Falcon 4 vragen

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.953 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

en ik denk nooit niet op voorraad, maar je kunt het altijd proberen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Jezus.. ze weten er wel geld uit te slepen zeg! Bij Dixons was hij toendertijd iets van 14 Euro ofzo.. de originele boxed version.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LH Shop is echt te duur. Ik wil F4.0 ook heel graag legaal, serieus. Alleen aan die manual heb je toch niet echt heeeeel veel meer met die SP3 erop, heel veel is veranderd. Ik weet niet eens meer hoe ik moet locken. Hoe zie ik trouwens wat een vijandelijk vliegtuig is op de radar en welke niet? (zeg a.u.b ff kan ik toch nog een beetje vliegen) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat is niet waar.. de manual is nogaltijd heel erg belangrijk voor de basis. Er staat nergens in de SP3 handleiding dat je het origineel niet meer nodig hebt..

De vragen die jij hier dus nu stelt zijn allemaal terug te vinden in de orginele handleiding. Issie kennelijk toch nog ergens goed voor, niet? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Is het mogelijk om het team van sp3 te voorzien van een donatie?
Ik heb op de site gekeken van F4UT maar kon daar niet zien of het mogelijk was.

iRacing Profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:51
http://www.dpluss.nl/ is hij ook te koop
Pff... 37€ toen ik hem daar kocht half jaartje terug ofzo was het nog iets van 20 :|

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:37:
LH Shop is echt te duur. Ik wil F4.0 ook heel graag legaal, serieus. Alleen aan die manual heb je toch niet echt heeeeel veel meer met die SP3 erop, heel veel is veranderd. Ik weet niet eens meer hoe ik moet locken.
dream on
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:37:
Hoe zie ik trouwens wat een vijandelijk vliegtuig is op de radar en welke niet? (zeg a.u.b ff kan ik toch nog een beetje vliegen) :+
met de ntcr waarde en het balkje wat daarbij hoort. naar rechts is dacht ik enemy, en naar links is friendly. je moet in stt mode zitten wil je NTCR kunnen gebruiken. maar dit heeft tot gevolg dat je bij de enemy hoog op de prioriteitenlijst komt te staan. verder moet je in SP3 een aspect hebben van minder dan 25 graden, anders heeft de radar nieg genoeg info (dat STT stukje staat in de manual :P ) awacs vragen kan ook, dis is waarschijnlijk sneller, en je zend dan niet zo'n sterk radar signaal uit.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

In Sp3 werkt de NTCR realistisch, d.w.z dat het erg moeilijk is om zo een bogey te ID'n. Je kan beter de AWACS gebruiken en je RWR controleren.

Verwijderd

dank jullie wel...Maar ocf81 leuk dat je me gelooft! not

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nou ik bedoel.. de SP3 manual maakt de Falcon 4.0 manual niet overbodig.

Het is een aanvulling voor de extra functionaliteit van SP3.. voor alle basisdingen zoals landen, navigatie, standaard A/A + A/G radarmodes en submodes heb je nogaltijd de Falcon 4.0 handleiding nodig.

Hij moet ook wel als PDF te vinden zijn.. Google ze.

Verwijderd

Zo, ik ben weer begonnen!
Heb net training 1 en 2 (voor de 3e keer :Z) weer achter de rug :)
Kijken of ik nu verder kom dan 11, ik heb er iig wel meer zin in dan ooit!
En nu met alle settings op Ace had ik nog nooit geland, inderdaad wel pittig, na de take-off kon je namelijk een route uit vliegen die al op de L MFD stond, dus maar gedaan en wachten op vectors. Maar ik blijf het altijd leuk vinden om bij de take-off training je maat neer te halen, ik doe het [b]alleen maar[b] maar ook [b]altijd[b] bij de take-off training :D Dit keer alleen niet :( Ik had wat zitten fogelen met me MFD en toen kreeg ik me Nav scherm niet meer waar de route op stond :) Dus ik schoot met me gun op Cowboy 11 maar schoot hem maar niet neer, er kwam veel rook uit joh! En bibberen dat ie deed :D Maar toen mocht hij een noodlanding maken en ik kreeg inmiddels vektors voor 20R, maar heb hem laten gaan :) Alleen ik ben gecrasht bij landen :) Ik zag toen later van buitenaf dat me gear niet down was :? Klopt niks van. Maarja... Vanaaf ff weer vliegen.

Oja, ik krijg voor me verjaardag waarschijnlijk de HOTAS Cougar :D

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

sorry, M_A_P ik kan erg slecht tegen je reply's. je doet aslof warez gewoon legaal zijn, daar wordt ik kriegelig van.

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Uncle-Sam:

Je zat waarschijnlijk in DF (Dogfight) of MRM (Medium Range Missile) mode.. ff een Mode Cancel geven en je komt weer terug ("C").

Verwijderd

Als er nog iemand is die Falcon 4.0 zoekt ....
Je kan hem van mij kopen...

Het is de "oude" versie met dat dikke manual...zelfs nog met originele doos.

Interesse??? mail maar.

Plaatje

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wat moet ie kosten? :)

Verwijderd

Nou....

Hij is gewild :) dus eh.... 15,- (excl. verzenden)

edit:

Kan beter mailen voordat we boze modjes op ons dak krijgen :) (ahum... Vraag en aanbod)

Verwijderd

Hej, succes alvast met je Commando opleiding!
Als ik jachtvlieger niet haal (haal ik wel hoor ;)) dan hoop ik er ook een baan te kunnen bemachtigen, uiteraard als co-specops :)

Verwijderd

:P

Thx....

Enneh :P ...heb ook geprobeerd voor vlieger... test 2 (luistertest).... Mazzel Natte_beschuitbol (en nog 13 man van de +/- 20)
En we moesten nog 1 of 2 testen die dag en dan nog aantal andere dagen met nog meer testen.
Helaas dus niet gehaald.... en je moet een jaar wachten (April 2003 weer) voordat je weer kan proberen en dat duurt mij te lang.
De kans is dus ERG klein maar altijd proberen natuurlijk... je weet maar nooit :)

Maar het was altijd al de bedoeling/wens om de KCT te "joinen" dus zo een ramp was het niet.

Verwijderd

Sorry dat ik misschien een beetje stom overkom, sorry ik zal normaler doen....

Natte_Beschuitbol, waar woon je? Ik kan 'm wel gebruiken :p...zit dusook gewoon die dikke handleiding bij?

Hee Uncle_Sam hoe oud ben jij? Ik wil ook proberen jachtvlieger te worden :D
Als ik training doe hoorde ik voor SP3 altijd een stem met uitleg, nu met SP3 niet meer. Kan ik die stem wel erbij krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:01:

Natte_Beschuitbol, waar woon je? Ik kan 'm wel gebruiken :p...zit dusook gewoon die dikke handleiding bij?
Mail maar voor de verdere info (adres enz.) en kijk maar op Plaatje wat er allemaal bij zit.

Ik hoor het wel.

Verwijderd

Sorry dat ik misschien een beetje stom overkom, sorry ik zal normaler doen....

Als ik training doe hoorde ik voor SP3 altijd een stem met uitleg, nu met SP3 niet meer. Kan ik die stem wel erbij krijgen?
Ik ben 15 jaar, oktober 16, maarre, als ik tactical engagement doe hoor ik helemaal geen stem hoor :?

Oja, hoe krijgen jullie die camera zo, ik kan wel op 0 drukken en dan in en uitzoomen, maar ik kan niet van standpunt veranderen ofzo :(

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb nog NOOIT in Falcon 4.0 met trainingsmissies 'stemmen met uitleg' gehad.. en ik vlieg met F4 sinds dec 1998.

Volgens mij haal je de boel in de war met FS2002.

Verwijderd

Nee die stem was bij de standaard F4.0...en ik las dat je hardloopt enzo om je conditie op peil te houden voor F-16 piloot, zal dat echt nodig zijn?

hmmz...vaag maar ik ga niet weer SP3 eraf halen om te kijken :P

Verwijderd

Ik hardlopen??? Van wie heb je dat nou weer gehoord :? Ik loop af en toe wel eens een rondje ja en ik houd er inderdaad van mijn conditie op peil te houden, en ja, ik denk dat het wel nodig is een goede conditie te hebben want je krijgt toch wat te verduren in die cockpit :D En zoals ik al zei, ik vlieg ook met de standaard versie nu met Falcon 4 (meer ken deze pc niet aan :(), en ik hoor geen stemmen :7

Edit:
Oh, dat heb je zeker gelezen op www.airwork.nl

Verwijderd

nee, ik las in het grote FS2002 topic dat je wel is hardloopt om je conditie op peil te houden. Kan toch!? Enne, Beschuitbol...is die luistertest moeilijk? En die tests voor de luistertest? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 21:59:
Enne, Beschuitbol...is die luistertest moeilijk? En die tests voor de luistertest? :P
Tja.... het viel niet mee :P

Test 1:
Inzicht en snelheid

Krijgt dacht ik 20 min (of 10 weet het niet zeker meer)
Iets van 60 vragen.
Elke vraag krijg je een horizonnetje en een compass ( tekeningetje).
En dan moet je uit 4 figuren kiezen hoe de stand van het vliegtuig is.
Is te doen... had alle 60 goed binnen de tijd.
Er vielen 4 af.

Test 2:
Luistertest

Dus niet zo een standaard luistertest met pieptoontjes..... helaas ;)

Je krijgt een koptelefoon op.
Op elk oor krijg je een rij met letters en cijfers te horen.
Je hoort die VERSCHILLENDE rijen door elkaar.... dus op elk oor een ander rijtje maar wel tegelijk.
Voordat het rijtje begint hoor je een pieptoon.
Laag = rechts , Hoog = Links
En dan moet je van de rij die wordt aangegeven met de pieptoon alleen de cijfers opschrijven.
Maar op je andere oor hoor je dus een ander rijtje met andere cijfers en letters.

Nou dat viel tegen.
Eerst moet je dus effe snel bepalen welk oor je eruit moet "zuiveren"
En daarna mag je nog geen een cijfer missen want dan is je setje FOUT.
Voordat je echt effe goed door heb welk oor je moet hebben ben je al een aantal letters en misschien wel een cijfer verder en is dus je setje fout.

Je krijgt 24 setjes en je mag er 4 fout hebben.
Ik had er dus helaas 5 fout en mocht naar huis.
Hier vielen er dus iets van 13 af.....

Oh ja.... op de helft van een setje stoppen ze.... krijg je weer een pieptoon en gaan ze weer verder.
Het kan dus zijn dat je nu je andere oor moet beluisteren.
Erg irri :(

Daarna krijg je nog Test 3:
HAND en VOETEN coördinatie test.
Soort van simulatortje SCHIJNT :) .... heb hem zelf niet gedaan....

Maar ja.... als je die 3 dus haalt ben je er nog LANG niet.
Luchtmacht heeft een luxe probleem als het aankomt op vliegers dus ze kunnen erg hoge eisen stellen.
Oh ja.... luchtverkeersleiders....of tenminste diegene die het willen worden doen dezelfde 2 testen.
Die 3de hoeven zij niet te doen maar zijn dan ook nog lang niet klaar.

Zo... wat een verhaal :D

edit:
:) ben alweer een paar minuten 20 jaartjes jong....
11-09.... ideale dag voor een verjaardag

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:28:
Nee die stem was bij de standaard F4.0...
Nee hoor.. 1.0 heeft dat niet, 1.04 niet, 1.06 niet, 1.07 niet, 1.08 ook niet.

Verwijderd

hmm...ik zal wel in de war zijn.

Shit man, nu ik hoor wat voor testen het zijn word ik helemaal zenuwachtig :P echt vaag

Verwijderd

Ik heb die test op me pc staan, niet makkelijk nee :(
Maarja, ik haal het wel, positief blijven.
Weet jij misschien hoe het zit met bestraalde ogen voor jachtvlieger als je ogen voorheen een cilindrische afwijking hebben? Dank je.

En uiteraard nog feli!

Verwijderd

Er zijn al Falcon 5 preview shots op http://www.frugalsworld.com/previews/fv-prev1.shtml
Of is dit oud nieuws???

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Tamelijk oud.. er gaan nu hele sterke geruchten dat F5 gecancelled is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 16:41:
Ik heb die test op me pc staan, niet makkelijk nee :(
Maarja, ik haal het wel, positief blijven.
Weet jij misschien hoe het zit met bestraalde ogen voor jachtvlieger als je ogen voorheen een cilindrische afwijking hebben? Dank je.

En uiteraard nog feli!
Hoe kom je aan die test???
Had ik moeten weten :) .....

Als je het niet haalt moet je dus een jaar wachten omdat je dan weet wat er komt en dat zou niet eerlijk zijn (ze verwachten dat je dat naar een jaar vergeten bent :? )
Want je zou je "natuurlijke" leer curve beïnvloeden omdat je weet wat er komt......dat doe je nu dus ook eigenlijk met die test.
Maar ja... BOEIUH :P
Daarom zijn er zoveel testen.
Die leer curve is zo stijl dat ze echt ALLEEN de BESTE hoeven op te kiezen.
Je hoeft maar effe onder die curve te komen en het is dag met je handje.

Maar hoe het zit met oog behandelingen weet ik niet....
Ze kunnen natuurlijk moeilijk gaan doen want er zijn vast genoeg die net zo goed zijn als jij maar dan zonder iets aan hun ogen gehad te hebben.
Bij de KCT mag je er in iig wel.
Brillen zijn niet toegestaan dus er zijn een aantal mensen die hebben hun ogen laten laseren (zijn dus nu brilloos) en die mogen er nu ook bij...

Ik zou het iig gewoon proberen.
Gewoon gaan met de instelling.... als je het haalt is leuk meegenomen, zoniet... jammer dan.

Verwijderd

Nou, dan vraag ik toch eerst daar persoonlijk aan iemand, dus ga er heen dan drinkt het dor :), of ik dan eerst de selectieprocedure kan doen met bril. Anders haal ik zometeen toch iets net niet of niet en dan is het daaahaag :(

Verwijderd

Rustig hier :( Kan niemand even een spectaculaire missie vliegen ofzo? Ik ben daar nog niet aan toe :Z dus pics ook nog niet eigenlijk, die moeten van mooie bombardementen en spectaculaire dogfights :D

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik maak vanavond wel wat shots van een missie.

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Gezellig, ik wacht met smart!

Yes!!!!!! Tsjakka! Ik lees net op www.airwork.nl dat ik in Amerika wel jachtvlieger kan worden, aangezien ik toch al daarheen wilde verhuizen vind ik dat absoluut niet erg. Het schijnt zo te zijn dat de eisen daar voor jachtvlieger hetzelfde zijn als voor burgervlieger!!! Yes!!! Tsjakka!!! Boem!!! Misschien word het wel een Tomcat! Of de F-22!!!!!!! Of de F-16!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

je bent buitenlander. je kunt dan geen officier worden.

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Maar als ik de Amerikaanse nationaliteit aanneem toch wel :?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En die kan je echt niet 1-2-3 aannemen.

Verwijderd

En 4-5-6 dan, nee, flauw grapje.
Maar hoe kan dat dan?

En Tazz, op www.87th.org , het ow so geweldige squadron (:P) heb ik net ff je verhaal gelezen van de missie The Hardcore Sunch'on Strike, wijs verhaal man! Echt cool om te lezen!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Je moet geloof ik minimaal 5 jaar in de VS wonen om in aanmerking te komen voor het staatsburgerschap. En volgens mij zijn ze redelijk streng bij de USN/USMC wat ogen aangaat.. strenger dan de USAF.

Maar zowel bij de Navy (USN/USMC) en de USAF (incl. AFRES + ANG) werkt het zo.. kom je door de voorselectie dan begin je met de basis-basis-training op een klein propkistje. Hier wordt voornamelijk gekeken of je gevoel voor het vliegen hebt en inzicht in de materie.. das namelijk nog al belangrijk, net zoals sommige mensen ook nooit goed auto zullen rijden omdat ze de 'feeling' niet hebben.

Kom je daar door.. dan ga je naar de echte basis-opleiding.. propkist (USN/USMC: T-34, USAF Texan II) en dan de basis jets.. (USN/USMC: T--2C en dan de T-45, USAF T-37 en dan de T-38). Gedurende deze basis training kan je je voorkeur opgeven voor een bepaalde jet of kist.

3 zaken zijn beslissend voor wat voor kist jij ingedeeld wordt, je hebt hier dus GEEN vrije keuze in. 1) je prestaties - alleen de allerbeste van de klas zullen 'vrij' kunnen kiezen, ben je niet goed genoeg voor een fighter jet, dan kan je als nog als KC-135 of C-5 vlieger aan de bak b.v. 2) de behoefte - als men ineens erg veel KC-10 of C-130 piloten nodig heeft dan kan het best zijn dat je daarvoor wordt ingedeeld.. ook al zijn je prestaties erg goed. 3) ben je dus goed genoeg, dan gaat men ook kijken naar je eerste keuze.. tweede keuze etc.

Pas dan ga je je training beginnen op de gekozen kist..

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
dit spel moet ik ook maar eens zien te krijgen :D
ziet er cool uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier ff wat randon pics uit my screenshot directory.. ik ben moe en ga zo slapen dus zal je het even zonder verhalen moeten doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/Sead.jpg

Genomen tijdens de eerste uren van de Korea 2005 campaign waar de vele SA-2, SA-3 en SA-4 sites de voornaamste bedrieging vormen naast een handvol MiG-21s. SEAD - for real men only :)

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/Odin.jpg

Genomen tijdens een online campaign missie van het 87th VFW... ff zwaaien naar Odin, ook een Nederlander.

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/MiG-31_refuel.jpg

In de Korea 2005 campaign heeft Rusland de kant gekozen van de Vrije Wereld en heeft ook enige MiG-31, MiG-29 en Su-27 squadrons naar Zuid-Korea gestuurd. Dat levert soms rare plaatjes op. zoals een vlucht MiG-31s die refuelen bij een USAF KC-135R.

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/HUD.jpg

HUD-shot van mijn F-16 in padlock mode.. pulling pure pursuit op een Fishbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/F-4E_Takeoff.jpg

Take-off in een F-4E tijdens de Korea 2005 campaign.

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/F-4E_rollingin.jpg

"Devil Four One, Target Spotted - Rolling In!"

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/F-4E_release.jpg

"Bombs away, let's get the hell out of here - MiGs are all over the place!!"

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/F-4E_Fox2.jpg

Fox Two shot op een MiG-23ML... .scratch one Flogger!

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/sp3/F-4E_landing.jpg

Je zou bijna door de bomen het bos niet meer zien tijdens de landing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ready for takeoff!
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15875

Smile! you're on TV!
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15876

hier probeer ik een Soviet SA-10 site uit te schakelen. helaas is dit niet de manier. ik heb het herhadelijk geprobeerd, maar op het moment dat ik schoot, schoot de SA-10 site ook zo ongeveer. de oplossing bleek laagvliegen (zo's 100 ft beven de grond
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15878

Let me ntroduce you to the MiG-27:
zie je die metallice gekleurde raket met de zwarte neus? dat is de AS-17P (AS-12/Kh-31P volgens de Flanker 2.0 manual) dit ding is the King of ARM's! de range is verbluffend, en hij mist haast nooit (kan ook een DB bug zijn, maar bij de beschrijving staat dat dit ding beter is dan menig wersterse ARM)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15879

zolang je geen tank meeneemt, kun je ook heel wat meenemen onder die buik.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15880

de volgende paar shots zijn wat actieplaatjes uit een SEAD TE 2*MiG-27. met 6x 250 kg clusters, een centerline tank, en voor mij 2x Kh-31P en voor mijn wingie 2x Kh-29TE (AS-14T in falcon)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15881
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15882
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15883

lineup..
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15884

touchdown!
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=15885

eindresultaat was niet zo daverend. ik had een ander profile geprobeerd, en dre was niet helemaal zoals ik het gewend was. (druk je op wat je denkt dat pickle moest zijn, switched ie naar A-A mode :( )

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net trainingsmissie 9 gedaan, de landing, en eerlijk gezegd ben ik nog niet tevreden na een keer of 10 :( Ik stuiter elke keer iets op, of ik nou hard of zacht ga, misschien moet ik met een wat kleinere nose-up attitude aankomen, dus inplaats van 5 maar 2 ofzo :? Helaas zijn de 1e en laatste screenshot mislukt en redelijk wat HUD-shots want dan kan je misschien zeggen wat er nu fout gaat.

Hier dus de eerste fout in de screen :? Hier vraag ik landing clearance.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing0.jpg

En mij laten ze natuurlijk niet wachten, 34L mag ik landen dus ik ga even zorgen dat ik zo mooi uitkom.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing1.jpg

Left turn for final.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing3.jpg

Idem.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing4.jpg

Nog wat kleine correcties en ik plaats de FPM op de treshold.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing5.jpg

On final.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing6.jpg

On Final...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing7.jpg

Bijna, hier gooi ik me neus meestal naar 5 graden want die FPM wilt maar niet naar het einde van de rwy.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing8.jpg

Touchdown op de 2e mislukte shot.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/falcon4landing9.jpg

Dat waren ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He uncle sam heb je die test? die wil ik ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem ergens op www.airwork.nl van het Bulletin forum. Daar stond in een subforum ergens een linkje naar een site met allemaal test-shit (waren maar 2 dingen hoor :)), daar had ik hem vandaan maar ken hem niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh ik zal wel ff kijken daar, heb me net geregistreerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed net de Instrument Landing Training maar ik heb een probleem, alles gaat goed, kan de TCN Channel invoeren, course, zie de CDI Needle en zo, alles perfect, maar ik krijg in mijn HUD geen ILS-Cross, weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Landing ziet er goed uit toch? beetje snel alleen.. maar als je um gewoon zo houdt, zonder flare (dus ZONDER je neus omhoog te trekken) moet je een perfect landing kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

op i drukken?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, hehe, zal ik eens proberen. Hadden ze er bij die trainingsmissie beter gelijk bij kunnen zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i drukken werkt ook niet want dat is zie ik net gewoon van TCN ILS naar NAV ILS naar TCN naar NAV en ik zei al dat ie op TCN ILS stond en niet werkt. Ik heb alleen maar een ILS Cross in mijn ADI maar niet in mijn HUD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Probeer es "NAV" in te drukken op de ICP en dan "\" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier wat preview pics van Ripper's nieuwe F-14 model met Viperwear Skins!

Afbeeldingslocatie: http://mywebpages.comcast.net/mabmichael/cat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mywebpages.comcast.net/mabmichael/cat1.jpg

Verwijderd

Hey, hoe kan ik manual chaffs en flares doen? Ik druk op ALT+Z (staat in manual dat dat goed is) dan druk ik gewoon z en x voor chaffs en flares maar komen er heel veel chaffs uit :S

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik ga eens ff kijken of ik hier een demo van kan downloaden :)
btw, hoe vliegen jullie? muis&toetsenbord of joystick?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

demo is echt niet representatief voor het spel.

ik vlieg met een HOTAS. dat is een een joystick met knopjes en hats en een losse throttle met knopjes en hats.

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

De demo is 0.99 code .. vet buggy, loopt knudde onder Direct3D ..gewoon vergeten.. echt :)

Ik vlieg ook met een HOTAS..

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

btw tazz, vind jij het hebben van 2 cougars aso?

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nee hoezo? :) Mocht je er eentje aan me willen doneren dan vind ik het ook prima hoor.. :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

LOL. nee. ik ga de een modden. en de ander houd ik in de kast. ik heb eigelijk alleen de handle nodig. helaas doe de TM support er nu al eeuwen over om mij een nieuwe castle hat te sturen, dus heb ik puur voor de handle een nieuwe gekocht. en als ik mijn cougar zou deoneren, sta jij niet op de eerste plaats, eerder op plaats vijf ofzo (nofi, eigen squad eerst)

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Wow vet!!! Een F-14 :D Is die ook voor Falcon 4? Te vliegen (F-16 blijft wel nummer 1 hoor ;))? En over de ILS cross, ik zal het eens proberen, thnx iig voor de hulp.

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
volgens mij is het zo dat je ils cross pas verschijnt als je je gear naar beneden gooit..

Verwijderd

Hallo, als ik ga landen ben ik echt niet zo dom me gear niet down te doen, en hij verschijt niet :( BTW, je zag toch op me pics dat ik landde zonder die cross, maar me gear was heus wel doen hoor, reken er maar op.

Verwijderd

Thnx Tazz, it works, maar ik weet nu al dat ik hem niet ga gebruiken, ik zie lever me FPM helemaal en goed helder :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

stryker, wil je nog meevliegen?

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Kunnen jullie pics maken, lijkt me wel weer leuk om te zien :)
Ik ga vanavond uiteraard weer verder met trainen, ben nu bij Lesson 12: Navigation en Timing. En dan wordt het echt leuk, veel info over wapensystemen en zo bij Air to Air weapons :D

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ocf81, NOFI maar ik hoef je kapotte cougar hier hoor.. :) Ben nog zeer tevreden met mijn TQS + FLCS... moet alleen toch es die SWF chips monteren. ... vangen een beetje stof hier ..lol :)

Uncle-Sam: Die F-14 wordt inderdaad voor F4... alleen zal hij pas na SP4 gereleased worden, hij lijkt af op die shots maar er moet nog heel veel werk aangedaan worden.

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
tazzman schreef op 14 september 2002 @ 18:13:
ocf81, NOFI maar ik hoef je kapotte cougar hier hoor.. :) Ben nog zeer tevreden met mijn TQS + FLCS... moet alleen toch es die SWF chips monteren. ... vangen een beetje stof hier ..lol :)
wtf. Als ik mijn chips heb, ga ik ze er gelijk in solderen / monteren. Ik ben die FLCS + TQS die ik moet gebruiken als 4 button/3 axis joystick best zat :(

daar komt nog bij dat maar 2 buttons het doen :?

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Oke dan! Ik kan eindelijk gaan beginnen aan echt een beetje interessant werk, chapter Air-to-Air Weapons staat voor de deur en is gelijk aan de beurt :) Dat wordt vanavond lekker lezen en vliegen :D Ik merk nu wel na die navigatie missie dat nadat ik nu al wat langer (voor mijn doen lang :D) vlieg met Falcon 4 de handling er toch steeds beter in begint te komen, niet meer dat ik eerst problemen had met die bochten dat die eerste heel langzaam ging en dat ik daarna plots op de kop vloog, maar dat komt ook omdat ik bij navigation maar niet al te grote bochten hoefde te maken dus de stick ook niet meer bewoog naar links of rechts dan laten we zeggen 30 graden :) Maar zoals ik al zei, ik heb er weer! zin in.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier nog heel stiekum een preview shot van de nieuwe F-14 in Jolly Rogers kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://mywebpages.comcast.net/mabmichael/jolly.jpg

Evi: Staat die switch wel op RUN ipv DOWNLOAD op je FLCS en.. heb je wel een script geladen?

Verwijderd

Lekker rustig hier :(

Verwijderd

Wat betkent azimuth precies? In het nederlands is het azimut maar wat het in houd, geen flauw idee, voor de rest maar weer oefenen na missie 13, AA radar modes, verder met 14 :) Lekker oefenen en een goede Virtuele Viper Driver worden :) Hoewel ik later Virtuele weg kan halen uiteraard... :D

• -whodini-
hoi heeft iemand zin om een keer online te vliegen?
Ik heb vandaag mijn rudders binnen :)
Ff uit proberen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hmm, morgen avond?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb nu echt een major problem en ik kan er niet tegen!!!
Ik ben bij training 14 van de 20mm gun en zodra die geladen is word je gelijk beschoten en binnen 1 seconde ben je al dood. Ik kan er echt niet annkomen, al van alles geprobeerd maar eer je de bocht begint ben je al dood, ik heb vaak niet eens tijd om op shift p te drukken om een satellietoverzicht te krijgen omdat ik wilde weten hoe het nu zat :( Ik heb zelfs niet de tijd om op d te drukken!!! Wie helpt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

zit ie zoms al op je 6 ofzo?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Morgen avond (zondag) moet ik werken.
Als je een andere dag kan dan hoor ik het graag :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

helaad. misshien nog een gaatje volgende week vrijdag

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocf81 schreef op 15 september 2002 @ 01:08:
zit ie zoms al op je 6 ofzo?
Nee, hij zit gelijk voor me, head-to-head (on six is toch achter je?), ik schat op een meter of 50/100 :( Ik kan niet echt inschatten op een computerbeeld :) Probeer het anders zelf eens, dan weet je precies wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heeft niemand mijn vraag gelezen ofzo? Hoe doe je manual chaffs & flares...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

je bent je er wel van bewust dat er een MiG -29 in zit?

ik heb iig nergens last van

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

zie pag 83 SP3 manual

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er zit ook een Fulcrum, maar die maakt gelijkt een bocht naar links. Het moet die gozer voor me zijn, een keer kon ik van bovenaf kijken en toch zag ik ook dat de kogels van recht voor me kwamen, en ik denk dat die gozer die voor me van me weg vliegt niet achteruit kan schieten dus het moet die ander zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, net weer geprobeerd en nu is het opene zo dat ik niet gelijk beschoten word, nu klopt ie dus ook! Jippie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, laat maar weer, te vroeg gejuigd!!!!! :( :( :( :( :( Ik had waarschijnlijk per ongeluk een verkeerde trainingsmissie aangeklikt, want net was het weer als vanouds :(

Ocf81. kan jij misschien anders een trainingsmissie voor me in elkaar knutselen? Een one-on-one TE gewoon tegen een MiG-29, guns only. Ik draai standaard Falcon 4 en ook geen 1.08 in verband met de letters in me HUD! Ik zet het er ook niet meer op. Maar zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

die bomber heeft wel een gun naar achteren AFAIK

BTW, check ff je mail.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??? Op me @hotmail.com geen mail en op me @planet.nl geen mail hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

oops verkeerde persoon aangeklikt (whodini)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik gebruik nu SP3. ik heb eerlijk gezeg weinig zin om voor die ene missie alles te gaan reinstallen.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, das dan jammer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik zo een TE maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

je moet dan naar tactial engagement gaan.
je selecteert de tijd waarop je wilt vliegen.
dan doe je add squadron op de basis waar je de vluchten wilt laten beginnen. dat wordt dus een US F-16C squad en een DPRK MiG-29A squad. je zet dan de bewapening van beide zoals je dat wilt. (ATO en dan show all flights en dna de vlucht die je wilt wijzigen als je later nog iets moet wijzigen)
bij de teams de skill instellen.
bij victory conditions de conditions instellen als je dat nodig vindt.

ik heb hem net ff in SP3 gemaakt, misschien kun je hem proberen in te laden en dan opnieuw o pte slaan. dat wil wel eens werken. (maar ik moet wel eerst je mail adrs hebben, ik ben hem kwijt)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

collin.de.jong@planet.nl

Mail maar graag ja, als je ff zegt waar ik hem moet opslaan in de falcon map en dan openen en weer opslaan. Ik heb het net ook zelf geprobeerd te maken zo een TE maar lukt niet echt, hij zegt dat elk squadron van USA terwijl ik al een team Germany (>:)) had gemaakt, maarja :( Dus ik wacht wel op mail :)

Oja, was je MSN, das misschien ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ocf81, thnx. Ik zie dat je hem heb gemaild naar me hotmail adres (tevens mijn MSN, dus wil je me toevoegen). Maar naar welke map moet ik hem nu kopieren, heb al wat gekeken in falcon 4/art/taceng en alle andere tac... maar kon niks nuttigs vinden.

edit:

Heb het al gevonden, in de map Campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, hij doet het niet, als ik de missie wil laden of editten om opnieuw op te slaan sluit Falcon 4 af, jammer dat ik geen SP-3 kan draaien op mijn pc ;( Geloof ik :) Ik kan het nog een keer proberen. Ach joh, waarom niet, Falcon 4 is er anders zo weer af en er weer op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

\%falcondir%\campaign\save\. sorry was zelf ff aan het stoeien

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet het, maar hij deed het niet ;( Ga zo SP3 gewoon proberen en 1.08i2.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.