Digitale foto's afdrukken

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 32.485 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MI5
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15

MI5

Inderdaad, maar bij JPEG hoogste kwaliteit
gaat er toch niet zoveel verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-06 21:31

-Stef-

Slainthe!

Op dinsdag 28 mei 2002 22:25 schreef MI5 het volgende:
Inderdaad, maar bij JPEG hoogste kwaliteit
gaat er toch niet zoveel verloren?
Dat zal dan wel. Ik ben nog niet zo thuis in de fascinerende wereld van de digitale foto's vandaar mijn vragen. Ik kan dus best wanneer FinePixView mijn SM kaart uitleest de foto's op JPEG (fine) opslaan.

En wanneer ik 10x15 laat afdrukken bij de Hema dan kan ik dus net zo goed in 2048x1536 formaat afleveren omdat je bij een hogere (lees 2832x2128) resolutie het verschil niet ziet (op 10x15 formaat dan)?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MI5

MI5

Ik denk zelfs dat 1800x1200 het maximum is,
omdat er staat dat de centrale 150 tot 300 dpi
kan drukken.

Je kunt proberen om 'm in hogere resolutie te sturen,
misschien accepteert ie 't wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Hmm, nu lees ik toch tegenstrijdige berichten. Dus nogmaals: kan ik foto's van groter dan 1800x1200 (in mijn geval dus 2048x1536 of 2832x2128) naar de HEMA uploaden om een formaat van 10x15cm te laten afdrukken?

Vraag twee blijft natuurlijk of het nog wel zinvol is om op dat formaat 3MP of 6MP foto's aan te leveren? Immers schijn je dat op dat formaat niet te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:58

vanDaal

-ismeereentje

Op donderdag 30 mei 2002 22:53 schreef -Stef- het volgende:
Hmm, nu lees ik toch tegenstrijdige berichten. Dus nogmaals: kan ik foto's van groter dan 1800x1200 (in mijn geval dus 2048x1536 of 2832x2128) naar de HEMA uploaden om een formaat van 10x15cm te laten afdrukken?
Volgens mij kun je toch duidelijk uit mijn berichten halen dat ik hetzelfde heb gedaan? :?

Oftewel, ja het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op vrijdag 31 mei 2002 10:28 schreef vanDaal het volgende:

[..]

Volgens mij kun je toch duidelijk uit mijn berichten halen dat ik hetzelfde heb gedaan? :?

Oftewel, ja het kan.
Ja maar je kreeg ze anders wel "verkloot" terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Misschien kan iemand mij helpen. Heb deze thread 3x gelezen en ik snap er nog niks van :)

1. Ik heb alleen op dit moment 1600x1200 foto's (G2)
2. Ik wil deze(n) afdrukken bij de HEMA, alleen op 10x15
3. Ik heb PSP 7.0 en IrfanView om eventueel te resizen.

Mijn vragen zijn:

1. Kan ik zonder die foto's van mij zonder resizen naar de HEMA sturen zelfs als 3:2 aangeraden wordt? Het uploaden gaat ok ervaar ik maar kan het kwaad?
2. Hoe komen de foto's zelf uit te zien? Daarmee bedoel ik alleen, zijn er witte randen en waar. Wordt het beeld verschoven bij het afdrukken en wordt er gesneden?

Graag de antwoorden zo simpel mogelijk houden want ik raak snel in de war van dit onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MI5

MI5

Wanneer je de foto's in 1600x1200 aanlevert bij de HEMA, zal er automatisch een stuk van de bovenkant en een stuk van de onderkant afgehaald worden, zodat de foto van het formaat 3:2 wordt, er gaat dus een deel van de foto verloren. (Voorbeeld hier te zien: http://www.hema.nl/fotoservice/default_faq.asp )

Om te voorkomen dat er randen worden afgehaald is het handig (dit doe ik) om de foto eerst te resizen (bicubic resample) naar 1800 x 1350. Dan haal je er met de crop-tool, te vinden links in het rijtje, en haalt er een stuk van 1800x1200 uit, opslaan in jpeg en opsturen naar de HEMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-04 12:57

joep_k

......

Op zaterdag 01 juni 2002 09:10 schreef Timbos het volgende:
[..]
Mijn vragen zijn:

1. Kan ik zonder die foto's van mij zonder resizen naar de HEMA sturen zelfs als 3:2 aangeraden wordt? Het uploaden gaat ok ervaar ik maar kan het kwaad?
2. Hoe komen de foto's zelf uit te zien? Daarmee bedoel ik alleen, zijn er witte randen en waar. Wordt het beeld verschoven bij het afdrukken en wordt er gesneden?

Graag de antwoorden zo simpel mogelijk houden want ik raak snel in de war van dit onderwerp :)
1. ja, nee
2. mooi, nee, nee, boven en onder gesneden

>:)

waarom probeer je het niet uit, je kan blijkbaar een G2 kopen, maar geen foto laten ontwikkelen á 2 euro ofzo.
Geen flame ofzo, meer in de trant van een tip.
Met je eigen ogen zul je zelf het beste zien hoe het uiteindelijke resultaat is. Daar kunnen geen 100 beschrijvingen tegenop

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40424

Op zaterdag 01 juni 2002 09:58 schreef MI5 het volgende:
Om te voorkomen dat er randen worden afgehaald is het handig (dit doe ik) om de foto eerst te resizen (bicubic resample) naar 1800 x 1350. Dan haal je er met de crop-tool, te vinden links in het rijtje, en haalt er een stuk van 1800x1200 uit, opslaan in jpeg en opsturen naar de HEMA.
Dat resizen gaat wel met photoshop, alleen hoe haal ik met de crop tool er precies een stuk van 1800x1200 uit? Bij mij wordt het altijd een stuk meer of minder als ik ga kijken bij de image size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MI5

MI5

Onderaan in het scherm van PSP 7 kun je zien
op hoeveel pixels breedte en lengte je zit. Het is dus de totale breedte, de 1800 pixels, en je hoeft dus alleen een deel van de bovenkant/onderkant eraf te halen.

Edit: Ho, je had het over Photoshop...
Daar kan ik het idd ook niet zien, daarom doe ik het met Paint Shop Pro. (maar in Photoshop moet het ook kunnen, maar hoe weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9051

Op zaterdag 01 juni 2002 12:05 schreef Xoover het volgende:

[..]

Dat resizen gaat wel met photoshop, alleen hoe haal ik met de crop tool er precies een stuk van 1800x1200 uit? Bij mij wordt het altijd een stuk meer of minder als ik ga kijken bij de image size
Preferences->Units and Rulers->Rulers op pixels zetten

Windows->View Info (als deze op hide staat)

In het info-window kun je nu de grootte van je selectie in pixels zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Op zaterdag 01 juni 2002 09:58 schreef MI5 het volgende:
Wanneer je de foto's in 1600x1200 aanlevert bij de HEMA, zal er automatisch een stuk van de bovenkant en een stuk van de onderkant afgehaald worden, zodat de foto van het formaat 3:2 wordt, er gaat dus een deel van de foto verloren. (Voorbeeld hier te zien: http://www.hema.nl/fotoservice/default_faq.asp )

Mag ik jou bedanken "MI5"? Ik begrijp helemaal wat je hierboven hebt verteld. Het mooie van PSP is dat crop setting. Je kan dus aangeven breed 0-1800 en lang 0-1200, hiena ontstaat er dus een vakje wat jezelf kunt schuiven. Ik bepaal dan zelf welke boven en onderkant weg kunnen. Gewoon een top tip van jou. Thnx nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40424

Bedankt Insomnia, ik had je 'advies' opgevolgt uit een post van een tijdje geleden (met die actions), dat lukte eerst niet omdat ik de pixels niet goed kon krijgen (nu wel dankzij je laatste post). De foto's zijn goed ge-edit nu. Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Laatst online: 22:42
in adobe kun je met de selectie tool vaste vaste afmetingen selecteren (en dus daarna knippen, plakker, croppen of wat dan ook)
Even bij tool-property kijken als je de selectie tool hebt.

Ik heb laatst een aantal foto's bij de hema voor het eerst afgedrukt, niets aan gedaan (dus echt niets, geen resize e.d.) en ziet er echt toppie uit!
Misschien dat ik sommige foto's wel ff ga bewerken met kleur balance e.d. maar het hoeft niet echt

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57506

Ik hoop dat dit nog gelzen wordt door vanDaal
Op zaterdag 25 mei 2002 17:32 schreef vanDaal het volgende:
Ik heb net mijn foto's opgehaald bij de Hema. Over de kwaliteit (kleur en zo) ben ik zeer te spreken, maar er is toch iets niet helemaal goed gegaan bij het formaat. Ik had me keurig gehouden aan het 3:2 formaat (2556x1704px), maar toch komt het formaat niet overeen. In principe zou er namelijk aan beide kanten (van een horizontale foto) een witte rand komen. Nu is het zo dat er aan de rechterkant geen witte rand te zien. Er is zelfs een stukje van de foto afgesneden! Aan de linkerkant is wel een rand gekomen.

Voor veel foto's maakt het niet uit, maar je ziet nu wel dat een aantal foto's nu gewoon verkeerd geconcentreerd staat (object te veel naar rechts verschoven).

Zou iemand weten hoe dit komt?
Misschien... Ik heb hetzelfde gehad. Ik gebruik(te) photoshop 6. En resizede mijn foto's op de hier voorgestelde manier. Met het resultaat dat jij hier beschreef. Ik had ook enkele foto's onbewerkt opgestuurd, dus in de verkeerde verhoudingen en die waren wel goed (wel bijgesneden). Dus ik gebeld, wat blijkt HEMA kan niet met photoshop 6 overweg.
Nu ben ik effe gaan zoeken er kwam deze topic tegen.(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/288817/1?limit=25)

Het is jammer dat ik de brief niet meer heb, want daar leggen ze precies uit wat er dan fout gaat. Dit komt in die topic niet goed naar voren. Maar in hoofdlijnen zat het geloof ik zo: Photoshop wijzigd met resize een bepaalde waarde (maakt niet uit hoe je resize doet). De HEMA gebruikt deze waarde niet waardoor de hema comp. denkt dat het formaat anders is. En dan krijg je dus rare randen.

De oplossing: Ga terug in de tijd. Ik gebruik nu adobe 4.0, die kan hetzelfde op dat gebied! En dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gaat het wel goed met photoshop 7?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19021

Ze zijn inmiddels vast al ontwikkeld, maar picoprint (www.picoprint.nl) levert goede kwaliteit en in 4:3

Prijzen

foto formaat prijs min. aantal pixels
10 x 15 cm € 0,36 600 x 800
11,4 x 15 cm € 0,39 digitaal formaat 3:4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57506

Ik weet het niet, ik heb photoshop 7 nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024
Na het doorlezen van dit hele topic, ben ik er nog niet helemaal uit. Ik heb foto's van het formaat 2272*1704 nu wil ik ze bij de HEMA laten afdrukken (schijnbaar de beste kwaliteit). Maar dan mooet de foto het 3*2 formaat hebben. Wat kan ik nu het beste doen met mijn foto's om ze in het formaat 3*2 te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16696

met photoshop bijwerken naar een 3:2 formaat, of anders zo uitvullen met een zwarte rand dat je 3:2 krijgt en je foto 3:4 is. De zwarte rand kun je dan later bijknippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op zondag 09 juni 2002 12:42 schreef gandalf_LR het volgende:
[..]

Misschien... Ik heb hetzelfde gehad. Ik gebruik(te) photoshop 6. En resizede mijn foto's op de hier voorgestelde manier. Met het resultaat dat jij hier beschreef. Ik had ook enkele foto's onbewerkt opgestuurd, dus in de verkeerde verhoudingen en die waren wel goed (wel bijgesneden). Dus ik gebeld, wat blijkt HEMA kan niet met photoshop 6 overweg.
Nu ben ik effe gaan zoeken er kwam deze topic tegen.(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/288817/1?limit=25)

Het is jammer dat ik de brief niet meer heb, want daar leggen ze precies uit wat er dan fout gaat. Dit komt in die topic niet goed naar voren. Maar in hoofdlijnen zat het geloof ik zo: Photoshop wijzigd met resize een bepaalde waarde (maakt niet uit hoe je resize doet). De HEMA gebruikt deze waarde niet waardoor de hema comp. denkt dat het formaat anders is. En dan krijg je dus rare randen.

De oplossing: Ga terug in de tijd. Ik gebruik nu adobe 4.0, die kan hetzelfde op dat gebied! En dat werkt goed.
Hmm hier heb ik nooit last van hoor? Mijn pic's komen 2048x1536 uit mn camera. Deze resize ik naar 1800x1350 (dus mét "Constrain Proportions" aan). Dan kopieer ik het heele plaatje. Daarna maak ik een nieuw plaatje, van 1800x1200. Hierin plak ik de oude weer, en dan kan je door te moven, kiezen welk deel weg moet vallen.
Als je wil dat niets wegvalt, maak je gewoon een nieuw plaatje, dat groter is, maar wel de 2:3 of 3:2 verhouding heeft. Dan krijg je dus witte randen als je ze afdrukt.

Maar dat vage resize probleem wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad. En ik heb in mijn filiaal (ja ik werk op een hema fotoservice :+) ook nog nooit iemand gehad die dat probleem had. :?

En recent is de HEMA digitale fotoservice weer geupgrade, want je kan nu het bijsnijden etc. ook online doen *D

BTW: ik gebruik dus Photoshop 6

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Laatst online: 15:31

Mir

Kan iemand niet (met een goeie scanner) een digicam foto laten zien die hij heeft laten afdrukken.
en de afdruk even scannen ?

Would be nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37030

Op maandag 24 juni 2002 21:25 schreef Mir het volgende:
Kan iemand niet (met een goeie scanner) een digicam foto laten zien die hij heeft laten afdrukken.
en de afdruk even scannen ?

Would be nice! :)
Alsof dat veel zal tonen... Moet het wel een héél goeie scanner zijn.
Zo duur is't ook weer niet. Probeer gewoon een paar foto's. Heb ik ook gedaan. Ik hoop ze eind van de week te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik mijn 1600x1200 fotoos nou zelf wat bij knip en er 1600 x 1067 van maak. Kan de Hema er dan mooie plaatjes van maken op 10x15 papier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op maandag 24 juni 2002 21:44 schreef Kheperi het volgende:
als ik mijn 1600x1200 fotoos nou zelf wat bij knip en er 1600 x 1067 van maak. Kan de Hema er dan mooie plaatjes van maken op 10x15 papier?
Ja :) t gaat alleen maar om de verhouding :) (en de resolutie natuurlijk) De hema zal wel aangeven dat de resolutie een 'goede' foto afleverd ipv 'uitstekend' maar daar moet je je niets van aantrekken. Ik zag t verschil niet echt duidelijk :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41357

is er kwaliteits verschil tussen afdrukken van foto's van een digi-cam en van een "analoge" camera?

(soz mod's, jullie hadden gelijk ;x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8587

Ik laat ze altijd afdrukken bij een fotozaak. Kost me dacht ik 41 cent per print. Mijn camara is 4:3 dus krijg klein wit randje links en rechts maar geen verlies van foto zoals een maat van me had in Australie. Stonden onze hoofden er voor de helft op :(.

Ik lever dit in op het grootste formaat. 2056x1536(ofzo) weet niet precies. Doe een beetje kleurcorrectie en dan maar wachten tot de fotos klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net mijn eerste serietje van 10 foto's bij de hema gehaald.

Scherpte: subliem.
Kleur: nouwelijks versachil met mijn behoorlijk goeie beeldbuis. Heel mooi.

Maar er is wel iets waar ik niet zo blij mee ben.
De helderheid wordt 'verbeterd', volgens mij. Ik had er een paar wat donkerder avondfoto's bij zitten en die zijn duidelijk te licht afgedrukt. Dat kan ik ook makkelijk zien als ik ze vergelijk met het monitorbeeld.
Ze zijn zowiezo een fractie lichter dan op mijn monitor. Hier zie ik de lucht nog als blauw, maar op de foto is het bijna wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Laatst online: 29-05 13:50

Midas

Thunderbirds are go!

Vanmiddag ook wat foto's opgehaald bij de HEMA

- origineel 1600x1200
- zelf formaat aangepast naar 1600x1067
- opgeslagen als jpg (high quality via PSP)
- besteld op formaat 10x15cm

Resultaat: prima foto's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Laatst online: 11:58

vanDaal

-ismeereentje

Op zondag 09 juni 2002 12:42 schreef gandalf_LR het volgende:
Duurt ff, maar uiteindelijk wel :)
Photoshop wijzigd met resize een bepaalde waarde (maakt niet uit hoe je resize doet). De HEMA gebruikt deze waarde niet waardoor de hema comp. denkt dat het formaat anders is. En dan krijg je dus rare randen.

Okee, klinkt inderdaad een beetje vreemd (omdat je volgens mij toch gewoon met jpeg bestanden werkt), maar misschien heb je wel een goed punt.

Ik ga namelijk zo mijn tweede cd samenstellen. Misschien dat ik nu dan maar eens gewoon Irfanview gebruik om de foto's te resizen. Of misschien lever ik ze wel gewoon op 4:3 verhouding in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 22:43

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Met welke digitale foto afdrukservice hebben jullie de beste ervaring? Ik heb tot nu toe Albert Heijn gebruikt, omdat foto's maar 0,31 Euro kosten, en de kwaliteit goed is. Maar het uploaden gaat wel een hele tijd duren als ik ca. 100 foto's wil afdrukken. Plus de user interface is niet bepaald geschikt om grote hoeveelheden foto's te uploaden.
Dus ik wil een snelle afdrukservice, waarbij ik makkelijk (liefst online) de foto's kan aanleveren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405

Je wilt wel blijven uploaden, dus argument van de tijd van het uploaden gaat niet op. :?

Ik weet niet hoe snel AH is met de service, ik gebruik zelf altijd http://www.fotolabo.nl en dat bevalt goed, maar het duurt wel een week of anderhalf a 2 voordat je de foto's thuishebt gestuurd gekregen. Overigens wel topkwaliteit, goed kodakpapier en de verpakking is ook goed verzorgd. :)

Overigens : gebruik de search ook even, deze vraag is 'al vaker' gesteld zeg maar ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 21405 op 19-08-2002 11:19 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik laat mijn foto's altijd afdrukken bij www.pixum.nl
Erg goede kwaiteit op Agfa fotopapier.
Levertijd hangt af van de betalingsmanier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Gebruik altijd de hema...
nog geeen andere geprobeert maar de hema bevalt me goed en de kwalie vindt ik ook goed

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:28
Ik heb eerst vaak de Hema gebruikt, maar ben nu overgestapt op Pixum.

Voordelen wat mij betreft:
- gemakkelijker uploaden (aparte software ipv 1 voor 1 selecteren bij de Hema)
- formaat van de foto's aangepast aan de resolutie (dus geen foto in verhouding 3:4 afgedrukt op papier in verhouding 2:3 waardoor er delen wegvallen; hoef je dus niet je pics te resizen ofzo)

Op http://www.fotoapparatuur.nl/tarieven.asp staat ook een overzicht van de afdrukservices met gebruikerservaringen.

[ Voor 0% gewijzigd door Jelle Niemantsverdriet op 19-08-2002 12:21 . Reden: betere URL toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Thanx voor jullie replies... Misschien dat dit ook maar in de Faq opgenomen moet worden. Ik neem dat mensen die nu terugkomen van hun vakantie, ook hun foto's willen afdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Ik gebruik FotQuelle. Ook hier software om de foto's in de juiste verhoudingen te snijden en de bestelling kun je offline klaarmaken en vervolgens in 1x verzenden.

Een collega van me, die zet zijn foto's altijd in de hoogste resolutie op een CDR er brengt die even langs bij de Combi Foto. Enkele dagen later kan ie ze afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27288

hema is als beste uit de bus gekomen in het magazine pixelmania (fotoblad). Daar doe ik het altijd. En niet via uploaden te traag.
Als ik van vakantie kom heb ik meer als 100 foto's die ga ik niet uploaden, ff branden en wegbrengen. that's it. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 04-06 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

Dixons doet het ook. Op Kodak papier.
Formaat 10x15 voor € 0.27

Eenmalige verwerkingskosten € 1.95

Levertijd: 3 a 4 dagen en kunnen worden opgehaald in filiaal naar keuze.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalkert
  • Laatst online: 25-05 20:54
Jelle Niemantsverdriet schreef op 19 augustus 2002 @ 12:19:

- formaat van de foto's aangepast aan de resolutie (dus geen foto in verhouding 3:4 afgedrukt op papier in verhouding 2:3 waardoor er delen wegvallen; hoef je dus niet je pics te resizen ofzo)

Op http://www.fotoapparatuur.nl/tarieven.asp staat ook een overzicht van de afdrukservices met gebruikerservaringen.
even voor de volledigheid. Hoelang duurt het bezorgen bij pixum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 17:52
Stalkert schreef op 19 augustus 2002 @ 22:24:
[...]

Afhankelijk van hoe snel je betaald.
Er staat 2 tot 3 dagen maar dan moet je wel via internet bankieren overmaken lijkt mij.
Bij de hema duurt het 4 dagen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb het 1x bij de hema laten doen. Zag er goed uit (net als normale foto's) en het duurde ook niet lang (2 of 3 dagen ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Nou ik heb dus mijn vakantie-foto's bijelkaar geraapt, en ik kom op 300 mb aan foto (ca 280 foto's). Dat ga ik dus NIET uploaden met 15 kb/s (met dank aan @home). Dus wordt het denk ik de Hema, omdat die goedkoop zijn, en toch een goede kwaliteit leveren... Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ook ik heb alleen nog maar foto's af laten drukken bij de hema.

kwaliteit was erg goed, en ook snel klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Je kan ook gewoon met een cd-tje je buurt-fotospeciaalzaak binnenhobbelen..
Da's meestal een stukkie duurder, maar het duurt niet zo lang en ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 23:46

jvdb1975

tsja.........

Ik maak zelf altijd gebruik van AH. Die zijn snel en de service is goed. Alleen had ik laatst een verkeerde zending (9x13 ipv de gevraagde 10x15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Stalkert schreef op 19 augustus 2002 @ 22:24:
[...]

2-3 dagen nadat het geld van mijn rekening is afgeschreven heb ik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je even op de sites van die afdrukdingen ga kijken dan kan je zien dat heel veel ook gewoon foto's op cds accepteren.

Ik laat mijn foto's altijd bij de hema afdrukken, en daar heb je het wel. Voor de rest heb ik gezien dat mediamarkt ook cds accepteren. AH en Kruidvat volgens mij ook.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:07
OMX2000 schreef op 19 augustus 2002 @ 11:08:
Dus ik wil een snelle afdrukservice, waarbij ik makkelijk (liefst online) de foto's kan aanleveren.
Ik zie de laatste tijd steeds meer fotozaken die 1 uur service aanbieden met digitaal. Dus met je CompactFlash of SmartMedia de winkel in en een uurtje later weer ophalen. Heb zelf nog niet gestest wat de kwaliteit daarvan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Bitbull schreef op 21 augustus 2002 @ 10:56:
[...]

Ik zie de laatste tijd steeds meer fotozaken die 1 uur service aanbieden met digitaal. Dus met je CompactFlash of SmartMedia de winkel in en een uurtje later weer ophalen. Heb zelf nog niet gestest wat de kwaliteit daarvan is.
Is niet echt best voor de levensduur van je smartmedia kaartje denk ik? En de kans dat je je kaartje kwijtraakt door een vage actie van het personeel lijkt me ook aanwezig. Maarja, is wel snel en makkelijk, geen gezeur met uploaden en ze komen altijd aan, je levert ze tenminste zelf af :)

[eerste post onder Linux :D :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
laatst bij de hema gedaan en super kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
J0YR1D3R schreef op 21 augustus 2002 @ 11:09:
[...]

Is niet echt best voor de levensduur van je smartmedia kaartje denk ik? En de kans dat je je kaartje kwijtraakt door een vage actie van het personeel lijkt me ook aanwezig. Maarja, is wel snel en makkelijk, geen gezeur met uploaden en ze komen altijd aan, je levert ze tenminste zelf af :)

[eerste post onder Linux :D :D ]
-1 First Post! :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:58
Woei, net -naar aanleiding van dit topic- besteld bij pixum. Als introductie de eerste 10 pics gratis, dus das lekker kennismaken :P

Je kan via rabobank betalen (zit ik ook bij): dan is er direct betaald. Eerste keer dat ik dat deed en dat ging erg makkelijk, moet ik zeggen :)

Nu is het ff wachten op de foto's. Ben benieuwd hoe de kwaliteit ervan is in vergelijking met mijn HP7350 (het is iig de helft goedkoper :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hah! een foto/kleuren printer komt er hier niet meer in. Veeeels te duur voor foto afdrukjes. Afgezien van andere bezwaren als houdbaarheid, vochtbestendigheid, plakkerigheid (fotopapier plakt tegen het glas bij inlijsten). En dan nog de storingsgevoeligheid van die apparaten.
Bovendien wil ik bijna geen foto's afdrukken. Waarom zou ik? Bah, fotoboeken... Een eigen webserver! Dát is je van het. Kan je iedereen ter wereld (als je dat wilt) je foto's laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61993

Nu we het er toch over hebben:

Wie weet een goede zaak waar je groot kan afdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:58
Anoniem: 61993 schreef op 21 augustus 2002 @ 18:44:
Nu we het er toch over hebben:

Wie weet een goede zaak waar je groot kan afdrukken?

ff zoeken, daar is een compleet topic over :)

Anoniem: 15542

Ik laat ze afdrukken in Eindhoven bij Ammann, 25 cent per foto en ze doen het daar zelf, dus binnen een uur klaar!! Kwaliteit supergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 11-06 19:52
Jelle Niemantsverdriet schreef op 19 augustus 2002 @ 12:19:

Hier heb ik een vraagje over:

op de website van pixum.nl staat het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Digitale kleurenfoto
9 x 13
0,28 Euro

Digitale kleurenfoto
10 x 15
0,33 Euro

Digitale kleurenfoto
13 x 18
0,49 Euro

Digitale kleurenfoto
20 x 30
1,51 Euro

Dat zijn gewoon 2:3 verhoudingen. Dat snap ik niet, hoe kunnen ze dan 3:4 afdrukken als ze die niet eens in de prijslijst hebben staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 22:48

Tarin

Just plain weird.

Dat zou ik idd ook wel willen weten.. bij AH krijg je witte randen, begreep ik uit hun site :?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Sony printservice:

+ goede kwaliteit op Kodak papier
+ redelijk goedkoop, 0,32 eurocent voor een 11 x 15
+ goede software voor automatisch uploaden
+ snel uploaden
+ geen gedoe met ophalen, gewoon thuisbezorgd in heel Europa
+ de service werkt niet alleen in NL maar in heel Europa
+ geen gedoe met overschrijven etc, gewoon je creditcard gebruiken
+ thuisbezorgd binnen 4 dagen
+ JUISTE VERHOUDINGEN 3:4, niet 2:3

- alleen met creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Tarin schreef op 30 augustus 2002 @ 12:20:
Dat zou ik idd ook wel willen weten.. bij AH krijg je witte randen, begreep ik uit hun site :?
Ik heb foto's via AH afgedrukt, en er zitten bij mij geen witte randjes rond de foto's... De 10x15 foto's die ik met mijn S30 (3.2 megapixels) heb gemaakt, waren totaal niet te onderscheiden van normale foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
OMX2000 schreef op 31 augustus 2002 @ 09:22:
[...]

Ik heb foto's via AH afgedrukt, en er zitten bij mij geen witte randjes rond de foto's... De 10x15 foto's die ik met mijn S30 (3.2 megapixels) heb gemaakt, waren totaal niet te onderscheiden van normale foto's...
maar je maakt helemaal geen foto's op 2:3, je maakt foto's op 3:4 met een digicam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22605

Weet iemand waar ik foto's groter dan 20*30 af kan laten drukken. Ik heb namelijk een beauty van een foto die ik graag op 50*40 wil afdrukken ofzo (groot in ieder geval).

Ik druk normaal altijd bij de Kruidvat af, perfecte foto's, niets mis mee. Alleen niet groter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34134

Anoniem: 22605 schreef op 31 augustus 2002 @ 13:42:
Weet iemand waar ik foto's groter dan 20*30 af kan laten drukken. Ik heb namelijk een beauty van een foto die ik graag op 50*40 wil afdrukken ofzo (groot in ieder geval).

Ik druk normaal altijd bij de Kruidvat af, perfecte foto's, niets mis mee. Alleen niet groter :(
Hoeveel megapixels heeft je camera? meestal zie je bij een 4mp camera al "digitalisering" bij 20*30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22605

Keb een Minolta Dimage S404
4 megapixels dus

uhmm, op 20*30 nog haarscherp
ik wil op 30*40 ofzo gaan afdrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:22

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmiddag foto's afgehaald bij de Hema.
Goeie afdrukken moet ik zeggen! *D

Zelfs op 20 x 30 scherp. :7

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 14-07-2024

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ga nu naar de kijkshop.nl voor 13ct 10*15

deze weken 1/2 v/d prijs.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22605 schreef op 31 augustus 2002 @ 17:29:
Keb een Minolta Dimage S404
4 megapixels dus

uhmm, op 20*30 nog haarscherp
ik wil op 30*40 ofzo gaan afdrukken
ow..ok, bij de Mediamarkt liet een jongen me een plaatje uit een foto boek zien waarin je bij een 4mp camera toch wel wat pixelvorming zag...

Ik heb een canon S30 3.2 mp zou die ook dan op 20 bij 30 goede foto's krijgen?

Ik heb hier plaatjes met een resolutie van 1600*1200

-----------------------

Hoe zit het trouwens met het resizen, naar welke resolutie moet ik ze resizen?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 34134 op 31-08-2002 19:36 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dus maar ik heb foto's van 1200*1600 moet ik ze dan stretchen als ik ze naar a4 formaat wil laten afdrukken?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 34134 op 01-09-2002 02:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er nou helemaal niks meer van. Moet ik de pics nou rotaten ( van 1200*1600 naar 1600*1200) en/of resizen (zoja welke resolutie).

*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyone ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Anoniem: 34134 schreef op 01 september 2002 @ 22:24:
Ik snap er nou helemaal niks meer van. Moet ik de pics nou rotaten ( van 1200*1600 naar 1600*1200) en/of resizen (zoja welke resolutie).

*kick*
noch re-sizen, noch rotaten. gewoon uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
j-w schreef op 02 september 2002 @ 16:47:
[...]

noch re-sizen, noch rotaten. gewoon uploaden.
blaat..

erg vriendelijk, zulke hulp :{

ipv nou gewoon antwoord te geven op de vraag...

10x15 = 2:3, dus niet 3:4 zoals bij een digicam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

ik vraag me af wat er na het drukken met je foto's gebeurt. ze zullen ze bij de drukker/hema/whatever wel weer van hun hd halen neem ik aan. maar ik zou denk ik toch niet zo snel persoonlijke data op andermans pc laten staan, ook al zijn het "slechts" foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16

spacy

+++

Azrael schreef op 31 augustus 2002 @ 13:23:
[...]

maar je maakt helemaal geen foto's op 2:3, je maakt foto's op 3:4 met een digicam.
mijn digicam is wel ~ 2:3 (1760x1168 = 3:1,99 om precies te zijn)
maar ja, dat is ook een rare kodak dc 3400 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
spacy_ schreef op 03 september 2002 @ 01:05:
[...]

mijn digicam is wel ~ 2:3 (1760x1168 = 3:1,99 om precies te zijn)
maar ja, dat is ook een rare kodak dc 3400 :+
ja, das klote voor je :+

• kmf
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16

spacy

+++

Ik heb ook eens de foto's laten afdrukken bij de Hema,
echt klasse service, eind van de middag uploaden, volgende dag om 10.00u 's morgens een mailtje dat ze de dag daarna klaarliggen bij je gekozen Hema.
je kunt precies de goede formaten uitkiezen: 10x15 is mooi voor 2 megapixel foto's.
de grotere ga ik ook eens proberen, 9x13 vindt ik te klein ;)
Ik heb gewoon de originele jpegs uit m'n camera geupload,
als ik thuis ben zal ik de kleuren ff vergelijken met het scherm,
en thuis kan ik zien of de hele bestelling ook is goed gegaan, aan de hand van de bevestigingsmail.
er is bij mij hoogstens 2 mm afgeknipt van de zijkanten van de foto's voorzover ik kan zien.

• kmf
  • Niet online

kmf

spacy_ schreef op 19 september 2002 @ 13:00:
Ik heb ook eens de foto's laten afdrukken bij de Hema,
echt klasse service, eind van de middag uploaden, volgende dag om 10.00u 's morgens een mailtje dat ze de dag daarna klaarliggen bij je gekozen Hema.
:? :?

Ze rekenen 4 werkdagen voor het afdrukken van foto's. Dus hoe het komt dat je het zo snel krijgt? je moet wel drie mailtjes krijgen he. 1 is bevestiging opdracht. 2: status. 3. afhaalbericht.
je kunt precies de goede formaten uitkiezen: 10x15 is mooi voor 2 megapixel foto's.
de grotere ga ik ook eens proberen, 9x13 vindt ik te klein ;)
Ik heb gewoon de originele jpegs uit m'n camera geupload,
als ik thuis ben zal ik de kleuren ff vergelijken met het scherm,
en thuis kan ik zien of de hele bestelling ook is goed gegaan, aan de hand van de bevestigingsmail.
er is bij mij hoogstens 2 mm afgeknipt van de zijkanten van de foto's voorzover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
D'r zijn al een paar topics over geweest, maar die zijn al verouderd. De vraag is, welke online fotoservice vinden wij het beste??? Ik heb hier geen ervaring mee, maar waarschijnlijk zijn er medeGotters die wel foto's online laten afdrukken.

Ohja, ik wil ze waarschijnlijk ook nog op CDrom laten zetten. In een ander topic werd gesteld dat de Kruidvat bagger was. Maar die Topic was al van een tijdje geleden, dus ik weet niet hoe de kwaliteit nu is.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Kruidvat, AH, Primera en nog meer van dat soort foto-services sturen hun foto's allemaal naar dezelfde ontwikkelaar in Duitsland, HEMA doet het zelf, maar ik weet niet wat de kwaliteit daarvan is, ik moet het zelf ook nog gaan uittesten, want printen wordt me iets te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29933

Mijn ervaring is dat de kwaliteit van de Hema fotoservice beduidend beter is dan de die van het kruidvat. De kruidvat foto's hebben ook een aangepast (eigenaardig) formaat. Ze zijn iets smaller als normaal (alles natuurlijk op standaard 10x15 fotos besteld.
Ook de kleuren zijn bij de Hema beter verzorgt.

Overigens heeft ook Sony een foto service, daar kun je foto's ook op posterformaat af laten drukken. Persoonlijk heb ik er echter geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Sony ..?

"Euh, waarom wordt mijn 600*800 jpg niet mooi op 3 bij 4 meter?"

Wie heeft er ervaring met op cd zetten? Of kun je zelf beter gaan branden?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

MSN foto service via fujifilm heb ik het gedaan, SUPER kwaliteit goede service, alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 19:14

Zoefff

❤ 

HEMA fotoservice heb ik een aantal keer gebruik van gemaakt, goeie kwaliteit hoor!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Niet online
Dixons http://www.dixons.nl/Store/home/default.asp# , binnen 3 dagen klaar in goede kwaliteit. Te betalen en af te halen bij een dixons filliaal bij je in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Laatst online: 11-06 07:39
Colormailer (zelfde als sony), perfecte kwaliteit, en ondanks dat het uit zwitserland komt, altijd binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Ook ik werk al 2 jaar met de HEMA (waren volgens mij een van de eersten). Is altijd wel in de buurt. Ik heb er iig zeer goede ervaringen mee.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29933

De Online fotohandel van Sony is te vinden op www.imagestation.com
Daar kun je ook gratis al je foto's online opslaan.

Aangezien ik een digitale camera heb brand ik zelf altijd mijn foto's op cd. Puur voor back-up, of als iemand een serie foto's wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 17:52
Binnen korte tijd krijg je mijn mening over pixum.
Ik heb gister avond besteld (nog net met die 50% korting :P)
Het is tevens wel de 1e keer dat ik digitale foto's bestel maar ja je kunt altijd wel zeggen of het goed/ redelijk/ bagger is aan de hand van het origineel.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 04-06 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

Tommel schreef op 01 oktober 2002 @ 17:11:
Dixons http://www.dixons.nl/Store/home/default.asp# , binnen 3 dagen klaar in goede kwaliteit. Te betalen en af te halen bij een dixons filliaal bij je in de buurt.
En wordt afgedrukt bij Kodak.
Papierkwaliteit is perfect en de afdrukken zien er enorm gaaf uit.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46

TwoR

Gekleurde stippen

Tja ik ga altijd naar de Dixons want die vink het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Laatst online: 28-05 17:50
Als ik me niet vergis worden de foto's bij de HEMA ook door de Kodak-centrale afgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24259

www.fujicolor.nl is heel goed maakt hele strakke afdrukken

en over het formaat, als je foto's op het 3x4 formaat zijn (zoals de meeste) wordt er iets van de foto afgehaald om de verhoudingen niet te vernaggelen, bij een hoop camera's kan je hem op het 2x3 verhouding zetten, dit is de juiste instelling om je foto's te laten afdrukken, omdat een foto dezelfde verhouding heeft.

kruitvat is heel slecht, hoop foto's lijken echt niet qua kleur op wat ingestuurd is, hema gaat nog wel maar is ook niet super. Dixons heb ik geen ervaring mee. fujicolor.nl staat ver met stip bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Ik heb er een aantal geprobeerd, maar mede vanwege de offline software, blijf ik een voorkeur houden voor FotoQuelle... Ze sturen ook thuis, al gaat dat niet altijd even snel. Via de winkel, in mijn geval de plaatselijke DA drogist, werken ze stukken sneller. Zondagavond foto's geupload, maandag om 11.30uur een emailbericht dat ze afgedrukt waren en dinsdag lagen ze in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37531

en als je lid bent van de HCC dan krijg je bij de HEMA altijd, dus ook wanneer er aanbiedingen zijn, 10 of 15 procent korting op vertoon van je HCC pas. Leuk meegenomen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 23-11-2024
Computer!totaal heeft dit vorige maand nog getest. Bij die test kwam de AH als beste uit de bus. (Wel met een kanttekening: het waren maar marginale verschillen).

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51612

vindt HEMA op het moment toch wel het mooiste resultaat geven.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste