Rare en Microsoft nieuwtjes. Het blijft alsmaar doorgaan met de rumor. De 1 na de andere is waziger en helemaal niet geloofwaardig. Was toch ook zoiets dat een tijd terug de sites van die donkey kong games weg was en dat iedereen ook begon over het cancellen? Dat was gewoon een error met de page :D En tot nu toe heeft niemand een echt officieel bericht gegeven zonder bron of iets officieels van rare's kant. Zal wel balen zijn als het waar is maar tot nu toe zijn ze er gewoon...
Zulke nieuws berichten moet je gewoon negeren totdat het echt officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

als starfox er maar komt..

maar toch wil ik wel PERFECT DARK ZERO.. alllen is ie nooit officieel aangekondigd
het enige wat een medewerker er ooit over heeft gezegt is :''itso out there.. we are working on it.. en dat was een jaar geleden ofzo dus hij zal wel niet meer komen :( ;(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 26-05 21:32
Ik ben vandaag even de stad in geweest en gezocht naar Resident Evil, maar kon 'm nergens vinden.. Ben in de Free Record Shop, Bart Smit en Intertoys geweest... Maarja, ik heb met m'n stomme kop weer nix gevraagd natuurlijk, misschien lag ie wel gewoon in het magazijn... :X

Ik heb wel even Turok Evolution op de ps2 en xbox gespeeld en ik vond 't er nou niet echt wereldschokkend uitzien... De xbox versie zag er iig wel wat scherper en beter van kleur uit.. maar echt fantastisch vond ik het niet... En de AI is volgens mij wel superbrak... Ik loop daar wat moeilijk te doen met die controller en ik ga voorbij een vijand en draai een paar rondjes voorbij hem en die doet nix!!! Pas wanneer ik op hem begon te meppen reageerde die pas.. :? Das nou ook niet echt je van het zou ik zo zeggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

blakez schreef op 10 september 2002 @ 14:22:
Ik ben vandaag even de stad in geweest en gezocht naar Resident Evil, maar kon 'm nergens vinden.. Ben in de Free Record Shop, Bart Smit en Intertoys geweest... Maarja, ik heb met m'n stomme kop weer nix gevraagd natuurlijk, misschien lag ie wel gewoon in het magazijn... :X

Ik heb wel even Turok Evolution op de ps2 en xbox gespeeld en ik vond 't er nou niet echt wereldschokkend uitzien... De xbox versie zag er iig wel wat scherper en beter van kleur uit.. maar echt fantastisch vond ik het niet... En de AI is volgens mij wel superbrak... Ik loop daar wat moeilijk te doen met die controller en ik ga voorbij een vijand en draai een paar rondjes voorbij hem en die doet nix!!! Pas wanneer ik op hem begon te meppen reageerde die pas.. :? Das nou ook niet echt je van het zou ik zo zeggen.. :)
ik vond het allemaal heel mooi hoor in turok.. de AI is helemaal to maar soms komen ze vast te zitten in de muur enzo.. veel van dat soort clipping probleempjes

weten jullie hoeveel blocks RE gebruikt??

ennuh blakez waar was je in de stad geweest?? Amsterdam.. ja kan het meestal beter vragen want anders ligt ie meestal achter de kassa op een stapeltje met allerlij nieuwe spellen/films/cd's

gewoon vragen dus..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke stad heb je het over ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

TekkenMaster schreef op 10 september 2002 @ 14:33:
[...]

8 blocks staat op de doos.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ok thanx dat wilde ik ff weten

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 19:18

jOzh

Sweet dude!

Bah, ben bij 2 gamesshops geweest en die hadden nog niks. Dixons ook nog niet en bij de FRS ook niks gezien :(
Morgen hele dag werken dus wordt pas donderdag voor mij...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Johz welke stad??

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GEZIEN ja.. maar heb je ook gevraagd! Zoals eerder was gepost... het lag nog achter de kassa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Aaaaaarrggggh!!!! Ze hadden RE alleen bij de FRS maar die was al allemaal uitverkocht. Ze hadden nog 1 maar daar was hoesje van gestolen. Welke mongool steelt er nou een hoesje :( :( bij alle andere winkels hadden ze hem nog niet binnengekregen. Geen RE dus voor mij vandaag, en ook dus niet morgen (FRS krijgt dinsdag en vrijdag spul binnen). Suc6 voor iedereen die nog moet zoeken, maar in Leeuwarden is ie op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Ik rij dadelijk wel even door naar Hellevoet.
16:30 ben ik klaar met werken, dus dat red ik makkelijk. :*)

[..edit] YESSS, ze hebben er eentje apart gelegd (ze hadden er nog 2). Dadelijk met 180 km/uur naar huis enz. [/...edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
TekkenMaster schreef op 10 september 2002 @ 14:33:

ennuh blakez waar was je in de stad geweest?? Amsterdam..
LOL.. Beetje opletten TekkenMaster. Blakez schreef dat hij uit Zeeland kwam. Dan is Amsterdam onwaarschijnlijk.

Maar ik denk dat het Vlissingen is geweest of zo.. Middelburg en Goes hebben geen bart smit, volgens mij.

Maar een stad is voor een Zeeuw, hetzelfde als wat de rest van Nederland een dorp noemt. Maar dat is offtopic

Duidelijk Vlissingen, het is de enige vestiging van Bart Smit in Zeeland. :)

edit:
grappig

Wel grappig om te zien dat zodra er een "spel van naam" uitkomt, het topic opeens vooruit racet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd zodra er weer een toptitel gelanceerd word word ook het topic gelanceerd. :P klote ik ga morgen naar apeldoorn daar zit Nedgame en FRS. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Kramers schreef op 10 september 2002 @ 14:43:
[...]

8 blocks staat op de doos.
Ja maar dat is dus wel per savegame.
Dus min. 8 en max 40 blokjes ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je gebruikt toch maar 1 savegame.. of speel jij met meerder mensen omstebeurt?? :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25435

Yeah Ik heb em ook! Gekocht bij FRS in Bussum. Er stonden nog 3 mensen voor me bij de kassa die ook RE in hun klauwen hadden, ik had de laatste volgens mij!
Net ff gespeeld... Ziet er wel grappig uit, mooie graphics, maar die stemmen klinken nog steeds voor geen meter "Oh no! A Zombie! Chris help me! aah...!"
Zombies gaan alleen beetje moeilijk dood, iets van 10 kogels.... en ammo is schaars...
Ik ga ff verder gamen.. veel succes met zoeken

P.S Bij FRS kost ie 59.99 eurootjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Elroy schreef op 10 september 2002 @ 15:22:
[...]

Er is vast ook een algemene save

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Heb RE ook net opgehaald (D+, groningen), helaas kan ik hem pas vanavond spelen (eerst autorijden).. naja.. have fun enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Elroy schreef op 10 september 2002 @ 15:22:
[...]

Euhh.. Darn, daar kwam ik nu dus ook net achter. Mem card is nu dus vol. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Stelletje klerelijers :+, net MM in Rdam gebeld en die krijgen hem pas vrijdag.

Maar moet er niet alvast een nieuw topic voorbereid worden. Ik denk dat het het beste is dat iemand dat doet die nog geen RE heeft :/
Anoniem: 51617 schreef op 10 september 2002 @ 16:12:
Hey!!! bewaren jullie nog wel wat voor mij?!?!?!? :)
wie gaat de nieuwe topic openen?!
JIJ! Want jij hebt alleen maar een US RE :P ;)

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 10-09-2002 16:14 . Reden: Niet maandag, maar vrijdag. ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey!!! bewaren jullie nog wel wat voor mij?!?!?!? :)
wie gaat de nieuwe topic openen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55887

ik heb net re gehaald in A'dam :D
free record shop in de kalverstraat had er twee, nu nog 1 :P
ik weet wel wat ik voorlopig ga doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 10 september 2002 @ 16:10:
Stelletje klerelijers :+, net MM in Rdam gebeld en die krijgen hem pas vrijdag.
Daar wacht ik deze keer niet op. Ik heb al genoeg verdiend aan MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ey wat chamacie net zei worries me!
Well i'm off!! ff de stad in racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou RE is echt wel vet wah!!!
De graphics zijn gewoon te eng :)
Ik heb er best moeite mee om te spelen.. maar jah.... ;)
Vooral als je via de deur in de hal die in het schilderij zit naar buiten gaat...
ZO spooky sfeertje.... wow...

Maar ik ga nu ff koken en Dragon Ball Z kijken :D
whehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

niet teveel spoilers doen he. :) ga hem morgen halen (als ze hem wel hebben bij de FRS in Zwolle. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hope so....
Ik was trouwens de eerste die em kwam ophalen in Nijmegen :P
Ze hadden er best veel... dus pak de trein en je hebt em :)

kereltje daar helemaal enthousiast enzo.. maar snap nu waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Voor mij zit 't er vandaag ook niet meer in... ;( Ik heb net gebeld naar de Free Record Shop en ze hadden hem nog niet binnen gekregen.. naja, ik vermaak me nog wel een paar daagjes met Capcom vs SNK2.. :) En ik probeer wel zoveel mogelijk al die blije berichten hier te vermijden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
mensen, kunnen jullie een arme cubeloze arubaan misschien iets vertellen?
de boxart, is dat nou die amerikaanse, of is het idd die zwarte met witte letters, want die heerst tenminste...

mijn cube heb ik vandaag aan een tv gehangen hier op aruba, maar ntsc en pal is echt een kneiter probleem... het geluid is er, maar het beeld is zwart wit en gaat heel de tijd van boven naar beneden... :'(
dit betekent 4 maanden geen gamecube voor mij... en als ik terug kom wordt het RE, SFA, ED en SMS kopen! ik hoop dat ik daar cash voor heb... :'(

WAAROM ZIT IK OP DIT SUBTROPISCHE KLOTE EILAND!!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

De boxart is die zwarte me witte letters, best mooi.
Dat systeem om twee disc in 1 doosje te doen is best brak :D

En ik las overal dat EA RE in europa zou uitgeven, nou ik kan nergens EA vinden op de verpakking of in het spel, overal staat capcom europe. En het was ook geen EA prijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Ik heb 73 euro :)

Daar kan ik RE wel van kopen. Effe vragen aan een vriend van mij die werkt bij E-plaza. Hij krijgt 20 procent korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ik moet et weer missen :P

Ach ja, volgende maand misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

op de site van FRS zit geen RE :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 28-05 15:05
dafubar, waarom koop je niet gewoon een us-cube???
kan je ook alle spellen eerder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Nee, die updaten volgens mij alleen wanneer 't hun uitkomt.. Er staan best veel dingen verkeerd of helemaal niet op.. Hoeveel kost RE nu eigenlijk, gewoon 59,99 euro? Dus voor 54euro met Kortingskaart? Zou iig wel beter zijn.. :9

Is er eigenlijk al iemand bezig met een nieuwe openings post voor deel 11 weeral.. !? Ben bang dat met al die RE drukte dit topic gauw de 1000 posts zal overschreiden.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Hij is officieel ook nog niet echt uit, vrijdag geloof ik pas. Maar bij de FRS verkopen ze m gelijk als ze m binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Elroy krijgt soms irritatie bij het spelen van SMS dat er wel eens een controller door de lucht gaat vliegen ;)
Het is echt niet te geloven hoe moeilijk die "puzzels" af en toe zijn.

En dit spel speel je echt niet zo effe uit :)
Ik ben ik weet niet hoelang al bezig en ik heb pas 35 v/d 120 shines. O-)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60580

ik heb net 10 minuten geleden bij dimension plus groningen
mijn copy van RE opgehaalt euro 62,99 dus hij ligt er al wel goed ik ga spelen
wat een sfeer heeft dat spel zeg gewoon creepy man hij slowed wel een beetje down bij heftige actie wat als fvm filmpie gezien word maar wat een topper dit
:*) :9~ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
DarkChylde schreef op 10 september 2002 @ 17:37:
dafubar, waarom koop je niet gewoon een us-cube???
kan je ook alle spellen eerder spelen...
daar heb ik ook aan zitten denken, maar op aruba geef je best wel snel geld uit en ik denk dan ook niet dat ik veel zal hebben als ik terugkom in nederland... ik heb ook GEEN idee hoe ik die 4 spellen ga betalen als ik terugben...

enne... als ik dan 4 spellen in een keer koop, dan kan ik wel voort tot zelda (europese release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Owk morgen ga ik ook elke Gameshop in België raiden tot ik een RE heb . Hier leest toch niemand dit forum buiten ik waarschijnlijk dus kan ik er waarschijnlijk wel zeker van zijn dat ik een copy heb morgen .

En ik gebruik WEL meer dan 1 savegame , ik heb zo de gewoonte van voor alle toffe stukken een aparte save te maken om dan aan vrienden ofzo te laten zien hoe ze die boss het beste aanpakken met die gun .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff net thuis uit me werk,snel nog ff naar de FRS gelopen...Uitverkocht.Ik denk KUUUUTT.Zegt die gozer van ik bel nog wel ff naar een ander filiaal.Kon ik daar de laatste ophalen! :D Ik ga zo spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Anoniem: 60580 schreef op 10 september 2002 @ 18:09:
ik heb net 10 minuten geleden bij dimension plus groningen
mijn copy van RE opgehaalt euro 62,99 dus hij ligt er al wel goed ik ga spelen
wat een sfeer heeft dat spel zeg gewoon creepy man hij slowed wel een beetje down bij heftige actie wat als fvm filmpie gezien word maar wat een topper dit
:*) :9~ :7
Lekkere zinsindeling.. ;) Misschien dat 't gebruik van punten en komma's de inhoud iets beter leesbaar maken.. Maar ik begrijp de haast wel, dat je snel even een berichtje wilt typen.. Over hoe vet 't spel wel niet is en dat je gauw weer verder wil spelen! :) Argh!! Waarom heeft nu exact mijn FRS Resident evil nog niet op voorraad.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
blakez schreef op 10 september 2002 @ 18:41:
Argh!! Waarom heeft nu exact mijn FRS Resident evil nog niet op voorraad.. :X
Argh!! Jij kan hem tenminste over een paar dagen spelen!!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
blakez schreef op 10 september 2002 @ 16:52:
Voor mij zit 't er vandaag ook niet meer in... ;( Ik heb net gebeld naar de Free Record Shop en ze hadden hem nog niet binnen gekregen.. naja, ik vermaak me nog wel een paar daagjes met Capcom vs SNK2.. :) En ik probeer wel zoveel mogelijk al die blije berichten hier te vermijden.. :P
nee joh, ze hebben al zoveel telefoontjes gehad met diezelfde vraag totdat ze er zat van waren en deze 'reden' maar gingen zeggen. ;)

Ze zijn allang uitverkocht joh ;)

Anyway, voor iedereen die Resident Evil al heeft.. Zet je controller setup op optie 'C', die speelt het makkelijkst. Die overige 2 zijn echt een pain in the ass. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als jullie morgenmiddag een newflash zien van een half gesloopt Zwolle weten jullie wie het heeft gedaan he. :P })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Goed nieuws RE0 komt eerder uit in de US dan in Japan :
Capcom USA told IGNcube today that its upcoming survival horror entry Resident Evil 0 will be released in America well before it debuts in the Land of the Rising Sun. The game will ship in late November or early December in the US, according to Capcom. A tentative Japanese ship date has been penciled in for sometime in January of next year.
Resident Evil features S.T.A.R.S. operative Rebecca Chambers and ex-Navy SEAL Billy Cowen as they manipulate a moving train infested with bloodthirsty zombies. Players will only spend a small amount of time exploring the locomotive, according to Capcom, which also stresses the game is primed to look significantly better than its predecessor.

The US debut of Resident Evil marks the first time Capcom has served up one its survival horror titles in America before it has released in Japan.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Het leuke nu eigenlijk is...ik heb hier RE liggen...maar kan hem niet eens spelen! Doh! :D Zit midden in verhuizing :P Tja morgen dan maar :D Niet echt zo snel aan gedacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daar heb ik ook aan zitten denken, maar op aruba geef je best wel snel geld uit en ik denk dan ook niet dat ik veel zal hebben als ik terugkom in nederland... ik heb ook GEEN idee hoe ik die 4 spellen ga betalen als ik terugben...

enne... als ik dan 4 spellen in een keer koop, dan kan ik wel voort tot zelda (europese release)
Zal ik dan eens een pizza halen en je een dikke tip geven als je terug bent in NL? :P
Het leuke nu eigenlijk is...ik heb hier RE liggen...maar kan hem niet eens spelen! Doh! Zit midden in verhuizing Tja morgen dan maar Niet echt zo snel aan gedacht eigenlijk
Lekker snugger. Leen hem dan maar even aan mij uit. :+

Zullen we in het nieuwe topic een bepaald thema aan houden? Nu kan dat in het volgende topic bijvoorbeeld heel makkelijk over RE gaan. Dus allemaal, als je wilt natuurlijk, een RE icon, ondertitel en sig. Of het thema op een andere manier "implementeren"?

En wie gaat nu eigenlijk het topic maken???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 10 september 2002 @ 19:51:
[...]

Zal ik dan eens een pizza halen en je een dikke tip geven als je terug bent in NL? :P
daar ga ik je aan houden! ik weet niet precies waar je woont in ambacht, maar ik geloof dat ik je broer wel van gezicht ken :)
En wie gaat nu eigenlijk het topic maken???
erw... das een goeie... ds dan maar weer?

jij kon er trouwens ook wat van gbz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maak maar weer een poll ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

hoe is RE?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Tadaa, de poll. Ten eerste kan ik mij herinneren dat Phusebox een topic wilde openen. Als hij dus aangeeft dat hij hem wil openen, komt de poll te vervallen.

"Waarom staat onze populaire topic opener ds er niet bij GZ?" Nou, hij had aangegeven dat dit zijn laatste topic zou zijn die hij zou openen, aangezien hij het dacht ik nogal druk had met school. Hij heeft het waarschijnlijk ook druk heeft met RE ;)

"En D³ dan, je Metroid maat?" Ik heb die gozer al een tijdje niet gezien in dit topic, daarom heb ik hem er niet bijgezet. Als je dit leest D³, sorry. :>

Poll: Wie gaat deel 11 openen?
Desolation Angel
DarkChylde
daFubar
schnumi
Elroy
HIValicious
Koffiezuiper
blakez
Zero00

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4948&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Ik weet niet hoe die configs zijn van RE , maar ik vin de standard config nog steeds de lekkerste . Althans toen ik de JAP versie speelde .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Nou ik hoef het topic niet te openen hoor :D Heb straks geen internet meer :{ :D
Maar dat idee over RE Theme is zeer leuk bedacht =) Misschien moeten we dat maar doen...of niet soms? :)
Ik kan niet wachten om Re te spelen..doh :D Wel leuk hoesje trouwens...maar wel een klein boekie...boeiuh :P Wie heeft een boekie nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

hee ik sta er niet tussen :) gelukkig want ik heb daar geen tijd voor :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

CUBEZONE is heeft een RE week.. ook al een thema van RE : www.cubezone.nl

En hier staat dat RE vanaf vandaag in de winkel ligt: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=8920

en check over een minuutje mijn nieuwe pic...

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Tsjek m'n pic.. :) Ik vind 't wel een leuk idee ja om een thema toe te voegen aan een bepaald topic, maar wat voor meer waarde geeft 't? :) 't is toch niet zo dat ineens alle andere vragen die niet over RE gaan, niet gesteld meer mogen worden? ;) En eigenlijk stond dit topic toch in het teken van Resident evil? Dat heb ik althans gelezen in de openingspost..

Maar mensen hoe is het spel nu?! Wij, de 'resident evil lozen' willen graag informatie hoe het spel speelt en hoe het er nu werkelijk uitziet.. :9 Zonder al te veel spoilers natuurlijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
KUCHE PROEST!

zit iedereen nou een beetje op mij te stemmen of lijkt dat maar zo.. ook erg leuk dat er een stem op phusebox staat terwijl phusebox niet iemand is waar je uit kan kiezen...
maar alles kan er natuurlijk ook gewoon een beetje heel erg anders uit zien op mijn iMac natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daFubar schreef op 10 september 2002 @ 21:06:
KUCHE PROEST!

zit iedereen nou een beetje op mij te stemmen of lijkt dat maar zo.. ook erg leuk dat er een stem op phusebox staat terwijl phusebox niet iemand is waar je uit kan kiezen...
maar alles kan er natuurlijk ook gewoon een beetje heel erg anders uit zien op mijn iMac natuurlijk :)
Klopt. Ik had bij die poll Phusebox neergezet. Maar als Phusebox zelf zegt, ik wil hem maken, dan hoeven we ook niet op Pb te stemmen natuurlijk. Maar als je op Desolation Angel stemt, dan zou er een stem bij Pb bij moeten komen.

Kortom: Phusebox in de lijst is Desolation Angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff ik hoop wel dat ik binnenkort een kist tegenkom in RE waar ik mn Inventory is goed kan legen.Ik kan ook geen items droppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nope alleen in RE0

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kben nog geen kist tegengekomen waar ik mn spullen in kwijt kan,en ik kan nix meer oppakken,dus niet verder komen :?

Nja toch maar verder zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol ik word gestoord als ze morgen in Zwolle bij de FRS RE niet hebben loopt het niet best af daar. :Y) :X })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tzou wel heel typisch zijn als ie er niet zou zijn. Of ze zijn al op. Volgens mij verkoopt dit spel echt retegoed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
*G33rt is van plan een GC aan te schaffen met Super Mario Sunshine en daarna Star Fox te kope als ie uitkomt... en peilt naar meningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 58392 schreef op 10 september 2002 @ 21:52:
Tzou wel heel typisch zijn als ie er niet zou zijn. Of ze zijn al op. Volgens mij verkoopt dit spel echt retegoed. :D
yep op cube-europe.com stond ook al een paar keer uitverkocht maar ze zouden morgen weer nieuwe krijgen ofzo. :) ik heb nog hoop. :Y)
G33RT schreef op 10 september 2002 @ 21:54:
*G33rt is van plan een GC aan te schaffen met Super Mario Sunshine en daarna Star Fox te kope als ie uitkomt... en peilt naar meningen
Star Fox komt zeker uit. :) het spel is zogoed als af en de licencie is van Nintendo. :) En je moet zeker een cube kopen. De komende maanden Zeer Veel topgames en je krijgt bijna zeker de garantie bij Nintendo dat je ook in de toekomst topgames hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben al dik 3 uur aan ut spelen. (zit dit nu met kramp in m'n jatten te typen op m'n notebookie)

Zwaar kut wanneer je dood gaat, geen keuze krijgt van Retry Y/n maar de hele bootsequence opnieuw krijgt. Vinger op start en drukken maar.
Ook best wel irri dat de actiebutton zo "traag" reageert.

Verder lekker creepy sfeertje ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Ik voel me vereerd dat ik hier met Phuse verward wordt :D

Die action button is altijd al zo geweest , in het echt duurt het ook even voor je je trekker overhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb een tijd RE zitten spelen, maar ik heb hier toch wel een probleempje mee. Namelijk dat ik redelijk zuig in games, en RE is hier dus geen uitzondering op.

Op easy vind ik het te makkelijk, en op normal vind ik het veels te moeilijk. Dus ik weet nou niet op welke stand ik het moet gaan spelen.

Zijn hier mensen die de US versie gespeeld hebben, en die me kunnen vertellen of het spel nog moeilijker wordt dan het in het begin is. Anders blijf ik namelijk bij easy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Hoe zit het eigenlijk met de langdraadigheid van Resident evil? Zijn er ook verschillende eindes, kan je het met verschillende poppetjes spelen? :) Oproep aan Elroy: Hoe lang heb jij er dan over gedaan om 't helemaal uit te spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kramers schreef op 10 september 2002 @ 22:20:
Ik heb een tijd RE zitten spelen, maar ik heb hier toch wel een probleempje mee. Namelijk dat ik redelijk zuig in games, en RE is hier dus geen uitzondering op.

Op easy vind ik het te makkelijk, en op normal vind ik het veels te moeilijk. Dus ik weet nou niet op welke stand ik het moet gaan spelen.

Zijn hier mensen die de US versie gespeeld hebben, en die me kunnen vertellen of het spel nog moeilijker wordt dan het in het begin is. Anders blijf ik namelijk bij easy. ;)
ligt het misschien aan jou. :) zou eerst de game maar eens op easy uitspelen denk dat hij toch wel moeilijker word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er iemand BIG zuigt in Games, ben ik het wel. Vaak geef ik het al op tussen de 15 en 30 minuten.

[ OffTopic ]
Op de PSX ben ik in het verleden ook gauw gestopt omdat ik toen al een PC had. Dus de beelden kwamen op mij zeer slecht over wat je spelplezier dan enorm vergalt. Gelukkig hebben de spellen mij weing gekost omdat de videotheek bij ons een grote voorraad huurtitels had.
Ook omdat ik best wel veel ervaring had op de SNES viel de PSX mij eigenlijk best wel tegen.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 10-09-2002 22:30 . Reden: tiepvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

schnumi schreef op 10 september 2002 @ 22:22:
[...]

ligt het misschien aan jou. :) zou eerst de game maar eens op easy uitspelen denk dat hij toch wel moeilijker word. :)
Maar is het na het uitspelen, nog wel interessant om het nogmaals te spelen ?
Iemand die ooit RE heeft uitgespeeld op welk platform dan ook hier iets over te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Ik heb alle Resident Evil's totaal kapot gespeeld , en ik heb de JAP versie van de Cube gespeeld en ik vond em gewoon fantastisch . Nooit zoiets gehad van "dit ken ik , en dit ook , en dit ook" . Alle puzzels zijn subtiel aangepast , locaties van vijanden en items veranderd , extra locaties , en al die extra novels en documenten om te lezen zijn ook heerlijk .

Voor die andere kerel : Je kan RE uitspelen met Chris en Jill , waar Chris moeilijker is dan Jill omdat deze minder items kan dragen en niet geholpen wordt door Barry . Er zijn meerdere eindes als ik me niet vergis , en je kan extra items krijgen in je volgende spel dmv rankings , deze hangen af van
-hoe snel uitgespeeld
-geen FA spray
-kerel van poison gered of niet
-etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yep ik dacht ergens gelezen te hebben 8 verschillende eindes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is dat deze week mijn nieuwe notebook binnenkomt, anders nam ik een paar GAK-dagen op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
schnumi schreef op 10 september 2002 @ 21:57:
[...]

yep op cube-europe.com stond ook al een paar keer uitverkocht maar ze zouden morgen weer nieuwe krijgen ofzo. :) ik heb nog hoop. :Y)

[...]

Star Fox komt zeker uit. :) het spel is zogoed als af en de licencie is van Nintendo. :) En je moet zeker een cube kopen. De komende maanden Zeer Veel topgames en je krijgt bijna zeker de garantie bij Nintendo dat je ook in de toekomst topgames hebt. :)
ik weet ik speel al sinds me 4e op de NES :+

maar vinden jullie star fox een goed plan? tlijkt mij wel een goeie game, neigend naar een mening van dk64 en zelda oot gameplay :D

en die 2 zijn heilig voor me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
blakez schreef op 10 september 2002 @ 22:22:
Hoe zit het eigenlijk met de langdraadigheid van Resident evil? Zijn er ook verschillende eindes, kan je het met verschillende poppetjes spelen? :) Oproep aan Elroy: Hoe lang heb jij er dan over gedaan om 't helemaal uit te spelen???
Ik heb er de eerste keer 15 uur over gedaan maar toen had ik hem ook af en toe lang aan staan zonder dat ik er op speelde ;) (easy)
De tweede keer deed ik er 5 1/3 uur over en de derde keer had ik in 4 en een half uur gedaan. (normal)

Je kan maar met 2 poppetjes spelen Jill / Chris.

Er zijn ongeveer 4 verschillende eindes.
3 eindes dat het goed afloopt en 1 einde dat het slecht afloopt ;)

Ps. Resident Evil kan af en toe heel erg moeilijk zijn door moeilijke puzzels daarom kan je maar beter als je echt vast zit effe in een walkthrough kijken.
Misschien verpest dat een beetje jouw spel maarja.

[Walkthrough Mode Kan spoilerig overkomen]
Als jullie de walkthrough willen lezen dan kan je effe hier op mijn site kijken naar de walkthrough ( sorry voor chris nog geen volledig nederlands talige walkthrough )
[/Walkthrough Mode Kan spoilerig overkomen]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Fijn die walkthrough , en effe gekeken en ja hoor weer een verandering , eindelijk heeft die freaky pool tabel een nut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

wie gaat nou deel 11 alweer openen
kunnen we er niet zoiets van maken:
'' =[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 11 [Resident Evil thema] ''
ofzoiets?? lijkt me iig wel vet. jammergenoeg kunnen we de kleuren van de layout niet veranderen :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd maar de titel blijft gewoon deel 11. :) Het zal toch grotendeels over RE gaan en een het eind denk ik ook nog wel SMS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 12:06
ik heb em bij FRS ook in mijn handen gehad, maar ik ga geen 60 euro uit geven aan een saai langdradig, in-1-richting-gestuwd-worden-door-de-barslechte-besturing-spel

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 10 september 2002 @ 23:11:
ik heb em bij FRS ook in mijn handen gehad, maar ik ga geen 60 euro uit geven aan een saai langdradig, in-1-richting-gestuwd-worden-door-de-barslechte-besturing-spel
dat is jouw mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

1000!!!

edit: volgendsmij heeft Phusebox een soort complex waaroor hij alles moet afkraken wat iedereen mooi vind (nofi) :X

Re is gewoon een goed spel dat ook hele goede reviews kreeg, dus het IS zeker geen slecht spel maar JIJ vind het een slecht spel en das een groot verschil

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ja hij heeft wel gelijk dat het bar slechte besturing is ;)
Maar gelukkig kan je de besturing op 3 verschillende manieren instellen.
Ik had hem altijd op de 2de staan omdat ik totaal niet met de eerste besturing om kan gaan. 7(8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Elroy schreef op 10 september 2002 @ 23:21:
Ik had hem altijd op de 2de staan omdat ik totaal niet met de eerste besturing om kan gaan. 7(8)7
ik vond het juist geniaal!!! ik heb RE3 helmaal uitgespeeld (met de traumatische gevolgen van dien door meneer Nemesis >:) en ik hbe echt nooit last gehad.. alleen soms met het snel omdaaien ging het fout maar dat lag aan de PSX contoller dus daar kon ik niks aan doen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yep gewoon effe wennen. :) ps allemaal naar topic 11 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Elroy schreef op 10 september 2002 @ 23:21:
Op aanraden van iemand in dit topic (kan niet meer terugvinden wie) heb ik hem op C gezet. Want id, die éérste setting is dus echt ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nee man dies toch hetzelfde als die van de psx?? ongeveer dan??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Oke, zo te zien is deel 11 al geopend. Zie jullie daar wel! :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:53

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.