Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik laat me bestelling wel staan en hoop alsnog op een mailtje voor een eventuele levering.
De GP's beginnen nu langzaam hun weg naar de afnemers te vinden..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
ik heb nog geen e-mail ontvangen met alle e-mail-adressen van de mensen van de I.A.. Zou je hem alsnog een keer willen sturen?
Topservice van de heren van Comtronics!!!!! En voor een prijs hiero waar jullie allemaal jullie handen voor moeten dichtknijpen.
"Be happy while you're living, for you're a long time dead."
maakt geen contact meer met de printplaatje , iets zit fout maar weet neit wat duz heb ik ff rond gekeken en toen een ontdekking gedaan ,
bij de giraffe hebben ze de auto's ook maar niet erg veel meer. !!!!!!!!!!!!!!!!!
zozo, en dat met je 1e post hier zeggen?Laffer schreef op 27 september 2002 @ 15:05:
Ik heb mijn Auldey's en Bensu's woensdag bij Gash besteld. En vandaag (vrijdag) in perfecte staat binnengekregen.
Topservice van de heren van Comtronics!!!!! En voor een prijs hiero waar jullie allemaal jullie handen voor moeten dichtknijpen.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Wat een ongelooflijke kneus ben jij zeg!ajampaniki schreef op 27 september 2002 @ 15:56:
Ja gash weet zich wel populair te maken hier hoorEcht dus dat ik daar noooit wat bestel.
Ik hoop dat Laffer het mij niet kwalijk neemt maar dit stond er in zijn e-mail nadat hij een 2e bestelling bij ons heeft geplaatst:
"Ik heb ook (voor het eerst) een bericht op GOT achtergelaten. Ik hoop
hiermee e.e.a. rechtgezet te hebben."
Da's tenminste iemand die eerlijk is en gewoon contact via de e-mail opneemt. Niet iemand die alleen maar klaagt via GoT en voor de rest helemaal NIETS onderneemt.
Hij heeft nu vandaag 6 Bensu's ontvangen en 2 Auldey Race-Tins. Komende week zal hij nog eens 10 Bensu's en 2 Auldey's ontvangen..........
Ik had de vorige wel ontvangen hoor! Ik dacht alleen dat je ze naar jaap@.... zou versturen. Zag vanmorgen op kantoor dat ze naar info@ gegaan waren.. bedankt!koentjuh schreef op 27 september 2002 @ 16:22:
Hij is voor de tweede keer verstuurd.... Duzzz hopen dat je hem nu wle hebt...
De IP's van Laffer en Gash komen niet overeen
Phreak schreef op 27 september 2002 @ 16:37:
Om enige twijfel weg te nemen:
De IP's van Laffer en Gash komen niet overeen

Aangezien dat andere topic toch niks gaat worden
goede vraag, dat andere topic ziet er wat rommelig uit jahAlfa_33 schreef op 27 september 2002 @ 16:52:
Misschien een domme vraag,maar kan ik ook nog wat bestellen ?
Aangezien dat andere topic toch niks gaat worden

Heb je hem via Gash gekregen ???Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 18:13:
IK heb hem ook !!!!!!!!!!!
Net binnen gekregen
Echt super blits
Verwijderd
Lekker mee crossen in het huis we hebben kurk dus ja kan er kei makkelijk over heen rijden.
Is een kei leuk speeltje voor de hond die vind dat af en toe ook wel eng.
Maar wel grappig is het.
Wat wel lastig is dat ik steeds het stof en de haren van de hond tuusen de auto uit moet halen.
Maar voor de rest ben ik er super tevreden mee.
Nu zo snel mogelijk een race tin auto bestellen
Hoop dat ik binnenkort ook mee kan doen aan de inkoop actie!!
Verwijderd
Weet iemand welke frequenties in nederland zijn toegestaan ?
27mhz
35mhz
40mhz
49mhz
Want een kennis van me heeft een RC auto besteld maar heeft nu problemen bij de NL douane , ik denk zelf dat 49mhz niet in nederland is toegestaan en de andere frequenties wel weet iemand precies hoe het zit ?
Verwijderd
Weet alleen niet meer waar???
Maar het staat er wel 49 mhz mocht in ieder geval niet.
De eerste zending bevatte ook 45 en 49MHz autootjes maar die blijken dus eigenlijk niet in Nederland verkocht te mogen worden....
Wat de IA betreft: ik ben bezig met het opstellen van een e-mail die naar alle deelnemers van de IA gaat en die ik hier ook zal plaatsen.......ff geduld nog aub
JippieGash schreef op 28 september 2002 @ 20:10:
Wat de IA betreft: ik ben bezig met het opstellen van een e-mail die naar alle deelnemers van de IA gaat en die ik hier ook zal plaatsen.......ff geduld nog aub
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
Ik ben nou bezig met het samenstellen van mij auto( klinkt eigenlijk wel heel stoer
Maar nu ben ik bij de banden uitgekomen.
En daar ben ik gelukkig een setje velgen tegen gekomen die ik mooi vind.
Alleen de achtervelgen zijn zo groot.
Moet dat perse of kan je ook gewoon gewoon 4 banden van de zelfde dikte nemen.
Vind dat echt zo lelijk staan !!!!!

zo doen dat er wel meerSuepahfly schreef op 29 september 2002 @ 03:32:
tja, * Suepahfly wacht nog maar ff op z'n audley+parts

En waarom mag 49 MHz niet? Deze worden nl. gewoon verkocht bij speelgoedzaken, en ik ga er vanuit dat deze zeker gecontroleerd worden.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 21:17:
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=200
Foei Foei dat mag niet ! (49mhz)
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
mag niet van de douanemarco899 schreef op 29 september 2002 @ 12:02:
[...]
En waarom mag 49 MHz niet? Deze worden nl. gewoon verkocht bij speelgoedzaken, en ik ga er vanuit dat deze zeker gecontroleerd worden.

je mag zoveel verkopen maar niet gebruiken op de manier die je zou verwachten... 49 MHz was van defensie ofzo toch?marco899 schreef op 29 september 2002 @ 12:02:
[...]
En waarom mag 49 MHz niet? Deze worden nl. gewoon verkocht bij speelgoedzaken, en ik ga er vanuit dat deze zeker gecontroleerd worden.
Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden gehoord dat de lijst samengesteld werd en dat de prijs ge-emaild werd ofzo.
Nooit meer wat van gehoord, kan iemand mij inlichten hoe het zit?
eigenlijk nietVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:55:
hoe zit het eigenlijk?
Ik heb een tijdje geleden gehoord dat de lijst samengesteld werd en dat de prijs ge-emaild werd ofzo.
Nooit meer wat van gehoord, kan iemand mij inlichten hoe het zit?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
ik heb nog nix ontvangenkoentjuh schreef op 29 september 2002 @ 22:02:
Jawel, Gash heeft zostraks gemeld dat hij bezig was met het opstellen van de email die naar iedereen wordt verstuurd, hoe land het duurt weet ik ook niet, daarvoor moet je bij hme zijn

als ik op den duur de spulletjes kan krijgen ben ik wel tevreden
laten we er voor biddenEskimootje schreef op 30 september 2002 @ 13:22:
Volgens mijn is Gash heel hard aan het werk en krijgen we vandaag nog een mailtje
Verwijderd
En welke rijdt en stuurt beter? ik wil der namlijk wel beter mee rijen dan een bartsmit ding
Ik heb een aardig stuk gelezen an dit topic maar verdwaalde in alle info....
Ik zou toch nog ff verder/opnieuw gaan lezen want alles staat er in en is al tig keer besproken.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:28:
Ik wil dus een mini autotjeeen auldey of zon klein ding die 70 gaat
maar ik wil er dus een die je leker kan opvoeren en aan kan klojen, is er nu nog een inkoop actie? enbij wie moe k zijn en hoe gaat het betalen enzo?
En welke rijdt en stuurt beter? ik wil der namlijk wel beter mee rijen dan een bartsmit ding
Ik heb een aardig stuk gelezen an dit topic maar verdwaalde in alle info....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
* Eskimootje bid zo hard en snel als ie kan.
Jaaaa, vollop te modden kan opgevoerd tot 90 km, ik persoonlijk zou voor een race-tin kiezen .Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:59:
Ok als ik er een wil welke raden jullie me dan aan? en waarom?
Je kan bij die nieuwe IA meedoen alhoewel het nog niet erg soepel gaat
Verwijderd
maar op http://www.microcars.nl/ staat dat die maar 5-7 gaan? waar kan ik dan upgrade dingen bestellen?FrostXL schreef op 30 september 2002 @ 18:51:
[...]
Jaaaa, vollop te modden kan opgevoerd tot 90 km, ik persoonlijk zou voor een race-tin kiezen .
Je kan bij die nieuwe IA meedoen alhoewel het nog niet erg soepel gaat
Owww laat maar staat al bi die website dat ze snel komen die upgrades
check ook www.carmoworld.comVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:58:
[...]
maar op http://www.microcars.nl/ staat dat die maar 5-7 gaan? waar kan ik dan upgrade dingen bestellen?
Owww laat maar staat al bi die website dat ze snel komen die upgrades
Verwijderd
ook al die upgrades doen? lijkt me nog leuker
En komt er voor de nieuwe race tin version 2 ook een IA? http://www.rodkrapong.com/car-racet2.htm
en voorderest nog wel meer dubbel geloof ik
Heb je nog vragen over de afhandeling ervan: stel ze niet hier aan mij maar doe het ff via een e-mail naar: info@comtronics.nl Bedankt!
Beste Mede-Tweaker!
De inkoopaktie (I.A.) voor de Bensu Microcars & de Auldey Race-Tins & Wins loopt nu al een poos en vele van jullie worden al wat ongeduldig(gezien de soms niet zo vriendelijke reacties op GoT…..). Ook zijn er personen die inmiddels (via Koentjuh) hebben aangegeven niet meer met de I.A. mee te willen doen. Ik wil echter zoveel mogelijk Tweakers alsnog de kans geven om tegen een scherpe prijs een R/C –auto te machtigen!
Sommige van jullie hebben mij inmiddels een e-mail gestuurd en zijn al redelijk op de hoogte van de gang van zaken. In deze e-mail wil ik echter precies uitleggen hoe alles afgehandeld zal worden.
Onze leverancier heeft helaas niet de Bensu’s geleverd die we hadden besteld. Aangezien ik bang ben dat sommige van jullie nu ook de rest van hun bestelling niet meer willen hebben heb ik ook de onderdelen voor de Auldey Race-Tin modellen nog niet naar ons laten versturen. Het gaat tenslotte over een totaalbedrag van meer dan $3000,- exclusief verzendkosten, invoerrechten & BTW!
Aan de hand van de bestellijst van Koentjuh (waar hij overigens zeer veel tijd aan heeft besteed, bedankt hiervoor!) kan ik jammer genoeg niet opmaken wie wat heeft besteld. Mijn voorstel is dus als volgt:
Iedereen op GoT krijgt nog 1 week de kans om hun definitieve bestelling door te geven: van 1 oktober t/m 8 oktober. Dus iedereen die mee wil doen dient mij nog éénmaal middels een e-mail hun bestelling door te geven. De Bensu Microcars zijn leverbaar in 3 frequenties: 27, 35 en 40MHz. Dit zijn de modellen die momenteel voorradig zijn:
Mazda RX-7 Zilver 27MHZ
Mazda RX-7 Zwart 40MHz
Toyota Celica Rood/Zilver 40MHz
Nissan Skyline Wit 35MHz
Porsche GT Le Mans Blauw 35MHz
Porsche GT Le Mans Wit 40MHz
Peugeot 206 WRC Blauw 35Mhz
Motor blauw/goud 27MHz
Iedereen kan in zijn of haar bestelling een voorkeur aangeven welk autootje hij/zij zou willen ontvangen. Wij proberen hier dan zoveel mogelijk rekening mee te houden. In ieder geval met de frequentie. Het uiteindelijke model & kleur van de Bensu kan dus afwijken!!! (persoonlijk heb ik hier helemaal geen probleem mee: of het nu een Mazda of Porsche is: de rij-eigenschappen zijn gelijk en het is BIG Fun!)
Wat betreft de Auldey Race-Tin & Race-Win modellen kunnen wij alle modellen leveren echter allemaal 27MHz! Momenteel zijn al een groot aantal modellen voorradig en eventueel kunnen wij met de levering van de onderdelen in Azië modellen bijbestellen. Mocht er onverhoopt toch een model niet leverbaar zijn dan zullen wij de beschikbare alternatieve persoonlijk e-mailen zodat je alsnog een keus kunt maken.
De prijs van de Bensu Microcars & Auldey Race-Tin modellen worden voor de Tweakers € 13,50 per stuk en voor de Auldey Race-Win modellen € 18,-. Deze prijs geldt alléén voor iedereen die tussen 1 en 8 oktober zijn bestelling voorzien van GoT-nickname, naam, adres & wijze van verzenden/afhalen via de e-mail aan ons doorgeeft.
Wat betreft de prijs van de onderdelen voor de Auldey’s: hou hier voor de zekerheid de prijs van http://www.rodkrapong.com/ aan waarbij dan nog 19% BTW bijkomt. BARF-kitjes zijn trouwens ook gewoon te bestellen! De leverancier waarbij wij inkopen verstrekt ons uiteraard een korting maar deze wordt weer teniet gedaan door de invoerrechten & verzendkosten. Het kortingspercentage dat wij van onze leverancier ontvangen zal gelijkmatig over de bestellingen van Auldey onderdelen worden verdeeld.
Mocht een bepaald type velg/band of ander onderdeel afwijken van degene in de bestelling of niet leverbaar zijn hoop ik dat jullie hiervoor begrip kunnen opbrengen aangezien wij totaal afhankelijk zijn van de soms grillige afhandeling van de Aziatische leveranciers. Wij proberen echter uiteraard iedereen zo veel mogelijk tevreden te stellen!
Direct na de sluitingsdatum van de I.A. geven wij de bestelling door aan onze leverancier en zullen wij binnen enkele dagen iedereen de totaalprijs van de afzonderlijke bestellingen e-mailen. Uiteindelijk kan iedereen hun bestelling bij ons op afspraak in Amsterdam komen afhalen. Verzenden is ook mogelijk: onder rembours komt er €7,95 per zending bij. Wanneer van te voren wordt betaald dan komt er €6,80 aan verzendkosten bij.
Onze bankgevens zijn:
rek.nr. : 1028.18.886
Naam : Comtronics
Plaats : Amsterdam
Bank : Rabobank
Swift-code: RABONL2U
Het is een hoop tekst maar ik hoop dat het nu bij iedereen duidelijk is hoe we het gaan afhandelen.
De bestellingen kunnen doorgegeven worden naar mijn e-mail-adres: jaap@comtronics.nl.
Vragen over de inkoopactie kunnen verstuurd worden naar: info@comtronics.nl deze worden dan zo spoedig mogelijk door mijn collega of mij beantwoord.
Alvast hartelijk dank voor jullie geduld & veel plezier straks met de mini R/C autootjes!
Met vriendelijke groet,
Jaap Aardenburg “Gash”
www.comtronics.nl
Dat was een flinke mail Gash,....Als het goed is heb je mijn bestelling al weer ontvangen.....right??
Dat zou zeker handig zijn. Laten wij nu net een hele boel panasonic AAA-batterijen ingekocht hebben......is er niet één autootje waarin deze batterijen passen....Eskimootje schreef op 01 oktober 2002 @ 15:53:
Psst Gash is het misschien niet slim om ook batterijen via je site te verkopen (ik vindt het altijd wel handig als ik iets kompleet kan halen ergens zonder naar een winkel te moeten voor batterijen).
Als iemand een tip heeft waar je AA-battterijen goedkoop kan krijgen.....
mij heb je geen mailtje gestuurd en dee wel mee aan de iaGash schreef op 01 oktober 2002 @ 11:59:
Zojuist heb ik alle Tweakers die aan de inkoopaktie hebben meegedaan de volgende e-mail gestuurd.
mail adress: FrostXL@hotmail.com
Verwijderd
Idem hier!FrostXL schreef op 01 oktober 2002 @ 17:17:
[...]
mij heb je geen mailtje gestuurd en dee wel mee aan de ia![]()
![]()
mail adress: FrostXL@hotmail.com
info@mobielnederland.nl
Ik sta wel gewoon in het lijstje van koentjuh
Maar klopt het dat iedereen gewoon opnieuw kan bestellen?
Gewoon bij Gash een bestelling plaatsen en klaar.
Verwijderd
Hulde aan GasH!
ik heb er naar toe gestuurd, benieuwd of ik wat trug krijg.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:36:
[...]
Idem hier!
info@mobielnederland.nl
Ik sta wel gewoon in het lijstje van koentjuh
Maar klopt het dat iedereen gewoon opnieuw kan bestellen?
ik weet niet of iedereen opnieuw kan bestellen of ofdat de mensen die aan de vorige ia meededen voorang krijgen of zo
en ik had nog wel 2 bensus plus 4 tins...
ik ook niet , heeft eigelijk iemand al een mailtje gehad?BaRF schreef op 01 oktober 2002 @ 20:04:
mmm, ik heb geen mailtje hoor
en ik had nog wel 2 bensus plus 4 tins...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Van Koentjuh heb ik de lijst met e-mail adressen ontvangen van iedereen die met de I.A. heeft meegedaan.
Dat de lijst blijkbaar helaas niet volledig is is toch niet zo'n ramp?
Iedereen kan zijn bestelling t/m 8 oktober doorgeven!
En inmiddels hebben een hoop mense dat al gedaan! Enkele mensen die alleen Bensu Microcars hebben besteld of een Auldey Race-Win of Tin zonder onderdelen zullen morgen al hun bestelling ontvangen!
sorry hoor. noprobGash schreef op 01 oktober 2002 @ 20:36:
''IK HEB NIX GEHAD'' , ''IK OOK NIET" : daarom heb ik de inhoud van de e-mail ook op GoT geplaatst!
Van Koentjuh heb ik de lijst met e-mail adressen ontvangen van iedereen die met de I.A. heeft meegedaan.
En inmiddels hebben een hoop mense dat al gedaan! Enkele mensen die alleen Bensu Microcars hebben besteld of een Auldey Race-Win of Tin zonder onderdelen zullen morgen al hun bestelling ontvangen!
Dan gaan we maar ff mailen
en welke zijn nu leuker om te hebben, die bensu's van 6 cm of die Auldey Race-Tin van 15 ?
mvg, een R/C n00b
Geniet maar tweak met mate

Weet iemand trouwens hoe die race-wins zijn op te voeren ?
[ Voor 0% gewijzigd door spacer op 02-10-2002 10:34 . Reden: /edit domme fouten ]
spacer schreef op 02 oktober 2002 @ 01:16:
Ik ga een bensu, een race-tin en een race-win bestellen. Daarbij voor de tin en de win nog een onderdelenset. Morgen (dalijk) maar eens een mail opstellen.
Weet iemand trouwens hoe die race-wins zijn op te voeren ?
Op de site www.rodkrapong.com staat wel hoe dat in zijn werk gaat.
Ik heb trouwens een topic geopend over de HPI Micro RS4, een 1/18 auto die je ook aan alle kanten kunt opvoeren e.d.
Deze auto is wel een echte RC wagen dus de prijs is er ook naar
Check: [rml][ RC] HPI Micro RS4 & RC animo in Twente?[/rml].
Nu is het dus een kwestie van wachten totdat er ook IA's komen voor 1:10, 1:8 en 1:4 schaal RC auto's....Phreak schreef op 02 oktober 2002 @ 11:41:
[...]
Ik heb trouwens een topic geopend over de HPI Micro RS4, een 1/18 auto die je ook aan alle kanten kunt opvoeren e.d.
Deze auto is wel een echte RC wagen dus de prijs is er ook naar![]()
Check: [rml][ RC] HPI Micro RS4 & RC animo in Twente?[/rml].
* Gutteguttegut denk niet dat daar veel animo voor is...
Gutteguttegut schreef op 02 oktober 2002 @ 11:48:
[...]
Nu is het dus een kwestie van wachten totdat er ook IA's komen voor 1:10, 1:8 en 1:4 schaal RC auto's....
Mja mijn topic is ook niet voor een inkoopactie hoor
Ik heb nog effe gekeken en het staat er inderdaad. Alleen niet zo duidelijk als bij de race-tins. Bij de verschillende motoren staan bv. niet de snelheden aangegeven.Phreak schreef op 02 oktober 2002 @ 11:41:
[...]
En niet te vergeten de schaal 1:1 auto's IAGutteguttegut schreef op 02 oktober 2002 @ 11:48:
[...]
Nu is het dus een kwestie van wachten totdat er ook IA's komen voor 1:10, 1:8 en 1:4 schaal RC auto's....
Hmmm hoeveel korting zou je dan kunnen krijgen
moet je er de nummers van de thai site bijzettenof gewoon de naam?Gash schreef op 01 oktober 2002 @ 20:36:
''IK HEB NIX GEHAD'' , ''IK OOK NIET" : daarom heb ik de inhoud van de e-mail ook op GoT geplaatst!
Hoeveel euro is een dollar?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mooie bookmark: http://www.xe.net/
mijn e-mail:r3tkd@mail.com (geen hotmail dus)
Ik ben de laatste tijd ook niet echt actief meer op GoT, aan gezien ik tijdelijk zonder internet verbinding zit.
Je kan idd de nummers van de thai site er beter bij zetten.FrostXL schreef op 02 oktober 2002 @ 16:04:
[...]
moet je er de nummers van de thai site bijzettenof gewoon de naam?
ok thnx, ga nu beginnen met email samen te stellen, zo das ook weer gedaan Gash wil je ff melden of je m'n mailtje heb ontvangenTuglio schreef op 02 oktober 2002 @ 18:54:
[...]
Je kan idd de nummers van de thai site er beter bij zetten.
joechei! 1 bensu + 4 auldeys!
die bestel ik gewoon later als ze op voorraad zijn, of in elk geval leverbaar ofzoEskimootje schreef op 02 oktober 2002 @ 23:23:
Barf heb je geen losse onderdelen dan?
Ze hebben ook al een hele lading Auldey onderdelen daar liggen
Kijk ook eens op www.gwk.nlSir Killalot schreef op 02 oktober 2002 @ 17:25:
Effe een vraagje.
Hoeveel euro is een dollar?
Oja.... kijk eens hier -> erg dure Bensu's

van die site:
De afstandsbediening kan een afstand overbruggen van 15 meter.
Met vrienden en of collega's een race houden? Geen problem!
Frequentie: 27 Mhz
Prijs 29.95 euro

[ Voor 0% gewijzigd door Gutteguttegut op 03-10-2002 09:36 . Reden: Post no. 1340 ]
Verwijderd
netjesGutteguttegut schreef op 03 oktober 2002 @ 09:31:
Ik heb gister weer een lading Bensu's bij Gash opgehaald en heb nog ff met ze staan praten.
btw, die site weet echt niet waar ze het over hebben! ook dan 'racen tegen vrienden'

Eigenares: S. B. te H.
Ik heb gister weer een lading Bensu's bij Gash opgehaald en heb nog ff met ze staan praten.
Pics
oh is er al
zaten die stikkers er al op of hep je die er zelf op geplakt, zie wel leuk uitGutteguttegut schreef op 03 oktober 2002 @ 16:15:
En zie hier een Bensu Mazda RX7 Hello Kitty uitvoering.
[afbeelding]
Eigenares: S. B. te H.
I heb een microcarretje gezien waarvan je lichten kon aan/uit zetten door 2 keer snel naar voren te gaan. Ook had hij een achteruit licht, knipper lichten als je links of rechts stuurde. De knipperlichten waren voor en achter bevestigd. Als iemand zo'n schema heeft hoor ik het graag. Ik kon het totaal kitje wel kopen, maar voor 47 eurotjes. Dat is toch echt een beetje teveel van het goeie.
Deze microcar had dus:
2 koplampen, 2 remlichten, 4 knipper lichten (voor en achter) en een achteruit lampje.
Dit is echt super gaaf :-)
Iemand iemand die mij kan helpen?
oh zou je trouwens ff die link kunnen geven waar je die kit zag?
Helpt deze url misschien ?Tuglio schreef op 04 oktober 2002 @ 12:14:
Errrug stoer gedaan Gutteguttegut. NU nog wat ledjes erin en ready to go
I heb een microcarretje gezien waarvan je lichten kon aan/uit zetten door 2 keer snel naar voren te gaan. Ook had hij een achteruit licht, knipper lichten als je links of rechts stuurde. De knipperlichten waren voor en achter bevestigd. Als iemand zo'n schema heeft hoor ik het graag. Ik kon het totaal kitje wel kopen, maar voor 47 eurotjes. Dat is toch echt een beetje teveel van het goeie.
Deze microcar had dus:
2 koplampen, 2 remlichten, 4 knipper lichten (voor en achter) en een achteruit lampje.
Dit is echt super gaaf :-)
Iemand iemand die mij kan helpen?
http://www.cflowers.freeserve.co.uk/mike_mods.htm#Brake
Weet niet of dit ook op die Bensu's kan, want deze site gaat volgens mij
over BitChar-G wagentjes
Dit topic is gesloten.