En hoe hard loopt die ?marco899 schreef op 13 oktober 2002 @ 16:24:
http://www.xs4all.nl/~marco899/Auldy/
Hier een paar pic's, geschoten met de clie nrv70 van mjn auldey. Hier heb ik o.a. een derde batterij onder de kap geplaatst, de relais op een andere plaats gezet, vering aangebracht en nieuwe bedrading aangesloten.
Wordt beetje groot dit deel. Tijd voor een nieuw iemand?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Kopieer jij ff de beginpost? Staat namelijk toch nix boeiends in, anders wil ik wel eventjes een verhaaltje vertellen maar niet zo dat ik klaar ben en dat er al een nieuwe geopend is.athlonkmf schreef op 13 oktober 2002 @ 22:50:
Wordt beetje groot dit deel. Tijd voor een nieuw iemand?
Bedenk wel even een leuke, pakkende vervolg titel
The birds turned into The Flying Dutchmen!
IA mini-rc's afhandeling: the story continues
of zo iets
of zo iets
ja, wel weer ff iets van *gesloten* er bijEskimootje schreef op 14 oktober 2002 @ 00:30:
IA mini-rc's afhandeling: the story continues
of zo iets
of zoiets van
oh friggin coolheid nog eventjes en dan zijn ze er!!! *gesloten*
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Afhandeling IA Mini-RC auto's + Tuning parts
Hoeft dat gesloten er ook niet bij
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hoe dan ook, misschien dat Gash een nieuwe kan maken? toch wel een beetje zijn topic heDemoniac schreef op 14 oktober 2002 @ 10:58:
Afhandeling IA Mini-RC auto's + Tuning parts
Verwijderd
zo ik ben ook weer terug.
Shit man ik was er vanaf vrijdag al afgegooid door chello.
Dus net belde mijn pa naar chello "hij zo wat is dat in godsnaam met jullie we hebben al 3 dagen geen internet"die vrouw die mijn pa aan de telefoon had zo ik kijk even voor u naar''
Ow ik zie dat we u afgesloten hebben.
EN we hebben tot eind nov vooruitbetaald.
Mijn pa was echt pist maar goed ben al lang weer blij dat ik op got kan

Maar goed nu kan ik alles volgen.
Shit man ik was er vanaf vrijdag al afgegooid door chello.
Dus net belde mijn pa naar chello "hij zo wat is dat in godsnaam met jullie we hebben al 3 dagen geen internet"die vrouw die mijn pa aan de telefoon had zo ik kijk even voor u naar''
Ow ik zie dat we u afgesloten hebben.
EN we hebben tot eind nov vooruitbetaald.
Mijn pa was echt pist maar goed ben al lang weer blij dat ik op got kan
Maar goed nu kan ik alles volgen.
kweenie maar afhandeling staat voor gesloten als ze het dan nog niet doorhebben krijgen ze eenBaRF schreef op 14 oktober 2002 @ 10:08:
[...]
ja, wel weer ff iets van *gesloten* er bij
of zoiets van
[...]
ja, maar er ZIJN gewoon van die mensen!Eskimootje schreef op 14 oktober 2002 @ 11:45:
[...]
kweenie maar afhandeling staat voor gesloten als ze het dan nog niet doorhebben krijgen ze eennaar hun hoofd van mij
Te hard om in mijn huiskamer van 10 meter lengte, de turbo knop te gebruiken. Maar ik vermoed een km of 50~60.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
*Nieuws* *Nieuws*
Nu ook bij Maxis te koop : Can Cars, Radiografisch bestuurbare auto verpakt in 'can' waarvan in het deksel de afstandsbediening zit. Inclusief 2 frequenties zodat men tegen elkaar kan racen Van 11,95 VOOR : 8,95
*Nieuws* *Nieuws*
Nu ook bij Maxis te koop : Can Cars, Radiografisch bestuurbare auto verpakt in 'can' waarvan in het deksel de afstandsbediening zit. Inclusief 2 frequenties zodat men tegen elkaar kan racen Van 11,95 VOOR : 8,95
*Nieuws* *Nieuws*
Verwijderd
wow dat is wel lekker zeg!!!!marco899 schreef op 14 oktober 2002 @ 13:03:
[...]
Te hard om in mijn huiskamer van 10 meter lengte, de turbo knop te gebruiken. Maar ik vermoed een km of 50~60.
Echt gaaf.
kappen nouFrostXL schreef op 14 oktober 2002 @ 19:25:
*Nieuws* *Nieuws*
*Nieuws* *Nieuws*
Maxis, heet dat nu niet Konmar?
De bestelling is verstuurd naar onze leverancier. Duurde even, maar het was ook nog wel ff uitzoeken. Ik hoop snel bericht te hebben, zodat we snel een keer tegen elkaar kunnen racen
Uber Chill!!!! thnx alvast!Gash schreef op 14 oktober 2002 @ 20:24:
De bestelling is verstuurd naar onze leverancier. Duurde even, maar het was ook nog wel ff uitzoeken. Ik hoop snel bericht te hebben, zodat we snel een keer tegen elkaar kunnen racen
We've got that ring of confidence
Ik kan niet wachtenGash schreef op 14 oktober 2002 @ 20:24:
btw: iemand Traxxas Rustler off-road kopen? (=benzine auto die rond 60 gaat)
mail naar renekoster@hotmail.com
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gash schreef op 14 oktober 2002 @ 20:24:
Hey Gash, misschien moet je een nieuw topic beginnen
1. Dat mag hier niet.Sir Killalot schreef op 14 oktober 2002 @ 22:41:
[...]
Ik kan niet wachten
btw: iemand Traxxas Rustler off-road kopen? (=benzine auto die rond 60 gaat)
mail naar renekoster@hotmail.com
2. Hoeveel?
1: inderdaad
2: INDERDAAD!
offtopic: zo 1?

(alleen deze is electro)
ohja, en je mail doet het niet > hotmeel zit vol

mocht je hem nog niet verkocht hebben, mail dan ff op barf at zeelandnet.nl!
en nu weer ontopic eikels!
heeft iemand daar nog een linkje van? ik kan niets via google vindenFrostXL schreef op 14 oktober 2002 @ 19:25:
*Nieuws* *Nieuws*
*Nieuws* *Nieuws*
Hij is van een vriend van mij, en om je te laten schikkenBaRF schreef op 15 oktober 2002 @ 08:28:
[...]
1: inderdaad
2: INDERDAAD!
offtopic: zo 1?[afbeelding]
(alleen deze is electro)
ohja, en je mail doet het niet > hotmeel zit vol
mocht je hem nog niet verkocht hebben, mail dan ff op barf at zeelandnet.nl!
en nu weer ontopic eikels!zo, gash, al wat terug gehoord van je leverancier?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh dan is ie 2e hands vast niet meer dan 50 euroSir Killalot schreef op 15 oktober 2002 @ 14:57:
[...]
Hij is van een vriend van mij, en om je te laten schikken; de nieuwprijs was 500 euro.
BaRF schreef op 15 oktober 2002 @ 15:04:
[...]
oh dan is ie 2e hands vast niet meer dan 50 eurostuur maar op!

Anders had ik hem zelf wel gekocht.
75€ dan?Sir Killalot schreef op 15 oktober 2002 @ 15:06:
[...]
Droom maar lekker fijn verder.
Anders had ik hem zelf wel gekocht.
niemand die wat af weet van die aktie bij Maxis?
* Eskimootje gaat een nieuw topic openen aangezien deze te lang is geworden.
We gaan hier: [rml][ IA-afhandeling] Mini-rc auto's + tuningsparts deel 4[/rml] verder
Onze leverancier in Azie heeft de bestelling ontvangen. Ik hoop morgen meer nieuws te hebben over een korting enzo. Uiteraard houden we jullie op de hoogte.
Als de betaling is gedaan zal het niet lang duren voordat we onze spulletjes hebben
.
Ben nog steeds een voorstander om dan op kort termijn een sporthalletje af te huren om zo ff tegen elkaar te racen...
Als de betaling is gedaan zal het niet lang duren voordat we onze spulletjes hebben
Ben nog steeds een voorstander om dan op kort termijn een sporthalletje af te huren om zo ff tegen elkaar te racen...
Barf 
Moet mijn ledjes nu alleen nog in de behuizing plakken. Het zijn in totaal 10 ledjes geworden die in mijn microcar zitten. Wel jammer dat de electronica boer alleen 2 kleuren had (geel en rood). Ook had hij geen kleine knipper leds voor de knipperlichten
(wel 5mm knipperledjes, maar ja het is geen brandweerauto he
).
Ze werken wel allemaal en de auto rijd dan ook nog. Zal morgen wel een paar foto's ervan schieten. Als het eenmaal ingebouwd is ziet het er wel stoer uit hoop ik. Het is nu nog maar een rijdende lichtbundel. Om de gsm ledjes in te bouwen is me helaas niet gelukt. Had verschillende weerstandjes gebruikt, maar bij niet 1 lichten die gsm leds op.
Ik heb steeds 1 diode gebruikt met daaraan 1 weerstand. Dus 4 van deze setjes in totaal gebruikt (voor front, back, left, right). Vervolgens daar weer de ledjes aan vast gemaakt. En de andere poot van de ledjes gaan allemaal naar 1 punt op de printplaat. Een mooi schema moet ik nog ff maken, maar het werkt wel
.
Moet mijn ledjes nu alleen nog in de behuizing plakken. Het zijn in totaal 10 ledjes geworden die in mijn microcar zitten. Wel jammer dat de electronica boer alleen 2 kleuren had (geel en rood). Ook had hij geen kleine knipper leds voor de knipperlichten
Ze werken wel allemaal en de auto rijd dan ook nog. Zal morgen wel een paar foto's ervan schieten. Als het eenmaal ingebouwd is ziet het er wel stoer uit hoop ik. Het is nu nog maar een rijdende lichtbundel. Om de gsm ledjes in te bouwen is me helaas niet gelukt. Had verschillende weerstandjes gebruikt, maar bij niet 1 lichten die gsm leds op.
Ik heb steeds 1 diode gebruikt met daaraan 1 weerstand. Dus 4 van deze setjes in totaal gebruikt (voor front, back, left, right). Vervolgens daar weer de ledjes aan vast gemaakt. En de andere poot van de ledjes gaan allemaal naar 1 punt op de printplaat. Een mooi schema moet ik nog ff maken, maar het werkt wel
Op verzoek: slotje.
Zie enkele replies hierboven voor het vervolg
Zie enkele replies hierboven voor het vervolg
Dit topic is gesloten.