[IA-talk] Mini-rc auto's + tuningsparts - Deel 3 *gesloten*

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Nog een vraagje;

Ik wil deze auto:
http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/sk4.jpg (item no.1183)

met deze motor:
http://www.rodkrapong.com/sale/images/motor/m32/mo/7.jpg (item no.1259)

en deze wielen bestellen:
http://www.rodkrapong.com...wheelset/32/formula/2.jpg (item no.1647)

moet ik hiervoor nu ook extra onderdelen (zoals tandwielen bestellen)?

Of moet ik dit op de site vragen?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:29
je moet de zogenaamde barfkit ook bestellen die geeft de motor wat meer vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:48

BaRF

bijna kerst

TheVisitoR schreef op 05 oktober 2002 @ 11:24:
[...]

Helpt deze url misschien ?

http://www.cflowers.freeserve.co.uk/mike_mods.htm#Brake :*)

Weet niet of dit ook op die Bensu's kan, want deze site gaat volgens mij
over BitChar-G wagentjes
hey die zou het kunnen zijn, maar dat gaat niet werken denk ik want die bitcharges zijn denk ik heel anders van binnen... :(

bensus hebben niet zon special connector toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.cflowers.freeserve.co.uk/images/Ultimate_Instructions.jpg

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

BaRF schreef op 06 oktober 2002 @ 08:36:
[...]

hey die zou het kunnen zijn, maar dat gaat niet werken denk ik want die bitcharges zijn denk ik heel anders van binnen... :(

bensus hebben niet zon special connector toch?
[afbeelding]
Bitcharges ook niet. Daarom moet je eerst even kijken, voordat je iets roept.
Bensu's zijn gewoon goedkope replica's van bitcharge. Alle onderdelen en toebehoren passen in 99% van de gevallen, zonder aanpassingen in de bensu's.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

marco899 schreef op 06 oktober 2002 @ 11:51:
[...]

Bensu's zijn gewoon goedkope replica's van bitcharge. Alle onderdelen en toebehoren passen in 99% van de gevallen, zonder aanpassingen in de bensu's.
M.a.w. die lightkits zullen ook passen in Bensu's.
Het is alleen niet echt makkelijk, het is priegelwerk :(

* Gutteguttegut vind ze daarnaast best prijzig...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 10:02
$49.00 USD is wel een beetje errug veel voor Ultimate Light Mod. Dat solderen gaat me wel lukken. Als iemand anders gratis dat schema heb van http://www.cflowers.freeserve.co.uk/mike_mods.htm#Ultimate of een soort gelijk iets heeft hoor ik dat graag.
Het blijft namelijk gaaf om zo'n klein autotje zo te zien rijden die ook nog knipper-, rem-, en achteruitlichten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post straks me bestelling :)

Ik ga toch voor de supra !!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
heb zonet ff een bestelling gemailt, klopt het dat als ik een race-tin car bestel + een motortje hij veel harder gaat :) zonder die barf kit dan, of maakt dat echt heel veel uit.....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Venkeroz schreef op 06 oktober 2002 @ 13:27:
heb zonet ff een bestelling gemailt, klopt het dat als ik een race-tin car bestel + een motortje hij veel harder gaat :) zonder die barf kit dan, of maakt dat echt heel veel uit.....
Nee je moet een BaRFKit hebben voor dat ding harder te laten gaan, en het scheelt veel hoor 5 km naar 50 km >:) :9

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Waar kan je die barf kit dan bestellen, want ik kan hem niet vinden op die site.

BTW, heb net ook een bestelling gedaan;
race-tin+wielen+banden+motor+uitlaat+antenne

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

marco899 schreef op 06 oktober 2002 @ 11:51:
[...]

he, ik dacht net laat ik eens een keer zo maar wat roepen...

Ik moest nodig weg, en ik dacht dat die print precies op een speciale manier paste, maar nu ik terug ben, zie ik ineens de benamingen er bij staan, en nu heb ik weer hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Sir Killalot schreef op 06 oktober 2002 @ 15:31:
Waar kan je die barf kit dan bestellen, want ik kan hem niet vinden op die site.

BTW, heb net ook een bestelling gedaan;
race-tin+wielen+banden+motor+uitlaat+antenne
die kan je ook gewoon bij Gash bestellen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

En hoeveel kosten die en zijn er meerdere soorten van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje wat is nou makkelijks om te race dan bedoel ik dus de afstandsbedining??

Die van een Race-Tin Car Version 2 of van een gewone version??

Mij lijkt die van Race-Tin Car Version 2 fijner maar vraag toch ff hier omdat ik het niet zeker weet.

En neem aan dat jullie er meer van af weten als mij.

edit
Ik heb net een probleem gekregen met mijn mooie bensu

Hij wil niet meer sturen!!!!!!! :'(

Kan iemand me helpen wil nl niet dat hij verder kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

IK zou zeggen; stuur of breng hem terug.
Heb ik ook gedaan alleen had ik mijnes bij www.mp3cdspeler.nl besteld.
(Had wel binnen twee dagen een nieuwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow das wel beter ik heb hem daar ook besteld!!!

Denk dat ik dat ook maar ga doen.

Had jij hem opgestuurd??? en neem ik aan een email gestuurt.

En dan zo snel een nieuwe??

Beter dan doe ik dat ook :) (is dat niet duur dat opsturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Ik heb hem in dezelfde doos terug gestuurd met kopie van factuur+rma formulier (op de site diverse info-->voorwaarden) je moet wel zelf de verzendkosten betalen (~5euro) maar als het goed is storten ze die later terug op je rekening (heb er zelf alleen nog niks van gemerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF iets over die wagen ik heb nou deze bestelling (hieronder) gemaakt en wil weten of alles bij elkaar kan.
EN moet er nou veel gesoldeer aan te pas komen?

Race tin car (supra) Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/car/racet/sp5.jpg 1189

motor Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/motor/m32/mo/1.jpg 1253

Banden Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/wheelset/32/sp/s31.jpg 1654

+ Barfkit pre

Antenne (voor car ) Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/electronics/antena/car/4.jpg 1495

Antenne voor afstands. Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/electronics/antena/remote/m2.jpg 1496

Heb ik nou genoeg ???

Is deze bestelling genoeg om lekker te kunnen crossen ????

En moet ik nou nog veel solderen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
De barf kit: als je die presolderred neemt hoef je nog maar heel weinig zelf te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Waar staan die antennes en hoeveel kosten die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Eskimootje schreef op 06 oktober 2002 @ 21:54:
De barf kit: als je die presolderred neemt hoef je nog maar heel weinig zelf te solderen.
Kan iemand mij nou iets meer vertellen over die barfkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Killalot schreef op 06 oktober 2002 @ 21:39:
Ik heb hem in dezelfde doos terug gestuurd met kopie van factuur+rma formulier (op de site diverse info-->voorwaarden) je moet wel zelf de verzendkosten betalen (~5euro) maar als het goed is storten ze die later terug op je rekening (heb er zelf alleen nog niks van gemerkt).
Zelfde doos oeps hoop dat ik die nog heb!!

Zou het denk je erg zijn als ik het in een ander doos stuur???

Ik ga dat denk ik morgen dus doen.

Al vast bedankt Sir Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Denk niet dat andere doos iets uitmaakt, je moet wel zorgen dat het wagentje en de remote goed beschermt zijn door bijvoorbeeld die schuimpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Killalot schreef op 06 oktober 2002 @ 21:55:
Waar staan die antennes en hoeveel kosten die?
http://www.rodkrapong.com/electronic-ant.htm hier staan ze aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Wauw, ik kom per ongeluk in GT en vind dan dit topic. Na het doorlezen van 3 mini rc topics en +- 10.000 replies zit ik met nog wat vragen (k zie door de bomen ff het bos niet meer):

1) Die Bensu`s zijn de kleinste, als je die besteld dan hoef je er alleen batterijen in te doen en dan kan je rijden? Klopt dat?
Je kan bestellen wat gash Tuesday 01 October 2002 11:59 opsomde.

2) Er zijn verschillende frequenties. Als je met meer dan 1 auto tegelijk wilt rijden dan moeten die verschillen (ivm storing ofzo)?

3) Je hebt race-tin en race-win. race win is groter. Welke gaat er sneller?
Als je een van de 2 besteld dan heb je ook banden&velgen en een motor nodig (dus los bestellen)? Afstandbediening is inclusief.

4) Wat is zo`n barF kit?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
1) Ja
2) Ja
3) Ligt aan de onderdelen welke sneller is. Ja nieuwe banden voor grip. Motor voor snelheid. AB is idd included
4) Die zorgt voor meer stroomtoevoer naar de motor. Anders heb je nog nix aan je snelle motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Eskimootje schreef op 06 oktober 2002 @ 22:34:
1) Ja
2) Ja
3) Ligt aan de onderdelen welke sneller is. Ja nieuwe banden voor grip. Motor voor snelheid. AB is idd included
4) Die zorgt voor meer stroomtoevoer naar de motor. Anders heb je nog nix aan je snelle motor.
Dank.
ik ben aan het kijken op de rodkrapong site.

Stel ik bestel zo`n zwarte mercedes clk (race-tin) (nr 1158) http://www.rodkrapong.com/car-racet.htm dan moet daarbij:
wielen, bijv nr 1160 http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin-2.htm
motor bijv 1253 http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htm
en een barF set

en dan kan ik redelijk snel rijden(50 km/u) na het installeren van de batterijen?

Voor de rest nog iets vn belang; reseve band/motor of is dat niet nodig.

Al dat tuning-materiaal lijkt meer voor de racewin versie neitwaar? En wat doen die magneten waar ze het op de site over hebben? (excuus voor de n00b vragen maar als er geen intel/amd opstaat begrijp ik niets van electronica)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Bombadil ja dat klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Eskimootje schreef op 06 oktober 2002 @ 23:21:
Bombadil ja dat klopt helemaal.
Whoei, ik snap het! :7 B) . Bedankt!

Volgens mij heb ik eerdaags een nieuwe verslaving.... :*)

Die 1:16 formaten daar is tuningsgewijs veel meer mogelijk. Rijdt dat dan ook zoveel beter of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

oh god wat zijn die dingen lachen man! en ik heb er 5 besteld, maar ze kunnen gewoon SAMEN RIJDEN! ze hebben andere subfrequenties, en gelukkig alle 5 andere (27, 27A,B,C, en D!) echt cool :) maar als je je remote-antenne tegen een ander autootje aanhoudt, dan communiceerd ie wel :P Maar op gewon afstand (vanaf 20cm) kan ik gewoon competen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 08:28:
oh god wat zijn die dingen lachen man! en ik heb er 5 besteld, maar ze kunnen gewoon SAMEN RIJDEN! ze hebben andere subfrequenties, en gelukkig alle 5 andere (27, 27A,B,C, en D!) echt cool :) maar als je je remote-antenne tegen een ander autootje aanhoudt, dan communiceerd ie wel :P Maar op gewon afstand (vanaf 20cm) kan ik gewoon competen! >:)
Ik neem aan dat je het over de Auldey's hebt?
Hoe zie je trouwens het verschil?
Zit er ergens een vermelding van de verschillende frequenties op?
Had jij nou ook een TRU auto gekocht?

* Gutteguttegut heeft voor de verandering ook maar eens een lijstje met vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
(jarig!)
Op de verpakking van de Auldey's zit een stickertje waarop bijvoorbeeld staat: 27A, 27B etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gash schreef op 07 oktober 2002 @ 09:28:
Op de verpakking van de Auldey's zit een stickertje waarop bijvoorbeeld staat: 27A, 27B etc. etc.
Dat mogen ze bij die Bensu's dan ook gaan doen :) ..

* Gutteguttegut heeft de Bensu's nu ook al op TV gezien, elke dag rond 13:00 uur op Net5 geloof ik...ze kosten daar 29,95 euro ex. verzend kosten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Gash schreef op 07 oktober 2002 @ 09:28:
En dat werkt dus idd :) En guttegut, ik heb geen TRU maar echte Comtronics :P Hey Gash, ik ga vanmiddag nog een bestelling sturen, ook voor autos >:) Mn neefjes zijn er ook helemaal gek van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 09:31:
[...]
...
Hey Gash, ik ga vanmiddag nog een bestelling sturen, ook voor autos >:) Mn neefjes zijn er ook helemaal gek van :D
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

het valt mij trouwens nu pas op dat bij die thai overal AAA staat ipv AA (batterijen dus) dit is toch fout he? :z

hey! ze hebben bij de THAI een 'full' licht set voor tins! voor 8 dollar :D

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/electronics/lightset/5.jpg

Full function light set.. forward/backward/and turn

Item no. 2206
Price : 8 USD

had ik nog niet gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Hey wat leuk, die lichtset bestel ik misschien ook nog.

Als het goed is worden vandaag mijn Race-win en Bensu thuis afgeleverd :9.

Nu moet ik nog een grote bestelling klaarmaken voor 0:00 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Als je vanmiddag, zeg voor 16.00, nog je bestelling doorgeeft kunnen ze vandaag nog wel verzonden worden. Mits alle modellen voorradig zijn natuurlijk.......Probeer anders eerder te bestellen dan kan ik eventueel terugmailen wanneer een model momenteel niet leverbaar is.

Zo'n light-set wil ik trouwens ook wel hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Gash schreef op 07 oktober 2002 @ 09:45:
Als je vanmiddag, zeg voor 16.00, nog je bestelling doorgeeft kunnen ze vandaag nog wel verzonden worden. Mits alle modellen voorradig zijn natuurlijk.......Probeer anders eerder te bestellen dan kan ik eventueel terugmailen wanneer een model momenteel niet leverbaar is.

Zo'n light-set wil ik trouwens ook wel hebben! :)
GasH als je het tegen mij hebt: ik wilde vandaag ook de onderdelen enzo bestellen, meedoen met de eigenlijke inkoopactie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Ik bedoel iedereen die alleen Microcars of Auldey's wil bestellen....wanneer je er onderdelen bij wilt hebben zal je nog wat geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

doen we :) dan stuur ik wel een dubbelle bestelling: 1 voor autos en 1 voor parts :) inclusief lichtset >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 09:57:
doen we :) dan stuur ik wel een dubbelle bestelling: 1 voor autos en 1 voor parts :) inclusief lichtset >:)
Hmm..ik wil een lichtset voor een Bensu, misschien is deze lichtset te "modden" zodat ie ook in een bensu past....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 09:57:
Zo heb ik dat ook gefixt ja :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
Nog ff voor iedereen een kleine uitleg over de barf kitjes. Het is een opvoer kitje dat is samengesteld door Barf (merci daarvoor ;) ).

Bij de sets zit nog geen motor of extra wielen, deze kun je zelf kiezen.

standaard BaRF kit
AANTAL NAAM NUMMER P/STUK SUB
1 Gear box 1380 $0,80 $0,80
1 Shaft 1324 $0,60 $0,60
1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35
1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30
2 Busje 1307 $0,15 $0,30
6 Spacer 1331 $0,15 $0,90
2 Screw 1315 $0,15 $0,30
2 Nut 1314 $0,15 $0,30
4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00
3 Relay 1583 $0,50 $1,50
5 Diode 1572 $0,15 $0,65
1 Button 1557 $0,70 $0,70
1 Weerstand 1576 $0.12 $0.12
1 Transistor 1581 $0.30 0.30
Totaal 9,22

De BaRFKit Pre-Soldered (JE HOEFT ZELD DUS NIET TE SOLDEREN BIJ DEZE KIT):

AANTAL NAAM NUMMER P/STUK SUB
1 Gear box 1380 $0,80 $0,80
1 Shaft 1324 $0,60 $0,60
1 Shaft Gear 1312 $0,35 $0,35
1 Motor Gear 1313 $0,30 $0,30
2 Busje 1307 $0,15 $0,30
6 Spacer 1331 $0,15 $0,90
2 Screw 1315 $0,15 $0,30
2 Nut 1314 $0,15 $0,30
4 Ballbearing 1300 $0,50 $2,00
1 ***Turbo Set 1633 $7,50 $7,50
totaal 13,35

Vergeet niet aantegeven of je een w motor hebt of een >>> bij je bestelling zodat je de goeie gearbox krijgt enzo. Bij de auto staat aangegeven of het een W of >>> is. Als je op die thai site bent site zie je bij elke race-tin staan welke motor erbij zit.

Ik raad aan reserve onderdelen te bestellen aangezien er best wel eens wat kapot kan gaan.

Best gaaf als iedereen de barf-kit besteld omdat we dan een eerlijke race onderling kunnen houden. Dan zouden we bijvoorbeeld een dagje een sporthal kunnen huren en ff een paar wedstrijdjes houden. Gutteguttegut had nog wel connecties daaroor :).
Nog een paar pitpoezen erbij dan en gaan met die...............auldey:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
Die 'full' licht setjes zijn ook idd wel een zeer gaaf.... Op http://www.cflowers.freeserve.co.uk/mike_mods.htm#Ultimate staat de kit die in de bensu past. Alleen de prijs is $49.00 USD. Belachelijk veel geld.....

Voor mij dus wel een light setje in mijn auldey, maar in de bensu komt hij verloopig niet. Als iemand een soortgelijke schakeling heeft voor de bensu, hou ik me altijd aanbevolen. Dat mini solderen lukt best...

Het licht setje van de auldey is volgens mij niet echt geschikt te maken voor een microcarretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Tuglio schreef op 07 oktober 2002 @ 11:01:
Die 'full' licht setjes zijn ook idd wel een zeer gaaf.... Op http://www.cflowers.freeserve.co.uk/mike_mods.htm#Ultimate staat de kit die in de bensu past. Alleen de prijs is $49.00 USD. Belachelijk veel geld.....

Voor mij dus wel een light setje in mijn auldey, maar in de bensu komt hij verloopig niet. Als iemand een soortgelijke schakeling heeft voor de bensu, hou ik me altijd aanbevolen. Dat mini solderen lukt best...

Het licht setje van de auldey is volgens mij niet echt geschikt te maken voor een microcarretje.
hehe gewoon die lichtset in een bensu rammen >:)

hey maar even over die stoeipoezen, heb je er wat op het oog? :P

ohja, even aan iedereen die een auldey koopt: denk ook aan reserve onderdelen he? dus niet alleen denken: ik wil sneller sneller sneller! maar als je slim bent bestel je bv ook een reserve stuurstangetje ofzo, die kosten echt niks, maar als je er geen een hebt, en je RAMT tegen de muur... dan moet je wachten op een nieuwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 12:01:
[...]

hehe gewoon die lichtset in een bensu rammen >:)

ohja, even aan iedereen die een auldey koopt: denk ook aan reserve onderdelen he? dus niet alleen denken: ik wil sneller sneller sneller! maar als je slim bent bestel je bv ook een reserve stuurstangetje ofzo, die kosten echt niks, maar als je er geen een hebt, en je RAMT tegen de muur... dan moet je wachten op een nieuwe :P
welke onderdelen zijn allemaal aan te bevelen om op reserve te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

bombadil schreef op 07 oktober 2002 @ 12:40:
[...]

welke onderdelen zijn allemaal aan te bevelen om op reserve te hebben?
Ik denk eigenlijk alle deeltjes van het stuurmechanisme, delen van het motorgebeuren, en dingen die je makkelijk kwijt kan raken als je de car schoonmaakt van binnen, zoals spacers en veertjes enzo. Ik zal straks wel even een lijstje maken :) een BaRFSpareList >:) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:01

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Vergeet de banden niet, die zullen ook wel slijten!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 12:01:
[...]
Dacht zelf aan een paar aziaatjes :P

De microcars komen tenslotte ook uit die streek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

BaRF ben je al klaar met die reservelijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Ik zou als reserve delen aanraden om van alle onderdeeltjes in de BaRFkit 2 of meer extra te nemen, en daarnaast bv het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/small/spring/321.jpg
Veer voor het stuurmechanisme, 3 soorten leverbaar. Ik denk met verschillende sterktes ofzo? (http://www.rodkrapong.com/small-spring.htm)

misschien losse delen van motoren, al kost een compleet motortje ook niks :) ik zat bv te denken aan koolborsteltjes, zeker bij de snellere motoren!

Stuurmechanisme:
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/power/armbar/00.jpg

Compleet setje, plastic of metaal:
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/power/armbar/2.jpg

Stuurarm: Originele versie, W of >>> (anders bij W of >>>? staat op de site)
Ook leverbaar een 'vrije' versie, waar je zelf nog een kogellager in moet stoppen. Dit zal dus wel beter draaien! (http://www.rodkrapong.com/power-arm.htm)

Stuur-Bar: Originele versie of 'Modified' (?) Eveneens W of >>>.

(Je kunt ook de versie nemen met schokbrekers! :D http://www.rodkrapong.com/power-susp.htm!)

Stuurmagneet is misschien ook een idee. http://www.rodkrapong.com/sale/images/power/tmagnet/0.jpg

En voor de echte brokkenmakeers is er een bescherming te krijgen, maar wat het doet... http://www.rodkrapong.com/power-strengt.htm

Maar goed, voornamelijk de onderdelen van de BaRFkit, zoals spacers enzo, lijkt me een goed idee om te bestellen.

ohja, ik moet nog even zeggen dat de standaard banden niet echt heeel veel grip hebben op een gladde houten vloer :P hij gaat driften als je snel optrekt vanaf 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik heb ook nog een lichtjes set + een veertje voor het sturen erbij besteld khoop dat het nog mee teld

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

FrostXL schreef op 07 oktober 2002 @ 16:28:
ik heb ook nog een lichtjes set + een veertje voor het sturen erbij besteld khoop dat het nog mee teld
tis morgen pas de 8e toch? :)

ik heb een voor- en achter vering, lijkt me wel vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn bestelling is verstuurd. :)

Iets later maar toch nog optijd.

Dacht dat ik eerder thuis zou zijn maar we hadden meer les uren vandaag :'( er bij gekregen.

Krijg ik nog wat te horen van me bestelling ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

BaRF schreef op 07 oktober 2002 @ 16:33:
[...]

tis morgen pas de 8e toch? :)

ik heb een voor- en achter vering, lijkt me wel vet :P
ik heb alleen voor vering

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gash, volgens mij heb ik via de mail contact met je gehad.

Om tweak onderdelen te bestellen moet ik een lijstje maken met de product #s en deze naar jou sturen? of gewoon via www.carmoworld.com?

IIG lijkt het me wel fun om een keertje een miniRC meeting te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Doe er ook ff een product-omschrijving bij ipv alleen de code: een klein type-voutje is namelijk snel gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

BaRF kan je ook gewoon de pre-soldered kit nemen en dan de standaard als reserve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gash de bestelling van mij is nou gewoon goed he.

Je hebt hem denk ik al wel ontvangen.

Wil graag weten of het goed is en dat ik bij de inkoopactie zit :)

Wil nl zo graag dat ding ,lijkt me zo gaaf, dat je gewoon een scooter er mee uittrekt :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Sir Killalot schreef op 07 oktober 2002 @ 21:43:
BaRF kan je ook gewoon de pre-soldered kit nemen en dan de standaard als reserve?
Uiteraard :) De soldered heeft dezelfde onderdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Heeft iemand het nou al geprobeerd om die motors van de bit-charg in de bensu's te stoppen en ze dus sneller te laten rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sir Killalot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:43:
Heeft iemand het nou al geprobeerd om die motors van de bit-charg in de bensu's te stoppen en ze dus sneller te laten rijden?
Nee, en dat komt denk ik alleen maar omdat de BitChar-G motortjes niet of nauwlijks in Nederland verkrijgbaar zijn.

* Gutteguttegut vind trouwens dat z'n Bensu hard zat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik moet 3 auto`s (race TINs)bestellen. Ik hoop dat iemand kan bevestigen of het volgende gaat werken (bvd _/-\o_) :

Auto 1:
- Zwarte MB GTR >>> item: 1158
http://www.rodkrapong.com/car-racet.htm
- motor item: 1253
http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htm
- Pre-solderd barF >>>
-Wheel: item 1660
http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin-2.htm

1183 (grijze nissan?) >>>
http://www.rodkrapong.com/car-racet-4.htm
- motor item: 1253
http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htm
- Pre-solderd barF >>>>
-Wheel : item 1666
http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin-3.htm
- front suspension item 1366
http://www.rodkrapong.com/power-susp.htm

- motor item: 1259
http://www.rodkrapong.com/motors-m32.htm-
- Pre-solderd barF >>>>
-Wheel: item 1146
http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin.htm

+ 3*item 1194 grotere atenne http://www.rodkrapong.com/electronic-ant.htm

Wielen zijn altijd per 4 neem ik aan (site is wat onduidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
bombadil schreef op 07 oktober 2002 @ 23:37:
Ik moet 3 auto`s (race TINs)bestellen. Ik hoop dat iemand kan bevestigen of het volgende gaat werken (bvd _/-\o_) :
Lijkt me voldoende je hebt nu all1 geen reserve onderdelen dus als er wat kapot gaat is je auto waardeloos. Dus in jouw geval iig nog een barfkitje en n setje wielen en een stuurpennetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Eskimootje schreef op 08 oktober 2002 @ 00:03:
[...]

Lijkt me voldoende je hebt nu all1 geen reserve onderdelen dus als er wat kapot gaat is je auto waardeloos. Dus in jouw geval iig nog een barfkitje en n setje wielen en een stuurpennetje.
Jij slaapt ook nooit! Dank voor de reply iig!

Wielen gaan toch niet stuk? :?
Ik had wel een reserve motor in gedachten.

Klopt het wat ik met de antenne`s doe? want
bopitje kiest hele andere? :?
[rml]bopitje in "[ IA-talk] Mini-rc auto's + tuning parts "[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht wel dat het kon verterug in het topic bestelden ook veel mensen die antenne.
Ik moet nl met goed bereik hebben he :)

Maar ik voor de rest niks gehoord dat het niet zou kunnen dus heb ik hem maar genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 09:36:
Ik dacht wel dat het kon verterug in het topic bestelden ook veel mensen die antenne.
Ik moet nl met goed bereik hebben he :)

Maar ik voor de rest niks gehoord dat het niet zou kunnen dus heb ik hem maar genomen :)
ja maar op de site staat ernaast "race win car antenna" http://www.rodkrapong.com/electronic-ant.htm
dat kan 2 dingen betekenen:
1) de antenne is geschikt voor Race-Wine auto`s en dus niet voor race-tin
2) Het is de betere antenne van race-Win auto`s die je op de race-Tin auto kan monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Ik heb vanmorgen mijn Bensu & race-win bij het postkantoor opgehaald en ik moet zeggen dat ze beiden erg geinig zijn!
Gisteren om 3 voor 12 heb ik ook nog een grote race-tin opvoer bestelling de deur uitgedaan zodat ik me de komende maanden niet hoef te vervelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie ik heb mijn bensu :) Porsche GT Le Mans Blauw
Afbeeldingslocatie: http://www.bored.nl/Temp/memebensu.jpg

Maar als ik onderdelen zo snel mogelijk wil (motortje) wat moet ik dan doen? want kan ik nog bij gash bestellen of is alles al besteld?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 13:19 . Reden: Angelfire zuigt :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:11:
Jippie ik heb mijn bensu :)
[afbeelding]

Maar als ik onderdelen zo snel mogelijk wil (motortje) wat moet ik dan doen? want kan ik nog bij gash bestellen of is alles al besteld?
Mooi hoor, Angelfire uitvoering :)

Aah een blauwe Porsche GT1 eeeh McLaren F1 :)

* Gutteguttegut gaat zo'n McLaren F1 (een witte) verfen (oranje) voor een "klant" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
Iedereen heeft tot vandaag nog de tijd om te bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 08 oktober 2002 @ 13:13:
[...]
Mooi hoor, Angelfire uitvoering :)

Aah een blauwe Porsche GT eeeh McLaren F1 :)

* Gutteguttegut gaat zo'n McLaren F1 (een witte) verfen (oranje) voor een "klant" ...
Ben ik nou gek??? das och een Porsche GT? en niet een McLaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
bombadil schreef op 08 oktober 2002 @ 00:06:
[...]

Jij slaapt ook nooit! Dank voor de reply iig!

Wielen gaan toch niet stuk? :?
Ik had wel een reserve motor in gedachten.

Klopt het wat ik met de antenne`s doe? want
bopitje kiest hele andere? :?
[rml]bopitje in "[ IA-talk] Mini-rc auto's + tuning parts "[/rml]
* Eskimootje heeft wel geslapen :9
Wielen slijten echt wel, en die antenne kan ik helemaal niet vinden je zal de 1494 wel bedoelen. Maar ik zou alleen je antenne op je remote nemen die hebben veel meer effect (grotere control range) maar zijn ietsje duurder. (ik had niet naar de antenne's gekeken alleen naar je onderdelen BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoever opvoerbaar zijn die dingen ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:35:
[...]

diezelfde is ook aan mij verkocht als porsche :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok als ik deze wielen wil moet ik dan nog specialle onderdelen hebben om ze vast te zetten? Voor de Race-tin :P
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/wheelset/32/sp/s11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:35:
[...]

Het is dus een McLaren F1 (om precies te zijn een GTR).
Check deze sites maar en vergelijk dat met jouw autotje.
Porsche GT1 -> http://www.carclassic.com/html/CY60.htm
McLaren F1 -> http://www.cottingham.co.uk/macf1/road.htm

En dan speciaal deze foto's:
Posche GT1
Afbeeldingslocatie: http://www.carclassic.com/images3/CY60/CY60-2.jpg
McLaren F1
Afbeeldingslocatie: http://www.plus4.freeserve.co.uk/macf1/mac019.jpg

Welke lijkt het meest op jou autotje?
:)

* Gutteguttegut weet dat er op de verpakking een Porsche GT1 staat en dat de stickertjes op het autotje ook bijna "porsche zeggen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe hard gaat zo'n bensu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Als je hem helemaal opwind gaat ie toch wel 95km per uur! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Als je nou een paar posts doorleest vindt je het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Ach....McLaren F1 of een Porsche GT1...who cares? :?

Hebben ze bij Bensu toch een foutje gemaakt qua afbeelding op de verpakking & stickertjes en de body zelf..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:45:
Ok als ik deze wielen wil moet ik dan nog specialle onderdelen hebben om ze vast te zetten? Voor de Race-tin :P
[afbeelding]
nou volgens mij moet je voor de voorwielen een paar onderdelen vervangen.
Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/power/arm/10.jpg
nieuwe 'armpjes', schroef, moer, en een spacer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gash schreef op 08 oktober 2002 @ 15:24:
Ach....McLaren F1 of een Porsche GT1...who cares? :?
Ik niet :)
Hebben ze bij Bensu toch een foutje gemaakt qua afbeelding op de verpakking & stickertjes en de body zelf..... :)
Domme Chinesen, of juist slim: nu kopen zowel mensen die Porsche gaaf vinden hm maar ook mensen die een McLaren gaaf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ut is een bensu :P hijs cool dus maakt nie uit :)

En die onderdelen gaat k vanavond f kijke wat i precies moet hebben, e dan bestel ik.
Is dit trouwens niet beter? http://www.rodkrapong.com/electronic-turbochip.htm

Een betere turbo chip, zodat die niet snel kapot gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:31:
hmm ut is een bensu :P hijs cool dus maakt nie uit :)

En die onderdelen gaat k vanavond f kijke wat i precies moet hebben, e dan bestel ik.
Is dit trouwens niet beter? http://www.rodkrapong.com/electronic-turbochip.htm

Een betere turbo chip, zodat die niet snel kapot gaat :P
als je het voor elkaar krijgt om deze Afbeeldingslocatie: http://www.rodkrapong.com/sale/images/electronics/electronicpart/tr/2.jpg kapot te krijgen, dan is je karretje ook naar de kloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Sir Killalot schreef op 07 oktober 2002 @ 22:43:
Ik heb er één besteld, dus als deze binnen is, dan hoor je dat zsm.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is De BaRF Kit???

Heb Gesearched en Gegoogled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:03:
Wat is De BaRF Kit???

Als je 2 pagina terug kijkt staat het halverweg ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Wat is De BaRF Kit???

/Offtopic ROFL :D. Wat waren de hits met google :? (8> :+.

Heb mijn race-win nog niet kunnen testen. Ik heb een chronisch tekort aan batterijen en er gaan er maar liefst 6 in :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COOOL die Bensu gaat elke keer na het opladen sneller :P In het begin ging die slomer dan me Race-Tin en na 6 keer laden ofzo gaat die sneller (wel elke keer leeg rijen natuurlijk)... en nu gaat die nog steeds sneller, hij gaat 2x sneller dan lopen ofzo.... weet nie hoe snel dat is maar best snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Wat is De BaRF Kit???

Lol :) komt nog een tijd dat je echt BaRF hits krijgt met google :+ (hint, het is een kitje dat is, BaRF, heb samengesteld, zoek maar even wat paginas terug ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met een Race-Tin(27Dmhz) en een Bensu(27mhz)? kunnen die samen rijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barf... heb jij bij je eigen Race-tin autotje deze onderdelen gebruikt? en geen soldeerbout nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:47:
Barf... heb jij bij je eigen Race-tin autotje deze onderdelen gebruikt? en geen soldeerbout nodig?
Ik heb mn onderdelen helaas nog niet, maar er is ZEKER wel een soldeerbout nodig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:33:
iemand ervaring met een Race-Tin(27Dmhz) en een Bensu(27mhz)? kunnen die samen rijen?
wel ervaring met een race-tin 27D en 27niks en A, B en C :) alle 5 tegelijk, no problem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welk ototje heb je besteld of maakt dat geen hol uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:58:
en welk ototje heb je besteld of maakt dat geen hol uit
Jij zit echt met je vinger in je neus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ ja hé maar ik lees net de verzendkosten DIE KOSTEN MEER DAN HET OTOTJE ZELF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:37
Ik las vandaag voor het eerst over de kleine RC auto's en wil er waarschijnlijk een bestellen. Jullie bestellen vandaag weer een aantal dingen? Ik vraag me af of ik er ook een kan bestellen? Wat raden jullie mij aan? Ik wil het liefst het model van de mini cooper, hoeveel gaan de kosten dan bedragen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.