onderschat de gamecube niet....echt niet.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:09:
Doom3 ziet er even goed uit als op een radeon9700, alleen de framerate zal beter zijn met een radeon9700........
De GC zal doom3 nooit kunnen draaien...... en op de PS2 al helemaal niet, ja zonder textures ofzo ja.
De GC zou het best kunnen draaien als het helemaal opnieuw geprogrammeerd maar de Graphics zullen nooit zo mooi zijn als op een high-end PC of Xbox
De GC heeft ook wel een klein beetje 1t-ram, te weinig.
Mensen die zeggen dat het makkelijk programeren is voor de Xbox, dat is zo, maar voor de gamecube is het makkelijker, dat zeggen alle developers en dat is zo.
Dus het grafische gedeelte etc. zal op de gamecube nooit mooier worden dan die van de xbox
LOL, met een goeie muis en toetsenbord kom je heel ver, en ik moet toegeven dat als je een hele goeie muis en toetsenbord hebt het spel veel mooier draait en graphisch ook beter isVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
[...]
Ik ben juist eerder blij dat die niet op de gamecube komt. Is ook niet nodig voor mij. Ik heb een pc met een goeie muis en keyboard. DUs speel jij em maar lekker op je xbox met een controller (Zo onhandig is dat niet hoor,maar muis en keyboard gaat gewoon beter). En dan word mijn versie van doomIII mooier dan die van jou op de xbox + nog allemaal patches en mods gratis van het internet. WOEPIE. Ik ben erg blij dat tie op de xbox kom want dan kan ik iedereen erin wrijven dat je beter af ben met een goeie PC en een andere console dan een goeie pc en een xbox. Want heel veel spellen komen op allebei.
elke keer aankomen van gamecube owns, ok boeien. ik
Verwijderd
Lol dat doet tie al...tenminste de xboxers. bijna 2 x zoveel verkocht in de wereld.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:51:
[...]
ja, we weten het nu wel nintendo freak , gamecube gaat ons allemaal ownen
Verwijderd
Hahahahahaha, nou moet ik toch even heel hard lachen hoor..
De X-box de enige spelcomputer die Doom3 aan kan?
Dude, mijn PC schopt x-box z'n aars..en daar komt ook nog bij dat first person shooters NIET thuishoren op een console , maar gewoon op de PC.. met toetsenbord, en muis!
De X-box de enige spelcomputer die Doom3 aan kan?
Dude, mijn PC schopt x-box z'n aars..en daar komt ook nog bij dat first person shooters NIET thuishoren op een console , maar gewoon op de PC.. met toetsenbord, en muis!
Ah.. ik dacht al.. het duurt lang voordat het geflame begint. Het egint nu echt te komen... mooi...
* Creepy gaat er voor zitten.
Flame away! X-Box, nee PS2, naa man de GC owned.. mijn PC owned alle consoles bij elkaar! Whaah! Mamma, ze pesten me!!! (hmm.. ik val in herhaling
)
Ok.. ontopic weer:
Affijn... Doom III voor de X-Box.. cool voor diegenen die een X-Box hebben. id software maakt normaal gesproken alleen PC games, dus dat ze voor de X-Box kiezen is vrij logisch aangezien een PC spel makkelijker te porten is naar de X-Box aangezien de architecturen redelijk overeenkomen. De architecturen van de GC en PS2 zijn te verschillend van de PC om een makkelijk port mogelijk te maken (en dan zeker de PS2, de artchitectuure van de GC ken ik niet echt, dus zou me er nog wel eens in kunnen vergissen)
Zullen de PS2 en GC grafisch gezien Doom III aankunnen??? We zullen het waarschijnlijk nooit weten, tenzij iemand de Doom III engine hiervoor port. Met een directe port zeer waarschijnlijk niet, maar met een aanpaste engine speciaal voor de GC of PS2.. wie weet... wie weet...
* Creepy gaat er voor zitten.
Flame away! X-Box, nee PS2, naa man de GC owned.. mijn PC owned alle consoles bij elkaar! Whaah! Mamma, ze pesten me!!! (hmm.. ik val in herhaling
Ok.. ontopic weer:
Affijn... Doom III voor de X-Box.. cool voor diegenen die een X-Box hebben. id software maakt normaal gesproken alleen PC games, dus dat ze voor de X-Box kiezen is vrij logisch aangezien een PC spel makkelijker te porten is naar de X-Box aangezien de architecturen redelijk overeenkomen. De architecturen van de GC en PS2 zijn te verschillend van de PC om een makkelijk port mogelijk te maken (en dan zeker de PS2, de artchitectuure van de GC ken ik niet echt, dus zou me er nog wel eens in kunnen vergissen)
Zullen de PS2 en GC grafisch gezien Doom III aankunnen??? We zullen het waarschijnlijk nooit weten, tenzij iemand de Doom III engine hiervoor port. Met een directe port zeer waarschijnlijk niet, maar met een aanpaste engine speciaal voor de GC of PS2.. wie weet... wie weet...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Oh ja Gameplay boeit niet bij jou (vandaar heb je dus een xbox gekocht??). Het gaat natuurlijk om de graphics. sorry was ik helemaal vergeten.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:57:
[...]
LOL, met een goeie muis en toetsenbord kom je heel ver, en ik moet toegeven dat als je een hele goeie muis en toetsenbord hebt het spel veel mooier draait en graphisch ook beter is. en btw wat wil jij met die flame replys van je nu bewijzen?
elke keer aankomen van gamecube owns, ok boeien. ikop gamecube en das mijn mening. dus als jij hekel hebt aan xbox ok. maar hou toch op met die onzin replys van je.
Flame replys?? Als je mijn posten nou eens een keer doorlees. Of heb je een xbox voor je hoofd (lol die moest er gewoon uit,beetje de humor ervan uitzien
Iemand die begon erover dat het niet op de gamecube komt lekker puh. Ik reageer erop dat het ook niet zoveel boeit. Een goeie PC is genoeg voor doom III. En begin jij te zeiken dat ik de xbox niet moet. Wat heb jij vooroordelen. Dus als ik een gamecube heb betekend dat automatisch dat ik de xbox haat
En nu begin je erover dat je kotst op de gamecube
Sorry ik moet dus de volgende keer naar de feiten kijken.
Jij bent dus dat soort mens waar ik dus niet fatsoenlijk mee kan communiceren. Ik heb tot nu toe mee gepraat on topic zonder de topic te verzieken. Maarja nu is het dus wel verziekt. Dankjewel connection. Wil je de volgende keer beter lezen!! ja??
back on topic en hopen dat het wat word.
Verwijderd
Ja zeg , die topictitel vraagt er ook om hoor..Creepy schreef op 19 augustus 2002 @ 22:18:
Ah.. ik dacht al.. het duurt lang voordat het geflame begint. Het egint nu echt te komen... mooi...
Alsof de x-box almachtig is ofzo... d8 het niet hoor.
gewoonweg w00t en woei bij elkaar
( =w00tiewoei
)
( =w00tiewoei
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Precies, Ik zeg niet dat de GC het aan kan. Ik zeg ook van niet. Zelfde met de ps2. Daar komen we dus niet achter en daarom is de topic titel al dikke flame bait. Maar er komen genoeg andere spellen op de ps2 en gc die uit moeten komen die laten zien wat hun dus wel kunnen.Creepy schreef op 19 augustus 2002 @ 22:18:
Voor de rest ga ik er ook niet op in of de gamecube het wel of niet kan en het zal mij ook een worst wezen. Ik speel doom III gewoon op de PC. Dus de GC komt helemaal bij mij niet in sprake in deze topic.
kan ff een modje die titel veranderen ofzow?
This is the Way.
wie zit hier te blaten ? verschil ik blaat maar paar zinnen, jij blaat complete alineas ik ben het wel met je eens dat wij niet met elkaar kunnen communiceren. en als ik op cubeVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:21:
[...]
Oh ja Gameplay boeit niet bij jou (vandaar heb je dus een xbox gekocht??). Het gaat natuurlijk om de graphics. sorry was ik helemaal vergeten.
Flame replys?? Als je mijn posten nou eens een keer doorlees. Of heb je een xbox voor je hoofd (lol die moest er gewoon uit,beetje de humor ervan uitzien) . jij begint onzin te sprayen. Ik heb het over het besturen van een fps met een controller...en jij kom aanzetten over tactieken in Quake 3 en UT vs. CS???
Iemand die begon erover dat het niet op de gamecube komt lekker puh. Ik reageer erop dat het ook niet zoveel boeit. Een goeie PC is genoeg voor doom III. En begin jij te zeiken dat ik de xbox niet moet. Wat heb jij vooroordelen. Dus als ik een gamecube heb betekend dat automatisch dat ik de xbox haat. Ikk haat de xbox niet Ik haat mensen die een beetje dom ziten te blaten over de gamecube...feiten met meningen verwisselen. Ik haat ook mensen die niet lezen en blaten.
En nu begin je erover dat je kotst op de gamecubeEn dan zeggen dat ik moet ophouden met onzin replys. Oh ja het is onzin wat ik zeg. Ik zeg dat je de gamecube niet moet onderschatten. Oh ja dat is onzin. De gamecube kan geen mooie spellen draaien
. Dat is alleen voor de xbox weg gelegd.
Sorry ik moet dus de volgende keer naar de feiten kijken.
Jij bent dus dat soort mens waar ik dus niet fatsoenlijk mee kan communiceren. Ik heb tot nu toe mee gepraat on topic zonder de topic te verzieken. Maarja nu is het dus wel verziekt. Dankjewel connection. Wil je de volgende keer beter lezen!! ja??
back on topic en hopen dat het wat word.
trouwens de GC heeft nog een voordeel een ATI card.
en hij loopt in OpenGL. carmack maakt zijn meeste engine's toch in OpenGL??
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
kleine toevoeging.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:09:
Doom3 ziet er even goed uit als op een radeon9700, alleen de framerate zal beter zijn met een radeon9700........
De GC zal doom3 nooit kunnen draaien...... en op de PS2 al helemaal niet, ja zonder textures ofzo ja.
De GC zou het best kunnen draaien als het helemaal opnieuw geprogrammeerd maar de Graphics zullen nooit zo mooi zijn als op een high-end PC of Xbox
De GC heeft ook wel een klein beetje 1t-ram, te weinig.
Mensen die zeggen dat het makkelijk programeren is voor de Xbox, dat is zo, maar voor de gamecube is het makkelijker, dat zeggen alle developers en dat is zo.
Dus het grafische gedeelte etc. zal op de gamecube nooit mooier worden dan die van de xbox
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
waar halen jullie die info vandaan met makkelijker of moeilijker programmeren?schnumi schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
[...]
kleine toevoeging.de Xbox heeft 64mb geheugen idd. maar nou komt de clue. de Xbox gebruikt dat ook voor het operating system enz en dan gaat er heel wat vanaf. (GC heeft btw 40mb ram). GC is niet makkelijker te programmeren als de Xbox de GC is makkelijker te proggen als de PS2 die is moeilijk.
volgens mij maakt dat geen reet uit , met de bijgeleverde SDKs is het op alle 3 de consoles makkelijk te programmeren, of spreken jullie uit ervaring?
[quote]schnumi schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
[...]
ik druk 1 keer op verstuur bericht en dan wordt ie dubbel gepost, vaag
[...]
ik druk 1 keer op verstuur bericht en dan wordt ie dubbel gepost, vaag
Na het lezen van de topic is me opgevallen dat bijna niemand FPS spellen met een gamepad willen spelen.
Het is echt gewoon oefen hoor, ik heb echt heel lang UT met een gamepad gespeeld en ik kan echt alles doen wat een muis ook kan (zoals head shots maken enz). Maarja het is wel weer zo dat de muis toch iets sneller heen en weer kan bewegen. Daarom lijkt het me ook harstike leuk om op een console FPS te spelen.
Vooral als het ook nog eens een keer online kan spelen
Het is echt gewoon oefen hoor, ik heb echt heel lang UT met een gamepad gespeeld en ik kan echt alles doen wat een muis ook kan (zoals head shots maken enz). Maarja het is wel weer zo dat de muis toch iets sneller heen en weer kan bewegen. Daarom lijkt het me ook harstike leuk om op een console FPS te spelen.
Vooral als het ook nog eens een keer online kan spelen
interviews met programmeurs/designers etcetera, het is gewoon bekend dat de PS2 moeilijker te programmeren is dan de Xbox en GC.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:00:
[...]
waar halen jullie die info vandaan met makkelijker of moeilijker programmeren?
volgens mij maakt dat geen reet uit , met de bijgeleverde SDKs is het op alle 3 de consoles makkelijk te programmeren, of spreken jullie uit ervaring?
Verder vind ik het wel leuk dat Doom III op de Xbox komt (heb er zelf 1), maar ik denk dat ik em toch maar op mn pc-tje ga spelen, speelt wat fijner met keyboard+muis denk ik, alhoewel gamen op een tv ook erg lekker is
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
uhh.. tv out?? @Redfox
This space is occupied
Deels gelijk.Mozin schreef op 19 augustus 2002 @ 10:26:
Hoe kan een spel als DoomIII nou op een Xbox draaien? Zo'n Xboxje is toch gewoon een gamerized PIII-tje, draaiend op een vaag OS met een nVidia kaartje erin? Of zie ik dat verkeerd, want ik kan mij voorstellen dat een PIII met een 32mb kaartje onvoldoende is om DoomIII te draaien.
Een PC heeft gewoon VEEEEEEEEEEL meer pure power, alleen moet het daar wel windows mee draaien, een GUI, alle drivers, etc etc etc.
ELKE XBoX is hetzelfde en hoeft alleen maar 100% dat spel te draaien, dus kunnen ze ook erg precies optimalizeren voor zoon IksDoos.
De GPU d8 ik een verbeterde GeForce², niet *ECHT* state of the art, maar toch voldoende voor een console..
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Niet geheel waar, De Radeon heeft bepaalde harware features die bijv de GeForce4 weer niet heeft en andersom.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:09:
Vergelijk maar eens een TNT² met een Matrox G450 in een spel met bumpmapping, dan zal de G450 veeel mooier beeld geven.
Zo is het ook [in mindere mate] met de Radeon 9700 vs GeForce4/5.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
de radeon heeft volgens mij geen nieuwe features ten opzicht van een geforce 4 die in doom iii gebruikt wordt hoor, JC mag dan wel hoog praten over 64/128 bit kleur maar in doom iii gebruikt hij het niet omdat het spel minstens voor geforce 3 wordt(en dus op zijn features gebaseerd).-=!ME!=- schreef op 20 augustus 2002 @ 01:33:
[...]
Niet geheel waar, De Radeon heeft bepaalde harware features die bijv de GeForce4 weer niet heeft en andersom.
Vergelijk maar eens een TNT² met een Matrox G450 in een spel met bumpmapping, dan zal de G450 veeel mooier beeld geven.
Zo is het ook [in mindere mate] met de Radeon 9700 vs GeForce4/5.
kheb trouwens gehoord dat doom iii opengl 2.0 gaat ondersteunen, opengl 2.0 is backwards compatible met 1.3 dus dat zou ook geen probleem zijn maar met een 2.0 kaart zou het sneller zijn dan eenzelfde kaart op 1.3
lmao ! Heb zelf een xdoos en die is gewoon de bomb. gfx van hier tot tokio !Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:51:
[...]
ja, we weten het nu wel nintendo freak , gamecube gaat ons allemaal ownen
Tja,dat de NGC beter is verkocht is vanwege de prijs, maar beter is ie echt niet. Hij blijft een kiddie image hebben
. echte mannen kopen een xbox
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
LOL. Dat had ik ook gehoord op een andere forum . De gamecube verkoopt beter omdat die goedkoper is. HAHA.likkepot schreef op 20 augustus 2002 @ 02:38:
[...]
lmao ! Heb zelf een xdoos en die is gewoon de bomb. gfx van hier tot tokio !
Tja,dat de NGC beter is verkocht is vanwege de prijs, maar beter is ie echt niet. Hij blijft een kiddie image hebben
. echte mannen kopen een xbox
Maar wat ik niet begrijp dan: De meeste mensen beargumenteren dat je bij de xbox een betere deal krijgt: DVD speler + een harde + De beste spellen. En nog verkoopt de gamecube beter als de xbox.
Dus dat is weer zo een geblaat
Verwijderd
Ik blaat niet. Ik heb argumenten. Jij zegt: Ik kots op gamecube. Um ja fijn heel leuk maar dat is helemaal onderbouwd. En het heeft niks met deze topic te maken. En niemand gaf je de aanleiding om dat te zeggen. In elke topic??? Ja waar bewijs. Alle consoles af te kraken?? Ja waar?Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:40:
[...]
wie zit hier te blaten ? verschil ik blaat maar paar zinnen, jij blaat complete alineas ik ben het wel met je eens dat wij niet met elkaar kunnen communiceren. en als ik op cube, dan moet ik dat zelf weten, het is puur een mening. Je loopt met je replys in welke topic dan ook alle consoles af te kraken en volgens jou draait het allemaal om de gamecube. en alleen omdat je van je rijke pappie en mammie 1 voor je verjaardag hebt gekregen
Het draait allemaal om de gamecube?? Um nee ik heb ook een pc. Mijn pappie en mammie... Ik heb geen mammie meer. En mijn pappie is niet rijk. en ik heb de gamecube zelf gekocht met alles erop en eraan. Dat heet een baan tegenwoordig. Misschien ook iets voor jou maar ik zie al aan je berichten dat je niet ouder als 14 kan zijn.
Go FLiP.m0!!Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 09:37:
[...]
Ik blaat niet. Ik heb argumenten. Jij zegt: Ik kots op gamecube. Um ja fijn heel leuk maar dat is helemaal onderbouwd. En het heeft niks met deze topic te maken. En niemand gaf je de aanleiding om dat te zeggen. In elke topic??? Ja waar bewijs. Alle consoles af te kraken?? Ja waar?
Het draait allemaal om de gamecube?? Um nee ik heb ook een pc. Mijn pappie en mammie... Ik heb geen mammie meer. En mijn pappie is niet rijk. en ik heb de gamecube zelf gekocht met alles erop en eraan. Dat heet een baan tegenwoordig. Misschien ook iets voor jou maar ik zie al aan je berichten dat je niet ouder als 14 kan zijn.
NGC rulez idd... maar XBOX en PS2 zijn ook geen kattepis...
Maar ik ben al nintendo fan vanaf de NES, zoals FLiP.m0 denk ik ook, en als je er eenmaal aan vast zit dan kom je er niet meer vanaf en wil je er niet meer vanaf...
Maar ik ga hier niet de GC lopen verdedigen, want er zijn altijd mensen die het met een grotere bek gaan tegenspreken, niet zoveel zin in...
Was er maar weer een ouderwetse, Nintendo(Mario) V.S. Sega(Sonic) War...
Die waren leuk met tekeningen enzow...
In de Nintendo magazines... En niemand had het over de kracht van de console, maar wie de beste spelers had, leukste mascotte enz...
Tis de laatste tijd een beetje triest
(Denk dat FLiP.m0 het een beetje met me eens is...:P)
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
HEt is idd een beetje triest. Het lijkt allemaal een beetje met graphics te maken. Alhoewel ik geen problemen heb met goeie graphics. Maar heel wat developers die letten meer op graphics dan de gameplay. Nintendo niet en blijft gewoon hetzelfde.ReCreator schreef op 20 augustus 2002 @ 09:49:
[...]
Go FLiP.m0!!
NGC rulez idd... maar XBOX en PS2 zijn ook geen kattepis...
Maar ik ben al nintendo fan vanaf de NES, zoals FLiP.m0 denk ik ook, en als je er eenmaal aan vast zit dan kom je er niet meer vanaf en wil je er niet meer vanaf...
Maar ik ga hier niet de GC lopen verdedigen, want er zijn altijd mensen die het met een grotere bek gaan tegenspreken, niet zoveel zin in...
Was er maar weer een ouderwetse, Nintendo(Mario) V.S. Sega(Sonic) War...
Die waren leuk met tekeningen enzow...
In de Nintendo magazines... En niemand had het over de kracht van de console, maar wie de beste spelers had, leukste mascotte enz...
Tis de laatste tijd een beetje triest
(Denk dat FLiP.m0 het een beetje met me eens is...:P)
Zoals miyomoto zei: Het gaat er niet om hoe mooi het eruit ziet dat een hand een fles pakt (en vaak erdoor heen gaat). Maar om de functie van de hand die de fles pakt.
Die had ik ook gelezen!Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
HEt is idd een beetje triest. Het lijkt allemaal een beetje met graphics te maken. Alhoewel ik geen problemen heb met goeie graphics. Maar heel wat developers die letten meer op graphics dan de gameplay. Nintendo niet en blijft gewoon hetzelfde.
Zoals miyomoto zei: Het gaat er niet om hoe mooi het eruit ziet dat een hand een fles pakt (en vaak erdoor heen gaat). Maar om de functie van de hand die de fles pakt..
en idd hij heeft gelijk....
Verwijderd
Het wordt de laatste posts een beetje een Nintendo-Topic 
Wie post er ff een titel-change in LA?
Verwijderd
O en BTW, aan de topicstarter, connection, hoezo 'voor mensen die geen geld aan een GF 4 of een Radeon willen uitgeven', als ik nu een xdoos koop met DOOM III dan is dat duurder dan een GeForce 4Ti 4200/4400, en als ik de xbox al had, waarom ruim 150 piek voor een game dokken als je m ook voor 110 kan krijgen? Daar kan ik echt ff niet bij?
[of voor de mensen met breedband: gratis kan downloaden?].
Verder sluit ik me aan bij de commentaren hierboven, en ergens op een andere pagina, dat het heel makkelijk is een PC-game te porten naar de xbox ivm de architectuur van de console.
o en likkepot, echte mannen noemen zichzelf geen likkepot...
[of voor de mensen met breedband: gratis kan downloaden?].
Verder sluit ik me aan bij de commentaren hierboven, en ergens op een andere pagina, dat het heel makkelijk is een PC-game te porten naar de xbox ivm de architectuur van de console.
o en likkepot, echte mannen noemen zichzelf geen likkepot...
Ow jah, en als Doom III uitkomt op XboX lijkt me dat wel gaaf... Ga ik em wel spelen bij een vriend van me... 
Hij kon ook niet kiezen.. kocht ie een XboX, PS2, en GC....(ook een optie)
Idd vroeger was de strijd leuker tussen Sega en Nintendo.
waarom denk je dat dat zo wordt? die nintendo freaks lopen te flippen joh.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:31:
Het wordt de laatste posts een beetje een Nintendo-Topic
want van rijke pappie en mammie krijgen ze geen xbox meer, want ze hebben net met moeite die gamecube gekregen na dagenlang te schooien," mama aub koop een gamecube voor me, dan kan ik aap bal en mario spelen ". en xbox is nog duurder ook
hehe, ik geniet er gewoon van.
ik heb zelf een PS2 en een Xbox . moet toegeven dat als ik 5 jaar jonger was geweest ook voor gamecube was gegaan, vanwege mario en aap balReCreator schreef op 20 augustus 2002 @ 12:42:
Ow jah, en als Doom III uitkomt op XboX lijkt me dat wel gaaf... Ga ik em wel spelen bij een vriend van me...
Verwijderd
je lult te veel, het stuurprogramma wat de xbox gebruikt zijn alleen maar dll en een kernel, en heeft niks te maken met het ddr-sdram geheugen!!schnumi schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
[...]
kleine toevoeging.de Xbox heeft 64mb geheugen idd. maar nou komt de clue. de Xbox gebruikt dat ook voor het operating system enz en dan gaat er heel wat vanaf. (GC heeft btw 40mb ram). GC is niet makkelijker te programmeren als de Xbox de GC is makkelijker te proggen als de PS2 die is moeilijk.
die 64 ddr-sdram kunnen ze puur voor het spel gebruiken...
De GC zou misschien Doom3 aankunnen, de PS2 lang niet..
Verwijderd
Ik geniet ervan mensen die diep in hunn puber tijd zitten en denken dat ze volwassen zijn met een xbox. LOLVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:46:
[...]
waarom denk je dat dat zo wordt? die nintendo freaks lopen te flippen joh.
want van rijke pappie en mammie krijgen ze geen xbox meer, want ze hebben net met moeite die gamecube gekregen na dagenlang te schooien," mama aub koop een gamecube voor me, dan kan ik aap bal en mario spelen ". en xbox is nog duurder ook
hehe, ik geniet er gewoon van.
FPS op console kan best vet zijn, alleen op een heel andere manier dan pc
* dvdgrs herinnerd zig nog de vele uurtjes Q2 met zn 4en op de psx
* dvdgrs herinnerd zig nog de vele uurtjes Q2 met zn 4en op de psx
Verwijderd
Ach ja monkey ball speel je nog niet eens uit omdat dat veel te moeilijk is voor jou en meerde mensen (waaronder ik) dus wat zeur je nou?? ALs je naar de grote gamecube topic kijk dan is de gemiddelde leeftijd ietje ouder als jou want 14-5=9. En de meeste gamecubers zijn toch ouder dan 9 laat staan 14.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:49:
[...]
ik heb zelf een PS2 en een Xbox . moet toegeven dat als ik 5 jaar jonger was geweest ook voor gamecube was gegaan, vanwege mario en aap bal
Maarja blijkbaar is fun aan een leeftijd verbonden volgens jou. Ach ja het spijt me dat je te oud ben om fun te hebben.
Mario is nog niet eens uit op de gamecube. Maarja dat wist je natuurlijk niet omdat je zit te blaten.
wat zeuren jullie nou allemaal welke console de beste is? als je maar fun hebt op de console die jij hebt
ff ontopic:
doom iii porten naar xbox is trouwens nog een klein beetje tricky want volgens mij kan de xbox geen opengl draaien, dus zou alles omgezet moeten worden. gamecube draait al opengl maar ik denk niet dat ie daar op zal komen, ps2 al helemaal niet omdat die gewoon niet goed genoeg is.
ff ontopic:
doom iii porten naar xbox is trouwens nog een klein beetje tricky want volgens mij kan de xbox geen opengl draaien, dus zou alles omgezet moeten worden. gamecube draait al opengl maar ik denk niet dat ie daar op zal komen, ps2 al helemaal niet omdat die gewoon niet goed genoeg is.
blaat blaat blaat. ik zie jou echt als een middelbaarschool nerdje die in de pauzes over aap bal zit te praten met zn vriendjes, hehe. ik heb btw meer fun met jou blaat replys dan op xbox spelenVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:30:
[...]
Ach ja monkey ball speel je nog niet eens uit omdat dat veel te moeilijk is voor jou en meerde mensen (waaronder ik) dus wat zeur je nou?? ALs je naar de grote gamecube topic kijk dan is de gemiddelde leeftijd ietje ouder als jou want 14-5=9. En de meeste gamecubers zijn toch ouder dan 9 laat staan 14.
Maarja blijkbaar is fun aan een leeftijd verbonden volgens jou. Ach ja het spijt me dat je te oud ben om fun te hebben.
Mario is nog niet eens uit op de gamecube. Maarja dat wist je natuurlijk niet omdat je zit te blaten.
dat zegt dus al genoeg over de Xbox met zijn spellenVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:40:
[...]
blaat blaat blaat. ik zie jou echt als een middelbaarschool nerdje die in de pauzes over aap bal zit te praten met zn vriendjes, hehe. ik heb btw meer fun met jou blaat replys dan op xbox spelen
This space is occupied
Verwijderd
[connection mode]Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:40:
[...]
blaat blaat blaat. ik zie jou echt als een middelbaarschool nerdje die in de pauzes over aap bal zit te praten met zn vriendjes, hehe. ik heb btw meer fun met jou blaat replys dan op xbox spelen
MIddelbare nerdjes die kopen juist een xbox om stoer te doen en dat overal op school rond te bezuinen hoe volwassen hun spellen zijn en hoe duur die xbox wel niet heeft gekost.
[/connection mode]
Maja ik heb ook fun hoe jij blaat hoor. Maar na deze reply reageer ik niet meer op je. Is een beetje kinderachtig om met kleine kinderen ruzie te maken. En het is al helemaal onhandig om een geprek te voeren met iemand die toch alleen blaat. Want alweer in jouw replys zie ik geen argumenten maar geblaat over het bespreken van monkey ball op school??
DUs back on topic.
Verwijderd
Klopt dat heb ik ergens gelezen, eigenlijk best wel raar want een nvidia kaart kan gewoon OpenGL draaien. Misschien heeft MS om alleen een DX versie gevraagt of de openGL word via de SDK geblockedff ontopic:
..........doom iii porten naar xbox is trouwens nog een klein beetje tricky want volgens mij kan de xbox geen opengl draaien.......
Maar het zou wel cewl zijn als de PC tegen de X dozen samen Doom 3 kunne spelen, kunnen we lekker oWneN
dit zeg dus ook al genoeg over je IQTekkenMaster schreef op 20 augustus 2002 @ 17:43:
[...]
dat zegt dus al genoeg over de Xbox met zijn spellen![]()
nee middelbare nerdjes krijgen een gamecube van rijke pappie en mammie, en j hebt gelijk zon discussie heeft geen zin gezien jij nog niet volwassen bent. kom maar teug als je zelf met je eigen geld in staat bent om een console te kopen. argumenten vind je in de krant. beter geen argument dan zon blaat argument van jouVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:02:
[...]
[connection mode]
MIddelbare nerdjes die kopen juist een xbox om stoer te doen en dat overal op school rond te bezuinen hoe volwassen hun spellen zijn en hoe duur die xbox wel niet heeft gekost.
[/connection mode]
Maja ik heb ook fun hoe jij blaat hoor. Maar na deze reply reageer ik niet meer op je. Is een beetje kinderachtig om met kleine kinderen ruzie te maken. En het is al helemaal onhandig om een geprek te voeren met iemand die toch alleen blaat. Want alweer in jouw replys zie ik geen argumenten maar geblaat over het bespreken van monkey ball op school??
DUs back on topic.
dat jij hier discusseren over je Xdoos leukers vind dan erop te spelen zegt natuurlijk erg veel over het ding en zijn spellen..
maar die post heeft helemaal niks met mijn iq te maken..
DIE post zegt nog meer over jouw IQ en over hoe volwassen je bent (nog niet echt dus)
helemaal met van die argumenten over Kiddy enzo..
kiddy mensen gebruiken juist dat soort argumenten
en ja ik weet dat je toch straks weer ''BLAAAT'' gaat roepen want dat is het enige zinnige dat jij te melden heb, duidelijk dus..
This space is occupied
Dat is juist de bedoeling, microsoft heeft de xbox gemaakt om directx er doorheen te drukken en opengl als game api weg te krijgen.Klopt dat heb ik ergens gelezen, eigenlijk best wel raar want een nvidia kaart kan gewoon OpenGL draaien.
Door de xbox directx only te maken wordt het voor developers moeilijker om opengl games rendabel te maken als ze ook naar een console als de xbox worden geport.
Op die manier wordt direct3d dus aantrekkelijker als api, zelfs wanneer het minder goed is dan opengl (hoewel 8.1 eindelijk de achterstand heeft ingehaald)
Directx voor ms zeer belangrijk omdat ze veel mensen op windows kunnen houden zolang games vnl windows/d3d only blijven, gelukkig is de doom3 enigine opengl en komt er ook een opengl versie van de unreal2 engine
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
heel mischien zal doom iii al zelfs opengl 2.0 ondersteunen ipv 1.3blouweKip schreef op 20 augustus 2002 @ 18:39:
[...]
Dat is juist de bedoeling, microsoft heeft de xbox gemaakt om directx er doorheen te drukken en opengl als game api weg te krijgen.
Door de xbox directx only te maken wordt het voor developers moeilijker om opengl games rendabel te maken als ze ook naar een console als de xbox worden geport.
Op die manier wordt direct3d dus aantrekkelijker als api, zelfs wanneer het minder goed is dan opengl (hoewel 8.1 eindelijk de achterstand heeft ingehaald)
Directx voor ms zeer belangrijk omdat ze veel mensen op windows kunnen houden zolang games vnl windows/d3d only blijven, gelukkig is de doom3 enigine opengl en komt er ook een opengl versie van de unreal2 engine
2.0 is echt een verbetering tov 1.3
daarom is het ook vreemd dat ze hem niet gewoon poorten naar de cube.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:11:
[...]
Klopt dat heb ik ergens gelezen, eigenlijk best wel raar want een nvidia kaart kan gewoon OpenGL draaien. Misschien heeft MS om alleen een DX versie gevraagt of de openGL word via de SDK geblocked
Maar het zou wel cewl zijn als de PC tegen de X dozen samen Doom 3 kunne spelen, kunnen we lekker oWneN![]()
ja en waar draait het besturingsysteem dan op op water???Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:52:
[...]
je lult te veel, het stuurprogramma wat de xbox gebruikt zijn alleen maar dll en een kernel, en heeft niks te maken met het ddr-sdram geheugen!!
die 64 ddr-sdram kunnen ze puur voor het spel gebruiken...
De GC zou misschien Doom3 aankunnen, de PS2 lang niet..
Verwijderd
idd het besturingssysteem gebruikt RAM, voor Win XP alleen heb je toch al 64 MB geheugen nodig 
OK das PC maar het id is hetzelfde.
Nog een illustratie, een zusje van een vriend van me kon geen Harry Potter draaien, want in windows 98 heb je daar maar 32 MB voor nodig, maar in XP 128, dus 4x zoveel. Hiermee is bewezen dat het OS RAM nodig heeft.
Zo, nu weer verder.
Uhm connection, onderzoek heeft uitgewezen dat 64% van de middelbare scholieren een krantenwijk of een ander baantje (IE vakken vullen, oppassen) heeft.
Zeggen verder de woorden 'Resident Evil' je iets? Want alle RE's komen namelijk naar de cube, en RE Zero zelfs exclusief, dus die krijg je lekker niet.
Verder hebben we ook nog PD Zero, naar mijn mening een van de weinige shooters die lekker te besturen was op een Console.
Nog een illustratie, een zusje van een vriend van me kon geen Harry Potter draaien, want in windows 98 heb je daar maar 32 MB voor nodig, maar in XP 128, dus 4x zoveel. Hiermee is bewezen dat het OS RAM nodig heeft.
Zo, nu weer verder.
Uhm connection, onderzoek heeft uitgewezen dat 64% van de middelbare scholieren een krantenwijk of een ander baantje (IE vakken vullen, oppassen) heeft.
Zeggen verder de woorden 'Resident Evil' je iets? Want alle RE's komen namelijk naar de cube, en RE Zero zelfs exclusief, dus die krijg je lekker niet.
Verder hebben we ook nog PD Zero, naar mijn mening een van de weinige shooters die lekker te besturen was op een Console.
Verwijderd
Nouja laat connection maar met rust. Hij heeft een trauma opgelopen omdat hij van zijn pappie en mammie geen console heeft gekregen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:57:
idd het besturingssysteem gebruikt RAM, voor Win XP alleen heb je toch al 64 MB geheugen nodig
Zo, nu weer verder.
Ik heb btw wel mijn gamecube en gba helemaal zelf gekocht...lekker puh
En volgens connection zijn de gamecubers kiddys die aap bal en mario spelen. Dus laat em nou maar geloven dat hij volwassen is met zijn xbox dan is hij tenminste ook tevreden met zijn aankoop.
[ontopic]
Dan komt er ook nog bij dat Doom III 80 mb textures heeft per level. EN de xbox maar 64 mb heeft. Dus moeten ze dat ook verdelen zoals bij morrowind geloof ik.
Ja de xbox heeft ook een os, Maar het is niet zo een hele os maar een gestripte os van win nt.?
Volgens carmack zullen de xbox en pc versie hetzelfde eruit zien. Maar ik denk dat het zo zijn als je doom III standaard draait en niet op krikt in de settings (dus hogere resolutie en AA en FSAA enz aan).
Laat toch iedereen in z,n waarde wat maakt het nou uit of je een game boy hebt of een pc.
Als je er maar lol en plezier van hebt met de spellen die je er op kan spelen.
Ik kan het mezelf nog goed herrineren dat ik op me commedore 64 een half uur bezig was een spel te laden met een cassete bandje , nou ik heb er me er zelf jaren mee vermaakt!
En zelfs die commedore kreeg ik van me ouders! (deze pc zelf betaalt).
Als je maar lol hebt is me boodschap en ga niet iemand anders onderuit halen daar heb je nix aan.
Als je er maar lol en plezier van hebt met de spellen die je er op kan spelen.
Ik kan het mezelf nog goed herrineren dat ik op me commedore 64 een half uur bezig was een spel te laden met een cassete bandje , nou ik heb er me er zelf jaren mee vermaakt!
En zelfs die commedore kreeg ik van me ouders! (deze pc zelf betaalt).
Als je maar lol hebt is me boodschap en ga niet iemand anders onderuit halen daar heb je nix aan.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
bij een pc > console port maak je zowiezo je textures op een kleinere resolutie omdat er toch minder pixels zijn voor hetzelfde beeld. als je een texture 25-50% verkleint scheelt dat zo enorm veel in het aantal mb's dat het zal innemen dat je je dat bijna niet kunt voor stellen, das dus echt zon probleem nietVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:48:
[...]
Nouja laat connection maar met rust. Hij heeft een trauma opgelopen omdat hij van zijn pappie en mammie geen console heeft gekregen.
Ik heb btw wel mijn gamecube en gba helemaal zelf gekocht...lekker puh.
En volgens connection zijn de gamecubers kiddys die aap bal en mario spelen. Dus laat em nou maar geloven dat hij volwassen is met zijn xbox dan is hij tenminste ook tevreden met zijn aankoop.
[ontopic]
Dan komt er ook nog bij dat Doom III 80 mb textures heeft per level. EN de xbox maar 64 mb heeft. Dus moeten ze dat ook verdelen zoals bij morrowind geloof ik.
Ja de xbox heeft ook een os, Maar het is niet zo een hele os maar een gestripte os van win nt.?
Volgens carmack zullen de xbox en pc versie hetzelfde eruit zien. Maar ik denk dat het zo zijn als je doom III standaard draait en niet op krikt in de settings (dus hogere resolutie en AA en FSAA enz aan).
hierboven wordt gezegd dat een OS geheugen inneemt, ja duh tis tenslotte ook een programma, echter het OS van de xbox is zoveel anders dan winxp of wat dan ook dat het gewoon hardstikke weinig geheugen inneemt, zoiets kun je gewoon niet vergelijken.
nee ik zeg ook niet dat het 24mb ineemt ofzo maar het neemt geheugen in.
Verwijderd
Dat Carmack zegt dat het er op de Xbox hetzelfde uitziet als op de PC is marketing bullshit, een TV heeft maar een beperkte resolutie, die ik zo ff niet uit m'n hoofd weet.
Dan moet idd de textures nog worden opgedeeld zoals bij Morrowind, ik heb een 64 MB kaart en heb regelmatig dat ie midden in een gebied moet laden, omdat ie dat hele gebied niet in één keer kon laden.
Verder nodig ik iedereen uit om z'n Xbox met DOOM III mee te nemen naar mij als ik eindelijk m'n Radeon 9700 heb
Wat ziet er nu beter uit, huh? huh?
Dan moet idd de textures nog worden opgedeeld zoals bij Morrowind, ik heb een 64 MB kaart en heb regelmatig dat ie midden in een gebied moet laden, omdat ie dat hele gebied niet in één keer kon laden.
Verder nodig ik iedereen uit om z'n Xbox met DOOM III mee te nemen naar mij als ik eindelijk m'n Radeon 9700 heb
Het merendeel van de gamers speelt op crappy machines, vergeet niet dat Xbox alweer meer als een jaar oud is, en alleen daarom al ver ze tijd vooruit, op de PC zijn nog steeds geen games die grafisch in de buurt komen van een spel DOA of Munch World.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:05:
Dat Carmack zegt dat het er op de Xbox hetzelfde uitziet als op de PC is marketing bullshit, een TV heeft maar een beperkte resolutie, die ik zo ff niet uit m'n hoofd weet.
En iedereen doet alsof het een concurrentie strijd is, ik heb een XBox en een PC waar ik de nieuwste meuk in gooi, dus ik snap je commentaar niet zo goed.
En marketing bullshit
Ik gloof dat een tv een reso van 800x600 heeft maar als de xdoos eindelijk es gebruik maakt van anti-aliasing zal het er cker nie minder mooi op worden.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:05:
bAdMuTs w8 rustig af op de eerste screenies en moviez
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Xbox maakt naar mijn weten ook gewoon gebruik van Anti-AliasingbAdmuTs schreef op 21 augustus 2002 @ 13:18:
[...]
Ik gloof dat een tv een reso van 800x600 heeft maar als de xdoos eindelijk es gebruik maakt van anti-aliasing zal het er cker nie minder mooi op worden.
bAdMuTs w8 rustig af op de eerste screenies en moviez
Heb er eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt bij een aantal spelletjes (bijv. rallisport challenge, bloodwake en nog wat)raptorix schreef op 21 augustus 2002 @ 13:22:
[...]
Xbox maakt naar mijn weten ook gewoon gebruik van Anti-Aliasing
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
hij kan het wel, maar doet ut niet!
En dat Carmack financieel onafhankelijk is kan wel wezen, maar hij verkoopt toch liever 50.000x doom dan 40.000x, dat is gewoon zo, onafhankelijk of niet...
En dat Carmack financieel onafhankelijk is kan wel wezen, maar hij verkoopt toch liever 50.000x doom dan 40.000x, dat is gewoon zo, onafhankelijk of niet...
volgens mij maakt de Xbox ook geen gebruik van AA. de GC wel trouwens.bAdmuTs schreef op 21 augustus 2002 @ 13:29:
[...]
Heb er eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt bij een aantal spelletjes (bijv. rallisport challenge, bloodwake en nog wat)
Verwijderd
Tja, ik ben het er mee eens dat je een FPS spel niet op een console moet spelen maar op de XBOX kan je ook een toetsenbord / muis aansluitenBigs schreef op 19 augustus 2002 @ 03:17:
Enige console die het aankan, yeah right. Maak daar maar van 'voor die console is het namelijk niet zo veel werk'.
FPSsen op consoles sucken trouwens aars.
Verwijderd
Kijk het gaat niet om kracht van een console, maar je ziet het het helpt wel om de snelste te zijn!!!!!!!!!!
Verwijderd
Dat kan op elke console, maar dan is het relaxte onderuitgezakt zitten op de bank weg, daarvoor heb ik nou juist een console.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:47:
[...]
Tja, ik ben het er mee eens dat je een FPS spel niet op een console moet spelen maar op de XBOX kan je ook een toetsenbord / muis aansluiten
Bij GC ruled de Anti-alias wel... vooral bij Super Smash Brothers Melee.... mag je kiezen, aan of uit
Een spel als munch world maakt volgens mij wel degelijk gebruik van AA en Halo denk ik ook wel.schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 13:45:
[...]
volgens mij maakt de Xbox ook geen gebruik van AA. de GC wel trouwens.
de vraag is kan die geforce 3 het aan, want op het punt van AA verschilt ie niets van de pc versie, en die heeft een enorme impact, het is dan wel een lagere resolutie maar toch is de impact op de fps groot
Verwijderd
het gaan niet alleen om de GeForce 3, het gaat ook om het geheugen (64 MB), en de processor.
Dat moet je niet vergeten. De GPU is in de Xbox niet de bottleneck.
Dat moet je niet vergeten. De GPU is in de Xbox niet de bottleneck.
weet niet kan het van de Xbox niet vinden hier van de GC:
Image Processing Functions Fog, Subpixel Anti-aliasing, 8 Hardware Lights, Alpha Blending, Virtual Texture Design, Multi-texturing, Bump Mapping, Environment Mapping, MIP Mapping, Bilinear Filtering, Trilinear Filtering, Anisotropic Filtering, Real-time Hardware Texture Decompression (S3TC), Real-time Decompression of Display List, HW 3-line Deflickering filter
Verwijderd
Mag ik effe lachen..hahaVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:49:
Kijk het gaat niet om kracht van een console, maar je ziet het het helpt wel om de snelste te zijn!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ja dus de gamecube is het snelste?? wat is jouwn punt. Kom niet met gebl@@t. Want ik kan je het ook nog bewijzen dat de gamecube sneller is. Kijk maar naar alle spellen op de gamecube die laden sneller dan de xbox. Ik denk ook niet dat daar een verandereing in komt.
DUs
Verwijderd
Jazekers. Daarom zegt carmack ook dat de pc versie en de xbox versie er hetzelfde eruit ziet. Maarja de FPS bij de PC zal zekers weten veel hoger liggen. Ik denk dat dat gewoon een 30fps spel word op de xbox. En op een high end PC veel meer.bolleh schreef op 21 augustus 2002 @ 14:06:
de vraag is kan die geforce 3 het aan, want op het punt van AA verschilt ie niets van de pc versie, en die heeft een enorme impact, het is dan wel een lagere resolutie maar toch is de impact op de fps groot
Verwijderd
ook ziet het er niet hetzelfde uit, want op 1600x1200 met 4x FSAA ziet het er toch echt mooier uit.
Okee de GameCube laad als snelste console...Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:14:
[...]
Mag ik effe lachen..haha
Ja dus de gamecube is het snelste?? wat is jouwn punt. Kom niet met gebl@@t. Want ik kan je het ook nog bewijzen dat de gamecube sneller is. Kijk maar naar alle spellen op de gamecube die laden sneller dan de xbox. Ik denk ook niet dat daar een verandereing in komt.
DUs. lekker puh.
En de Xbox heeft trouwens wel AA....
Maar waarom het zo weinig gebruikt wordt....:/
Misschien is die wel net zo makkelijk te programmeren als de AA voor PS2
Ag jah, weet je wat het is.... elke van de 3 consoles heeft zn voor en zn nadelen...(alhoewel ik voor GC geen nadelen weet)
ik ga ze niet opnoemen...
maar wij hebben Gameplay....dat scheelt dan weer
Verwijderd
eindelijk iemand die in dit topic echt iets verstandigs zegt 
Mij posts inbegrepen, dat is.
Jah sorry...;) ik heb veel op alledrie consoles gespeeld...Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:28:
eindelijk iemand die in dit topic echt iets verstandigs zegt
Zelf heb ik alleen een GC... maar dat is gewoon uit Nintendo gekte.
Xbox vind ik ook leuke spellen hebben (ik kan alleen die joystick niet uitstaan, maar dat is persoonlijk) en PS2 vind ik ook gaaf hoor... MGS2 enzo GTA3....
maar wij hebben gameplay >> wat bedoel je daarmee?
elke spel heeft gameplay de ene wat beter als de andere.
daarom snap ik ook niet dat veel mensen zeuren bijv over de graphics van Nintendo spellen want de gameplay is nagenoeg perfect.
Gameplay is geen kwestie van beter! Puur een kwestie van smaak...
Met wij hebben Gameplay bedoel ik Wij hebben Nintendo en Nintendo staat garant voor goede Gameplay...;)schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 14:43:
maar wij hebben gameplay >> wat bedoel je daarmee?elke spel heeft gameplay de ene wat beter als de andere.
daarom snap ik ook niet dat veel mensen zeuren bijv over de graphics van Nintendo spellen want de gameplay is nagenoeg perfect.
En de graphics zijn zeker niet verkeerd....
Neem nou SSB:M die modellen zijn zeer goed in elkaar gezet! Maar jah... dan zeggen mensen weer, het ziet er toch zo kinderachtig uit!! Nou en! Pomp er wat andere stoerdere textures op met bloed en vette blinkende armor en je hebt een ineens wel een vet spel...(voor degene dan)
maar euh.. weer ff ontopic...
Doom 3 op Xbox is misschine wel gaaf maar.
dus dat duurt nog wel ff.... tis te hopen dat mensen er dan og zin in hebben en voor hoelang....Over the weekend at this year's Quakecon gathering, John Carmack revealed that id Software is "completely committed" to bringing Doom 3 to the Xbox. However, work would not begin on the Xbox port until after the PC game is released. Carmack expressed hope that the PC game would be finished before next May's E3.
Nou ik speel niet graag een spel als alles traag reageerd, of gewoon onlogisch in elkaar steekt(zeg niet dat dit altijd het geval is)Mozin schreef op 21 augustus 2002 @ 14:47:
Gameplay is geen kwestie van beter! Puur een kwestie van smaak...
Gameplay is zeker geen kwestie van smaak...
Een kwestie van smaak is hoe je de buttons van je joystick insteld, maar bij Gameplay komt wel even wat meer bij kijken...
ok ik kan je volgen.ReCreator schreef op 21 augustus 2002 @ 14:48:
[...]
Met wij hebben Gameplay bedoel ik Wij hebben Nintendo en Nintendo staat garant voor goede Gameplay...;)
En de graphics zijn zeker niet verkeerd....
Neem nou SSB:M die modellen zijn zeer goed in elkaar gezet! Maar jah... dan zeggen mensen weer, het ziet er toch zo kinderachtig uit!! Nou en! Pomp er wat andere stoerdere textures op met bloed en vette blinkende armor en je hebt een ineens wel een vet spel...(voor degene dan)
maar euh.. weer ff ontopic...
Doom 3 op Xbox is misschine wel gaaf maar.
[...]
dus dat duurt nog wel ff.... tis te hopen dat mensen er dan og zin in hebben en voor hoelang....
wat is een high end pc, ik denk dat je op een geforce3 ook maar 30fps gaat halen, dus ja, of je moet weer een flinke investering doen van 1000 piek om een ati 9700 pf een goeie geforce 4 te halen. die 1000 piek voor de videokaart krijg je vast niet van je pappie en mammie , dus dat wordt extra veel kranten bezorgenVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:16:
[...]
Jazekers. Daarom zegt carmack ook dat de pc versie en de xbox versie er hetzelfde eruit ziet. Maarja de FPS bij de PC zal zekers weten veel hoger liggen. Ik denk dat dat gewoon een 30fps spel word op de xbox. En op een high end PC veel meer.
1000 piek??? eer dat Doom3 er is. (begin 2003 dacht ik) dan is de Radeon 9700 al flink in prijs gezakt.
en dan begint carmack trouwens pas met de Xbox versie dus eer dat de Xbox versie in de winkel ligt is het einde 2003.
hehehe
Verwijderd
eindelijk een fatsoenlijke reply.....tenminste dat van mijn mammie en pappie is een beetje afgezaagd want ik heb alleen nog een vader.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:12:
[...]
wat is een high end pc, ik denk dat je op een geforce3 ook maar 30fps gaat halen, dus ja, of je moet weer een flinke investering doen van 1000 piek om een ati 9700 pf een goeie geforce 4 te halen. die 1000 piek voor de videokaart krijg je vast niet van je pappie en mammie , dus dat wordt extra veel kranten bezorgen
Anyway...1000 piek?? Ik ga die kaart kopen begin volgend jaar dus dan krijg ik em wel voor 300 euro!!!
En upgraden doe ik zowiezo dus wat maakt het uit. Of ik nou een xbox had of een ps2 of een gamecube. Ik upgrade mijn pc zowieso "regelmatig". En vind dat het dan weer tijd is voor een nieuwe VK en wat meer geheugen. En ik denk niet dat ik de enigste ben hier die hun computer upgraden eens in de zoveel tijd. Ik denk niet dat mensen opeens niet hun pc upgraden omdat ze een xbox hebben. Lijkt me een beetje
We zitten niet voor niets hier op een "hardware forum" . Dus mensen hebben wel een redelijke pc als ze willen gamen.
Blijf het trouwens enorm dom vinden dat mensen nog steeds een monitor met TV blijven vergelijken, zijn heel anders opgebouwd dus wat een geblaat het beter op monitor uitziet dan op een TV, anders kocht niemand meer een TV en alleen nog een monitor.
Want die series en andere TV programma's zien er ook zo slecht uit en gebruiken ook al geen AA

En belangrijkste GAMEPLAY, en ik denk zelf dat DOOM3 flink gaat zuigen, beetje door dondere gangen lopen als ik dat wil speel ik wel Resident evil 1, was tenminste nog echt schrikken.
Want die series en andere TV programma's zien er ook zo slecht uit en gebruiken ook al geen AA
En belangrijkste GAMEPLAY, en ik denk zelf dat DOOM3 flink gaat zuigen, beetje door dondere gangen lopen als ik dat wil speel ik wel Resident evil 1, was tenminste nog echt schrikken.
-
[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:32 ]
Inderdaad, maar met dat soort opmerkingen krijg je alsnog weer honderden replies
Juist! monitor en tv is een groot verschil...Albinoraptor schreef op 21 augustus 2002 @ 21:58:
Blijf het trouwens enorm dom vinden dat mensen nog steeds een monitor met TV blijven vergelijken, zijn heel anders opgebouwd dus wat een geblaat het beter op monitor uitziet dan op een TV, anders kocht niemand meer een TV en alleen nog een monitor.
Want die series en andere TV programma's zien er ook zo slecht uit en gebruiken ook al geen AA![]()
Je gaat mij ook niet wijsmaken dat een tv niet scherp is ofzo, want kijk maar eens een dvd-tje... das echt wel super!
http://members.aol.com/ajaynejr/vidres.htm
Blijft toch een feit dat gameplay subjectief is, hoewel jij en ik liever doodgaan dan iets spelen van bv de spice girls of britney, kan het voor een 5 jarig meisje de ultieme gameplay ervaring zijn.ReCreator schreef op 21 augustus 2002 @ 14:52:
[...]
Nou ik speel niet graag een spel als alles traag reageerd, of gewoon onlogisch in elkaar steekt(zeg niet dat dit altijd het geval is)
Gameplay is zeker geen kwestie van smaak...
Een kwestie van smaak is hoe je de buttons van je joystick insteld, maar bij Gameplay komt wel even wat meer bij kijken...
Het zelfde geld voor inferieure conversies, toen ik nog geen pc had speelde ik F1 op de amiga...als dat nu bekijk zie ik een dia show, maar toendertijd was het erg leuk. Ik kan me voorstellen dat als je nu bv geen pc hebt maar wel een ps2 dat je met bv een max payne veel lol hebt, terwijl de pc versie soepeler mooier etc et is.
/end rant
10 second ninja DONE
ik zeg niet dat t eg nodig ofzow maar alle consoles kan je NIET met elkaar vergelijken:
de structuur van de inbouw, de vidkaart, proc alles is anders... OK als je nou 3 PC's heb staan met zelfde config alleen een andere vidkaart ofzow DAN kan je pas een winnaar (
) aanwijzen. Maar die snelheid van de Xbox is heel anders gebruikt dan bijv in de GC of in de PS2... de discussie is dus nutteloos...
de structuur van de inbouw, de vidkaart, proc alles is anders... OK als je nou 3 PC's heb staan met zelfde config alleen een andere vidkaart ofzow DAN kan je pas een winnaar (
This is the Way.
true... maar als een Britney spel een klote gameplay heeft spelen meisjes van 15 het na een tijdje ook niet meer...Sagat schreef op 22 augustus 2002 @ 12:57:
[...]
Blijft toch een feit dat gameplay subjectief is, hoewel jij en ik liever doodgaan dan iets spelen van bv de spice girls of britney, kan het voor een 5 jarig meisje de ultieme gameplay ervaring zijn.
Het zelfde geld voor inferieure conversies, toen ik nog geen pc had speelde ik F1 op de amiga...als dat nu bekijk zie ik een dia show, maar toendertijd was het erg leuk. Ik kan me voorstellen dat als je nu bv geen pc hebt maar wel een ps2 dat je met bv een max payne veel lol hebt, terwijl de pc versie soepeler mooier etc et is.
/end rant
Want "ik kom niet verder" of "die special dance move, overklapflikflap lukt niet makkelijk."
Gameplay on top.....
En vroeger wist je niet beter dan een diafilm
ik spelde MSX, AMIGA, ZX Spectrum(mn 1e), MSX2, Commadore enz...
Xbox = een PC.... qua onderdelen..HIValicious schreef op 22 augustus 2002 @ 13:17:
ik zeg niet dat t eg nodig ofzow maar alle consoles kan je NIET met elkaar vergelijken:
de structuur van de inbouw, de vidkaart, proc alles is anders... OK als je nou 3 PC's heb staan met zelfde config alleen een andere vidkaart ofzow DAN kan je pas een winnaar () aanwijzen. Maar die snelheid van de Xbox is heel anders gebruikt dan bijv in de GC of in de PS2... de discussie is dus nutteloos...
Heh, maar het moeilijk zijn van een spel is maar een gedeelte van de gameplay, want wat voor de een moeilijk is enz enz....euh waar ging dit topic ook al weer is over?ReCreator schreef op 22 augustus 2002 @ 15:20:
[...]
true... maar als een Britney spel een klote gameplay heeft spelen meisjes van 15 het na een tijdje ook niet meer...
Want "ik kom niet verder" of "die special dance move, overklapflikflap lukt niet makkelijk."
Gameplay on top.....
En vroeger wist je niet beter dan een diafilmik ken het...
ik spelde MSX, AMIGA, ZX Spectrum(mn 1e), MSX2, Commadore enz...en dat was gaaf!
En oldschool is imho inderdaad gaaf...nothing beats the good old days
10 second ninja DONE
Niet helemaal waar, neem bijvoorbeeld het (video)geheugen
Nou die zal ook niet veel verschillen van een PC.
Aangezien de OS ook al W2k kernel gebaseerd is..
Aangezien de OS ook al W2k kernel gebaseerd is..