[IA-talk] Mini-rc auto's + tuningsparts - Deel 3 *gesloten*

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las vandaag voor het eerst over de kleine RC auto's en wil er waarschijnlijk een bestellen. Jullie bestellen vandaag weer een aantal dingen? Ik vraag me af of ik er ook een kan bestellen? Wat raden jullie mij aan? Ik wil het liefst het model van de mini cooper, hoeveel gaan de kosten dan bedragen? Wie kan mij helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Stop met het posten van berichten en lees eerst de FAQ!!! |:(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.emmm barf... ik ben dus een compleeeeete noob in dit. nu moek ff weten wat ik nodig heb voor 1 autotje die +- 65km/u kan. duz graag een onderdelen lijstje wat ik moet bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:15
Wie stopt deze mensen? Laat ze aub dit hele topic lezen. Dit schiet niet op zo.
Mensen leest van elke voorafgaande topic de eerste post eens goed door dit scheelt een heleboel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

http://www.rodkrapong.com/
Voor iedereen die het nu nog niet weet of vragen heeft, op deze site kan je je info vinden. Van diverse auto's tot aan diverse onderdelen en opvoerkitjes. Daarnaast kan je met www.google.nl een heel verhaal vinden over bitchar-g, bensu en auldy auto's.
Ik heb er gauw nog even 80 besteld.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen..

Het spijt me wel maar ik heb dus bij onze thaaise vrinden een benshu en een dik opgevoerde Tin-Racer besteld. Dit tezamen met mijn collega's dus een soort inkoopactie die we gestart hadden..

Allereerst over de Benshu....absoluut topwagentje is dit..helemaal niks over te klagen...ben de snelste van het hele kantoor omdat ik blijkbaar een nieuwe versie heb...deze heeft een groene RC en is ook beduidend lichter...maar ook die van mijn collega's rijden prima ondanks we erg beperkt zijn met de races kwa frequenties. Helemaal top dit ding..

Daarna...mijn Tin-Racer: Een bak ellende als je het mij vraagt....Mijn bakje koste standaard al 65 euro omdat die al met een turbokit voorzien was. 3 relais en een turbo knopje.. (ben te lui om zelf te solderen.. :D ). Hierbij zat ook nog een beter versnellingsbakje, sneller motortje en een setje leuke bandjes...
Ik doe er batterijen in toen ik hem kreeg, doet dat pokkeding het geen eens.... Hierna heb ik minimaal 2 uur lopen kloten met dat ding om hem rijdende te krijgen. De + en - plaatjes die zorgen voor contact met de motor waren niet goed geplaatst...dit kwam omdat die gekke thai lui per ongeluk hun soldeerbout tegen het ondersteunende stukje plastic aangehouden :(
Ik heb dit opgelost door een stukje erop te plakken met plasticlijm enzo...dit dus opgelost....vervolgens scheur ik toch met een top van hoogstens 30 door de gang totdat het ding wel erg vreemd begint te ruiken....wat blijkt...: Motortje wordt zo heet dat de versnellingsbak vloeibaar is geworden ;( Je kan dus beter wachten tot het weer opgedroogd is voor je verder kan gaan..
Dus niet te lang rijden.....
Hierna nog problemen met de achteras met radertjes gehad...liep allemaal niet erg soepel meer dus moest ik hem af en toe een setje geven om de vaart erin te krijgen...oh oh oh....een bak elende..voor best veel geld...want ik had er nog veel meer prut bij gekocht..

Conclusie.....zoals een tin-racer standaard is moet je hem laten.....het is een speelgoed auto en niet bedoeld voor hoge snelheden ivm warmte en zowiezo een printplaat in de auto....

Oplossing: Heb afgelopen weekend een HPI Micro RS4 gekocht. Deze wagen is 1:18 en rijdt echt als een zonnetje....als je denkt dat zo'n tin-racer bakje met turbokit snel rijdt dan heb je het toch echt mis....Zo'n HPI is echt de shit...

Om een paar voorbeeldjes te noemen...de body is van een soort carbon achtig iets..dus hitte bestendig, supersterk en kan buigen als een gek..., de motor hangt volledig los in het chassis dus kan zo heet worden als ie zelf wil...., niet van die overdreven brede sloffen zonder dat ie de neiging tot kantelen heeft. Er passen standaard electronica onderdelen in en er zit geen printplaat in...alles bestaat uit losse onderdelen en kunnen van apparte fabrikanten zijn. Dat ziet er trouwens ook nog eens cool uit. Hij is ook niet zo gek groot...25 cm lang. Je kunt hiermee ook gewoon bv 5 km rijden ipv alleen maar vol gas en dan weer los laten. Je kan elk onderdeel vervangen voor aluminium onderdelen en je kan het gewoon simpel bij een RC zaak in Nederland halen.

Dus voor de serieusere coureur is dit absoluut iets om naar te kijken. Een volledig complete set met alles er op en eraan koste me rond de 250 euro. Ik had ook al zo'n beetje 100 euro uitgegeven aan die tin-racer dus het scheelt wel wat maar als je ziet wat je ervoor terug krijgt is dat geen probleem...altijd superbeheerst 50 km/u rijden...en daadwerkelijk 50 km/u :)

Dit is niet bedoeld als flame maar gewoon om de mensen mijn ervaringen te delen.

En tot slot nog ff plaatjes van mijn nieuwe bak (wel fabrikanten plaatjes...zelfde kap maar andere interne onderdelen):

Chassis:
Afbeeldingslocatie: http://www.hpi-europe.com/graphics/kitimages/601/microchas1m.jpg

Body:
Afbeeldingslocatie: http://www.hpi-europe.com/graphics/kitimages/601/603.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Conclusie.....zoals een tin-racer standaard is moet je hem laten.....het is een speelgoed auto en niet bedoeld voor hoge snelheden ivm warmte en zowiezo een printplaat in de auto....

Leuk verhaal, maar je vergeet één ding. We spreken hier over tweakers. De meesten weten dat het gaat om een speelgoedauto, tov een dure proffesionele rc auto. Daarnaast had je dit kunnen weten, als je de gebruiksaanwijzing in het forum op de thai site had gelezen. Daarin wordt vermeld, dat je slechts kort kunt rijden en daarna de motor moet koelen door er lucht door te blazen. Dat je de pech had dat het niet deugelijk is geconstrueerd, daar moet ik je gelijk in geven. Maar nogmaals, tweakers zoeken juist de grenzen op, en willen vaak iets zelf toepassen, construeren en solderen, en weten dat dit met een bepaald risico gepaard gaat.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

D'r zit zeker wat in wat je zegt JPDurman, ik wist dit ook van te voren. Desondanks wilde ik toch een autotje in elkaar sleutelen dat de 70 km/h haalt (Al is het maar een paar seconden ;).)
Ik denk ook dat het opvoeren van een race-win makkelijker is aangezien er in deze auto veel meer plaats is.

Over die bensu: de bensu die jij hebt gekocht, is dat een van
de onderste van deze pagina :?.

[ Voor 0% gewijzigd door spacer op 08-10-2002 20:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco899: Daar heb je idd gelijk in...maar het valt bijna niet te doen met die plastic bende...het is namelijk plastic en als het smelt dan valt er niks meer te doen :) Bovendien heb ik ondervonden dat je aan zo'n HPI wagentje (er zijn zat meer merken hoor...maar toevallig heb ik deze..met name omdat het een leuke maat is) 10 keer zoveel valt te tweaken maar dan wel met of plastic of aluminium onderdelen.... :) Helemaal het einde voor mensen die ook watercooling toepassen in hun pc's... eitje! :)

Spacer: Jep..dat is een van die onderste...die had ik niet besteld maar omdat ze sommige oudere modellen niet meer konden leveren op dat moment denk ik hebben we 2 van die nieuwere erbij gekregen. Ik heb Item no. 2217. Die dingen gaan echt een stuk harder dan die bovenste.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 20:51 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

JPDurman, allemaal leuk en wel maar wat voor lader en batterijen heb je erbij gekregen?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehr naa dit verhaal van JPDurman verlaat mijn behoefte naar een tin-racer mij in één keer :+ :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Killalot schreef op 08 oktober 2002 @ 20:56:
JPDurman, allemaal leuk en wel maar wat voor lader en batterijen heb je erbij gekregen?
Ik rij op dezelfde batterijen als waar mijn tin-racer op reed....4 x 1800 mAh GPbatteries. Hier heb ik nu 2 setjes van en heb er een GP Powerbank 3 lader bij....daarnaast heb ik ook een Robbe 5r lader gekocht. Dit omdat ik bij de auto een 6x700 mAh pack en een 5x700 mAh pack kreeg...deze kan ik tegelijk opladen met deze lader door middel van een simpel snoertje en kan daarnaast nog tegelijk mijn zender laden. (hierin zitten 8 x 700 mAh batterijen in) Alles dus tegelijk opladen..
Die robbe 5r was maar 20 euro ofzo...700 mAh voor de zender 1 euro nogwat per stuk.

Lees ook dit topic:
[rml][ RC] RC'ers in de regio Hilversum??[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:10:
ehr naa dit verhaal van JPDurman verlaat mijn behoefte naar een tin-racer mij in één keer :+ :p :)
Als ik jou was zou ik als nog niet zo'n wagentje kopen, omdat de onderdelen van die wagens een stuk duurder zijn dan race-tins en -wins. Ook moet je opletten want er gaan batterijen voor de trafo, voor de afstandsbediening en een accu voor de motor in. Hij verbruikt dus veel meer elektriciteit dan een tin of win. Ten slotte zijn die accu's in tien minuten leeggereden en een tweede kost al gauw rond de 30 euro.

Dit gaat over wagens die sneller dan die van JP, sorry foutje.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Killalot schreef op 08 oktober 2002 @ 21:18:
[...]

Als ik jou was zou ik als nog niet zo'n wagentje kopen, omdat de onderdelen van die wagens een stuk duurder zijn dan race-tins en -wins. Ook moet je opletten want er gaan batterijen voor de trafo, voor de afstandsbediening en een accu voor de motor in. Hij verbruikt dus veel meer elektriciteit dan een tin of win. Ten slotte zijn die accu's in tien minuten leeggereden en een tweede kost al gauw rond de 30 euro.

Dit gaat over wagens die sneller dan die van JP, sorry foutje.
Hij verbruikt meer...das duidelijk....maar een tin-racer is 1:32 en deze wagen is 1:18.
Om precies te zijn gaat je zender zo'n 5 uur mee met 8x 700mAh daarna weer opladen.... De wagen rijdt verder op een minimum van 4 AA's of 4 AAA's en met 4 x 1800 mAh GP's rij ik zo'n kwartier vol gas. FF nieuwe erin wat zo gebeurd is zonder schroevendraaier zoals de tin racer :) Als je er max 6 in douwt gaat ie als een bliksemschicht en rij je opeens 1,5 keer zo hard :)

Dus qua verbruik is het niet heel veel anders dan een Tin-racer...alleen rij je harder en smelt je auto niet weg..

En wat die onderdelen betreft...die heb je zowiezo minder nodig...dat ze duurder zijn is duidelijk...het is hoogwaardiger spul gewoon....maar ik weet zeker dat ik met al mijn standaard onderdelen voorlopig nog niks nodig heb.

Wel weet ik dat mijn tin-racer al een nieuwe achteras, kleine en grote gear en een nieuwe gearbox nodig heeft. (eigenlijk ook een nieuw chassis door dat gat van die thailui :) )

Zie dit gewoon als info en aub niet als flame....hpi is beter dan zo'n tin-racer ofzo....dit is wel zo maar je betaald er wel voor..

Mijn punt is gewoon....bespaar je tientallen euro's aan onderdelen en verzendkosten...net als ik zo'n 100 euro in totaal en spaar nog fftjes door en koop zo'n goeie wagen...want geloof me....je wordt er een stuk gelukkiger door als je terug komt van het racen en alles werkt nog gewoon..je kan hem in de kast zetten en morgen weer verder racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm als ik dit zo lees dat alles smelt en overhit... Is wel logisch :P

Ik ga denk verder met me HPI sport2 tweaken :P das een 1/10 wagen, en verder soms met me ongetweakte bensu en racetin rijen :P So no new parts for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

JPDurman, je gaat mij zelfs bijna overtuigen, maar ik moet eerst maar eens beginnen met sparen. Daarna kom ik er wel eens op terug om te racen, want hilversum is drie km bij mij vandaan.
P.s. Ik zie dat je de auldy te koop aanbied. Heb je hem nog, en wat wil je er voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op 08 oktober 2002 @ 22:04:
JPDurman, je gaat mij zelfs bijna overtuigen, maar ik moet eerst maar eens beginnen met sparen. Daarna kom ik er wel eens op terug om te racen, want hilversum is drie km bij mij vandaan.
Ik ben geen sekte aan het vormen hiero hoor :D Iedereen moet zelf weten wat ie met mijn verhaal doet...ik probeer alleen mensen van een teleurstelling te houden...

En over dat racen in Hilversum....geef maar een seintje, dan maken we RC Club Hilversum :) hehe B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Deze aktie is nu afgelopen, jullie kunnen niet meer bestellen

[aan gash]
Gash vraag jij een topic title change aan in SM of zal ik het ff doen?
EDIT: DONE (aanvraag dan hé ;) )
[/aan gash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
(jarig!)
Als jij het zou willen doen graag!

De aktie is inderdaad beëindigd. Werk aan de winkel voor mijn collega! :)

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Voor de liefhebbers, je kan de auldey en bensu ook besturen, middels je toetsenbord, muis of joystick. Het is in thai geschreven, maar de instructie's en afbeeldingen zeggen genoeg en het ziet er leuk uit. Je moet ook de dll file uitpakken, wil het geheel werken.
http://www.thaiware.com/software/game/GM00827.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op 09 oktober 2002 @ 00:26:
Voor de liefhebbers, je kan de auldey en bensu ook besturen, middels je toetsenbord, muis of joystick. Het is in thai geschreven, maar de instructie's en afbeeldingen zeggen genoeg en het ziet er leuk uit. Je moet ook de dll file uitpakken, wil het geheel werken.
http://www.thaiware.com/software/game/GM00827.htm
En je moet ook ff solderen en aan je comp kloten en ff je controller slopen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.bored.nl/Temp/solderen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:26

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 07:04:
[...]

En je moet ook ff solderen en aan je comp kloten en ff je controller slopen :P
[afbeelding]
VEEEEEEEET!!! AAAAH :D :D :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Gebruikt er hier iemand GP batterijen voor zijn autotjes :?.
Ik wel en ze passen dus net niet :(. Het contactpunt bovenop de batterij is net te kort voor de AB van de Bensu en voor race-win-auto zelf :'(.
Dat wordt dus weer solderen :/.

[ Voor 0% gewijzigd door spacer op 09-10-2002 10:08 . Reden: Betere duidelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op 09 oktober 2002 @ 10:07:
Ik wel en ze passen dus net niet :(. Het contactpunt bovenop de batterij is net te kort voor de AB van de Bensu en voor race-win-auto zelf :'(.
Hahaha...nee man..
Gewoon ff platkop schroevedraaier of ander plat scherp voorwerp pakken en die plaatjes een stukje terug buigen....had ik ook..nu werkt het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:00:
[...]

Hahaha...nee man..
Gewoon ff platkop schroevedraaier of ander plat scherp voorwerp pakken en die plaatjes een stukje terug buigen....had ik ook..nu werkt het altijd.
Hm ik had er effe snel naar gekeken bij mijn race-win en dit leek me niet echt mogelijk maar ik probeer het wel ff. :).

/edit beetje geweld gebruikt, werkt nu perfect, wat een opgefokt geluid maakt die race-win zeg, hij gaat best hard :+.

[ Voor 0% gewijzigd door spacer op 09-10-2002 11:14 . Reden: blaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm zie nu in de Top1Toys (Ja die is NU AL uit) dat er een een racecan staat ofzo, de verpakking e cntroller is precies als de race-tin, en hijs maar 9,50.... als iemand um nou ff koopt en test hoe dat ding is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
En dan mogen we nu w88 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor iedereen die last heeft dat z'n Bensu slecht stuurt, check out deze link:

http://www.microrccenter....c53a&act=ST&f=5&t=38&st=0

[ Voor 0% gewijzigd door Quantor op 09-10-2002 16:21 . Reden: Natuurlijk alles op eigen risico! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Ik heb dus mijn 3 bensu's binnen :)
Echt lachuh bakkies...

Maar van de drie gaan er 2 hard en 1 zacht ?!? :\

iemand enig idee waarom en hoe op te lossen?
Of is dit normaal? Nu kan ik geen wedstrijd doen
met 3 omdat die ene altijd verliest op deze manier.

Ps.
Complimenten voor gash die alles keurig netjes geregeld heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sciddow, gewoon wat vaker rijden met die 3e, dan raakt ie wat meer ingereden (motortje + overbrenging) en gaat ie wat harder.

Ik heb een Bensu die in het begin telkens bleef staan en een tikje nodig had om van de plaats te komen, deze is nu de snelste van de 4 die ik heb gekocht. (2 weer doorverkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
thnx voor de info..
nog maar ff rijden dan eh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quantor schreef op 09 oktober 2002 @ 16:04:

Cool tnx voor link, heb het geprobeert, was niks kapot maar weet nu wel hoe het werkt :P Nu weer in elkaar zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Ik heb dat probleem met 2 van mijn wagentjes, maar ik stuur ze gewoon terug,
(heb ze niet bij Gash besteld) dan krijg ik nieuwe wagentjes terug. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

spacer schreef op 09 oktober 2002 @ 10:07:
ik heb alleen maar GP batterijen, en soms moet je idd even draaien ofzo, of de min kant eerst, dan werkt het SUPER! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Quantor schreef op 09 oktober 2002 @ 16:04:

netjes! thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geïntresseerd in een Race-win. Heeft iemand er nog een om door te verkopen? Ik heb wel gezien dat je via die thai kan bestellen maar dat doe ik liever niet. Hoe hard kan zo'n race-win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Een race-win gaat volgens de fabrikant standaard +/- 13,5 km/u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey voor mensen die een betere 'range' willen voor hun Bensu:
http://www.microrccars.co...ex.php?act=ST&f=5&t=27&s=
Afbeeldingslocatie: http://www.microrccars.com/gallery/bit/mod01.gif
Zelf nog niet geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoeveel km/h kan je een race-win opvoeren? En gash heb jij er nog een want ik zag dat jij een inkoop actie georganiseerd hebt een paar weken geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Ik heb net een tijd met mijn Subaru Race-win zitten rijden en dat ding gaat toch wel hard :). Als je die turboknop indrukt klinkt ie ook behoorlijk opgefokt >:). Vannacht als het rustig is hier op straat maar eens kijken hoe hij op straat rijdt :7.
De race-win voelt trouwens ook wel degelijk aan vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n subaru race-win wil ik ook graag :) Maar waar kan ik hem bestellen/halen? Liefst niet bij die thai....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:09:
Hmmm zie nu in de Top1Toys (Ja die is NU AL uit) dat er een een racecan staat ofzo, de verpakking e cntroller is precies als de race-tin, en hijs maar 9,50.... als iemand um nou ff koopt en test hoe dat ding is :P
Kan je een plaatje posten, want ik denk dat deze hetzelfde is als die bij toys 'r us, waar ik hem heb gehaald voor €15. En ik vind hem steviger dan de auldey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ff over die bitchar-gs, op http://www.rcmagic.com/Range.html staat dat ze met het verwijderen van een capacitor een bereik hebben gehaald van 50 feet! als ik me niet vergis is dat 15 meter :) Jammergenoeg kon ik dat ding niet in mn bensu controller vinden...

coole site: http://questformadness.com/!!

bijvoorbeeld: de 2e tip op deze pagina: http://tinyrc.com/qfm/racing/mod_04.htm#14

runtime van een half uur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Die batterij is al naar mij onderweg, net als de 3.0 motor. Supersnelle bensu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey tuglio, ik heb wel een soortement van ultimate light mod gevonden, ziet er simpel genoeg uit :) hij is dan ook niet zo advanced als de Mike Mod, maar wel grappig: http://babelfish.altavist...stom.html&lp=ja_en&tt=url

Afbeeldingslocatie: http://www.age.jp/%7Eex2/bit/01_0_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

..en onbestuurbare Bensu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Gutteguttegut schreef op 10 oktober 2002 @ 10:00:
[...]
..en onbestuurbare Bensu :Y)
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 10:02
Hijs inderdaad super gaaf, ff kijken of het wat is. Ik zal vanavond trouwens ff plaatjes uploaden, heb mijn een microcars ff omgebouwd in een PIMP car :) Veel goud en steentjes op de auto en een paar snelle velgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Gash, hoe staat het met de bestelling heb je die al verstuurd naar Thailand of ben je nog aan het uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

man, ik kan niet wachten :D

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ze zijn het waard hoor :) en ik kwijl bij de gedachte van mn upgrades! :9~ ik zou alleen ook wel bensu onderdelen willen :D hint hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Hehe ik heb vandaag intensief met m'n race-win zitten racen en kan nu al 2 gegadigden noteren voor een eventuele 2e inkoopactie >:) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deamn waar kun je deze kopen??!

:9

en voor hoe veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 20:20:
[...]

deamn waar kun je deze kopen??!

:9

en voor hoe veel?
das een home made model :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

BaRF schreef op 10 oktober 2002 @ 20:28:
[...]

das een home made model :D
mot je dus zelf in elkaar ab-flexen :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Eskimootje schreef op 10 oktober 2002 @ 18:03:
Gash, hoe staat het met de bestelling heb je die al verstuurd naar Thailand of ben je nog aan het uitzoeken?
In een mailtje aan mij gaf hij aan, dat hij ze binnen 2 weken verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey tuglio, hebben jullie alweer zo'n cameraatje om in een race-win te bouwen? misschien zijn er hier ook wel mensen die zon ding bij jullie willen kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Cameraatje? in race-win?

Hmm.. interesting.. hebbie link voor mie? :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuglio
  • Laatst online: 24-06 10:02
BaRF schreef op 11 oktober 2002 @ 11:57:
hey tuglio, hebben jullie alweer zo'n cameraatje om in een race-win te bouwen? misschien zijn er hier ook wel mensen die zon ding bij jullie willen kopen :D
Er was ff een NATIONAL HOLIDAY in de aziaatische landen. Als het goed ik zijn de nieuwe cameratjes vandaag verzonden naar ons.
Volgens mij komen ze as donderdag binnen en dan is het weer 1 groot feest. Er kan natuurlijk wat vertraging in zitten omdat de douane ze nog ff wilt bekijken....

Was ook met de eerste zending microcars het geval. Uiteindelijk miste we 2 van die kleine auto's.
Dit wilde de douane voor nadere inspectie ff vast houden. Zeker met zijn 2 racen tegen elkaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Tuglio schreef op 11 oktober 2002 @ 13:06:
[...]

Er was ff een NATIONAL HOLIDAY in de aziaatische landen. Als het goed ik zijn de nieuwe cameratjes vandaag verzonden naar ons.
Volgens mij komen ze as donderdag binnen en dan is het weer 1 groot feest. Er kan natuurlijk wat vertraging in zitten omdat de douane ze nog ff wilt bekijken....

Was ook met de eerste zending microcars het geval. Uiteindelijk miste we 2 van die kleine auto's.
Dit wilde de douane voor nadere inspectie ff vast houden. Zeker met zijn 2 racen tegen elkaar.....
:P zie ze racen daar, met zon coke hond er achter aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Tuglio's auto >:) Check vooral de wielen & lampen!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.comtronics.nl/microcar/pimp_microcar.jpg

Ben benieuwd of er nog tweakers zijn die hun autootjes inmiddels getuned hebben..... pic's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Gash schreef op 11 oktober 2002 @ 14:47:

[afbeelding]

Ben benieuwd of er nog tweakers zijn die hun autootjes inmiddels getuned hebben..... pic's!
als ik er een had zou ik er ook iets moois van maken :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

mooie paintjob :D hehe wat een bak... ik wacht ff met mn mod tot mn parts er zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
tja, wat je al niet kan maken met vingerverf.... :)

Ik moet zeggen: in 't echt ziet 'ie er nog spectaculairder uit.

(het is geen vingerverf, maar nogal dikke nagellak, vandaar....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de auto's van de race tin versie 1 precies hetzelfde als die van Race-Tin car Version 2?
Ik wil er nl een kopen en opvoeren, kan ik dat gewoon met deze methode doen die op de volgende link staat? http://www.rodkrapong.com/moall1.htm
Is nu alleen de remote control verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:13:
Zijn de auto's van de race tin versie 1 precies hetzelfde als die van Race-Tin car Version 2?
Ik wil er nl een kopen en opvoeren, kan ik dat gewoon met deze methode doen die op de volgende link staat? http://www.rodkrapong.com/moall1.htm
er staat in super gebrekkig-maar-komisch engels bij dat het wel de zelfde autos zijn ja :) alleen andere remote, PLUS dat ze hun naam niet meer eer aandoen...

dat wil zeggen, ze zitten nu in een doos, en niet meer in hun Race-Tin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

is er eigelijk in een Tin-car wel of geen plaats voor de xtra batterij?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45

Wimmel

Hello

FrostXL schreef op 12 oktober 2002 @ 08:50:
Eigenlijk niet, bij de meeste modellen wordt de extra batterij op de spoiler gemonteerd. Alleen bij de mini heb je voldoende ruimte voor een 3e batterij onder de kap.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

FrostXL schreef op 12 oktober 2002 @ 08:50:
Het is mij dus net gelukt om de derde batterij naast de bestaande twee te plaatsen. Pics volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:13:
De Race-Tin II heeft een andere controller, maar het autootje is ook anders hoor! Er zitten nu 3 batterijen in ipv 2.....

Ik heb er nog niet mee gereden maar ik verwacht dat 'ie ook wel wat sneller is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Race tin version 2:
you need 4 batteries to run this car..2 for car and 2 for remote controller

for the car is the same as previous version of race-tin car...(car still nothing change)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
marco899 schreef op 12 oktober 2002 @ 13:05:
Race tin version 2:
you need 4 batteries to run this car..2 for car and 2 for remote controller

for the car is the same as previous version of race-tin car...(car still nothing change)
Domme Thai! :) Niet geloven duz..... Totaal heb je 5 batterijen nodig. 3 in de auto & 2 in de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Je hebt gelijk, maar ik ook! Op het webboard, vond ik de volgende info:
I can say is that it is really COOL. It has a suspension. More room to modify. Using 3AA type battery and 9 volt voor remote. Dus wel 4 batterijen, maar slechts 1 voor de remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
Oja! Vergeten in de controller gaat een 9 volt batterij. Het ging er mij iig om dat de auto nu 3 AA-batterijen gebruikt ipv 2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Gash schreef op 12 oktober 2002 @ 13:49:
Oja! Vergeten in de controller gaat een 9 volt batterij. Het ging er mij iig om dat de auto nu 3 AA-batterijen gebruikt ipv 2....
is een 9 volt zo'n rechthoekige dikke?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
jep, zo een:

Afbeeldingslocatie: http://www.howstuffworks.com/gif/radio-battery.jpg

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nep race tin autootje uit thailand, waar 3 minipenlites in gaan (accuutje). Hij is ook wel wat sneller als de gewone race-tin, waar ik ook 1 van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 16:19:
Ik heb een nep race tin autootje uit thailand, waar 3 minipenlites in gaan (accuutje). Hij is ook wel wat sneller als de gewone race-tin, waar ik ook 1 van heb.
Bedoel je de race tin versie 2?, is de wagen qua techniek hetzelfde, kan je hem met dezelfde onderdelen als uit de Barfkit opvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen racetin 2 maar een of ander noname, alleen ziet het printje er anders uit en er zit een accuutje in die je kan opladen door een adapter die je onder in de auto steekt, duurt +/- 4uur :Z. 'k ben van plan om er een houder met 3 gewone penlites in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de racetin versie 2 op dezelfde manier op kunt voeren als versie 1???
Dus zoals op deze site beschreven staat ?? http://www.rodkrapong.com/moall1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gash schreef op 11 oktober 2002 @ 14:47:

[afbeelding]

Mag ik even overgeven :r ;)

Ik ga maandag een McLaren F1 (ja dus geen Porsche :) ) in de originele (oranje) kleur zetten.

* Gutteguttegut gaat even zn kots opruimen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-10-2002 00:36 . Reden: Post no. 1382 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Weet iemand of je de racetin versie 2 op dezelfde manier op kunt voeren als versie 1???
2. Heb je persee een turbo nodig van de barfkit om de auto sneller te laten gaan, of is dat extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 00:51:
1. Weet iemand of je de racetin versie 2 op dezelfde manier op kunt voeren als versie 1???
Ik denk dat je dat even aan die Thai moet vragen, dus email hem even.
2. Heb je persee een turbo nodig van de barfkit om de auto sneller te laten gaan, of is dat extra?
Eeeeh.....BaRF? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:06:
Weet iemand of je de racetin versie 2 op dezelfde manier op kunt voeren als versie 1???
Als je nou een bladzijde terug had gelzen, dan had je allang had antwoord gezien.

Dus, ja je kan hem met dezelfde onderdelen opvoeren.

2. Heb je perse een turbo nodig van de barfkit om de auto sneller te laten gaan, of is dat extra?

Dat is extra, met een snellere motor, relais en transistor, maak je hem al sneller. De turbo schakelt de extra batterij er nog eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt, bestellen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COOOOL de Bensu was net op Phatnet (Net 5) :P

damn waar hebben ze dat vandaan? :)

Ze staan ook op hun website: http://213.236.64.133/phat/product.php?prod=minicar

wel duur 35 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 12:41:
COOOOL de Bensu was net op Phatnet (Net 5) :P

damn waar hebben ze dat vandaan? :)

Ze staan ook op hun website: http://213.236.64.133/phat/product.php?prod=minicar

wel duur 35 euro...
Oud nieuws |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

http://www.xs4all.nl/~marco899/Auldy/

Hier een paar pic's, geschoten met de clie nrv70 van mjn auldey. Hier heb ik o.a. een derde batterij onder de kap geplaatst, de relais op een andere plaats gezet, vering aangebracht en nieuwe bedrading aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
heb je hem gekocht bij de ia ?
en wil je asteblief nog een filmpje opzette??????/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 23:35
Bij phatnet verkopen ze die minidingen nu ook, voor zo'n 30 euro..
www.phatnet.nl

Crap oud nieuws... :P

Anyway, tis ook bizar dom programma, maar toch kijken er veel mensen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Ik zal er wel eens een filmpje van maken.

Even een vraagje voor diegene die een bensu hebben: is bij jullie de volgeladen bensu, ook na een paar uur leeggelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

zou je die foto's niet ff om willen zetten naar JPG? dat zou een stukkie sneller gaan met bekijken namelijk...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Yukkie schreef op 13 oktober 2002 @ 20:04:
zou je die foto's niet ff om willen zetten naar JPG? dat zou een stukkie sneller gaan met bekijken namelijk...
You're wish is my comment.
Het is al gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
(jarig!)
marco899 schreef op 13 oktober 2002 @ 17:43:
Ik zal er wel eens een filmpje van maken.

Even een vraagje voor diegene die een bensu hebben: is bij jullie de volgeladen bensu, ook na een paar uur leeggelopen?
ze lopen inderdaad na verloop van tijd leeg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gash schreef op 13 oktober 2002 @ 20:58:
[...]ze lopen inderdaad na verloop van tijd leeg ja.
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

marco899 schreef op 13 oktober 2002 @ 16:24:
http://www.xs4all.nl/~marco899/Auldy/

Hier een paar pic's, geschoten met de clie nrv70 van mjn auldey. Hier heb ik o.a. een derde batterij onder de kap geplaatst, de relais op een andere plaats gezet, vering aangebracht en nieuwe bedrading aangesloten.
mooi gedaan, de plaatsing van die zooi :D beter dan de standaard manier van relais aan de zijkant enzo :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.