krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 18:00:
[...]
precies, is wel zo handig, anders word het allemaal
weer onoverzichtelijk. dus dit keer niet eerst een paar bij de maker bestellen en dan die gaan verdelen, maar gewoon alles in 1 order. want naar de ene bensu [peugot] zal meer vraag zijn dan naar de andere.
Sorry, ik ben het toch niet helemaal met je eens. Jullie (even generaliseren

) maken het zelf onoverzichtelijk.
Het lijkt me toch niet dat je aan het begin van deze IA dacht: "Nou, die wagentjes heb ik volgende week binnen."
Ten eerste moet het allemaal van de andere kant van de wereld komen en ten tweede zijn al die verschillende onderdelen die besteld worden een pain in the ass voor Koentjuh. Ten derde heeft het geen zin dat mensen elke dag vragen: "Koentjuh, hoe staat het ermee?" Als Koentjuh klaar is, dan hoor je het wel. Als je nou al geld gestort had dan had ik dat nog begrepen. Maar het enige wat je tot nu toe hebt gedaan is je bestelling opgeven.
Verder is het zo dat het alleen wat betreft de Bensu's onoverzichtelijk, aangezien het opeens mogelijk werd om het in Nederland bij Gash te bestellen.
Ook al die onzin replies in het vorige draadje werkten niet echt mee om het duidelijk te houden. Dan is er eentje die niet goed leest/ te lui is om wat vorige replies te lezen en raken er weer 10 anderen in paniek. En zo heb je weer 15 nutteloze replies erbij.
Dit is niet bedoeld als een aanval of zo. Maar ik vind toch wel dat er wat meer dankbaarheid mag zijn dat Koentjuh zoveel tijd hieraan besteedt.