Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:57:
[...]
LOL, met een goeie muis en toetsenbord kom je heel ver, en ik moet toegeven dat als je een hele goeie muis en toetsenbord hebt het spel veel mooier draait en graphisch ook beter is

. en btw wat wil jij met die flame replys van je nu bewijzen?
elke keer aankomen van gamecube owns, ok boeien. ik

op gamecube en das mijn mening. dus als jij hekel hebt aan xbox ok. maar hou toch op met die onzin replys van je.
Oh ja Gameplay boeit niet bij jou (vandaar heb je dus een xbox gekocht??). Het gaat natuurlijk om de graphics. sorry was ik helemaal vergeten.
Flame replys?? Als je mijn posten nou eens een keer doorlees. Of heb je een xbox voor je hoofd (lol die moest er gewoon uit,beetje de humor ervan uitzien

) . jij begint onzin te sprayen. Ik heb het over het besturen van een fps met een controller...en jij kom aanzetten over tactieken in Quake 3 en UT vs. CS???
Iemand die begon erover dat het niet op de gamecube komt lekker puh. Ik reageer erop dat het ook niet zoveel boeit. Een goeie PC is genoeg voor doom III. En begin jij te zeiken dat ik de xbox niet moet. Wat heb jij vooroordelen. Dus als ik een gamecube heb betekend dat automatisch dat ik de xbox haat

. Ikk haat de xbox niet Ik haat mensen die een beetje dom ziten te blaten over de gamecube...feiten met meningen verwisselen. Ik haat ook mensen die niet lezen en blaten.
En nu begin je erover dat je kotst op de gamecube

En dan zeggen dat ik moet ophouden met onzin replys. Oh ja het is onzin wat ik zeg. Ik zeg dat je de gamecube niet moet onderschatten. Oh ja dat is onzin. De gamecube kan geen mooie spellen draaien

. Dat is alleen voor de xbox weg gelegd.
Sorry ik moet dus de volgende keer naar de feiten kijken.
Jij bent dus dat soort mens waar ik dus niet fatsoenlijk mee kan communiceren. Ik heb tot nu toe mee gepraat on topic zonder de topic te verzieken. Maarja nu is het dus wel verziekt. Dankjewel connection. Wil je de volgende keer beter lezen!! ja??
back on topic en hopen dat het wat word.