[IA-talk] Mini-rc auto's + tuningsparts - Deel 3 *gesloten*

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Deel 1: [rml][ inkoop] Mini-rc auto's + tuning parts[/rml]
Deel 2: [rml][ inkoop] Mini-rc auto's + tuning parts - Deel 2 *Gesloten*[/rml]

Je kunt hier nu napraten over de inkoopactie.
Ik zou graag nuttige replies zien, geen chat-achtige conversaties (daar is #mini-rc voor @ irc.tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
hoe staat het en nou voor met de prijzen enzo? zijn deze al bekend inmiddels????
ik heb nog geen mail gehad in ieder geval, en heb het deel 2 topic niet echt goed gevolgd (elke dag 100 reply's lezen waarin bij de helft nix nuttigs staat voor mij :) )

[ Voor 0% gewijzigd door cûora op 18-08-2002 15:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

cuora schreef op 18 augustus 2002 @ 15:58:
hoe staat het en nou voor met de prijzen enzo? zijn deze al bekend inmiddels????
ik heb nog geen mail gehad in ieder geval, en heb het deel 2 topic niet echt goed gevolgd (elke dag 100 reply's lezen waarin bij de helft nix nuttigs staat voor mij :) )
Nopes, Koentje moet eerst alle bestellingen op een rij hebben, dan overleggen met Gash, dan de nieuwe prijzen overleggen met de thai, dan alles uitrekenen en DAN krijgen wij de prijs te horen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Wie is nou eigenlijk "de Thai"?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

wout-hugo schreef op 18 augustus 2002 @ 16:30:
www.carmoworld.com denk ik

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Zijn er eigenlijk nog bensu's te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij gash ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej cool mijn nikko afstandbediening werkt niet op de bensu, maar de nikko zorgt wel ff dat je bensu een paar seconden niet kan rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 17:11:
hej cool mijn nikko afstandbediening werkt niet op de bensu, maar de nikko zorgt wel ff dat je bensu een paar seconden niet kan rijden >:)
Als ik met een 45MHz en een 49MHz Bensu dicht bij elkaar kom reageren ze op elkaar :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
wout-hugo schreef op 18 augustus 2002 @ 16:30:
[...]

en wie weet wat het zeker is?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
wout-hugo schreef op 18 augustus 2002 @ 17:24:
[...]

[...]

Wat hij zei dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wout-hugo schreef op 18 augustus 2002 @ 17:24:
[...]

[...]

Ikkuh...100% :) (dat is de Thai dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Zo, naar een weekendje vriendin weer thuis, zie dat er alweer een nieuw topic is geopend. FF voor de duidelijkheid:

De bensu's zijn 15 euro per stuk geworden bij gash, en zijn als warme broodjes over de toonbank gegaan. De andere prijzen wacht ik nog af bij gash, hij weet ze nog niet precies. Deze week krijgt hij de lijst en dan wordt er besteld door hem......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Er zijn dus geen bensu's meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

in nederland niet nee

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Binnenkort wel weer bij Bart Smit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Gasten, naar welk mailadres moet ik gash mailen om te regelen hoe ik mijn bensu bij mij thuis ga krijgen?
Ik heb namelijk geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
koentjuhhhh...enig idee wanneer je iets meer weet???? :?
Ga namelijk binnenkort op vakantie Afbeeldingslocatie: http://www.idioot.com/smoking.gif
Dan kan ik tenminste nog de financieele kant van te voren regelen (8>
Wil natuurlijk geen bensu mislopen ;)

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fvandenreek schreef op 18 augustus 2002 @ 22:30:
koentjuhhhh...enig idee wanneer je iets meer weet???? :?
Ga namelijk binnenkort op vakantie [afbeelding]
Dan kan ik tenminste nog de financieele kant van te voren regelen (8>
Wil natuurlijk geen bensu mislopen ;)
jaap[ed]comtronics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerriT schreef op 18 augustus 2002 @ 21:26:
Binnenkort wel weer bij Bart Smit ;)
nopes, bitchar's van 40 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
thx heb net ff gemailt.........Is namelijk erg vervelend als er op mensen gewacht moet worden, is altijd wel iemand ziek of onderwegen ....als je begrijpt wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Die hebben ze toch niet bij Bart Shit????

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 07:30

Kr3Kr

Melpomene

koentjuh schreef op 18 augustus 2002 @ 19:52:

De bensu's zijn 15 euro per stuk geworden bij gash, en zijn als warme broodjes over de toonbank gegaan. De andere prijzen wacht ik nog af bij gash, hij weet ze nog niet precies. Deze week krijgt hij de lijst en dan wordt er besteld door hem......
krijgen tweakers die net iets te laat besteld hebben nog wel een beetje korting bij gash? dat ik niet 25 euro neer moet tellen voor een bensu...

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Zou het niet weten......zal het mrogen ff vragen aan hem...... Dus dat hoor je dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Waar in nederland (of op tweakers) kun je nog aan die wagentjes komen ( en wat zijn de prijzen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

thacow schreef op 19 augustus 2002 @ 00:13:
Waar in nederland (of op tweakers) kun je nog aan die wagentjes komen ( en wat zijn de prijzen)?
Zijn op dit moment niet te krijgen in Nederland. Ze komen wel weer en kosten dan 25 euro bij Gash, maar ik denk er aan om weer een nieuwe inkoopactie te starten alleen voor die Bensu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

goed id

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
mwhaaaaa ik wil ook onderdelen voor m'n Race-Tin bestellen bij de voldende I.A.!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Er zijn weer 100 Bensu's onderweg en zoals ik Gutteguttegut al had laten weten: bij een grote bestelling in 1 keer wil ik echt wel een goede prijs maken........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gash schreef op 19 augustus 2002 @ 10:32:
Er zijn weer 100 Bensu's onderweg en zoals ik Gutteguttegut al had laten weten: bij een grote bestelling in 1 keer wil ik echt wel een goede prijs maken........
Wil je ff je email checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Ik voel hier weer een bestelling van 100 Bensu's aankomen, die verdeeld moeten worden onder de tweakers...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Ik wil ook graag meedoen!!! :)

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

zeg maar wanneer ik moet bestellen, dan zal ik er zijn

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 19 augustus 2002 @ 13:10:
zeg maar wanneer ik moet bestellen, dan zal ik er zijn
me 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er ook een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

FrostXL schreef op 19 augustus 2002 @ 08:27:
[maar ik denk er aan om weer een nieuwe inkoopactie te starten alleen voor die Bensu's.]
goed id
vind ik ook!

want een marge van 10 euro op een bensu voor gash vind ik wel errug veel

ps: als de IA doorgaat, kun je ons dan via email op de hoogte houden, zodat ik meteen kan bestellen, en niet weer iets misloop..
[mail:krekr<bij>chello.nl]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Macer schreef op 19 augustus 2002 @ 10:54:
[...]

Ik voel hier weer een bestelling van 100 Bensu's aankomen, die verdeeld moeten worden onder de tweakers...
ja, ieder een halve!

en doe het dit keer ook een beetje overzichtelijk, op laupro bijvoorbeeld

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Als jullie bij elkaar in 1x 100 Bensu's bestellen dan wordt de prijs 12,- euro ex. BTW.

De normale verkoopprijs voor een Bensu blijft 24,95 incl. BTW per stuk. Lijkt mij gezien de vermoedelijke prijs van een Bitchar-G van 40,- euro heel redelijk.....

Ennuh: van die 10 euro moeten wij dus een order verwerken, BTW afdragen, belasting betalen etc. etc.: voor alle niet-handelaren: zo'n marge is echt niet veel hoor!

Wat dacht jij dat de HEMA voor een marge op zijn sportsokken heeft? Daar hoor ik niemand over klagen........ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Huh, gaan we opnieuw alles doen? of gaat dit apart? Sta nl op het punt omd e totlae bestelling naar gash te mailen...... dus met auldey's enzo erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Apart, laten we het wel een beetje overzichtelijk houden. Eerst de order van Koentjuh afhandelen en dan weer het volgende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Gewoon weer een order van 100 stuks en dan tegen 15 euro per stuk (of nog wel iets meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Ah, enne je hebt trowuens mail! Over die bensu heb ik nog niks terug gehad van je.... of heb ik het nu mis....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Gash schreef op 19 augustus 2002 @ 15:18:
Ennuh: van die 10 euro moeten wij dus een order verwerken, BTW afdragen, belasting betalen etc. etc.: voor alle niet-handelaren: zo'n marge is echt niet veel hoor!
Wat dacht jij dat de HEMA voor een marge op zijn sportsokken heeft? Daar hoor ik niemand over klagen........ :)
das ook weer waar. en je moet er zelf ook og wat aan overhouden
koentjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 15:58:
Ah, enne je hebt trowuens mail! Over die bensu heb ik nog niks terug gehad van je.... of heb ik het nu mis....?
heb je het nu tegen mij?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Neej..... Tegen Macer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Ik heb hem ontvangen, kon pas thuis me mail lezen....

maar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Macer schreef op 19 augustus 2002 @ 15:51:
Apart, laten we het wel een beetje overzichtelijk houden. Eerst de order van Koentjuh afhandelen en dan weer het volgende....
precies, is wel zo handig, anders word het allemaal weer onoverzichtelijk. dus dit keer niet eerst een paar bij de maker bestellen en dan die gaan verdelen, maar gewoon alles in 1 order. want naar de ene bensu [peugot] zal meer vraag zijn dan naar de andere.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 18:00:
[...]
.... want naar de ene bensu [peugot] zal meer vraag zijn dan naar de andere.
Bij mij maakt dat niet uit iedereen die ze bij mij ziet wil er gewoon 1, maakt ze niet uit welke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Laatst online: 05-11-2020
Krijg ik nou nog een mailtje van me uiteindelijke bestelling ? Duurt al redelijk lang... ok ok het is allemaal langdurig werk.. maar zit eigenlijk al 3 weken te wachten op bericht

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

voor degene die een nieuwe IA gaat beginnen [wie is dat eigenlijk]moet ik weer een nieuwe bestellijst maken, of haal je wat ik besteld heb van koen af?

ps: ben van dinsdag tot dinsdag [20 - 27] op vakantie, dus kan [in principe] niet mijn mail checken etc. denk dus niet dat ik niet meer interesse heb als ik niet meer reageer. bvd

[ Voor 0% gewijzigd door Kr3Kr op 19-08-2002 20:19 . Reden: ps ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 18:00:
[...]

precies, is wel zo handig, anders word het allemaal weer onoverzichtelijk. dus dit keer niet eerst een paar bij de maker bestellen en dan die gaan verdelen, maar gewoon alles in 1 order. want naar de ene bensu [peugot] zal meer vraag zijn dan naar de andere.
Sorry, ik ben het toch niet helemaal met je eens. Jullie (even generaliseren :P) maken het zelf onoverzichtelijk.

Het lijkt me toch niet dat je aan het begin van deze IA dacht: "Nou, die wagentjes heb ik volgende week binnen."
Ten eerste moet het allemaal van de andere kant van de wereld komen en ten tweede zijn al die verschillende onderdelen die besteld worden een pain in the ass voor Koentjuh. Ten derde heeft het geen zin dat mensen elke dag vragen: "Koentjuh, hoe staat het ermee?" Als Koentjuh klaar is, dan hoor je het wel. Als je nou al geld gestort had dan had ik dat nog begrepen. Maar het enige wat je tot nu toe hebt gedaan is je bestelling opgeven.

Verder is het zo dat het alleen wat betreft de Bensu's onoverzichtelijk, aangezien het opeens mogelijk werd om het in Nederland bij Gash te bestellen.

Ook al die onzin replies in het vorige draadje werkten niet echt mee om het duidelijk te houden. Dan is er eentje die niet goed leest/ te lui is om wat vorige replies te lezen en raken er weer 10 anderen in paniek. En zo heb je weer 15 nutteloze replies erbij.

Dit is niet bedoeld als een aanval of zo. Maar ik vind toch wel dat er wat meer dankbaarheid mag zijn dat Koentjuh zoveel tijd hieraan besteedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 19:28:
voor degene die een nieuwe IA gaat beginnen [wie is dat eigenlijk]moet ik weer een nieuwe bestellijst maken, of haal je wat ik besteld heb van koen af?
Er komt pas een IA na deze IA dus maak je nog maar geen zorgen.
En als die IA er al komt dan hoor je dat vanzelf wel.

* Gutteguttegut wil nu niet meer horen wanneer de "nieuwe IA" er komt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Ik denk dat iedereen die er nu net buiten is gevallen met de bensu's dan gewoon weer meekan doen..... IK dus ook, was mezelf vergeten en nu zijn ze op :( dus hoop wel dat iemand aar nog meebegint.... damn, zijn sommigen nog op vakantie ofzo? ik wacht van een paar lui nog op mail, adners kan het niet naar gash toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Lijkt me hun probleem dat ze op vakantie zijn. Als ze na X dagen nog niet gereageerd hebben wachten ze de volgende inkoopactie maar af lijkt me. Straks is er een een half jaar naar Australië ;)

Snap het niet helemaal koentjuh, heb bovenstaande bericht en het mailtje wat je stuurde vanmiddag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 04-09 16:39
Na dit topic een beetje te hebben doorgelezen merk ik dat het eigenlijk alleen maar over Bensu's gaat.

Maar hoe zit het nu met die Race-tin's. Heb ik niog helemaal nix van gehoord.

En ga nou niet lopen zeiken dat ik te laat ben ofzow, ik was de 5e op de lijst van de IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Rustig aan het eind komt in zicht..... Nog ff geduld..

We moeten het topic wel een beetje intressant houden het is op dit moment 99% onzin wat er gepost wordt...

Heeft er niemand actiefoto's van zijn Bensu / Modfoto's ?? Of zet ff neer wat je allemaal van plan bent te modden aan je Bensu/Race Tin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 04-09 16:39
Is er al iets van een datum bekent?
of tenminste een richtdatum dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Er zijn weer 100 Bensu's onderweg
Welke zijn dat?? weer vijf van elke soort die ook op die bensu site van je staan?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Macer schreef op 19 augustus 2002 @ 20:13:
Lijkt me hun probleem dat ze op vakantie zijn. Als ze na X dagen nog niet gereageerd hebben wachten ze de volgende inkoopactie maar af lijkt me. Straks is er een een half jaar naar Australië ;)

Snap het niet helemaal koentjuh, heb bovenstaande bericht en het mailtje wat je stuurde vanmiddag...
Dat komt omdat er iemand was die geen blauwe bensu wou, nou en dan gaat ie door naar de volgende jij dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Macer schreef op 19 augustus 2002 @ 20:37:
Heeft er niemand actiefoto's van zijn Bensu / Modfoto's ?? Of zet ff neer wat je allemaal van plan bent te modden aan je Bensu/Race Tin...
Ik neem aan dat je die van mij al hebt gezien?
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Maaruh, wanneer kunnen we weer nieuwe benshu's bestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

thacow schreef op 19 augustus 2002 @ 22:34:
Maaruh, wanneer kunnen we weer nieuwe benshu's bestellen dan?
|:( echt een }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
koentjuh hoe zit het nu met de race tins??

als je geen meel had heb je mazzel? maar wanneer worden ze besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Tjonge jonge, hou nou astjeblieft een keer op met wanneer krijg ik mail of wanneer kan ik weer Bensu's bestelling...

De mail van Koentjuh komt eraan, maar er zijn zoveel factoren van afhankelijk (Besteller, Koentjuh, Gash, Thai) met zoveel verschillende artikelen, geef die jongen dan ff wat tijd... Reken er maar op dat het echt een klere werk is hoor...

De nieuwe Bensu's kan je gewoon bestellen bij Gash, maar kosten dan 25 Euro. Zodra deze inkoopactie helemaal is afgehandeld wordt er waarschijnlijk weer een nieuwe inkoopactie opgezet en kunnen er weer nieuwe wagentjes besteld worden...

De les die je hieruit kan leren is => Geduld is een schone zaak.....

/me wordt er een beetje moe van dat mensen het topic niet lezen en alleen maar om de paar dagen een bericht plaatsen met wanneer.........

No offence naar een bepaald iemand toe, maar in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Macer schreef op 19 augustus 2002 @ 22:40:
Tjonge jonge, hou nou astjeblieft een keer op met wanneer krijg ik mail of wanneer kan ik weer Bensu's bestelling...

De mail van Koentjuh komt eraan, maar er zijn zoveel factoren van afhankelijk (Besteller, Koentjuh, Gash, Thai) met zoveel verschillende artikelen, geef die jongen dan ff wat tijd... Reken er maar op dat het echt een klere werk is hoor...

De nieuwe Bensu's kan je gewoon bestellen bij Gash, maar kosten dan 25 Euro. Zodra deze inkoopactie helemaal is afgehandeld wordt er waarschijnlijk weer een nieuwe inkoopactie opgezet en kunnen er weer nieuwe wagentjes besteld worden...

De les die je hieruit kan leren is => Geduld is een schone zaak.....

/me wordt er een beetje moe van dat mensen het topic niet lezen en alleen maar om de paar dagen een bericht plaatsen met wanneer.........

No offence naar een bepaald iemand toe, maar in het algemeen.
JUIST!!!
M.a.w..... wil je snel een Bensu?
-> koop die dan bij Gash.
kun je wel een tijdje wachten omdat je Gash te duur vindt?
-> wacht dan de volgende inkoopactie af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
  • Laatst online: 24-06 10:02
Gash,

Zodra je de kleintjes weer binnen heb, moet je mij maar ff een email sturen.

Put me down for 5 baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

-TheGrimReaper- schreef op 19 augustus 2002 @ 19:41:
Verder is het zo dat het alleen wat betreft de Bensu's onoverzichtelijk, aangezien het opeens mogelijk werd om het in Nederland bij Gash te bestellen.
ik had ook alleen bensu's besteld, en ik dacht eerst dat er zoveel besteld werden bij diegene die ze leverde, als koen bestellingen binnen kreeg.
Dit is niet bedoeld als een aanval of zo. Maar ik vind toch wel dat er wat meer dankbaarheid mag zijn dat Koentjuh zoveel tijd hieraan besteedt.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar als je 1 op de 5 posts _/-\o_ Koentjuh _/-\o_ [wat ik overigens wel meen] tegen komt, dan wordt het hier weer zo'n onoverzichtelijke chat conversatie waar Phreak het in de eerste post over heeft.
koentjuh schreef op 19 augustus 2002 @ 19:53:
IK dus ook, was mezelf vergeten en nu zijn ze op :(
Dan vind ik dat Koentjuh als eerste mag bestellen!

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Gutteguttegut schreef op 19 augustus 2002 @ 22:44:
M.a.w..... wil je snel een Bensu?
-> koop die dan bij Gash.
ik moet GAsh dan neem ik aan mailen, want op de site kan ik nix vinden over die schatjes.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:57

BaRF

bijna kerst

Hey peeps, hier de laatste post van mij uit Tanzania :) Ik vlieg morgen weer naar huis waar ik mn eigen keyboardje weer kan betasten pv zon vies internetcafe bord... :X

Anywayz, aangezien ik geen mail heb gehad van koentjuh neem ik aan dat de bestelling gewoon helemaal in orde komt? Dat zou heel fijn zijn namelijk :) En ik heb zo snel mogenlijk de topics doorgelezen, maar ik weet nog steeds niet hoe het zit met de uiteindelijke frequenties... Maar goed, aangezien ik weer naart huis ga komt het vast goed :9~ ik kan echt niet wachten tot ik die auldeys kan modden!!!

(btw, mijn 2 bensus komen dus ook gewoon mee? :))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

krekrrr schreef op 20 augustus 2002 @ 11:17:
[...]

ik moet GAsh dan neem ik aan mailen, want op de site kan ik nix vinden over die schatjes.
http://www.comtronics.nl/bensu/
;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hoe moeten we ons aanmelden voor die 100 nieuwe bensu's dan?

Ik denk dat ik er hier op kantoor namelijk nog wel 10 kan slijten :P De vorige van GeRRiT gingen namelijk erg hard :)

Bovendien zijn er een aantal mensen die nieuwe willen, dus 10 is goed te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Just_Johnny schreef op 20 augustus 2002 @ 13:46:
Hoe moeten we ons aanmelden voor die 100 nieuwe bensu's dan?
Er komt waarschijnlijk een nieuwe IA

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is denk ik het eerlijkst om de mensen die bij de vorige IA buiten de boot zijn gevallen voorrang te geven bij de nieuwe IA, of zijn jullie het daar niet mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Misschien een dom idee, maa rje weet nu wat er besteld kan worden dus dan kun je ook eerst iedereen laten bestellen en daarna bensu's laten bestellen door gash, valt er ook niemand buiten de boot.... Is handigeren dan eerst bensu's bestellen en daarna pas kijken wie welke wil,zoals nu het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 20 augustus 2002 @ 15:22:
Misschien een dom idee, maa rje weet nu wat er besteld kan worden dus dan kun je ook eerst iedereen laten bestellen en daarna bensu's laten bestellen door gash, valt er ook niemand buiten de boot.... Is handigeren dan eerst bensu's bestellen en daarna pas kijken wie welke wil,zoals nu het geval was.
Das misschien ook wel handig ja.
Maar Gash heeft inmiddels alweer 100 nieuwe Bensu's voor een nieuwe IA in zijn bezit. Je moet iig wel onder een limiet zitten, anders zit je misschien over een bepaald gewicht om te verzenden en dat kan dan ongunstig uitvallen. Just my 2 centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:16:
Het is denk ik het eerlijkst om de mensen die bij de vorige IA buiten de boot zijn gevallen voorrang te geven bij de nieuwe IA, of zijn jullie het daar niet mee eens?
vind ik niet zo'n goed id omdat dat weer een klerewerk is om uittezoeken wie er buiten de boot is gevallen , wie er het eerst is, wie het eerst maalt :Y)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weer een probleem: ik kan niet meer rechtuit rijden. als ik 1sec rij gaan de wielen opzij en moet ik ze met m'n handen rechtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 20 augustus 2002 @ 16:15:
[...]

vind ik niet zo'n goed id omdat dat weer een klerewerk is om uittezoeken wie er buiten de boot is gevallen , wie er het eerst is, wie het eerst maalt :Y)
Dat werk hoeven wij toch niet te doen ;) >:)
Ik wil graag dan nu alvast mijn bestelling plaatsen... :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:33:
ik heb weer een probleem: ik kan niet meer rechtuit rijden. als ik 1sec rij gaan de wielen opzij en moet ik ze met m'n handen rechtzetten.
Heb je mijn mail wel gekregen..wacht nl op de jouwe.... Over welke bestelling het nu was...omdat je er twee hebt doorgestuurd in je laaste mail.... hopelijk kun je vnaaf ff terug mailen, anders gaat het morgen gewoon weg....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Way to go Koentjuh.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
offtopic:
[quote]Gash schreef op 19 augustus 2002 @ 15:18:
Als jullie bij elkaar in 1x 100 Bensu's bestellen dan wordt de prijs 12,- euro ex. BTW.

De normale verkoopprijs voor een Bensu blijft 24,95 incl. BTW per stuk. Lijkt mij gezien de vermoedelijke prijs van een Bitchar-G van 40,- euro heel redelijk.....

Wat dacht jij dat de HEMA voor een marge op zijn sportsokken heeft? Daar hoor ik niemand over klagen........ :)[/quote]

Wellicht interesse in wat sokken???? :?
weet nog een partijtje van zo'n 30.000 voor € 0.41 p/st Afbeeldingslocatie: http://www.idioot.com/smoking.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als je bij de vorige actie hebt meegedaan heb je dan al een mailtje ontvangen? Want ik heb nl. wel een bestelling doorgemaild (1 na laatste dag) maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen daar over... :(
* Demo baalt wel flink als hij nu door een niet aangekomen mail (Flame: Hotmail = Microsoft dus aan de andere kant is zoiets wel te verwachten) buiten de boot valt :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Nog niemand heeft bericht gehad, misschien handig om eerst wat posts te lezen voor je dit soort berichten neerzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

is het niet een idee, om een compleet nieuw topic te starten met een speciale website (php + mysql) voor de bensu inkoop actie? dus dat we dit topic gewoon voor de inkoop actie van koentjuh houden en een ander topic speciaal voor de 100 bensu's van gash.

dat van die aparte website lijkt me zowiezo handig voor elke inkoopactie. misshien een idee voor een ervaren php'er? zo een mooie GoT ondersteunende site zijn ala dubelf (die van de polletjes)

[ Voor 0% gewijzigd door Yukkie op 20-08-2002 23:49 . Reden: toevoeging ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb op deze site http://www.gadgets.co.uk/micro_bike.html een paar motortjes gezien die me aan de bensuwagentjes doen denken deze zijn namelijk op het zelfde principe gebaseerd : 45 seconden opladen en dan tot 8 minuten racen. Zou de "thai" deze ook kunnen regelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:29:
Hmm, ik heb op deze site http://www.gadgets.co.uk/micro_bike.html een paar motortjes gezien die me aan de bensuwagentjes doen denken deze zijn namelijk op het zelfde principe gebaseerd : 45 seconden opladen en dan tot 8 minuten racen. Zou de "thai" deze ook kunnen regelen??
Ik heb vernomen dat Gash die ook gaat krijgen.. :)

Op die site staan ook "onze" Bensu's voor 19,95 engelse ponden = 30,75 euro !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ze hebben wel cool stuff op die site:
Boy's Toys
Console Crazy
Desk Decoration
Digital Cameras
Educational Fun
Electronic Fun
Firing Fun
Light Fantastic
Mobile Accessories
Mobile Phones
Novelty Items
Portable Lighting
Race-Tin R/C Cars
Remote Control
Robot Reality
Rubber Band Guns
Sounds Amazing
>:)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
We krijgen inderdaad zeer binnenkort ook motortjes ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.comtronics.nl/images/bensu/motor.jpg

Er is vandaag ook een nieuwe bestelling voor 500 Bensu's de deur uitgegaan waarbij dus ook Bensu motors zijn besteld.

Ennuh: er mogen dan veel mensen zijn die 24,95 een hoop geld vinden, maar daarvoor kun je ze wel direct in Nederland krijgen! Zoals die engelse gadget-site al aangeeft: je betaalt er in Europa vaak meer voor en haal je ze daarbuiten dan betaal je je scheel aan verzendkosten. Dan hebben we het nog niet eens over garantie gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:19

mr_petit

opperprutser

Gash,

is het goed als ik m'n bensu's morgen bij jou kom ophalen?
k moet nl. dan ff een printerprobleempje :Z op ons kantoor in a'dam fixen.... en da's maar 2 km van jou. Langscrossen is dus ez 8) .

Of moet ik dit met koentjuh regelen :?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

mr_petit schreef op 21 augustus 2002 @ 19:24:
Gash,

is het goed als ik m'n bensu's morgen bij jou kom ophalen?
k moet nl. dan ff een printerprobleempje :Z op ons kantoor in a'dam fixen.... en da's maar 2 km van jou. Langscrossen is dus ez 8) .

Of moet ik dit met koentjuh regelen :?
je moet het wel tegen koentjuh zeggen, dan mag het meestal wel :+

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Gash schreef op 21 augustus 2002 @ 18:28:

[afbeelding]

Er is vandaag ook een nieuwe bestelling voor 500 Bensu's de deur uitgegaan waarbij dus ook Bensu motors zijn besteld.
500 ?! Dat zijn er behoorlijk veel dus voor de mensen die misschien een beetje te laat komen _/-\o_

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

[afbeelding]

dat is vast niet alleen voor GoT ?? :)
ach 100 zijn ook binnen no time besteld.

Verwijderd

Wanneer krijgen we nou rekening Koentjuh? heb je alles al verzameld enzo? of zijn er nog problemen?

Suc6 iig

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Yukkie schreef op 20 augustus 2002 @ 23:46:
is het niet een idee, om een compleet nieuw topic te starten met een speciale website (php + mysql) voor de bensu inkoop actie? dus dat we dit topic gewoon voor de inkoop actie van koentjuh houden en een ander topic speciaal voor de 100 bensu's van gash.

dat van die aparte website lijkt me zowiezo handig voor elke inkoopactie. misshien een idee voor een ervaren php'er? zo een mooie GoT ondersteunende site zijn ala dubelf (die van de polletjes)
Dat hebben we al @ http://www.laupro.nl/ia/

\o/

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ole ik ben er weer :)

edit:
Ohja, Koentjuh zou je nog even kunnen mailen over de stand van autozaken? gewoon naar mn thuisadres, die ook in mn profiel staat dus :) thanks

• Felyrion
  • Laatst online: 01:09

Felyrion

goodgoan!

welkom terug :D

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

over enkele momenten ga ik met een vriend van me (sorry ben je got nick vergeten :D) onze laatste zomertoer dag besteden aan het fetsjen van zo'n auto'tje.

dus zou ik graag weten bij welke Toy's 'R us we dan moeten zijn, hopelijk krijgen we een snelle reply

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ik zou zeggen bel even wat toysrus stores in je buurt om te vragen welke ze hebben :)

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Ennuh: er mogen dan veel mensen zijn die 24,95 een hoop geld vinden, maar daarvoor kun je ze wel direct in Nederland krijgen! Zoals die engelse gadget-site al aangeeft: je betaalt er in Europa vaak meer voor en haal je ze daarbuiten dan betaal je je scheel aan verzendkosten. Dan hebben we het nog niet eens over garantie gehad.....
das waar, en 40 euro voor een bitchar is ook te veel!

kun jij trouwens ook die bit submarines krijgen? die vind ik namelijk wel vet!

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.