Hier is ik met een leuk nieuw Voodoo probleem
Ik heb van
Icheb een Voodoo 3 3000 gekregen die "dood" zou zijn. De symptomen zijn echter een beetje vaag...
*geen beeld, nooit
*bios is te flashen
*windows ziet de kaart
*3Dmark draait!! (zonder beeld)
*kaart wordt lekker warm

*beeeeep beep beep beep bij opstarten (video)
Wat heb ik al geprobeerd... De AGP connector een beetje opgepoetst, bios geflasht met weer het bios van een V3 3000, toen met dat van een V3 2000 om de clockspeed wat lager te hebben, en weer teruggeflasht naar 3000. Werkt allemaal niet.
Toen pakte ik een oud pci kaartje en ben ik daarmee opgestart met die Voodoo als 2de kaart. Gaaf : ik kon 3Dmark erop draaien, en er kwam gewoon een score uit (nog niet eens zo'n erg lage ook, en de cpu was aan het werk). De GPU en mem werken dus gewoon..
Het bios piept dus altijd (als die Voodoo 2de vidkaart is iets later, dan piept ie bij het Windows opstartscherm als ie die Voodoo initialiseert) , en met alleen de Voodoo erin zie ik niks. Met een pci kaart kan ik starten en alles doen, ook met die Voodoo, maar er komt maar geen beeld!
Tis een originele STB kaart.. Ik weet ook ff niet meer wat het kan zijn.
Als ik 'm niet aan de praat krijg ga ik nVidia met mail pesten, net zo lang tot ze een nieuwe kaart geven

(hadden ze 3Dfx maar niet moeten mollen

)
Oh ja, ik heb 'm al op AGP 1x staan en fast writes en die shit uit, kaart er opnieuw ingedaan en bij m'n vriend deed ie het ook al niet, dus hij zit er goed in lijkt me.