Ik zat dit topic zo eens door te kijken en ik ben ook niet vies van een goeie flightsim. Vroeger veel USNF en Janes ATF gespeeld
Ik gelijk m'n falcon 4.0 cd opgezocht en geinstalleerd. Maar toen kwam het probleem. Ik kan dus 1.08 US versie niet patchen. Toen ik dit spel op m'n ouwe systeem speelde had ik hier geen problemen mee.
Hij wil 'm niet updaten bij koreaobj.lod Nou schijnt dit nogal vaker voor te komen. Ik heb ook gepost in forum van frugalsworld enzo. Daar hebben ze links gezet naar orginele koreaobj files. Maar deze links zijn dus dood. Er zijn ook geen personen die ze ff online willen zetten.
Zeker gezien die screenshots en de SP3 wil ik het spel graag weer eens spelen. Maar dit gaat dus niet omdat op een of andere reden m'n cd fucked up is. Ik heb uitgesloten dat het een of ander incompatibiliteitsprobleem is.
Ik heb het hele verhaal al in dit topic uitgelegd.
http://forums.frugalsworl...ead.php?s=&threadid=33886
Ik heb dus absoluut geen zin om een nieuw exemplaar van het spel aan te schaffen.

En het spel zal ook zeker niet makkelijk te vinden meer zijn.
Als iemand die originele koreaobj files voor mij online wil zetten ben ik erg dankbaar. Ik kan dan namelijk de goeie files van de originele cd rippen en de corrupte obj files vervangen met de goeien en zo een nieuwe cd burnen.
Ik hoop dat iemand ze ff online voor me wil zetten. Alvast many thx.
Greetz van een tot nu toe grounded flight officer
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 30-11-2002 22:39
]