Toon posts:

YAY , doom3 komt ook op xbox (enige console die het aankan)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

idd het besturingssysteem gebruikt RAM, voor Win XP alleen heb je toch al 64 MB geheugen nodig :?
OK das PC maar het id is hetzelfde.
Nog een illustratie, een zusje van een vriend van me kon geen Harry Potter draaien, want in windows 98 heb je daar maar 32 MB voor nodig, maar in XP 128, dus 4x zoveel. Hiermee is bewezen dat het OS RAM nodig heeft.
Zo, nu weer verder.
Uhm connection, onderzoek heeft uitgewezen dat 64% van de middelbare scholieren een krantenwijk of een ander baantje (IE vakken vullen, oppassen) heeft.
Zeggen verder de woorden 'Resident Evil' je iets? Want alle RE's komen namelijk naar de cube, en RE Zero zelfs exclusief, dus die krijg je lekker niet.
Verder hebben we ook nog PD Zero, naar mijn mening een van de weinige shooters die lekker te besturen was op een Console.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:57:
idd het besturingssysteem gebruikt RAM, voor Win XP alleen heb je toch al 64 MB geheugen nodig :?
OK das PC maar het id is hetzelfde.
Nog een illustratie, een zusje van een vriend van me kon geen Harry Potter draaien, want in windows 98 heb je daar maar 32 MB voor nodig, maar in XP 128, dus 4x zoveel. Hiermee is bewezen dat het OS RAM nodig heeft.
Zo, nu weer verder.
Uhm connection, onderzoek heeft uitgewezen dat 64% van de middelbare scholieren een krantenwijk of een ander baantje (IE vakken vullen, oppassen) heeft.
Zeggen verder de woorden 'Resident Evil' je iets? Want alle RE's komen namelijk naar de cube, en RE Zero zelfs exclusief, dus die krijg je lekker niet.
Verder hebben we ook nog PD Zero, naar mijn mening een van de weinige shooters die lekker te besturen was op een Console.
Nouja laat connection maar met rust. Hij heeft een trauma opgelopen omdat hij van zijn pappie en mammie geen console heeft gekregen.

Ik heb btw wel mijn gamecube en gba helemaal zelf gekocht...lekker puh :P .

En volgens connection zijn de gamecubers kiddys die aap bal en mario spelen. Dus laat em nou maar geloven dat hij volwassen is met zijn xbox dan is hij tenminste ook tevreden met zijn aankoop.
[ontopic]
Dan komt er ook nog bij dat Doom III 80 mb textures heeft per level. EN de xbox maar 64 mb heeft. Dus moeten ze dat ook verdelen zoals bij morrowind geloof ik.
Ja de xbox heeft ook een os, Maar het is niet zo een hele os maar een gestripte os van win nt.?

Volgens carmack zullen de xbox en pc versie hetzelfde eruit zien. Maar ik denk dat het zo zijn als je doom III standaard draait en niet op krikt in de settings (dus hogere resolutie en AA en FSAA enz aan).

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:29
Laat toch iedereen in z,n waarde wat maakt het nou uit of je een game boy hebt of een pc.

Als je er maar lol en plezier van hebt met de spellen die je er op kan spelen.

Ik kan het mezelf nog goed herrineren dat ik op me commedore 64 een half uur bezig was een spel te laden met een cassete bandje , nou ik heb er me er zelf jaren mee vermaakt!

En zelfs die commedore kreeg ik van me ouders! (deze pc zelf betaalt).

Als je maar lol hebt is me boodschap en ga niet iemand anders onderuit halen daar heb je nix aan.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:48:
[...]

Nouja laat connection maar met rust. Hij heeft een trauma opgelopen omdat hij van zijn pappie en mammie geen console heeft gekregen.

Ik heb btw wel mijn gamecube en gba helemaal zelf gekocht...lekker puh :P .

En volgens connection zijn de gamecubers kiddys die aap bal en mario spelen. Dus laat em nou maar geloven dat hij volwassen is met zijn xbox dan is hij tenminste ook tevreden met zijn aankoop.
[ontopic]
Dan komt er ook nog bij dat Doom III 80 mb textures heeft per level. EN de xbox maar 64 mb heeft. Dus moeten ze dat ook verdelen zoals bij morrowind geloof ik.
Ja de xbox heeft ook een os, Maar het is niet zo een hele os maar een gestripte os van win nt.?

Volgens carmack zullen de xbox en pc versie hetzelfde eruit zien. Maar ik denk dat het zo zijn als je doom III standaard draait en niet op krikt in de settings (dus hogere resolutie en AA en FSAA enz aan).
bij een pc > console port maak je zowiezo je textures op een kleinere resolutie omdat er toch minder pixels zijn voor hetzelfde beeld. als je een texture 25-50% verkleint scheelt dat zo enorm veel in het aantal mb's dat het zal innemen dat je je dat bijna niet kunt voor stellen, das dus echt zon probleem niet

hierboven wordt gezegd dat een OS geheugen inneemt, ja duh tis tenslotte ook een programma, echter het OS van de xbox is zoveel anders dan winxp of wat dan ook dat het gewoon hardstikke weinig geheugen inneemt, zoiets kun je gewoon niet vergelijken.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee ik zeg ook niet dat het 24mb ineemt ofzo maar het neemt geheugen in.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Dat Carmack zegt dat het er op de Xbox hetzelfde uitziet als op de PC is marketing bullshit, een TV heeft maar een beperkte resolutie, die ik zo ff niet uit m'n hoofd weet.
Dan moet idd de textures nog worden opgedeeld zoals bij Morrowind, ik heb een 64 MB kaart en heb regelmatig dat ie midden in een gebied moet laden, omdat ie dat hele gebied niet in één keer kon laden.
Verder nodig ik iedereen uit om z'n Xbox met DOOM III mee te nemen naar mij als ik eindelijk m'n Radeon 9700 heb >:)
Wat ziet er nu beter uit, huh? huh?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:05:
Dat Carmack zegt dat het er op de Xbox hetzelfde uitziet als op de PC is marketing bullshit, een TV heeft maar een beperkte resolutie, die ik zo ff niet uit m'n hoofd weet.
Dan moet idd de textures nog worden opgedeeld zoals bij Morrowind, ik heb een 64 MB kaart en heb regelmatig dat ie midden in een gebied moet laden, omdat ie dat hele gebied niet in één keer kon laden.
Verder nodig ik iedereen uit om z'n Xbox met DOOM III mee te nemen naar mij als ik eindelijk m'n Radeon 9700 heb >:)
Het merendeel van de gamers speelt op crappy machines, vergeet niet dat Xbox alweer meer als een jaar oud is, en alleen daarom al ver ze tijd vooruit, op de PC zijn nog steeds geen games die grafisch in de buurt komen van een spel DOA of Munch World.

En iedereen doet alsof het een concurrentie strijd is, ik heb een XBox en een PC waar ik de nieuwste meuk in gooi, dus ik snap je commentaar niet zo goed.

En marketing bullshit :? John Carmack is financieel zwaar onafhankelijk en geen persoon wat blaet uitslaat, dat heeft hij nooit gedaan en in het verleden heeft hij het ook niet geschuwt om bepaalde producten flink af te kraken.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:05:
Ik gloof dat een tv een reso van 800x600 heeft maar als de xdoos eindelijk es gebruik maakt van anti-aliasing zal het er cker nie minder mooi op worden.

bAdMuTs w8 rustig af op de eerste screenies en moviez

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• raptorix
bAdmuTs schreef op 21 augustus 2002 @ 13:18:
[...]

Ik gloof dat een tv een reso van 800x600 heeft maar als de xdoos eindelijk es gebruik maakt van anti-aliasing zal het er cker nie minder mooi op worden.

bAdMuTs w8 rustig af op de eerste screenies en moviez
Xbox maakt naar mijn weten ook gewoon gebruik van Anti-Aliasing :?

• bAdmuTs
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

raptorix schreef op 21 augustus 2002 @ 13:22:
[...]

Xbox maakt naar mijn weten ook gewoon gebruik van Anti-Aliasing :?
Heb er eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt bij een aantal spelletjes (bijv. rallisport challenge, bloodwake en nog wat)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

hij kan het wel, maar doet ut niet!
En dat Carmack financieel onafhankelijk is kan wel wezen, maar hij verkoopt toch liever 50.000x doom dan 40.000x, dat is gewoon zo, onafhankelijk of niet...

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bAdmuTs schreef op 21 augustus 2002 @ 13:29:
[...]

Heb er eerlijk gezegd nog nooit wat van gemerkt bij een aantal spelletjes (bijv. rallisport challenge, bloodwake en nog wat)
volgens mij maakt de Xbox ook geen gebruik van AA. de GC wel trouwens.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Bigs schreef op 19 augustus 2002 @ 03:17:
Enige console die het aankan, yeah right. Maak daar maar van 'voor die console is het namelijk niet zo veel werk'.

FPSsen op consoles sucken trouwens aars.
Tja, ik ben het er mee eens dat je een FPS spel niet op een console moet spelen maar op de XBOX kan je ook een toetsenbord / muis aansluiten

Verwijderd

Kijk het gaat niet om kracht van een console, maar je ziet het het helpt wel om de snelste te zijn!!!!!!!!!! :P ;) :)

Verwijderd

FLAME!!!
geef die gast een temp-ban of een OW!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:47:
[...]

Tja, ik ben het er mee eens dat je een FPS spel niet op een console moet spelen maar op de XBOX kan je ook een toetsenbord / muis aansluiten
Dat kan op elke console, maar dan is het relaxte onderuitgezakt zitten op de bank weg, daarvoor heb ik nou juist een console.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bij GC ruled de Anti-alias wel... vooral bij Super Smash Brothers Melee.... mag je kiezen, aan of uit :/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

idd :)
SSB:M rules!

• raptorix
schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 13:45:
[...]

volgens mij maakt de Xbox ook geen gebruik van AA. de GC wel trouwens.
Een spel als munch world maakt volgens mij wel degelijk gebruik van AA en Halo denk ik ook wel.

• bolleh
  • Laatst online: 15:51
de vraag is kan die geforce 3 het aan, want op het punt van AA verschilt ie niets van de pc versie, en die heeft een enorme impact, het is dan wel een lagere resolutie maar toch is de impact op de fps groot

Verwijderd

het gaan niet alleen om de GeForce 3, het gaat ook om het geheugen (64 MB), en de processor.
Dat moet je niet vergeten. De GPU is in de Xbox niet de bottleneck.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

weet niet kan het van de Xbox niet vinden hier van de GC:
Image Processing Functions Fog, Subpixel Anti-aliasing, 8 Hardware Lights, Alpha Blending, Virtual Texture Design, Multi-texturing, Bump Mapping, Environment Mapping, MIP Mapping, Bilinear Filtering, Trilinear Filtering, Anisotropic Filtering, Real-time Hardware Texture Decompression (S3TC), Real-time Decompression of Display List, HW 3-line Deflickering filter

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:49:
Kijk het gaat niet om kracht van een console, maar je ziet het het helpt wel om de snelste te zijn!!!!!!!!!! :P ;) :)
Mag ik effe lachen..haha

Ja dus de gamecube is het snelste?? wat is jouwn punt. Kom niet met gebl@@t. Want ik kan je het ook nog bewijzen dat de gamecube sneller is. Kijk maar naar alle spellen op de gamecube die laden sneller dan de xbox. Ik denk ook niet dat daar een verandereing in komt.

DUs :P . lekker puh.

Verwijderd

bolleh schreef op 21 augustus 2002 @ 14:06:
de vraag is kan die geforce 3 het aan, want op het punt van AA verschilt ie niets van de pc versie, en die heeft een enorme impact, het is dan wel een lagere resolutie maar toch is de impact op de fps groot
Jazekers. Daarom zegt carmack ook dat de pc versie en de xbox versie er hetzelfde eruit ziet. Maarja de FPS bij de PC zal zekers weten veel hoger liggen. Ik denk dat dat gewoon een 30fps spel word op de xbox. En op een high end PC veel meer.

Verwijderd

ook ziet het er niet hetzelfde uit, want op 1600x1200 met 4x FSAA ziet het er toch echt mooier uit.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:14:
[...]

Mag ik effe lachen..haha

Ja dus de gamecube is het snelste?? wat is jouwn punt. Kom niet met gebl@@t. Want ik kan je het ook nog bewijzen dat de gamecube sneller is. Kijk maar naar alle spellen op de gamecube die laden sneller dan de xbox. Ik denk ook niet dat daar een verandereing in komt.

DUs :P . lekker puh.
Okee de GameCube laad als snelste console...

En de Xbox heeft trouwens wel AA....
Maar waarom het zo weinig gebruikt wordt....:/
Misschien is die wel net zo makkelijk te programmeren als de AA voor PS2 ;)

Ag jah, weet je wat het is.... elke van de 3 consoles heeft zn voor en zn nadelen...(alhoewel ik voor GC geen nadelen weet)
ik ga ze niet opnoemen...

maar wij hebben Gameplay....dat scheelt dan weer :P

Verwijderd

eindelijk iemand die in dit topic echt iets verstandigs zegt :)
Mij posts inbegrepen, dat is.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:28:
eindelijk iemand die in dit topic echt iets verstandigs zegt :)
Mij posts inbegrepen, dat is.
Jah sorry...;) ik heb veel op alledrie consoles gespeeld...
Zelf heb ik alleen een GC... maar dat is gewoon uit Nintendo gekte.

Xbox vind ik ook leuke spellen hebben (ik kan alleen die joystick niet uitstaan, maar dat is persoonlijk) en PS2 vind ik ook gaaf hoor... MGS2 enzo GTA3.... :P

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maar wij hebben gameplay >> wat bedoel je daarmee? :D elke spel heeft gameplay de ene wat beter als de andere. :) daarom snap ik ook niet dat veel mensen zeuren bijv over de graphics van Nintendo spellen want de gameplay is nagenoeg perfect.

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Gameplay is geen kwestie van beter! Puur een kwestie van smaak...

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 14:43:
maar wij hebben gameplay >> wat bedoel je daarmee? :D elke spel heeft gameplay de ene wat beter als de andere. :) daarom snap ik ook niet dat veel mensen zeuren bijv over de graphics van Nintendo spellen want de gameplay is nagenoeg perfect.
Met wij hebben Gameplay bedoel ik Wij hebben Nintendo en Nintendo staat garant voor goede Gameplay...;)
En de graphics zijn zeker niet verkeerd....
Neem nou SSB:M die modellen zijn zeer goed in elkaar gezet! Maar jah... dan zeggen mensen weer, het ziet er toch zo kinderachtig uit!! Nou en! Pomp er wat andere stoerdere textures op met bloed en vette blinkende armor en je hebt een ineens wel een vet spel...(voor degene dan)

maar euh.. weer ff ontopic...
Doom 3 op Xbox is misschine wel gaaf maar.
Over the weekend at this year's Quakecon gathering, John Carmack revealed that id Software is "completely committed" to bringing Doom 3 to the Xbox. However, work would not begin on the Xbox port until after the PC game is released. Carmack expressed hope that the PC game would be finished before next May's E3.
dus dat duurt nog wel ff.... tis te hopen dat mensen er dan og zin in hebben en voor hoelang.... :/

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mozin schreef op 21 augustus 2002 @ 14:47:
Gameplay is geen kwestie van beter! Puur een kwestie van smaak...
Nou ik speel niet graag een spel als alles traag reageerd, of gewoon onlogisch in elkaar steekt(zeg niet dat dit altijd het geval is)

Gameplay is zeker geen kwestie van smaak...
Een kwestie van smaak is hoe je de buttons van je joystick insteld, maar bij Gameplay komt wel even wat meer bij kijken... O-)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ReCreator schreef op 21 augustus 2002 @ 14:48:
[...]

Met wij hebben Gameplay bedoel ik Wij hebben Nintendo en Nintendo staat garant voor goede Gameplay...;)
En de graphics zijn zeker niet verkeerd....
Neem nou SSB:M die modellen zijn zeer goed in elkaar gezet! Maar jah... dan zeggen mensen weer, het ziet er toch zo kinderachtig uit!! Nou en! Pomp er wat andere stoerdere textures op met bloed en vette blinkende armor en je hebt een ineens wel een vet spel...(voor degene dan)

maar euh.. weer ff ontopic...
Doom 3 op Xbox is misschine wel gaaf maar.

[...]

dus dat duurt nog wel ff.... tis te hopen dat mensen er dan og zin in hebben en voor hoelang.... :/
ok ik kan je volgen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:16:
[...]

Jazekers. Daarom zegt carmack ook dat de pc versie en de xbox versie er hetzelfde eruit ziet. Maarja de FPS bij de PC zal zekers weten veel hoger liggen. Ik denk dat dat gewoon een 30fps spel word op de xbox. En op een high end PC veel meer.
wat is een high end pc, ik denk dat je op een geforce3 ook maar 30fps gaat halen, dus ja, of je moet weer een flinke investering doen van 1000 piek om een ati 9700 pf een goeie geforce 4 te halen. die 1000 piek voor de videokaart krijg je vast niet van je pappie en mammie , dus dat wordt extra veel kranten bezorgen >:)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1000 piek??? eer dat Doom3 er is. (begin 2003 dacht ik) dan is de Radeon 9700 al flink in prijs gezakt.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

en dan begint carmack trouwens pas met de Xbox versie dus eer dat de Xbox versie in de winkel ligt is het einde 2003.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 15:05:
[...]

ok ik kan je volgen. :)
hehehe :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:12:
[...]

wat is een high end pc, ik denk dat je op een geforce3 ook maar 30fps gaat halen, dus ja, of je moet weer een flinke investering doen van 1000 piek om een ati 9700 pf een goeie geforce 4 te halen. die 1000 piek voor de videokaart krijg je vast niet van je pappie en mammie , dus dat wordt extra veel kranten bezorgen >:)
eindelijk een fatsoenlijke reply.....tenminste dat van mijn mammie en pappie is een beetje afgezaagd want ik heb alleen nog een vader.

Anyway...1000 piek?? Ik ga die kaart kopen begin volgend jaar dus dan krijg ik em wel voor 300 euro!!!

En upgraden doe ik zowiezo dus wat maakt het uit. Of ik nou een xbox had of een ps2 of een gamecube. Ik upgrade mijn pc zowieso "regelmatig". En vind dat het dan weer tijd is voor een nieuwe VK en wat meer geheugen. En ik denk niet dat ik de enigste ben hier die hun computer upgraden eens in de zoveel tijd. Ik denk niet dat mensen opeens niet hun pc upgraden omdat ze een xbox hebben. Lijkt me een beetje :/ .

We zitten niet voor niets hier op een "hardware forum" . Dus mensen hebben wel een redelijke pc als ze willen gamen.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Blijf het trouwens enorm dom vinden dat mensen nog steeds een monitor met TV blijven vergelijken, zijn heel anders opgebouwd dus wat een geblaat het beter op monitor uitziet dan op een TV, anders kocht niemand meer een TV en alleen nog een monitor.

Want die series en andere TV programma's zien er ook zo slecht uit en gebruiken ook al geen AA :+ :P

En belangrijkste GAMEPLAY, en ik denk zelf dat DOOM3 flink gaat zuigen, beetje door dondere gangen lopen als ik dat wil speel ik wel Resident evil 1, was tenminste nog echt schrikken.

• SuperPotato
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:32 ]

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Inderdaad, maar met dat soort opmerkingen krijg je alsnog weer honderden replies :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Albinoraptor schreef op 21 augustus 2002 @ 21:58:
Blijf het trouwens enorm dom vinden dat mensen nog steeds een monitor met TV blijven vergelijken, zijn heel anders opgebouwd dus wat een geblaat het beter op monitor uitziet dan op een TV, anders kocht niemand meer een TV en alleen nog een monitor.

Want die series en andere TV programma's zien er ook zo slecht uit en gebruiken ook al geen AA :+ :P

En belangrijkste GAMEPLAY, en ik denk zelf dat DOOM3 flink gaat zuigen, beetje door dondere gangen lopen als ik dat wil speel ik wel Resident evil 1, was tenminste nog echt schrikken.
Juist! monitor en tv is een groot verschil...
Je gaat mij ook niet wijsmaken dat een tv niet scherp is ofzo, want kijk maar eens een dvd-tje... das echt wel super!

http://members.aol.com/ajaynejr/vidres.htm

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 06:19

Sagat

Is pappa x2!

ReCreator schreef op 21 augustus 2002 @ 14:52:
[...]

Nou ik speel niet graag een spel als alles traag reageerd, of gewoon onlogisch in elkaar steekt(zeg niet dat dit altijd het geval is)

Gameplay is zeker geen kwestie van smaak...
Een kwestie van smaak is hoe je de buttons van je joystick insteld, maar bij Gameplay komt wel even wat meer bij kijken... O-)
Blijft toch een feit dat gameplay subjectief is, hoewel jij en ik liever doodgaan dan iets spelen van bv de spice girls of britney, kan het voor een 5 jarig meisje de ultieme gameplay ervaring zijn.

Het zelfde geld voor inferieure conversies, toen ik nog geen pc had speelde ik F1 op de amiga...als dat nu bekijk zie ik een dia show, maar toendertijd was het erg leuk. Ik kan me voorstellen dat als je nu bv geen pc hebt maar wel een ps2 dat je met bv een max payne veel lol hebt, terwijl de pc versie soepeler mooier etc et is.

/end rant :)

10 second ninja DONE

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

NoTimeRemains

I know

ik zeg niet dat t eg nodig ofzow maar alle consoles kan je NIET met elkaar vergelijken:
de structuur van de inbouw, de vidkaart, proc alles is anders... OK als je nou 3 PC's heb staan met zelfde config alleen een andere vidkaart ofzow DAN kan je pas een winnaar (:)) aanwijzen. Maar die snelheid van de Xbox is heel anders gebruikt dan bijv in de GC of in de PS2... de discussie is dus nutteloos...

This is the Way.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sagat schreef op 22 augustus 2002 @ 12:57:
[...]

Blijft toch een feit dat gameplay subjectief is, hoewel jij en ik liever doodgaan dan iets spelen van bv de spice girls of britney, kan het voor een 5 jarig meisje de ultieme gameplay ervaring zijn.

Het zelfde geld voor inferieure conversies, toen ik nog geen pc had speelde ik F1 op de amiga...als dat nu bekijk zie ik een dia show, maar toendertijd was het erg leuk. Ik kan me voorstellen dat als je nu bv geen pc hebt maar wel een ps2 dat je met bv een max payne veel lol hebt, terwijl de pc versie soepeler mooier etc et is.

/end rant :)
true... maar als een Britney spel een klote gameplay heeft spelen meisjes van 15 het na een tijdje ook niet meer...
Want "ik kom niet verder" of "die special dance move, overklapflikflap lukt niet makkelijk."
Gameplay on top..... ;)

En vroeger wist je niet beter dan een diafilm ;) ik ken het...
ik spelde MSX, AMIGA, ZX Spectrum(mn 1e), MSX2, Commadore enz... ;) en dat was gaaf!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

HIValicious schreef op 22 augustus 2002 @ 13:17:
ik zeg niet dat t eg nodig ofzow maar alle consoles kan je NIET met elkaar vergelijken:
de structuur van de inbouw, de vidkaart, proc alles is anders... OK als je nou 3 PC's heb staan met zelfde config alleen een andere vidkaart ofzow DAN kan je pas een winnaar (:)) aanwijzen. Maar die snelheid van de Xbox is heel anders gebruikt dan bijv in de GC of in de PS2... de discussie is dus nutteloos...
Xbox = een PC.... qua onderdelen..

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 06:19

Sagat

Is pappa x2!

ReCreator schreef op 22 augustus 2002 @ 15:20:
[...]

true... maar als een Britney spel een klote gameplay heeft spelen meisjes van 15 het na een tijdje ook niet meer...
Want "ik kom niet verder" of "die special dance move, overklapflikflap lukt niet makkelijk."
Gameplay on top..... ;)

En vroeger wist je niet beter dan een diafilm ;) ik ken het...
ik spelde MSX, AMIGA, ZX Spectrum(mn 1e), MSX2, Commadore enz... ;) en dat was gaaf!
Heh, maar het moeilijk zijn van een spel is maar een gedeelte van de gameplay, want wat voor de een moeilijk is enz enz....euh waar ging dit topic ook al weer is over? :P

En oldschool is imho inderdaad gaaf...nothing beats the good old days

10 second ninja DONE

• raptorix
ReCreator schreef op 22 augustus 2002 @ 15:21:
[...]

Xbox = een PC.... qua onderdelen..
Niet helemaal waar, neem bijvoorbeeld het (video)geheugen

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou die zal ook niet veel verschillen van een PC.
Aangezien de OS ook al W2k kernel gebaseerd is.. ;)

Pagina: 1 2 Laatste