Toon posts:

YAY , doom3 komt ook op xbox (enige console die het aankan)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
source :
http://gamespot.com/games...s/0,10870,2877682,00.html

ik speel persoonlijk zon spel toch liever op pc. maarja voormensen die straks geen dure geforce 4 of radeon willen kopen misschien goed nieuws :Y)

Verwijderd

Hmmm ik speel dat soort spellen helemaal niet op consoles omdat de PC er veel beter voor is. En ik ga ook geen peperdure nieuwe grafische kaart kopen voor 1 schietspelletje...komt vanzelf wel een keer :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Right, en hoe wil je in godsnaam een FPS spelen met een gamepad? :D
Net zoals Turok op de Pleestation zeker. Ik heb dat gedaan en ik zeg je: FPS is PC-only. Period.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bigs
  • Niet online
Enige console die het aankan, yeah right. Maak daar maar van 'voor die console is het namelijk niet zo veel werk'.

FPSsen op consoles sucken trouwens aars.

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Was er op de XBOX niet een gewoon toetsenbord en muis aan te sluiten ?? (USB?)
Dan kan qua besturing de XBOX zich dus gewoon meten aan de PC...

Happy Blessings <3

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

idd, weinig port-werk voor nodig, en het blijft een ras-echt pc spel

maar er komt misschien een fps op een console die de wereld zal laten schokken , metroid prime op de gamecube, wordt prolly mijn enigste fps aankoop voor op een console =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
enige

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-01 12:42
Ik heb Halo op de Xbox, echt een topspel. Alleen ik zou mijn Xbox zo weggeven als Halo op de pc gespeeld kon worden. :)

EDIT:

Wat ik dus probeer te zeggen, FPS kan wel op de Xbox, maar t lijke me 100x fijnder op een computer met keyboard en muis ;)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En dan komt Doom4 zeker ALLEEN maar op de XboX uit.. :{

🌞🍃

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
eh. beetje vaag topic.

zal wel weer uitleiden op een vlammenoorlog

TMAXTINT

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 03:03:
Hmmm ik speel dat soort spellen helemaal niet op consoles omdat de PC er veel beter voor is.
waarom is de pc er beter voor??
ik vind Perfect dark, Goldeneye, Turok 1,2,3 enz enz veel lekkerder spelen op mijn n64 dan Sof 2 UT2003 of al die andere zooi
zon muis is alleen handiger bij spellen als UT Q3 en CS maar adventure shootera (turok) is een controller vele malen handiger (minder knoppen)

en ja met zon topictitel krijg je zeker weer zon diussie..
dus dan begin ik maar met een feitje.. de Xbox is ZEKER niet de enige die het aankan maar op andere consoles is het erg moeilijk om de game te porten zonder al te veel verlies van de grafische pracht of een mooie framerate (lees het intervieu hierover maar eens goed)

This space is occupied

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:04
offtopic:
[quote]Captain Pervert schreef op 19 augustus 2002 @ 03:13:
ik zeg je: FPS is PC-only. Period.[/quote]

wo_0t ik own je @$$ @ UT op de PlayStation 2 >:) Gamepad met dat soort spellen regeert echt :) behalve dan cs want dan moet je ook nog mikken :(

Echt niet dat ik voor doom een xbox óf nieuw kaartje ga kopen :) Wel een nieuwe comp natuurlijk, maar das wat anders :9

Verwijderd

RedSoniq schreef op 19 augustus 2002 @ 03:20:
Was er op de XBOX niet een gewoon toetsenbord en muis aan te sluiten ?? (USB?)
Dan kan qua besturing de XBOX zich dus gewoon meten aan de PC...
nope...dat zal helemaal mooi zijn...ben je echt beter af met een pc dan een xbox. Op de luie bank op een keyboard en met een muis spelen.......

Verwijderd

Lijkt me een beetje onzin dat alleen de xbox het aankan. Want Doom3 maakt erg veel gebruik van textures en lighting effects. En laat de gamecube nou net op dat vlak (textures) veel beter zijn dan de andere consoles. Ze zijn denk ik gewoon een beetje lui bij ID :D

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

platform that id is "completely committed" to releasing Doom III on. Carmack further commented that the Xbox version will have the "full graphics fidelity" of the PC version, which made a major debut at this year's E3, where it won a number of awards.
zoals ik al zij dus..

This space is occupied

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Hoe kan een spel als DoomIII nou op een Xbox draaien? Zo'n Xboxje is toch gewoon een gamerized PIII-tje, draaiend op een vaag OS met een nVidia kaartje erin? Of zie ik dat verkeerd :), want ik kan mij voorstellen dat een PIII met een 32mb kaartje onvoldoende is om DoomIII te draaien.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

de meeste consoles werken anders als een pc (zelfs de xbox maar die hangt op het randje)
een console hoeft geen windows te draaien en al die andere shit waardoor zijn volledige power naar de game zelf kan gaan
de pc en de XBox gebruiken bijde een multipurpose (kweek ni hoe je het schrijft) proscessor waardoor hij snel zijn limiet berijkt (zo na doom 3 ongeveer) andere consoles kunnen steeds mooiere games krijgen omdat ze na een tijd alle programmeer truckjes ontdekken die alle power uit je console halen

en ja eigenlijk is het wel raar dat een Xbox doom 3 kan draaien op een p3 en de meeste 1 ghz pc's waarschijnlijk niet

This space is occupied

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

TekkenMaster schreef op 19 augustus 2002 @ 10:35:
de meeste consoles werken anders als een pc (zelfs de xbox maar die hangt op het randje)
een console hoeft geen windows te draaien en al die andere shit waardoor zijn volledige power naar de game zelf kan gaan
de pc en de XBox gebruiken bijde een multipurpose (kweek ni hoe je het schrijft) proscessor waardoor hij snel zijn limiet berijkt (zo na doom 3 ongeveer) andere consoles kunnen steeds mooiere games krijgen omdat ze na een tijd alle programmeer truckjes ontdekken die alle power uit je console halen

en ja eigenlijk is het wel raar dat een Xbox doom 3 kan draaien op een p3 en de meeste 1 ghz pc's waarschijnlijk niet
Ze kunnen op de xbox het spel volledig optimaliseren voor Die Intel P3 met die chipset en die grafische kaart, op de pc moet je via DirectX enzo gaan werken en moet je uitkijken dat je het niet zo ver optimaliseerd dat het niet meer op een andere cpu goed draait. Maar Waarom zou een PS2 het niet aankunnen? Die is ook zwaar uitgerust, alleen niet met een intel cpu maar met een 150mhz risc ding. en een 300mhz gpu, alleen voor de PS2 moet je het spel weer anders schrijven ivm met bepaalde sony ps2 codes ofzo. T zou niet de meest fijne console zijn om dingen voor te schrijven, maar hij kan wel veel, check FF10 :)

Overigens, de PS2 of XBOX hoeft Doom3 maar vloeiend te krijgen op een 720x540 resolutie ofzo :)

En dat doom 3 wordt ook verschrikkelijk de hemel in gehemeld hoor.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• bolleh
  • Laatst online: 23-01 12:33
DataBeest schreef op 19 augustus 2002 @ 07:56:
En dan komt Doom4 zeker ALLEEN maar op de XboX uit.. :{
1) een doom 4 hoef je niet te verwachten, lijk me zeeeer onwaarschijnlijk
2) id heeft zich altijd gefocused op de pc markt, waarom denk je dat ze naar de consoles gaan? dr is echt geen enkele aanleiding om zoiets te denken

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

over een tijdje komen gewoon alle pc games op een console omdat verhouding >koop/kopieer veel gunstiger ligt (wie koopt er nou nog pc games) terwijl als je kopies op een console wilt spelen moet je eerst hem laten ombouwen (rond de 200/300 euro voor ps2 xbox.
daarom doen veel mensen dit niet en kopen ze gewoon een groot deel

ik verw8 dat binnen een paar jaar een groot deel van de pc onwikkelaars overzullenstappen op consoles zolang er daar veel minder op word gekopieerd dan de pc
en anders gaan ze gewoon Failliet

This space is occupied

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waar heb ik dit eerder gehoord :?

Zul je zien dat de PC versie straks een jaar later komt :X

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Een FPS op een Console blijft inderdaad een vaag iets. Je kan toch nooit de precisie verkrijgen die je met een muis kan hebben. Een beetje goede FPS speler kan in een enkele muisbeweging redelijk nauwkeurig elk willekeurig punt om hem heen in zijn crosshair krijgen. Dat kan toch helemaal niet met zo'n console controllertje? Of ben ik nou te n00b met dat doort dingen :)

Verwijderd

Mozin schreef op 19 augustus 2002 @ 12:11:
Een FPS op een Console blijft inderdaad een vaag iets. Je kan toch nooit de precisie verkrijgen die je met een muis kan hebben. Een beetje goede FPS speler kan in een enkele muisbeweging redelijk nauwkeurig elk willekeurig punt om hem heen in zijn crosshair krijgen. Dat kan toch helemaal niet met zo'n console controllertje? Of ben ik nou te n00b met dat doort dingen :)
Doom is ook geen spel waar je een puntje moet schieten :+ . Het is meer rennen en knallen die monsters. Het is geen CS :) .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:15:
[...]

Doom is ook geen spel waar je een puntje moet schieten :+ . Het is meer rennen en knallen die monsters. Het is geen CS :) .
wat wil je hiermee zeggen? dat je CS tactisch moet spelen en quake/doom beetje lopen en knallen zijn, dan ben jij erg noob. want als je 1v1 quake speelt komt er nog meer tactiek bij kijken dan je denkt.

Verwijderd

Topicstarter
. w o u t e r . schreef op 19 augustus 2002 @ 11:45:
Waar heb ik dit eerder gehoord :?

Zul je zien dat de PC versie straks een jaar later komt :X
hoezo? in het artikeltje staat, dat de xbox versie pas uit komt wanneer de pc versie af is, begrijp niet waar je het vandaan haalt :|

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 19 augustus 2002 @ 10:47:
[...]

En dat doom 3 wordt ook verschrikkelijk de hemel in gehemeld hoor.
mag ook wel, john carmack zet elke keer een standaard neer voor de graphics van pc spellen. vergeet niet dat vroeger en nog steeds alle 3d tests van videokaarten oa bestaan uit quake3 benchs.

doom3 wordt gewoon weer een bijzonder spel wat de standaard van graphics flink opschroeft.

Verwijderd

Topicstarter
TekkenMaster schreef op 19 augustus 2002 @ 09:43:
[...]

waarom is de pc er beter voor??
ik vind Perfect dark, Goldeneye, Turok 1,2,3 enz enz veel lekkerder spelen op mijn n64 dan Sof 2 UT2003 of al die andere zooi
zon muis is alleen handiger bij spellen als UT Q3 en CS maar adventure shootera (turok) is een controller vele malen handiger (minder knoppen)

en ja met zon topictitel krijg je zeker weer zon diussie..
dus dan begin ik maar met een feitje.. de Xbox is ZEKER niet de enige die het aankan maar op andere consoles is het erg moeilijk om de game te porten zonder al te veel verlies van de grafische pracht of een mooie framerate (lees het intervieu hierover maar eens goed)
ja joh, komt weer zon nintendo freak aanzetten , om ons uit te leggen hoe vet de spellen op N64 zijn. jij zegt ik vind turok enzo lekkerder spelen op mij n64 dan sof2 UT2003 enzo, dat geloof ik ook wel als je thuis een p1 hebt liggen :+

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45

NoTimeRemains

I know

'aangepaste' (lees lelijker&slechter) versie voor xsjboksx.. :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-08-2002 12:50 . Reden: toch maar niet :) ]

This is the Way.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:33:
[...]

ja joh, komt weer zon nintendo freak aanzetten , om ons uit te leggen hoe vet de spellen op N64 zijn. jij zegt ik vind turok enzo lekkerder spelen op mij n64 dan sof2 UT2003 enzo, dat geloof ik ook wel als je thuis een p1 hebt liggen :+
nee hoor maar ik zeg gewoon dat IK die spellen lekkerder vind spelen .. ik hou ook niet van die spellen als UT of Q3 omdat dat gewoon alleen maar knallen is en geen een beetje verhaal of avontuur (ik wil lekker avonturen niet alleen knallen)

en JEP ik heb een P1 200 en speel nog steeds elke dag Warcraft ->2<- en Knights en Merchants.. daar is de pc en de muis wel veel beter voor (imo)
ik heb UT2003 en SOF2 genoeg gespeeld bij anderen en vind Sof nog wel leuk af en toe maar niet om de hele dag te spelen dan vind ik nog steeds perfect dark leuker

This space is occupied

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Zoals altijd, 't is gewoon een mening, en over iets waar meningen over gelden, geldt niet de regel van 'beter' of 'slechter'.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00

Wom

Tijdens de ontwikkeling van de XBOX was een van de speerpunten dat PC-XBOX conversies vrij makkelijk zijn. Dusja, ik denk niet dat Doom III de laatste zal zijn

offtopic:
DC -> XBOX moet ook vrij makkelijk gaan trouwens...

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
hoe speel je een fps op een joypad :? lukt dat wel een beetje :? ik denk dat het niet zoveel snelheid dan kan hebben :/

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Om de gba'ers en PS2'ers maar es in te wrijven >:)

Today during his keynote at QuakeCon, id's John Carmack said that the Xbox is the only console platform that id is "completely committed" to releasing Doom III on

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 15:04:

Today during his keynote at QuakeCon, id's John Carmack said that the Xbox is the only console platform that id is "completely committed" to releasing Doom III on
Oh wat gek, ik had echt verwacht dat Doom III op een GBA zou draaien |:(

• raptorix
. w o u t e r . schreef op 19 augustus 2002 @ 15:11:
[...]

Oh wat gek, ik had echt verwacht dat Doom III op een GBA zou draaien |:(
Ik bedoelde dat andere nintendo ding :)

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Ghehehe, het zou een goede kleine verwarming zijn (als ie tenminste niet omsmelt), een GBA met DoomIII draaiende op full detail :).

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik wist niet dat de xbox ook opengl support had..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:26:
[...]

wat wil je hiermee zeggen? dat je CS tactisch moet spelen en quake/doom beetje lopen en knallen zijn, dan ben jij erg noob. want als je 1v1 quake speelt komt er nog meer tactiek bij kijken dan je denkt.
Dan ben ik dus n00b :)

Doom is gewoon rennen en knallen. Als jij 1v1 Quake speelt speel je in feite een spel dat 100x anders is dan Doom. Bij Doom is het gewoon het doel zo snel mogelijk de sleutels te vinden en je naar het volgende level te haasten, hierbij zwerm na zwerm bad guys neer te knallen.

that's why * MrTinux loves Doom and hates all those tactical shooters :+

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
MrTinux schreef op 19 augustus 2002 @ 15:59:
[...]

Dan ben ik dus n00b :)

Doom is gewoon rennen en knallen. Als jij 1v1 Quake speelt speel je in feite een spel dat 100x anders is dan Doom. Bij Doom is het gewoon het doel zo snel mogelijk de sleutels te vinden en je naar het volgende level te haasten, hierbij zwerm na zwerm bad guys neer te knallen.

that's why * MrTinux loves Doom and hates all those tactical shooters :+
ik denk niet dat doom3 zoals doom een beetje single player spel gaat worden waarbij je sleutels moet vinden enzo en monsters neerknallen, zoals quake3 krijgt doom3 ook vette multiplayer opties, dacht ik zo of niet soms?

• bolleh
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:04:
[...]

ik denk niet dat doom3 zoals doom een beetje single player spel gaat worden waarbij je sleutels moet vinden enzo en monsters neerknallen, zoals quake3 krijgt doom3 ook vette multiplayer opties, dacht ik zo of niet soms?
nee, er staat nu alleen een 4 multiplayer op het programma net zoals in de andere doom, maar de focus staat eerst op singleplayer, en dat is een goede keuze want liever een fantastische singleplayer ervaring en haast geen multi dan allebei maar half half of dat de game op alle fronten goed is maar pas over 2 jaar uitkomt ofzow

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:26:
[...]

WAHAHAHAH lezen... Het gaat om het spelen van een FPS met een controller. Dus lul niet en LEES.

Verwijderd

raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 15:04:

Ik ben juist eerder blij dat die niet op de gamecube komt. Is ook niet nodig voor mij. Ik heb een pc met een goeie muis en keyboard. DUs speel jij em maar lekker op je xbox met een controller (Zo onhandig is dat niet hoor,maar muis en keyboard gaat gewoon beter). En dan word mijn versie van doomIII mooier dan die van jou op de xbox + nog allemaal patches en mods gratis van het internet. WOEPIE. Ik ben erg blij dat tie op de xbox kom want dan kan ik iedereen erin wrijven dat je beter af ben met een goeie PC en een andere console dan een goeie pc en een xbox. Want heel veel spellen komen op allebei.

• raptorix
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
[...]

Ik ben juist eerder blij dat die niet op de gamecube komt. Is ook niet nodig voor mij. Ik heb een pc met een goeie muis en keyboard. DUs speel jij em maar lekker op je xbox met een controller (Zo onhandig is dat niet hoor,maar muis en keyboard gaat gewoon beter). En dan word mijn versie van doomIII mooier dan die van jou op de xbox + nog allemaal patches en mods gratis van het internet. WOEPIE. Ik ben erg blij dat tie op de xbox kom want dan kan ik iedereen erin wrijven dat je beter af ben met een goeie PC en een andere console dan een goeie pc en een xbox. Want heel veel spellen komen op allebei.
Niet zo happen graag, het boeit mij ook niet zo verschrikkelijk want ik heb een xbox en een radeon 9700 (zodra ie uit is ;) )

Het is alleen goed om te lezen dat een spel als doom3 op de xbox KAN draaien, het is gewoon een extra compliment voor de Xbox. Denk dat ie ook makkelijk op GC kan draaien, vermoed alleen dat een game als Doom3 makkelijker te porten is naar XBox.

Verwijderd

raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 16:53:
[...]

Niet zo happen graag, het boeit mij ook niet zo verschrikkelijk want ik heb een xbox en een radeon 9700 (zodra ie uit is ;) )

Het is alleen goed om te lezen dat een spel als doom3 op de xbox KAN draaien, het is gewoon een extra compliment voor de Xbox. Denk dat ie ook makkelijk op GC kan draaien, vermoed alleen dat een game als Doom3 makkelijker te porten is naar XBox.
Dat is wel zo.alhoewel HALOII mooier word denk ik. Halo 2 haalt namelijk alles uit de xbox

• raptorix
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:59:
[...]

Dat is wel zo.alhoewel HALOII mooier word denk ik. Halo 2 haalt namelijk alles uit de xbox
Dat is het voordeel van een game ontwikkelt voor een specifiek platform, een port is over het algemeen minder omdat men vrijwel altijd moet downgraden waardoor het er soms een beetje geforceerd uitziet.

Overigens schijnt Unreal Championship ook de Xbox tot op het bot te pijnigen, volgens OXM is het zelfs zo dat de granaatscherven zullen reflecteren op de takken van de bomen.

• Wom
  • Laatst online: 10:00

Wom

raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 17:08:
[...]

Dat is het voordeel van een game ontwikkelt voor een specifiek platform, een port is over het algemeen minder omdat men vrijwel altijd moet downgraden waardoor het er soms een beetje geforceerd uitziet.

Overigens schijnt Unreal Championship ook de Xbox tot op het bot te pijnigen, volgens OXM is het zelfs zo dat de granaatscherven zullen reflecteren op de takken van de bomen.
Als je dat opvalt tijdens het spelen van UC doe je toch iets verkeerd hoor ;)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 16:53:
[...]

juist. :) het poorten naar bijv de GC (die het aankan) is gewoon veel moeilijker. Btw wat carmack zegt de Doom3 er op een Xbox net zo goed uitziet als op een pc met een ati radeon9700 kan ik niet geloven. :Y)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Doom3 draait toch wel op een Geforce3 Ti500 :?

Verwijderd

Doom3 ziet er even goed uit als op een radeon9700, alleen de framerate zal beter zijn met een radeon9700........
De GC zal doom3 nooit kunnen draaien...... en op de PS2 al helemaal niet, ja zonder textures ofzo ja.
De GC zou het best kunnen draaien als het helemaal opnieuw geprogrammeerd maar de Graphics zullen nooit zo mooi zijn als op een high-end PC of Xbox
De GC heeft ook wel een klein beetje 1t-ram, te weinig.

Mensen die zeggen dat het makkelijk programeren is voor de Xbox, dat is zo, maar voor de gamecube is het makkelijker, dat zeggen alle developers en dat is zo.
Dus het grafische gedeelte etc. zal op de gamecube nooit mooier worden dan die van de xbox

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:09:
Doom3 ziet er even goed uit als op een radeon9700, alleen de framerate zal beter zijn met een radeon9700........
De GC zal doom3 nooit kunnen draaien...... en op de PS2 al helemaal niet, ja zonder textures ofzo ja.
De GC zou het best kunnen draaien als het helemaal opnieuw geprogrammeerd maar de Graphics zullen nooit zo mooi zijn als op een high-end PC of Xbox

Mensen die zeggen dat het makkelijk programeren is voor de Xbox, dat is zo, maar voor de gamecube is het makkelijker, dat zeggen alle developers en dat is zo.
Dus het grafische gedeelte etc. zal op de gamecube nooit mooier worden dan die van de xbox
onderschat de gamecube niet....echt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:53:
[...]

onderschat de gamecube niet....echt niet.
ja, we weten het nu wel nintendo freak , gamecube gaat ons allemaal ownen :z

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
[...]

LOL, met een goeie muis en toetsenbord kom je heel ver, en ik moet toegeven dat als je een hele goeie muis en toetsenbord hebt het spel veel mooier draait en graphisch ook beter is >:) . en btw wat wil jij met die flame replys van je nu bewijzen?

elke keer aankomen van gamecube owns, ok boeien. ik :r op gamecube en das mijn mening. dus als jij hekel hebt aan xbox ok. maar hou toch op met die onzin replys van je.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:51:
[...]

Lol dat doet tie al...tenminste de xboxers. bijna 2 x zoveel verkocht in de wereld.

Verwijderd

Boeie :z

Als er games als Doom III op uitkomen veranderd dat nog wel :P

Verwijderd

Hahahahahaha, nou moet ik toch even heel hard lachen hoor..
De X-box de enige spelcomputer die Doom3 aan kan?
Dude, mijn PC schopt x-box z'n aars..en daar komt ook nog bij dat first person shooters NIET thuishoren op een console , maar gewoon op de PC.. met toetsenbord, en muis!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ah.. ik dacht al.. het duurt lang voordat het geflame begint. Het egint nu echt te komen... mooi...

* Creepy gaat er voor zitten. ;)
Flame away! X-Box, nee PS2, naa man de GC owned.. mijn PC owned alle consoles bij elkaar! Whaah! Mamma, ze pesten me!!! (hmm.. ik val in herhaling ;) )

Ok.. ontopic weer:
Affijn... Doom III voor de X-Box.. cool voor diegenen die een X-Box hebben. id software maakt normaal gesproken alleen PC games, dus dat ze voor de X-Box kiezen is vrij logisch aangezien een PC spel makkelijker te porten is naar de X-Box aangezien de architecturen redelijk overeenkomen. De architecturen van de GC en PS2 zijn te verschillend van de PC om een makkelijk port mogelijk te maken (en dan zeker de PS2, de artchitectuure van de GC ken ik niet echt, dus zou me er nog wel eens in kunnen vergissen)

Zullen de PS2 en GC grafisch gezien Doom III aankunnen??? We zullen het waarschijnlijk nooit weten, tenzij iemand de Doom III engine hiervoor port. Met een directe port zeer waarschijnlijk niet, maar met een aanpaste engine speciaal voor de GC of PS2.. wie weet... wie weet...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:57:
[...]

LOL, met een goeie muis en toetsenbord kom je heel ver, en ik moet toegeven dat als je een hele goeie muis en toetsenbord hebt het spel veel mooier draait en graphisch ook beter is >:) . en btw wat wil jij met die flame replys van je nu bewijzen?

elke keer aankomen van gamecube owns, ok boeien. ik :r op gamecube en das mijn mening. dus als jij hekel hebt aan xbox ok. maar hou toch op met die onzin replys van je.
Oh ja Gameplay boeit niet bij jou (vandaar heb je dus een xbox gekocht??). Het gaat natuurlijk om de graphics. sorry was ik helemaal vergeten.

Flame replys?? Als je mijn posten nou eens een keer doorlees. Of heb je een xbox voor je hoofd (lol die moest er gewoon uit,beetje de humor ervan uitzien :) ) . jij begint onzin te sprayen. Ik heb het over het besturen van een fps met een controller...en jij kom aanzetten over tactieken in Quake 3 en UT vs. CS???

Iemand die begon erover dat het niet op de gamecube komt lekker puh. Ik reageer erop dat het ook niet zoveel boeit. Een goeie PC is genoeg voor doom III. En begin jij te zeiken dat ik de xbox niet moet. Wat heb jij vooroordelen. Dus als ik een gamecube heb betekend dat automatisch dat ik de xbox haat :? . Ikk haat de xbox niet Ik haat mensen die een beetje dom ziten te blaten over de gamecube...feiten met meningen verwisselen. Ik haat ook mensen die niet lezen en blaten.

En nu begin je erover dat je kotst op de gamecube :? En dan zeggen dat ik moet ophouden met onzin replys. Oh ja het is onzin wat ik zeg. Ik zeg dat je de gamecube niet moet onderschatten. Oh ja dat is onzin. De gamecube kan geen mooie spellen draaien |:( . Dat is alleen voor de xbox weg gelegd.

Sorry ik moet dus de volgende keer naar de feiten kijken.

Jij bent dus dat soort mens waar ik dus niet fatsoenlijk mee kan communiceren. Ik heb tot nu toe mee gepraat on topic zonder de topic te verzieken. Maarja nu is het dus wel verziekt. Dankjewel connection. Wil je de volgende keer beter lezen!! ja??

back on topic en hopen dat het wat word.

Verwijderd

Creepy schreef op 19 augustus 2002 @ 22:18:
Ah.. ik dacht al.. het duurt lang voordat het geflame begint. Het egint nu echt te komen... mooi...
Ja zeg , die topictitel vraagt er ook om hoor..
Alsof de x-box almachtig is ofzo... d8 het niet hoor.

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

gewoonweg w00t en woei bij elkaar

( =w00tiewoei :? )

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Creepy schreef op 19 augustus 2002 @ 22:18:
Zullen de PS2 en GC grafisch gezien Doom III aankunnen??? We zullen het waarschijnlijk nooit weten, tenzij iemand de Doom III engine hiervoor port. Met een directe port zeer waarschijnlijk niet, maar met een aanpaste engine speciaal voor de GC of PS2.. wie weet... wie weet...
Precies, Ik zeg niet dat de GC het aan kan. Ik zeg ook van niet. Zelfde met de ps2. Daar komen we dus niet achter en daarom is de topic titel al dikke flame bait. Maar er komen genoeg andere spellen op de ps2 en gc die uit moeten komen die laten zien wat hun dus wel kunnen.

Voor de rest ga ik er ook niet op in of de gamecube het wel of niet kan en het zal mij ook een worst wezen. Ik speel doom III gewoon op de PC. Dus de GC komt helemaal bij mij niet in sprake in deze topic.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45

NoTimeRemains

I know

kan ff een modje die titel veranderen ofzow?

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:21:
[...]

Oh ja Gameplay boeit niet bij jou (vandaar heb je dus een xbox gekocht??). Het gaat natuurlijk om de graphics. sorry was ik helemaal vergeten.

Flame replys?? Als je mijn posten nou eens een keer doorlees. Of heb je een xbox voor je hoofd (lol die moest er gewoon uit,beetje de humor ervan uitzien :) ) . jij begint onzin te sprayen. Ik heb het over het besturen van een fps met een controller...en jij kom aanzetten over tactieken in Quake 3 en UT vs. CS???

Iemand die begon erover dat het niet op de gamecube komt lekker puh. Ik reageer erop dat het ook niet zoveel boeit. Een goeie PC is genoeg voor doom III. En begin jij te zeiken dat ik de xbox niet moet. Wat heb jij vooroordelen. Dus als ik een gamecube heb betekend dat automatisch dat ik de xbox haat :? . Ikk haat de xbox niet Ik haat mensen die een beetje dom ziten te blaten over de gamecube...feiten met meningen verwisselen. Ik haat ook mensen die niet lezen en blaten.

En nu begin je erover dat je kotst op de gamecube :? En dan zeggen dat ik moet ophouden met onzin replys. Oh ja het is onzin wat ik zeg. Ik zeg dat je de gamecube niet moet onderschatten. Oh ja dat is onzin. De gamecube kan geen mooie spellen draaien |:( . Dat is alleen voor de xbox weg gelegd.

Sorry ik moet dus de volgende keer naar de feiten kijken.

Jij bent dus dat soort mens waar ik dus niet fatsoenlijk mee kan communiceren. Ik heb tot nu toe mee gepraat on topic zonder de topic te verzieken. Maarja nu is het dus wel verziekt. Dankjewel connection. Wil je de volgende keer beter lezen!! ja??

back on topic en hopen dat het wat word.
wie zit hier te blaten ? verschil ik blaat maar paar zinnen, jij blaat complete alineas ik ben het wel met je eens dat wij niet met elkaar kunnen communiceren. en als ik op cube :r , dan moet ik dat zelf weten, het is puur een mening. Je loopt met je replys in welke topic dan ook alle consoles af te kraken en volgens jou draait het allemaal om de gamecube. en alleen omdat je van je rijke pappie en mammie 1 voor je verjaardag hebt gekregen 8)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens de GC heeft nog een voordeel een ATI card. :Y) en hij loopt in OpenGL. carmack maakt zijn meeste engine's toch in OpenGL??

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kleine toevoeging. :) de Xbox heeft 64mb geheugen idd. maar nou komt de clue. de Xbox gebruikt dat ook voor het operating system enz en dan gaat er heel wat vanaf. (GC heeft btw 40mb ram). GC is niet makkelijker te programmeren als de Xbox de GC is makkelijker te proggen als de PS2 die is moeilijk.

Verwijderd

Topicstarter
schnumi schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
[...]

kleine toevoeging. :) de Xbox heeft 64mb geheugen idd. maar nou komt de clue. de Xbox gebruikt dat ook voor het operating system enz en dan gaat er heel wat vanaf. (GC heeft btw 40mb ram). GC is niet makkelijker te programmeren als de Xbox de GC is makkelijker te proggen als de PS2 die is moeilijk.
waar halen jullie die info vandaan met makkelijker of moeilijker programmeren?
volgens mij maakt dat geen reet uit , met de bijgeleverde SDKs is het op alle 3 de consoles makkelijk te programmeren, of spreken jullie uit ervaring?

Verwijderd

Topicstarter
[quote]schnumi schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
[...]

ik druk 1 keer op verstuur bericht en dan wordt ie dubbel gepost, vaag :?

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Na het lezen van de topic is me opgevallen dat bijna niemand FPS spellen met een gamepad willen spelen.
Het is echt gewoon oefen hoor, ik heb echt heel lang UT met een gamepad gespeeld en ik kan echt alles doen wat een muis ook kan (zoals head shots maken enz). Maarja het is wel weer zo dat de muis toch iets sneller heen en weer kan bewegen. Daarom lijkt het me ook harstike leuk om op een console FPS te spelen.
Vooral als het ook nog eens een keer online kan spelen :*)

Specs Computer

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 09:39

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:00:
[...]

waar halen jullie die info vandaan met makkelijker of moeilijker programmeren?
volgens mij maakt dat geen reet uit , met de bijgeleverde SDKs is het op alle 3 de consoles makkelijk te programmeren, of spreken jullie uit ervaring?
interviews met programmeurs/designers etcetera, het is gewoon bekend dat de PS2 moeilijker te programmeren is dan de Xbox en GC.

Verder vind ik het wel leuk dat Doom III op de Xbox komt (heb er zelf 1), maar ik denk dat ik em toch maar op mn pc-tje ga spelen, speelt wat fijner met keyboard+muis denk ik, alhoewel gamen op een tv ook erg lekker is :)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

uhh.. tv out?? @Redfox

This space is occupied

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mozin schreef op 19 augustus 2002 @ 10:26:
Hoe kan een spel als DoomIII nou op een Xbox draaien? Zo'n Xboxje is toch gewoon een gamerized PIII-tje, draaiend op een vaag OS met een nVidia kaartje erin? Of zie ik dat verkeerd :), want ik kan mij voorstellen dat een PIII met een 32mb kaartje onvoldoende is om DoomIII te draaien.
Deels gelijk.
Een PC heeft gewoon VEEEEEEEEEEL meer pure power, alleen moet het daar wel windows mee draaien, een GUI, alle drivers, etc etc etc.
ELKE XBoX is hetzelfde en hoeft alleen maar 100% dat spel te draaien, dus kunnen ze ook erg precies optimalizeren voor zoon IksDoos.
De GPU d8 ik een verbeterde GeForce², niet *ECHT* state of the art, maar toch voldoende voor een console..

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Niet geheel waar, De Radeon heeft bepaalde harware features die bijv de GeForce4 weer niet heeft en andersom.
Vergelijk maar eens een TNT² met een Matrox G450 in een spel met bumpmapping, dan zal de G450 veeel mooier beeld geven.
Zo is het ook [in mindere mate] met de Radeon 9700 vs GeForce4/5.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• bolleh
-=!ME!=- schreef op 20 augustus 2002 @ 01:33:
[...]

Niet geheel waar, De Radeon heeft bepaalde harware features die bijv de GeForce4 weer niet heeft en andersom.
Vergelijk maar eens een TNT² met een Matrox G450 in een spel met bumpmapping, dan zal de G450 veeel mooier beeld geven.
Zo is het ook [in mindere mate] met de Radeon 9700 vs GeForce4/5.
de radeon heeft volgens mij geen nieuwe features ten opzicht van een geforce 4 die in doom iii gebruikt wordt hoor, JC mag dan wel hoog praten over 64/128 bit kleur maar in doom iii gebruikt hij het niet omdat het spel minstens voor geforce 3 wordt(en dus op zijn features gebaseerd).

kheb trouwens gehoord dat doom iii opengl 2.0 gaat ondersteunen, opengl 2.0 is backwards compatible met 1.3 dus dat zou ook geen probleem zijn maar met een 2.0 kaart zou het sneller zijn dan eenzelfde kaart op 1.3

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:51:
[...]

lmao ! Heb zelf een xdoos en die is gewoon de bomb. gfx van hier tot tokio !

Tja,dat de NGC beter is verkocht is vanwege de prijs, maar beter is ie echt niet. Hij blijft een kiddie image hebben :+

. echte mannen kopen een xbox

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

likkepot schreef op 20 augustus 2002 @ 02:38:
[...]

lmao ! Heb zelf een xdoos en die is gewoon de bomb. gfx van hier tot tokio !

Tja,dat de NGC beter is verkocht is vanwege de prijs, maar beter is ie echt niet. Hij blijft een kiddie image hebben :+

. echte mannen kopen een xbox
LOL. Dat had ik ook gehoord op een andere forum . De gamecube verkoopt beter omdat die goedkoper is. HAHA.

Maar wat ik niet begrijp dan: De meeste mensen beargumenteren dat je bij de xbox een betere deal krijgt: DVD speler + een harde + De beste spellen. En nog verkoopt de gamecube beter als de xbox.

Dus dat is weer zo een geblaat :P .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:40:
[...]

wie zit hier te blaten ? verschil ik blaat maar paar zinnen, jij blaat complete alineas ik ben het wel met je eens dat wij niet met elkaar kunnen communiceren. en als ik op cube :r , dan moet ik dat zelf weten, het is puur een mening. Je loopt met je replys in welke topic dan ook alle consoles af te kraken en volgens jou draait het allemaal om de gamecube. en alleen omdat je van je rijke pappie en mammie 1 voor je verjaardag hebt gekregen 8)
Ik blaat niet. Ik heb argumenten. Jij zegt: Ik kots op gamecube. Um ja fijn heel leuk maar dat is helemaal onderbouwd. En het heeft niks met deze topic te maken. En niemand gaf je de aanleiding om dat te zeggen. In elke topic??? Ja waar bewijs. Alle consoles af te kraken?? Ja waar?

Het draait allemaal om de gamecube?? Um nee ik heb ook een pc. Mijn pappie en mammie... Ik heb geen mammie meer. En mijn pappie is niet rijk. en ik heb de gamecube zelf gekocht met alles erop en eraan. Dat heet een baan tegenwoordig. Misschien ook iets voor jou maar ik zie al aan je berichten dat je niet ouder als 14 kan zijn.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 09:37:
[...]

Ik blaat niet. Ik heb argumenten. Jij zegt: Ik kots op gamecube. Um ja fijn heel leuk maar dat is helemaal onderbouwd. En het heeft niks met deze topic te maken. En niemand gaf je de aanleiding om dat te zeggen. In elke topic??? Ja waar bewijs. Alle consoles af te kraken?? Ja waar?

Het draait allemaal om de gamecube?? Um nee ik heb ook een pc. Mijn pappie en mammie... Ik heb geen mammie meer. En mijn pappie is niet rijk. en ik heb de gamecube zelf gekocht met alles erop en eraan. Dat heet een baan tegenwoordig. Misschien ook iets voor jou maar ik zie al aan je berichten dat je niet ouder als 14 kan zijn.
Go FLiP.m0!!

NGC rulez idd... maar XBOX en PS2 zijn ook geen kattepis...
Maar ik ben al nintendo fan vanaf de NES, zoals FLiP.m0 denk ik ook, en als je er eenmaal aan vast zit dan kom je er niet meer vanaf en wil je er niet meer vanaf...
:P

Maar ik ga hier niet de GC lopen verdedigen, want er zijn altijd mensen die het met een grotere bek gaan tegenspreken, niet zoveel zin in...

Was er maar weer een ouderwetse, Nintendo(Mario) V.S. Sega(Sonic) War...
Die waren leuk met tekeningen enzow...
In de Nintendo magazines... En niemand had het over de kracht van de console, maar wie de beste spelers had, leukste mascotte enz... :P
Tis de laatste tijd een beetje triest :P

(Denk dat FLiP.m0 het een beetje met me eens is...:P)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

ReCreator schreef op 20 augustus 2002 @ 09:49:
[...]

Go FLiP.m0!!

NGC rulez idd... maar XBOX en PS2 zijn ook geen kattepis...
Maar ik ben al nintendo fan vanaf de NES, zoals FLiP.m0 denk ik ook, en als je er eenmaal aan vast zit dan kom je er niet meer vanaf en wil je er niet meer vanaf...
:P

Maar ik ga hier niet de GC lopen verdedigen, want er zijn altijd mensen die het met een grotere bek gaan tegenspreken, niet zoveel zin in...

Was er maar weer een ouderwetse, Nintendo(Mario) V.S. Sega(Sonic) War...
Die waren leuk met tekeningen enzow...
In de Nintendo magazines... En niemand had het over de kracht van de console, maar wie de beste spelers had, leukste mascotte enz... :P
Tis de laatste tijd een beetje triest :P

(Denk dat FLiP.m0 het een beetje met me eens is...:P)
HEt is idd een beetje triest. Het lijkt allemaal een beetje met graphics te maken. Alhoewel ik geen problemen heb met goeie graphics. Maar heel wat developers die letten meer op graphics dan de gameplay. Nintendo niet en blijft gewoon hetzelfde.

Zoals miyomoto zei: Het gaat er niet om hoe mooi het eruit ziet dat een hand een fles pakt (en vaak erdoor heen gaat). Maar om de functie van de hand die de fles pakt. :) .

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:55:
[...]

HEt is idd een beetje triest. Het lijkt allemaal een beetje met graphics te maken. Alhoewel ik geen problemen heb met goeie graphics. Maar heel wat developers die letten meer op graphics dan de gameplay. Nintendo niet en blijft gewoon hetzelfde.

Zoals miyomoto zei: Het gaat er niet om hoe mooi het eruit ziet dat een hand een fles pakt (en vaak erdoor heen gaat). Maar om de functie van de hand die de fles pakt. :) .
Die had ik ook gelezen! :P

en idd hij heeft gelijk....

Verwijderd

Het wordt de laatste posts een beetje een Nintendo-Topic :P
Wie post er ff een titel-change in LA?

Verwijderd

O en BTW, aan de topicstarter, connection, hoezo 'voor mensen die geen geld aan een GF 4 of een Radeon willen uitgeven', als ik nu een xdoos koop met DOOM III dan is dat duurder dan een GeForce 4Ti 4200/4400, en als ik de xbox al had, waarom ruim 150 piek voor een game dokken als je m ook voor 110 kan krijgen? Daar kan ik echt ff niet bij?
[of voor de mensen met breedband: gratis kan downloaden?].
Verder sluit ik me aan bij de commentaren hierboven, en ergens op een andere pagina, dat het heel makkelijk is een PC-game te porten naar de xbox ivm de architectuur van de console.

o en likkepot, echte mannen noemen zichzelf geen likkepot...

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ow jah, en als Doom III uitkomt op XboX lijkt me dat wel gaaf... Ga ik em wel spelen bij een vriend van me... :P

Hij kon ook niet kiezen.. kocht ie een XboX, PS2, en GC....(ook een optie)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd vroeger was de strijd leuker tussen Sega en Nintendo. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:31:
Het wordt de laatste posts een beetje een Nintendo-Topic :P
Wie post er ff een titel-change in LA?
waarom denk je dat dat zo wordt? die nintendo freaks lopen te flippen joh.
want van rijke pappie en mammie krijgen ze geen xbox meer, want ze hebben net met moeite die gamecube gekregen na dagenlang te schooien," mama aub koop een gamecube voor me, dan kan ik aap bal en mario spelen ". en xbox is nog duurder ook :P

hehe, ik geniet er gewoon van. >:)

Verwijderd

Topicstarter
ReCreator schreef op 20 augustus 2002 @ 12:42:
Ow jah, en als Doom III uitkomt op XboX lijkt me dat wel gaaf... Ga ik em wel spelen bij een vriend van me... :P

Hij kon ook niet kiezen.. kocht ie een XboX, PS2, en GC....(ook een optie)
ik heb zelf een PS2 en een Xbox . moet toegeven dat als ik 5 jaar jonger was geweest ook voor gamecube was gegaan, vanwege mario en aap bal :9

Verwijderd

schnumi schreef op 19 augustus 2002 @ 23:07:
[...]

je lult te veel, het stuurprogramma wat de xbox gebruikt zijn alleen maar dll en een kernel, en heeft niks te maken met het ddr-sdram geheugen!!
die 64 ddr-sdram kunnen ze puur voor het spel gebruiken...

De GC zou misschien Doom3 aankunnen, de PS2 lang niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:46:
[...]

waarom denk je dat dat zo wordt? die nintendo freaks lopen te flippen joh.
want van rijke pappie en mammie krijgen ze geen xbox meer, want ze hebben net met moeite die gamecube gekregen na dagenlang te schooien," mama aub koop een gamecube voor me, dan kan ik aap bal en mario spelen ". en xbox is nog duurder ook :P

hehe, ik geniet er gewoon van. >:)
Ik geniet ervan mensen die diep in hunn puber tijd zitten en denken dat ze volwassen zijn met een xbox. LOL

• dvdgrs
  • Laatst online: 24-01 20:28
FPS op console kan best vet zijn, alleen op een heel andere manier dan pc

* dvdgrs herinnerd zig nog de vele uurtjes Q2 met zn 4en op de psx :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:49:
[...]

ik heb zelf een PS2 en een Xbox . moet toegeven dat als ik 5 jaar jonger was geweest ook voor gamecube was gegaan, vanwege mario en aap bal :9
Ach ja monkey ball speel je nog niet eens uit omdat dat veel te moeilijk is voor jou en meerde mensen (waaronder ik) dus wat zeur je nou?? ALs je naar de grote gamecube topic kijk dan is de gemiddelde leeftijd ietje ouder als jou want 14-5=9. En de meeste gamecubers zijn toch ouder dan 9 laat staan 14.

Maarja blijkbaar is fun aan een leeftijd verbonden volgens jou. Ach ja het spijt me dat je te oud ben om fun te hebben.

Mario is nog niet eens uit op de gamecube. Maarja dat wist je natuurlijk niet omdat je zit te blaten.

• bolleh
wat zeuren jullie nou allemaal welke console de beste is? als je maar fun hebt op de console die jij hebt

ff ontopic:
doom iii porten naar xbox is trouwens nog een klein beetje tricky want volgens mij kan de xbox geen opengl draaien, dus zou alles omgezet moeten worden. gamecube draait al opengl maar ik denk niet dat ie daar op zal komen, ps2 al helemaal niet omdat die gewoon niet goed genoeg is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:30:
[...]

Ach ja monkey ball speel je nog niet eens uit omdat dat veel te moeilijk is voor jou en meerde mensen (waaronder ik) dus wat zeur je nou?? ALs je naar de grote gamecube topic kijk dan is de gemiddelde leeftijd ietje ouder als jou want 14-5=9. En de meeste gamecubers zijn toch ouder dan 9 laat staan 14.

Maarja blijkbaar is fun aan een leeftijd verbonden volgens jou. Ach ja het spijt me dat je te oud ben om fun te hebben.

Mario is nog niet eens uit op de gamecube. Maarja dat wist je natuurlijk niet omdat je zit te blaten.
blaat blaat blaat. ik zie jou echt als een middelbaarschool nerdje die in de pauzes over aap bal zit te praten met zn vriendjes, hehe. ik heb btw meer fun met jou blaat replys dan op xbox spelen >:)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:40:
[...]

blaat blaat blaat. ik zie jou echt als een middelbaarschool nerdje die in de pauzes over aap bal zit te praten met zn vriendjes, hehe. ik heb btw meer fun met jou blaat replys dan op xbox spelen >:)
dat zegt dus al genoeg over de Xbox met zijn spellen :X |:(

This space is occupied

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:40:
[...]

[connection mode]
MIddelbare nerdjes die kopen juist een xbox om stoer te doen en dat overal op school rond te bezuinen hoe volwassen hun spellen zijn en hoe duur die xbox wel niet heeft gekost.
[/connection mode]

Maja ik heb ook fun hoe jij blaat hoor. Maar na deze reply reageer ik niet meer op je. Is een beetje kinderachtig om met kleine kinderen ruzie te maken. En het is al helemaal onhandig om een geprek te voeren met iemand die toch alleen blaat. Want alweer in jouw replys zie ik geen argumenten maar geblaat over het bespreken van monkey ball op school??

DUs back on topic.

Verwijderd

ff ontopic:
..........doom iii porten naar xbox is trouwens nog een klein beetje tricky want volgens mij kan de xbox geen opengl draaien.......
Klopt dat heb ik ergens gelezen, eigenlijk best wel raar want een nvidia kaart kan gewoon OpenGL draaien. Misschien heeft MS om alleen een DX versie gevraagt of de openGL word via de SDK geblocked :?

Maar het zou wel cewl zijn als de PC tegen de X dozen samen Doom 3 kunne spelen, kunnen we lekker oWneN :Y) })

Verwijderd

Topicstarter
TekkenMaster schreef op 20 augustus 2002 @ 17:43:
[...]

dat zegt dus al genoeg over de Xbox met zijn spellen :X |:(
dit zeg dus ook al genoeg over je IQ :X

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:02:
[...]

[connection mode]
MIddelbare nerdjes die kopen juist een xbox om stoer te doen en dat overal op school rond te bezuinen hoe volwassen hun spellen zijn en hoe duur die xbox wel niet heeft gekost.
[/connection mode]

Maja ik heb ook fun hoe jij blaat hoor. Maar na deze reply reageer ik niet meer op je. Is een beetje kinderachtig om met kleine kinderen ruzie te maken. En het is al helemaal onhandig om een geprek te voeren met iemand die toch alleen blaat. Want alweer in jouw replys zie ik geen argumenten maar geblaat over het bespreken van monkey ball op school??

DUs back on topic.
nee middelbare nerdjes krijgen een gamecube van rijke pappie en mammie, en j hebt gelijk zon discussie heeft geen zin gezien jij nog niet volwassen bent. kom maar teug als je zelf met je eigen geld in staat bent om een console te kopen. argumenten vind je in de krant. beter geen argument dan zon blaat argument van jou :9

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:20:
[...]

dit zeg dus ook al genoeg over je IQ :X
dat jij hier discusseren over je Xdoos leukers vind dan erop te spelen zegt natuurlijk erg veel over het ding en zijn spellen..

maar die post heeft helemaal niks met mijn iq te maken..
DIE post zegt nog meer over jouw IQ en over hoe volwassen je bent (nog niet echt dus)

helemaal met van die argumenten over Kiddy enzo..
kiddy mensen gebruiken juist dat soort argumenten

en ja ik weet dat je toch straks weer ''BLAAAT'' gaat roepen want dat is het enige zinnige dat jij te melden heb, duidelijk dus..

This space is occupied

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Klopt dat heb ik ergens gelezen, eigenlijk best wel raar want een nvidia kaart kan gewoon OpenGL draaien.
Dat is juist de bedoeling, microsoft heeft de xbox gemaakt om directx er doorheen te drukken en opengl als game api weg te krijgen.

Door de xbox directx only te maken wordt het voor developers moeilijker om opengl games rendabel te maken als ze ook naar een console als de xbox worden geport.

Op die manier wordt direct3d dus aantrekkelijker als api, zelfs wanneer het minder goed is dan opengl (hoewel 8.1 eindelijk de achterstand heeft ingehaald)

Directx voor ms zeer belangrijk omdat ze veel mensen op windows kunnen houden zolang games vnl windows/d3d only blijven, gelukkig is de doom3 enigine opengl en komt er ook een opengl versie van de unreal2 engine :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• bolleh
blouweKip schreef op 20 augustus 2002 @ 18:39:
[...]

Dat is juist de bedoeling, microsoft heeft de xbox gemaakt om directx er doorheen te drukken en opengl als game api weg te krijgen.

Door de xbox directx only te maken wordt het voor developers moeilijker om opengl games rendabel te maken als ze ook naar een console als de xbox worden geport.

Op die manier wordt direct3d dus aantrekkelijker als api, zelfs wanneer het minder goed is dan opengl (hoewel 8.1 eindelijk de achterstand heeft ingehaald)

Directx voor ms zeer belangrijk omdat ze veel mensen op windows kunnen houden zolang games vnl windows/d3d only blijven, gelukkig is de doom3 enigine opengl en komt er ook een opengl versie van de unreal2 engine :)
heel mischien zal doom iii al zelfs opengl 2.0 ondersteunen ipv 1.3 :)
2.0 is echt een verbetering tov 1.3

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

Klopt dat heb ik ergens gelezen, eigenlijk best wel raar want een nvidia kaart kan gewoon OpenGL draaien. Misschien heeft MS om alleen een DX versie gevraagt of de openGL word via de SDK geblocked :?

Maar het zou wel cewl zijn als de PC tegen de X dozen samen Doom 3 kunne spelen, kunnen we lekker oWneN :Y) })
daarom is het ook vreemd dat ze hem niet gewoon poorten naar de cube. :D die draait op opengl. :Y)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:52:
[...]

je lult te veel, het stuurprogramma wat de xbox gebruikt zijn alleen maar dll en een kernel, en heeft niks te maken met het ddr-sdram geheugen!!
die 64 ddr-sdram kunnen ze puur voor het spel gebruiken...

De GC zou misschien Doom3 aankunnen, de PS2 lang niet..
ja en waar draait het besturingsysteem dan op op water??? :? het besturings systeem gebruikt gewoon ram geheugen dat is al vaak genoeg aangehaald door site's enz.

Pagina: 1 2 Laatste