gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik kan je niet gaan vertellen wat je moet gaan vliegen. Als ik je moet gaan vertellen waarom FS2002 of Falcon 4.0 beter is dan is dat niet helemaal de juiste insteek.. vind ik daneliminator007 schreef op 19 November 2002 @ 21:37:
Ja maar dat is geen oplossing, het gaat er mij om ik dacht eigenlijk dat falcon echt leefde binnen een redelijk grote groep mensen op got zoals fs2002 dat doet. Ik vind er namelijk weinig aan om heel dit spel te gaan leren voor wat single player missies ik vind het juist leuk om met meerdere mensen te kunnen praten over een spel op niveau en zo af en toe eens wat online te vliegen. Als je mij nu bij voorbaat kan zeggen dat dit niet het geval is kan ik me misschien beter toch maar in fs2002 gaan verdiepen en weet jij dat niet toevallig van die HOTAS stick?
FS2002 en Falcon 4.0 zijn niet te vergelijken .. toch hebben ze gemeen dat het beide serieuse sims zijn die beiden pogen een blik te geven in de keuken van de civiele en militaire luchtvaart. Het zijn beide "Study sims"..d.w.z. je moet er de nodige tijd en moeite in steken om het echt onder de knie te krijgen. Das ook de reden waarom sims heel duur zijn om te maken en maar aanslaan bij een relatief klein publiek.
Wat betreft die community... Er zijn wel wat mensen op GoT die F4 vliegen, kennelijk heeft mijn marketingcampaign van de laatste 2 jaar toch wel succes gehad..
Maar beide sims, FS2K2 en F4 hebben een zeer grote community - wil je echt in-depth dingen weten en van gedachten wisselen met een grote group dedicated simmers dan moet je je ook verdiepen in die communities en zal je toch andere fora moeten bezoeken. Ik post hier dan wel over F4.. maar mijn meeste "F4 Fora tijd" breng ik door op de fora van f4community.com & frugalsworld.com ..
Falcon 4.0 is erg erg erg goed offline.. maar ONLINE is het nog veel beter. Zeker in combinatie van een headset + mic + voice comms.
Wat betreft HOTAS (niet ASS.. HOTASS = Jenifer Lopez
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik wou dus weten in het kort of de community nog wel leeft, maar dat is dus gelukkig nog zo, zou zonde zijn om het straks te kunnen en niet meer online te kunne spele omdat er niemand is. En of er een hotas is die beter is dan mijn keuze en of je het uberhaupt wel een goede keuze vind als je weet dat ik nog geen echte die hard flightsimmer ben.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
[edit]ik zie net dat er ook van de saitek een programmeer programmatje is uitgekomen
hier
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd

Nee hoor, is afhankelijk van lengte van de route en hoe laat je overal moet zijn hoofdzakelijk. Een F-16 kan ook niet langer dan kort full AB vliegen in het echt, iig niet lang Mach 2. Ikzelf vlieg meestal als er geen tijd is, dus gewoon vrij vlieg ofzo (doe ik bijna nooit dus zie het maar als mijn 'favoriete snelheid'
[ Voor 0% gewijzigd door twit op 20-11-2002 19:35 . Reden: WANNER VOEG JE ME NU TOE? ]
Ik vlieg het meeste met het gas op 37% en heel af en toe bij een aanval of verdediging ga ik wel heel even over op AB.Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 19:33:
Throttle op F-16 bijna altijd vol open???
Nee hoor, is afhankelijk van lengte van de route en hoe laat je overal moet zijn hoofdzakelijk. Een F-16 kan ook niet langer dan kort full AB vliegen in het echt, iig niet lang Mach 2. Ikzelf vlieg meestal als er geen tijd is, dus gewoon vrij vlieg ofzo (doe ik bijna nooit dus zie het maar als mijn 'favoriete snelheid') 400kts. Das nog lang niet vol open dus
Maar dan vlieg ik gelijk weer op 80%
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Tja, dat kan inderdaad, als jij bijvoorbeeld 510 kts vliegt en je wilt 500 kts vliegen, dan pitch je iets up, 'trade speed for altitude' heet dat, en de naam zegt het al, je stijgt dan dus ook, dus als je level wilt vliegen corrigeer je gewoon met je throttle. Maar als je wilt klimmen met laten we zeggen 450kts, en je gaat 430 dan doe je je neus omlaag, en wacht even (!!), want de speed indicator (zeker een analoge) heeft tijd nodig om te herstellen, zo kan je dus je speed ook corrigeren, maar zo corrigeer ik meestal nooit, maar wie ben ik
[edit]
Dit is dus voor eliminator007
idle is 70% bij een F16Blackhole schreef op 20 november 2002 @ 19:38:
[...]
Ik vlieg het meeste met het gas op 37% en heel af en toe bij een aanval of verdediging ga ik wel heel even over op AB.
Maar dan vlieg ik gelijk weer op 80%
Het is mij in falcon iig nog nooit gelukt om boven de 800 kts uit te komen.
tampert, kriminalpolizei
nou is alleen de link die in het artikel staat al eeuwen dood. kan iemand me nog aan dat bestand helpen?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat is bij de meeste jagers zo ..Evilernie schreef op 20 november 2002 @ 19:41:
[...]
idle is 70% bij een F16
Het is mij in falcon iig nog nooit gelukt om boven de 800 kts uit te komen.
want het gebeurd nooit dta ze vol vliegen .
Maar ik vlieg altijd rustig aan
kan ik ook nog rustig alles door nemen of lekker van het uitzicht genieten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hoe rustig je ook vliegt, lager dan 70% zal de teller niet gaan.
En het uitzicht in Falcon 4 is nou ook niet alles/je van het

Nee dat is waar maar heb het ook over mijn gas handel en niet at je op je HUD zietVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 20:58:
Hij bedoelt dat de motor percentage niet verder gaat dan 70% in je HUD
Hoe rustig je ook vliegt, lager dan 70% zal de teller niet gaan.
En het uitzicht in Falcon 4 is nou ook niet alles/je van het
nee als je te druk hebt geen probleem ik zit ook in drukke week.
Dus dat is ongeacht je throttle positie.. in tegenstelling tot sommige andere jets (zoals de A-6) kan je de engine niet shutdownen door de throttle compleet dicht te gooien .. (daar trek je hem door de idle ident heen).. je moet daar een aparte hendel voor overhalen.
Overigens die "die linker stick" meer dan alleen "een gas handel".. op mijn TQS (F-16 Throttle) zitten ook nog eens een hele reeks knoppen welke allen een functie hebben
kan jij trouwens heel ff je email sjekken.... danktazzman schreef op 20 november 2002 @ 22:18:
Al trek je je throttle helemaal dicht, je GE motor zal altijd op minimaal 70% blijven draaien anders "Slaat hij af".. om het maar simpel uit te drukken
Dus dat is ongeacht je throttle positie.. in tegenstelling tot sommige andere jets (zoals de A-6) kan je de engine niet shutdownen door de throttle compleet dicht te gooien .. (daar trek je hem door de idle ident heen).. je moet daar een aparte hendel voor overhalen.
Overigens die "die linker stick" meer dan alleen "een gas handel".. op mijn TQS (F-16 Throttle) zitten ook nog eens een hele reeks knoppen welke allen een functie hebben
tampert, kriminalpolizei
tcoh weltazzman schreef op 21 november 2002 @ 01:04:
erhm niets in mijn e-mail... ?
tampert, kriminalpolizei
Magic schreef op 20 november 2002 @ 19:44:
nou heb ik _eindelijk_ na veel zoeken, een schijfje met falcon 4 weten te bemachtigen. nou wil ik alleen de patch installeren en nou geeft hij een foutmelding als hij het bestand "koreaobj.lod" wil patchen. nou heb ik gevonden dat dit een bekend probleem is, en er is een bijgewerkte koreaobj.lod uitgebracht. Lees ook hier .
nou is alleen de link die in het artikel staat al eeuwen dood. kan iemand me nog aan dat bestand helpen?
Verwijderd
Ik heb dus al een tijdje naar deze joystick gezocht waar kan ik hem krijgen in nederland en wat kost ie ongeveer want ik ben altijd een diehard geweest kwa combatflightsims en wil er nu eigenlijk weer vol tegen aanVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 22:47:
http://cougar.frugalsworld.com
Zet je MSN adres maar in je profile, kontakt ik je wel binnekort.
Zoek ff voor dit probleem op de fora van www.frugalsworld.com en www.f4community.com .. het is een bekend probleem, ik heb er alleen zelf nooit last van gehad.Magic schreef op 21 November 2002 @ 20:16:
ik weet dat ik het gisteren pas gepost heb, maar ik zit er best mee, dus nog een keer:
[...]
Nope, dat wordt gewoon geforward naar mijn normale e-mail adres. geef anders ff iets waarop ik kan zoeken in mijn mail? Maar volgens mij heb ik echt niets gehad hoor..:?
tampert, kriminalpolizei
je bent geweldig! ik had al eerder op die sites gekeken, maar nog niet in de fora omdat ik dacht dat google daar ook al op zocht, niet dus. direct de 1e search op frugalsworld.com was al raak. * Magic is weer gelukkigtazzman schreef op 21 november 2002 @ 21:09:
[...]
Zoek ff voor dit probleem op de fora van www.frugalsworld.com en www.f4community.com .. het is een bekend probleem, ik heb er alleen zelf nooit last van gehad.
Yup dat zou ik gewoon naar mijn prive account moeten krijgen.. ? Wat is er dan?
We aim to pleaseMagic schreef op 21 November 2002 @ 21:51:
[...]
je bent geweldig! ik had al eerder op die sites gekeken, maar nog niet in de fora omdat ik dacht dat google daar ook al op zocht, niet dus. direct de 1e search op frugalsworld.com was al raak. * Magic is weer gelukkig
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Doen ze hier toch ook
Air refueling kan ik nog steeds niet(te onrustig nog). Hebben de ervaren piloten hier nog moeite mee?
Verwijderd
Damm ik wil ook falcon 4.0 hebben maar die game is tottaly nergens meer te krijgen das wel errug jammer moet ik zeggen )-:
Als iemand er 1 over heeft met handleiding of weet waar ik em kan krijgen ik heb er redelijk wat geld voor over (-:
In Groningen staat ie gewoon in de mediamarkt.Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 15:47:
Die cougar hotas waar kan ik em krijgen want je zegt dat ie 320 euro kost maar waar (-:
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Real men fly SEAD!
Verwijderd
SEAD is het wreedste wat er is, alleen moet ik nog oefenentazzman schreef op 22 november 2002 @ 17:10:
Ik ga dit weekend maar es weer lekker Weaselen
[afbeelding]
Real men fly SEAD!
Ik en afstand doen van mijn manual? Zelfs al zou je me Strike Fighters en LOMAC geven zou ik nog niet afstand doen van mijn F4 manual....eliminator007 schreef op 22 November 2002 @ 18:08:
Even een domme vraag misschien hoor maar is er niet 1 van de falcon4 experts die inmiddels zijn manual kan missen. Ik heb hem nu in pdf maar om nou 570 pagina's uit te gaan printen.... Als iemand trouwens weet waar ik dit voor een redelijke prijs zou kunnen doen maakt het me niet uit maar het is onzin als het duurder word dan het hele spel natuurlijk. Irritante is dat je niet kan alt tabben in falcon4 dus kan ook niet gauw ff switchen naar manual.
edit:
http://www.amazon.com/exe...1XDTJ/002-8679961-9844864
zou dit iets zijn zo ja koop ik hem meteen dus graag antwoord.
[ Voor 28% gewijzigd door twit op 22-11-2002 20:10 ]
Verwijderd
Maar ik heb al 600 pagina's papier klaar liggen om te gaan printen zit er veel kleur in trouwens?
heb je dit gezien
Amazon.com Sales Rank: 1,924
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.
ASIN: B00001XDTJ
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 20:17 ]
Eingelijk heb je beide nodigeliminator007 schreef op 22 November 2002 @ 20:31:
als je hem dan 2x print en mij 1 versie stuurt met de post wel hoorKan mijn ma bij ericsson ook wel laten afdrukken maar weet niet hoe ik pdf naar word zet. En nog een vraag aan tazz en de zijnen kan ik niet beter de sp3 manual afdrukken?
brak dat dat niet werkttazzman schreef op 21 november 2002 @ 23:52:
[...]
Yup dat zou ik gewoon naar mijn prive account moeten krijgen.. ? Wat is er dan?

tampert, kriminalpolizei
Zo offtopic is dat ook al weer niet, kan best hoor.. vraag maarEvilernie schreef op 23 November 2002 @ 12:17:
[...]
brak dat dat niet werktmaar het gaat over de stickworks chips...is beetje offtopic
Ach dat zal wel mee vallen hoor.. zo stel stoor je mensen nietVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 13:39:
[...]
Nee gewoon wat speciefieke vragen waar ik anderen niet mee wil storen
Verwijderd
Ik hoor mensen over een gewone handleiding. en een sp handleiding die laatste waar haal je die of waar krijg je die bij.
Heb van een vriend zijn originele falcon 4.0 cd gekregen maar zijn handleiding was kapot ook heb ik de HOTAS Cougar bestelt (-:
Gewoon omdat ik dat een mooie joystick vind en ik ook andere vlieggames speel.
Hetgeen wat ik ook totaal niet meer snap is wat ik allemaal moet installeren aan uitbereidingen skinpaks endergelijke om te spelen wat BV tazzman speelt.
vandaar dat ik icq ofzo makkelijk vond om ernaar te vragen of wat uitleg te ontvangen anders beviezel ik zo het forum.
Srry dus maar ben een total falcon 4.0 noob on his way to mastery zegmaar (-:
• Clean install van Falcon 4
• patch 1.08us installeren
• SP3 installler draaien
• eventuele skins en pits kan je later los installeren
wat betreft de manuals:
je hebt natuurlijk de F4 game manual nodig om de bacis onder de knie te krijgen. SP3 is echter veel uitgebreider, en heeft daarom zijn eingen handleiding waarin alle extra's worden uitgelegd.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Of is dit een uitbereiding die ik moet kopen?? want dan ren ik morgen naar de winkel
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 18:35 ]
Verwijderd
Type in Google "Falcon 4.0 SP3" en je krijgt meteen als eerste hit deze link...
http://f4ut.frugalsworld.com/
Bij downloads staat SP3!!!
Moeilijk he

semmie, je staat nu op ignore.
als je vragen hebt, vraag het dan hier maar, ik heb gewoon geen zin meer om iedereen op mijn dak te krijgen en ze het persoonlijk nog een uit te gaan leggen wat er in het topic staat. nofi, maar ik ben dat gezeur zat
[ Voor 71% gewijzigd door ocf81 op 24-11-2002 20:25 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door ocf81 op 24-11-2002 20:39 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Dat idee begon ik ook te krijgen.....
De laatste paar pagina's lijkt het wel of alles steeds herhaald moet worden

Dus volkomen mee eens dat het nu je oren uitkomt.
Valt me nog mee dat Tazzman zo vriendelijk blijft reageren....ik zou er dood moe van worden om steeds hetzelfde te melden
Kan best begrijpen dat ie veel vragen heeft als hij niet weet waar hij moet beginnen.
Beginnelingen tasten vaak in het duister, niet weetend hoe ze met al die informatie om moeten gaan
[ Voor 72% gewijzigd door -whodini- op 24-11-2002 23:03 ]
Verwijderd
Heeft iemand dit proggie email em dan of paste ff de link
Voor degene die die rampstart flash willen ik heb em ligge
Ik denk blz 21-14 en 21-15
Verwijderd
Maar dacht dat dat proggie misschien makkelijk was om te oefenen (-:
Je moet lezen en dan dat stukje vliegen dat werkt het best, maar dat zal je wel weten
[ Voor 3% gewijzigd door -whodini- op 25-11-2002 01:50 ]
Wat betreft de handleiding.. de SP3 handleiding gaat enkel over de NIEUWE SP3 features maar de basis zaken van Falcon 4.0 worden daar NIET in uitgelegd. De Sp3 handleiding is enkel een aanvulling op de F4 manual, geen vervanging van.
Voorbeeldje.. er wordt wel uitgelegd hoe nu onder Sp3 je nu LGBs en AGM-65s afvuurt maar zaken zoals CCRP, CCIP of DTOS worden niet uitgelegd. Dingen die je toch ook moet weten als je normale CBU's of iron bombs wilt afvuren.
Wat betreft MSN/email/icq.. ik ben zelf razend druk met mijn werk, ik werk zo'n 10 ~ 12 uur per dag nu en als ik thuis kom heb ik ook nog es een gezin. Ik heb geen zin en tijd om dan nog eens F4 vragen te gaan beantwoorden over msn/email/icq etc. Niets persoonlijks maar ik wil gewoon genieten van mijn weinige uren rust.
Een tijde terug heb ik een F16 FLCS + TQS aangeschaft. Met het oog op de toekomst wil ik mijn F16 toch graag voorzien van Digital upgrades. Nou heb ik op die site van stickworks vernomen dat je ze bij flightsim central moet bestellen. Die dingen op zich kosten al $ 59.95 en dan komen er natuurlijk ook nog verzendkosten bij. Ik zou graag van willen weten wat me dit verder nog gaat kosten. Ook las ik laatst dat ik misschien ook nog een invoerbelasting moest betalen enz.. Ik zou graag willen weten wat ik dan allemaal precies kwijt ben.
(is dacht ik al eens keer vaker voorgekomen)
tampert, kriminalpolizei
Volgens mij was ik 59.95 USD + verzendkosten + 19% BTW kwijt. Invoerbelasting heb ik, geloof ik (!), niet hoeven te betalen. Maar met UPS werd het een enorme bende, die raakte het pakketje gewoon kwijt. Flightsimcentral heeft toen alles nog eens verzonden met Delta en alle kosten opzich genomen behalve de 59.95 USD voor de chips zelf. Dus ik heb geen verzend + import kosten hoeven te betalenEvilernie schreef op 25 november 2002 @ 20:06:
@ tazz:
Een tijde terug heb ik een F16 FLCS + TQS aangeschaft. Met het oog op de toekomst wil ik mijn F16 toch graag voorzien van Digital upgrades. Nou heb ik op die site van stickworks vernomen dat je ze bij flightsim central moet bestellen. Die dingen op zich kosten al $ 59.95 en dan komen er natuurlijk ook nog verzendkosten bij. Ik zou graag van willen weten wat me dit verder nog gaat kosten. Ook las ik laatst dat ik misschien ook nog een invoerbelasting moest betalen enz.. Ik zou graag willen weten wat ik dan allemaal precies kwijt ben.
(is dacht ik al eens keer vaker voorgekomen)

contact!

Stabilised

Spaart u nog freebees?
100% realism uiteraard
Breng um anders naar de Multicopy o.i.d. en laat hem afdrukken en inbinden?eliminator007 schreef op 25 November 2002 @ 20:29:
Ben inmiddels ook druk aan het oefenen met mijn Saitek x45 maar ik begrijp inmiddels zeer goed waarom jullie je falcon manual heilig vinden. Het leest wel niet fijn op de pc maar zelfs zo heeft het me al een hoop info gebracht.
Demostand.. waar? HCC? LLTM? Ik was bij geen van beideWas het trouwens een van jullie die midden in de demo stand zat, heb nog aan hem gevraagd of tie wist waar je saitek spullen kon kopen.... Jij misschien tazz?
klinkt als zeer relaxed...Ik kan dus het beste gewoon voor Delta of DHL kiezen? Ik vind flightsimcentral heel erg vaag over de verzendkosten. Wat zou dat ongeveer zijn? En die btw is zeker over chips+verzendkosten?tazzman schreef op 25 november 2002 @ 20:51:
[...]
Volgens mij was ik 59.95 USD + verzendkosten + 19% BTW kwijt. Invoerbelasting heb ik, geloof ik (!), niet hoeven te betalen. Maar met UPS werd het een enorme bende, die raakte het pakketje gewoon kwijt. Flightsimcentral heeft toen alles nog eens verzonden met Delta en alle kosten opzich genomen behalve de 59.95 USD voor de chips zelf. Dus ik heb geen verzend + import kosten hoeven te betalen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Zijn er nogmeer van dit soort sites misschien zelfs nederlandse??
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 00:16 ]
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Is er iemand met ervaring in combinatie met falcon 4.0??? En zal lock on air combat het gaan ondersteunen?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 00:26 ]
Nadat UPS er zo'n ongelooflijke bende van had gemaakt heb ik DHL genomen. Delta is volgens mij een airline en geen package delivery serviceEvilernie schreef op 25 november 2002 @ 20:58:
[...]
klinkt als zeer relaxed...Ik kan dus het beste gewoon voor Delta of DHL kiezen? Ik vind flightsimcentral heel erg vaag over de verzendkosten. Wat zou dat ongeveer zijn? En die btw is zeker over chips+verzendkosten?
Da's een NAV/COMMs console van een airliner man. Ooit wel es een cockpit van een F-16 bekeken? Zoiets vind je daar niet terug hoorVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 22:39:
http://www.flightsimcentral.com/gfaccocconsy.html ik zat dus naar deze set te kijken is dat wat en werkt het goed???
Is er iemand met ervaring in combinatie met falcon 4.0??? En zal lock on air combat het gaan ondersteunen?
Dat is zo.. misschien als je er dan direct 2 Masterpilots bijneemt gaat de verzendprijs wat omlaag?Evilernie schreef op 25 november 2002 @ 22:35:
hm , kep net ff ingevuld en het blijkt dat het 32.95 euro gaat kosten om het te verzendenWat een hoop geld voor 2 chipjes van 10 gram per stuk
Verwijderd
Maar dan wat anders is dit soort spul er dan in f16 variant te krijgen
Gaat het nou om "stoer uitzien" of om functionaliteit?Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 10:54:
Ja maar kan nergens iets anders wat echt op een f16 lijkt vinden want die masterpilot vind ik er namelijk niet zo stoer uitzien hou namelijk van switches en draaiknopjes lcd schermpjes endergelijke.
Maar dan wat anders is dit soort spul er dan in f16 variant te krijgen
Ik heb ze op jouw aanraden via DHL besteld(half jaar al). Dat ging perfect, wel $30 verzend kosten maar ok. Het zaakje wel binnen 4 dagen in huis! Perfecte bevestiging van flightsimcentral en aardige mensen (groeten aan paula).Nadat UPS er zo'n ongelooflijke bende van had gemaakt heb ik DHL genomen. Delta is volgens mij een airline en geen package delivery serviceBinnen 2 dagen was mijn pakketje in Keulen, DLD... maar omdat de UPS meneer bij mij aan de deur kwam toen ik niet thuis was, heeft UPS het pakketje via Keulen weer TERUG gestuurd naar de USA.. wtf?! Daar had FCS nooit opdracht toe gegeven. En het pakketje kreeg ik met geen mogelijkheid meer terug naar NL.. nou ja zeg.
Chips eruit halen vergt wat grof geweld maar daarna heb je wel bijna de functionaliteit van een cougar! Trouwens tazz, heb je die van jou er nou al eens ingezet?
Falcon 5 (makers houden eraan vast dat het Falcon V gaat heten, I'm not amused) word eentotaal nieuwe sim voor ergens in '04/'05. F5 was origineel gepland voor eind 03 begin 04 maar dat zal wel een eindje opschuiven denk ik.
© ocf81 1981-infinity
erhmm.... erhm.. nee.. nog nietmca2 schreef op 26 November 2002 @ 13:19:
[...]
Chips eruit halen vergt wat grof geweld maar daarna heb je wel bijna de functionaliteit van een cougar! Trouwens tazz, heb je die van jou er nou al eens ingezet?

die masterpilots zien er wel vet uittazzman schreef op 26 November 2002 @ 10:24:
[...]
Dat is zo.. misschien als je er dan direct 2 Masterpilots bijneemt gaat de verzendprijs wat omlaag?Toen UPS dus mijn verzending helemaal verkloot had, heb ik bij FCS nog maar es twee Masterpilots besteld en deze zijn toen "met de herkansing" meegezonden via DHL.. en ik heb er geen spijt van, ik zou niet meer zonder mijn MP's willen!
Maar ik denk dat ik ze dan maar ga bestellen...4 dagen is echt supersnel
tampert, kriminalpolizei
Wat betreft FlightSimCentral.com, ik heb alleen maar lof over hun support. Ik had dus die chips besteld en verzonden.. maar die kwamen maar niet aan. Deden ze helemaal niet moeilijk over.. zolang UPS niet kon bevestingen dat ik het pakketje daadwerkelijk in ontvangst genomen had, voelen ze zich nogaltijd verantwoordelijk. Dus hebben gewoon het bedrag terug geboekt op mijn credit card en een nieuwe order gemaakt.
klinkt heel netjes....Ik ga ze maar eens bestellentazzman schreef op 26 november 2002 @ 17:35:
Ik heb een P75/32MB die ik gebruik voor het programmeren van mijn Masterpilots. Ze werken overigens PRIMA onder XP op mijn 1Ghz AMD TB (10x100Mhz). .alleen het programmeren "is een probleem".. nou ja probleempje hoor.
Wat betreft FlightSimCentral.com, ik heb alleen maar lof over hun support. Ik had dus die chips besteld en verzonden.. maar die kwamen maar niet aan. Deden ze helemaal niet moeilijk over.. zolang UPS niet kon bevestingen dat ik het pakketje daadwerkelijk in ontvangst genomen had, voelen ze zich nogaltijd verantwoordelijk. Dus hebben gewoon het bedrag terug geboekt op mijn credit card en een nieuwe order gemaakt.
tampert, kriminalpolizei
Dus het is er nog niet. En als het er al was denken jullie dat het kan tippen aan f4 met sp3 ?ocf81 schreef op 26 november 2002 @ 17:10:
F:OIR is zeg maar Falcon 4.5, en staat voor zover ik weet gepland voor ergen eerste helft '03. F4.5 zou eerst rond deze tijd uitkomen.
Falcon 5 (makers houden eraan vast dat het Falcon V gaat heten, I'm not amused) word eentotaal nieuwe sim voor ergens in '04/'05. F5 was origineel gepland voor eind 03 begin 04 maar dat zal wel een eindje opschuiven denk ik.
Dat eerste heb ik ook wel eens last van ja, maar wat ervoor zorgt dat je het leuk blijft vinden is dat er altijd nieuwe dingen te leren/ontdekken zijn in deze sim (in tegenstelling tot veel andere spellen tegenwoordig).eliminator007 schreef op 26 November 2002 @ 18:41:
... als je dan paar keer missie hebt gedaan ben je het beu. Klinkt jullie dat bekend of is er altijd wel weer iets wat ervoor zorgt dat je het leuk blijft vinden?
En natuurlijk de voldoening die je krijgt van een ramp start, 2 sams ontwijken, je doel platgooien en weer landen op 100% realism...
[ Voor 13% gewijzigd door _Stryker_ op 27-11-2002 11:37 ]
Dit topic is gesloten.